» »

Imam idejo, a jo ne znam realizirati (od programiranja, finančnega vložka itd..)

Imam idejo, a jo ne znam realizirati (od programiranja, finančnega vložka itd..)

«
1
2

jncar ::

Pozdravljeni!
Kot nas že od malih nog učijo je dobro, da ideje, bilo kakršne že so, realiziramo in jih ponudimo trgu. Jaz imam ogromno idejo/e, tudi samo predstavo imamo kako bi vse skupaj izgledalo problem pa je ker neznam to realizirati. Imam idejo, da bi naredil svetovno znano igro, ki bi imela neko kvaliteto. To idejo oz. za kakšen stil igre gre ne bom razkril, ker mi lahko v prihodnje še zelo prav pride, me pa zanima kako sploh začeti takšen projekt? O čem govorim?
Najprej, da opišem situacijo. To se trenutno le sanje, če se lahko uresničijo ne vem, vem da je izvedljivo ampak trenutno ni nobenih znakov, da bi do realizacije sploh kdaj prišlo...Ampak! Obstajali so in še danes obstajajo ljudje, ki iz "nič" oziroma iz samo "ideje" pridejo na koncu do izdelka čemu se trg ne more upreti in zaslovijo in se finančno poskrbijo do konca življenja. Seveda moja ideja ni tako velika, da bi izdelek poznal ves svet in ga tudi uporabljal, kot denimo pametni telefoni, prenosni računalniki itd., tudi moj namen ni zasloveti z igro, ki jo imam v glavi, niti ni moja prioriteta denar, ampak veselje do igre, moj namen je, da bo to igro igralo vsaj 10 ali več tisoč ljudi. Je to realno? Jaz pravim da je! Če je možno, potem je realno, in možno je! Kakšna je verjetnost da pridem do tega cilja? Trenutno zelo majhna. Zakaj?

Preden začnem naštevati, kje vse vidim probleme (ki so rešljivi) glejte celotno zadevo iz pespektive študenta. Torej nima rednega finančnega dohodka. Ima pa neko finančno zalago, recimo 3000EUR. Torej prvo vprašanje, ki pa še ne predstalja problema oz. problemov. Ali je možno projekt (projekt pa je igra, ki bazira na multiplayer načinu, cilj pa je, da jo bo igralo več 10 tisoč igralcev) začeti s perspektive študenata s 3000EUR? Ne? Zakaj? Kje so ovire?

Problemi:
Torej, idejo imam, ustanoviti igro, svetovno znano, multiplayer način. Kako realizirati?
Programirati neznam. Recimo, da grem po poti, da se naučim. Kako začeti programirati? Katere programe oz. aplikacije uporabljati za programiranje PC iger oz. kateri so najbolj primerni in enostavnajši? Je možna igro s takšnimi zahtevami sam programirati? Koliko časa bi mi vzel takšen projekt sestaviti, torej sprogramirati, na trg spraviti inp. in spraviti v celotni obliki? 1, 3, 5, 10, 20 let? Kakšen finančni strošek bi bil in kateri stroški bi to bili, če bi se odločil po samostojni poti?

Druga pot je, da najamem programerje. Kje dobiti programarje? Obstaja lista programerjev? Kolikšna je cena programerjev? Koliko programerjev bi minimalno potreboval? Ker je to multiplayer način igranja za več 10 tisoč ljudi, bo verjetno potrebno strežnike postaviti? Torej, koliko (finančno gledano) so strežniki in koliko bi jih potreboval? Kako spraviti izdelek na trg ? (steam, origin, kako drugače?) Kako promovirati izdelek? Na splošno kako narediti igro in jo postaviti na trg?

Torej, ovir je ogromno, potrebujem pa reštive. Zanimajo me postopki, kako sploh vse skupaj začeti in koliko bi to na koncu finančno koštalo? Obširno ocenite.
  • spremenilo: jncar ()

jype ::

jncar> To idejo oz. za kakšen stil igre gre ne bom razkril, ker mi lahko v prihodnje še zelo prav pride,

OK.

cekr ::

Pot, da se najprej naučiš programirat, kar pozabi.
Porabil boš mnogo časa, da boš lahko konkreten.
Če vzameš programerje, je pa fajn, da vsaj nekaj veš, da te programerji ne pošiljajo žejnega preko vode.
Moraš biti vsaj sposoben slediti.
Po drugi strani je pa problem, kako boš programerju dopovedal, kaj sploh hočeš.

Najprej delaj popolnoma sam, da ideja ne bo ušla.
Kot prvo si najprej razjasni celotno sliko igre.
Kakšna je možnost "laboratorijskega" delovanja. (simulacija celotnega sistema)
Kakšne so grafične zahteve? Tu ti bo moral vskočit nekdo z občutkom in znanjem risanja, oblikovanja...
....

Ko boš vse predelal, boš videl, da je tvojih 3000ojrotov v resnici drobiž.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

jype ::

cekr> Najprej delaj popolnoma sam, da ideja ne bo ušla.

To ni smiselno. O vsaki takšni stvari se moraš pogovarjati čimbolj odkrito. Če je tvoja ideja resnično česa vredna, potem te bodo tisti, ki jo lahko uresničijo, raje kupili, kot da te poskušajo nategniti - je praviloma ceneje zanje.

Vesoljc ::

@op
kaj pomeni kvaliteto? grafika, mehanika, neki tretjega?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Smurf ::

jype je izjavil:

cekr> Najprej delaj popolnoma sam, da ideja ne bo ušla.

To ni smiselno. O vsaki takšni stvari se moraš pogovarjati čimbolj odkrito. Če je tvoja ideja resnično česa vredna, potem te bodo tisti, ki jo lahko uresničijo, raje kupili, kot da te poskušajo nategniti - je praviloma ceneje zanje.

+1
Poleg tega pa pri izmenjavi idej hitro vidis svoje pomankljivosti in dobis zastonj nasvete kako izboljsati stvari.

Tisti, ki govorijo, da ne deliti idej, ker ti jo lahko nekdo ukrade, verjetno se niso dali skoz taksnega projekta v zivljenju.

Drugace je ponavadi prvi korka pri takih zadevah, da si zapises celotni koncept igre, potem pa pokazes komu naokoli, da vidis kaksen odziv bos dobil in kaj bi bilo potrebno spremeniti. Sele potem gres iskati investitorje/programerje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

GGGGG ::

Torej, ovir je ogromno, potrebujem pa reštive. Zanimajo me postopki, kako sploh vse skupaj začeti in koliko bi to na koncu finančno koštalo? Obširno ocenite.


Začni zadeve metati na papir in oblikuj nek načrt razvoja. Napiši čim bolj podrobno specifikacijo, pa boš znal odgovoriti na veliko večino vprašanj iz 1. posta.

Takole na pamet in brez najbolj osnovnih informacij ti noben ne bo znal povedati, koliko programerjev rabiš. Deus Ex je imel za sabo ogromen team programerjev, scenaristov, grafičarjev, directorjev... Flappy bird je po drugi strani napisal en človek v nekaj urah pa je igro igralo cca. 10x več ljudi.

Roadkill ::

Kot že stokrat: Ideja je 5%, izvedba 95%.

Ti misliš, da imaš neverjetno idejo in veš, da izvedbe nimaš. Pa vseeno misliš, da boga za jajca držiš.
Ü

_Dormage_ ::

3000€ pa te ne bo pripeljalo daleč.
Razvoj iger je zelo požrešna stvar, tako finančno kot časovno.

Malcolm_Y ::

Glede avtorskih pravic - nekoč sem bral, da narediš naslednje - idejo podrobno opiši, čim podrobneje, tem bolje. Potem si zadevo natisni, daj v kuverto in jo priporočeno pošlji na svoj naslov. Potem jo (neodprto) shrani nekam na varno.

Tako boš imel uradno veljavno potrdilo z datumom, kdaj si (že) vedel za to idejo, če ti jo kdo sune.

Potem pa se najprej obrni na izdelovalce iger, ki ti bojo iz prve roke povedali, kako in kaj.

Tilen ::

Potem pa se najprej obrni na izdelovalce iger, ki ti bojo iz prve roke povedali, kako in kaj.

Pri nas lahko kontaktiraš recimo Zootfly. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

shadeX ::

_Dormage_ je izjavil:

3000€ pa te ne bo pripeljalo daleč.
Razvoj iger je zelo požrešna stvar, tako finančno kot časovno.


Se strinjam v določeni meri in sicer je vprašanje kakšne igre delaš.

Poglej recimo Flappy Bird. Tip je naredil igro v dnevu ali dveh, na svojem vrhuncu je potem služil 35k € / dan.

brodul ::

3000 eur je veliko in te bo pripeljalo marsikam (npr. lahko gres v Indijo).
Ce res verjames v svojo idejo, se bos v 5tih letih naucil dovolj, da bos lahko naredil prvi prototip.

Jaz pi si na tvojem mestu kupil A4 zvezek (crtast) in zacel gledati predavanja od ljudi, ki so ze nacrtovali igre in si delal izpiske, potem bi pogledal v katerih programskih jezikih to delajo, katera orodja uporabljajo (in kako je z licencami), predsem moras skupaj spackati prototip. Med tem bi si kupil kakovosten blender (100eur) in zacel miksat rdeco peso (1kg/1 eur) in blitvo (250g/3eur), ter zacel vstajat malo prej sel mogoce zjutraj na sprehod. Izkaze se, da je motivacija velik problem. Trust me. Ko bos naredil malo raziskovanja, si bos lahko kupil knjige (book depository (stanejo od 10 do 20 eur)) in prebral vsake 2 tedna eno. In ti bo uspelo ali pa bos predubil dobro izkusnjo.

Jaz sem mel veliko idej v zivljenju, npr. dostikrat mi je bila vsec kaksna punca, pa brez izvedbe ni bilo nic. Dostikrat sem mel idejo za naslov knjige, rabil sem samo se enega, ki bi mi jo napisal, lektoriral in zalozil. Sedaj programiram 5 let, delam za tujino, pa mam ideje da bi kaj sprogramiral, pa se mi ne da, ker sem len. In mi je hudo, da sem len. Pocutim se zanic. Samo pocasi pisem modele baze, pa delam research ker knjiznice za to in ono, pa deploy. Tako da pocasi bo vsak dan 1 urco, pa bo. Pa dobim vsake 3 mesece en mail, kjer ljudje natanko opisejo idejo in prosijo za sodelovanje ... sploh ne odpisem, toliko drugih svari.
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

ZaphodBB ::

Poglej recimo Flappy Bird. Tip je naredil igro v dnevu ali dveh, na svojem vrhuncu je potem služil 35k € / dan.

Pozabil si povedat koliko iger je naredil že prej, pa z njimi nič zaslužil. Isto Notch od Mojanga. In recimo, da sta onadva 0.01% indie developerjev, ki so uspeli zaslužit nek konkreten denar.

Kdor misli delat take stvari za denar, bolje da igra loterijo. Ali pa še bolje - poker.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

shadeX ::

Kdor misli delat take stvari za denar, bolje da igra loterijo. Ali pa še bolje - poker.


"Delat take stvari za denar"? Si mislil igre?

Ker od iger se da zelo dobro služit. Informacij o številkah ne bom posredoval ampak se ni za pritoževat.

oemdzi ::

shadeX je izjavil:

Kdor misli delat take stvari za denar, bolje da igra loterijo. Ali pa še bolje - poker.


"Delat take stvari za denar"? Si mislil igre?

Ker od iger se na zelo dobro služit. Informacij o številkah ne bom posredoval ampak se ni za pritoževat.

To misliš da gaming ? V Sloveniji zelo težko, ker nisi preveč zanimiv, se bi pa dalo...

Cod smo bili v samem vrhu (po skillu) in kakšenem rezultatu v živo, tudi v tujini. Pa vse kar sem dobil od tega je morda 200 eur, slušalke, tipkovnica in še kakšna malenkost iz naslova nagrad. Medtem ko so Nemci, dosti slabši od nas, dobili po cele računalniške kište in podobne "žepnine" od sponzorjev. Seveda pa so obstajale že prve gaming hiše in so igralci živeli od tega.

No danes cca 10 let kasneje je lažje, ampak je Slovenija še vedno v istem šmornu... Sicer se da, ampak precej težje, pomoje je najlažja pot kakšno streamanje predvidevam in da si res vrhunski igralec, ali pa polgola ženska z velikimi joški,oziroma če bolje razmislim ne rabi biti niti nadpovprečna, samo da je že ženska pod 100kg, je včasih že dovolj (presenetljivo dobro pali sodeč po številu ogledov) :))
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

ZaphodBB ::

Govora je o izdelavi iger. Ne o njih igranju.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

oemdzi ::

Vem, samo ko je ravno omenil zadevo kot precej lažjo alternativo. Morda je na prvi pogled res veliko lažja, v resnici pa precej manj, sploh če gledaš na to, da si kot uspešen igralec določene igre precej odvisen od nje in na koncu, ko pade zanimanje "neuporaben", če si pa bil del teama, ki je igro izdelal pa imaš, če drugega ne nekaj znanja in super reference...
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

alexa-lol ::

Za kakšen žanr igre gre?

Če je kakšen FPS tipa CoD potem pozabi - veliko preveč zahtevno.
Če gre za kakšno MMORPG tipa FarmVille potem je že bolj izvedljivo.

Katera platforma? PC, smartphone, konzola?
Trenutno je najbolje štartati na smartphone.

oemdzi je izjavil:

Vem, samo ko je ravno omenil zadevo kot precej lažjo alternativo. Morda je na prvi pogled res veliko lažja, v resnici pa precej manj, sploh če gledaš na to, da si kot uspešen igralec določene igre precej odvisen od nje in na koncu, ko pade zanimanje "neuporaben", če si pa bil del teama, ki je igro izdelal pa imaš, če drugega ne nekaj znanja in super reference...


Vsi bi samo reference zbirali in nekje sodelovali, nobeden pa ne bi tvegal 1 leto svojega življenja in kariere za nekaj v kar vrjame.

Zgodovina sprememb…

oemdzi ::

Vsi bi samo reference zbirali in nekje sodelovali, nobeden pa ne bi tvegal 1 leto svojega življenja in kariere za nekaj v kar vrjame.


Sem že tvegal, mi je uspelo zgolj kratkoročno oziroma delno... Tako, da nekje je točka, kjer se več ne tvega, vsaj v tolikšni meri ne... Če ne bi tvegal, bi diplomiral namesto prihodnji mesec, vsaj 2 leti prej, če ne 3. No dobro, nekaj je bila vmes tudi moja učna lenoba....

p.s. Sicer imam tudi sam kot avtor te teme cel kup idej, kar se iger tiče. Še več pa izboljšav obstoječih serij iger, kot je recimo NBA 2k serije. Imaš občutek, kot da jih vodijo kreacijsko invalidne osebe, še bolj zato, ker je na raznih forumih že vrsto let zaslediti ene in iste prošne in namige, pa so preleni, da bi jih uvedle, pa čeprav gre za miniaturne zadevice, ki so zgolj opcijske...

Ampak kot so že napisali nekateri, je problem izvedba...
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: oemdzi ()

brodul ::

alexa-lol je izjavil:


Vsi bi samo reference zbirali in nekje sodelovali, nobeden pa ne bi tvegal 1 leto svojega življenja in kariere za nekaj v kar vrjame.


To je lahko tveganje enega leta zivljenja.
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

m0LN4r ::

Največjo vlogo igra tukaj trg (velikost). Podoben sindrom kot tole:


Vem, da ni o igranju ampak vseeno. Spomnil sem se malo prejle, ko sem videl en fenomenalen slovenski posnetek za moje pojme, ampak nikoli nebo doživel več kot 10.000 ogledov letno.
Medtem, ko kak amaterski ameriški video presega to številko na uro z lahkoto.

Pa še malo prejle sem videl napravo za obuvanje zoknov ali razbijanje jajc.

in


Zdi se, da je offtopic, ampak v bistvu ni. Pa potem še slovenske zakonodaje in ostalo, kar te ovira. Poglej recimo kaki so pogoji za zaslužek preko youtuba za slovenijo.
Podoben vzorec je pri vseh branžah.

Ne rečem, da se prinas ne da uspet, ampak je 100x težje, kot v kaki zelo veliki državi. Tam lahko uspeš pa tudi, če je konkurenca, zaradi mase ljudi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

alexa-lol je izjavil:


Vsi bi samo reference zbirali in nekje sodelovali, nobeden pa ne bi tvegal 1 leto svojega življenja in kariere za nekaj v kar vrjame.

Zato ker pač v nič ne verjame ...

Če nimaš ideje in znanja da bi jo uresničil, potem so to samo mokre sanje ...

m0LN4r je izjavil:


Ne rečem, da se prinas ne da uspet, ampak je 100x težje, kot v kaki zelo veliki državi. Tam lahko uspeš pa tudi, če je konkurenca, zaradi mase ljudi.

In kdo ti brani da ne nastopaš na globalnem trgu?

A kje piše v svetovni ustavi da moraš delovati samo v svoji državi?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

m0LN4r ::

Invictus je izjavil:


In kdo ti brani da ne nastopaš na globalnem trgu?

A kje piše v svetovni ustavi da moraš delovati samo v svoji državi?


Ko boš iz take vukojebine rojen, odraščal v najbolj zaostalem kotu slovenije, kjer je najbolj "pameten" človek v vasi "mesar" in pod takšnimi pogoji in okolici odraščal, kjer je delo doma bolj pomembno, kot šola (ker se gre tukaj o lastni oskrbi za hrano in drva naprimer) kot jaz ti bo jasno kdo te je oviral.
In ko boš po vsem tem po 20ih letih prepuščen samemu sebi, kar se glede izobraževanja tiče zamujal vsepovsod po 5-10 let v primerjavi s sovrstniki iz mest.
Imel knjižnico 30km daleč, nobenega računalništva v šoli, interneta in pcjev se doma še vedno upirajo, kot hudič križa naprimer.
Komaj sem prilezel od tam ven, žal se je pa tu ustavilo zaradi večjih potreb po financah potrebnih za samo življenje, kaj šele experimentiranje in potrebno orodje/material/opremo/znanje.
Za piko na i si pa predstavljaj še, da ti starša izgubita šiht, ko si star 12-13 let in so brez službe še vedno oz. hodijo v avstrijo na fizičke poleg vsega tega sranja, kar imaš že v življenju. (to ni moja pika na i, ampak od nekaterih drugih otrok)

Še po tolkih letih kadar pridem domov in me presenetijo doma z izjavami: "od tipkanja se ne da živet, treba je tudi kaj delat" pa so daleč od najbolj "primitivnih" (nočem nikogar užalit) v okolici.

Poglej razmišljanje, družine, in pogoje 99% mladine, ki so stari med 20-30 let in so prišli iz vukojebin, vsaj do neke službe v nekem manjšem mestu, bi ti moglo biti zelo jasno kaj oz. kdo jih je in jih ovira.

Long story short. Taki si nismo izbrali takšnega načina lajfa pa smo ga vseeno dobili in smo poskušali iz njega narediti maksimum, kar nam je dopuščalo tako življenje.
Imamo pa še vedno željo ustvarjati, živeti srečni in uspeti, ampak najprej potrebuješ osnovne pogoje zato, ko pa te čas enkrat prehiti pa ga več zelo težko ujameš.

Ni vseeno od kod si štartal, koliko imaš pomoči, podpornikov, financ v ozadju in kje si trenutno.

Seveda modi, lahko čez nekaj časa izbrišete tale offtopic, ampak moti me, ko nekateri mislijo, da imamo res vsi enake pogoje za uspeh in udejstvovanje svojih idej.
Jebiga, mogoče res nimam znanja, trudim se, ampak nimam dnara za naprej jebiga.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Če bi imel izbiro preden sem se rodil (glede na današnje čase, trend in razvoj) bi takoj menjal za življenje v ljubljani v povprečno premožni družini, kjer bi v osnovni šoli tekmoval v logo in se učili uporabljati linuxe pred 10 leti pa konzolo.

Napram temu, kar sem dobil. To da je največji uspeh v osnovni šoli odplesati narodni ples v vaškem domu pred 50 dedeki in babicami iz časov kolovozov in krav.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Jarno ::

Torej, ovir je ogromno, potrebujem pa reštive. Zanimajo me postopki, kako sploh vse skupaj začeti in koliko bi to na koncu finančno koštalo? Obširno ocenite.


Najbolje, da zbereš ekipo ljudi, enega lead programerja, enega za DX grafiko, enega za zvok, enega omrežnega geeka, sam si lahko projekt manager, potem ne škodi en grafični oblikovalec za interface, modele in teksture. Če vsi delajo v upanju na kasnejši zaslužek in vsak uporablja svoj HW, potem stroški odpadejo na morebitno licenčno programsko opremo in na morebitne vsebine.
Če je projekt obširen, lahko k sodelovanju povabite še kakšnega sodelavca.
Priporočam Unreal Engine 4.0, ki ti pobere 19$ na mesec in 5% od prodaje, se mi zdi.
Lahko se tudi samozaposlite in pridobite subvencije ter zdržite kako leto, naslednji korak pa je Kickstarter, kjer predstavite idejo in pokasirate npr. 100.000$, da projekt v naslednjih letih dokončate. Če sam programiraš za PC, rabiš ogromno izkušenj, da v zglednem času predstaviš dobro igro. Se bolj splača IMHO v tem primeru slediti tržnim trendom ter sprogramirati kaj za iOS ali Android. Spletne flash igrice so npr. že out z vidika zaslužka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jarno ()

Invictus ::

@m0LN4r

Staršev ne moreš izbirat.

Lahko pa sam narediš kaj boljše.

Moji ta stari tud niso verjeli v moj poklic, dokler jim nisem nametal cifr. Sploh zdaj ko sem freelancer. Sta mi zdaj v veliko večjo pomoč kot prej. Pač ta stari razumejo samo logiko koliko se zasluži.

Ni ti pa treba svoje življenske štorije za zagovor razlagat. Bodoiče investitorje ali delodajalce zanima samo to kar znaš in koliko staneš. Ostalo jih ne briga.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ragezor ::

V sloveniji je znanje precej poceni. Zastonj sole, boni, stipendije...

Plus internet zakladnica znanja.

Kolikor jaz poznam ruralna okolja so vsi starsi full veseli, ce grejo njihovi studirat in jih kar se da podpirajo.

Ce bi pod takimi pogoji odrascal v kaki vecji drzavi, recimo indiji, potem si ga sele najebal.

Drugace pa razvijanje iger ena izmed najtezjih stvari pomoje za izpeljati projekt solo in z malo kesa. Vzame ogromno casa in znanja kar je posledica tega, da moras biti vec oseb hkrati (game designer, artist, developer, marketing).

111111111111 ::

Heh. Dobro vprašanje OP.

Odvisno kaj hočeš doseči?

NAJPREJ: Mislim da je nekdo že predlagal. Spravi idejo na papir, čim bolje spiši specifikacije in vse ostalo, potem pa poskušaj produkt prodati. Kako to narediš?

Potem najdeš podjetje, ki je že v preteklosti naredilo podobno igro, kot imaš ti idejo. Povprašaš jih v kakšni obliki bi želeli imeti spisano specifikacijo. Z njimi se dogovoriš za sestanek, razložiš idejo in jih vprašaš, če jih dotični produkt zanima in jim ponudiš delež (npr. 70-80%), da jo izdelajo. Oziroma če jih ne zanima, kakšno finančno inekcijo potrebujejo da se lotijo tvojega projekta. 3000€ porabiš za Kickstarter in nabereš potrebna sredstva in upaš da ti rata.

To je najhitrejša in najbolj tvegana pot. Imaš pa možnost, da začneš izdelovati igre. Pri takem poslu najdeš sorodne, enakomisleče duše, s katerimi se potem lotiš velikega življenskega projekta. Po tej poti ne pričakuj rezultatov že jutri. Ampak v 10+ letih, če se boš s tem ukvrajal dnevno. Še vedno obstaja možnost, da bo iz vsega skupaj nič. :)

m0LN4r ::

V sloveniji je znanje precej poceni. Zastonj sole, boni, stipendije...
Plus internet zakladnica znanja.
Kolikor jaz poznam ruralna okolja so vsi starsi full veseli, ce grejo njihovi studirat in jih kar se da podpirajo.


Jaz samo rečem, da poznam in še vedno je en kup mladih, ki ne morejo študirati in nimajo te zakladnice na razpolago, kot recimo v osrednjem delu države.
Zato pa ni čudno, če kdaj kdo kaj čudnega sprašuje. Saj pa nemore vedeti istih stvari, kot nekdo iz malo bolj civiliziranega okolja.
Lahko ti povem za dve vasi, ki sta ločeni 15km v isti občini pa je razlika kot dan in noč, pa da ne grem primerjat s kako šolo blizu mesta oz. večjem mestu.

Itak da ni treba investitorjem razlagat, moja štorija je namenjena tistim, ki mislijo da imamo vsi vse granted že od začetka.
V bistvu so pa razlike med kraji veliko večje, kot to izgleda na TV in medijih.

OP rabi pomoč, ker jo očitno potrebuje. Eni pa mečete vse ljudi v isti koš, ja kam pa pridemo na tak način.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

ragezor ::



bottom line, ideja ni vredna nic

OP, je pac neveden in eden tistih, ki misli, da ma res dobro idejo in ne razume, da moras vloziti trud in cas v zivljenju, ce bi rad kaj naredil.

Tukaj ni pomembno iz kaksnega okolja izhajas, ker vsi morajo vloziti trud in cas, nekateri vec, nekateri manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ragezor ()

Robocop1 ::

Najprej offtopic:
Tudi sam sem iz zakotnega kotička, kot ga opisuje m0LN4r. Ko sem se odločal za študij, so mi starši svetovali, naj izberem neko drugo smer, saj v domačem kraju od tipkanja ne bom mogel živeti. Pri 18-ih še nisem toliko razmišljal, zdaj nekaj let po končanem študiju pa vidim, da so imeli starši prav. Če hočeš biti danes uspešen moraš biti na pravem mestu in poznati prave ljudi... če bi bil danes star 18 let, se ne bi odločil za noben študij... sem sprevidel, da je študij le tolažba, da boš po nekaj letih šolanja lažje dobil delo. Vse je lažje, če imaš veze... na koncu najdeš ljudi, ki sploh nimajo izobrazbe za delo, ki ga opravljajo. Čemu potem študirat?

Sedaj pa k temi:
Tudi sam sem velikokrat razmišljal, kako bi se z neko super idejo spravil na zeleno vejo. Glede na to, da OP ne zna programirat, bi svetoval, da vloži več poudarka na samo logiko. Ne se preveč poglabljati v (realistično) grafiko/zvok, ker se tehnologija danes hitro razvija in bo taka igra sčasoma zastarela. Pomembna je ideja oz. logika igre. Zapomni si, da imajo najbolj znane igre enostavna pravila. IMO se splača vložiti truda v kakšne miselne igre.

johnnyyy ::

Za začetek je najbolje, da se začneš učit programiranja (da osvojiš logiko) in se kasneje pridržiš kakšni programerski ekipi. S tem boš pridobil izkušnje in boš videl kako stvari v praksi potekajo (programiranje, vodenje ekipe, reševanje težav, pristopi itd). Ko boš znanje dvignil na višji nivo, boš tudi videl, kaj v tvoji ideji "škripa", kaj so šibke točke. Svojo idejo predstavi tudi sodelavcem in povprašaj za mnenja (po navadi ni treba spraševat, ker vsak kar sam pove kako se mu zdi in kje so težave).

Z nule brez izkušenj pa je zadeva obsojena na propad. Lahko pa se ti zgodi tako kot mnogim izmed nas, da boš znal čez nekaj let ob pivu povedat, da si začel programirat, ker si hotel naredit igrico :).

RatedR ::

Prva stvar, ali bo igra v 3D svetu? Če bo 2D boš velik prišparal.

Druga stvar, a je velik fizike v igri? Ugibam: nek 3D element se bo premikal po prostoru?

Tretja stvar, ali imaš tudi idejo za zvok in like oz. zgodbo v igri?

Sicer ti pa priporočam da si ogledaš tole orodje: http://www.yoyogames.com/studio

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: RatedR ()

jncar ::

Se javim kasneje, bolj proti večeru...

cleanac ::

S 3000€ lahko morda pokriješ strošek meetinga ekipe v vaški gostilni. Morda malenkost pretiravam, ampak ne kaj veliko.

jncar ::

Evo me, ponovno se javljam, najprej pa res vsa hvala vsem za odgovore, moram reči jih nisem pričakoval toliko, tako da nekaj motivacije za naprej k razvoju ideje/projekta sem dobil tudi od Vas. Še enkrat hvala.
Bom probal odgovoriti po vrsti, kar se da vsem, preden pa začnem, pa morate vedeti, da sem popolni lajk, kar se tiče programiranja, marketinga, tudi nekih poznanstev oziroma vez nimam s bilo kakšnim programerjem, podjetij inp.. Sem neveden zato tudi sprašujem takšne stvari tukaj in zato sem Vam tudi hvaležen za odgovore. Sem pripravljen se učiti, ker imam res občutek, da bi to lahko nastal osebno velik projekt. In kot sem dejal. Prvo je veselje do igre, nato šele denar inp..

Odgovori, ki ste jih dali so različne oziroma razdvojeni. Nekateri me usmerjate k samostojno poti, spet drugi po poti iskanja programerjev. Vse lepo in prav, želel pa bi si, da bi bili nekateri odgovori tudi bolj konkretni, recimo če že omenjate podjetja, bi prosil da ga tudi poimensko poveste, ker kot sem že rekel, vez in poznanstev nimam.

Zdaj pa odgovori:

cekr je izjavil:

Pot, da se najprej naučiš programirat, kar pozabi.
Porabil boš mnogo časa, da boš lahko konkreten.
Če vzameš programerje, je pa fajn, da vsaj nekaj veš, da te programerji ne pošiljajo žejnega preko vode.
Moraš biti vsaj sposoben slediti.
Po drugi strani je pa problem, kako boš programerju dopovedal, kaj sploh hočeš.

Najprej delaj popolnoma sam, da ideja ne bo ušla.
Kot prvo si najprej razjasni celotno sliko igre.
Kakšna je možnost "laboratorijskega" delovanja. (simulacija celotnega sistema)
Kakšne so grafične zahteve? Tu ti bo moral vskočit nekdo z občutkom in znanjem risanja, oblikovanja...
....

Ko boš vse predelal, boš videl, da je tvojih 3000ojrotov v resnici drobiž.


Čas trenutno ni problem. Verjamem v idejo, ki jo imam v glavi, če je za realizacijo potrebno čakati tudi deset let, ni problema. Torej mi svetuješ, da osnove programiranja osvojim? Ok. Vzeto na znanje, začnem z osvajanjem osnov že jutri. Slika igre je že naslikana v glavi. Dolgo časa že o tem razmišljam, tako da igra je v glavi že skorajda izdelana in sem dokaj prepričan, da bi programerju znal predstaviti mojo idejo.
Ne vem točno kaj misliš pod možnost "laboratorijskega" delovanja. (simulacija celotnega sistema)?

Vesoljc je izjavil:

@op
kaj pomeni kvaliteto? grafika, mehanika, neki tretjega?

Kvaliteta pri meni pomeni gameplay. Grafika je sekundarnega pomena če ne celo kakšnega drugega.

Smurf je izjavil:

jype je izjavil:

cekr> Najprej delaj popolnoma sam, da ideja ne bo ušla.

To ni smiselno. O vsaki takšni stvari se moraš pogovarjati čimbolj odkrito. Če je tvoja ideja resnično česa vredna, potem te bodo tisti, ki jo lahko uresničijo, raje kupili, kot da te poskušajo nategniti - je praviloma ceneje zanje.

+1
Poleg tega pa pri izmenjavi idej hitro vidis svoje pomankljivosti in dobis zastonj nasvete kako izboljsati stvari.

Tisti, ki govorijo, da ne deliti idej, ker ti jo lahko nekdo ukrade, verjetno se niso dali skoz taksnega projekta v zivljenju.

Drugace je ponavadi prvi korka pri takih zadevah, da si zapises celotni koncept igre, potem pa pokazes komu naokoli, da vidis kaksen odziv bos dobil in kaj bi bilo potrebno spremeniti. Sele potem gres iskati investitorje/programerje.


Zadnji odstavek, vzamem na znanje! Hvala.

GGGGG je izjavil:

Torej, ovir je ogromno, potrebujem pa reštive. Zanimajo me postopki, kako sploh vse skupaj začeti in koliko bi to na koncu finančno koštalo? Obširno ocenite.


Začni zadeve metati na papir in oblikuj nek načrt razvoja. Napiši čim bolj podrobno specifikacijo, pa boš znal odgovoriti na veliko večino vprašanj iz 1. posta.

Takole na pamet in brez najbolj osnovnih informacij ti noben ne bo znal povedati, koliko programerjev rabiš. Deus Ex je imel za sabo ogromen team programerjev, scenaristov, grafičarjev, directorjev... Flappy bird je po drugi strani napisal en človek v nekaj urah pa je igro igralo cca. 10x več ljudi.


Hvala tudi tebi. Tudi to vzeto na znanje. Jutri se bo počasi pisalo na papir.

Roadkill je izjavil:

Kot že stokrat: Ideja je 5%, izvedba 95%.

Ti misliš, da imaš neverjetno idejo in veš, da izvedbe nimaš. Pa vseeno misliš, da boga za jajca držiš.


Bi lahko rekel tako :D. Resnično upam, da bo tistih 5% dovolj, da izvedem še preostalih 95%.

_Dormage_ je izjavil:

3000€ pa te ne bo pripeljalo daleč.
Razvoj iger je zelo požrešna stvar, tako finančno kot časovno.


Si lahko mogoče malo bolj direkten pri finančnih in časovnih številkah?

Malcolm_Y je izjavil:

Glede avtorskih pravic - nekoč sem bral, da narediš naslednje - idejo podrobno opiši, čim podrobneje, tem bolje. Potem si zadevo natisni, daj v kuverto in jo priporočeno pošlji na svoj naslov. Potem jo (neodprto) shrani nekam na varno.

Tako boš imel uradno veljavno potrdilo z datumom, kdaj si (že) vedel za to idejo, če ti jo kdo sune.

Potem pa se najprej obrni na izdelovalce iger, ki ti bojo iz prve roke povedali, kako in kaj.


Hvala za idejo. Vzeto na znanje tudi to. Kakšen namig na koga točne se naj obrnem? Poznaš kakšne veze?

Tilen je izjavil:

Potem pa se najprej obrni na izdelovalce iger, ki ti bojo iz prve roke povedali, kako in kaj.

Pri nas lahko kontaktiraš recimo Zootfly. :)


Nikoli slišal za njega. Zanesljiv?

brodul je izjavil:

3000 eur je veliko in te bo pripeljalo marsikam (npr. lahko gres v Indijo).
Ce res verjames v svojo idejo, se bos v 5tih letih naucil dovolj, da bos lahko naredil prvi prototip.

Jaz pi si na tvojem mestu kupil A4 zvezek (crtast) in zacel gledati predavanja od ljudi, ki so ze nacrtovali igre in si delal izpiske, potem bi pogledal v katerih programskih jezikih to delajo, katera orodja uporabljajo (in kako je z licencami), predsem moras skupaj spackati prototip. Med tem bi si kupil kakovosten blender (100eur) in zacel miksat rdeco peso (1kg/1 eur) in blitvo (250g/3eur), ter zacel vstajat malo prej sel mogoce zjutraj na sprehod. Izkaze se, da je motivacija velik problem. Trust me. Ko bos naredil malo raziskovanja, si bos lahko kupil knjige (book depository (stanejo od 10 do 20 eur)) in prebral vsake 2 tedna eno. In ti bo uspelo ali pa bos predubil dobro izkusnjo.

Jaz sem mel veliko idej v zivljenju, npr. dostikrat mi je bila vsec kaksna punca, pa brez izvedbe ni bilo nic. Dostikrat sem mel idejo za naslov knjige, rabil sem samo se enega, ki bi mi jo napisal, lektoriral in zalozil. Sedaj programiram 5 let, delam za tujino, pa mam ideje da bi kaj sprogramiral, pa se mi ne da, ker sem len. In mi je hudo, da sem len. Pocutim se zanic. Samo pocasi pisem modele baze, pa delam research ker knjiznice za to in ono, pa deploy. Tako da pocasi bo vsak dan 1 urco, pa bo. Pa dobim vsake 3 mesece en mail, kjer ljudje natanko opisejo idejo in prosijo za sodelovanje ... sploh ne odpisem, toliko drugih svari.


Hvala in še enkrat hvala. Dober odgovor. Nasveti se mi zdijo dobri, verjetno bom šel kar po tej poti. Jebemti tut foro z blenderjem, rdečo peso in blitvo bom mogoče kdaj probal pa ti povem kako bo to pri meni vplivalo :D. Bom pa verjetno to probal ravno, ko bo zmanjkalo motivacije :)

Mogoče bi ti pa jaz osebno predstavil idejo in bi začela skupaj pacati, če te zanima? Glede na to, da si programer? V veselje bi mi bilo!

alexa-lol je izjavil:

Za kakšen žanr igre gre?

Če je kakšen FPS tipa CoD potem pozabi - veliko preveč zahtevno.
Če gre za kakšno MMORPG tipa FarmVille potem je že bolj izvedljivo.

Katera platforma? PC, smartphone, konzola?
Trenutno je najbolje štartati na smartphone.

oemdzi je izjavil:

Vem, samo ko je ravno omenil zadevo kot precej lažjo alternativo. Morda je na prvi pogled res veliko lažja, v resnici pa precej manj, sploh če gledaš na to, da si kot uspešen igralec določene igre precej odvisen od nje in na koncu, ko pade zanimanje "neuporaben", če si pa bil del teama, ki je igro izdelal pa imaš, če drugega ne nekaj znanja in super reference...


Vsi bi samo reference zbirali in nekje sodelovali, nobeden pa ne bi tvegal 1 leto svojega življenja in kariere za nekaj v kar vrjame.


PC platforma. Ni FPS tipa CoD, kot sem rekel, grafika je drugotnega pomena in mislim celo za programerje lahko izvedljiva.

Jarno je izjavil:

Torej, ovir je ogromno, potrebujem pa reštive. Zanimajo me postopki, kako sploh vse skupaj začeti in koliko bi to na koncu finančno koštalo? Obširno ocenite.


Najbolje, da zbereš ekipo ljudi, enega lead programerja, enega za DX grafiko, enega za zvok, enega omrežnega geeka, sam si lahko projekt manager, potem ne škodi en grafični oblikovalec za interface, modele in teksture. Če vsi delajo v upanju na kasnejši zaslužek in vsak uporablja svoj HW, potem stroški odpadejo na morebitno licenčno programsko opremo in na morebitne vsebine.
Če je projekt obširen, lahko k sodelovanju povabite še kakšnega sodelavca.
Priporočam Unreal Engine 4.0, ki ti pobere 19$ na mesec in 5% od prodaje, se mi zdi.
Lahko se tudi samozaposlite in pridobite subvencije ter zdržite kako leto, naslednji korak pa je Kickstarter, kjer predstavite idejo in pokasirate npr. 100.000$, da projekt v naslednjih letih dokončate. Če sam programiraš za PC, rabiš ogromno izkušenj, da v zglednem času predstaviš dobro igro. Se bolj splača IMHO v tem primeru slediti tržnim trendom ter sprogramirati kaj za iOS ali Android. Spletne flash igrice so npr. že out z vidika zaslužka.


Kot sem dejal. Nimam poznanstev, nimam vez. Kakšna ideje kje izbrati vse te ljudi, programerje. Bolj direktno prosim. Še nikoli nisem slišal za Unreal Engine 4.0. Si bom vzel čas, pa kaj več izvedel o tem. Pa hvala za idejo o kickstarterju. To pride mogoče kasneje. Zdele sem še v zelo začetni fazi.

111111111111 je izjavil:

Heh. Dobro vprašanje OP.

Odvisno kaj hočeš doseči?

NAJPREJ: Mislim da je nekdo že predlagal. Spravi idejo na papir, čim bolje spiši specifikacije in vse ostalo, potem pa poskušaj produkt prodati. Kako to narediš?

Potem najdeš podjetje, ki je že v preteklosti naredilo podobno igro, kot imaš ti idejo. Povprašaš jih v kakšni obliki bi želeli imeti spisano specifikacijo. Z njimi se dogovoriš za sestanek, razložiš idejo in jih vprašaš, če jih dotični produkt zanima in jim ponudiš delež (npr. 70-80%), da jo izdelajo. Oziroma če jih ne zanima, kakšno finančno inekcijo potrebujejo da se lotijo tvojega projekta. 3000€ porabiš za Kickstarter in nabereš potrebna sredstva in upaš da ti rata.

To je najhitrejša in najbolj tvegana pot. Imaš pa možnost, da začneš izdelovati igre. Pri takem poslu najdeš sorodne, enakomisleče duše, s katerimi se potem lotiš velikega življenskega projekta. Po tej poti ne pričakuj rezultatov že jutri. Ampak v 10+ letih, če se boš s tem ukvrajal dnevno. Še vedno obstaja možnost, da bo iz vsega skupaj nič. :)


Ideja bo šla na papir. Ne poznam igre, ki bi bila podobna moji ideji. Sem pa pripravljen na to vrstno sodelovanje. Delež sem pripravljen spustiti tudi do 50%. Toliko o prvem predlogu. Drugi predlog. Ga ne bom zavrgel stran, nikakor, je pa hudič ker trenutno predstavlja problem pomanjkanje enakomislečih duš.

ragezor je izjavil:



bottom line, ideja ni vredna nic

OP, je pac neveden in eden tistih, ki misli, da ma res dobro idejo in ne razume, da moras vloziti trud in cas v zivljenju, ce bi rad kaj naredil.

Tukaj ni pomembno iz kaksnega okolja izhajas, ker vsi morajo vloziti trud in cas, nekateri vec, nekateri manj.


Wrong! Sem neveden in sem eden tistih, ki mislim da imam dobro idejo, razumem pa da je potrebno vložiti trud in čas v življenje in sem ga tudi pripravljen! Odločen!

Robocop1 je izjavil:

Najprej offtopic:
Tudi sam sem iz zakotnega kotička, kot ga opisuje m0LN4r. Ko sem se odločal za študij, so mi starši svetovali, naj izberem neko drugo smer, saj v domačem kraju od tipkanja ne bom mogel živeti. Pri 18-ih še nisem toliko razmišljal, zdaj nekaj let po končanem študiju pa vidim, da so imeli starši prav. Če hočeš biti danes uspešen moraš biti na pravem mestu in poznati prave ljudi... če bi bil danes star 18 let, se ne bi odločil za noben študij... sem sprevidel, da je študij le tolažba, da boš po nekaj letih šolanja lažje dobil delo. Vse je lažje, če imaš veze... na koncu najdeš ljudi, ki sploh nimajo izobrazbe za delo, ki ga opravljajo. Čemu potem študirat?

Sedaj pa k temi:
Tudi sam sem velikokrat razmišljal, kako bi se z neko super idejo spravil na zeleno vejo. Glede na to, da OP ne zna programirat, bi svetoval, da vloži več poudarka na samo logiko. Ne se preveč poglabljati v (realistično) grafiko/zvok, ker se tehnologija danes hitro razvija in bo taka igra sčasoma zastarela. Pomembna je ideja oz. logika igre. Zapomni si, da imajo najbolj znane igre enostavna pravila. IMO se splača vložiti truda v kakšne miselne igre.


Je nekaj vmesnega. Vzamem na znanje.

johnnyyy je izjavil:

Za začetek je najbolje, da se začneš učit programiranja (da osvojiš logiko) in se kasneje pridržiš kakšni programerski ekipi. S tem boš pridobil izkušnje in boš videl kako stvari v praksi potekajo (programiranje, vodenje ekipe, reševanje težav, pristopi itd). Ko boš znanje dvignil na višji nivo, boš tudi videl, kaj v tvoji ideji "škripa", kaj so šibke točke. Svojo idejo predstavi tudi sodelavcem in povprašaj za mnenja (po navadi ni treba spraševat, ker vsak kar sam pove kako se mu zdi in kje so težave).

Z nule brez izkušenj pa je zadeva obsojena na propad. Lahko pa se ti zgodi tako kot mnogim izmed nas, da boš znal čez nekaj let ob pivu povedat, da si začel programirat, ker si hotel naredit igrico :).


Zelo črnogled konec :) Upam, da bo drugače. Pa brez piva! :D

RatedR je izjavil:

Prva stvar, ali bo igra v 3D svetu? Če bo 2D boš velik prišparal.

Druga stvar, a je velik fizike v igri? Ugibam: nek 3D element se bo premikal po prostoru?

Tretja stvar, ali imaš tudi idejo za zvok in like oz. zgodbo v igri?

Sicer ti pa priporočam da si ogledaš tole orodje: http://www.yoyogames.com/studio


Prva stvar: Igra bo (oz. ideja je) 2D način igranja.
Druga stvar: Niti ne.
Tretja stvar: Nekaj vmesnega. Pri singelplayerju so ponavadi liki in zgodbe pri čemer rabiš zvok, jaz si želim postaviti multiplayer igro, kjer je, seveda, zvok še vedno pomemben, ne pa toliko kot v singelplayerju. Vsaj tako mislim.

Sicer pa celo razmišljam če bi igro naredil, kot browser igro. Za to bi se verjetno odločil po posvetovanju s programerji.

Lep pozdrav.

Tilen ::

jncar je izjavil:



Tilen je izjavil:

Potem pa se najprej obrni na izdelovalce iger, ki ti bojo iz prve roke povedali, kako in kaj.

Pri nas lahko kontaktiraš recimo Zootfly. :)


Nikoli slišal za njega. Zanesljiv?


http://zootfly.com/?page_id=182
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Vesoljc ::

jncar je izjavil:

Vesoljc je izjavil:

@op
kaj pomeni kvaliteto? grafika, mehanika, neki tretjega?

Kvaliteta pri meni pomeni gameplay. Grafika je sekundarnega pomena če ne celo kakšnega drugega.


no, potem rabis prototip igre, kocke ki streljajo kocke preko networka...
poleg unreal engina (ki je placljiv - je pa zelo verjetno bolje optimiziran za multiplayer fps) imas na voljo tudi "zastonjski" unity engine. za prototip spacat pomoje najboljsa opcija. poleg tega imas v njihovi trgovini cel kup pluginov (fps, network, ipd...).
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

ZaphodBB ::

Unity je zastonjski samo za totalno brezvezne izdelke. Čim hočeš narediti nekaj približno resnega, pa postane zeloooo drag - vsaj v primerjavi z Unreal Enginom.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Vesoljc ::

Tilen je izjavil:

jncar je izjavil:



Tilen je izjavil:

Potem pa se najprej obrni na izdelovalce iger, ki ti bojo iz prve roke povedali, kako in kaj.

Pri nas lahko kontaktiraš recimo Zootfly. :)


Nikoli slišal za njega. Zanesljiv?


http://zootfly.com/?page_id=182



zootflya formalno nekak ni vec, zdaj smo ibzoot, podruznica interblocka. po mojem znanju so v ljubljani se actalogic ter outfit7.

ZaphodBB je izjavil:

Unity je zastonjski samo za totalno brezvezne izdelke. Čim hočeš narediti nekaj približno resnega, pa postane zeloooo drag - vsaj v primerjavi z Unreal Enginom.

od prototipa do resnega izdelka je zelo dolga pot. KO imas delujoc prototip, se pa lahko vsedes in naredis plan, koliko, kdaj ter kateri software za to uporabiti - tudi engine zamenjati ce je treba.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Vesoljc ()

terryww ::

imho ti manjka okolje pa networking. začni malo hodit po startup dogodkih in se vklopi v kiberpipa sceno, hekovnik etc. najslabše kar lahko narediš je da idejo držiš zase ker potem nobenga ne boš premaknil, da se bi navdušil in začel sodelovat/naprej razvijat idejo. myspace je imel idejo, facebook je mel idejo... razlika je v implementaciji. uspevajo tudi enostavne igre tipa flappy bird, tako da nekih programerskih presežkov verjetno ne rabiš.
vglavnem, najdi si okolje, kjer se ljudje ukvarjajo s podobno problematiko - forume kjer se razvijalci iger družijo, magari pišeš kaki znani slovenski firmi za internšip (zootfly, outfit7 etc.)
It is the night. My body's weak.
I'm on the run. No time to sleep.

alexa-lol ::

terryww je izjavil:

imho ti manjka okolje pa networking. začni malo hodit po startup dogodkih in se vklopi v kiberpipa sceno, hekovnik etc. najslabše kar lahko narediš je da idejo držiš zase ker potem nobenga ne boš premaknil, da se bi navdušil in začel sodelovat/naprej razvijat idejo. myspace je imel idejo, facebook je mel idejo... razlika je v implementaciji. uspevajo tudi enostavne igre tipa flappy bird, tako da nekih programerskih presežkov verjetno ne rabiš.
vglavnem, najdi si okolje, kjer se ljudje ukvarjajo s podobno problematiko - forume kjer se razvijalci iger družijo, magari pišeš kaki znani slovenski firmi za internšip (zootfly, outfit7 etc.)


čist offtopic: a je ta scena dejansko že sproducirala kakšno podjetje, ki dejansko ima nek realen poslovni model. Občutek imam da je tko: so resna podjetja, ki niso v tej sceni, potem maš pa tm folk, ki bi sicer bil na Metelkovi ampak zna tudi nekaj bash ukazov in zato probajo neko silicon valley sceno kle furat.

mn ::

Samo za perspektivo:

http://gamedevelopment.tutsplus.com/art...

One additional point: The vast majority of indie games cost under $200,000 to develop. Hits like Angry Birds, Braid and World of Goo were all produced for somewhere between $120,000 and $180,000. I've personally created games for less than $2,000. Never be fooled into thinking that you'll need to procure a Triple-A budget to create an indie game.


Pa še nekaj. Če nič ne poveš o igri je lahko ocena od 0EUR do 500 miljonov EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mn ()

jype ::

alexa-lol> a je ta scena dejansko že sproducirala kakšno podjetje

Yup.

alexa-lol> ki dejansko ima nek realen poslovni model.

Ne vem kaj pomeni "realen", ampak če to pomeni, da nosi denar, potem ja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Robocop1 ::

Torej, še enkrat, čeprav razumem imaš že vso idejo v glavi in bi rad zadevo le še spravil v delovanje. Če je temu tako, potem boš za začetek potreboval programerja, kateri ti bo svetoval kako in kaj - s katerimi orodji/programskimi jeziki se splača izdelati, koliko dela je potrebno za izdelavo prototipa itd. Skratka, najprej rabiš določene ocene, na podlagi katerih se boš lahko potem odločil kako naprej.

Ker praviš, da nisi programer, se lahko kasneje pokaže kakšna stvar, na katero niti pomislil nisi. Lahko pa, da je tvoja zamisel v resnici enostavna za izvedbo in boš čez nekaj let (ob predpostavki, da se že jutri začneš učiti) sam sprogramiral igro (seveda, če si res pripravljen čakati in se v tem času noben ne bo dobil iste ideje). Prav zaradi tega ti pravim, da najprej rabiš posvet s programerjem.

mn ::

Robocop1 je izjavil:

Torej, še enkrat, čeprav razumem imaš že vso idejo v glavi in bi rad zadevo le še spravil v delovanje. Če je temu tako, potem boš za začetek potreboval programerja, kateri ti bo svetoval kako in kaj - s katerimi orodji/programskimi jeziki se splača izdelati, koliko dela je potrebno za izdelavo prototipa itd. Skratka, najprej rabiš določene ocene, na podlagi katerih se boš lahko potem odločil kako naprej.

Ker praviš, da nisi programer, se lahko kasneje pokaže kakšna stvar, na katero niti pomislil nisi. Lahko pa, da je tvoja zamisel v resnici enostavna za izvedbo in boš čez nekaj let (ob predpostavki, da se že jutri začneš učiti) sam sprogramiral igro (seveda, če si res pripravljen čakati in se v tem času noben ne bo dobil iste ideje). Prav zaradi tega ti pravim, da najprej rabiš posvet s programerjem.


Pa ne samo programerja. rabiš tudi nekoga, ki naredi grafiko in nekoga za glasbo.

alexa-lol ::

jype je izjavil:

alexa-lol> a je ta scena dejansko že sproducirala kakšno podjetje

Yup.

alexa-lol> ki dejansko ima nek realen poslovni model.

Ne vem kaj pomeni "realen", ampak če to pomeni, da nosi denar, potem ja.


No če jim to uspeva potem je to super.. nisem poznavalec scene.

111111111111 ::

alexa-lol je izjavil:

jype je izjavil:

alexa-lol> a je ta scena dejansko že sproducirala kakšno podjetje

Yup.

alexa-lol> ki dejansko ima nek realen poslovni model.

Ne vem kaj pomeni "realen", ampak če to pomeni, da nosi denar, potem ja.


No če jim to uspeva potem je to super.. nisem poznavalec scene.


Zakaj pa potem že po privzetem pljuvaš po sceni, če je niti ne poznaš?

alexa-lol ::

111111111111 je izjavil:

alexa-lol je izjavil:

jype je izjavil:

alexa-lol> a je ta scena dejansko že sproducirala kakšno podjetje

Yup.

alexa-lol> ki dejansko ima nek realen poslovni model.

Ne vem kaj pomeni "realen", ampak če to pomeni, da nosi denar, potem ja.


No če jim to uspeva potem je to super.. nisem poznavalec scene.


Zakaj pa potem že po privzetem pljuvaš po sceni, če je niti ne poznaš?


ti. prvi vtis, hipsterji mi ne vlivajo nekega upanja zato ker ne razumejo operatorja imlikacije.
Res je da so bili nekateri uspešni internetni poslovneži hipsterji in da so zato k svojim projektom dodali nek drugačen vidik, ki je všeč tudi širšim množicam, ampak oni niso uspeli ker so bili hipsterji ampak zato ker so imeli nek svojevrsten miselni tok, ki se je na ven kazal kot oblačenje na nek način. Kar sem do zdaj videl od slovenske internetne scene je to da so ljudje običajni nato se oblečejo v hipsterja in nato mislijo da so novi Steve Jobs.. fake it till you make it, ob tem še poslovni "common sense" zapakirajo v neke nove termine samo zato da bi se vse slišalo bolj strokovno, bolj cool. Mislim da če nečesa ne znaš razložiti na preprost način potem ne veš o čem govoriš, fancy termini so tu popolnoma nepotrebni, gre za koncept.

..sicer se pa nikoli nisem poglabljal v to slovensko sceno, zaradi prej omenjenega prvega vtisa. Ob tem da največja slovenska "senzacija" zadnjega časa, Outfit7, ni izhajala iz te klike.

Pač rahlo sem skeptičen do teh obrazov ker še po več letih furajo nek startup ideologijo, v smislu: "Nimamo še dobička ker je to povsem nova tehnologija, ideja, karkoli...", če pa od vsega odstranimo ta hype, pa vidimo da so to povsem povprečni poslovneži, imajo se pa za ne vem kaj, v poslovnem smislu je pa vsak prodajalec sadja na tržnici ali dealer gradbenih delavcev bolj uspešen od njih.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kje dobim nekoga, da mi zastonj postavi spletno trgovino (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5310452 (7255) BigD
»

Brez podjetja te ne jemljejo resno (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13825770 (21951) spajdrmen
»

Iskanje ideje.

Oddelek: Programiranje
446637 (4640) boolsheat
»

podjetniški tim - programer

Oddelek: Loža
425946 (4447) technolog

Več podobnih tem