Forum » Mobilne tehnologije » BOB Popolna ignoranca in neskončne težave
BOB Popolna ignoranca in neskončne težave
jaka147 ::
Pozdravljeni,
Glede na to, da imam z Bob-om neprestane težave in številka včasih deluje včasih ne in se to zgolj stopnjuje, istočasno pa Bob ne stori praktično ničesar za omiliti moje težave sem se odločil mojo izkušnjo posredovati vsem potencialnim strankam Bob-a.
Ko se obračam na njih za rešitev težave, dobivam vseskozi enake pavšalne odgovore "Gospod,zakonski rok za reševanje tehničnih težav je 15 delovnih dni"...v letu 2014 biti brez mobilnega telefona 3 tedne je njim nekaj normalnega!!!????
Tako da prvič, zadnjič in nikoli več pri Bob-u!!!
P.S. Ni zastonj tako poceni minuta pogovora/naročnina, istočasno pa je plačniška številka za pomoč uporabnikom z 1EUR/minuto...2x na mesec imaš tehnično težavo in je vsa razlika do drugih ponudnikov izenačena, če ne celo presežena!
# Bob težave Bob paket Bob paketi Mini Bob #
Glede na to, da imam z Bob-om neprestane težave in številka včasih deluje včasih ne in se to zgolj stopnjuje, istočasno pa Bob ne stori praktično ničesar za omiliti moje težave sem se odločil mojo izkušnjo posredovati vsem potencialnim strankam Bob-a.
Ko se obračam na njih za rešitev težave, dobivam vseskozi enake pavšalne odgovore "Gospod,zakonski rok za reševanje tehničnih težav je 15 delovnih dni"...v letu 2014 biti brez mobilnega telefona 3 tedne je njim nekaj normalnega!!!????
Tako da prvič, zadnjič in nikoli več pri Bob-u!!!
P.S. Ni zastonj tako poceni minuta pogovora/naročnina, istočasno pa je plačniška številka za pomoč uporabnikom z 1EUR/minuto...2x na mesec imaš tehnično težavo in je vsa razlika do drugih ponudnikov izenačena, če ne celo presežena!
# Bob težave Bob paket Bob paketi Mini Bob #
- spremenilo: jaka147 ()
s6c-gEL ::
Imaš težave z omrežjem (Simobil) ali telefonom ?
Za kaj gre pravzaprav ?
Za kaj gre pravzaprav ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: s6c-gEL ()
jaka147 ::
Težava je z Bob-om ker tehnično ne uredijo zadev kot se spodobi oz. jih sploh ne. Vse kar je v pristojnosti Simobila kot gostujočega omrežja ni pripomb, težava je v (po mojem mnenju) nesposobnem strokovnem osebju Bob-a, katero ne zna rešiti tehničnih težav katere zadevajo normalno uporabljanje njihovih storitev!
Telefon in omrežje je ok.
Telefon in omrežje je ok.
shadeX ::
Telefon in omrežje je ok.
Kakšne so potem tvoje tehnične težave?
Moja mama je šla iz predplačniškega mobitela na BOB in je zelo zadovoljna. Jaz za poslovno omrežje tudi uporabljam BOB in tudi nisem imel še problema. Za primarno omrežje pa simobil.
Kakšne težave imaš? Je pa pri Bob-u slabo to da če karkoli potrebuješ moraš poklicati njihovo 090 oderuško številko.
St235 ::
In še vedno ne vemo nič o kakšnih težavah govoriš. ČE je z telefonom in omrežjem vse ok, zakaj bi bil potem 3 tedne brez telefona?
Mr.B ::
A ni bob == simbil ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
jaka147 ::
Zato, ker preprosto kartica ne deluje in pravi, da je prišlo do tehnične napake! Omrežje pa lovi 5 od 5.
Zakaj vam pa ne znam razložiti, ker verjetno še oni ne vedo zakaj...Je pa res da me vedno znova in vztrajno usmerjajo na 090 številko, čeprav sem že pred tedni podal uradno prijavo napake preko spleta. itd, itd.
No sedaj pa konec, naj velja ta tema kot opozorilo da ni vse zlato kar se sveti.
LP
Zakaj vam pa ne znam razložiti, ker verjetno še oni ne vedo zakaj...Je pa res da me vedno znova in vztrajno usmerjajo na 090 številko, čeprav sem že pred tedni podal uradno prijavo napake preko spleta. itd, itd.
No sedaj pa konec, naj velja ta tema kot opozorilo da ni vse zlato kar se sveti.
LP
s6c-gEL ::
Mr.B
Velja enako kot pri Telekom AT:
http://de.wikipedia.org/wiki/Bob_(Mobil...
OP
Ti sim kartice še niso zamenjali ? Imaš običajno simko, micro, nano ? Kateri telefon ?
Velja enako kot pri Telekom AT:
http://de.wikipedia.org/wiki/Bob_(Mobil...
OP
Ti sim kartice še niso zamenjali ? Imaš običajno simko, micro, nano ? Kateri telefon ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: s6c-gEL ()
shadeX ::
Zato, ker preprosto kartica ne deluje in pravi, da je prišlo do tehnične napake
Zanimivo. Potem je pa mogoče kaj s samo kartico narobe? Če imaš možnost poskusi drugo BOB kartico.
AndrejS ::
Sam sem gledal tudi Bob , sem si pa premislil ko sem videl 090 številko za pomoč uporabnikom
Noddy ::
Vseeno bi jaz najprej šel po drugo SIM - ko. (ne vem pa če je to brezplačno)
In ja so poceni z razlogom. (pa ne da jih zagovarjam).
In ja so poceni z razlogom. (pa ne da jih zagovarjam).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Noddy ()
mk818764 ::
V eni drugi temi pa je večina uporabnikov čist zadovoljna z bobom.
Glede na to da uporabnik ne napiše za kake težave gre....jah,pol iskreno dvomim, da je kriv bob.
Aja, sem že skoraj 2 leti naročnik boba. no problemos.
Glede na to da uporabnik ne napiše za kake težave gre....jah,pol iskreno dvomim, da je kriv bob.
Aja, sem že skoraj 2 leti naročnik boba. no problemos.
Utk ::
Telefon in omrežje je ok, in kartica je ok. Tako pravi on. Pa vseeno ne dela. Kaj pa naj takemu na pomoči odgovorijo? Da naj zahteva povišico pri Tušmobilu?
jaka147 ::
Prav pa naj bo po vaše...
Da povzamem...kartica je ok, ker lahko pošiljam sms.
Omrežje lovi v nulo in tudi podatkovna povezava deluje BP.
problem nastane ko hočem klicat, in mi javi da je prišlo do tehnične napake.
Ko me kdo kliče, mu občasno to tudi uspe.
P.S. Verjetno bi prej kdo rad dobil Bob povišico s tem da iščete vprašanja na odgovore, katere bi moral podati Bob, ne pa uporabnik s težavami.
Se odjavljam iz te teme. Kdor hoče to razumeti kot dobronamerno opozorilo, naj to tudi tako razume, ostali pa komot preskočite temo in usmerite svojo energijo v druge "Vam po godu" teme.
LP
Da povzamem...kartica je ok, ker lahko pošiljam sms.
Omrežje lovi v nulo in tudi podatkovna povezava deluje BP.
problem nastane ko hočem klicat, in mi javi da je prišlo do tehnične napake.
Ko me kdo kliče, mu občasno to tudi uspe.
P.S. Verjetno bi prej kdo rad dobil Bob povišico s tem da iščete vprašanja na odgovore, katere bi moral podati Bob, ne pa uporabnik s težavami.
Se odjavljam iz te teme. Kdor hoče to razumeti kot dobronamerno opozorilo, naj to tudi tako razume, ostali pa komot preskočite temo in usmerite svojo energijo v druge "Vam po godu" teme.
LP
Utk ::
Si poskusil z drugim telefonom?
Kako lahko potem trdiš, da je kartica ok? Tega ne moreš vedet.
In ne zagovarjam boba. Če imajo res edino "pomoč" preko plačljive telefonske številke, je to kriminal, morali bi imet vsaj še preko emaila. Samo na tušove internetne plačance sem alergičen.
Kako lahko potem trdiš, da je kartica ok? Tega ne moreš vedet.
In ne zagovarjam boba. Če imajo res edino "pomoč" preko plačljive telefonske številke, je to kriminal, morali bi imet vsaj še preko emaila. Samo na tušove internetne plačance sem alergičen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Shegevara ::
btw, jaz sem mel ene težave z MMSi, ki sem jih lepo rešil na 080 cifri.. samo tko za btw.
Noddy ::
jaka147
Verjamem, da te zadeva nervira.
Če želiš konkreten odgovor moraš pač opisati konkretne probleme.
Iz tega kar si napisal bi jaz preveril kako se obnaša tvoj telefon z neko drugo SIM kartico.
Čeprav mi še najbolj diši po tem, da tvoj telefon šteka.
Verjamem, da te zadeva nervira.
Če želiš konkreten odgovor moraš pač opisati konkretne probleme.
Iz tega kar si napisal bi jaz preveril kako se obnaša tvoj telefon z neko drugo SIM kartico.
Čeprav mi še najbolj diši po tem, da tvoj telefon šteka.
radmannsdorf ::
meni bob dela brez problema že več kot dve leti. Na tvojem mestu bi za kakšen dan to sim kartico probal v drugem telefonu, če pa še to ne gre, pa ZAHTEVAJ drugo sim, pa je.
shadeX ::
radmannsdorf ::
jaz sem jih 10 dni nazaj rabil preko maila ko sem fotrovo cifro prenašal na bob, pa so odgovorili v 6 urah.
jaka147 ::
Samo še tale post potem pa adijo.
Poizkusil sem z drugim telefonom, ugasil pa ponovno prižgal, pisal na mail, klical 080, itd. itd.
Skratka poizkusil sem vse kar je v moji moči a žal še vedno brez odprave težave.
Saj so tudi sami priznali da imajo neke "težave", ko pa sem povprašal kakšne ter kdaj lahko pričakujem rešitev, sem bil pa v trenutku preusmerjen na 090 :)
LP
Poizkusil sem z drugim telefonom, ugasil pa ponovno prižgal, pisal na mail, klical 080, itd. itd.
Skratka poizkusil sem vse kar je v moji moči a žal še vedno brez odprave težave.
Saj so tudi sami priznali da imajo neke "težave", ko pa sem povprašal kakšne ter kdaj lahko pričakujem rešitev, sem bil pa v trenutku preusmerjen na 090 :)
LP
Bolf3nk ::
imam bob že več kot leto in ni nikakršnega problema.
imaš zanič sim kartico. Punca je imela podobne probleme pri simobilu. Vse je delalo ok, le klici ne. še 080 nisi mogel poklicat, ker je predno si lahko izbral "cifro" prekinilo. Ko si klical je včasih prekinilo med zvonenjem, včasih po par minutah. Menjali sim na simobilu in težav več ni.
imaš zanič sim kartico. Punca je imela podobne probleme pri simobilu. Vse je delalo ok, le klici ne. še 080 nisi mogel poklicat, ker je predno si lahko izbral "cifro" prekinilo. Ko si klical je včasih prekinilo med zvonenjem, včasih po par minutah. Menjali sim na simobilu in težav več ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bolf3nk ()
l0g1t3ch ::
Tudi brat je imel defektno sim kartico, delali so SMS-i in podatki, klicalo pa ni. Po menjavi simke se je stanje uredilo.
Tako da ti predlagam da zamenjaš SIM kartico in je.
Sicer pa:
1) Vstaviš v svoj telefon eno ali dve drugi SIM in če vse dela lahko z veliko verjetnostjo rečeš da je telefon OK
2) svojo SIM vstaviš v enega ali dva druga telefona in če vse dela je SIM ok drugače pa ne
Skratka hitro lahko izloriaš kje je težava in menjaš telefon al pa sim kartico.
Tako da ti predlagam da zamenjaš SIM kartico in je.
Sicer pa:
1) Vstaviš v svoj telefon eno ali dve drugi SIM in če vse dela lahko z veliko verjetnostjo rečeš da je telefon OK
2) svojo SIM vstaviš v enega ali dva druga telefona in če vse dela je SIM ok drugače pa ne
Skratka hitro lahko izloriaš kje je težava in menjaš telefon al pa sim kartico.
jaka147 ::
radmannsdorf je izjavil:
Potem pa pojdi k drugemu operaterju. Adijo :)
Matr si pameten ejga, hvala za tvojo briljantno idejo, na katero niti pomislil nisem
P.S. Sem že pri drugem operaterju, Bob pa že pred dnevi obvestil o prekinitvi razmerja in naj se z mojo težave ne ukvarjajo več....
nikana14 ::
jaka 147
tudi mene je zelo motilo, da sem morala plačevati, če sem hotela dobiti informacije, glede na to, da sem njihov naročnik. Vendar imajo tudi že nekaj časa brezplačno pomoč (068 680 680).
tudi mene je zelo motilo, da sem morala plačevati, če sem hotela dobiti informacije, glede na to, da sem njihov naročnik. Vendar imajo tudi že nekaj časa brezplačno pomoč (068 680 680).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Bob (nova ponudba Simobila) (strani: 1 2 3 4 … 108 109 110 111 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 1347171 (3038) | Ganon |
» | Težava s signalom (razpisujem simbolično nagrado! :) (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 10528 (5388) | Ahim |
» | Izi mobil vs Bob (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 42364 (25411) | MrStein |
» | Bob - data roaming ne delujeOddelek: Mobilne tehnologije | 6895 (6486) | MrStein |
» | Govori BOB zahtevajo gesloOddelek: Informacijska varnost | 16495 (15133) | ...:TOMI:... |