Slo-Tech - Potrdile so segovorice iz preteklega tedna, da Microsoft kupuje švedsko podjetje Mojang, ki je znano po svoji igri Minecraft. Zanj bodo odšteli 2,5 milijarde dolarjev, kar je celo malo več od zgornje meje v napovedih, transakcija pa bo zaključena proti koncu leta. Po pričakovanjih bo Mojang postal del Microsoftove divizije za igre.
Minecraft je za Microsoftovo konzolo Xbox 360 že na voljo in v zadnjih dveh letih so ljudje v njej prebili dve milijardi ur, ocenjujejo. Microsoftov izvršni direktor Satya Nadella poudarja, da so igre še vedno ena izmed glavnih aktivnostih, ki sega od računalnikov in konzol do tabličnih računalnikov in pametnih telefonov. Minecraft pa je več kot igra, saj gre za platformo odprtega sveta, ki jo sestavlja živahna skupnost, kar predstavlja velikanske možnosti za Microsoft, dodaja. Minecraft za razliko od klasičnih iger nima definiranega smotra in cilja, ampak vsakomur omogoča oblikovanje sveta po želji. Tako ni presenetljivo, da je nakup Mojanga največji prevzem, ki si ga je privoščil Nadella v svojem mandatu (Nokia s 7,2 milijardami sega v čas pred njim). Nekaj podobnega je bil pred 14 leti prevzem Bungieja, ki je ustvaril Halo.
Markus Persson, ki je napisal igro Minecraft, ustanovil Mojang in ga usmerjal (v tem vrstnem redu), se skupaj z ostalima lastnikoma podjetja - Carlom Mannehom in Jakobom Porserjem - poslavlja, saj ne bodo prestopili v Microsoft. Posvetili se bodo novim izzivom, ki pa so za zdaj že skrivnost. Znano pa je, da je Persson postal najnovejši milijarder, saj ima v lasti 71 odstotkov Mojanga. Milijonar je bil že pred tem, saj je od Mojanga dobil več kot sto milijonov dolarjev dividend. Persson zatrjuje, da denar ni bil glavni motiv za prodajo, ampak je Minecraft preprosto postal tako velik, da je bil čas, da najde večje krušne starše, in Microsoft je v tej vlogi kar pravšnji.
bravo. 2,5 milijarde za firmo ki je izdelala igro ki bi jo lahko vsak in za katero ni rečeno, da bo še kdaj ustvarila kakršenkoli fenomen. zdej bodo pa z njimi delal ene glupe xbone ekskluzive in upali da kdaj dobijo nazaj.
namesto da bi dejansko nekam pametno vložili, kot recimo ... ekhm, nevermind, sej je applov nakup overpriced slušalk še bolj beden
ne bit tečen in pomisli kaj sem mislil. če ti ne rata - nekej je kvaliteten studio, ki zna delat stvari, ki jih drugi ne morejo, ker ima pač zelo sposobne ljudi in veliko izkušenj. nekej drugega je pa posrečena ideja, ki jo je sicer sposoben vsak narest.
mojang do zdej ni dosti pokazal da bi lahko rekli o prvem primeru. cel minecraft je itak spisal notch. sicer pa kdo sem jaz, itak majo na microsoftu malo morje analitikov za prihodnje trende pa trendsetterjev in so mel že v preteklosti silne uspehe zarad natančnih napovedi slednjih, tako da ...
mojang tudi ne. pa tudi če bi notcha samega nabavil za dve milijardi - je model tak nadčlovek, da serje super duper ideje ki prinašajo milijarde? na to sem ciljal.
ena izmed potez satje kupit igro, ki je zelo popularna, in je ni na windows phone in se pritegne lahko veliko razvijalcev, ki se za sedaj upiraju razvojo na windows phone
windows phone se mora primit, da se ustavi voz 2.5mljrd je pa ocitno cena te poteze
Persson zatrjuje, da denar ni bil glavni motiv za prodajo
seveda 1,7 miljarde bo sedaj zabrisal vstran pa sel na klopco v park
A mu ne verjameš? Hahaha ta izjava je zlo prizadeta u glavo. Glavno uprašanje je pa zdej naslednje: a lohk pričakujemo enake MC updejte za PC in XBOX ter MAC in PS3? Nekako nebo fer če bojo ps3 igro ki se je komaj launchala zanemarili. če bodo samo razvijali vse naprej lepo po starem je ok, drgač mamo pa problem, ker bo velik ljudi jeznih na M$. Mojangu zadnje čase gre prou dobro (razen tega da se vsi pritožujejo da je v MCju čist preveč brezveznih stvari). upam da ta trend nadaljujejo tud pod novim lastnikom
Exactly. Če slučajno kdo ne ve, kaj je MS naredil iz skypa - navaden buggy bloatware, ki ne nudi več prave end-to-end enkripcije, ampak zgolj od uporabnika do strežnika. Kar pomeni, da ti lahko vsak smrad preko MS strežnika špijonira pogovor (and they do: http://arstechnica.com/security/2013/05... ). In nič ne dvomim, da bo minecraft ubral isto pot - bloatware s kupom DLC in nepofixanimi bugi.
Exactly. Če slučajno kdo ne ve, kaj je MS naredil iz skypa - navaden buggy bloatware, ki ne nudi več prave end-to-end enkripcije, ampak zgolj od uporabnika do strežnika. Kar pomeni, da ti lahko vsak smrad preko MS strežnika špijonira pogovor (and they do: http://arstechnica.com/security/2013/05... ). In nič ne dvomim, da bo minecraft ubral isto pot - bloatware s kupom DLC in nepofixanimi bugi.
Da ne omenimo zanič file transferja, ki ne presega 100kb/s.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.
Glavni gonilni sili podjetja, bosta odšli. Kaj ti bo podjetje brez gonila ki je ustvarilo to podjetje? To ti je pol sam še lupina podjetja. Srce podjetja je pa šlo papa.
Glavni gonilni sili podjetja, bosta odšli. Kaj ti bo podjetje brez gonila ki je ustvarilo to podjetje? To ti je pol sam še lupina podjetja. Srce podjetja je pa šlo papa.
Saj ne kupujejo gonilne sile. MS je predvsem ciljal na znamko oziroma uporabnike, ki jih je približno 54 mio. To pomeni tam nekje 46 dolarjev na uporabnika. Skype, recimo, so kupili po nižji ceni glede na št. uporabnikov, približno 13 dolarjev na glavo (oziroma 8.5 mrd za 663 mio uporabnikov). Tudi facebook je kupil instagramovih 100 mio uporabnikov še ceneje, za milijardo oz. ~10 dolarjev po kepi. Tako da se je Minecraft kar dobro prodal. :)
Exactly. Če slučajno kdo ne ve, kaj je MS naredil iz skypa - navaden buggy bloatware, ki ne nudi več prave end-to-end enkripcije, ampak zgolj od uporabnika do strežnika. Kar pomeni, da ti lahko vsak smrad preko MS strežnika špijonira pogovor (and they do: http://arstechnica.com/security/2013/05... ). In nič ne dvomim, da bo minecraft ubral isto pot - bloatware s kupom DLC in nepofixanimi bugi.
Notch, če bi notch prodal samo zaradi denarja, bi verjetno tudi ostal v Mohjangu. Notch je odšel iz Mohjanga ker ni hotel biti obraz firme. On sam pravi, da je ljubiteljski programer in me mara voditi firme (zato se je že dolgo nazaj umaknil iz razvoja Minecrafta in prepustil vodenje Mojanga drugim). Denar je vsekakor pomagal (kakor je v twitu sam rekel pred parimi leti: "Kakorkoli vsak ima svojo ceno. Dajte mi 2 miljardi$ in bom reklamiral vaše sranje").
Kar se pa tiče Microsoftovega umešavanje v razvoj Minecrafta, pa lahko rečemo samo da bo čas pokazal. Konec koncu je lahko cilj postati nepogrešljiv za konkurenco, in si z tem spogajati boljše pogoje pri drugih stvareh. Lahko pa da upajo da bojo povrnili investicijo z storitvijo Minecraft Worlds in pa z prodajo boosterjev za Scrolls. Dvomim pada bojo namenoma uničili Minecraft, kakor dvomim da bo Disney namenoma uničil Star Wars (Marvel je od kar je v Disneyevi lasti naredil najboljše filme, v svoji filmski zgodovini).
1. Glede na to, da je Minecraft kakor jaz vem spisan v Javi bo na koncu preveden v C ali C++ 2. Zihr bojo zdrekal nekej z DirectX knjižnico. 3. Obstajata potem še dve možnosti, dobra in slaba -Minecraft bo postal del windowsev kot igra za prosti čas, priložena zraven kakor so nekateri že predvideli, kar bi bilo neprecenljivo -Postal bo nek crappy špil ki ga bo treba kupit in bo imel cel kup special offerjev, plačljivih dodatkov, bognedaj celo mesečno ali letno naročnino, obvezno bo bit med igranjem skos online, DRM, ...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Microsoft je najprej kupil 100 milijonov uporabnikov.
Zraven je pa dobil se en, rama pozresen, BLOB, katerega je community moral najprej decompilat in na njem nardit en API, da se je dobilo vsaj priblizno zadovoljivo streznisko podporo in podporo za modding. Nekaj kar je Mojang obljubljal ze leta.
Po domace povedano, Minecraft bo kar tezko pokvarit.
Kar se pa samege Skype-a tice. Microsoft je popravil Skype za Linux, da sedaj dela tako kot treba.
Notch, če bi notch prodal samo zaradi denarja, bi verjetno tudi ostal v Mohjangu. Notch je odšel iz Mohjanga ker ni hotel biti obraz firme. On sam pravi, da je ljubiteljski programer in me mara voditi firme (zato se je že dolgo nazaj umaknil iz razvoja Minecrafta in prepustil vodenje Mojanga drugim). Denar je vsekakor pomagal (kakor je v twitu sam rekel pred parimi leti: "Kakorkoli vsak ima svojo ceno. Dajte mi 2 miljardi$ in bom reklamiral vaše sranje").
Kar se pa tiče Microsoftovega umešavanje v razvoj Minecrafta, pa lahko rečemo samo da bo čas pokazal. Konec koncu je lahko cilj postati nepogrešljiv za konkurenco, in si z tem spogajati boljše pogoje pri drugih stvareh. Lahko pa da upajo da bojo povrnili investicijo z storitvijo Minecraft Worlds in pa z prodajo boosterjev za Scrolls. Dvomim pada bojo namenoma uničili Minecraft, kakor dvomim da bo Disney namenoma uničil Star Wars (Marvel je od kar je v Disneyevi lasti naredil najboljše filme, v svoji filmski zgodovini).
Če se ni šlo samo zaradi denarja, zakaj pa ni potem enostavno prepustil vodenje podjetja svojim zaposlenim, da bi sami nadaljevali na igri, in se potem sam preprosto umaknil? Pomojem je imel dovolj denarja že takrat. Poleg tega pa bi bila igra še naprej dobro podprta na različnih platformah in bi ekipa ostala cela, s tem, da ne bi bili obremenjeni z zahtevami Microsofta ampak bi ostali neodvisni še naprej. Za kreativen razvoj igre bi bilo to veliko bolje. Kar se pa tiče njegovega pisma "o razlogih za sestop" je pa tudi čisti bullshit, s katerim si je hotel le oprat oz. pojasnit, da to pa le ni blo tako kakor zgleda. Seveda je njegovo podjetje in je ustanovitelj le tega, ampak Minecraft ni bil samo on. Kater sranje je še zapisal: "da je on samo programer , da ne mara tolikšne publicitete in da bi se rad posvetil še drugim projektom". Pomojem si je z 2 oz. 2.5 miljardam odprl čist drug svet.
Nekako se mi zdi, da Microsoftu ni prav dosti mar za Linux streznike.
Vecina, ki komercialno ponuja streznike jih ponuja na Linuxu. Brez tega bo celoten community precej slabe volje, Microsoft pa lahko ostane z Mojangom in Minecraftom, ki ga igrajo samo se na Xboxu. :) Nevem, ce se jim zdi to vredno dve milijardi. :)