Forum » Pomoč in nasveti » Ali je to sploh možno ?
Ali je to sploh možno ?
lovro535 ::
ali je tale video resničen da imaš lahko nvidia in radeon grafične v enem pcju
in če kako lahko preklopiš med eno in drugo ker me zelo zanima.
hojnikb ::
seveda lahko maš.. sam smiselnost tega je pa druga stvar..
In seveda nemorš povezat vse grafike (dooh)..
In seveda nemorš povezat vse grafike (dooh)..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
lovro535 ::
vem da nvidia in radeon ne mores povezati med seboj ampak ali je ta setup sploh smiselen za kakšno stvar
hojnikb ::
če maš preveč denarja in bi rad igral igre z najbolšimi fpsji, potem je ta setup "smiseln". Ker, kot vemo, nekateri špili preferirajo nvidio, nekateri pa amd :)
#brezpodpisa
nejcek74 ::
Mah v profi rabi bi bilo tega lahko veliko, samo en primer:
recimo Radeonki ti poganjata 4k zaslon, na Nvidia ti pa tece Cuda GPU podprto renderiranje.
recimo Radeonki ti poganjata 4k zaslon, na Nvidia ti pa tece Cuda GPU podprto renderiranje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejcek74 ()
nejcek74 ::
govorimo o hipoteticnemu scenariju: profi ATI so dostikrat cenovno bolj ugodne zato jih v tem scenariju uporabimo za pogon zaslona, komercialno dostopno GPU renderiranje pa je v glavnem omejeno na CUDA tehnologijo, ki jo ponuja samo Nvidia (ceprav ne rabis SLI zato). Tako lahko nadaljujes z delom medtem ko ti dedicated grafi renderirata.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nejcek74 ()
nejcek74 ::
Dal sem primer prakticne uporabe, workflow imas vezan na 3d max/Maya/Cinema (precej pogosto) in uporabo M_ray (oziroma I_ray, samo Cuda) al V_ray (VrT, oboje, ampak ti dela samo na zelenih karticah), torej je zgornji scenarij kar ok. Trenutno so programi pogosto optimizirani za Cudo. Za hibridne renderje je ponavadi OpenCL. Nvidia je verejtno kupila M_ray prav z namenenom promoviranja Cude. Res je, da se noben nima polno delujoce resitve, ampak kolikor sem zasledil obstojece resitve preferirajo v tem vrstnem redu: Cuda -> Nvidia OpenCl -> Ati OpenCl.
hojnikb ::
Dal sem primer prakticne uporabe, workflow imas vezan na 3d max/Maya/Cinema (precej pogosto) in uporabo M_ray (oziroma I_ray, samo Cuda) al V_ray (VrT, oboje, ampak ti dela samo na zelenih karticah), torej je zgornji scenarij kar ok. Trenutno so programi pogosto optimizirani za Cudo. Za hibridne renderje je ponavadi OpenCL. Nvidia je verejtno kupila M_ray prav z namenenom promoviranja Cude. Res je, da se noben nima polno delujoce resitve, ampak kolikor sem zasledil obstojece resitve preferirajo v tem vrstnem redu: Cuda -> Nvidia OpenCl -> Ati OpenCl.
od kje si pa to vn potegnu ?
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ati radeon in openclOddelek: Pomoč in nasveti | 1963 (1629) | opeter |
» | ARSO - nov superračunalnik, 640.000 EUROddelek: Strojna oprema | 3437 (2618) | jest10 |
» | ATI razposlal že 11 milijonov DirectX 11 čipovOddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 11991 (10404) | Senitel |
» | AMD in SiSoft pripravljata OpenCL testOddelek: Novice / Grafične kartice | 3475 (3115) | Senitel |
» | AMD brez CUDA podporeOddelek: Novice / Grafične kartice | 4789 (3182) | Brane2 |