Forum » Na cesti » Kabli za vžig
Kabli za vžig
čuhalev ::
Kje dobiti kvalitetne kable za vžig, ki prenesejo vsaj 800A na razdalji 2,5 metra. Imam 400A, a so prešvoh.
Ali je boljše kupiti kabel na meter in jih narediti doma?
Ali je boljše kupiti kabel na meter in jih narediti doma?
fikus_ ::
Mogoče tukaj:
http://m.conrad.si/premostitveni--kabel...
Če si pa vešč in jih ne rabiš takoj, pa kupi kabel 50 mm2 in ustrezne klešče, ter izdelaj sam. Je cenejše. Predvsem dovolj močne klešče znajo biti drage!
http://m.conrad.si/premostitveni--kabel...
Če si pa vešč in jih ne rabiš takoj, pa kupi kabel 50 mm2 in ustrezne klešče, ter izdelaj sam. Je cenejše. Predvsem dovolj močne klešče znajo biti drage!
gruntfürmich ::
pri tem kitajskem šrotu je bolje sam narediti. od slabih spojev med kleščami in kablom do tankih kablov... vse to bo prisotno pri kitajcih
tudi jst si jih sam delam (gre bolj počasi)
tudi jst si jih sam delam (gre bolj počasi)
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
čuhalev ::
Včeraj sem vžigal avtomobil s kitajskimi na katerih piše 400A. Kabel ima več izolacije kot vodnika in napetost na 2,5 metra toliko pade, da prepočasi obrne. (Jaz ne bi dovolil, da se prodaja tak kitajski klump.)
V avtomobilu imam akumulator 90Ah 720A, zato predvidevam da bi moral 800A kabel biti okej.
Spomnil sem se, da bi lahko vzel kabla kar od starega električnega varilnega stroja, vednar nimam v glavi koliko je tam preseka v vodnikih.
V avtomobilu imam akumulator 90Ah 720A, zato predvidevam da bi moral 800A kabel biti okej.
Spomnil sem se, da bi lahko vzel kabla kar od starega električnega varilnega stroja, vednar nimam v glavi koliko je tam preseka v vodnikih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: čuhalev ()
matijadmin ::
Jaz sem jih naredil sam, ker s kitajskimi nisem zagnal motorja, in po nekaj 10 sekundah so bili običajno vroči. Kupil sen fleksibilen gumiran kabel za varilne aparate s presekom 25. Kupil sem tudi dobre ščipalke. Na kabel sem dal prijatelju sprešati čeveljčke in te spojil na ščipalke. To je to, zdaj lahko traktor vžigam.
mat xxl ::
En namig, uporabite 2 seta na enkrat in bo tudi OK, ne priporočam, pa, da to poskušate kot dajalca uporabiti kako staro vozilo brez elektronike in užigati kako novo polno elektronike, ker se v novem lahko kaj pokadi ...... zanimivo, da imajo novejši BMW ji to predvideno in je lahko dajalec kakeršen koli, ker ima na prejemnih sponkah dodatne filtre in gladilnike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mat xxl ()
čuhalev ::
Ja, na Golfu 7 je na zaščiti pola akumulatorja slikca, ki pravi, da se masa dobi na bližnjem nepobarvanem jezičku karoserije in ne na akumulatorju.
Zanimivo, vendar kaj če biti narobe? Saj je enosmerni tok.
Zanimivo, vendar kaj če biti narobe? Saj je enosmerni tok.
matijadmin ::
Ja, na Golfu 7 je na zaščiti pola akumulatorja slikca, ki pravi, da se masa dobi na bližnjem nepobarvanem jezičku karoserije in ne na akumulatorju.
Zanimivo, vendar kaj če biti narobe? Saj je enosmerni tok.
Meni je recimo crknil prikazovalni pult s števci ... Pomislil sem na varovalko, ko sem izklopil avto in ga pustil čez noč ugasnjenega, je vse nazaj delovalo.
r3dkv1c4 ::
pravilna uporaba kablov ni taka, da povežeš in klik!!!
to je zelo narobe in odpoved kakšnih elektronskih komponenr je kar pogost pojav....
Kable naj bi se povezalo in pustilo kakih 15 min, se jih odstrani in potem klik.....
to je zelo narobe in odpoved kakšnih elektronskih komponenr je kar pogost pojav....
Kable naj bi se povezalo in pustilo kakih 15 min, se jih odstrani in potem klik.....
...:TOMI:... ::
Treba je edino paziti na pravilo zaporedje priklopa in odklopa kablov. Vedno se najprej priklopi + in nato --. Odklopi se najprej -- in nato +. To pa zato, da slučajno ne narediš kratkega stika, če s kablom podrsaš po karoseriji.
Tomi
m0LN4r ::
Tako, kabel gor počakat vsaj 10 minut in šele pol gasa. Ne pa tako, da eni prižigajo odmah po 10x pa naredijo več škode, kot koristi.
Radioje, luči pa take finte seveda na off.
- Predvsem v extremno spraznjenih situacijah je fajn to upoštevat.
avto na avto
Radioje, luči pa take finte seveda na off.
- Predvsem v extremno spraznjenih situacijah je fajn to upoštevat.
avto na avto
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
dj_uro ::
v ekstremno spraznjenih situacijah ne pomaga nobeno vžiganje s kabli... samo menjava akumulatorja...
vw-klub.si
čuhalev ::
Z dobrimi kabli ni treba čakati deset minut, kaj šele pol ure. Z dobrimi kabli avto misli, da je akumulator drugega vozila njegov. (Torej nobenega padca napetosti zaradi tokov in razmika)
Naslednje vprašanje je, kaj se zgodi, če prižganemu avtomobilu odklopiš akumulator.
Naslednje vprašanje je, kaj se zgodi, če prižganemu avtomobilu odklopiš akumulator.
Vikking ::
Naslednje vprašanje je, kaj se zgodi, če prižganemu avtomobilu odklopiš akumulator.
Na ta način boš verjetno precej hitro poškodoval elektroniko.
Nisem pa še nikoli slišal da bi moral pri priklopu drugega akumulatorja čakati 10min, preden poskušiš vžgati vozilo. Še vedno ne razumem ka je fora. Kaj je drugače?
Scorpia ::
Tudi sam nisem še slišal, da bi čakal 10 min. Imam srečo, da zdaj ko je mraz pritisnil, pri obeh avtah crknil aku. Če je eden kokr tolk bil poln, sem vseeno vspel vžgat drug avto. No zdaj sem že dal nova akumulatorja... Če ne obrne oz ni moči, pol nekje niste naredili, dober stik s kabli na klemah ali maso... sam pa že 5 let imam ene kitajske kable za 20e, ki je že marsikater avto bp pognalo.
////
stara mama ::
Nisem pa še nikoli slišal da bi moral pri priklopu drugega akumulatorja čakati 10min, preden poskušiš vžgati vozilo. Še vedno ne razumem ka je fora. Kaj je drugače?
Odvisno v čem je problem.
Če je akumulator hin (se je sesedel) potem rabiš res močne kable da prenesejo zagonski tok za vžig.
Če je pa sam prazen (posledica pozabljenih prižganih luči, ipd..) je pa dost tud 1.25mm^2 kabel, če ga priklopiš na oba akumulatorja.
Sam v tem primeru pač zelo dolgo čakaš, da se akumulator iz drugega napolni, ampak enkrat se bo ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
francek1 ::
Naslednje vprašanje je, kaj se zgodi, če prižganemu avtomobilu odklopiš akumulator.
Na ta način boš verjetno precej hitro poškodoval elektroniko.
Nisem pa še nikoli slišal da bi moral pri priklopu drugega akumulatorja čakati 10min, preden poskušiš vžgati vozilo. Še vedno ne razumem ka je fora. Kaj je drugače?
Čakat moraš, če imaš klump kitajske kable, da se pač spraznjen akumulator malo napolni. Sem za rezervo kupil kabel pri Lecrercu, deklariran za 400A, pa je not žička 2,5 kvadrat. Kaj dela inšpekcija, se sprašujem??? Drugače uporabljam kable za varilni aparat, ki sem jih naredil sam. Tam ni čakanja; pripneš in kurblaš.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
bobby ::
Naslednje vprašanje je, kaj se zgodi, če prižganemu avtomobilu odklopiš akumulator.
Na ta način boš verjetno precej hitro poškodoval elektroniko.
Nisem pa še nikoli slišal da bi moral pri priklopu drugega akumulatorja čakati 10min, preden poskušiš vžgati vozilo. Še vedno ne razumem ka je fora. Kaj je drugače?
Prazen akumulator draina iz dobrega kar precej toka, problem pa nastane, ker ima prazen akumulator tudi svojo upornost in ti ko zaverglaš defekt avto z čisto praznim akumulatorjem, je dober avto z dobrim pod precej večjo obremenitvijo. s tem, pa ko počakaš nekaj minut, pa se defekt že malenkostno opomore in pri zagonu defektnega avta se nekaj štroma prenese že iz skoraj praznega, dobri samo doprimore za razliko.
Sekundarno, ko bote naslednjič natikal kable, najprej pozitivni pol, šele potem negativnega priklapljat in pa pri izklopu najprej negativnega pol, šele nazadnje pozitivnega. Jaz sem tako na moji toyoti skuril elektroniko, ko sem pomagal enemu fiatu. Fiata smo uštimal, meni pa samo engine lučka zasvetila in sem bil ob 800€.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
TilenS ::
No ja to ste pač imeli srečo, da se pihnili elektroniko. Vedno se ponavadi (pri vseh elektronskih napravah), najprej poveže GND oz. maso, tako imajo obe napravi isto referenco in ne more priti do kasnejših problemov zaradi prevelikih razlik potencialov.
matijadmin ::
Nekateri res svetujete šamansko.
Jasno je, da izključiš čim več porabnikov.
Nikdar še nisem slišal od koga, da bi pred zagonom odklapljal kable. To je narobe in povsem skregano z logiko! Različni motorji so različno požrešni, a hladen zagon je tokovno običajno kar velik zalogaj in niti slučajno se izpraznjen, kaj šele iztrošen akumulator, ne napolni dovolj, da bi to po 15. minutah zmogel.
Res se najprej + priklaplja, to pa iz varnostnih razlogov (pa tudi, če bi obratno priklopil, nič ne sme crkovati). Včasih, ko akumulatorji še niso bili zatesnjeni, so svetovali, da se minus (zaradi iskrenja) priključi kam na karoserijo (ali ob slabem stiku kar na motor).
Po nekaj minutah, ko sta tokokroga povezana in drugi avto deluje v prostem teku, se lahko lotimo zagona. Praviloma naj bi nekdo drugi v tistem avtu zmerno dodajal plin. Z dobrimi kabli v takem primeru ni potrebno nič čakati, če je z zaganjačem vse v redu, bi moral avto vžgati kar hitro.
V mojem primeru je bila kontrolna plošča na armaturi posledica butaste napake, ker avto ob zagonu, če primanjkuje moči, izklaplja vse možne sisteme, pri tem pa je zmanjkalo toka. Napaka se je odpravila, ko sem avto ugasnil in znova vžgal, toda tega nisem mogel narediti takoj, saj sem moral počakati, da se je akumulator napolnil.
Če želite sebi in svojemu jeklenemu konjičku dobro, kitajske kable čim prej zabrišite v smeti ali podarite kakemu zbiralcu barvnih kovin. Dobri kabli so pač predpogoj za reševanje zagat s praznimi akumulatorji, še zlasti v hladnejših dneh, ko je hladno zaganjanje bolj požrešno.
Jasno je, da izključiš čim več porabnikov.
Nikdar še nisem slišal od koga, da bi pred zagonom odklapljal kable. To je narobe in povsem skregano z logiko! Različni motorji so različno požrešni, a hladen zagon je tokovno običajno kar velik zalogaj in niti slučajno se izpraznjen, kaj šele iztrošen akumulator, ne napolni dovolj, da bi to po 15. minutah zmogel.
Res se najprej + priklaplja, to pa iz varnostnih razlogov (pa tudi, če bi obratno priklopil, nič ne sme crkovati). Včasih, ko akumulatorji še niso bili zatesnjeni, so svetovali, da se minus (zaradi iskrenja) priključi kam na karoserijo (ali ob slabem stiku kar na motor).
Po nekaj minutah, ko sta tokokroga povezana in drugi avto deluje v prostem teku, se lahko lotimo zagona. Praviloma naj bi nekdo drugi v tistem avtu zmerno dodajal plin. Z dobrimi kabli v takem primeru ni potrebno nič čakati, če je z zaganjačem vse v redu, bi moral avto vžgati kar hitro.
V mojem primeru je bila kontrolna plošča na armaturi posledica butaste napake, ker avto ob zagonu, če primanjkuje moči, izklaplja vse možne sisteme, pri tem pa je zmanjkalo toka. Napaka se je odpravila, ko sem avto ugasnil in znova vžgal, toda tega nisem mogel narediti takoj, saj sem moral počakati, da se je akumulator napolnil.
Če želite sebi in svojemu jeklenemu konjičku dobro, kitajske kable čim prej zabrišite v smeti ali podarite kakemu zbiralcu barvnih kovin. Dobri kabli so pač predpogoj za reševanje zagat s praznimi akumulatorji, še zlasti v hladnejših dneh, ko je hladno zaganjanje bolj požrešno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
No ja to ste pač imeli srečo, da se pihnili elektroniko. Vedno se ponavadi (pri vseh elektronskih napravah), najprej poveže GND oz. maso, tako imajo obe napravi isto referenco in ne more priti do kasnejših problemov zaradi prevelikih razlik potencialov.
V vseh avtomobilskih priročnikih piše nasprotno, najprej + nato - (maso). In povsod svetujejo na blok motorja ali karoserijo (zaradi nevarnosti eksplozije).
pravilno je mogoče takole
http://www.motorevija.si/si/347/1497/Ka...
Bo kar držalo (must read za neizkušene). In tudi tu svetujejo za dizle vsaj 25 presek kabla, kakršnega sem si naredil sam. Samo kabel brez klešč, če ga znaš narediti sam oz. imaš prešo za čeveljčke, stane nekaj krat toliko kot izdelane cenene smeti. Pozimi je povprečnega dizla z dvolitrskim motorjem s slabšimi kabli in precej izpraznjeno baterijo skoraj nemogoče vžgati, če nimaš takih kablov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
m0LN4r ::
Izkušnje:
1.
Prijatlu smo prižgal avto sprve z kabli in se je odpeljal pa čez 15 minut kliče, da mu je v križišču crknil.
Še enkrat prižgal in na naslenjem križišču spet crknil. Tako da smo ga 3x vžgali za brezveze in namesto 15 minut zgubili kako uro pa pol.
Potem smo pustili dobrih 10 minut, da smo ga filal preko mojga avta in po tistem je blo ok. Od takrat že pol leta dela akumulator brez problema.
2.
Meni se je akumulator spraznil totalka. Tako je stal cca. 5 dni pod snegom na -10.
Vzrok je bila notranja luč, ki se ni ugasnila, zaradi slabo zaprtih vrat.
Smo probali vžgati, ni šlo.
Smo pustili 5 minut, tudi ni šlo. Smo pustili 15 minut in je šlo pa še luči sem lahko vklopil in se odpeljal.
To je blo cca. 4 leta nazaj in akumulator še vedno dela, vžiga vprvo.
Od takrat naprej se več sploh ne zajebavam. Kleme gor, počakat da akumulator pride ksebi, malo potračkaš in vžgeš.
Letošnjo "zimo" sem že tudi pomagal in seveda z veseljem pomagam, ker so meni tudi že priskočli kdaj na pomoč.
1.
Prijatlu smo prižgal avto sprve z kabli in se je odpeljal pa čez 15 minut kliče, da mu je v križišču crknil.
Še enkrat prižgal in na naslenjem križišču spet crknil. Tako da smo ga 3x vžgali za brezveze in namesto 15 minut zgubili kako uro pa pol.
Potem smo pustili dobrih 10 minut, da smo ga filal preko mojga avta in po tistem je blo ok. Od takrat že pol leta dela akumulator brez problema.
2.
Meni se je akumulator spraznil totalka. Tako je stal cca. 5 dni pod snegom na -10.
Vzrok je bila notranja luč, ki se ni ugasnila, zaradi slabo zaprtih vrat.
Smo probali vžgati, ni šlo.
Smo pustili 5 minut, tudi ni šlo. Smo pustili 15 minut in je šlo pa še luči sem lahko vklopil in se odpeljal.
To je blo cca. 4 leta nazaj in akumulator še vedno dela, vžiga vprvo.
Od takrat naprej se več sploh ne zajebavam. Kleme gor, počakat da akumulator pride ksebi, malo potračkaš in vžgeš.
Letošnjo "zimo" sem že tudi pomagal in seveda z veseljem pomagam, ker so meni tudi že priskočli kdaj na pomoč.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
francek1 ::
Izkušnje:
1.
Prijatlu smo prižgal avto sprve z kabli in se je odpeljal pa čez 15 minut kliče, da mu je v križišču crknil.
Še enkrat prižgal in na naslenjem križišču spet crknil. Tako da smo ga 3x vžgali za brezveze in namesto 15 minut zgubili kako uro pa pol.
Potem smo pustili dobrih 10 minut, da smo ga filal preko mojga avta in po tistem je blo ok. Od takrat že pol leta dela akumulator brez problema.
2.
Meni se je akumulator spraznil totalka. Tako je stal cca. 5 dni pod snegom na -10.
Vzrok je bila notranja luč, ki se ni ugasnila, zaradi slabo zaprtih vrat.
Smo probali vžgati, ni šlo.
Smo pustili 5 minut, tudi ni šlo. Smo pustili 15 minut in je šlo pa še luči sem lahko vklopil in se odpeljal.
To je blo cca. 4 leta nazaj in akumulator še vedno dela, vžiga vprvo.
Od takrat naprej se več sploh ne zajebavam. Kleme gor, počakat da akumulator pride ksebi, malo potračkaš in vžgeš.
Letošnjo "zimo" sem že tudi pomagal in seveda z veseljem pomagam, ker so meni tudi že priskočli kdaj na pomoč.
To so bili ziher bencinarji; z dizli teh težav ni.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
matijadmin ::
Izkušnje:
1.
Prijatlu smo prižgal avto sprve z kabli in se je odpeljal pa čez 15 minut kliče, da mu je v križišču crknil.
Še enkrat prižgal in na naslenjem križišču spet crknil. Tako da smo ga 3x vžgali za brezveze in namesto 15 minut zgubili kako uro pa pol.
Potem smo pustili dobrih 10 minut, da smo ga filal preko mojga avta in po tistem je blo ok. Od takrat že pol leta dela akumulator brez problema.
2.
Meni se je akumulator spraznil totalka. Tako je stal cca. 5 dni pod snegom na -10.
Vzrok je bila notranja luč, ki se ni ugasnila, zaradi slabo zaprtih vrat.
Smo probali vžgati, ni šlo.
Smo pustili 5 minut, tudi ni šlo. Smo pustili 15 minut in je šlo pa še luči sem lahko vklopil in se odpeljal.
To je blo cca. 4 leta nazaj in akumulator še vedno dela, vžiga vprvo.
Od takrat naprej se več sploh ne zajebavam. Kleme gor, počakat da akumulator pride ksebi, malo potračkaš in vžgeš.
Letošnjo "zimo" sem že tudi pomagal in seveda z veseljem pomagam, ker so meni tudi že priskočli kdaj na pomoč.
To so bili ziher bencinarji; z dizli teh težav ni.
Kakšen pogon glede na vrsto goriva, nima veze.
Izkušnje:
1.
Prijatlu smo prižgal avto sprve z kabli in se je odpeljal pa čez 15 minut kliče, da mu je v križišču crknil.
Še enkrat prižgal in na naslenjem križišču spet crknil. Tako da smo ga 3x vžgali za brezveze in namesto 15 minut zgubili kako uro pa pol.
Potem smo pustili dobrih 10 minut, da smo ga filal preko mojga avta in po tistem je blo ok. Od takrat že pol leta dela akumulator brez problema.
2.
Meni se je akumulator spraznil totalka. Tako je stal cca. 5 dni pod snegom na -10.
Vzrok je bila notranja luč, ki se ni ugasnila, zaradi slabo zaprtih vrat.
Smo probali vžgati, ni šlo.
Smo pustili 5 minut, tudi ni šlo. Smo pustili 15 minut in je šlo pa še luči sem lahko vklopil in se odpeljal.
To je blo cca. 4 leta nazaj in akumulator še vedno dela, vžiga vprvo.
Od takrat naprej se več sploh ne zajebavam. Kleme gor, počakat da akumulator pride ksebi, malo potračkaš in vžgeš.
Letošnjo "zimo" sem že tudi pomagal in seveda z veseljem pomagam, ker so meni tudi že priskočli kdaj na pomoč.
Tvoj prijatelj ni imel zanesljivega motorja ali pa je vozil s prelahko nogo, da mu je crknil. To z vžigom nima nič. Je pa v takem primeru res pametno ali pustiti avto na mestu v prostem teku ali celo na kablih ob prižganem drugem motorju - to imaš popolnoma prav!
Jaz pustim avto v prostem teku na mestu 10 do 20 minut in se nato odpeljem, če se mi mudi se tudi takoj odpeljem, ker nimam težav s crkovanjem motorja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
m0LN4r ::
Ja po tistem, ko smo ga "nafilal" mu ni crkoval. Brez luči ponoči pa se tudi ni pametno furat, no saj je blo pozneje že svetlo haha :)
Ne razumem se v avte, ampak tako je blo. Lahko, da mu akkumulator ni zdržal nič elektrike v sebi al pa alternator ni sfolgal vso elektroniko pa še filat zadevo.
Vglavnem zdaj dela vse brez problema.
Da dodam: Preden smo ga filal, smo si rekl, da če nebo dobr gremo na petrol po nov akumulator. Na srečo ni trebalo.
Zvečer pa sem mu posodil tole: http://www.ebax.si/app/trg/product_info...
To uporabljamo doma, za refreshanje traktorskih akumulatorjev čez zimo, ko se ne uporabljajo. Pred tem smo menjavali akumulatorje skoraj vsako 1.-2. zimo. Zdaj pa že 3. leto ne.
Ne razumem se v avte, ampak tako je blo. Lahko, da mu akkumulator ni zdržal nič elektrike v sebi al pa alternator ni sfolgal vso elektroniko pa še filat zadevo.
Vglavnem zdaj dela vse brez problema.
Da dodam: Preden smo ga filal, smo si rekl, da če nebo dobr gremo na petrol po nov akumulator. Na srečo ni trebalo.
Zvečer pa sem mu posodil tole: http://www.ebax.si/app/trg/product_info...
To uporabljamo doma, za refreshanje traktorskih akumulatorjev čez zimo, ko se ne uporabljajo. Pred tem smo menjavali akumulatorje skoraj vsako 1.-2. zimo. Zdaj pa že 3. leto ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
pegasus ::
Kakšna jajca so ti avti, letalski motor teče naprej kot da se ni nič zgodilo. Pač ima smiselno narejen vžigalni sistem ...
Naslednje vprašanje je, kaj se zgodi, če prižganemu avtomobilu odklopiš akumulator.
Na ta način boš verjetno precej hitro poškodoval elektroniko.
r3dkv1c4 ::
Naslednje vprašanje je, kaj se zgodi, če prižganemu avtomobilu odklopiš akumulator.
Na ta način boš verjetno precej hitro poškodoval elektroniko.
Nisem pa še nikoli slišal da bi moral pri priklopu drugega akumulatorja čakati 10min, preden poskušiš vžgati vozilo. Še vedno ne razumem ka je fora. Kaj je drugače?
vidim, da marsikaj nisi slišal, no kakorkoli, kaj misliš, kaj je fora?
francek1 ::
matijadmin je izjavil:
Izkušnje:
1.
Prijatlu smo prižgal avto sprve z kabli in se je odpeljal pa čez 15 minut kliče, da mu je v križišču crknil.
Še enkrat prižgal in na naslenjem križišču spet crknil. Tako da smo ga 3x vžgali za brezveze in namesto 15 minut zgubili kako uro pa pol.
Potem smo pustili dobrih 10 minut, da smo ga filal preko mojga avta in po tistem je blo ok. Od takrat že pol leta dela akumulator brez problema.
2.
Meni se je akumulator spraznil totalka. Tako je stal cca. 5 dni pod snegom na -10.
Vzrok je bila notranja luč, ki se ni ugasnila, zaradi slabo zaprtih vrat.
Smo probali vžgati, ni šlo.
Smo pustili 5 minut, tudi ni šlo. Smo pustili 15 minut in je šlo pa še luči sem lahko vklopil in se odpeljal.
To je blo cca. 4 leta nazaj in akumulator še vedno dela, vžiga vprvo.
Od takrat naprej se več sploh ne zajebavam. Kleme gor, počakat da akumulator pride ksebi, malo potračkaš in vžgeš.
Letošnjo "zimo" sem že tudi pomagal in seveda z veseljem pomagam, ker so meni tudi že priskočli kdaj na pomoč.
To so bili ziher bencinarji; z dizli teh težav ni.
Kakšen pogon glede na vrsto goriva, nima veze.
To ti misliš....ampak se motiš.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
gruntfürmich ::
navodil pa nobeden nima v avtu? morte za vsako stvar 'slišat nekje' al pa spraševat?
btw, ne vem kako je v navodilih glede odklopa in 10min stanja akumulatorja, menim da je proizvajalec predvidel take zadeve in da to pozna bolje od vseh vas in ostalih lokalnih wanabi vsevednih mehanikov...
je pa res da popolnoma izpraznjen akumulator nima veliko prevodnosti; sam to opažam pri brivniku s slabim akumulatorjem, katerega moram pred uporabo pol ure polniti da se lahko brijem, pa čeprav je skos priključen v omrežje, tudi med britjem.
btw, ne vem kako je v navodilih glede odklopa in 10min stanja akumulatorja, menim da je proizvajalec predvidel take zadeve in da to pozna bolje od vseh vas in ostalih lokalnih wanabi vsevednih mehanikov...
je pa res da popolnoma izpraznjen akumulator nima veliko prevodnosti; sam to opažam pri brivniku s slabim akumulatorjem, katerega moram pred uporabo pol ure polniti da se lahko brijem, pa čeprav je skos priključen v omrežje, tudi med britjem.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
facepalm ::
ah kaksna umetnost.. plus na plus, minus na karoserijo, pali, odklopi, prizgi luci in vozi. se nikoli nobenega problema.
ce hoces bit res ziher, lahko pocakas na mestu ampak ne vidim po kateri logiki bi se akumulator hitreje napolnil na mestu kot pa med voznjo
ce hoces bit res ziher, lahko pocakas na mestu ampak ne vidim po kateri logiki bi se akumulator hitreje napolnil na mestu kot pa med voznjo
boset ::
jaz uporabljam kar domače kable od sončne elektrarne... delajo precej dobro tudi preko 2m dolžine!
Main Desktop:
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
r3dkv1c4 ::
boset ::
Redkvica ti kar probaj pa poklič, pridem gledat onjemet
Main Desktop:
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
i9 14900k | EK Custom loop S480 | Asus APEX Encore Z790 | RTX4090 Strix OC
G.Skill 32Gb DDR5 7200 | WD_Black 850XNVMe | ThorII 1200W
matijadmin ::
Ja po tistem, ko smo ga "nafilal" mu ni crkoval. Brez luči ponoči pa se tudi ni pametno furat, no saj je blo pozneje že svetlo haha :)
Ne razumem se v avte, ampak tako je blo. Lahko, da mu akkumulator ni zdržal nič elektrike v sebi al pa alternator ni sfolgal vso elektroniko pa še filat zadevo.
Vglavnem zdaj dela vse brez problema.
Da dodam: Preden smo ga filal, smo si rekl, da če nebo dobr gremo na petrol po nov akumulator. Na srečo ni trebalo.
Zvečer pa sem mu posodil tole: http://www.ebax.si/app/trg/product_info...
To uporabljamo doma, za refreshanje traktorskih akumulatorjev čez zimo, ko se ne uporabljajo. Pred tem smo menjavali akumulatorje skoraj vsako 1.-2. zimo. Zdaj pa že 3. leto ne.
Zakaj mu je nehal crkovati, ne bom ugibal. Gotovo pa ne zaradi baterije. Ko vžge, mirno lahko prižgeš luči (se pač samo malo počasneje polni). Da bi crknil alternator dvomim, sicer bi ga moral zamenjati (ne bi rešil s polnjenjem baterije veliko).
S polnilcem ste fino napolnili akumulator, ni pa vedno to praktično in nimajo vsi polnilca. Jaz recimo naredim 15 do 20 min vožnje, pa še toliko ga pustim v prostem teku in je to to.
Relanium ::
Da mu je crknil, potem predvidevam samo da je nerodno speljal.
Dizli (vsaj stari, novejši niso več imuni) lavfajo tud povsem brez elektrike. Samovžig pa to ;)
Dizli (vsaj stari, novejši niso več imuni) lavfajo tud povsem brez elektrike. Samovžig pa to ;)
sandmat ::
Relanium ::
sandmat ::
vprašanje je, koliko nafte je takrat motor porabil in koliko sedaj. Verjetno je nek point imet elektroniko v avtu.
Relanium ::
jype ::
Če imaš prazen akumulator se komot zgodi, da se motor ustavi, ko pri štandgasu prižgeš luči.
Relanium ::
Ja, če je kaj na avtu narobe, ali pa pri kakem starem bencinarju na uplinjač mogoče.
Pri dizlu (tud tastarih) črpalka uravnava pretok goriva. Zato se lahk furaš tud pod štangasom.
Pri dizlu (tud tastarih) črpalka uravnava pretok goriva. Zato se lahk furaš tud pod štangasom.
GTX970 ::
http://www.enaa.com/oddelki/conrad/izd_...
ali
http://www.foerch.si/product.aspx?p=a7e...
+4x izolirane klešče
http://www.foerch.si/product.aspx?p=f18...
Koliko bi moral biti presek kabla pri 800A ?
ali
http://www.foerch.si/product.aspx?p=a7e...
+4x izolirane klešče
http://www.foerch.si/product.aspx?p=f18...
Koliko bi moral biti presek kabla pri 800A ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
GTX970 ::
Će ima tvoj akku zagonski tok 800A maš precej veliko "zverino" (90 Ah).
http://www.top-start.com/akumulatorji_z...
http://www.top-start.com/akumulatorji_z...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
bobby ::
vprašanje je, koliko nafte je takrat motor porabil in koliko sedaj. Verjetno je nek point imet elektroniko v avtu.
Golf 2 nič kej več od 5-6L ;)
Hja, moc motorja je pa sedaj ista kot pa takrat, a ne,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Matevz96 ::
vprašanje je, koliko nafte je takrat motor porabil in koliko sedaj. Verjetno je nek point imet elektroniko v avtu.
Golf 2 nič kej več od 5-6L ;)
Hja, moc motorja je pa sedaj ista kot pa takrat, a ne,..
Sicer so traktorski motorji malo drugačni ampak vseno:
Mercedes 6 litrov, 150 km, letnik 1988: 6l/h
Perkins 6 litrov, 150 km, letnik 2005: 10l/h
Če pa gledamo john derre motorje je pa še slabše (115 konjev, 12l/h)
Blinder ::
Kaj za ene podatke pa si tu napisal?
&
Zakaj ni nujno prilopit minus na minus na bateriji? Zakaj deluje tudi če se priklopi na karoserijo?
&
Zakaj ni nujno prilopit minus na minus na bateriji? Zakaj deluje tudi če se priklopi na karoserijo?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kratek stik kabli avtoOddelek: Na cesti | 3668 (2611) | mirator |
» | Kateri štarter-zaganjalec avtomobilskega akumulatorjaOddelek: Na cesti | 5899 (3734) | brbr21 |
» | Polnilec akumulatorjev (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21053 (11400) | FireSnake |
» | Opel Corsa 2002 ne vžgeOddelek: Na cesti | 4493 (3836) | MadMax |
» | Katere vžigalne kable kupiti?Oddelek: Na cesti | 3076 (2872) | Invictus |