Forum » Programiranje » Inteligentni algoritem[Java-Android]
Inteligentni algoritem[Java-Android]
Anto ::
Pozdravljeni!
Namen imam izdelati android igro v kateri streljam na gol. Igralec bi recimo imel 5različnih pozicij(2levo,2desno,1sredina) na golu kamor bi lahko usmeril žogo. Vse strele uporabnika bi beležil v polje,bazo(kot integer 1-5)...Kar želim, je to da bi se golman "naučil" kam bo uporabnik usmeril naslednji strel. Torej, rabil bi nek algoritem, ki bi na podlagi prejšnjih strelov, predvideval naslednjega. Sem že dosti iskal, vendar nisem našel nič kar bi bi koristilo.
Hvala za pomoč!
lp
Namen imam izdelati android igro v kateri streljam na gol. Igralec bi recimo imel 5različnih pozicij(2levo,2desno,1sredina) na golu kamor bi lahko usmeril žogo. Vse strele uporabnika bi beležil v polje,bazo(kot integer 1-5)...Kar želim, je to da bi se golman "naučil" kam bo uporabnik usmeril naslednji strel. Torej, rabil bi nek algoritem, ki bi na podlagi prejšnjih strelov, predvideval naslednjega. Sem že dosti iskal, vendar nisem našel nič kar bi bi koristilo.
Hvala za pomoč!
lp
GupeM ::
Ena varianta je, da golman ve kam bo uporabnik streljal, vendar če uporabnik recimo vedno strelja levo, daš manjšo napako pri odločanju.
Primer:
1. strel 2 levo, golman ve da bo streljal tja, vendar mu daš neko random napako med 0 in 1. Če je random 1 bo golman skočil desno, če je 0 bo skočil levo. Če je nekjve vmes (0.3) bo skočil malo levo, vendar ne dovolj da bi ubranil strel.
2. strel 2 levo, golman ve da bo streljal tja, vendar mu daš neko random napako med 0 in 0.8.
3. strel 2 levo, golman spet ve, vendar mu random napako spet zmanjšaš.
4. strel 2 levo, golman spet ve, random napaka zelo majhna.
5. strel 2 desno, golman ve, da bo žoga šla desno, vendar ker so bili prej vsi streli 2levo, mu daš veliko napako. Tako bo verjetnost, da bo golman skočil levo velika.
Algoritma, ki bi pa znal res napovedati kam bo igralec streljal, pa bi bil vesel vsak golman.
Edit:
To je res preprost primer. Za zahtevnejše primere pa išči vzorce. Če igralec veliko krat strelja levo, desno, sredina, levo, desno, sredina,... bo golman predvideval, da bo to še kdaj naredil.
Primer:
1. strel 2 levo, golman ve da bo streljal tja, vendar mu daš neko random napako med 0 in 1. Če je random 1 bo golman skočil desno, če je 0 bo skočil levo. Če je nekjve vmes (0.3) bo skočil malo levo, vendar ne dovolj da bi ubranil strel.
2. strel 2 levo, golman ve da bo streljal tja, vendar mu daš neko random napako med 0 in 0.8.
3. strel 2 levo, golman spet ve, vendar mu random napako spet zmanjšaš.
4. strel 2 levo, golman spet ve, random napaka zelo majhna.
5. strel 2 desno, golman ve, da bo žoga šla desno, vendar ker so bili prej vsi streli 2levo, mu daš veliko napako. Tako bo verjetnost, da bo golman skočil levo velika.
Algoritma, ki bi pa znal res napovedati kam bo igralec streljal, pa bi bil vesel vsak golman.
Edit:
To je res preprost primer. Za zahtevnejše primere pa išči vzorce. Če igralec veliko krat strelja levo, desno, sredina, levo, desno, sredina,... bo golman predvideval, da bo to še kdaj naredil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Anto ::
Hvala za odgovor...
Mislil sem bolj v smislu kakega evolucijskega algoritma. Torej, da bi algoritem pregledal vse prejšnje poizkuse, ter predvideval naslednjega. Seveda pa ni nujno da bi golman(oziroma algoritem), vedno izbral pravilno. Torej s katerim algoritmom, bi iskal te vzorce...Recimo, da bi igralec vsak 3. strel streljal v isto smer, algoritem bi to izračunal, ter potem golmana poslal v tisto smer...
Mislil sem bolj v smislu kakega evolucijskega algoritma. Torej, da bi algoritem pregledal vse prejšnje poizkuse, ter predvideval naslednjega. Seveda pa ni nujno da bi golman(oziroma algoritem), vedno izbral pravilno. Torej s katerim algoritmom, bi iskal te vzorce...Recimo, da bi igralec vsak 3. strel streljal v isto smer, algoritem bi to izračunal, ter potem golmana poslal v tisto smer...
k--p ::
Dinamično računaš % kam igralec strelja. Če strelja x % v določen kot, bo golman z x % verjetnostjo v tisti poziciji. Utežiš random izbiro pozicije golmana glede na zgodovino streljanja.
Še vedno je v pesimetičnem scenariju le 20% možnosti, da golman brani, vendar je povprečje višje.
Še vedno je v pesimetičnem scenariju le 20% možnosti, da golman brani, vendar je povprečje višje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: k--p ()
Anto ::
Link od Vesoljca je približno to(v pravi smeri), kar iščem. Vendar iščem še kakšen primer, če se kdo spomne še česa ?:)
hvala,lp
hvala,lp
M & M ::
Lahko pogooglaš še "neural network". Obstajajo tudi knjižnice za javo ali pa ga spišeš sam. Nevronska omrežja se uporabljajo ravno za napovedovanje naslednjih elementov v nizu in za prepoznavo vzorcev.
Yacked2 ::
1/5 možnosti, da bo na pravem mestu. Naštimej tako, da bo golman vedel kam bo napadalec streljal, potem pa dodaš še eno vrednost in izbereš random ino izmed teh dveh in imaš 1/2 verjetnost, da bo na pravem mestu, če dodaš 2 elementa bo 1/3 itd...
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
Anto ::
Ve kdo mogoče ime katerega nevronskega algoritma, ker sem iskal, vendar nisem našel nobenega algoritma, ki bi mi pomagal pri rešitvi mojega problema. Lahko tudi link do kakšne Java knjižnice.
hvala,lp
edit: java knjižnico sem našel: http://java-ml.sourceforge.net/ , vendar ne vem kateri algoritem, bi bil najboljši za uporabo pri mojem problemu.
hvala,lp
edit: java knjižnico sem našel: http://java-ml.sourceforge.net/ , vendar ne vem kateri algoritem, bi bil najboljši za uporabo pri mojem problemu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Anto ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropsko prvenstvo v nogometu 2016 v Franciji (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Šport | 81528 (60575) | Sssaga |
» | FIFA 12 PC - KAKO UBRANIT 11mOddelek: Igre | 2783 (2208) | thebaloh |
» | Manchester United vs FC BarcelonaOddelek: Loža | 4719 (3814) | Aramis |
» | FIFA 2006 turnirOddelek: Igre | 1031 (775) | JurcaG |
» | Nogometna pravilaOddelek: Loža | 3311 (2986) | ABX |