» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
26 / 38
»»

oo7 ::

Furbo je izjavil:

Verjetno bašejo to noter, da bo kak raytracing lepo izgledal.


Možno ja.

Meizu ::

Hmm tele luči mi mogoče delujejo malce izven ideologije stalkerja, načeloma raje vidim tiste temne kote po sobah, s kakšno lučko tu pa tam, ker res da tisti občutek apokalipse. No, saj tudi tole ne izgleda ravno vsakdanje, ampak ajde, če že dlakocepimo... :)

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Hmm tele luči mi mogoče delujejo malce izven ideologije stalkerja, načeloma raje vidim tiste temne kote po sobah, s kakšno lučko tu pa tam, ker res da tisti občutek apokalipse. No, saj tudi tole ne izgleda ravno vsakdanje, ampak ajde, če že dlakocepimo... :)


Ja saj mogoče bo več barov v igri, ker naj bi bila velika mapa. Drugače pa ja veliko luči je pa vsaj kitara tam v kotu :)

Nagi Bator ::

Gor na steni je trofeja jelena. So ze kaj govorili o potencijalnih novih mutantih v igri?
Sicer pa ja, ne pase nekako tak izgled bara v Stalkerja.
Pa originalni "Barkeep" v svoji odpravi stoji za sankom. Morda gre res le za art?!

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

Gor na steni je trofeja jelena. So ze kaj govorili o potencijalnih novih mutantih v igri?
Sicer pa ja, ne pase nekako tak izgled bara v Stalkerja.
Pa originalni "Barkeep" v svoji odpravi stoji za sankom. Morda gre res le za art?!



Ja mutirani jeleni bodo v igri.


Google translate iz Ruščine


Eno od novih bitij, ki jih bodo igralci srečali, bo mutirani jelen. Ni ga lahko ubiti.
Prvič, jelen je pokrit z izrastki, ki zagotavljajo dobro zaščito - iskati morate slabosti. Drugič, ne bo mirno stal in čakal, da ga igralec ustreli.
Jelen se dobro bojuje v bližnjem boju: nevarni so tako rogovi kot kopita, jelen zna tudi brcati z zadnjimi nogami.
Zahvaljujoč mutacijam je jelen pridobil sposobnost, da na pomoč pokliče manjše pošasti. Prav tako je sposoben izvajati psi napade: na primer ustvariti duhovite kopije sebe in zmede sovražnika.


To pa je bilo v PC Gamer reviji.



Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oo7 ()

oo7 ::

Še nekaj slik katere mislim, da še niso bile objavljene




Nagi Bator ::

Ce bo ingame grafika vsaj priblizno podobna temu s predzadnje slike, bodo masine fajn svicale rendat tole,
sam pa lahko zacnem kar sparat vsaj za novo graficno. Ce se dobro spomnim izzida originalnega "SoC" je bilo podobno.

Meizu ::

Uf jebenti, sem napaljen ko njok! Tole bo obvezno treba preigrat :)

oo7 ::

Nagi Bator je izjavil:

Ce bo ingame grafika vsaj priblizno podobna temu s predzadnje slike, bodo masine fajn svicale rendat tole,
sam pa lahko zacnem kar sparat vsaj za novo graficno. Ce se dobro spomnim izzida originalnega "SoC" je bilo podobno.


Katero grafično imaš pa zdaj če ni skrivnost ? >:D

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Uf jebenti, sem napaljen ko njok! Tole bo obvezno treba preigrat :)



Stalker 2 je moja najbolj pričakovana igra letos.

Letos moje najbolj pričakovane igre :)
1. Stalker 2
2. Starfield
3. Atomic heart
4. Resident Evil 4
5. Jedi survivior
6. IGI Origins
7. System Shock Remake
8. The Lords of the Fallen

Meizu ::

Jaz imam 3080ico noter, pomoje bo to dovolj za ta špil. Drugače čakamo na vulkan port :))

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Jaz imam 3080ico noter, pomoje bo to dovolj za ta špil. Drugače čakamo na vulkan port :))



Ti ne boš imel problema s poganjanjem te igre :)

Nagi Bator ::

oo7 je izjavil:

Katero grafično imaš pa zdaj če ni skrivnost ? >:D

Ma, ce mi ze das moznost izbire, pol izberem skrivnost,
sploh pol ko se Meizu pohvali s svojo trofejo.
Da imam sam kaj podobnega, bi v pricakovanju bil tud sam napaljen ko njok :))

Meizu ::

Pa ja, ampak realno glede na vse te DLSS3 fore ipd., kdo ve kako bo v prihodnosti do poda izkoriščena ta funkcija, v smislu da jo boš potreboval če boš sploh želel recimo 100FPS na neki normalni resoluciji, natively bo pa to prevelik zalogaj. V takšnem primeru tudi s 3080 nimaš kaj dosti praskat, je pa res, da nas še vedno lahko reši AMD s svojim univerzalnim FSR :)

oo7 ::

Jaz imam RTX 3060 TI pa upam, da bo dovolj za 1440p na visokih nastavitvah.

matobeli ::

Ko bo treba bom nabavil eno 3070, preigral Atomic Heart, Stalker 2 in FrostPunk 2 pol pa prodal naprej za par desetakov manj.

Zajebal so me edino z oled monitorji, sem bil prepričan da bodo že kakšne 27 po nekih normalnih cenah zunaj.

oo7 ::

matobeli je izjavil:

Ko bo treba bom nabavil eno 3070, preigral Atomic Heart, Stalker 2 in FrostPunk 2 pol pa prodal naprej za par desetakov manj.

Zajebal so me edino z oled monitorji, sem bil prepričan da bodo že kakšne 27 po nekih normalnih cenah zunaj.


Atomic Heart izide čez manj kot en teden >:D

oo7 ::

Stalker 2 Ultimate Edition v fizični obliki se bo podražila 21 februarja iz $339.99 na $379.99. Ostale izdaje kot so standard, deluxe v fizični obliki in standard, deluxe in ultimate v digitalni izdaji bo cena ostala nespremenjena.

matobeli ::

oo7 je izjavil:



Atomic Heart izide čez manj kot en teden >:D

Skrajni čas da se izpišem iz unga topica, preden vse pospemajo.

Bom kar lepo počakal na oled 27" in 3070, še dobro da nimam glih ful časa za gejming :))

scipascapa ::

oled 27'' bo 1000€

matobeli ::

Sej, bom počkala da ne bo več. Itak bo pol spet nekaj časa suša.

Meizu ::

Ampak OLED... A nima problema z zapeko slike? Jaz imam OLED 4k TV doma in ga čuvam enako kot plazmo, mi niti ne pride kaj dosti na pamet, da bi nanj vezal fiksen desktop.

yayo ::

domnevam da so OLED v glavnem 4K. RTX 4090 ali grafika na medium?

matobeli ::

3070 pa tole https://rog.asus.com/articles/gaming-mo...

Sam ne za jurja.

yayo ::

že v prodaji?

oo7 ::

yayo je izjavil:

že v prodaji?


Q1 2023 se pravi bi moralo biti kmalu ?

oo7 ::

Nekaj podrobnosti o igri Stalker 2

Mapa bo velika 64 kvadratnih kilometrov

STALKER 2 je neposredno nadaljevanje serije.

Kot prej bo moral igralec skrbno spremljati stanje svojega telesa - krvavitev, sevanje, lakota in utrujenost so vključeni v igranje .

Med dejavnostmi v odprtem svetu razvijalci izpostavljajo lov na artefakte, napad na sovražno ozemlje in zgodbene misije.

Orožje v igri bo imelo dve ravni izboljšav - nadgradnjo in popolno modifikacijo . Zalezovalec bo lahko sam naredil prve "na terenu" (merilniki, lansirniki granat in drugi kompleti karoserije), za globlje (poškodbe, hitrost ognja, stabilnost) pa se boste potrebovali tehnika. Oklep je mogoče tudi nadgraditi.

V STALKER 2 obstajajo tri vrste anomalij - običajna, nepravilna polja in arhenomalije. Prve so poznane igralcem iz prejšnjih delov, vendar so postale bolj raznolike in nevarne. Polja so skupine anomalij, ki se nahajajo na velikem območju, in arhenomalije, kot pove že ime, so najnevarnejši pojavi v svetu igre. Znotraj arhenomalij so običajno dragoceni artefakti, a da pridete do njih, morate poiskati pravo zaščito.

V scenariju igre je okoli 350 tisoč besed, v nalogah pa sodeluje 30 NPC-jev. Razvijalci pravijo, da je nelinearna zgodba ena glavnih odlik STALKER 2. Za raziskati celotno mapo in opraviti vse naloge bo vzelo okoli 100 ur. GSC obljublja, da v zapletu ne bo pravilnih ali napačnih odločitev . Vsaka frakcija ima na primer svoje prednosti in slabosti in tudi znotraj njih bodo konflikti ideologij. Izbira frakcije bo pomembno vplivala na potek kampanje, tako da bodo igralci lahko šli skozi zgodbo večkrat.

Igra bo vrnila v igro že dolgo znane skupine zalezovalcev, kot sta "Monolith" in "Freedom", vendar bodo tudi nove skupine. Med njimi je "Warta", ki se lahko šteje za nekakšno "policijo" cone .

Razvijalci so se odločili opustiti co-op , saj je v nasprotju z bistvom igre. Čez nekaj mesecev po izidu bo igra dobila še neplačljiv multiplayer.

Ekipa je prešla na Unreal Engine 5, ki daje igri več opaznih prednosti.



Pa še ena slika

Nagi Bator ::

Razvijalci so se odločili opustiti co-op

Caki... co-op je bila realna opcija?!
Za kaj takega bi bil pripravljan pocakat dodatni dve leti!

LunKi ::

Absolutno. Dying light je ena najboljših coop izkušenj oz. igralnih sploh dokončati s kolegom. Naj se že devi zavejo, da je to DLC gold ne pa neke brezvezne cunjce al pa fetch questi. Je pa komplicirano baje za implementacijo.

matobeli ::

Stalkerska izkušnja je samotna izkušnja. Ni to sprehood po coni z budijem.:))

oo7 ::

Jaz sem tudi mnenja, da je Stalkerska izkušnja samotna izkušnja.

yayo ::

je kdo preigral Gamma? Koliko ur? Je zgodbovno na nivoju original iger?

Meizu ::

yayo je izjavil:

je kdo preigral Gamma? Koliko ur? Je zgodbovno na nivoju original iger?



Jaz. Ur ne štejem, ker jih je verjetno okrog 700-800. Modpack je bomba, zgodbeno imaš noter veliko storijev, nekateri so tudi locked na specifične fakcije, tako da spodbuja ponovno preigravanje igre kot drugi faction. Sicer pa modpacki na bazi Anomaly moda nimajo dejanskega konca, pač igraš dokler ti ne dosadi - in takrat verjetno zalavfaš nov gameplay, stvar te kar navleče :)

yayo ::

Meizu, ti imaš rtx 3080, ne? Kako imaš grafiko naštimano?

Meizu ::

Na 3080 gonim ja. Ponavadi pustim default gamma setup, ker naj bi grok nekaj optimiziral nastavitve že predhodno z vsemi modi, ki so noter, tako da načeloma je to to, mogoče edino kaj eksperimentiram dodatno s shaderji oziroma AO spremenim, čeprav ga po večini lavfam dejansko na privzeti SSAO, HBAO prmejduš ne naredi neke hude razlike.

Uglavnem vse novejše grafike, pa nima veze ali je to 3090Ti ali 3060 čisto z lahkoto shendlajo ta špil na 2k na zelo spodobnih FPSjih, problem je, da je pač engine že toliko star, da podpira samo single core single thread. In tu je glavni bottleneck, višji single thread speed imaš, bolje gre skozi. Opazil sem tudi, da pridobiš veliko frame smoothnesa, če izklopiš SMT ali HT v biosu + izklopiš AVX če imaš dober GPU (kot že omenjeno, karkoli nad 1660 Super praktično) - nima smisla, da futraš CPU z dodatnimi GPU ukazi, če jih GPU komot shendla, ker samo še dodatno obremenjuješ CPU. Tako na hitro, pa splača se ti še CPU affinity nastavit, da špil ne lavfa na core0, temveč mu špil alocira eno prosto jedro, kjer ne rabi mlet še pol OSa zraven.

Aja, ugotovil sem tudi, da je veliko stutter problemov (vsaj v mojem primeru) povezanih predvsem z refresh rateom, očitno prihaja do hitro-periodičnih kratkih spikov v FPS, kjer potem dejansko monitor pripomore k stutteringu in ni direktno PC problem. Rešitev je ali vklopit vsync in nastavit grafiko tako, da imaš čimbolj konstantnih 60fps (pri 60hz monitorju recimo), ali še bolje, nastavit FPS limiter na refresh rate zaslona, ter potem reševat zadevo z Gsync ali Freesync. Ko sem to nastavil, ter zgornje stvari iz posta poštimal, imam praktično kompletno smooth gameplay, brez kakršnih koli zatikanj (CPU 5800x).

Upam da kaj pomaga :)

P.S.: Starejše grafike, recimo GTX970, ki sem jo imel prej, sem bolje izkoristil, če sem v anomaly folder namontiral Vulkan wrapper - sicer ne moreš uporabljat shaderjev, ampak FPSji zelo konkretno poskočijo, tako da je tudi tu opcija, če imaš starejši hardware.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

yayo ::

Meizu je izjavil:


Upam da kaj pomaga :)

:)) pomaga, imam 5800x in RTX 3080 ampak sem le na brzino v nastavitvah igre vse dal na max razen trave, pustil AA off, naštimal na HBAO pa imam v Cordonu od 60 do 150 ffps, odvisno kam pogledam. :)) Se bo treba zajebavat - če čas najdem.

Meizu ::

Malo je delikaten špil, ker ima skelet od dinozavrov, ampak če si vzameš čas je zadeva dejansko primerljiva z modernimi AAA, majkemi :)

So pa pridni developerji dejansko uspeli tastar engine vsaj sportat iz 32bit na 64 bit, kar pa je tudi pohvalno in dejansko velik napredek za moderni modding.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

oo7 ::

Verjetno ima Gamma podobne sistemske zahteve kot Anomaly ?

Meizu ::

Kar precej višje, ker ima veliko shader in predvseh texturnih dodatkov, tako da je kar bolj požrešna glede vrama in ostalega. 4GB Vram je za gammo glih komaj res na knap dovolj, ampak čim daš gpu z vsaj 8GB vrama noter si ga takoj rade volje vzame kakšnih 5+GB.

Gagatronix ::

Anomaly je baziran na CoP (X-Ray 1.5), ki ni tako slab sam po sebi. Gamma pa samo nafuka se cel kup dodatnih stvari not. :)

Meizu ::

Realno so vsi ti engini zanič danes. Single core je rak rana te igre. Če bi obstajala neka realna možnost porta engina na multicore support, to bi igro premaknilo 15 razredov višje.

Gagatronix ::

Zakaj se kurcis ? Source je zunaj, sprogramiraj multicore podporo, ce te tako moti.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Meizu ()

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Kar precej višje, ker ima veliko shader in predvseh texturnih dodatkov, tako da je kar bolj požrešna glede vrama in ostalega. 4GB Vram je za gammo glih komaj res na knap dovolj, ampak čim daš gpu z vsaj 8GB vrama noter si ga takoj rade volje vzame kakšnih 5+GB.





To še vedno vse deluje na X-ray pogonu ? Torej so ta pogon že izkoristili, do maximuma ?

Meizu ::

Bolj je odvisno od kvalitete modov, ker bolj kot zapufaš tisto eno jedro, slabše je. Tako da v praksi dejansko z novimi generacijami procesorjev raste tudi potencial te igre :)

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Bolj je odvisno od kvalitete modov, ker bolj kot zapufaš tisto eno jedro, slabše je. Tako da v praksi dejansko z novimi generacijami procesorjev raste tudi potencial te igre :)


To na eno jedro misliš na CPU ?

Meizu ::

CPU ja. Pač engine je limitiran na single CPU use. Iz tega sledi, da število jeder v CPUju za anomaly in stalker nasploh ne igra nobene vloge, tisti CPU ki ima hitrejši single core, bo bolje poganjal ta špil.

oo7 ::

Meizu je izjavil:

CPU ja. Pač engine je limitiran na single CPU use. Iz tega sledi, da število jeder v CPUju za anomaly in stalker nasploh ne igra nobene vloge, tisti CPU ki ima hitrejši single core, bo bolje poganjal ta špil.


Lahko, da bom zdaj popolnoma brcnil v temo :) ampak a ni možno v igri določiti koliko CPUjev uporablja ?

To sprašujem, ker v igri Fallout 3 je bil vedno crash, ko si hotel odpreti določena vrata na mostu. Rešitev pa je bila - These steps are basically telling the game to launch using just 2 cores. This way it will make sure that the game will not freeze due to errors trying to find 'outdated' cores.

To ni enako ? :P

Meizu ::

Ne, ker je support samo za eno jedro. Lahko pa določaš do potankosti, katero jedro boš dodelil tej igri. Ponavadi vzame scheduler prostega z najvišjo frekvenco. Lahko pa tudi sam zalo natančno določiš. Temu se pa reče cpu affinity.

Gagatronix ::

oo7 je izjavil:

Meizu je izjavil:

CPU ja. Pač engine je limitiran na single CPU use. Iz tega sledi, da število jeder v CPUju za anomaly in stalker nasploh ne igra nobene vloge, tisti CPU ki ima hitrejši single core, bo bolje poganjal ta špil.


Lahko, da bom zdaj popolnoma brcnil v temo :) ampak a ni možno v igri določiti koliko CPUjev uporablja ?

To sprašujem, ker v igri Fallout 3 je bil vedno crash, ko si hotel odpreti določena vrata na mostu. Rešitev pa je bila - These steps are basically telling the game to launch using just 2 cores. This way it will make sure that the game will not freeze due to errors trying to find 'outdated' cores.

To ni enako ? :P


Zacetki X-Ray engine-a so stari vec kot 20 let. Do the maths.

oo7 ::

Ja res je.
X-ray so začeli delati 1998 prvi demo je bil Sea Battle leta 2000.


v1.0 - S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

v1.5 - S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

v1.6 - S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat


A so dokončali X-ray 2 ? Verjetno so ga morali če so že delali Stalker 2 (2011) ?
««
26 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
746118995 (3073) oo7
»

S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
52385264 (3144) Meizu
»

Areal

Oddelek: Igre
83901 (3630) Heavy
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
206670 (6386) yayo
»

Kaj od tega se splaca spilat?

Oddelek: Igre
282938 (2938) damjan11

Več podobnih tem