Forum » Mobilne tehnologije » [Tušmobil] Divji račun
[Tušmobil] Divji račun
camper66 ::
Sem poslovni uporabnik tušmobila od samega začetka. Imamo 4 tel. številke in mob. Internet. Na eni od teh številk mi že od samega začetka ne dela kontrola porabe *123#, vedno izpiše nimate več razpoloŽljivih vsebin ali nekaj takšnega. Vedno sem klical na 070/***-*** in vedno dobim odgovor: "smo posredovali in vas bodo poklicali... " bala-bala. Nikoli niso klicali. Da ne bo pomote, isto mi je izpisalo prvi dan v novem obračunskem obdobju.
V maju 2014 smo menjali pakete in sicer smo šli na najbližji premium. Istočasno smo vzeli dva fona in sicer novega nota in iphona 5s. Tale iphone je ravno na tej problematični številki. In kaj se je zgodilo? Namesto pričakovanih cca60, 00 € je bil račun. Pazi zdaj! 270, 00 € da ne bo pomote, dvestosedemdeset 00/100 €. Seveda sem ga takoj, ampak takoj reklamiral. šel sem na tuŠ mobil v mb, kjer je prijazen dečko pregledal fon in ugotovil, da je telefon ročno nastavljen na tošmobi, delal pa je na mobitelu, čeprav je display kazal, da je na tušmobilu. Izjavil je, da je to verjetno zato, ker so morali obrezati kartico in da je verjetno prišlo do napake kartice. To je fotografiral in napisal reklamacijo na tuŠmobil. Po 9. Dnevih prejmem po večkratnih intervencijah odgovor, d a reklamacije ne priznavajo in da če sumim, da telefon ne dela pravilno, ga naj pošljem na uradni iphone servis. Res pa je, da vsakokratna intervencija prinese odgovor (no, to je tudi vse, kar so spravili skupaj), da reklamacija ne zadrži plačila in da moramo plačati, potem pa bo, seveda, če bo ugodno rešeno, izstavljen dobropis. )
Zanimivo pa je to, da sem napake na tej številki pričel prijavljati s prvim junijem 2014 in danes dobim račun za junij 2014 in je tako, kot smo pričakovali. 59, 06 €.
Pa kdo zdaj koga jebe in zajebava?
A je tu kdo, ki mi lahko mogoče svetuje, na koga se naj obrnem? Ker ko kličem 070/***, mi povedo, da me na reklamacije ne morejo vezati, ker.
V maju 2014 smo menjali pakete in sicer smo šli na najbližji premium. Istočasno smo vzeli dva fona in sicer novega nota in iphona 5s. Tale iphone je ravno na tej problematični številki. In kaj se je zgodilo? Namesto pričakovanih cca60, 00 € je bil račun. Pazi zdaj! 270, 00 € da ne bo pomote, dvestosedemdeset 00/100 €. Seveda sem ga takoj, ampak takoj reklamiral. šel sem na tuŠ mobil v mb, kjer je prijazen dečko pregledal fon in ugotovil, da je telefon ročno nastavljen na tošmobi, delal pa je na mobitelu, čeprav je display kazal, da je na tušmobilu. Izjavil je, da je to verjetno zato, ker so morali obrezati kartico in da je verjetno prišlo do napake kartice. To je fotografiral in napisal reklamacijo na tuŠmobil. Po 9. Dnevih prejmem po večkratnih intervencijah odgovor, d a reklamacije ne priznavajo in da če sumim, da telefon ne dela pravilno, ga naj pošljem na uradni iphone servis. Res pa je, da vsakokratna intervencija prinese odgovor (no, to je tudi vse, kar so spravili skupaj), da reklamacija ne zadrži plačila in da moramo plačati, potem pa bo, seveda, če bo ugodno rešeno, izstavljen dobropis. )
Zanimivo pa je to, da sem napake na tej številki pričel prijavljati s prvim junijem 2014 in danes dobim račun za junij 2014 in je tako, kot smo pričakovali. 59, 06 €.
Pa kdo zdaj koga jebe in zajebava?
A je tu kdo, ki mi lahko mogoče svetuje, na koga se naj obrnem? Ker ko kličem 070/***, mi povedo, da me na reklamacije ne morejo vezati, ker.
- spremenil: Mavrik ()
neskoncno ::
Zamenjaj operaterja, če ti povzroča toliko težav in ni pripravljen sodelovati kot je treba!
Bobr123 ::
Ravno zaradi takih objav se nisem odločil za Tušmobil. Take objave bi bilo potrebno izpostaviti na več mestih.
krneki0001 ::
Zato smo šli nekateri iz tušmobila stran. (pa sem imel pri njih samo mobilni internet, ampak...)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
marceb ::
Jaz sem tudi v odhajanju iz tušmobila, enostavno se mi zdi neumno, ker so mi zaračunali nekaj čez 20 minut pogovorov v tujini. V tujini vsaj eno leto nisem bil, sem pa iz Lj, tako da ne vem na kater oddajnik naj bi se povezal iz Lj. So mi pa napisali, da mi priporočajo vklop paketa tujina, da se izognem nevšečnostim v prihodnje :D
Izaso ::
Lahko pa se je dečko zmotil, ker ravno ne verjamem, da bi lahko bil to s kartico vzrok. Predvidevam, da si sam nastavil na ročno, mogoče pa je napaka na tvoji strani? Ker vse prevečkrat je tako, da tako ko je kaj narobe je kriv operater. Takšnih primerov je bilo v preteklosti tudi tukaj že veliko!
kunigunda ::
A ni *123# samo za predplacnike, zato ti je napisalo nimas razpolozljivih vsebin (ker nimas paketa z zakupljeno kolicino)
Poslji PORABA na 7070 pa ti bo mislim da javilo stanje.
Poslji PORABA na 7070 pa ti bo mislim da javilo stanje.
kunigunda ::
Ker ima ta paket zakupljene kolicine v narocnini (ce me spomin ne vara par 100mb na podatkih)
jusv ::
V takšnem primeru je najboljše in najbolj pametno kontaktirati njihove reklamacije na: reklamacije@tusmobil.si. To bo najhitrejša rešitev. V tvojem konkretnem primeru je težko reči kaj je vzrok temu, predvidevam pa da napaka na telefonu in da je dejansko, ko si bil na roamingu izpisovalo Tušmobil ali pa tudi človeški faktor. Če gre za napako na telefonu je logično da boš dobil stroške povrnjene nazaj.
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako ustaviti goljufanje Tušmobila? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 38717 (28163) | St235 |
» | Mobitel - paket 2013 (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 25796 (17580) | menjalnik |
» | TUŠMOBIL - paketi FREE (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 45956 (34686) | OChack |
» | Telefon nima signala ?Oddelek: Loža | 1994 (1798) | Bob Rock |
» | Paket All Inclusive pri TušmobiluOddelek: Mobilne tehnologije | 6063 (4807) | Lonsarg |