» »

Kaj pomeni GTI?

Kaj pomeni GTI?

f|ction ::

Pri avtomobilu?Slisu sm ze vec verzij pa ne vem eksekli.:8)

R0K ::

Dolga zgodba :)

GTI je sestavljen ubistvu iz GT, ki ga je prvi zacel uporabljat Ferrari pri svojih športnih modelih. To pomeni grand touring, tisti i pa pomeni enostavno 'fuel injection'.

Mislim da je tako :)

suse80 ::

Na italijanskih www straneh to razlagajo kot
Gran Turismo Internazionale, kar naj bi pomenilo kot originalno ime tekmovanja avtomobilov že pred 2. sv. vojno oz. nekakšen "Razred avtomobilov za to tekmovanje". V Jugoslaviji je bila nekoč popularna "Grupa N", kar so bili serijski avtomobli do 2000 ccm oz. večinoma pač navite Zastave...

krneki0001 ::

GTI - pomeni Gran Turismo Internazionale. Tako so to definirali italiani. Pri nekaterih avtomobilih pa naj bi I pomenil 'fuel injection', pri večini pa samo da ima nekaj dodatne opreme.
Meni je sicer bolj všeč oznaka GTE ali GTX, najbolj pa GTT.

Niso bile samo navite zastave, ampak tut peugeot citroen renault, pa kake alfe so se našle.
Grupa N so avtomobili do 2000 ccm brez turbine, ki se v rallyju in cestno hitrostnih dirkah, ter gorskih preizkušnjah naj nebi več uporabljala.
Sicer ne vem po kakšni logiki ne pustijo turbine.
A ma mogoče kdo kej pojma o tem, zakaj se turbina ne dovoli uporabljati?



LP
Nebivedu

Zgodovina sprememb…

Prjatu ::

Turbina je seveda dovoljena, grupa N so t.i. serijski avtomobili, z minimalnimi predelavami, znotraj grupe pa se deli še na podrazrede, npr. grupa N5 so avtomobili z 2000+ ccm oz. 2000 z turbino
Something else is controlling me!

krneki0001 ::

Prjatu: jst mislim na mašine izpod 2000ccm in z turbino - recimo R5 - 1400ccm TURBO ali pa recimo predelava R5 1700ccm direct injection + TURBO - kar sedaj sam doma predelujem in upam da bom kmalu končal(osnova je 1.7i mašina s 69KW/94KM, z dodatno turbino pa bi lahko mel ta avto okoli 150 - 170KM pa 900kg mase).
Zanima me zakaj teh ni nikjer vključenih? Za tiste 2000+ vem da obstajajo razredi.

LP
Nebivedu

R0K ::

nebivedu upam, da boš zamenjal tudi zavore in ojačal kletko, ker sicer serijska petka pomoje nebo dolgo tega zdržala. Če bi to delal že na turbo verziji ja, drgač pa pomojem ne, no.

drgač pa turbote niso mešal s atmosferskimi motorji zato, ker da turbina zelo veliko navora, in vemo da ta vsak kurčev golf tdi lohk nese gor na cesti za vršič ko keks, ker ma pač 300nm navora. Zato pomoje niso mešali - ker bi atmosferski v gorskih tekmah itak bli brez šans - no tko jest mislim :)

krneki0001 ::

ROK: Govorim o turbo polnilcih za bencinske in ne dizel mašine. dizel je u k***cu za dirkat. Imam original 5ko z imenom baccara(eno izmed 3000 narejenih). To je vsa oprema razen turbine ima pa zato močnejši motor, namesto 1.4 ima 1.7i mašino od R19 GTX in vse v usnju + kompleten elektropaket(stekla, vrata, ogledala). Že v osnovi ima dvojne zračno hlajene diske spredaj in enojne zadaj. Ta stvor se iz 140km/h ustavi na 0 v približni razdalji 3 luči na celovški (cca 50m, brez blokiranja koles seveda), sprobano v živo. Dimenzije gum na avtu so pa 225/45/13 DUNLOP SP SPORT 2000 MFS.
Vse za predelavo imam pripravljeno, samo še nekaj cevi moram narest, za povezavo turbine z injection-om, kar bo edina razlika med standardnim turbo(direktno na frgazer) in tem polnilcem(preko injection-a).
Že zdej ma full navora, pol bo pa za šalo vsakega golfa kjerkoli dol počla(razen RS). VR6 že zdej nima za kruh, sam po končni me dol poči, to pa ni več zanimivo, ker imam menjalnik tak da gre avto maksimalno 170km/h(7500 obratov) in tud s turbino bo šu max 190km/h pri 8500 obratih.

LP
Nebivedu

Zgodovina sprememb…

R0K ::

Sej nima veze če je turbo dizl alpa navadn turbač. Dejstvo je, da turbina da ogromno navora, kar pa nucaš za v hrib.

Zakja pa misliš da lahko mal predelan yugo 65 rukne dol integro v slo. gorskih dirkah? Poglej si mal rezultate pa boš vidu. Sicer ima tista integra +200KM pa mu nič ne more. Yugo pa vrjetn okoli 100...

Aja, pol pa vredu glede petke. Sem mislim da imaš čist navadno - tisto bi bila že malo kriza :)

Blo bi fajn da prideš na kak drag, če že ne vsej mal pokazat. Pa se s kako drugo turbo petko dol vržt na 1/4milje :))

Letos bo fuuul dragov. Zdele do poletja na oko najmanj pet. Takih, kvalitetno organiziranih. En bo zdle kmal v kopru, sam tist bo bolj srečanje, pol bo en v kranju, MB, MS, itd.

krneki0001 ::

A mi lahko to kej sporočiš, kdaj bo kakšen, da pridem mal noret.

LP
Nebivedu

Izak ::

Ta novica se nanaša na show ki bo v kopru! >:D

.smidge. ::

Zakja pa misliš da lahko mal predelan yugo 65 rukne dol integro v slo. gorskih dirkah?

Poglej na kaksnih progah je vozeno! Normalno je da imajo na zaprtih ovinkastih progah vec moznosti majhni avti kot veliki, pa tudi moc ne more priti do izraza. Poleg tega pa hmm tudi teza ima vezo kar se dodatno govori jugotu v prid:\
Jst se bom smeju na sirokoooo ...

sebastjan v ::

Pa da je Yugo v uber predelan, integra je pa tovarniška(yugo 1.3 ima 130-150 KM, pa drug menjalnik, katerega piramida presega ceno 1 milj. sit...)

frenk ::

drag dirke v slo??? ke je to?? toj pa še bol k rally>:D...drag u kranju?...al je to tist pr sejmu dol al kva:\

R0K ::

Ne pametujte če en veste. V slo ni samo malih cest, ampak so tut takšne etape kot v WRC. A pol tam kaki EVO nima šans, zarad velikosti? Sploh pa integra NI serijska, in je precej predelana, kot vsi drugi avtomobili.

Se bote mogli sprijaznit, ni vse zlato kar se sveti.

Je pa res, da je veliko odvisno tudi od voznika in njegovih sposobnosti.

Drag dirk bo pa letos veliko. Sicer očitno največ na štajerkem in prekmurju ampak bodo tudi drugot. Mislim da bo prvi, tak bolj resen, v Kranju.

Bom poiskal pa napisal kje pa kdaj bodo zdej...

.smidge. ::

Hehe tudi ti nisi ravno povsod najbolj podkovan. Pravis da je navor za v hrib, kateri stric ti je pa tole rekel. Navor nuca popolnoma povsod in ne samo v hrib, prav tako tudi moc, nevem zakaj vsi nek hrib izpostavljate.
Poleg tega pa se trdis da turbina da ful navora. Res je, ampak ga da prek moci, saj se z vecanjem moci veca sila na kolo (navor). Formule ne vem na pamet.

V slo ni samo malih cest, ampak so tut takšne etape kot v WRC. A pol tam kaki EVO nima šans, zarad velikosti?

In kaj hoces reci s tem? Govoril si o slo gorskih dirkah, pa povej eno odprto slo gorsko progo ce jo najdes.:\ |O
Jst se bom smeju na sirokoooo ...

Binji ::

Šembije-Il. Bistrica:\
Ceprou ne vem kaj si tocno mislu z "odprta"
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

.smidge. ::

Predvsem siroka z neprekratkimi ravninami.
Jst se bom smeju na sirokoooo ...

R0K ::

Ja d0h.

Kje pa rally furajo?1 Zakaj je bil colin s forodm prvak. pa subaru dober vozi. ker sta mala - not. očitno voznik oblada. avto ni vse.

kot si rekel, pravim ti, da je različno če imaš ti turbo 2.0 motor s 200Ps in atmosferski 2.0 motor s 200PS. Turbač ima prednost. Razumeš kaj sem mislil? Ker navadni atmosferski motorji ne bodo nikol imel tok navaro, kot turboti, zato bi blo dirkanje med le-temi brezveze.

.smidge. ::

Narobe si predstavljas. V tem primeru je na boljsem atmosferski motor. Pomembena je namrec krivulja navora na kolesih (med drugim odvisna od menjalnika). Turbaci imajo najprej moc in navor nizko(turbo lukjna) ob dvigu pritiska pa naenkrat naraste -izjema so seveda razne twin turbo zadeve ipd ampak to je ze druga zgodba. Poleg tega pa ce damo zmogljivosti na stran so atmosferski motorji manj obremenjeni in zato vec vzdrzijo (ne mi govorit da to na dirkah ni pomembno)
Jst se bom smeju na sirokoooo ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: .smidge. ()

Thanatos ::

da še dodam nekaj glede N grupe:

N1 do 1400cc
N2 do 1600cc
N3 do 2000cc
N4 do 2000cc + turbo ali do 3400cc brez njega
N5 nikoli slišal

yugiči ki se pa gonjo po naših GHD so pa v klasi A5 in imajo posebej za gorske nastavljen menjalnik da ne govorim o dramatično znižani teži, tako da ni čudn da prehitijo skoraj vse iz N klase (sm štejem tudi integro)

drag racing ... :) mami lej me znam menjat :) vse kar traja pod 20 minut zame ni avtomobilsko dirkanje :D

sebastjan v ::

Pa kaj sanjate toliko o tem navoru?


Vse je pomembno:moč, navor, menjalnik-usklajen s težo avtomobila, težišče...

Kaj ali potem bi golf tdi nesel integro?

:D

frenk ::

thantos:men je drag racing bolši zato ker ubistvu ni nobene omejitve o HP-ju in imamo tako tud velik močnejše mašine...al se motm:\

sebastjan v ::

Ja, v dragu so ponavadi 5.7 litrski motorji(recimo od corvette), ki ob drugem gorivu in razmih turbo polnjenjih dosežejo do 15000 konjev...


:)

Thanatos ::

če so ti mašine važne potem ostani pri drag racingu. Sam raje gledam mojstre pri vrtenju volana ki napadajo ovinke da ne omenjam prehitevanj. Drag se je sedaj prijel samo zaradi filma Fast n Furios in njegove nezahtevnosti do voznika.

frenk ::

thantos: če bi mel na rallyu manj omejitev bi mi bil bol zanimiv...sploh pa slo rally kjer je pomanjkanje dnarja še tolk večje...sm učas hodu na rally dirke sam se mi ne da več ker je bl mau voznikov z dobrimi konjički...če je pa teb zanimiu tiste jugiče gledat k jih še z ovinka ne zanese jih pa kr glej...poleg tega grejo pa u klanc max. 30 km/h...no thanks:\

p.s.:sej men tud ni zanimiu un k gre sam naravnost sam mi je pa bl zanimiu kokr pa trenutn slo rally...pa še jereb je šu u yugo, pa pelhan pa to...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: frenk ()

krneki0001 ::

V Cerkljah ob krki(Mobikrog) je blo že kar nekaj dobrih dirk. Tut sam sem na tej progi že izvajal akrobacije z avtom, sam premal mam moči, da bi lahko derkal z ostalimi, ker mi ni všeč 2000ccm + turbo - osebno mi je najbolj všeč 1400 + turbo, ker ma dost navora, pa dobre pospeške, sam z 2000+turbo se ne moreš primerjat.
Lahko pa lovim, pa prehitevam vse do 2000 brez turbine za šalo.
Mam tut 2.0 turbo mašino od saaba - sam saab je težak skor 2 toni in se ne premakne tok hitr da bi se dal dobr dirkat z njim.

Ko bo moja mašina pripravljena (1700 + turbo+water injection), se bom pa lahko primerjal tut z unimi 2000+turbo, ker bo avto tok lažji, da bo razmerje lih pravo.

A se je kdo že ukvarjal z water injectionom? Če se je me zanima kako je to izvedu, ker sam imam eno svojo varianto k dela dobr, sam da samo 20% več moči, rabu bi pa vsaj 50%.

LP
Nebivedu

frenk ::

nebivedu:kuko pa deluje ta water injection:\

krneki0001 ::

Iz posebnega rezervarja napelješ preko črpalke bakreno cevko in jo oviješ okoli izpušne cevi(da se voda skoraj upari) in jo napelješ direktno na frgazer(seveda rabiš potrebno pušo).
Ta para potem da pritisk(20-50%), hladi mašino(ker je še vedno para hladnejša od ognja) in čisti mašino(para pobere z batov vse saje in jih razgradi.

LP
Nebivedu

sebastjan v ::

Nebivedu-vodna para v frgazar???

8-O

Da nisi ti mislil, da se te cevi vežejo v vodokrog gretja vplinjača, oziroma v vodokrog vsesnega kolektorja-zaradi boljšega vplinjenja bencina?

krneki0001 ::

Sebastjan - ne. Te cevi vežejo tako, da direktno v mešanico zraka in bencina dodajo še paro. Ta pa povzroči to, da razgradi saje, ker je njena temperatura manjša od ognja, hladi mašino in da zaradi pritiska do 50% več moči avtomobilu.

LP
Nebivedu

ali3n ::

nebivedu - povprašaj na Honda forumu (http://www.honda-si.net/); tam eni dečki dajejo Turbino v Civica 1.4; bi pa rad vidu tole petko v akciji, ko bo narjena... ob pravem štartu bi jo moral izstreliti z mesta :D
Drugač bo pa drag jutri (17-5-2003, sobota) na mariborskem letališču; avtomobili so razdeljeni v razrede po KM...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

krneki0001 ::

Zanimivo. Jst mam mašino že sestavljeno in na testu. V avto je še ne bom dal do konca meseca, ker imam registracijo - po registraciji pa pade mašina not. Problem bo z gumami. Mam 225/45/13 gume - edino dunlop jih dela (sp sport 2000). Nimam še dost razširjenih blatnikov, tko da bo vse skup zgledal k da so avtomobila same gume, pa iz odzadi je tko kt da bi bil valar.

LP
Nebivedu

ali3n ::

Huh>:D
Tole bo pa nujno treba vidit!

urnik za drag:
7:30 do 9:30 je tehnični pregled in verifikacija
9:45 do 10:00 sestanek tekmovalcev
10:15 do 11:30 trening
11:30 do 16:30 kvalifikacije po razredih
16:30 do 17:00 odmor in razglasitev finalistov
17:00 do 19:00 finale po razredih
19:00 do 19:15 objava neuradnih rezultatov
19:15 do 19:30 uradni rezultati
19:30 do 20:00 podelitev priznanj in pokalov
20:00 zaključna prireditev

O samem dogajanju in vzdušju bi pa lahko iz lastnih izkušenj kaj več povedal drSergioDJ >:D
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

R0K ::

Mi pa lohk povemo kok fajn smrdi njegova sklopka >:D :D joke :P

Škoda ker te letos nebo, mogoče si še premisliš, do jutr! :)

Jest vrjetno pridem, da vidim ene par strojev ki me zanimajo. Vsevedovo mazdo, corso s 150ps, še 1x uno calibro k je lani zmagala (da vidmo še enkrat ta stroj) pa še ziher bo velik folka s lepo spendanimi avtomobili, tko da se splača pridet vse, tut tistim ki en tekmujejo.

Binji ::

koliko je pa kej prijavnina? Pridem z mojo Skodo (43kW):D
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7416759 (14376) El Barto
»

Super supra :) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
785307 (3524) Stallone
»

Sportni auspuh za Focusa?

Oddelek: Loža
193256 (2997) Sunna
»

Navor - avtomobilizem?

Oddelek: Na cesti
216550 (6178) krneki0001
»

Vaš sanjski avtomobil? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8341053 (39641) krneki0001

Več podobnih tem