Forum » Na cesti » Prehitra vožnja - kazen
Prehitra vožnja - kazen
dottor ::
2 dni nazaj je bil v Kopru na ankaranski obvoznici - smer ankaran postavljen bel caddy z radarjem not. Na tej hitri cesti je omejitev 70km/h. Sedaj me zanima kakšno merilno razdaljo ima tak radar v vozilu, ter po kateri "kategoriji" se gledakazni. Ko sem ga opazil sme na števcu imel ~85km/h (zaradi gužve sem skoraj zamujal na delo ampak vem da to ni razlog za prehitro vožnjo). Če štejemo da ima števec ~5-10km/h napake + da ima radar ~3-7km/h napake (oboje v minus) sem recimo da bil na 70km/h ampak ne bom se zanašal na to.
Gledal sem malo kazni in najdem samo "kategorije" zavarovano območje 30km/h, naselje 50km/h in izven naselja 90km/h. Ker je znak 70 po prečrtani tabli Koper predvidevam da spada v zadnjo "kategorijo" (izven naselja 90km/h)? To pomeni da če imam srečo ne bo nič, v najslabšem primeru 80€.
Zanima me še v kolikšnem času lahko pričakujem na zvoncu poštarja?
Hvala.
Gledal sem malo kazni in najdem samo "kategorije" zavarovano območje 30km/h, naselje 50km/h in izven naselja 90km/h. Ker je znak 70 po prečrtani tabli Koper predvidevam da spada v zadnjo "kategorijo" (izven naselja 90km/h)? To pomeni da če imam srečo ne bo nič, v najslabšem primeru 80€.
Zanima me še v kolikšnem času lahko pričakujem na zvoncu poštarja?
Hvala.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
spirit ::
Če te je slikal si to moral videt, nisem sicer prepričan kako bliskne podnevi ampak ponoči je kot bi te s kladivom užgal :/
pošto sicer lahko pričakuješ zelo kmalu če te je res dobil, ampak pri taki prekoračitvi je po mojem ne boš, če pa bo bo najmanjša, ki je 125€ če se ne motim.
pošto sicer lahko pričakuješ zelo kmalu če te je res dobil, ampak pri taki prekoračitvi je po mojem ne boš, če pa bo bo najmanjša, ki je 125€ če se ne motim.
dottor ::
Ni blo videt da bi kej blicnlo, zato upam da je bil prazen ali pa da sem res šel ~70.
Sodeč po dem linku:
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
In če upoštevamo d aje blo zunaj naselja je najmanj 40€.
Sodeč po dem linku:
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
In če upoštevamo d aje blo zunaj naselja je najmanj 40€.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
spirit ::
aha no potem bo pa 40€, ni prijetno dati ampak če si hiter plačaš, boš pa kmalu zvedel.
mene je slikal ravno po tem ko sem nakoga prehitel, na števcu sem imel 90+, ker sem ravno dobro gas spustil in se umaknil na svoj pas, ko mi je zablendalo me je kr stisnl, v nekaj dneh sem že dobil kazen in mi je prav odleglo ko je bilo 250€ oziroma 125€ polovička, ker kar sem prebiral je bilo da bo 500 ali pa 1000. bilo je izven naselja omejitev 70. ne me razumet narobe kot da mi pa 125€ nič ne pomeni, ampak ko se pripravljaš da bo 250 ali pa 500 za plačat je 125 prav vredu, in pač ja bil sem kriv, ker me nihče ni silil v prehitevanje... vem pa da si mi namerili malo čez 80 z vsemi upoštevanimi odstopanji.
mene je slikal ravno po tem ko sem nakoga prehitel, na števcu sem imel 90+, ker sem ravno dobro gas spustil in se umaknil na svoj pas, ko mi je zablendalo me je kr stisnl, v nekaj dneh sem že dobil kazen in mi je prav odleglo ko je bilo 250€ oziroma 125€ polovička, ker kar sem prebiral je bilo da bo 500 ali pa 1000. bilo je izven naselja omejitev 70. ne me razumet narobe kot da mi pa 125€ nič ne pomeni, ampak ko se pripravljaš da bo 250 ali pa 500 za plačat je 125 prav vredu, in pač ja bil sem kriv, ker me nihče ni silil v prehitevanje... vem pa da si mi namerili malo čez 80 z vsemi upoštevanimi odstopanji.
šernk ::
Nič ne boš dobil (pod pogojem da si se peljal res 85 in ne 88). Skoraj 100% je bil nastavljen vsaj na 80km/h, ker drugače lahko poslika vsakega ki pelje mimo. Na avtocestah lovijo nad 150, hitrih cestah nad 130, ostalo pa razen cona 30 lovijo nekje od +10km/h navzgor, za ostalo se jim ne splača.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Roadkill ::
Nič ne boš dobil (pod pogojem da si se peljal res 85 in ne 88). Skoraj 100% je bil nastavljen vsaj na 80km/h, ker drugače lahko poslika vsakega ki pelje mimo. Na avtocestah lovijo nad 150, hitrih cestah nad 130, ostalo pa razen cona 30 lovijo nekje od +10km/h navzgor, za ostalo se jim ne splača.
Rekla kazala.™
Ü
spirit ::
Če imaš avto te 40€ ne bi smelo pokončati, ni prijetno to priznam, amapk počakaj kak teden, pa boš videl pri čem si, ampak po mojem ne boš nič dobil.
daj 40€ na stran, če v enem mesecu ni položnice pelji drago na fajn večerjo ;)
daj 40€ na stran, če v enem mesecu ni položnice pelji drago na fajn večerjo ;)
Assass1n ::
Mojega kolega so v soboto slikal, v torek je imel že doma pošto :(
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
dottor ::
Mene so v ponedeljek. Hvala bogu je v času plače, tako da tudi če karkoli pride imam denar za poravnat. Bolj kot sama kazen na psiho udari čakanje na poštarja...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
spirit ::
to je res in po tej plati je zdej dobr k ne čakajo več tolk da že 6x umes pozabiš. jst sm kupu avto pa čez en let dubu kazn, slika narejena pa pol leta predn sm avto kupu, prejšn lastnik seveda ni vedu nč o tem, , pa ne ker bi se hotu zmuznt ampak ker je logično pozabil, je pa na koncu kazen seveda dobil on, ker sem brez težav dokazal da je bil on lastnik on se pa tudi ni upiral in zavračal tega.
msjr ::
Nič ne boš dobil (pod pogojem da si se peljal res 85 in ne 88). Skoraj 100% je bil nastavljen vsaj na 80km/h, ker drugače lahko poslika vsakega ki pelje mimo. Na avtocestah lovijo nad 150, hitrih cestah nad 130, ostalo pa razen cona 30 lovijo nekje od +10km/h navzgor, za ostalo se jim ne splača.
To ni res, sodelavec, ki se vozi iz Radovljice je dobil kazen za 138 km/h, radar je bil postavljen v Vodicah v smeri proti Ljubljani.
šernk ::
To ni res, sodelavec, ki se vozi iz Radovljice je dobil kazen za 138 km/h, radar je bil postavljen v Vodicah v smeri proti Ljubljani.
In on je šel po števcu koliko? 138+7km/h tolerance + vsaj 10km/h zaradi odstopanja števca: 155km/h, najbrž pa je bila njegova hitrost na števcu takrat še višja, kar povprašaj ga koliko je v resnici letel tam mimo po števcu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Torej je ob upoštevanju varnostne razlike izmerjena hitrost znašala 145 km/h. In vsak števec nad 100km/h odstopa za vsaj 5km/h. Torej je bila hitrost po števcu 150km/h+.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Roadkill ::
Radar v Vodicah? Bolj vrjetno je bil radar na cestninski postaji tik pred vodicami. Tam je omejitev precej nižja od 130km/h.
Ü
msjr ::
Joj pametujete, niste bili zraven in niste videli listka:
- radar je bil tukaj: http://goo.gl/maps/oORDQ
- človek je vozil po števcu ~140
- dobil je kazen, kjer je bil slikan in je pisalo omejitev 130, vozil 138
- plačal polovičko (se ni pritoževal)
- end of story
- radar je bil tukaj: http://goo.gl/maps/oORDQ
- človek je vozil po števcu ~140
- dobil je kazen, kjer je bil slikan in je pisalo omejitev 130, vozil 138
- plačal polovičko (se ni pritoževal)
- end of story
FireBurn ::
St235 ::
- človek je vozil po števcu ~140
samo pod pogojem, da je ~140 bližje 150 kot 140. Imaš zgoraj jasno pojasnjeno zakaj. Namreč,če je plačal kazen za prehitro vožnjo 138 km/h potem je bila izmerjena hitrost 145 km/h.
msjr ::
Aha, zdej razumem, se pravi človek je v resnici vozil 145 v kazen pa so reda radi napisali 138. Zelo možno.
St235 ::
varnostne razlike, ki jih je potrebno odštet od meritve so predpisane v posebnem pravilniku. In konkretno za obmoje 100-200 km/h je predvidena varnostna razlika 7km/h.
Po domače povedano: od vseh meritev v tem območju se avtomatično odšteje 7km/h od izmerjene hitrosti. S tem se izniči morebitne merske napake, ki bi bila v škodo kršitelja.
Po domače povedano: od vseh meritev v tem območju se avtomatično odšteje 7km/h od izmerjene hitrosti. S tem se izniči morebitne merske napake, ki bi bila v škodo kršitelja.
Utk ::
Varnostne razlike niso brez veze. Lahko je on v resici vozil točno 140, izmerjenih je bilo 142, števec je kazal 145 (ali pa 143, če že kdo sploh tako precizno vidi na števcu), dobil je pa kazen za 138. Glih tolk možno kot karkoli drugega.
St235 ::
ja seveda, radar ti lahko izmeri tudi višjo hitrost od dejanske. Varnostna razlika je namenjena temu, da zaradi tega ti kot voznik nisi oškodovan.
msjr ::
šernk ::
Varnostne razlike niso brez veze. Lahko je on v resici vozil točno 140, izmerjenih je bilo 142, števec je kazal 145
Meritve so natančne na 2% oziroma 2km/h pod 100km/h, tistih 7km/h odbitka je vse kaj drugo kot zaradi natančnosti radarja. Vbistvu je to potuha voznikom. Skratka če dobiš kazen za 138 moraš peljati minimalnih realnih 143.
Nov avto, števec ni odstopal. Na kazni je bilo zapisano 138 km/h, videl listek.
nov avto, 20 let star avto števec odstopa natančno enako od -10% do 0% (toliko je namreč zakonsko predpisano), samo odstopanje se pa z obrabo gum povečuje, saj se meri obrate gredi in avto nima podatkov o realnem premeru gume, ve le da je premer nekje med X in Y in zato pride do odstopanj.
skratka letel je z res zelo malo verjetnosti krepkih 145, sem pa 100% da je bilo bližje 150, če ne kar čez, ker to da je šel 140 po števcu in dobil kazen za 138 ne drži vode. Kaj je on rekel pa tako: "frend mi reče pazi radar imajo skoraj vedno tu", jaz pa vedno rečem: "saj grem 50", po števcu sem pa bližje 60 kot 50 takrat in še nikoli nisem plačal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Varnostne razlike niso brez veze. Lahko je on v resici vozil točno 140, izmerjenih je bilo 142, števec je kazal 145
Meritve so natančne na 2% oziroma 2km/h pod 100km/h, tistih 7km/h odbitka je vse kaj drugo kot zaradi natančnosti radarja. V bistvu je to potuha voznikom. Skratka če dobiš kazen za 138 moraš peljati minimalnih realnih 143.
Prosim ne dajat brezzveznih pavšalnih informacij, ki nimajo nič z realni predpisi.
Pravilnik jasno določa koliko lahko radar odstopa in sicer:
Največji dopustni pogrešek merilnika hitrosti ne sme biti večji od ± 3 km/h do vključno 100 km/h in ± 3% izmerjene vrednosti nad 100 km/h.
Ravno tako je jasno določena varnostna razlika:
Pri izmerjenem rezultatu hitrosti se upoštevajo naslednje varnostne razlike:
- 5 km/h pri merilnem rezultatu do vključno 100 km/h;
- 7 km/h pri merilnem rezultatu od 100 km/h do vključno 200 km/h;
- 11 km/h pri merilnem rezultatu nad 200 km/h;
In ja, ta je tam točno zato, ker lahko pride do odstopanja med meritvijo in dejansko hitrostjo ne pa zaradi potuhe in ne vem še česa. Ravno tako imajo dandanes avtomobili presenetljivo natančne števce. Digitalni v moje avto do 100 km/h (glede na gps) odstopa za 1-2 km/h, pri 150 pa za cc 3-4km/h.
In glede na to, da je dopustno, da pri 200 km/h radar odstopa za +/- 6km/h je edino logično, da je varnostno odbitek malenkost večji (7km/h). Nedopustno je namreč, da bi posameznika kaznovali za več kot je dejansko prekršil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
MadMax ::
nov avto, 20 let star avto števec odstopa natančno enako od -10% do 0% (toliko je namreč zakonsko predpisano)...
URL?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
šernk ::
Prosim ne dajat brezzveznih pavšalnih informacij, ki nimajo nič z realni predpisi.
predpisi in podatki naprav niso ista zadeva, povedal sem koliko natančni so današnji merilniki, izgovarjat se na en predpis, da si šel v resnici 7km/h manj kot te je izmeril radar je za gostilniške debate. Odbitek po zakonu je pač eno, kaj dejansko zmore sodobna naprava zmerit je pa nekaj povsem drugega in če gremo gledat realno hitrost jo izmeri v območju 2% odstopanja, oziroma 2km/h pri hitrostih pod 100km/h.
nov avto, 20 let star avto števec odstopa natančno enako od -10% do 0% (toliko je namreč zakonsko predpisano)...
URL?
evo sem se potrudil poiskati, standard je še malce višje, osnovna enačba:
0 ≤ (V1 - V2 ) ≤ 0.1 V2 + 4 km/h
pri čemer je:
V1 : realna hitrost
V2 : prikazana hitrost
prevedeno v kmečko logiko: prikazana hitrost je lahko enaka realni ali višja za 10% prikazane hitrosti + 4km/h. EU določila torej določajo da lahko števec pri prikazanih 150km/h greši celo za 19km/h in je avto še vedno izpraven.
EU regulations, glej Regulation No. 39 - Rev.1
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
AndrejO ::
EU določila torej določajo da lahko števec pri prikazanih 150km/h greši celo za 19km/h in je avto še vedno izpraven.
Pomembno je, da ti lahko greši samo v eno smer. Če voziš 150km/h, ti lahko pokaže karkoli med 150km/h in 169km/h, ne sme pa ti pokazati 148km/h.
In ja, vsa sodobna vozila z montiranimi ustreznimi gumami imajo tudi po mojih izkušnjah na števcu minimalno minimalno odstopanje, to pa po absolutni vrednosti narašča pa z višjo hitrostjo. Minimalno zame pomeni, da če mi števec kaže 50km/h, vozim nekje med 49km/h in 50km/h. Če mi števec kaže 130km/h, potem vozim nekje med 125km/h in 130km/h.
Vse tolerance, ki so predpisane v zakonodaji, so samo predpis in ne izražajo dejanskega stanja tehnike - ne radarske, ne v vozilih. Če je to potuha ali ne, se lahko odloči vsak sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
šernk ::
In ja, vsa sodobna vozila z montiranimi ustreznimi gumami imajo tudi po mojih izkušnjah na števcu minimalno minimalno odstopanje, to pa po absolutni vrednosti narašča pa z višjo hitrostjo.
problem je, da imaš lahko montirane že gume različnih premerov (do določenega odstotka, ne da se mi it gledat a je to 2% ali je to 5%). Recimo 185/65/14 nima istega premera kot 205/55/16, pa si lahko moj avto kupil z obojnimi original pnevmatikami. Nova guma ima 8mm profila, zrabljena 2mm in tu nanese 2x6mm razlike v premeru gume. Ko se vse te razlike poračunajo šele ugotoviš zakaj je dovoljeno takšno odstopanje pri števcu in ni da števec kaže narobe ali pa ni dovolj natančnen.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
predpisi in podatki naprav niso ista zadeva, povedal sem koliko natančni so današnji merilniki, izgovarjat se na en predpis, da si šel v resnici 7km/h manj kot te je izmeril radar je za gostilniške debate. Odbitek po zakonu je pač eno, kaj dejansko zmore sodobna naprava zmerit je pa nekaj povsem drugega in če gremo gledat realno hitrost jo izmeri v območju 2% odstopanja, oziroma 2km/h pri hitrostih pod 100km/h.
Stvar gostilniške debate je to, da optimist na forumu verjame, da obvlad zadeve bolj kot ljudje, ki naprave dejansko razvijajo in prodajajo. Predpis temelji na dejstvu, kaj naprava zomore oziroma določa minimalni prag, ki ga mora naprava izpolnjevat, da lahko služi svoji funkciji - merjenju hitrosti. Dejstvo je, da velika večina meritev ne odstopa tako drastično, obstaja pa možnost, da naprava bo odstopala do 3 km/h (do 100 kmh/h) oziroma 3% nad tem. In temu primerno je potrebno prilagodit potem varnostni odbitek.
Ravno tako lahko samo v gostilni za šankam mešaš pojme kot je zakonski predpis o omejitvi in merjenju vožnje z teoretičnimi meritvami. Z vidika konkretne teme je nareč irealvantno koliko je človek dejansko vozil. Če namreč nisi opazil je tema o temu, da je za prehitro vožnjo dobil kazen, In kazen je dobil za hitrost 138 km/h, kar pač postavi tvojo trditev, da se pod 150km/h na avtocesti ne kaznuje. Kar pozablješ je da se kazen plača glede na to kakšna hitrost ti je bila izmerjena (skupaj z vsemi pravilniki), ne pa glede na to koliko si ti dejansko vozil.
Predvsem se je absurdno sklicevat na to, kaj zmorejo naprave proizvedene danes, če pa se v praksi uporablja 10 let in več stare naprave.
Namreč to, da 100000 ljudi, ki vozi 51 km/h ne dobi kazni ni problem, problem je, če bo eden dobil kazen, ko bo vozil 49 km/h.
AndrejO ::
problem je, da imaš lahko montirane že gume različnih premerov
Ah, gotcha. To sem pa čisto pozabil. Sem na hitro pošpegal na homologacijo za mojega in da, razlika med največjim in najmanjšim obsegom dovoljene gume je 2,4%. Torej bo predpisana vrednost 5% sicer tega ne bi smeli potrditi.
Konkretno:
205/55R16: 1985.17mm obseg
215/55R16: 2019.73mm obseg
215/50R17: 2031.98mm obseg
235/40R18: 2026.96mm obseg
Če si izmislim, da je števec umerjen na največji obseg (verjetno, ker na manjše ne sme biti, lahko pa ima še odstopanje v drugo smer), potem je moja dejanska hitrost cca. 49km/h, ko vidim na števcu cca. 50km/h. Kar nekako ustreza moji izkušnji.
Tistih 6mm izgube profila od najmanjše odšteje še enkrat toliko, vendar te osebne izkušnje nimam, ker sem se gum do sedaj znebil po nekaj sezonah, ko so imele še okoli 5mm profila. Če bi jih dlje drgnil, bi verjetno opazil tudi to.
AndrejO ::
Stvar gostilniške debate je to, da optimist na forumu verjame, da obvlad zadeve bolj kot ljudje, ki naprave dejansko razvijajo in prodajajo. Predpis temelji na dejstvu, kaj naprava zomore oziroma določa minimalni prag, ki ga mora naprava izpolnjevat, da lahko služi svoji funkciji - merjenju hitrosti.
Predpis temelji na dejstvu, da se je zdel nekomu na ministrstvu primeren. V odsotnosti vedenja o temu kako so tam določili razlike, je neutemeljeno sklepati o čemer koli drugem, sploh pa v to vpletati prodajalce te opreme. Ti obvladajo svoj foh, birokrati pa svojega. Če bi birokrati rekli 1km/h in temperaturno območje od +100C do -100C, bi se moralo meriti s takšnimi napravami, ali pa meritve ne bi bile veljavne.
As simple as that.
Dejstvo je, da velika večina meritev ne odstopa tako drastično, obstaja pa možnost, da naprava bo odstopala do 3 km/h (do 100 kmh/h) oziroma 3% nad tem. In temu primerno je potrebno prilagodit potem varnostni odbitek.
Ironično je, da večina meritev zaradi čisto praktičnih razlogov odstopa več kot samo nekaj procentov v korist voznika. Drugi del ironije je, da bi lahko pravilnik predpisal drugačne tolerance in bi pač obveljale druge. Samo zato, ker pravilnik nekaj dopušča, to še ne pomeni, da naprave niso bolj natančne. Danes si lahko slehernik za relativno male pare (150 EUR po kosu) kupi lasersko pištolo za domačo uporabo, ki ima odstopanja od -2km/h do +2km/h. Ne verjamem, da bi Policija kupovala slabše.
Predvsem se je absurdno sklicevat na to, kaj zmorejo naprave proizvedene danes, če pa se v praksi uporablja 10 let in več stare naprave.
Upam si staviti jabolko, da imajo tudi 10 let stare naprave tako majhno napako, da nima ta nikakršenga pomena za predpis oziroma tolerance predpisane v predpisu.
Namreč to, da 100000 ljudi, ki vozi 51 km/h ne dobi kazni ni problem, problem je, če bo eden dobil kazen, ko bo vozil 49 km/h.
Kar je edino relevantno. Glede na tehnične lastnosti vseh naprav, na strani merilca in strani merjenega, je verjetnost česa takšnega zadovoljivo blizu 0.
St235 ::
Predpis temelji na dejstvu, da se je zdel nekomu na ministrstvu primeren. V odsotnosti vedenja o temu kako so tam določili razlike, je neutemeljeno sklepati o čemer koli drugem, sploh pa v to vpletati prodajalce te opreme. Ti obvladajo svoj foh, birokrati pa svojega. Če bi birokrati rekli 1km/h in temperaturno območje od +100C do -100C, bi se moralo meriti s takšnimi napravami, ali pa meritve ne bi bile veljavne.
As simple as that.
nomalno, pri tem niso tehnične lastnosti naprav in dejstvo, da je potrebno zagotovit praktino nično možnost kaznovanja po krivem, imeli popolnoma nobene vloge. Te številke so v bistvu določili na podlagi numeroloških znamenj in imamo še srečo, da so vsaj približno tam.
darkolord ::
Pa da se razume, števci niso narejeni tako, da so malo bolj nenatančni, ampak enostavno prikazujejo nekoliko višjo številko od izmerjene, kar se lepo vidi, ko se vozilo priključi na diagnostiko (in se tam prikazuje drugačna - "prava" hitrost).
Pri meni je ta razlika konstantno 4 km/h.
Pri meni je ta razlika konstantno 4 km/h.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
AndrejO ::
nomalno, pri tem niso tehnične lastnosti naprav in dejstvo, da je potrebno zagotovit praktino nično možnost kaznovanja po krivem, imeli popolnoma nobene vloge. Te številke so v bistvu določili na podlagi numeroloških znamenj in imamo še srečo, da so vsaj približno tam.
Ne glede na tvoj sarkazem lahko trdim, da če ne veš kdo na ministrstvu jih je določil in zakaj jih je določil takšne, so tvoje trditve neargumentirane. Če bi bile argumentirane, potem bi lako brez težav pojasnil zakaj ni predpisano odstopanje do 2km/h ali do 4km/h.
St235 ::
In zato, ker ni meja 2 ali 4 je tvoje logično sklepanje, da so do številke 3 prišli z ugibanjem in posvetovanjem z numerologom?
St235 ::
Zgled da tudi britanci uporabljanu numerologe:
http://www.ukspeedtraps.co.uk/speed1.htm
Zanimivo, da je numerolog v nulo zadel specifikacije RIEGL FG21-P radarja.
http://www.ukspeedtraps.co.uk/speed1.htm
Zanimivo, da je numerolog v nulo zadel specifikacije RIEGL FG21-P radarja.
medenko ::
res bi rad verjel, da sem ji da pisati za 138....itaq je za AC kazen šele nad 10km/h prekoračitve. znotraj 130-139 kazni NI in pika....kazen IZMERJENA je šele teoretično od 140 dalje....poglejte CPP....torej je on šel med 145-150 DE FACTO.
St235 ::
zanimivo, kake idiotizme nekateri javno izjavljate. A je res tako težko kakšno stvar preverit preden v temo uletite s takimi bedastočami?
Zakona o pravilih cestnega prometa
46. člen
(najvišje dovoljene hitrosti)
...
(7) Voznik, ki prekorači s prometnim pravilom, ali prometnim znakom omejeno hitrost na avtocesti ali hitri cesti, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami, se kaznuje za prekršek z globo:
1. 60 eurov, če prekorači hitrost do vključno 20 km/h.
...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
GrimReaper ::
Sam imam shranjena tedva linka, mislim da so trenutno veljavne kazni še vedno od 1.9.2012.
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
http://www.radardetektor.si/kazni-za-pr...
Se pravi 40 oz. 20€.
Je blo pa to kot že rečeno okol 155km/h po števcu, tako da tam do 150km/h greš mirno lahko.
http://www.amzs.si/si/456/6/Slovenija.a...
http://www.radardetektor.si/kazni-za-pr...
Se pravi 40 oz. 20€.
Je blo pa to kot že rečeno okol 155km/h po števcu, tako da tam do 150km/h greš mirno lahko.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
medenko ::
Nazadnje ko sem gledal CPP je bilo vedno AC od 10 do vključno 20km/h...lahko, da so hinavsko popravili pred kratkim. Navadni občan ne more vsega vedeti.
GrimReaper ::
Na AC je nedovoljeno vozit tudi 131, tako da tvoje razmišljanje ne bo pilo vode.
Na disku sem našel ZVCP brošuro iz 2008.
Do vključno 20 km/h: 50EUR
Nad 20 do vključno 30 km/h: 100EUR
Od 1.9.2012 je pa:
do vključno 10 km/h: 40 EUR
nad 10 do vključno 30 km/h: 80 EUR
Na disku sem našel ZVCP brošuro iz 2008.
Do vključno 20 km/h: 50EUR
Nad 20 do vključno 30 km/h: 100EUR
Od 1.9.2012 je pa:
do vključno 10 km/h: 40 EUR
nad 10 do vključno 30 km/h: 80 EUR
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
St235 ::
Nazadnje ko sem gledal CPP je bilo vedno AC od 10 do vključno 20km/h...lahko, da so hinavsko popravili pred kratkim. Navadni občan ne more vsega vedeti.
še enkrat: Prosim nehaj delat bedaka iz sebe in smetit teme z enim idiotizmom za drugim. Predvsem pa ob prvi priliki vrni vozniško, ker očitno ne danes ne pred 15 leti nisi poznal prometnih predpisov.
Zakon iz leta 2005 določa:
(10) Voznik, ki preseže s prometnim pravilom, ali prometnim znakom omejeno hitrost na avtocesti ali cesti, rezervirani za motorna vozila, ki ima fizično ločeni smerni vozišči z najmanj po dvema prometnima pasovoma in odstavnim pasom ali odstavnimi nišami, se kaznuje za prekršek z globo:
a) če prekorači hitrost do vključno 20 km/h, z 10.000 tolarjev;
Zakon iz leta 1998:
(3) Na cesti izven naselij je največja dovoljena hitrost za vozila omejena:
– 130 km/h – na avtocestah;
– 100 km/h – na cestah, rezerviranih za motorna vozila;
– 90 km/h – na vseh ostalih cestah.
(6) Voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim odstavkom tega člena, se kaznuje za prekršek:
a) če prekorači hitrost do 20 km/h, z denarno kaznijo 5.000 tolarjev;
Tako da prosim nehaj nabijat in smetit temo. Še manj pa se za svojo nevednost zgovarjaj na spreminajnje zakonov in ne vem še koga. Ker edina hinavščina, ki smo jo deležni je tvoje sprenevedanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
AndrejO ::
In zato, ker ni meja 2 ali 4 je tvoje logično sklepanje, da so do številke 3 prišli z ugibanjem in posvetovanjem z numerologom?
Pisci predpisov niso ne proizvajalci, ne dobavitelji in posvetovanje s temi jih ne bo naredilo za strokovnjake.
Tvoje utrujanje z numerologijo je pod tvojim siceršnjim nivojem, še zlasti, ker si jo sam privlekel ven in nato v dveh korakih iz svoje žaljivke naredil "moje logično sklepanje".
Moje logično sklepanje je in še naprej ostaja, da bi lahko bil predpis tudi drugačen, pri čemer bi lahko drugačnem predpisu ustrezalo več, manj ali pa nič naprav. Tudi, če je bil narejen po meri ali zgledu koga drugega, to ne spremeni narave sprejemanja tega ali večine drugih predpisov: državni uradnik v ministrstvu, ne pa dobavitelj ali proizvajalec.
St235 ::
Kar pa ti nisi sposoben dojet, kljub linku pa je, da ne gre za številko, ki so ji jo državni uradnik potegnil iz riti (kar bi rad dokazal, pa se vedno bolj smešiš) ampak za konkretno specifikacijko omejitev naprav, ki jo je določil proizvajalec. Zakonodajalec je pri tehničnih smernicah zgolj sledil temu. Pri čemer je bilo ključno merilo predvsem to, da se zajame naprve, ki so dejansko že v uporabi in seveda da se ne postavi meril, ki bi izrazito favorizirale eno tehnologijo/proizvajaca. Ob enem morajo biti pravila postavljena tako da zagotavljajo verodostojnost meritev v sodnem procesu- In glej si ga glej, to je z omejitvami kot so postavljene tudi doseženo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
AndrejO ::
Kar pa ti nisi sposoben dojet, kljub linku pa je, da ne gre za številko, ki so ji jo državni uradnik potegnil iz riti (kar bi rad dokazal, pa se vedno bolj smešiš) ampak za konkretno specifikacijko omejitev naprav, ki jo je določil proizvajalec. Zakonodajalec je pri tehničnih smernicah zgolj sledil temu.
Popolnoma si zgrešil, kaj sem dokazoval in mislim, da tudi dokazal. Tvoja izjava (tukaj) se je glasila: "Stvar gostilniške debate je to, da optimist na forumu verjame, da obvlad zadeve bolj kot ljudje, ki naprave dejansko razvijajo in prodajajo."
Sedaj sva prišla do izjave s katero se lahko strinjam. Hkrati pa si seveda potrdil, kar že nekaj časa trdim tudi sam: zaposleni na ministrstvu so postavili številke, ki jim ustrezajo za dosego namena, ne pa dobavitelji ali proizvajalci. Čemu točno so na ministrstvu sledili je drugo vprašanje (brez žaljivk prosim), ampak istim stvarem bi lahko sledil tudi kdorkoli drug. Torej je tvoja primerjava z "gostilniškimi debatami" nična, ker so predpis (sedaj tudi po tvojem mnenju) spisale osebe, ki so tehnične specifikacije najverjetneje zgolj gledale in o njih tuhtale, nikakor pa ne "prodajalci in razvijalci" teh naprav.
Kvalificiranost za takšno tuhtanje je dosegljiva sleherniku, tudi če sedi za šankom.
En primer ene naprave je samo en primer ene naprave. Za sklepanje o "stanju na trgu" potrebujemo več primerov (ne, ni ti jih potrebno iskati). Kaj pa če so na ministrstvu samo prepisali predpis od koga drugega in niso povohali nič od tega? Ali to ni realna možnost?
Za debato nepomembno, ampak predpis o merilnih napravah je pozakonski akt, ki ga je sprejelo ministrstvo, ne pa zakonodajalec. Včasih nisi delal niti takšnih majhnih lapsusov.
Pri čemer je bilo ključno merilo predvsem to, da se zajame naprve, ki so dejansko že v uporabi in seveda da se ne postavi meril, ki bi izrazito favorizirale eno tehnologijo/proizvajaca.
Izjavi, da si pri pripravi predpisa sodeloval in poznaš postopek kako se ga je sprejemalo, predstavi izjavo tretje osebe iz katere sledi, kar trdiš, ali pa sprejmi, da je to tvoje lastno razmišljanje kako bi lahko in moralo biti, ne pa nujno tudi resničen proces, ki je vodil do določitve vrednosti.
Ob enem morajo biti pravila postavljena tako da zagotavljajo verodostojnost meritev v sodnem procesu- In glej si ga glej, to je z omejitvami kot so postavljene tudi doseženo.
Za verodostojnost zadošča že samo to, da predpisan "odbitek" presega dovoljeno mersko napako inštrumenta. Nič več, nič manj. To ne pojasni natančno teh vrednosti temveč samo razmerja med vrednostmi.
dottor ::
"Prekršek" se je zgodil v ponedeljek, danes je sobota in poštarja še ni. Ali to pomeni da sem safe? Kolko je MAX. časa da dobiš kazen če je le-ta storjena?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
spirit ::
max mislim da je 2 leti, tako da čisto safe nisi je pa res da sedaj kar hitro pošiljajo ker hočejo od tebe denar takoj, počakaj še kak teden preden se oddahneš ;)
St235 ::
Hkrati pa si seveda potrdil, kar že nekaj časa trdim tudi sam: zaposleni na ministrstvu so postavili številke, ki jim ustrezajo za dosego namena, ne pa dobavitelji ali proizvajalci.
edino normalno, že tako se prevečkrat dogaja, da se prilagaja razpisne pogoje potrebam obaviteljev, ne pa da se bi jim aktivno dovolilo, da oblikuje takšne predpise.
Popolnoma si zgrešil, kaj sem dokazoval in mislim, da tudi dokazal. Tvoja izjava (tukaj) se je glasila: "Stvar gostilniške debate je to, da optimist na forumu verjame, da obvlad zadeve bolj kot ljudje, ki naprave dejansko razvijajo in prodajajo."
Potem se že v osnovi usjaš zaradi popolnoma napačne opazke. Poglej na kaj se je moja izjava sploh nanašala. In ja za njo še vedno stojim in sem več kot prepričan, da velika večina o zadevi razen za nivo gostilniške debate nima popjma. In žalostno je da taki ljudje tako veselo kritizirajo in pametujejo o ureditvah.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po naselju, kazen? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14014 (6882) | jype |
» | Radar in tolerancaOddelek: Na cesti | 29709 (27538) | St235 |
» | Ali podpirate visoke kazni prekrškov CPP? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23535 (22174) | St235 |
⊘ | Policijska kazenOddelek: Loža | 12326 (10937) | Gandalfar |