Forum » Na cesti » Kupil nov avto, ugotovil, da je že bil registriran
Kupil nov avto, ugotovil, da je že bil registriran
Engineer_ ::
ne nabijaj. predloži 1 dokaz da je res toliko prevrtenih kilometrov. tvoje klepetanje z janacom na o tem slo-techu ni dokaz.
7 km je točno toliko kolikor imajo vsa nova vozila. Če še ne veš morajo ta vozila prevažat po skladiščih, po tankarjih itd.
7 km je točno toliko kolikor imajo vsa nova vozila. Če še ne veš morajo ta vozila prevažat po skladiščih, po tankarjih itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
shadeX ::
Avtohisa ga je registrirala ob uvozu, sej veste kako to gre.
Ne nevem. Nisem še nikoli slišal da bi se to kdaj delalo. Sestra je kupila nov avto 2 iz avtohiše ampak je ona prva lastnica. Nobena avtohiša..
Me ne moti, če avtohiša to dela in je takšna njihova praksa. Samo naj OBVESTI kupca o tem.
Avto.net ima z razlogom filter iskanja "1 lastnik", "2 lastnik". In dejansko OP je 2. lastnik. Kakorkoli obrneš. Če ga bo dal na avto.net in bo izbral 2lastnik, tega avta ne bo videlo 1/3 potencialnih kupcev. Nekateri pač gledajo samo avto iz 1 roke. A se vi zavedate tega?
Pa da ne boste mislili da sem kašen zagovornik avtomobilov iz prve roke. Dozdej sem imel 3 avte in vsi trije so imeli že 2 lastnika.
WarpedGone ::
Tega mi ni nihče omenil pred dejanskim nakupom / plačilom avtomobila.
Povedal ti nisto tudi koliko random strank je že sedelo v avtomobilu niti kolikokrat je nanj posijala žarnica na stropu hale. Pa kolkrat ga je opral dež na parkingu ti tut niso omenili.
Avto so ti prodali kot nov - kar je povsem res glede na normalno razumevanje pojma "nov".
Število registracij mi sploh ne pride na pamet ko gruntam kaj pomeni "nov".
"nov" pomeni da še nihče pred mano avtomobila ni uporabljal v namen za katerega je bil narejen - vožnja od A do B. Število registracij je povsem birokratska zadeva in z "nov"/"nenov" nima nobene zveze.
Lahk bi bentil, če bi jih vprašal al je že bil registriran in bi ti odgovoril da ne, pol bi pa pogruntal da je že bil. Če jih nisi vprašal, oni pa niso nič rekl so to povsem čista posla.
Zbogom in hvala za vse ribe
Engineer_ ::
sem pogledal 5 let stare kie ceed.
med najdražjimi 5 let starimi se nahaja tale reč z 250.000 km in 2. lastnik
cena 6500 eur
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=764...
medtem ko je najdražji 5 let star kia ceed s 1. lastnikom in 75.000 km vreden 6700 eur.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=790......
mislim da paničarite kot majhni otroci.
med najdražjimi 5 let starimi se nahaja tale reč z 250.000 km in 2. lastnik
cena 6500 eur
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=764...
medtem ko je najdražji 5 let star kia ceed s 1. lastnikom in 75.000 km vreden 6700 eur.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=790......
mislim da paničarite kot majhni otroci.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
shadeX ::
@Nummy
Bi se strinjal z vsem napisanim zgoraj edino tole me je zmotilo. Tudi nova vozila imajo toliko km. Zato ker avto mora iti na ladjo ( se voziti po velikih parkiriščih ), iti dol z ladje itd. Se nabere par km.
Prijatelj dela v luki koper in mi je povedal da on ko vozi iz ladje do parkirišč, se nabere ene 3-4km. In še od prej jih ima ene toliko.
Isto ko je sestra kupila avto je imela 5km gor.
Se ne gre tukaj samo za KIO. Ko se gre za veliko dražje avtomobile je zgodba drugačna. In še enkrat. DOkler kupec ni bil obveščen o registraciji avtomobila je to zame nateg in taka avtohiša si ne zasluži centa.
Katera avtohiša je to?
7km je preprosto preveč, za NOVO vozilo.
Bi se strinjal z vsem napisanim zgoraj edino tole me je zmotilo. Tudi nova vozila imajo toliko km. Zato ker avto mora iti na ladjo ( se voziti po velikih parkiriščih ), iti dol z ladje itd. Se nabere par km.
Prijatelj dela v luki koper in mi je povedal da on ko vozi iz ladje do parkirišč, se nabere ene 3-4km. In še od prej jih ima ene toliko.
Isto ko je sestra kupila avto je imela 5km gor.
mislim da paničarite kot majhni otroci.
Se ne gre tukaj samo za KIO. Ko se gre za veliko dražje avtomobile je zgodba drugačna. In še enkrat. DOkler kupec ni bil obveščen o registraciji avtomobila je to zame nateg in taka avtohiša si ne zasluži centa.
Katera avtohiša je to?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Engineer_ ::
mene bolj preseneča da je to vprašal na petek zvečer na forumu. namesto da bi takoj poklical avtohišo. lol.
Tezaab ::
Problem s tem bi bil mogoce le, ce bi ga on, kot drugi lastnik, imel zelo kratek cas, npr. mesec, dva. V tem primeru ga skoraj garant prodaja, ker je nekaj na avtu fuc. Ce je bil pa prvi "lastnik" lastnik vozila 3 mesece, drugi lastnik pa 7 let... Potem je pa zgodba malcek drugacna, mar ne?
Jup se strinjam. Ampak še vedno bi avtohiša morala obvestiti kupca o tem. To se mi zdi pomemben podatek. Če avtohiša tega ne zmore, pač.. si ne zasluži strank.
Absolutno.
WarpedGone ::
To se mi zdi pomemben podatek.
Dovolj pomemben da vprašaš po njem?
OPju se ni zdelo dost pomembno da bi vprašal, zdej pa jokca da je to pomembno.
Zbogom in hvala za vse ribe
shadeX ::
Dovolj pomemben da vprašaš po njem?
Si resno to vprašal? Pri NOVEMU avtu boš spraševal ali je bil že kdaj registriran?
Mehmed ::
Avtohisa ga je registrirala ob uvozu, sej veste kako to gre.
Ne nevem. Nisem še nikoli slišal da bi se to kdaj delalo.
Jaz bi dal oglas prvi lastnik. Ko kdo poklice povem, da je avtohisa registrirala avto ob uvozu, sem pa prvi, ki ga je zapeljal na cesto. Ce to predstavlja komu problem lahko koncava takoj in drug drugemu prihraniva cas. Ker, ce smo posteni, je bil lastnik avta pred vsemi nami tudi proizvajalec, registracija gor ali dol. In ta debata ne pelje nikamor.
Nov neha biti, ko zacne sluziti namenu. Da se nekdo prevaza z njim ali pa fuka na zadnjem sedezu.
Tako kot pc, ce ga kdo prizge, da preveri a se winsi zloadajo, ni nic manj nov. Ko zacne pasjanso igrat in nabijati svoje rekorde je druga pesem.
Engineer_ ::
Dovolj pomemben da vprašaš po njem?
Si resno to vprašal? Pri NOVEMU avtu boš spraševal ali je bil že kdaj registriran?
bi pa vprašal ko je videl da piše da ni prvi lastnik, pa ga je vseeno registriral, potem pa takoj na forum.. :D namesto da bi klical avtohišo.
sicer pa NI NIČ NA SLABŠEM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
bluefish ::
Tako kot pc, ce ga kdo prizge, da preveri a se winsi zloadajo, ni nic manj nov. Ko zacne pasjanso igrat in nabijati svoje rekorde je druga pesem.Formalno gledano je nov toliko časa, dokler se ob prvem zagonu ne sprejme pogojev uporabe.
Skratka, avtor teme naj v ponedeljek pokliče na avtohišo, malce pojamra in se dogovori za kak dodaten popust, če ga tako moti to lastništvo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
...:TOMI:... ::
To res ni fer, da so mu zamolčali to podrobnost. Jaz bi se dogovoril, za recimo še en komplet feltn in zimskih gum ali pa recimo vgradnjo vlečne naprave ali pa nekaj servisov zastonj, s s katerimi lahko izgubljeno dodano vrednost pridobiš pri prodaji.
Po drugi strani pa lahko avto, ki je imel že 5 lastnikov v tujini uvoziš k nam in bo pri nas vidno, kot da je prvi lastnik :) Birokracija je stvar, zaradi katere mnogi ne spijo in jih boli glava, drugi pa služijo ko bogovi. Tak je svet.
Po drugi strani pa lahko avto, ki je imel že 5 lastnikov v tujini uvoziš k nam in bo pri nas vidno, kot da je prvi lastnik :) Birokracija je stvar, zaradi katere mnogi ne spijo in jih boli glava, drugi pa služijo ko bogovi. Tak je svet.
Tomi
newGuy ::
Dovolj pomemben da vprašaš po njem?
Si resno to vprašal? Pri NOVEMU avtu boš spraševal ali je bil že kdaj registriran?
bi pa vprašal ko je videl da piše da ni prvi lastnik, pa ga je vseeno registriral, potem pa takoj na forum.. :D namesto da bi klical avtohišo.
sicer pa NI NIČ NA SLABŠEM.
Avto je že bil plačan več dni nazaj, kaj naj bi storil? Na te stvari se ne spoznam, zato bi me lahko enostavno nalagali, zato sem raje tukaj vprašal za nasvet.
shadeX ::
bi pa vprašal ko je videl da piše da ni prvi lastnik, pa ga je vseeno registriral, potem pa takoj na forum.. :D
Ja najbrž ni opazil da ni prvi lastnik oz. na to sploh ni bil pozoren. ( Jaz nikoli ne bi bil. Pri novem avtu tega ne pričakuješ ).
D3m ::
Pokliči in vprašaj (kulturno) v čem je fora. Vse ostalo so gostilniške fore.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Janac ::
Skratka; če misliš met avto 3 leta imaš problem, če si pa želiš, da bo avto ostal tvoj še naslednjih 15 let problema nimaš. Če ti pa niso niti omenil pa pejd nazaj in zahtevaj x brezplačnih servisov, menjavo gum ipd.
antrim ::
Dafak, kera debata. Če bi se tukaj oglašali samo tisti, ki so že kdaj sami kupili avto bi imela tema glihe ene tri poste.
To, da je bil avto prej registriran ni popolnoma nič neobičajnega. Gre za ti. enodnevne registracije, ki se jih na veliko poslužujejo prav vsi trgovci pri nas. Večina teh avtomobilov gre potem direkt v izvoz (ker so določeni avtomobili pri nas opazno cenejši kot drugod po evropi), del pa se jih po bistveno bolj ugodni ceni proda na našem trgu.
@OP
Dobil si torej tak avto in zanj plačal dosti manj kot bi sicer. Prodajalec te je o tem ali pozabil obvestiti ali pa si to preslišal. Nobene tragedije, dobiš lahko kvečjemu opravičilo. Me pa res zanima, če bi pustil avto v salonu, če bi ti bilo jasno, da ne boš vpisan kot prvi lastnik (hint - itak, da ne). Jokcanje za dodaten popust, "odškodnino" ipd. je smešno, ker je bil avto ravno zato že itak poceni. Lahko pa vedno kupiš res takega, kjer boš prvi lastnik. Cena seveda ne bo tako ugodna. Če ti bo naslednji kupec kompliciral, ker ima avto "že" dva lastnika ga pa samo steraj v tri pikce. Ne boš prvi in ne bo nobene škode, ker itak ni resen kupec. Tudi kilometri niso noben problem. Ali bi mogoče bolj mirno spal, če bi avto prevzel z 0km na števcu? Resno verjameš v to, da avto do salona prileti po zraku? Mene na primer precej bolj kot stanje števca zanima ali so ga pravilno dekonzervirali in ali je res prišel tak, kot je bil naročen.
To, da je bil avto prej registriran ni popolnoma nič neobičajnega. Gre za ti. enodnevne registracije, ki se jih na veliko poslužujejo prav vsi trgovci pri nas. Večina teh avtomobilov gre potem direkt v izvoz (ker so določeni avtomobili pri nas opazno cenejši kot drugod po evropi), del pa se jih po bistveno bolj ugodni ceni proda na našem trgu.
@OP
Dobil si torej tak avto in zanj plačal dosti manj kot bi sicer. Prodajalec te je o tem ali pozabil obvestiti ali pa si to preslišal. Nobene tragedije, dobiš lahko kvečjemu opravičilo. Me pa res zanima, če bi pustil avto v salonu, če bi ti bilo jasno, da ne boš vpisan kot prvi lastnik (hint - itak, da ne). Jokcanje za dodaten popust, "odškodnino" ipd. je smešno, ker je bil avto ravno zato že itak poceni. Lahko pa vedno kupiš res takega, kjer boš prvi lastnik. Cena seveda ne bo tako ugodna. Če ti bo naslednji kupec kompliciral, ker ima avto "že" dva lastnika ga pa samo steraj v tri pikce. Ne boš prvi in ne bo nobene škode, ker itak ni resen kupec. Tudi kilometri niso noben problem. Ali bi mogoče bolj mirno spal, če bi avto prevzel z 0km na števcu? Resno verjameš v to, da avto do salona prileti po zraku? Mene na primer precej bolj kot stanje števca zanima ali so ga pravilno dekonzervirali in ali je res prišel tak, kot je bil naročen.
Mcsin ::
Pravkar govoril s kolegom, ki je prav tako pred kratkim kupil KIO. Rekel je, da je s strani prodajalcev bil opozorjen na to, da je avto pred tem že bil registriran, kakor je tudi prav.
Mogoče zadeva ni tako čisto nedolžna kakor nekateri mislijo, ker odpiralcu teme tega prodajalci niso tega povedali, saj garancija na avto začne teči pri prvi registraciji.
Mogoče zadeva ni tako čisto nedolžna kakor nekateri mislijo, ker odpiralcu teme tega prodajalci niso tega povedali, saj garancija na avto začne teči pri prvi registraciji.
newGuy ::
Pravkar govoril s kolegom, ki je prav tako pred kratkim kupil KIO. Rekel je, da je s strani prodajalcev bil opozorjen na to, da je avto pred tem že bil registriran, kakor je tudi prav.
Mogoče zadeva ni tako čisto nedolžna kakor nekateri mislijo, ker odpiralcu teme tega prodajalci niso tega povedali, saj garancija na avto začne teči pri prvi registraciji.
Hvala, super torej je najverjetneje takšna situacija pri vseh vozilih KIA iz te akcije. Res bi bilo fer, da bi to pravočasno omenili (ter omenili tudi kdaj je bila prva registracija), ampak ja zdaj verjetno itak ne morem več nič...
LitralSM ::
Zrelim kupcem je popolnoma vseeno, koliko lastnikov je imel avto, bolj jih zanima, kaj je tisti eden, v tem primeru ti, ki se že itak nezrelo obnašaš, nezrelo naredil z vozilom. Ali bo vozilo zjahano, jih bolj zanima kot to, koliko lastnikov je imel avto. Kapiš?
Zrelim kupcem tuje je popolnoma vseeno, da v kolikor bo kaj pa jaz vem kakih problemov avto prodal naprej drugi osebi, le ta pa v roku par let tretji, da bo ta novopečeni kupec rabljenega avtomobila že pri pet let starem avtomobilu 4. lastnik.
Kapiš?
Ah, ne. Lapsus. Ni jim vseeno. NI!
Hayabusa ::
Dovolj pomemben da vprašaš po njem?
Si resno to vprašal? Pri NOVEMU avtu boš spraševal ali je bil že kdaj registriran?
Glede na prakso AH z enodnevnimi registracijami bo to potrebno storiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
LitralSM ::
Ne kapiš, ker ni _razumljivo_ napisano.
Kot celotna teme istotako ne.
V mislih imam to: "Omg omg, kupil sem nou auto u akcij. Sam je bil ze prj registriran i tako ja i+mam manje garancija." In odgovor: "Ja kaj pa misliš mudel. Akcija je, mora bit nek razlog za akcijo. Ne počut se zdaj nategnjenega. To je normalno, da ti prudaj star avtu kot nuv. Bedak (dolgi E) si, ce mislš nasprotn."
SkIDiver ::
To, da je bil avto prej registriran ni popolnoma nič neobičajnega. Gre za ti. enodnevne registracije, ki se jih na veliko poslužujejo prav vsi trgovci pri nas. Večina teh avtomobilov gre potem direkt v izvoz (ker so določeni avtomobili pri nas opazno cenejši kot drugod po evropi), del pa se jih po bistveno bolj ugodni ceni proda na našem trgu.
Dvomim, da gre v izvoz dalje. Dajatev pri uvozu na vozilo, ki je registrirano manj kot pol leta so takšne, da te glava peče. Če bi bilo tako enostavno bi sam odšel po novega čeha na češko ali pa slovaško kjer bi ga dobil ceneje kot pri nas. Če prišteješ pa še dajatve, ker ga obdavčijo kot novo vozilo se pa lahko samo za glavo primeš
@OP najbolje, da se odpraviš v salon in vljudno poveš svoje mnenje, da so te nategnili, ker ti tega niso omenili in jih prosiš, da ti napišejo izjavo iz katere bo razvidna celotna štorija, če te skrbi prodaja vozila, ker si uradno drugi lastnik.
...:TOMI:... ::
Čemu sploh nekajdnevne registracije? Spet ene mučkalice, ki jih izvajajo samo pri nas. Me prav zanima, če bi si neka nemška firma v Nemčiji to upala, tako malo po balkansko. Če bi bili urejena država, ne bi bilo te teme.
Tomi
SkIDiver ::
Verjetno ni ravno zakona, ki bi to prepovedoval. Je pa zavajanje kupca, če mu tega ne povedo. Nov avto je nov avto in kupec prvi lastnik, če ne gre za leasing.
Je pa res, da imaš v evidenci zavedeno pravno in dejansko lastništvo.
Je pa res, da imaš v evidenci zavedeno pravno in dejansko lastništvo.
Mehmed ::
Zrelim kupcem tuje je popolnoma vseeno, da v kolikor bo kaj pa jaz vem kakih problemov avto prodal naprej drugi osebi, le ta pa v roku par let tretji, da bo ta novopečeni kupec rabljenega avtomobila že pri pet let starem avtomobilu 4. lastnik.
Kapiš?
Ah, ne. Lapsus. Ni jim vseeno. NI!
Z bedaki, ki se zapicijo izkljucno v cifro itak noces imeti opravka.
Recimo dedek kupi registriran avto pri avtohisi. Po dveh letih ga podeduje sin. Ob naslednji registraciji ga prepise otroku, ker ga ne rabi. Ta se ga cez dve leti odloci prodati.
Avto je star pod pet let, novi lastnik bo peti po vrsti. A je avto kej slabsi zaradi tega? Ne, cisto nic ne. V bistvu dva od lastnikov nista niti vozila avta.
Kdor ga bo vnaprej preskocil zaradi neke stevilke, ki ne pove nic, je idiot. Mi nej se pa zdej obremenjujemo, ker se nas bodo v primeru prodaje idioti izogibali? Haha ja to ima res veliko smisla lol.
-valvoline- ::
Jaz bi tudi zahteval zamenjavo avta, takoj poklici inšpekcijo in urad za varstvo potrošnikov. TO JE ZAVAJANJE. Če je avto že biv registriran je to RABLJENO vozilo, pa tudi če ima le 7km. Kot so nekateri povedal verjetno se gre za testno vozilo.
bluefish ::
-valvoline- je izjavil:
Kot so nekateri povedal verjetno se gre za testno vozilo.Eni pa še kar ne daste miru s temi tesnimi vozili.
Engineer_ ::
-valvoline- je izjavil:
Kot so nekateri povedal verjetno se gre za testno vozilo.
ma kaj tukaj vsi spadajo v janac katergorijo ki vidijo zaroto s testnimi vozili in previtimi kilometri?!
skratka bottom line: vsi ki so že kupivali avto ti pravijo da pojdi mirno spat, vsi ki niti izpita še nimajo pa pravijo da je to zavajanje, so previti kilometri in ta je bilo vozilo testno.
odloči se sam, tema pa je počasi že zrela za zaklep.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
-valvoline- ::
Moj stric je kupu testno vozilo z 50km na stevcu. Cena pa 4000e nizja kot sicer. Ampak je on vedel da kupuje testno oz ze rabljeno vozilo,njemu niso prodajal *novo* vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
SkIDiver ::
Da ne gre za zavajanje ne moreš reči, če mu niso povedali, da je vozilo že bilo enkrat registrirano.
SeMiNeSanja ::
Kdor zna nemško, si lahko prebere članek, ki vam bo dal vedeti, da je 'dnevna registracija' v nemčiji splošna praksa in zakaj se je poslužujejo.
Bistvo pa je, da nemška zakonodaja prepoveduje, da se tak avto prodaja kot NOV.
Torej je OBVEZNO treba seznaniti kupca s tem, da kupuje 'rabljen' avto - pa čeprav je bil 'rabljen' zgolj en dan oz. 7km.
Dnevne registracije se uporabljajo, da lahko ponudijo večji popust na avto, kot bi ga smeli, če bi bil nov. Z enodnevno registracijo umetno naredijo iz novega avta 'rabljenega', kar jim potem dovoljuje, da ga lahko prodajo nižje od predpisane cene za nove avtomobile.
Tega principa se poslužujejo, da razprodajo avtomobile, ki sicer ne gredo v prodajo, ali pa v primerih, ko prodajalcu manjka določena kvota prodaje, ki bi mu zagotovila določene ugodnosti pri proizvajalcu ali uvozniku.
Nemška zakonodaja se seveda razlikuje od naše. Kaj konkretno v tem primeru pravi naša zakonodaja mi ni znano. Bi pa bilo vsaj pošteno, da prodajalec pove, da imaš tako visok popust, ker kupuješ 'rabljen' avto, ki je bil registriran za en dan, da bi ti lahko ponudili takšen popust.
Glede na to, da so tudi pri nas prodajalci zavezani k določeni prodajni ceni za nove avtomobile, me ne preseneča, da se je praksa z dnevnimi registracijami preselila tudi k nam.
Bistvo pa je, da nemška zakonodaja prepoveduje, da se tak avto prodaja kot NOV.
Torej je OBVEZNO treba seznaniti kupca s tem, da kupuje 'rabljen' avto - pa čeprav je bil 'rabljen' zgolj en dan oz. 7km.
Dnevne registracije se uporabljajo, da lahko ponudijo večji popust na avto, kot bi ga smeli, če bi bil nov. Z enodnevno registracijo umetno naredijo iz novega avta 'rabljenega', kar jim potem dovoljuje, da ga lahko prodajo nižje od predpisane cene za nove avtomobile.
Tega principa se poslužujejo, da razprodajo avtomobile, ki sicer ne gredo v prodajo, ali pa v primerih, ko prodajalcu manjka določena kvota prodaje, ki bi mu zagotovila določene ugodnosti pri proizvajalcu ali uvozniku.
Nemška zakonodaja se seveda razlikuje od naše. Kaj konkretno v tem primeru pravi naša zakonodaja mi ni znano. Bi pa bilo vsaj pošteno, da prodajalec pove, da imaš tako visok popust, ker kupuješ 'rabljen' avto, ki je bil registriran za en dan, da bi ti lahko ponudili takšen popust.
Glede na to, da so tudi pri nas prodajalci zavezani k določeni prodajni ceni za nove avtomobile, me ne preseneča, da se je praksa z dnevnimi registracijami preselila tudi k nam.
jernejl ::
avto je nov, vse se šteje kot da je nov.
Kako lahko šteje, kot da je nov, če je že imel lastnika in je bil registriran, datum prve registracije pa je bil par mesecev nazaj?
avto je nov
Avto ni nov.
garancija teče od dne ko ga je _on_ kupil
Ali je to res?
Nobene izgube nima če mu na prometnem piše da je drugi lastnik.
Vrednost vozila je nižja.
ob prodaji boš to povedal, predložil dokaz da je bil avto pri avtohiši 3 mesece parkiran nakar si ga kupil.
Meni osebno ni niti malo mar koliko lastnikov je imel avto. lahko jih je imel 100, lahko je imel 20x prevrtene kilometre.
Praktično vsakdo, ki ima nekaj soli v glavi in bo (npr. čez nekaj let) ta avto kupoval, bo pokazal nezadovoljstvo ob tem, da ima avto dva lastnika, in poskušal na ta način znižati ceno.
To, da avto registrirajo za en dan, je res stalna praksa, vendar takega avtomobila ne morejo zatem prodati naprej kot novega. V kupoprodajni pogodbi bi moralo pisati, da gre za testno ali rabljeno vozilo, kupec pa bi o tem moral biti obveščen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
shadeX ::
Kar je @jernejl napisal, tumblam @Enginerju in podobnim. Ampak očitno ne razumejo..
Še enkrat. Niso sporni kilometri. Nekako avto mora pridet do salona ( po parkiriščih, na ladjo, kamion itd). Sporno je to ker se avto prodaja kot NOV ( veste kaj pomeni NOVO?!), ampak sporno je to da oni NI prvi lastnik, čeprav je kupoval NOVO!!!! vozilo! Jaz ne vem kaj ne razumete ljudje.
Tudi to ni sporno da se je avtohiša vpisala kot prvi lastnik. Če je to njihova praska OK. Problem je ker O TEM NI OBVESTILA KUPCA!! KUPEC bi se pa potem na podlagi tega odločil ali bo s cenejšo ponudbo zadovoljen in avtomobil vzel, ali pa ne...!
Še enkrat. Niso sporni kilometri. Nekako avto mora pridet do salona ( po parkiriščih, na ladjo, kamion itd). Sporno je to ker se avto prodaja kot NOV ( veste kaj pomeni NOVO?!), ampak sporno je to da oni NI prvi lastnik, čeprav je kupoval NOVO!!!! vozilo! Jaz ne vem kaj ne razumete ljudje.
Tudi to ni sporno da se je avtohiša vpisala kot prvi lastnik. Če je to njihova praska OK. Problem je ker O TEM NI OBVESTILA KUPCA!! KUPEC bi se pa potem na podlagi tega odločil ali bo s cenejšo ponudbo zadovoljen in avtomobil vzel, ali pa ne...!
LeQuack ::
Pozdravljeni,
pred kratkim sem kupil nov avto (KIA iz trenutne akcije brez obresti & brez pologa). Sklenili smo pogodbo (leasing), leasing hiša je avto plačala. Ko sem avto čez nekaj dni prejel in ga registriral sem na prometni opazil, da je avto že bil registriran. Avto naj bi bil registriran avgusta 2013, prevoženih je sicer imel samo 7 km. Pogledal sem tudi na https://e-uprava.gov.si/e-uprava/osnovn... kjer piše, da ima avto že 2 lastnika.
Prosim pomagajte mi, kaj lahko naredim?
Hvala za pomoč.
Preberi si še to temo, če če boš kaj pametnega zvedel:
Avtohiša kušar problem
Quack !
Samael ::
Kar nekaj objav, ki jih tu berem pravi nekaj takšnega kot "kupil si avto v akciji, kaj se še pritožuješ". A je to sploh argument? Celo pri najboljšem sosedu ti dajo jasno vedeti, da so živila pred iztekom roka s popustom zaradi roka samega ne pa ker te želijo osrečiti.
Ne najbolj posrečena primerjava, ampak da je avto kupljen v akciji je tu povsem nepomembnen podatek in nima veze s predmetom debate.
Ustaljena praksa ali ne, tu gre za dobršen del prihrankov neke osebe in se da kupcu ta detajl, ki je lahko nekomu pomemben, drugemu spet ne, vedeti.
Ne najbolj posrečena primerjava, ampak da je avto kupljen v akciji je tu povsem nepomembnen podatek in nima veze s predmetom debate.
Ustaljena praksa ali ne, tu gre za dobršen del prihrankov neke osebe in se da kupcu ta detajl, ki je lahko nekomu pomemben, drugemu spet ne, vedeti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Samael ()
jebiveter2 ::
OP-u svetujem naj pogleda stanje zavor in gum. Pri 7h km obrabe praktično ne bo, vendar je še vedno najbolje preveriti.
Določene avtohiše v sloveniji kupujejo probne registracije zato da se lahko muloti vozijo z dobrimi avti, kilometri pa se kasneje prevrtijo nazaj (ali pa se vozijo z odklopljenim senzorjem)
Določene avtohiše v sloveniji kupujejo probne registracije zato da se lahko muloti vozijo z dobrimi avti, kilometri pa se kasneje prevrtijo nazaj (ali pa se vozijo z odklopljenim senzorjem)
OK.d ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Kdor zna nemško, si lahko prebere članek, ki vam bo dal vedeti, da je 'dnevna registracija' v nemčiji splošna praksa in zakaj se je poslužujejo.
Bistvo pa je, da nemška zakonodaja prepoveduje, da se tak avto prodaja kot NOV.
Torej je OBVEZNO treba seznaniti kupca s tem, da kupuje 'rabljen' avto - pa čeprav je bil 'rabljen' zgolj en dan oz. 7km.
Dnevne registracije se uporabljajo, da lahko ponudijo večji popust na avto, kot bi ga smeli, če bi bil nov. Z enodnevno registracijo umetno naredijo iz novega avta 'rabljenega', kar jim potem dovoljuje, da ga lahko prodajo nižje od predpisane cene za nove avtomobile.
Tega principa se poslužujejo, da razprodajo avtomobile, ki sicer ne gredo v prodajo, ali pa v primerih, ko prodajalcu manjka določena kvota prodaje, ki bi mu zagotovila določene ugodnosti pri proizvajalcu ali uvozniku.
Nemška zakonodaja se seveda razlikuje od naše. Kaj konkretno v tem primeru pravi naša zakonodaja mi ni znano. Bi pa bilo vsaj pošteno, da prodajalec pove, da imaš tako visok popust, ker kupuješ 'rabljen' avto, ki je bil registriran za en dan, da bi ti lahko ponudili takšen popust.
Glede na to, da so tudi pri nas prodajalci zavezani k določeni prodajni ceni za nove avtomobile, me ne preseneča, da se je praksa z dnevnimi registracijami preselila tudi k nam.
končno pravi odgovor
LPOK.d
MadMax ::
Ne vem, če je že bilo napisano koliko (se mi ne ljubi brat vsega nakladanja), a če je tip zdaj dobil "konkreten popust" (tako sem razumel) v predvidevam da rangu jurja do dva, naj se vpraša, koliko bo to, da ni prvi lastnik vplivalo na ceno čez 7 let, ko bo avto prodajal za 2 jurja. Pa bo 99.99999% časa on lastnik, seveda bo kupcu predložil vse račune iz pooblaščenih servisov.
Ja, so ga po svoje malce potegnili, ni čisto fer. A če bi se šli vsi na fer, potem tudi on ne bi iskal vseh možnih ovinkov kako avto dobiti čim ceneje ampak bi ga plačal po kataloški ceni. Pa ga ni. Prodajalec pa tudi nima neomejenih rabatov, ki bi jih lahko posredoval kupcu, prav tako ni obvezan razlagati kupcu kako prodajalec dobi dodatne rabate.
Zdaj pa... Ali biti vesel, da je od cene ostalo še za komplet zavarovanje s kaskom vred, za en servis ali dva ter za pol leta goriva, ali pa jokcat na vse možne ustanove kako so ga nategnili, ker mu niso prodali avta po polni ceni, da bi bil res 1. lastnik...
Ja, so ga po svoje malce potegnili, ni čisto fer. A če bi se šli vsi na fer, potem tudi on ne bi iskal vseh možnih ovinkov kako avto dobiti čim ceneje ampak bi ga plačal po kataloški ceni. Pa ga ni. Prodajalec pa tudi nima neomejenih rabatov, ki bi jih lahko posredoval kupcu, prav tako ni obvezan razlagati kupcu kako prodajalec dobi dodatne rabate.
Zdaj pa... Ali biti vesel, da je od cene ostalo še za komplet zavarovanje s kaskom vred, za en servis ali dva ter za pol leta goriva, ali pa jokcat na vse možne ustanove kako so ga nategnili, ker mu niso prodali avta po polni ceni, da bi bil res 1. lastnik...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
pirat ::
Kaj pa pravi o tem zakon ?
http://www.durs.gov.si/si/davki_predpis...
Po obeh predpisih si dobil novo vozilo - po ZDDV zato, ker ima manj kot 6.000 km, po ZDMV pa zato, ker je bilo prvič dano v promet (čeprav je bilo vozilo predhodno že registrirano)
16. MOTORNA VOZILA
Zakon o davku na dodano vrednost - ZDDV-1 in Zakon o davku na motorna vozila - ZDMV različno opredeljujeta pojem novega motornega vozila.
16.1. Novo motorno vozilo
Za novo prevozno sredstvo se po ZDDV-1 šteje tisto kopensko motorno vozilo s prostornino motorja nad 48 kubičnih centimetrov ali močjo motorja nad 7,2 kilovata, namenjeno za prevoz ljudi in blaga, ki je bilo dobavljeno pred potekom šestih mesecev od datuma prve uporabe, ali s prevoženimi manj kot 6.000 km (izpolnjen mora biti eden izmed obeh pogojev!).
Po ZDMV pa se za nova motorna vozila štejejo motorna vozila iz tarifnih oznak: 8703 21, 8703 22, 8703 23, 8703 24, 8703 31, 8703 32, 8703 33 in 8703 90 ter iz tarifne oznake 8711, določenih v carinski tarifi Evropske skupnosti, objavljeni kot Priloga I Uredbe Sveta (EGS) št. 2658/87 z dne 23. julija 1987 o tarifni in statistični nomenklaturi ter skupni carinski tarifi (UL L št. 256 z dne 7. 9. 1987, str. 1), zadnjič spremenjene z Uredbo Komisije (ES) št. 179/2009 z dne 5. marca 2009 o spremembi Priloge I k Uredbi Sveta (EGS) št. 2658/87 o tarifni in statistični nomenklaturi ter skupni carinski tarifi (UL L št. 63 z dne 7. 3. 2009, str. 1), ki se dajo prvič v promet oziroma se prvič registrirajo na območju Republike Slovenije.
http://www.durs.gov.si/si/davki_predpis...
Po obeh predpisih si dobil novo vozilo - po ZDDV zato, ker ima manj kot 6.000 km, po ZDMV pa zato, ker je bilo prvič dano v promet (čeprav je bilo vozilo predhodno že registrirano)
16. MOTORNA VOZILA
Zakon o davku na dodano vrednost - ZDDV-1 in Zakon o davku na motorna vozila - ZDMV različno opredeljujeta pojem novega motornega vozila.
16.1. Novo motorno vozilo
Za novo prevozno sredstvo se po ZDDV-1 šteje tisto kopensko motorno vozilo s prostornino motorja nad 48 kubičnih centimetrov ali močjo motorja nad 7,2 kilovata, namenjeno za prevoz ljudi in blaga, ki je bilo dobavljeno pred potekom šestih mesecev od datuma prve uporabe, ali s prevoženimi manj kot 6.000 km (izpolnjen mora biti eden izmed obeh pogojev!).
Po ZDMV pa se za nova motorna vozila štejejo motorna vozila iz tarifnih oznak: 8703 21, 8703 22, 8703 23, 8703 24, 8703 31, 8703 32, 8703 33 in 8703 90 ter iz tarifne oznake 8711, določenih v carinski tarifi Evropske skupnosti, objavljeni kot Priloga I Uredbe Sveta (EGS) št. 2658/87 z dne 23. julija 1987 o tarifni in statistični nomenklaturi ter skupni carinski tarifi (UL L št. 256 z dne 7. 9. 1987, str. 1), zadnjič spremenjene z Uredbo Komisije (ES) št. 179/2009 z dne 5. marca 2009 o spremembi Priloge I k Uredbi Sveta (EGS) št. 2658/87 o tarifni in statistični nomenklaturi ter skupni carinski tarifi (UL L št. 63 z dne 7. 3. 2009, str. 1), ki se dajo prvič v promet oziroma se prvič registrirajo na območju Republike Slovenije.
newGuy ::
Ne vem, če je že bilo napisano koliko (se mi ne ljubi brat vsega nakladanja), a če je tip zdaj dobil "konkreten popust" (tako sem razumel) v predvidevam da rangu jurja do dva, naj se vpraša, koliko bo to, da ni prvi lastnik vplivalo na ceno čez 7 let, ko bo avto prodajal za 2 jurja. Pa bo 99.99999% časa on lastnik, seveda bo kupcu predložil vse račune iz pooblaščenih servisov.
Ja, so ga po svoje malce potegnili, ni čisto fer. A če bi se šli vsi na fer, potem tudi on ne bi iskal vseh možnih ovinkov kako avto dobiti čim ceneje ampak bi ga plačal po kataloški ceni. Pa ga ni. Prodajalec pa tudi nima neomejenih rabatov, ki bi jih lahko posredoval kupcu, prav tako ni obvezan razlagati kupcu kako prodajalec dobi dodatne rabate.
Zdaj pa... Ali biti vesel, da je od cene ostalo še za komplet zavarovanje s kaskom vred, za en servis ali dva ter za pol leta goriva, ali pa jokcat na vse možne ustanove kako so ga nategnili, ker mu niso prodali avta po polni ceni, da bi bil res 1. lastnik...
Nisem dobil nobenega posebnega popusta. Celotna "akcija" je jasno določena (http://www.kia.si/akcija/), avto sem kupil po trenutni kataloški ceni. Nikjer pa ne piše, da so avtomobili že registrirani.
...:TOMI:... ::
Tele naši dilerji, če niso sposobni izpolnit kvote, naj zaprejo pajzl in naj nehajo nategovat stranke. Prav na organ mi gredo neke mučkalice, še bolj pa ljudje, ki govorijo "saj si dobil popust, kaj si pa pričakoval"? Haloo? To je razmišljanje iz bivše skupne države: "kaj kompliciraš, bodi srečen, da si sploh kaj dobil". Zaradi takega razmišljanja avtohiše rastejo kot gobe, saj imajo zadosti ljudi, ki jih lahko nategnejo in nobeden se ne pritoži. Če bi stranke množično zavračale nateg, bi bilo tole malo drugače.
Tomi
krho ::
Bi rad vidu 10 let star avto, pa da ima samo realnih 120k kilometrov (dizel). Hec je v tem, da pri nas ni stroge zakonodaje oz. nadzora nad tem početjem in to počnejo vsi. tudi avtohiše.
Moj avto je dizel in star slabih 8 let ter ima 114kkm. Razlog zamenjal službo.. Prej delal cca 90km/dan sedaj 15
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
gruntfürmich ::
hlapci ki se zaradi tega ne sekirajo očitno niso nikoli kupovali NOVEGA avta.
torej ko greš v salon in želiš NOV avto. ne registriran pred pol leta, in narejenih uprašanje koliko km (lol še onemu pacientu ki verjame da imajo prevrtene kilometre 5% avtov...)
jst sem na avto čakal 2 meseca. in je to sigurno boljši filing kot ga ima naš avtor teme po nakupu 'novega' avtomobila...
torej ko greš v salon in želiš NOV avto. ne registriran pred pol leta, in narejenih uprašanje koliko km (lol še onemu pacientu ki verjame da imajo prevrtene kilometre 5% avtov...)
jst sem na avto čakal 2 meseca. in je to sigurno boljši filing kot ga ima naš avtor teme po nakupu 'novega' avtomobila...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Tilen ::
Lahko nekdo prilepi link do oglasa. Mogoče je v drobnem tisku celo kaj pisalo na to temo? Se pa v tej temi točno vidi, kakšen vlogo igra pleh za Slovence.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
newGuy ::
Lahko nekdo prilepi link do oglasa. Mogoče je v drobnem tisku celo kaj pisalo na to temo? Se pa v tej temi točno vidi, kakšen vlogo igra pleh za Slovence.
Tole je uradna akcija, zaradi katere sem se odločil za nakup vozila.
http://www.kia.si/akcija/
Tilen ::
Kupil si torej pri enem od zastopnikov, ki so zapisani na desni strani?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | eUprava - status vozila (v postopku od...)Oddelek: Na cesti | 3164 (2410) | zk_eu |
» | Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33854 (16598) | Nvuko |
» | Število lastnikov avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18667 (16045) | St235 |
» | Prodaja avtov na črno, preprodajalci (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33871 (29073) | St235 |
» | Rabljena vozila od večjih trgovcev?Oddelek: Na cesti | 3450 (2566) | McClane |