Forum » Informacijska varnost » Govori BOB zahtevajo geslo
Govori BOB zahtevajo geslo
twom ::
Rabim nano sim kartico za telefon.
Pošljem mail s prošnjo za novo sim kartico.
Odgovorijo mi, da jim naj pošljem geslo za dostop do portala!!??
prosimo vas, da nam sporočite sledeče podatke:
- telefonsko številko
- uporabniško ime, ki ste ga uporabljali za portal moj bob
- geslo, ki ste ga določili ob prijavi v naročniško razmerje (služi za vašo identifikacijo).
Povrhu, pa jim ne deluje spletna stran za spremembo gesla, da bi ga začasno spremenil za ta namen.
Kam se prijavi take neumnosti?
Lp,
Peter
Pošljem mail s prošnjo za novo sim kartico.
Odgovorijo mi, da jim naj pošljem geslo za dostop do portala!!??
prosimo vas, da nam sporočite sledeče podatke:
- telefonsko številko
- uporabniško ime, ki ste ga uporabljali za portal moj bob
- geslo, ki ste ga določili ob prijavi v naročniško razmerje (služi za vašo identifikacijo).
Povrhu, pa jim ne deluje spletna stran za spremembo gesla, da bi ga začasno spremenil za ta namen.
Kam se prijavi take neumnosti?
Lp,
Peter
tiran2000 ::
Hja jz sm poklical njihovo cifro, kjer sem moral dati tudi puk stevilko, geslo itd. V glavnem teta me je drzala par minut na liniji, da so zasluzil 5 evrov na placljivi klicni liniji... Prvo izdajanje sim kartice je zastonj... Sem jo dobil naposled, sam sem se kar nacakal... Pr bobu je tako, vse je pocen, dokler noces kaj, potem pa vse stane orenk ce hoces met stik z njimi...
111111111111 ::
Hja jz sm poklical njihovo cifro, kjer sem moral dati tudi puk stevilko, geslo itd. V glavnem teta me je drzala par minut na liniji, da so zasluzil 5 evrov na placljivi klicni liniji... Prvo izdajanje sim kartice je zastonj... Sem jo dobil naposled, sam sem se kar nacakal... Pr bobu je tako, vse je pocen, dokler noces kaj, potem pa vse stane orenk ce hoces met stik z njimi...
No tu se ne strinjam. Jaz imam z njimi dobre izkušnje in sem vedno vse uredil preko maila. ČE kaj rabiš takoj, je pa res, da je treba plačat, ker se lahko gredo take nizke cene na račun supporta.
Geslo je tudi mene zmotilo, ampak sem zaradi nizke cene požrl. :)
twom ::
111111111111 je izjavil:
Geslo je tudi mene zmotilo, ampak sem zaradi nizke cene požrl. :)Jaz bi tudi požrl izdajo gesla, če bi ga lahko pred tem (začasno) spremenil, pa jim aplikacija za spremembo gesla ne deluje (se malo norca delajo, sem poizkusil z Explorerjem, Firefoxom, in tudi na Linuxu - potem so mi pa predlagali da naj poizkusim še s Chromom, sem probal tudi Chromium linux port - isto sranje).
Kolikor vem je izdajanje gesel, številk (plačilnih) kartic, itd, preko telefona ali maila v nasprotju z najmanjšimi minimalnimi varnostnimi standardi.
NLB ima npr 8 mestno kodo, kjer operaterju poveš dve naključno izbrana znaka...
Sem prpravljen vložiti pritožbo na pristojno ustanovo (samo še zgooglam jo katera je to)...
Sami ::
Vsak naročnik si med prijavo v naročniško razmerje določi geslo, ki služi tvoji identifikaciji, kar ti je svetovalec ob prijavi pojasnil oz. je navedeno na spletni strani. Določil si si tudi skrivno vprasanje in odgovor nanj v kolikor geslo pozabiš.
Ne vem zakaj taka panika, vse se da urediti preko info@bob.si, samo napiši, da se pač gesla ne spomneš (svetujem, da si drugič identifikacijske podatke zapišeš).
Glede 090 linije pa ste se med prijavo v naročniško razmerje strinjali, da ima bob kot nizkocenovni ponudnik mobilnih storitev pomoč uporabnikom na plačljivi telefonski številki ali brezplačno preko info@bob.si (splošni in posebni pogoji poslovanja).
Ne vem zakaj taka panika, vse se da urediti preko info@bob.si, samo napiši, da se pač gesla ne spomneš (svetujem, da si drugič identifikacijske podatke zapišeš).
Glede 090 linije pa ste se med prijavo v naročniško razmerje strinjali, da ima bob kot nizkocenovni ponudnik mobilnih storitev pomoč uporabnikom na plačljivi telefonski številki ali brezplačno preko info@bob.si (splošni in posebni pogoji poslovanja).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
twom ::
Vsak naročnik si med prijavo v naročniško razmerje določi geslo, ki služi tvoji identifikaciji, kar ti je svetovalec ob prijavi pojasnil oz. je navedeno na spletni strani. Določil si si tudi skrivno vprasanje in odgovor nanj v kolikor geslo pozabiš.To je vse res.
Toda gesel (ali pa številk kartic) se ne pošilja po mailih ali sporoča po telefonih. Povsod in zmeraj (v medijih, od ebayev, nlbjev, paypalov, itd) omenjajo in obvešajo svoje stranke, da njihovi operaterji nikoli ne zahtevajo teh podatkov. Pri BOB pa je prakasa nasprotna temu.
Ne vem zakaj taka panika, vse se da urediti preko info@bob.si, samo napiši, da se pač gesla ne spomneš (svetujem, da si drugič identifikacijske podatke zapišeš).Poanta je v tem da se gesel ne govori po telefonih ali pošilja po mailih. Gre za minimalne varnostne standarde! Geslo vem, prav tako identifikacijske podatke (pa nimam zapisanih).
Glede 090 linije pa ste se med prijavo v naročniško razmerje strinjali, da ima bob kot nizkocenovni ponudnik mobilnih storitev pomoč uporabnikom na plačljivi telefonski številki ali brezplačno preko info@bob.si (splošni in posebni pogoji poslovanja).To NI tema o tem koliko stane minuta pogovora na plačljivi telefonski številki!
s6c-gEL ::
...:TOMI:...
Tvoj odgovor je malo rečeno smešen, glede na to kakšna je splošna praksa ravnanja z gesli.
Tvoj odgovor je malo rečeno smešen, glede na to kakšna je splošna praksa ravnanja z gesli.
...:TOMI:... ::
Seveda je smešen odgovor. Geslo izdajaš podjetju, ki že VE tvoje geslo. Samo preverijo, če ga tudi ti veš.
Pač imajo hesla v plain text, za varnost ni dobro, za ostalo pa je. So what.
Pač imajo hesla v plain text, za varnost ni dobro, za ostalo pa je. So what.
Tomi
RejZoR ::
Razlika je med tem če firma ve gesla v smislu upravljanja infastrukture (da so gesla pač nekje na njihovih serverjih), drugo pa je če ta gesla prosto lahko izvejo njihovi zaposleni "na šalterju" (oz jih celo zahtevajo). Zato se tega nikjer ne počne in je človek upravičeno začuden in jezen. za identifikacije SIM kartic so PIN in PUK kode, ki jih moraš imet na varnem ter so tako ali tako vezane na SIM čip. Gesla pač niso.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Sami ::
Vsak naročnik si med prijavo v naročniško razmerje določi geslo, ki služi tvoji identifikaciji, kar ti je svetovalec ob prijavi pojasnil oz. je navedeno na spletni strani. Določil si si tudi skrivno vprasanje in odgovor nanj v kolikor geslo pozabiš.To je vse res.
Toda gesel (ali pa številk kartic) se ne pošilja po mailih ali sporoča po telefonih. Povsod in zmeraj (v medijih, od ebayev, nlbjev, paypalov, itd) omenjajo in obveščajo svoje stranke, da njihovi operaterji nikoli ne zahtevajo teh podatkov. Pri BOB pa je praksa nasprotna temu.
Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEK) zahteva vrsto identifikacije. Nihče ni zahteval, da si zbereš geslo, ki je enako tvojemo gmail accountu ali pa pin kodo bančnega računa. Lahko bi bilo nekaj enostavnega. Žal pa je zaradi varovanja osebnih podatkov in preprečevanja zlorab identifikacija nujna. Verjetno ti ne bi bilo všeč, da bi vsakomur posredovali tvoje podatke, koliko si dolžan, kdaj sledi izvršba ali pa bi celo malce naročili sim karico, ker si jo baje izgubil (11eur). Ne vem kaj se razburjaš, tudi slo-tech zahteva geslo, pri estavah moraš celo poslat scan osebnega dokumenta, da za bwin ne govorim. Predno začneš o identifikaciji in kako oh in sploh pomembno je tvoje geslo se vprašaj, WHO GIVES A FUCK (resno misliš, da bo tisti operater zgubljal čas in ti odpiral razne račune???HALO!)
In res ne vidim razloga, da zgubljaš čas in botruješ nekim že vnaprej postavljenim pravilom. Brez identifikacije ne bo nič. Aja pa ne govori neresnic. Vsakič ko pokličeš na siol, telekom, simobil, te najprej vprašajo za tvoje podatke. Pri vzajemni sem želel plačat račun in sem za identifikacijo moral povedat DŠ ali pa številko zdravstvene. Resno??? samo bob zahteva???
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Boone ::
Ni pri BOBu tako, da si nastaviš neko geslo, ki služi izključno temu, da se jim identificiraš preko telefona in te vedno po njemu vprašajo?
bobby ::
Najdi enega od prjatlov, ki ima nano sim kartico, vzam škarje in micro kartico obreži na nano velikost in to je to,..
jaz sem tako naredil in me ne zanima, dela.
jaz sem tako naredil in me ne zanima, dela.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
PrihajaNodi ::
Torej če želiš menjavo in pozabiš geslo ti zaračunajo 11€. Ja za vse imam geslo, povsod in za vse si shranjujem ta gesla...Ma...Idiotsko.
Sami ::
PrihajaNodi je izjavil:
Torej če želiš menjavo in pozabiš geslo ti zaračunajo 11€. Ja za vse imam geslo, povsod in za vse si shranjujem ta gesla...Ma...Idiotsko.
WTF? Nihče ti ne bo računal 11EUR, če pozabiš geslo. Med prijavo v naročniško razmerje si si poleg gesla določil tudi skrivno vprašanje in odgovor nanj, katerega ti zastavijo v kolikor geslo pozabiš, ce podaš pravilen odgovor si lahko določiš novo geslo.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
PrihajaNodi ::
Seveda mi računajo. Če mi spremenijo geslo in želim novo sim kartico mi računajo 11€. Če vem geslo jo dobim zastonj.
PrihajaNodi ::
Ne, je ok. So mi rekli da bi mi zaračunali samo v primeru kraje, ali izgube sim kartico. Ker imam druge probleme je dobim for free.
Sami ::
PrihajaNodi: V primeru izgube, kraje ali poškodbe sim kartice se nova obračuna po veljavnem ceniku 11EUR, v kolikor pa želiš menjavo za micro ali nano sim kartico pa ti jo pošljejo brezplačno.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Seljak ::
Najdi enega od prjatlov, ki ima nano sim kartico, vzam škarje in micro kartico obreži na nano velikost in to je to,..
jaz sem tako naredil in me ne zanima, dela.
Tako se dela. Zakaj bi plačal za nekaj,kar lahko storiš sam in po vrhu zadeva še deluje. Prav je tako,da ne slediš javnemu mnenju in narediš tako,kot je tebi najljubše.
Glede BOB-a pa je menda vsakemu jasno zakaj so njihove naročnine tako poceni. Jaz po telefonu res ne bi podajal zaupnih podatkov,prav tako ne po mailu. Zadeva je zrela za prijavo organu,kot je recimo varstvo potrošnikov in podobne. Sam sem pred leti,kot dolgoletni uporabnik Simobilovih storitev z tožbo,kjer sem se sam zastopal in zagovarjal svoj prav pogodil v mojo prid glede instant interneta,ki je bil takrat zelo velik hit. Imeli so toliko nepravilnosti in lukenj v katero sem padel in se tudi rešil. Vsi so mi govorili,da bom tožbo zgubil,ampak,če veš,da imaš prav in če ne slediš kardelnemu nagonu potem sigurno zmagaš,le upati si moraš. BOB pač nima pravilnega in prijaznega sistema pomoči uporabnikom (za njih je pravilen,ker mastno služijo),ampak,kdor ima tri čiste pač ne bo šel k njim,če le ve zakaj se gre. Seveda bodo sedaj uporabniki BOB-a planili na mojo izjavo kot lačen volk na jagnje,češ ful je poceni in me teh 11€ ne moti. Ja,če pa se težave kopičijo potem teh 11€ preraste v 110€ in tako dalje. Saj vem,da se težave ne bodo pojavljale vsak dan,ampak podal sem primer,kako so si zastavili cilj zaslužiti na preprost način,ki pa ni ravno prijazen do mene kot uporabniku. Da bom za menjavo porabil 11€ ali več potem ne morem trditi,da je bila menjava prve kartice brezplačna,kajne?! Med tem pa sem izgubljal čas z pošiljanjem gesel,nedelujočim sistemom spreminjanja gesel,.....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
fikus_ ::
Dejstvo je, da je BOB nizkocenovnik in zato nima takšne podpore, kot ostali operaterji! In če imaš 1000 in eno željo, ti to v dosti primerih računajo.
Tudi če npr. pozabiš pin bančne kartice, moraš čakati, da ti drugo pošljejo in to ti seveda zaračunajo! Na koga se boste v tem primeru jezili? Na banko ali na sebe?!
Tako da, živite v realnem svetu, nič ni zastonj, vse se plača!
lep dan
Tudi če npr. pozabiš pin bančne kartice, moraš čakati, da ti drugo pošljejo in to ti seveda zaračunajo! Na koga se boste v tem primeru jezili? Na banko ali na sebe?!
Tako da, živite v realnem svetu, nič ni zastonj, vse se plača!
lep dan
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
111111111111 ::
Najdi enega od prjatlov, ki ima nano sim kartico, vzam škarje in micro kartico obreži na nano velikost in to je to,..
jaz sem tako naredil in me ne zanima, dela.
Tako se dela. Zakaj bi plačal za nekaj,kar lahko storiš sam in po vrhu zadeva še deluje. Prav je tako,da ne slediš javnemu mnenju in narediš tako,kot je tebi najljubše.
Glede BOB-a pa je menda vsakemu jasno zakaj so njihove naročnine tako poceni. Jaz po telefonu res ne bi podajal zaupnih podatkov,prav tako ne po mailu. Zadeva je zrela za prijavo organu,kot je recimo varstvo potrošnikov in podobne. Sam sem pred leti,kot dolgoletni uporabnik Simobilovih storitev z tožbo,kjer sem se sam zastopal in zagovarjal svoj prav pogodil v mojo prid glede instant interneta,ki je bil takrat zelo velik hit. Imeli so toliko nepravilnosti in lukenj v katero sem padel in se tudi rešil. Vsi so mi govorili,da bom tožbo zgubil,ampak,če veš,da imaš prav in če ne slediš kardelnemu nagonu potem sigurno zmagaš,le upati si moraš. BOB pač nima pravilnega in prijaznega sistema pomoči uporabnikom (za njih je pravilen,ker mastno služijo),ampak,kdor ima tri čiste pač ne bo šel k njim,če le ve zakaj se gre. Seveda bodo sedaj uporabniki BOB-a planili na mojo izjavo kot lačen volk na jagnje,češ ful je poceni in me teh 11€ ne moti. Ja,če pa se težave kopičijo potem teh 11€ preraste v 110€ in tako dalje. Saj vem,da se težave ne bodo pojavljale vsak dan,ampak podal sem primer,kako so si zastavili cilj zaslužiti na preprost način,ki pa ni ravno prijazen do mene kot uporabniku. Da bom za menjavo porabil 11€ ali več potem ne morem trditi,da je bila menjava prve kartice brezplačna,kajne?! Med tem pa sem izgubljal čas z pošiljanjem gesel,nedelujočim sistemom spreminjanja gesel,.....
Jaz njihove pomoči praktično ne rabim. 3 x sem poslal vprašanje v 1 letu in so mi odgovorili na mail. Včasih še hitreje, kot pridem skozi pri Siolu. :) NAročnino sem sklenil preko spleta. Kurir mi je prinesel papir v podpis in nasvidenje. Pošiljajo mi eRačun, ki ga butnem v spletno banko in nasvidenje. Kar se mene tiče TOP storitev, seveda pa nisem nek siten uporabnik in ko so imeli težave v omrežju pač nisem šel klicarit in grozit po telefonu. Za 1000/1000 BIG BOB paket je cena 9,90€ popolnoma primerna in temu primerna je tudi okrnjena storitev.
In preprosta matematika pove: BOB 9,90€, Mobitel 19,90€ = 120€ prihranim na leto x 2 ker imava oba BOB. :) Za 240€ pa že nekaj dobiš.
Utk ::
Tako je. Če ga pa res rabiš, ti ostane samo ta najdražji, to je dejstvo.
Hvala bogu ga jaz ne rabim :)
Hvala bogu ga jaz ne rabim :)
Sami ::
Najdi enega od prjatlov, ki ima nano sim kartico, vzam škarje in micro kartico obreži na nano velikost in to je to,..
jaz sem tako naredil in me ne zanima, dela.
Tako se dela. Zakaj bi plačal za nekaj,kar lahko storiš sam in po vrhu zadeva še deluje. Prav je tako,da ne slediš javnemu mnenju in narediš tako,kot je tebi najljubše.
Glede BOB-a pa je menda vsakemu jasno zakaj so njihove naročnine tako poceni. Jaz po telefonu res ne bi podajal zaupnih podatkov,prav tako ne po mailu. Zadeva je zrela za prijavo organu,kot je recimo varstvo potrošnikov in podobne. Sam sem pred leti,kot dolgoletni uporabnik Simobilovih storitev z tožbo,kjer sem se sam zastopal in zagovarjal svoj prav pogodil v mojo prid glede instant interneta,ki je bil takrat zelo velik hit. Imeli so toliko nepravilnosti in lukenj v katero sem padel in se tudi rešil. Vsi so mi govorili,da bom tožbo zgubil,ampak,če veš,da imaš prav in če ne slediš kardelnemu nagonu potem sigurno zmagaš,le upati si moraš. BOB pač nima pravilnega in prijaznega sistema pomoči uporabnikom (za njih je pravilen,ker mastno služijo),ampak,kdor ima tri čiste pač ne bo šel k njim,če le ve zakaj se gre. Seveda bodo sedaj uporabniki BOB-a planili na mojo izjavo kot lačen volk na jagnje,češ ful je poceni in me teh 11€ ne moti. Ja,če pa se težave kopičijo potem teh 11€ preraste v 110€ in tako dalje. Saj vem,da se težave ne bodo pojavljale vsak dan,ampak podal sem primer,kako so si zastavili cilj zaslužiti na preprost način,ki pa ni ravno prijazen do mene kot uporabniku. Da bom za menjavo porabil 11€ ali več potem ne morem trditi,da je bila menjava prve kartice brezplačna,kajne?! Med tem pa sem izgubljal čas z pošiljanjem gesel,nedelujočim sistemom spreminjanja gesel,.....
Smešno...tvojega posta res nisem razumel. Folk a dobesedno 10X na mesec kličete operaterja, da potrebujete brezplačno pomoč uporabnikom 24/7??? Sam mogoče enkrat na 5 let pokličem svojega operaterja, sicer pa je na voljo tudi info@bob.si, kjer se da brezplačno urediti vse:-) Kar pa se tiče nastavitev mobilnega telefona pa je že vsak povprečni uporabnik sposoben sam urediti.....
Zakaj bi obrezovali kartice, če je menjava brezplačna???
Kolikor vem je potrebno pri Simobilu in Mobitelu za menjavo sim plačati, razen pod pogojem da telefon kupiš pri njih. BOB pa menjavo ponuja zastonj....le mail je potrebno napisati v kolikor ne želiš klicati na 090:D ojoj.....kriza a???:-)
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Sami ::
Ko jo naročiš je isti dan poslana, dobiš jo priporočeno po pošti (1-2 delovna dneva...na hitrost pošte Slovenije bob ne more vplivati).
Če jo pošlješ na bob poštni predal (v primeru okvare) je tudi še isti delovni dan poslana nova uporabniku.
Če jo pošlješ na bob poštni predal (v primeru okvare) je tudi še isti delovni dan poslana nova uporabniku.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
Ajrina ::
Kolikor vem je potrebno pri Simobilu in Mobitelu za menjavo sim plačati, razen pod pogojem da telefon kupiš pri njih. BOB pa menjavo ponuja zastonj....le mail je potrebno napisati v kolikor ne želiš klicati na 090:D ojoj.....kriza a???:-)
Pri Mobitelu je brezplačna, če si njihov naročnik. Jaz sem jo dobila takoj in zastonj.
mihec87 ::
Ni pri BOBu tako, da si nastaviš neko geslo, ki služi izključno temu, da se jim identificiraš preko telefona in te vedno po njemu vprašajo?
Tako je..Ko kreiraš račun nastaviš dodatno geslo ki služi samo identifikaciji pri kontaktu z supportom. To geslo nima veze z geslom up. računa itd...
bond007 ::
Eni ste zgleda navajeni klicat na pomoč uporabnikom kar tako, da malo podebatirate, kaj vprašate (čeprav je vse na netu,...), potem pa še malo na sprehod do prodajnega centra operaterja, še tam kako rečete Ok razumem kakšne starejše oz. tiste malo manj vešče uporabe računalnika, ampak da se tle na nekem tech forumu jamra, je pa malo čudno no. Vse se da prek maila zrihtat, iz izkušenj odgovarjajo hitro.Kar je 10x bolj moteče je, da ni obvestil o klicih v času nedosegljivosti in pa recimo pomanjkanje monete...Zato mogoče bob ni za "resno" uporabo, ne pa ker ste eni mau smotani
Sami ::
Kolikor vem je potrebno pri Simobilu in Mobitelu za menjavo sim plačati, razen pod pogojem da telefon kupiš pri njih. BOB pa menjavo ponuja zastonj....le mail je potrebno napisati v kolikor ne želiš klicati na 090:D ojoj.....kriza a???:-)
Pri Mobitelu je brezplačna, če si njihov naročnik. Jaz sem jo dobila takoj in zastonj.
Jaz sem tudi mobitelov naročnik že 16let, ko sem kupil Nexusa 4 so za menjavo v micro sim kartico hoteli 10EUR, kartico sem obrezal, potem sem klical na pomoč naročnikom in so rekli, da je brezplačna menjava le za stranke, ki kupijo telefon pri njih, to so mi rekli tudi v Telekom centru v Cityparku.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
Sami ::
Tudi kolega je lani, ko je kupil iPhone 5 moral pri mobitelu za nano sim plačati 10EUR, če se ne motim pa je brezplačna menjava sim le v primeru, če imaš zelo staro sim kartico, saj recimo LTE na 10 let stari simki ne bo deloval.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
radmannsdorf ::
Če nujno ne potrebuješ telefona greš na BOB
Ta pa je bosa. jaz ga mam več kot dve leti in ga uporabljam za službo. Niti enkrat nisem imel problema.
Če si si pa folk ob registraciji kr zmisli eno geslo v smislu "ah sej to ne bom nikoli rabil" in ga POZABI, potem kritizira čez njih kao kaj pa zdej hočejo kr eno geslo, to je pa pol drug problem. Jaz sem si geslo lepo zapisal na listek in sem ga dal poleg PIN/PUK nazaj v bob embalažo in je to to. Še VSAK je ob registraciji MORAL vpisati geslo. Če ga pa človek ne vzame resno, si je pa sam kriv!
Sicer pa glede velikosti kartic. http://www.microsim.si/
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: radmannsdorf ()
Sami ::
radmannsdorf je izjavil:
Če nujno ne potrebuješ telefona greš na BOB
Ta pa je bosa. jaz ga mam več kot dve leti in ga uporabljam za službo. Niti enkrat nisem imel problema.
Če si si pa folk ob registraciji kr zmisli eno geslo v smislu "ah sej to ne bom nikoli rabil" in ga POZABI, potem kritizira čez njih kao kaj pa zdej hočejo kr eno geslo, to je pa pol drug problem. Jaz sem si geslo lepo zapisal na listek in sem ga dal poleg PIN/PUK nazaj v bob embalažo in je to to. Še VSAK je ob registraciji MORAL vpisati geslo. Če ga pa človek ne vzame resno, si je pa sam kriv!
Sicer pa glede velikosti kartic. http://www.microsim.si/
Točno tako, kakovost storitve pa je enaka simobilovi, saj bob gostuje na simobilovem omrežju (ima enako pokritost in kakovost storitve).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
...:TOMI:... ::
Če je pod kakovost mišljna tudi hitrost, potem tvoja izjava ne drži, saj je pri bobu omejena hitrost na 7,2 Mb.
Tomi
Sami ::
...:TOMI:... je izjavil:
Če je pod kakovost mišljna tudi hitrost, potem tvoja izjava ne drži, saj je pri bobu omejena hitrost na 7,2 Mb.
Pod kakovost ni mišljena hitrost, ker je bob nizkocenovni ponudnik mobilnih storitev je prenos podatkov omejen na 7.2Mbit/s.
simobilove centrale katere so nadgrajene na 3.5 generacijo ponujajo naslednje hitrosti prenosa podatkov - tukaj govorimo o teoretični hitrosti, torej minimalno slabljenje signala , brez ovire med centralo in uporabnikom mobilnega aparata oz. idealne razmere:
- HSDPA (High Speed Downlink Packet Acces) je hitrost prenosa podatkov iz smeri interneta proti uporabniku, torej download. HSDPA je posodobljena tretja generacija omrežj (3.5G). teoretična hitrost je 7.2 Mbit/s. na samo hitrost vpliva ogromno faktorjev npr. razdalja od centrale, nasičenost centrale z uporabniki, ovire (stavbe, hribi...).
- HSUPA (High-Speed Uplink Packet Access) je hitrost prenosa podatkov iz smeri uporabnika proti internetu, torej upload. teoretična hitrost HSUPA je 2.0 Mbit/s. na samo hitrost vpliva ogromno faktorjev npr. razdalja od centrale, nasičenost centrale z uporabniki, ovire (stavbe, hribi...).
HSDPA in HSUPA je nadgradja sistema UMTS kateri velja za 3G (tretja generacija omrežj).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
...:TOMI:... ::
Hotel sem reči, da ni enaka kakovost, saj imaš pri simobilu možnost uporabe LTE do 20 Mb. Pokritost 4G+3G+2G je seveda več, kot pokritost del 3G+2G. S tega vidika je pokritost na simobilu večja, kot na bobu. V prihodnosti bo ta razkorak še večji, saj bo treba pokriti velik del države s 4G, kar je tudi zaveza simobila.
Tomi
Sami ::
...:TOMI:... je izjavil:
Hotel sem reči, da ni enaka kakovost, saj imaš pri simobilu možnost uporabe LTE do 20 Mb. Pokritost 4G+3G+2G je seveda več, kot pokritost del 3G+2G. S tega vidika je pokritost na simobilu večja, kot na bobu. V prihodnosti bo ta razkorak še večji, saj bo treba pokriti velik del države s 4G, kar je tudi zaveza simobila.
Trenutno s pokritostjo 4G omrežja na simobilu ne pridobiš dosti, saj so pokrita le večja mesta (kolikor je meni znano), na ostali odročnih krajih pa je še zmeraj 2G/3G.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
...:TOMI:... ::
Trenutno je res nikakvo pokrito z LTE, morajo pa v parih letih pokriti 95 % prebivalstva (ne površine) z LTE, ker so zakupili cenejše frekvence, vendar morajo nujno pokriti signal.
Tomi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bob (nova ponudba Simobila) (strani: 1 2 3 4 … 108 109 110 111 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 1346535 (2402) | Ganon |
» | Težava s signalom (razpisujem simbolično nagrado! :) (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 10518 (5378) | Ahim |
» | Predplačniška PUK koda pri simobiluOddelek: Mobilne tehnologije | 8605 (7157) | blackbfm |
» | Izi mobil vs Bob (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 42346 (25393) | MrStein |
» | BOB Popolna ignoranca in neskončne težaveOddelek: Mobilne tehnologije | 8302 (5639) | nikana14 |