» »

Vlada 2014 -

Vlada 2014 -

Temo vidijo: vsi
««
39 / 69
»»

nekikr ::

poweroff je izjavil:

nekikr je izjavil:

Saj ni, dokler je za eno ali drugo sprejemljiv znesek. Za nacionalko vsekakor ni, na NATO se pa ne spoznam toliko, da bi rekel koliko % je dovolj (se pa sigurno dovolj spozna vsak drugi forumaš tule).

Aha. Za nacionalko vsekakor ni. To seveda na podlagi izračunov in analiz, kajne?

Da ni v ozadju druga agenda, kaj?

Sem hotel nekaj spisati, pa ne vem, če ima smisel. Najbrž bi morali za vse to plačevati še več, da ne bo zmanjkalo za tvojo plačo? Kako že gre tista, da lačen sitega ne razume?

Ziher nas hoče nekikr kulturno osiromašit in potem okupirat!

Pa si me našel. Hotel sem ti odtrgati vse te izredno kulturne in pomembne vsebine. Ki so sicer ok za tiste, ki jih gledajo, samo stanejo preveč (kar potrdijo proračuni ostalih medijskih hiš).

jype ::

nekikr> Najbrž bi morali za vse to plačevati še več, da ne bo zmanjkalo za tvojo plačo? Kako že gre tista, da lačen sitega ne razume?

Sit lačnega.

nekikr> Hotel sem ti odtrgati vse te izredno kulturne in pomembne vsebine.

Ne drznem si slediti povezavi. Res ne.

nekikr> Ki so sicer ok za tiste, ki jih gledajo, samo stanejo preveč (kar potrdijo proračuni ostalih medijskih hiš).

No, zdaj vsaj veš, zakaj so priceless!

MrStein ::

matijadmin je izjavil:


Zdravniki se tako ukvarjajo izključno z zdravljenjem, kar je njihovo poslanstvo in za kar so poklicani.

Kva? Nič birokracije?
Delitev dela/specializacija?
Nemogoče.
To ja že skoraj zgleda kot civilizacija.

jype je izjavil:

A zgleda, kot da koga v tej temi zanimajo dejstva?

Zaradi debele plasti trolanja res ne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

jype ::

MrStein> Zaradi debele plasti trolanja res ne.

IMO je največje trolanje to, da država ni transparentna.

matijadmin ::

MrStein je izjavil:

matijadmin je izjavil:


Zdravniki se tako ukvarjajo izključno z zdravljenjem, kar je njihovo poslanstvo in za kar so poklicani.

Kva? Nič birokracije?
Delitev dela/specializacija?
Nemogoče.

Pri nas ne. Pa tudi transparenten sistem obračunavanja storitev/planiranja jim ni pogodu. Niti naročanja.

MrStein je izjavil:


To ja že skoraj zgleda kot civilizacija.

jype je izjavil:

A zgleda, kot da koga v tej temi zanimajo dejstva?

Zaradi debele plasti trolanja res ne.

Daedalus ::

Banka Slovenije, laži in potvarjanja. Slovenija je po vseh merilih, ko gledamo upravljanje z državo in državno lastnino - failed state.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

nekikr ::

Saj je vseeno, samo da je naše in da noben tujec nima prstov vmes. Še zdaj, ko je to odkrito kot še nikoli, je stanje duha enako: zlobni tujci in marljivi Slovenci. In marljivi Slovenci raje crknejo kot da bi jedli tuj kruh. Pa naj.

Daedalus ::

nekikr je izjavil:

Saj je vseeno, samo da je naše in da noben tujec nima prstov vmes. Še zdaj, ko je to odkrito kot še nikoli, je stanje duha enako: zlobni tujci in marljivi Slovenci. In marljivi Slovenci raje crknejo kot da bi jedli tuj kruh. Pa naj.


Ja, tole je precej zanimiva situacija. Bolj kot je jasno, da trenutni model upravljanja države sploh ne deluje, bolj bi ga večina še stopnjevala. In pol na površje priplavajo skrajneži tipa ZL in se grejo skrajno stopnjo nacionalnega interesa - nacionalsocializem. In folk je čisto navdušen. Verjetno zato ker si ob vseh slepilih, ki so jim nasedli preprosto ne upajo priznati resnice - da so jih v imenu Slovenije razne interesne skupine na dolgo in počez nategnile, vedno znova in znova in znova in znova. Pa se raje še naprej slepijo, kot da bi si na glas rekli "zajebali smo" in začeli kaj spreminjat. Ilustracija je več kot primerna:



p.s. - tudi Cmerar spada v kategorijo lemingov. Nov TEŠ6 je tole. Če kdo ne verjame, naj si bookmarka tole izjavo in jo preveri čez 5 - 6 let. Tiščijo v projekt brez ene same računice.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

reader ::

Daedalus je izjavil:

Banka Slovenije, laži in potvarjanja. Slovenija je po vseh merilih, ko gledamo upravljanje z državo in državno lastnino - failed state.


Če so navedbe resnične (in zdijo se mi najmanj verjetne), gre za veliki pok kot jih je le malo. Pokaže vso bedo in gnilobo slovenskega modela državnega upravljanja z gospodarstvom prek državnih bank.

Žal resničnost navedb pomojem ne bi pomenila konca kolektivnih blodenj o demokratičnem socializmu in privatofobiji, ki jo zganja pol države. Slepa pega je IMO premočna.

matijadmin ::

Nimam zaupanja v kakršen koli projekt države z zdajšnjim načinom upravljanja, a sem prepričan, da bi se nam zgodila 2 TEŠ6, če 2. tira ne zgradimo (magari skrajni neučinkovito) ASAP. Pod črto, raje 1 TEŠ6 kot pa dva! Z najboljšim pristaniščem v regiji, največjim kontejnerskim pretovorom in na sploh (začuda vrhunsko organizacijo v logistiki) štejem tudi nevlaganja v kopensko infrastrukturo za skrajno slab način upravljanja z državnim. Avstrijci idr. začenjajo vlagati v povečanje kapacitet proti severu in ne več na našo os, so se nas naveličali čakati ...

Daedalus ::

Država nima ne denarja, ne partnerja. Nima niti spodobnega načrta, niti ocene stroškov.

V primerjavi s tem bo TEŠ6 zgledal kot otroška šala. In eni si še želijo tega. Lemingi.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

nekikr ::

Z najboljšim pristaniščem v regiji, največjim kontejnerskim pretovorom in na sploh (začuda vrhunsko organizacijo v logistiki) štejem tudi nevlaganja v kopensko infrastrukturo za skrajno slab način upravljanja z državnim.

Vse lepo in prav, ampak Luka Koper je imela lani nekih 8mioEUR dobička. Drugi tir, ki dejansko večinoma pride prav le njim, bo stal pa 1,4 milijarde (najbrž prevej več). Kaj pa vem. V infrastrukturo se že splača vlagati, a ne za vsako ceno. Najbrž bi vsi čudno gledali, če bi Pošti Slovenije vlada kupila 10 Boingov, da bi potem lahko naredili malo več prometa s pisemskimi pošiljkami...Gledal sem po TVju ta soočenja in drugega kot Luka koper in sekundarno potem še kdo, morda, če, ko, upamo, naj bi, nisem zasledil. Ob tem, da železnice že zdaj vztrajno plujejo v rdečih številkah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Okapi ::

Vse lepo in prav, ampak Luka Koper je imela lani nekih 8mioEUR dobička. Drugi tir, ki dejansko večinoma pride prav le njim, bo stal pa 1,4 milijarde (najbrž prevej več). Kaj pa vem. V infrastrukturo se že splača vlagati, a ne za vsako ceno.
Dobiček firme je zelo zavajajoč podatek. Kot prvo, vanj niso všeti "dobički" vseh v pristanišču zaposlenih delavcev. Kot drugo, niso všeti dobički vseh s pristaniščem povezanih firm (špedicij in vsega drugega, vključno s samimi SŽ). Kot tretje, železnica se gradi za 100+ let, se pravi je čisto sprejemljivo, če se dokončno amortizira šele po recimo 50 letih. In kot četrto, če gre za sam razvoj države ali pokrajine, lahko določen infrastrukturni projekt sploh ne prinaša neposrednega dobička, pa se še vedno splača. Je pa druga stvar, kako lahko 30 km železnice stane 1,4 milijarde, glede na to, da ne gradijo vakuumskega magleva. Po mojem bi morali dati vse skupaj Kitajcem, pa naj oni gradijo, s svojim denarjem - po mojem bi z veseljem sprejeli.

O.

ZaphodBB ::

Okapi je izjavil:

Vse lepo in prav, ampak Luka Koper je imela lani nekih 8mioEUR dobička. Drugi tir, ki dejansko večinoma pride prav le njim, bo stal pa 1,4 milijarde (najbrž prevej več). Kaj pa vem. V infrastrukturo se že splača vlagati, a ne za vsako ceno.
Dobiček firme je zelo zavajajoč podatek. Kot prvo, vanj niso všeti "dobički" vseh v pristanišču zaposlenih delavcev. Kot drugo, niso všeti dobički vseh s pristaniščem povezanih firm (špedicij in vsega drugega, vključno s samimi SŽ). Kot tretje, železnica se gradi za 100+ let, se pravi je čisto sprejemljivo, če se dokončno amortizira šele po recimo 50 letih. In kot četrto, če gre za sam razvoj države ali pokrajine, lahko določen infrastrukturni projekt sploh ne prinaša neposrednega dobička, pa se še vedno splača. Je pa druga stvar, kako lahko 30 km železnice stane 1,4 milijarde, glede na to, da ne gradijo vakuumskega magleva. Po mojem bi morali dati vse skupaj Kitajcem, pa naj oni gradijo, s svojim denarjem - po mojem bi z veseljem sprejeli.

O.

O tem ni nobenega dvoma, samo kaj ko bodo Nacional Socialisti čisto obolel.

"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

poweroff ::

Okapi je izjavil:

Po mojem bi morali dati vse skupaj Kitajcem, pa naj oni gradijo, s svojim denarjem - po mojem bi z veseljem sprejeli.

Ja, ampak pol pa ne bo naše!

Čeprav... Kitajska rdeča zvezda zna zacelit tudi te rane. :))
sudo poweroff

matijadmin ::

Daedalus je izjavil:

Država nima ne denarja, ne partnerja. Nima niti spodobnega načrta, niti ocene stroškov.

V primerjavi s tem bo TEŠ6 zgledal kot otroška šala. In eni si še želijo tega. Lemingi.


Da nima denarja, ni razlog, da ne bi gradila tega. Kdor vsaj približno pozna pristanišče in konkurenco od blizu, ve o čem govorim. Problem in slaba popotnica na tak podvig pa je to v nadaljevanju, kar omenjaš (tipično slovensko).

Če bi pa vlada napravila spodoben načrt, bi lahko najmanj cestni tvorni promet na železnico spravila in razliko v dobičku pristanišča namenila financiranju. Poleg zadolžitve, ki bi bila IMO ugodna in pridobljena brez večjih težav (a zagotovo s parazitskimi zapleti), pa tudi partnerja ne bi bilo težko dobiti!

Zdaj bi morali razmišljati že o 3. tiru in dolga leta guncati 2. Ker gradimo šele 2., bi bilo fino, če bi bil ta najdražji in najmodernejši, ne pa, da bomo gradili spet nekaj za kačami (pa četudi preplačamo, ker to tako ali tako bomo)!

Še vedno si upam trditi, da je TEŠ6 < 2TEŠ6!

Zgodovina sprememb…

marS ::

...no more heroes...
https://ilbis.com/

nekikr ::

Je pa druga stvar, kako lahko 30 km železnice stane 1,4 milijarde, glede na to, da ne gradijo vakuumskega magleva.

No saj tu je problem. Seveda se železnico gradi za xx let in z njo je povezanih kar nekaj stvari, ampak težko upravičiš 1,4 milijarde za teh 30km tirov, ki pač ne bodo prinesli novih 20.000 delovnih mest (ker se gre za 30 kilometrov tirov, ne nov železniški križ čez celo Slovenijo).
Da bi pa Kitajci kaj gradili tu pa lepo pozabi. Tujega nočemo, svojega pa tako ali tako ne moremo dati, ker ga nimamo več.

Daedalus ::

Da nima denarja, ni razlog, da ne bi gradila tega.


Če s tem ogrožaš normalno delovanje skupine SŽ (kot to dela TEŠ6 s HSE), redno vzdrževanje ostalega železniškega omrežja in obenem nimaš niti približne ideje o finančni konstrukciji... pol je nimam denarja kr konkreten razlog proti. Ključni razlog proti. Ne rečem, če bi kot država oz družba imeli neke rezerve, ki bi opravičevale bolj tvegan pristop k investiciji... ajde. Tako jih pa nimamo, nikakršnih. In v takih okoliščinah je to dejansko TEŠ6 - projekt, ki temelji predvsem na željah in načrtih državnih in lokalnih političnih navez, ki potrebujejo molzno kravo.

Če bi pa vlada napravila spodoben načrt, bi lahko najmanj cestni tvorni promet na železnico spravila in razliko v dobičku pristanišča namenila financiranju. Poleg zadolžitve, ki bi bila IMO ugodna in pridobljena brez večjih težav (a zagotovo s parazitskimi zapleti), pa tudi partnerja ne bi bilo težko dobiti!


Če. Ampak ga ni. Razen zadeve, ki sliši na ime wishful thinking, nima Vlada v rokah ničesar pametnega. No, razen plenilskih načrtov vseh političnih strank, ki so na lokalni ravni oblikovale neverjetno koalicijo levi-desni-vsiostali. Le zakaj, le? Preprosto se sili z glavo ne skozi, ampak direkt v steno. Pol pa ko bo glava razbita, pa se bojo spet ustanavljale preiskovalne komisije in parlamentarni odbori za preiskovanje deviacij magnetnega polja drugega tira aka "Kdo je požrl denar, ni pa zgradil Tira?". In bo stvar še na tem nivoju samo velik strošek in cirkus za politikantske predstave in izpade. Resno, tole smo videli že stokrat. A je res tako težko potegnit kak sklep iz tega?

Za par let bi zadostoval izvlečni tir. Naj to uredijo, vmes pa se ukvarjajo z načrtovanjem. Pa ne lokalno politikantskim - naj se najame koga, ki ima s takimi podvigi resne izkušnje. Ne pa da se dela malo na pamet, malo za hec. Because Nacionalni Interes, biatch.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

matijadmin ::

marS je izjavil:

še mal za glodat

pa še mal...


Točno to. Pretovor bo obstal, lahko celo upadel. Imamo vse konkurenčne prednosti na naši strani z izjemo celinske povezave na regijski osi. Da se razume, samo na naši strani meje.

nekikr je izjavil:

Je pa druga stvar, kako lahko 30 km železnice stane 1,4 milijarde, glede na to, da ne gradijo vakuumskega magleva.

No saj tu je problem. Seveda se železnico gradi za xx let in z njo je povezanih kar nekaj stvari, ampak težko upravičiš 1,4 milijarde za teh 30km tirov, ki pač ne bodo prinesli novih 20.000 delovnih mest (ker se gre za 30 kilometrov tirov, ne nov železniški križ čez celo Slovenijo).
Da bi pa Kitajci kaj gradili tu pa lepo pozabi. Tujega nočemo, svojega pa tako ali tako ne moremo dati, ker ga nimamo več.


Upam, da veš, kako zgleda tam teren. Kras s vrtačami in kraškim robom.

Cena ni problem, problem je, kaj bomo za ta denar dobili. Strinjam se, da nas bodo skoraj gotovo precej opeharili.

Zgodovina sprememb…

GTX970 ::

marS je izjavil:

še mal za glodat

pa še mal...

Si nor ? Kaj bodo potem delali vsi silni samopomembni kravatarji&fikusi v vladi, parlamentu, uradih, direktoratih, komisijah, občinah ?
Oz tako sem povedal, kdo je proti temu, da imamo divji zahod.Čez palec ocenjeno vsaj pol milijona ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

matijadmin ::

Daedalus je izjavil:

Da nima denarja, ni razlog, da ne bi gradila tega.


Če s tem ogrožaš normalno delovanje skupine SŽ (kot to dela TEŠ6 s HSE), redno vzdrževanje ostalega železniškega omrežja in obenem nimaš niti približne ideje o finančni konstrukciji... pol je nimam denarja kr konkreten razlog proti. Ključni razlog proti. Ne rečem, če bi kot država oz družba imeli neke rezerve, ki bi opravičevale bolj tvegan pristop k investiciji... ajde. Tako jih pa nimamo, nikakršnih. In v takih okoliščinah je to dejansko TEŠ6 - projekt, ki temelji predvsem na željah in načrtih državnih in lokalnih političnih navez, ki potrebujejo molzno kravo.

Kdo pa pravi, da bi sploh bila ta skupina nosilna pri projektu (to ni pogoj). Kdo pa pravi, da je dobro, da se gre brez zaprte finančne konstrukcije. Ni dobro. Bi bilo pa fino, da naredi projekcije, koliko bi zgubili, če nas bodo Avstrijci obšli oz. promet obstane ali celo upade. Jaz bi prek palca rekel, da dovolj, da to vzdrži (1TEŠ6 < 2TEŠ6).

Pristanišče krvavo potrebuje 2. in sodoben tir (če ne 2). To se da rešiti samo tako, da se ga/ju zgradi. Razumljivo, da državni paraziti potrebujejo molzno kravo, a to se da urediti tudi kako drugače kot samo z neizvedbo tega projekta. A se strinjaš?

Jaz se namreč strinjam, da bo to finančno polom (bomo pa še videli, kako velik). In sem mnenja, da je nujno potreben!

Daedalus je izjavil:


Če bi pa vlada napravila spodoben načrt, bi lahko najmanj cestni tvorni promet na železnico spravila in razliko v dobičku pristanišča namenila financiranju. Poleg zadolžitve, ki bi bila IMO ugodna in pridobljena brez večjih težav (a zagotovo s parazitskimi zapleti), pa tudi partnerja ne bi bilo težko dobiti!


Če. Ampak ga ni. Razen zadeve, ki sliši na ime wishful thinking, nima Vlada v rokah ničesar pametnega. No, razen plenilskih načrtov vseh političnih strank, ki so na lokalni ravni oblikovale neverjetno koalicijo levi-desni-vsiostali. Le zakaj, le? Preprosto se sili z glavo ne skozi, ampak direkt v steno. Pol pa ko bo glava razbita, pa se bojo spet ustanavljale preiskovalne komisije in parlamentarni odbori za preiskovanje deviacij magnetnega polja drugega tira aka "Kdo je požrl denar, ni pa zgradil Tira?". In bo stvar še na tem nivoju samo velik strošek in cirkus za politikantske predstave in izpade. Resno, tole smo videli že stokrat. A je res tako težko potegnit kak sklep iz tega?

Se podpišem pod to, vendar pa ne pod kapitulacijo, saj je sicer najbolje, da zapremo tudi pristanišče. In vse, kar še vsaj približno štima. Ker je brez veze.

Daedalus je izjavil:


Za par let bi zadostoval izvlečni tir. Naj to uredijo, vmes pa se ukvarjajo z načrtovanjem. Pa ne lokalno politikantskim - naj se najame koga, ki ima s takimi podvigi resne izkušnje. Ne pa da se dela malo na pamet, malo za hec. Because Nacionalni Interes, biatch.


Izvlečni tir ne bi zadostoval, saj je to zgolj lepa gesta, ki ne bi nič pospešila poti pretovorjenega. Ravno tako se sprašujem, kako bi naredili primeren in s prihodnjimi investicijami združljiv izvlečni tir, če pa ne znamo načrtovati. Gotovo bi morali potem še to predrugačiti oz. posodobiti, če ne na novo graditi.

Nizozemci bi takoj kupili in to kar dvakrat plačali naše pristanišče. Njim ali Nemcem bi brez pomislekov zaupal železnice.

GTX970 ::

matijadmin
Slo se letno zadolži za cca 1-2 mlrd letno, potem je tudi teš6 in dokapitalizacije, tožbe lb varčevalcev & imetnikov izbrisanih delnic državnih bank... in ti bi gradil.Ideja ni slaba, samo s čim ?


Najboljše da vzame vlada 1.4 mlrd kredita, nato progo zgradimo za okrogli 2 mlrd (podkupnine in provizije press) in potem vse skupaj prodamo Nemcem za 1/2 mlrd :)).

Komentar iz rtvslo:
Luka Koper naredi letno ca. 30 mio EUR dobička. Če s pomočjo 2. tira dobiček podvojijo (kar je sicer nemogoče) to pomeni 60 mio na leto.
Ob ceni 2. tira 1,4 mrdEUR se torej investicija (brez stroškov financiranja in vzdrževanja!!) "povrne" v 23 letih - s stroški financiranja pa nekje v 50 letih.

Ne se slepiti, da je 2. tir potreben še za potniški promet in se bo z njim naenkrat usulo turistov v naše primorje, ki bodo potovali z vlakom :-) - 2. tir je "potreben" IZKLJUČNO za obratovanje Luke Koper in seveda za parazitiranje vseh običajnih slovenskih lopovov.

Najboljša rešitev - Luko Koper PRODAT in naj novi lastnik financira 2. tir, če mu je to ekonomsko upravičeno - zanimivo, da se mu ga bo splačalo finansirati, ker ga bi zgradil za kakšnih 300 mio EUR - če mu naši politiki tako, kot npr. pri projektu ljubljanske Emonike, z zahtevami po "donacijah" ne bodo tega preprečili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

Daedalus ::

Ravno tako se sprašujem, kako bi naredili primeren in s prihodnjimi investicijami združljiv izvlečni tir, če pa ne znamo načrtovati. Gotovo bi morali potem še to predrugačiti oz. posodobiti, če ne na novo graditi.


Omejevanje škode se temu reče. Magari se kasneje izvlečni tir zminira, če ga tolk zaj*bejo. Finančno bo zaradi tega precej manj škode, kot če se skoči v milijardo pa pol težko investicijo, ki ni niti pod razno ustrezno pripravljena. Obenem pa daš tudi jasen znak strankam LK, da delaš na reševanju problema.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

matijadmin ::

Kvačkaš 100 km/h. Kdo pa še danes potuje z vlakom na dopust razen Nizozemcev? In če ne veš, takšen turistični avtovlak vozi že sedaj od rane pomladi do kasne jeseni na relaciji Amsterdam - Koper.

Pod pametno načrtovanje štejem tudi preusmeritev cestnega tovornega prometa na železnico. A si to tudi vračunal?

Nizozemci bi jo kupili brez obotavljanja. Namero so že izkazali. In to bi bilo neumno, ker bi kupnino sprašili naši hipoma in imeli bi od tega točno nič. A sploh veš kakšne neumnosti kvasiš? Zasebnik bi nam zgradil železnico, zastonj. Ja, pa ja. Tu je potrebno računati na in izračunati sinergije.

Zdaj posluje pristanišče dobro, le poglej pod katero vlado je pokleknilo, da skoraj za plače ni bilo. Nekdo se skriva v Rusiji, morda mu še eden ali dva sledita. Zaradi vlade, ki je zagovarjala to privatizacijo, ti si pa zagovarjal to vlado.

Daedalus ::

Pod pametno načrtovanje štejem tudi preusmeritev cestnega tovornega prometa na železnico. A si to tudi vračunal?


To je na mizi že leta in leta in leta in leta. Pa se nikol ni niti probalo. Zakaj misliš, da se bo pa zdaj vse spremenilo?

Zaradi vlade, ki je zagovarjala to privatizacijo, ti si pa zagovarjal to vlado.


Ne seri, miško. Nismo vsi boolean navijači, ki vidimo svet črno-belo, naši-vaši, komunisti-domobranci. Ker v principu ste vsi isto sr*nje, sam malo drugače se oglašujete. Ti si pa že itak povedal, kam spadaš. Sam da se dela, nima veze koliko je to rentabilno. Niti nima veze, a sploh je načrt, a je denar. Tud če ga ni. Pa magari se sfuka 10 milijard v tistih par km železja po tleh, samo da je Naše. Tem se drugače reče nacionalsocializem. Bolj nacional, kot socializem. Socializem vsaj za silo poskrbi za večino.

Over&out.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

GTX970 ::

matijadmin
Nizozemci bi jo kupili brez obotavljanja. Namero so že izkazali. In to bi bilo neumno, ker bi kupnino sprašili naši hipoma in imeli bi od tega točno nič. A sploh veš kakšne neumnosti kvasiš? Zasebnik bi nam zgradil železnico, zastonj. Ja, pa ja. Tu je potrebno računati na in izračunati sinergije.

Nizozemci bi kupili LK z enotirno povezavo, po kateri poteka deljeno tovorni in potniški promet, tako da ima v 90% primerov potniški zamude ?
btw, ker je žled lani uničila del proge imaš SŽ zaradi tega 1.5 milijona/mesec stroškov zaradi dizel lokomotiv, ki vlečejo kompozicije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

matijadmin ::

Daedalus je izjavil:

Pod pametno načrtovanje štejem tudi preusmeritev cestnega tovornega prometa na železnico. A si to tudi vračunal?


To je na mizi že leta in leta in leta in leta. Pa se nikol ni niti probalo. Zakaj misliš, da se bo pa zdaj vse spremenilo?

Ker brez tega ne bo šlo, je računica slaba!

A ker smo obupali nad politiki in, ker se ne ničesar naučimo naj ne težimo k potrebnim spremembam? Kaj naj bi se po tvoje v vsem tem času naučili? Da, ker nismo sposobni niti ne smemo zasledovati uspeha? Ne razumem.

Daedalus je izjavil:


Zaradi vlade, ki je zagovarjala to privatizacijo, ti si pa zagovarjal to vlado.


Ne seri, miško. Nismo vsi boolean navijači, ki vidimo svet črno-belo, naši-vaši, komunisti-domobranci. Ker v principu ste vsi isto sr*nje, sam malo drugače se oglašujete. Ti si pa že itak povedal, kam spadaš. Sam da se dela, nima veze koliko je to rentabilno. Niti nima veze, a sploh je načrt, a je denar. Tud če ga ni. Pa magari se sfuka 10 milijard v tistih par km železja po tleh, samo da je Naše. Tem se drugače reče nacionalsocializem. Bolj nacional, kot socializem. Socializem vsaj za silo poskrbi za večino.

Over&out.


To ni letelo nate, zato ne vem, zakaj se vžigaš.

Najbolj goreči zagovorniki privatizacije Luke so jo pripeljali do nelikvidnostnega pragu (misija saj ni res, pa je). Danes se v SDS sprenevedajo kot da sami Časarja niso prikadrovali. Hja, korelacija je jasna in se jo da aplicirati na osebo, ki sem ji odgovarjal. Ni letelo nate.

Sploh pa, mi imamo ekstra neolibi sprivatizirano pristanišče. Država ima 51 % delež + tista državna podjetja, ki imajo delež. Imamo pa zasebnike, ki imajo delnice. Rotterdamsko pristanišče je v 100 % državni lasti (lastijo si ga država in občina). Podobno je s Hamburškim. Zdaj pa v jok in na drevo, ker imajo Nizozemci in Nemci komunizem (kot bi nekateri radi sočno preklinjali čez državno, kjer je to smiselno).

GTX970 je izjavil:

matijadmin
Nizozemci bi jo kupili brez obotavljanja. Namero so že izkazali. In to bi bilo neumno, ker bi kupnino sprašili naši hipoma in imeli bi od tega točno nič. A sploh veš kakšne neumnosti kvasiš? Zasebnik bi nam zgradil železnico, zastonj. Ja, pa ja. Tu je potrebno računati na in izračunati sinergije.

Nizozemci bi kupili LK z enotirno povezavo, po kateri poteka deljeno tovorni in potniški promet, tako da ima v 90% primerov potniški zamude ?
btw, ker je žled lani uničila del proge imaš SŽ zaradi tega 1.5 milijona/mesec stroškov zaradi dizel lokomotiv, ki vlečejo kompozicije.


Pred žledom so namero izkazali. Pa so se ušteli, ker ni bila na prodaj. Domnevam, da bi jih po žledu še zanimala, saj to ni njihov problem, SŽ imajo cenik (ki tega pač ni vračunal).

Zgodovina sprememb…

Daedalus ::

To ni letelo nate, zato ne vem, zakaj se vžigaš.

Najbolj goreči zagovorniki privatizacije Luke so jo pripeljali do nelikvidnostnega pragu (misija saj ni res, pa je). Danes se v SDS sprenevedajo kot da sami Časarja niso prikadrovali. Hja, korelacija je jasna in se jo da aplicirati na osebo, ki sem ji odgovarjal. Ni letelo nate.


Drugič prosim citiraj in nato odgovarjaj. Da ne bo brezveznih konfliktov.

Moje stališče še vedno stoji. Če nimaš za burek, ne moreš bajte zidat. Lahko pa sanjaš o tem in si mogoče celo tako brihten, da si v lokalni LomimoRokeInZobe d.o.o. sposojevalnici kakega jurja posodiš.

A ker smo obupali nad politiki in, ker se ne ničesar naučimo naj ne težimo k potrebnim spremembam? Kaj naj bi se po tvoje v vsem tem času naučili? Da, ker nismo sposobni niti ne smemo zasledovati uspeha? Ne razumem.


Za prvo mero bi zadostovalo - ne se iz danes na jutri zaletavat v projekte, za katere se rabi malo bolj resen premislek. Ker če to počneš, bo itak zadeva propadla (glej TEŠ6), obenem pa se bo povzročilo še ogromno oportunitetnih stroškov, ki bodo spremljali končni propad.

Obstaja zelo tanka meja med ambicioznostjo in blodenjem. In pri nas se dosti bolj blodi, kot kaj resnega dela.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

matijadmin ::

Daedalus je izjavil:

To ni letelo nate, zato ne vem, zakaj se vžigaš.

Najbolj goreči zagovorniki privatizacije Luke so jo pripeljali do nelikvidnostnega pragu (misija saj ni res, pa je). Danes se v SDS sprenevedajo kot da sami Časarja niso prikadrovali. Hja, korelacija je jasna in se jo da aplicirati na osebo, ki sem ji odgovarjal. Ni letelo nate.


Drugič prosim citiraj in nato odgovarjaj. Da ne bo brezveznih konfliktov.

Moje stališče še vedno stoji. Če nimaš za burek, ne moreš bajte zidat. Lahko pa sanjaš o tem in si mogoče celo tako brihten, da si v lokalni LomimoRokeInZobe d.o.o. sposojevalnici kakega jurja posodiš.

Torej predlagaš, da se kredite ukine oz. meniš, da je ta oblika financiranja povsem neumna. Ali se motim? Marsi kdo, ki je na ta način kupil stanovanje, si ne deli mnenja s teboj.

Po drugi strani pa spet nismo tako brez kinte, saj lahko računamo na javni denar - denar EU. Pa tudi finančni učinki na prihodkovni in odhodkovni strani proračuna bi bili.

Daedalus je izjavil:



A ker smo obupali nad politiki in, ker se ne ničesar naučimo naj ne težimo k potrebnim spremembam? Kaj naj bi se po tvoje v vsem tem času naučili? Da, ker nismo sposobni niti ne smemo zasledovati uspeha? Ne razumem.


Za prvo mero bi zadostovalo - ne se iz danes na jutri zaletavat v projekte, za katere se rabi malo bolj resen premislek. Ker če to počneš, bo itak zadeva propadla (glej TEŠ6), obenem pa se bo povzročilo še ogromno oportunitetnih stroškov, ki bodo spremljali končni propad.

Obstaja zelo tanka meja med ambicioznostjo in blodenjem. In pri nas se dosti bolj blodi, kot kaj resnega dela.

Se strinjam, da se blodi in, da se s kompleksnostjo projekta večajo možnosti za polom. Se pa ne strinjam, da je potrebno zato prenehati obstajati, delovati in uničevati ... Obstajajo drugi prijemi.

Cervantes ::

Neverjetno, kolk enga šundra okol 30km ajzenpona.
Če bi bil Franc Jožef še živ, bi umrl od smeha.

matijadmin ::

Cervantes je izjavil:

Neverjetno, kolk enga šundra okol 30km ajzenpona.
Če bi bil Franc Jožef še živ, bi umrl od smeha.


Vse kar imamo so nam še oni zgradili. Pa Musolini!

mihaf ::

matijadmin je izjavil:

Cervantes je izjavil:

Neverjetno, kolk enga šundra okol 30km ajzenpona.
Če bi bil Franc Jožef še živ, bi umrl od smeha.


Vse kar imamo so nam še oni zgradili. Pa Musolini!


Industrijski tir v Koper se je zgradil v Jugoslaviji v 60. letih.

Daedalus ::

Torej predlagaš, da se kredite ukine oz. meniš, da je ta oblika financiranja povsem neumna. Ali se motim?


Predvsem je potrebno biti kreditno sposoben. In ko si, moraš še naprej poskrbeti, da se kredit porabi namensko. Sej vem, kdaj je težko razumet. Sploh v državi, kjer se iz dela stanovanjskih kreditov kupujejo avti. Iz kreditov za avtoceste pa gradijo bajte in kupujejo jahte. Because Nacionalni Interes.

Po drugi strani pa spet nismo tako brez kinte, saj lahko računamo na javni denar - denar EU.


There is no such thing as free lunch. Or free money.

Obstajajo drugi prijemi.


Ja, obstajajo. Sej se v večini strinjama. Razen v tem - mene track record slovenskih (velikih) javnih investicij pušča v prepričanju, da je to pač še en nastavek za velik polom. Ki bo, par let kasneje in kako milijardo extra, koristen. Ne sicer ekonomsko upravičen, komu se bo pa ziher smejalo. TEŠ6 style - če se jutri svet postavi na glavo, bo celo rentabilen! Ti si pač optimist, ki dopušča drugačen rezultat ob istem poteku eksperimenta, z istimi input parametri.

Zdaj pa res nimam kaj več za dodat...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

GTX970 ::

Še prvi tir je bil precej izsiljen:
http://www.delo.si/mnenja/kolumne/brode...



Prvega tira niso smeli zgraditi. Zato so se lotili (kao) "industrijskega tira".
Proti gradnji železnice do morja pa je javno nastopalo vodstvo slovenskih železnic. Celo partijski vrh je bil proti. Nemalokrat sem namesto pomoči vrha slovenske republike doživljal birokratske pritiske republiških institucij. Z glavnim finančnikom sva stalno doživljala obiske finančnih inšpekcij, tožilstva in politike. Večkrat sem bil v kazenskih preiskavah in brez osnove celo štirikrat pred sodiščem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

mihaf ::

GTX970 je izjavil:

Še prvi tir je bil precej izsiljen:
http://www.delo.si/mnenja/kolumne/brode...



Prvega tira niso smeli zgraditi. Zato so se lotili (kao) "industrijskega tira".
Proti gradnji železnice do morja pa je javno nastopalo vodstvo slovenskih železnic. Celo partijski vrh je bil proti. Nemalokrat sem namesto pomoči vrha slovenske republike doživljal birokratske pritiske republiških institucij. Z glavnim finančnikom sva stalno doživljala obiske finančnih inšpekcij, tožilstva in politike. Večkrat sem bil v kazenskih preiskavah in brez osnove celo štirikrat pred sodiščem.


V 60. letih je vladala proti-železniška mentaliteta, saj so pometali ven precej prog.

Danes mentaliteta ni dosti boljša - forsira se drugi tir, vse ostalo pa diha na škrge. Ob žledu so jokali, kako je proga Divača - Ljubljana pomembna in kako potrebujejo ogromno milijonov za popravilo. Hkrati pa "obvoz" Sežana-Jesenice, ki je, če gledamo celotno relacijo Koper-Jesenice, celo 30 kilometrov krajši in zaradi katerega so nekoč zgradili divaški lok, žalostno propada. Na to relacijo praktično ne spravijo niti enega tovornega vlaka, raje jim ob zaporah vse stoji po "glavni" progi.

matijadmin ::

mihaf je izjavil:

matijadmin je izjavil:

Cervantes je izjavil:

Neverjetno, kolk enga šundra okol 30km ajzenpona.
Če bi bil Franc Jožef še živ, bi umrl od smeha.


Vse kar imamo so nam še oni zgradili. Pa Musolini!


Industrijski tir v Koper se je zgradil v Jugoslaviji v 60. letih.


To je že res, a do Divače pa v času, ko se je povezovalo Trst z Dunajem.

matijadmin ::

Daedalus je izjavil:

Torej predlagaš, da se kredite ukine oz. meniš, da je ta oblika financiranja povsem neumna. Ali se motim?


Predvsem je potrebno biti kreditno sposoben. In ko si, moraš še naprej poskrbeti, da se kredit porabi namensko. Sej vem, kdaj je težko razumet. Sploh v državi, kjer se iz dela stanovanjskih kreditov kupujejo avti. Iz kreditov za avtoceste pa gradijo bajte in kupujejo jahte. Because Nacionalni Interes.

Kje boš pa dobil bolj namensko porabljen kredit kot za konkreten infrastrukturni projekt (za razliko kreditov za proračun), nad katerem bodo bdeli še v Bruslju (nadzor nad EU sredstvi, pa to)?

Če je problem kriminal belih ovratnikov in neracionalno trošenje javnega denarja, se točno ve, kaj je zdravilo. Imamo organe pregona, sodišča in za projekt bi lahko angažirali kakšen znan tuj biro/agencijo.

Daedalus je izjavil:


Po drugi strani pa spet nismo tako brez kinte, saj lahko računamo na javni denar - denar EU.


There is no such thing as free lunch. Or free money.


Seveda ne, saj smo tudi mi prispevali za to (čeprav smo še neto prejemniki), hudič je, ko tega ne izkoristimo!

Daedalus je izjavil:


Obstajajo drugi prijemi.


Ja, obstajajo. Sej se v večini strinjama. Razen v tem - mene track record slovenskih (velikih) javnih investicij pušča v prepričanju, da je to pač še en nastavek za velik polom. Ki bo, par let kasneje in kako milijardo extra, koristen. Ne sicer ekonomsko upravičen, komu se bo pa ziher smejalo. TEŠ6 style - če se jutri svet postavi na glavo, bo celo rentabilen! Ti si pač optimist, ki dopušča drugačen rezultat ob istem poteku eksperimenta, z istimi input parametri.

Zdaj pa res nimam kaj več za dodat...


Ne, želim samo sporočiti, da je 2. tir nujen za regijsko logistično os, sicer lahko naravnosti pristanišče pristanišče zapremo, vse nanj vezane panoge prav tako.

MrStein ::

Hmm...

Novice / Politika / Srce pozdravili tudi 95-letni bolnici

Ni prvič. A gre za neko "prikrito" propagando? "Lejte, kako super zdravstvo imamo" ?

Erjavec je štartal...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

---------------------- ločeno sporočilo --------------------
Erjavec je začel biti Erjavec.
"nagaja" ali kak je že termin...

http://rtvslo.si/slovenija/zaradi-zaple...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Cervantes ::

Bejž bejž. Teater!

MrStein ::

SMC bo po novem Stranka modernega centra

press...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

matijadmin ::

Pa tako sem si želel novega logotipa v kakšnem secesijskem slogu in oni pregovorno gorenjsko izberejo "samo" novo ime ... :))

Cervantes ::

Varčevanje, varčevanje...

solatko ::

Sanje malega Cerarja.
Delo krepa človeka

xxxul ::

@ solatko - mislim da ti fali R noter nekje :D

ZaphodBB ::

Ka te to "Moderni Center" sploh je? So to hipsterji, ki posedajo v BiKoFe-ju al kdo drug?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

solatko ::

Sem dal v javno uporabo, brez zaščite.;(
Delo krepa človeka

Aston_11 ::

Center za odvajanje odvisnosti od drog? Narko center?

Cervantes ::

Mogoče pa center za odvajanje kar tko.
Dulcolax pa to.
««
39 / 69
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22845757 (38998) Jupito

Več podobnih tem