Forum » Loža » Naročanje preko Aliexpress
Naročanje preko Aliexpress
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
alansi ::
Točno to. Paketomati https://www.direct4.me/ visijo že na večini pošt in express one ti ponuja možnost, da preusmeriš njihovo pošiljko na paketomat.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
buttcrack ::
Žal pa njihov paketomat ne pomeni nič hitrejšo dostavo. Prejšnji petek naj bi bila opravljena dostava, do danes pa je še vedno nekje skladiščena in bo dostavljena bog si ga vedi kdaj.
Včasih si čakal in čakl da je prišlo s kitajske, danes je iz CN 123, lokalno dostavo pa se zadnje čase kar načakaš.
Včasih si čakal in čakl da je prišlo s kitajske, danes je iz CN 123, lokalno dostavo pa se zadnje čase kar načakaš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
V-i-p ::
Malo za hec. A kljukci na carinski nimajo za en barvni fotkič pa eno svetilko v svojih bunkerjih :). Naročil en vžigalnik, ki ga pač pri nas ne najdem v obliki in velikosti cigarete za 1,40€ pa je šel na carino, tole pa dobim, ko se logiram v portal. Smeh.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PARTyZAN ::
Prej bi rekel, da jim spletna aplikacija modificira in stisne fotografijo da se prišpara na prostoru in pa poveča berljivost (B&W, navit kontrast).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
V-i-p ::
Cja, možmo ampak ni logično, ker so v portalu prepisani vsi podatki, pa ni potrebe prebirat iz slike ;). Eh, kar naj imajo, bmk.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
goba ::
Heh, navadno delajo v rokavice, ta je pa kar golorok. :)
*rokavicah
*rokavicah
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: goba ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
k3k3tz ::
Cja, možmo ampak ni logično, ker so v portalu prepisani vsi podatki, pa ni potrebe prebirat iz slike ;). Eh, kar naj imajo, bmk.
Tale mašina z OCR prebere vse podatke s carinske deklaracije in jih vpiše v "sistem". Med drugim tudi, ponavadi neuspešno, prevede opis blaga v slovenščino.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
zpza ::
A je že kdo iimel takšno izkušnjo in kako se je končalo - kaj lahko pričakujem:
torej naročila sem pred več kot 10 dnevi nekaj na aliju pri določenem trgovcu - 10 dni je imel čas da odpošlje izdelek... se ni pretegnil nikamor, na povpraševanja kdaj bo poslal je odgovarjal,da bo,da je naročil veliko... potem en dan predno bi se avtomatsko vrnilo plačilo zaradi neodposlanega paketa, dobim info,da je paket poslan s sledilno številko, ampak ta paket zdaj že več dni nima nobene spremembe v sledenju, noben iskalnik ga ne najde, od kurirja h kateremu je najavljen paket s to sledilno številko piše status: awaiting the seller dispatch
in tak status , ki čaka prodajalca,da preda paket kurirju je zdaj že več dni
kontaktirala sem prodajalca kdaj misli predati paket - in dobim neverjeten odgovor, da je stvari, ki sem jo naročila zmanjkalo... še enkrat ga vprašam kaj je potem v paketu, katerega sledilno številko mi je poslal in za katerega trdi,da je odposlan - tako ga vodi tudi AE kot paket na poti k meni... in mi tip odgovori,da on mora izdelek, ki sem ga jaz naročila šele proizvesti in da ko ga naredijo bo odposlan... kaj ??? kako???
problem je ker AE vodi v sistemu paket kot odposlan in da je na poti in naročila preklicati ne morem, sem kljub temu odprla dispute, ampak po njihovo je na poti in naj čakam 90 dni zdaj, čeprav je očitno da paket ni oddan, celo sam prodajalec to pove, ko trdi da bo še proizvajal stvar, kaj je v škatli, ki ima sledilno številko gor, ki so mi jo poslali in sploh kje dejansko je ta škatla pa ne vem... se mi zdi,da je fliknil prodajalec samo neko fake sledilno številko v sistem, zato,da jaz ne morem zahtevati refundiranja in preklicati naročila, dejansko pa nič ni oddal...
vso komunikacijo s prodajalcem sem poslala kot dokaz AE za obravnavo dispute, ker je očitno iz prodajalčevih besed, da v resnici nič ni poslal... me zanima ali mislite,da bodo to pozitivno rešili glede na dokazano neresno komunikacijo in odnos prodajalca ali bom morala čakati 90 dni?
torej naročila sem pred več kot 10 dnevi nekaj na aliju pri določenem trgovcu - 10 dni je imel čas da odpošlje izdelek... se ni pretegnil nikamor, na povpraševanja kdaj bo poslal je odgovarjal,da bo,da je naročil veliko... potem en dan predno bi se avtomatsko vrnilo plačilo zaradi neodposlanega paketa, dobim info,da je paket poslan s sledilno številko, ampak ta paket zdaj že več dni nima nobene spremembe v sledenju, noben iskalnik ga ne najde, od kurirja h kateremu je najavljen paket s to sledilno številko piše status: awaiting the seller dispatch
in tak status , ki čaka prodajalca,da preda paket kurirju je zdaj že več dni
kontaktirala sem prodajalca kdaj misli predati paket - in dobim neverjeten odgovor, da je stvari, ki sem jo naročila zmanjkalo... še enkrat ga vprašam kaj je potem v paketu, katerega sledilno številko mi je poslal in za katerega trdi,da je odposlan - tako ga vodi tudi AE kot paket na poti k meni... in mi tip odgovori,da on mora izdelek, ki sem ga jaz naročila šele proizvesti in da ko ga naredijo bo odposlan... kaj ??? kako???
problem je ker AE vodi v sistemu paket kot odposlan in da je na poti in naročila preklicati ne morem, sem kljub temu odprla dispute, ampak po njihovo je na poti in naj čakam 90 dni zdaj, čeprav je očitno da paket ni oddan, celo sam prodajalec to pove, ko trdi da bo še proizvajal stvar, kaj je v škatli, ki ima sledilno številko gor, ki so mi jo poslali in sploh kje dejansko je ta škatla pa ne vem... se mi zdi,da je fliknil prodajalec samo neko fake sledilno številko v sistem, zato,da jaz ne morem zahtevati refundiranja in preklicati naročila, dejansko pa nič ni oddal...
vso komunikacijo s prodajalcem sem poslala kot dokaz AE za obravnavo dispute, ker je očitno iz prodajalčevih besed, da v resnici nič ni poslal... me zanima ali mislite,da bodo to pozitivno rešili glede na dokazano neresno komunikacijo in odnos prodajalca ali bom morala čakati 90 dni?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DarwiN ::
Zelo redek, precej edinstven primer in lahko samo ugibaš, kako bodo razsodili. Ti si v boljši pogajalski poziciji, ampak prodajalec se lahko v zagovoru mirno zlaže in kontrira svoje besede iz preteklosti ter skuša vplivat na AE razsodbo. Se lahko hitro zgodi, da mu bodo dali benefit of the doubt in bo treba čakat.
Razen če je znani prevarant. Kakšna sveže odprta AE trgovina s ~75% ratingom, v povezavi s katero so v zadnjem času obravnavali več podobnih primerov. Potem bodo seveda hitro razsodili v tvojo prid.
Mogoče zadevo naročiš še 1x pri drugem prodajalcu, če si prepričana, da omenjeno naročilo ne bo nikoli prispelo.
Razen če je znani prevarant. Kakšna sveže odprta AE trgovina s ~75% ratingom, v povezavi s katero so v zadnjem času obravnavali več podobnih primerov. Potem bodo seveda hitro razsodili v tvojo prid.
Mogoče zadevo naročiš še 1x pri drugem prodajalcu, če si prepričana, da omenjeno naročilo ne bo nikoli prispelo.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
zpza ::
res je redko... sama sem že veliko naročala in vedno vse dobila... kaj takega kot se to dogaja sedaj, se mi še ni zgodilo
za tega tokrat, pa imam vedno bolj občutek,da je goljuf, da nima iskrenih namenov, komunikacija je takšna čudna, se zdi,da vedno išče neke izgovore in če me intuicija ne vara, potem imam občutek, da tega paketa jaz nikoli videla ne bom, da v resnici tip ni nič poslal in da tudi nima nobenega namena.
recimo za primerjavo kako zavlačevanje s strani prodajalca je to: na isti dan sem naročila še eno stvar pri drugem prodajalcu - in tisto stvar danes dobim dostavljeno domov ravno čakam kurirja je najavljena dostava danes...
ta tačudni, pa v vsem tem času, ko je druga stvar ne samo bila že odposlana, ampak že prepotovala celo pot, ta prvi še ni uspel niti spakirati stvari...
nekako mi občutek govori,da je prevarant - v najslabšem primeru bom pač morala čakati 90 dni na dnar...
za tega tokrat, pa imam vedno bolj občutek,da je goljuf, da nima iskrenih namenov, komunikacija je takšna čudna, se zdi,da vedno išče neke izgovore in če me intuicija ne vara, potem imam občutek, da tega paketa jaz nikoli videla ne bom, da v resnici tip ni nič poslal in da tudi nima nobenega namena.
recimo za primerjavo kako zavlačevanje s strani prodajalca je to: na isti dan sem naročila še eno stvar pri drugem prodajalcu - in tisto stvar danes dobim dostavljeno domov ravno čakam kurirja je najavljena dostava danes...
ta tačudni, pa v vsem tem času, ko je druga stvar ne samo bila že odposlana, ampak že prepotovala celo pot, ta prvi še ni uspel niti spakirati stvari...
nekako mi občutek govori,da je prevarant - v najslabšem primeru bom pač morala čakati 90 dni na dnar...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
V-i-p ::
Evo, prvo naročilo preko tega choice in že problemi. Večji paket je prišel zelo hitro, to je res (10 dni). V petek zjutraj me je klical dostavljalec in ker sem bil v službi, se nisem javil. V sms-u dobim link kamor vpišem številko paketa in izberem dostavo v paketnik, ki je celo 150m oddaljen od službe. Kul, potrditve o izbiri na mail ali sms ne dobim, to me je rahlo zmotilo ampak ok. Naložim app Direct4me, ki celo pokaže ta paket, kam bo dostavljen in datum 7.7. Ok, ni bil, to me še ne moti, pač bo drug dan. No, danes pa odprem app, paketa ni več v njemu, tracking na njihovi strani pa javi:
07.07.2023 15:49:29
Pošiljka ni dostavljena, ker je bil spremenjen naslov/datum dostave.
Center: XSI Ljubljana
Toj to zaenkrat :)
07.07.2023 15:49:29
Pošiljka ni dostavljena, ker je bil spremenjen naslov/datum dostave.
Center: XSI Ljubljana
Toj to zaenkrat :)
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
In kaj ima Choice izbira s tvojo in dostavljavčevo nesposobnostjo, da praviš da so že problemi? A da bi pa poklical dostavljavca, če praviš da si imel zgrešen klic od njega, to je pa pretežko? Važno da lahko klikate po raznih app-ih, spreminjate neke dostave in podobno, mar ne bi bilo enostavnejše, če bi se z dostavljavcem direkt preko telefona zmenli, kam in kako vam lahko paket dostavi?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
V-i-p ::
Ja seveda ima veze :). Choice pripelje Express One SI, AESS Ppripelje pa Pošta Slovenije. Pa seveda dostavljalca lahko pokličem, kakopak, mi je pač bolj priročno v 21. stoletju poklikat in vzamem kadar meni paše, zato.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Od kje tebi ta ideja, da kar gre preko Choice izbire pripelje ExpressOne, kar pa preko AESS recimo, pa preko navadne pošte? Meni od kar so prevzeli in začeli vozit ta expressone, vedno oni dostavljajo. Pa je blo večina paketov preko navadnega AE standard ali saver shipinga. Vidiš kako smo sli različni...jaz imam pa rad te "hitre" pošte, ker se z dostavljalcem lahko zmenim, da mi paket recimo pusti pri sosedu,na pumbi, v bližnjem lokalu če ne gre drugače, ker prej če me ni bilo doma, je poštar samo pustil listek v nabiralniku in sem potem moral hodt na našo pošto po paket. Oni majo pa še bolj smešen urnik, kot bilokateri urad v Sloveniji. Kako naj pridem prvzet paket na pošto, če dela do 14h, jaz pa do 15 v službi? Na kakem petrolu to ni noben problem recimo...Sam je treba bit človeški in dostavljalca nazaj poklicat pa se zmenit. Drugače pa ti kar klikaj naprej na appe in pol tu joči kako čakaš na paket že 2 dni.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MacGyver141 ::
Men recimo Ali saver UA.....HU še preko pošte slovenije pride. Ali standard pa choice mi pa itak samo preko ExpressOne še pride.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Orias ::
Meni zadje čase samo Express One vozi pakete ( Cainaio, AESS, AES). Dostava je res hitra. Me pa moti naslednje: Na mail ali SMS dobim obvestilo od dostavi šele takrat ko gre paket pri nas v dostavo in šele takrat izvem tracking kodo od Express One.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DarwiN ::
V parcelsApp vtipkaj AE tracking številko in takoj ko paket prispe na Madžarsko, klikneš spodaj desno na link ExpressOne tracking s kodo.. Se pravi, da lahko slediš paketu 2-5 dni pred dostavo.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bellzmet ::
Kaj pa če ima artikel z zeleno napisano "free delivery". Preko česa pošljejo? Gre čez našo carino?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Groot ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Steinkauz ::
Ta Express One je za en kurac.
Sem bil na dopustu vmes, ko mi je probal dostavit.
Se nisem javil, ker nisem imel telefona pri sebi.
Paket res mali, bi lahko dal v nabiralnik.
Ker se nism javu, niso niti probal dostavit.
Pol probam preusmerit na starše, ne dostavljajo v naše konce.
Mi ne ostane druge, kot da dam v paketomat.
Pridem po 6ih dneh domov, v paketomatu ni več paketa.
Sedaj v skladišču.
Sem se nekako zmenil, da mi še enkrat dostavijo na določen dan.
Me kliče tisti dan, da kurir ni vzel paketa.
Bo mogoče dostavljeno to sredo.
100x raje bi imel pošto, bi dobil lepo listek in me 14 dni čaka na pošti in grem iskat, ko lahko.
Sem bil na dopustu vmes, ko mi je probal dostavit.
Se nisem javil, ker nisem imel telefona pri sebi.
Paket res mali, bi lahko dal v nabiralnik.
Ker se nism javu, niso niti probal dostavit.
Pol probam preusmerit na starše, ne dostavljajo v naše konce.
Mi ne ostane druge, kot da dam v paketomat.
Pridem po 6ih dneh domov, v paketomatu ni več paketa.
Sedaj v skladišču.
Sem se nekako zmenil, da mi še enkrat dostavijo na določen dan.
Me kliče tisti dan, da kurir ni vzel paketa.
Bo mogoče dostavljeno to sredo.
100x raje bi imel pošto, bi dobil lepo listek in me 14 dni čaka na pošti in grem iskat, ko lahko.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bellzmet ::
Jaz sem spremenil datum dostave pa so dostavili 3 dni po željenem datumu. Listek je boljši kot tole ja.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
V-i-p ::
Nekaj takega, kar sta predhodnika napisala, sem pričakoval s temle Express One, zato sem pisal zgoraj. Zdaj, sam sem v petek potem tale večji paket dal v paketnik in trenutni status je, da je v skladišču in bo odpremljen po urniku.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
geslo66& ::
Express One... šele začeli so in logistika te vrste, ko niti naslov ni dovolj, ampak tudi folk da je doma in predčasno obveščanje in dogovarjanje kam drugam in celo kdaj naj dostavijo... je najbolj hebena. Tako da, dajmo jim čas in se bodo unesli, pridobili izkušnje, našli boljše rešitve. Sam sem prejel dve pošiljki zaenkrat in obakrat dobra izkušnja. Dostavljeno kot dogovorjeno (res pa je, da sem bil obakrat doma) in bistveno hitreje kot po navadni pošti in pomembno mi je, da ni dodatnega stroška in za to ceno so odlični. Kdor ne želi ali pa mu je vse to odveč, pa naj si pošiljanje uredi preko drugih shipping opcij in preko carine in preko listka.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Groot ::
Express One... šele začeli so in logistika te vrste, ko niti naslov ni dovolj, ampak tudi folk da je doma in predčasno obveščanje in dogovarjanje kam drugam in celo kdaj naj dostavijo... je najbolj hebena. Tako da, dajmo jim čas in se bodo unesli, pridobili izkušnje, našli boljše rešitve. Sam sem prejel dve pošiljki zaenkrat in obakrat dobra izkušnja. Dostavljeno kot dogovorjeno (res pa je, da sem bil obakrat doma) in bistveno hitreje kot po navadni pošti in pomembno mi je, da ni dodatnega stroška in za to ceno so odlični. Kdor ne želi ali pa mu je vse to odveč, pa naj si pošiljanje uredi preko drugih shipping opcij in preko carine in preko listka.
A si si mogoče vzel vsaj 30s časa in pogledal kdo je za Express One? Ni to ravno neka mala družbica, ki poizkuša vstopiti na trg.
Sicer pa pač zadeva je enaka pri vseh dostavnih službah. V veliki meri je izkušnja odvisna od dotičnega dostavljavca s katerim imaš stik. Kot sem že opisal v tej temi, ima tisti, ki pokriva LJ oziroma vsaj del LJ precej zanimivo (aroganten) odnos. Sem sicer uspel do sedaj prevzeti vse pakete, ampak ob tem večinoma imel izkušnjo kot da jaz delam za njega, ne pa da je njegova služba uspešno dostaviti paket. Ampak tukaj imajo pač srečo, da ta feedback ne bo prišel nazaj do Aliexpress oziroma je slednjim za to vseeno. Si pa upam trditi, da ob takšnih feedbackih ne bodo ravno prva izbira za izbrano dostavno službo slovenskih trgovcev, ker pač na koncu slaba izkušnja ob dostavi v očeh povprečnega potrošnika pusti negativen prizvok tudi ob samem trgovcu (čeprav slednji načeloma s samo dostavo nima nič).
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
PrihajaNodi ::
A vas ne obvestijo preko sms-a 1-2 dni prej da bo dostava na dan dostave pa predvidena ura dostave med 16-17 uro naprimer?
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
V-i-p ::
Ekola :].
Pozdravljeni,
trenutno imamo nepričakovano povečan obseg dela, zato vaša pošiljka še ni bila dostavljena, problem se trudimo čimprej odpraviti in se vam iskreno opravičujemo. Paket bo dostavljen v najkrajšem možnem času.
Pozdravljeni,
trenutno imamo nepričakovano povečan obseg dela, zato vaša pošiljka še ni bila dostavljena, problem se trudimo čimprej odpraviti in se vam iskreno opravičujemo. Paket bo dostavljen v najkrajšem možnem času.
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
hotig ::
@geslo66&
Kot prvo moj komentar ni namenjen žalitvi, da nebo pomote, ampak samo opis znanih dejstev. Očitno si tudi ti šele začel na tem forumu. Jaz mam že nekaj izkušenj, od teh sem verjetno večino objavil v tej temi.
Glede Express One ti zagotavljam, da niso novi, imajo že precej let delovne dobe v Evropi. Moje izkušnje z njimi so precej podobne kot nekateri drugi negativni komentarji. Jaz sem od njih dobival pakete že pred cca. 1,5 leta. In to so bili paketi iz SLO ter AVT pa so bile moje izkušnje samo negativne. V bistvu so komentarji uporabnikov Steinkauz, Groot, Bellzmet idr. enaki mojim slabim izkušnjam. Ta firma je en k...c že od samega začetka. Edina razlika v primerjavi z npr. GLS ali DPD je ta, da so bili oni vsaj na začetku mojih prvih izkušenj z njimi (pred cca. 5 leti) vsaj na začetku v nekaterih primerih ustrežljivi in niso preveč komplicirali oz. smo se včasih še uspeli kaj dogovoriti pri času dostave. Express One so pa xyz že od samega začetka. Če imate možnost, izberite dostavo z AE Saver ali Standard, ker v tem primeru mislim da nebote fasal tega EO s....a.
Uspešno dostavo in prijetne počitnice želim vsem.
Kot prvo moj komentar ni namenjen žalitvi, da nebo pomote, ampak samo opis znanih dejstev. Očitno si tudi ti šele začel na tem forumu. Jaz mam že nekaj izkušenj, od teh sem verjetno večino objavil v tej temi.
Glede Express One ti zagotavljam, da niso novi, imajo že precej let delovne dobe v Evropi. Moje izkušnje z njimi so precej podobne kot nekateri drugi negativni komentarji. Jaz sem od njih dobival pakete že pred cca. 1,5 leta. In to so bili paketi iz SLO ter AVT pa so bile moje izkušnje samo negativne. V bistvu so komentarji uporabnikov Steinkauz, Groot, Bellzmet idr. enaki mojim slabim izkušnjam. Ta firma je en k...c že od samega začetka. Edina razlika v primerjavi z npr. GLS ali DPD je ta, da so bili oni vsaj na začetku mojih prvih izkušenj z njimi (pred cca. 5 leti) vsaj na začetku v nekaterih primerih ustrežljivi in niso preveč komplicirali oz. smo se včasih še uspeli kaj dogovoriti pri času dostave. Express One so pa xyz že od samega začetka. Če imate možnost, izberite dostavo z AE Saver ali Standard, ker v tem primeru mislim da nebote fasal tega EO s....a.
Uspešno dostavo in prijetne počitnice želim vsem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
VIP58 ::
Express One mi je danes dostavil tri pakete, prvega so mi nosili od 30.junija, druga dva sta se mu pridružila vmes. Nisem ničesar spreminjal v zvezi z dostavo, niti me ni nihče kontaktiral.
Dvakrat AE standard in enkrat AE selection standard. Tako da z izbiro shippinga se jim ne izogneš.
Dvakrat AE standard in enkrat AE selection standard. Tako da z izbiro shippinga se jim ne izogneš.
Too much of everything is just enough.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dr.Akula ::
Express One mi je danes dostavil tri pakete, prvega so mi nosili od 30.junija, druga dva sta se mu pridružila vmes. Nisem ničesar spreminjal v zvezi z dostavo, niti me ni nihče kontaktiral.
Dvakrat AE standard in enkrat AE selection standard. Tako da z izbiro shippinga se jim ne izogneš.
Pi meni je tudi AE Standard šel preko njih.
Sporočilo od danes: "Vasa posiljka ni bila dostavljena zaradi visje sile. Za vec informacij poklicite na 081 601 751. Hvala za razumevanje."
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
ni podatka
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BlackHole ::
Sam imam z Express one samo dobre izkušnje zaenkrat. Dostava vsaj 2 do 3 dni hitrejša kot pri Pošti, dostavljalec me vedno tudi pokliče tik pred dostavo, medtem ko Pošta nič ne kliče, včasih paket kar nekje nastavi in ga moraš potem iskat, včasih pa tudi tega ne in moraš na pošto po njega. Pakete si naslovim na službeni naslov, zato sem tudi vedno "doma".
LP Marko
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Isto pri meni. Zaenkrat same dobre izkušnje. Najbrž je največ odvisno od same osebe ki v tvojem/vašem kraju dostavlja, ne pa toliko od same firme, ki to počne. Meni je fajn, ker en dan prej, ali pa tisto jutro ko naj bi paket dostavili, vedno dobim sporočilo na viber. In lahko pričakujem kdaj naj bi bilo dostavljeno. In tudi vedno me dostavljalec pokliče par minut preden pride do mene, tako da če takrat ni nikogar doma, sem se še vedno uspel z njim zmenit, kje mi paket lahko pusti in me je dejansko potem paket vedno tam počakal. Nobenih paketomatov in podobnega. Mislim da vsak od nas ima kakega soseda, morda prostor pri hiši, kjer vam lahko pusti, ali pa nenazadnje, nekoga ki dela v kakem lokalu, benzinski, itd, kjer lahko vsak pride in vam tam pusti paket. Sam treba bit "normalen" in se z njim probat dogovorit.
Glede navadne pošte pa...ja, sej to da dobiš listek in greš potem iskat na pošto je tudi kul. Problem nastane, da listka ni, ker ali ga sploh ni bilo, ali pa se zgubi med vsemi reklamami v poštnem nabiralniku. In pol, ker te od tam nihče ne pokliče, niti ne veš, da je paket pri njih. Sam sem že parkrat imel tak problem, da če ne bi preveril občasno na parcelapp recimo, kaj se dogaja z mojimi paketi, ne bi niti vedel, da je na moji pošti. Enkrat se mi je celo zgodilo, da sm odprl dispute na AE in mi so ga zavrnili, češ da je paket na moji lokalni pošti že 10 dni in čaka na prevzem. Res je bil tam, poštar pa valda ni nič o tem vedel. Problem pri nas z navadno pošto je predvsem poleti, ko pridejo delat razni študenti in se jim kratko malo jebe. Važno da pridejo položnice, pa morda kaka razglednica iz morja, vse ostalo pa...
V glavnem, če imate problem z Express One oz njihovim dostavljalcem, bi morda blo pametno da jim pišete na mail...če bo isti dostavljalec imel več teh "črnih pik", bodo že kaj uredili, verjemte mi.
Glede navadne pošte pa...ja, sej to da dobiš listek in greš potem iskat na pošto je tudi kul. Problem nastane, da listka ni, ker ali ga sploh ni bilo, ali pa se zgubi med vsemi reklamami v poštnem nabiralniku. In pol, ker te od tam nihče ne pokliče, niti ne veš, da je paket pri njih. Sam sem že parkrat imel tak problem, da če ne bi preveril občasno na parcelapp recimo, kaj se dogaja z mojimi paketi, ne bi niti vedel, da je na moji pošti. Enkrat se mi je celo zgodilo, da sm odprl dispute na AE in mi so ga zavrnili, češ da je paket na moji lokalni pošti že 10 dni in čaka na prevzem. Res je bil tam, poštar pa valda ni nič o tem vedel. Problem pri nas z navadno pošto je predvsem poleti, ko pridejo delat razni študenti in se jim kratko malo jebe. Važno da pridejo položnice, pa morda kaka razglednica iz morja, vse ostalo pa...
V glavnem, če imate problem z Express One oz njihovim dostavljalcem, bi morda blo pametno da jim pišete na mail...če bo isti dostavljalec imel več teh "črnih pik", bodo že kaj uredili, verjemte mi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
geslo66& ::
Nikjer ne govorim, da je Express One mala firma (kar mi dva podtikata), govorim, da so povsem novi na tem trgu in da gre za logistično ekstremno zahteven projekt - prav zaradi koristi, ki jih omogočajo, ki jih navadna pošta praviloma ne (niti jih praviloma druge dostavne službe ne; dogovarjanje naj pusti na okenski polici ali pri sosedu) - in to celo za nižjo ceno + in so ob tem celo zelo hitri. Predhodno obveščanje, dogovarjanje kam naj dostavijo, kdaj, kam ne, naknadna možnost preusmeritve... Zelo koristne prednosti za uporabnike, (kar pa ne pomeni, da za vse, kot vidimo; nekateri pač bolj prisegajo na dostavo listka, kot samega paketa).
Folk benti nad obvestili o 'zamiku' dostave; ja, vedno je to nadloga, ampak treba je upoštevati, da preko njihove dostave potuje paket iz Čajne veliko manj dni ali kar tednov, kot preko katerekoli druge dostave (ja, iz hebene Kitajske prejmem zdaj pakete v dveh f..ing tednih, kar je bilo fantazija do pred dobrega pol leta = preden je AE dobil prav tega novega partnerja; trajalo praviloma 1-3 mesece... ne spomnim se, da je trajalo kdaj manj kot 1 mesec, pa imam za sabo 100+ nakupov. In zdaj naj bentim nad dostavo, ker da 'zamuja' en dan ali dva? Bodimo resni...
Če želite točnost in maksimalno hitrost, izberite GLS/DHL/FEdEx - in če vas ne bo, bodo dostavili na vnaprej predvideno mesto (na kar nimate vpliva) nekam daleč od doma. Za nas, ki dajemo več želimo ekonomičnost in priročnost, je EO odlična opcija, ki je zelo olajšala bezerancijo s shippingom (in prevzemom) in je zelo dobrodošla konkurenca. Za tiste, ki prisegajo na navadno pošto z listki, pa so tudi rešitve, kot so bile nekoč. Kupovanje je kar naenkrat (tudi ali pa prav zaradi tega novega ponudnika) postalo bolj enostavno, bolj pregledno, z manj zapleti, bolj prijetno.
Folk benti nad obvestili o 'zamiku' dostave; ja, vedno je to nadloga, ampak treba je upoštevati, da preko njihove dostave potuje paket iz Čajne veliko manj dni ali kar tednov, kot preko katerekoli druge dostave (ja, iz hebene Kitajske prejmem zdaj pakete v dveh f..ing tednih, kar je bilo fantazija do pred dobrega pol leta = preden je AE dobil prav tega novega partnerja; trajalo praviloma 1-3 mesece... ne spomnim se, da je trajalo kdaj manj kot 1 mesec, pa imam za sabo 100+ nakupov. In zdaj naj bentim nad dostavo, ker da 'zamuja' en dan ali dva? Bodimo resni...
Če želite točnost in maksimalno hitrost, izberite GLS/DHL/FEdEx - in če vas ne bo, bodo dostavili na vnaprej predvideno mesto (na kar nimate vpliva) nekam daleč od doma. Za nas, ki dajemo več želimo ekonomičnost in priročnost, je EO odlična opcija, ki je zelo olajšala bezerancijo s shippingom (in prevzemom) in je zelo dobrodošla konkurenca. Za tiste, ki prisegajo na navadno pošto z listki, pa so tudi rešitve, kot so bile nekoč. Kupovanje je kar naenkrat (tudi ali pa prav zaradi tega novega ponudnika) postalo bolj enostavno, bolj pregledno, z manj zapleti, bolj prijetno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: geslo66& ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Čisto pri vseh omenjenih in neomenjenih: PS, GLS, DPD, DHL, FedEX ... se da dogovoriti za dostavo na drugo mesto. Nekje imajo opcije kar online, vselej pa v dogovoru z dostavljalcem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Seveda se da. Razlika med navadno pošto slovenije in pa recimo tem Express One je v tem, da me navaden lokalni poštar še nikdar ni obvestil telefonsko ali preko maila, da mi ima za dostavit paket. Zatp raje vidim ta Express One. Če druzga ne, vsaj vem da imajo moj paket. Za način in čas dostave, se pol že dogovorim z dostavljalcem. In kot pravi geslo66& zgoraj...tako hitre dostave, kot jo dobivam zadnjih nekaj mesecev od tega Express One, nisem v vseh letih obstoja AE in nakupovanja pri njih, še nikdar imel. Tako da, raje počakam dan, dva ali morda celo tri, da mi dostavijo oni, kot pa pol spet čakat po mesec ali dva, morda celo cele tri, da se spomni pošta slovenije to nekako sprocesirat in mi dostavit v nabiralnik. Po možnosti niti ne paketa, ampak samo listek!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
hotig ::
@geslo66&
Ne vem, če si s tem podtikanjem mislil name. Jst ti nisem čisto nič podtikal, sploh pa nisem omenjal, da je EO majhna firma. Če meniš tako, preberi moj komentar še enkrat (in uživaj v branju). Tvoja trditev, da so novi, pa je napačna. Originalna firma je nastala leta 2007 s prevzemom oz. združitvijo v Avstriji, prvotno podjetje za dostavo pa je bilo v AVT ustanovljeno že leta 1997.
Koristne prednosti za uporabnika, ki jih ti omenjaš, v mojih primerih z njimi niso nikoli delovale. Tudi brez obvestil o dostavi oz. zamiku ali pa obvestilo o dostavi med 8 in 18h mi pomenijo en k...c, če potem ni dostave in dobim naslednji dan isto sporočilo, ker pač niso mogli dostaviti dan prej. Imam veliko boljše izkušnje pri GLS in DHL (čeprav imam tudi za njih kar nekaj kritik). Ravno EO ima najmanj podružnic v SLO in potem dostavljajo nekam daleč od doma na kar pa nimam vpliva. Če pričakujejo, da bom vzel dopust za cel teden, ker niso zmožni predvideti dostave za natančen dan v tednu in v okviru 3-5 ur, kot to počnejo druge dostavne službe, pošiljajo obvestila, ki jim niso pomembna in se jih ne držijo ter niso prilagodljivi do uporabnika, potem se imamo uporabniki vso pravico bentiti nad njihovo dejavnostjo.
Kar zadeva hitrost dostave, sem jst zadnje tri pakete dobil iz prijazne Ljudske republike Kitajske v 15 in 16 dneh. Za dostavo sem izbral AE Saver oz. Standard. Vsi so prišli preko HU in jih je meni v SLO dostavila Pošta Slovenije. Pa še cel kup paketov je v preteklih letih prišel v manj kot 30 dneh, tudi v času korone. Jst sem čisto resen pa bodi tudi ti.
Ravno zaradi možnost prilagoditve in priročnosti pri drugih ponudnikih ter ob tem tudi hitrosti, enostavnosti, preglednosti in najmanj možnih zapletov je za mene na podlagi lastnih izkušenj Express One v tem trenutku najslabša izbira.
Ne vem, če si s tem podtikanjem mislil name. Jst ti nisem čisto nič podtikal, sploh pa nisem omenjal, da je EO majhna firma. Če meniš tako, preberi moj komentar še enkrat (in uživaj v branju). Tvoja trditev, da so novi, pa je napačna. Originalna firma je nastala leta 2007 s prevzemom oz. združitvijo v Avstriji, prvotno podjetje za dostavo pa je bilo v AVT ustanovljeno že leta 1997.
Koristne prednosti za uporabnika, ki jih ti omenjaš, v mojih primerih z njimi niso nikoli delovale. Tudi brez obvestil o dostavi oz. zamiku ali pa obvestilo o dostavi med 8 in 18h mi pomenijo en k...c, če potem ni dostave in dobim naslednji dan isto sporočilo, ker pač niso mogli dostaviti dan prej. Imam veliko boljše izkušnje pri GLS in DHL (čeprav imam tudi za njih kar nekaj kritik). Ravno EO ima najmanj podružnic v SLO in potem dostavljajo nekam daleč od doma na kar pa nimam vpliva. Če pričakujejo, da bom vzel dopust za cel teden, ker niso zmožni predvideti dostave za natančen dan v tednu in v okviru 3-5 ur, kot to počnejo druge dostavne službe, pošiljajo obvestila, ki jim niso pomembna in se jih ne držijo ter niso prilagodljivi do uporabnika, potem se imamo uporabniki vso pravico bentiti nad njihovo dejavnostjo.
Kar zadeva hitrost dostave, sem jst zadnje tri pakete dobil iz prijazne Ljudske republike Kitajske v 15 in 16 dneh. Za dostavo sem izbral AE Saver oz. Standard. Vsi so prišli preko HU in jih je meni v SLO dostavila Pošta Slovenije. Pa še cel kup paketov je v preteklih letih prišel v manj kot 30 dneh, tudi v času korone. Jst sem čisto resen pa bodi tudi ti.
Ravno zaradi možnost prilagoditve in priročnosti pri drugih ponudnikih ter ob tem tudi hitrosti, enostavnosti, preglednosti in najmanj možnih zapletov je za mene na podlagi lastnih izkušenj Express One v tem trenutku najslabša izbira.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
stara mama ::
Me zanima, kako nekateri funkcionirate v vsakdanjem življenju, če vam ena dostavna služba dela toliko sivih las in enega stresa.
Tako pač je zdaj, v povprečju so izkušnje boljše kot prej in sprijaznit se je treba z novim ponudnikom.
Al pa plačaj DHL, ti noben ne preprečuje.
Tako pač je zdaj, v povprečju so izkušnje boljše kot prej in sprijaznit se je treba z novim ponudnikom.
Al pa plačaj DHL, ti noben ne preprečuje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Vidim da ne bomo nikamor prišli, ker ima vsak drugačen pogled in drugačne izkušnje. Sam mi resno ni jasno kakega pacienta od dostavljalca morate imeti v vašem kraju, ker z mojim se je do sedaj še vse dalo zmenit. Veliko več in hitreje, kot na navadni pošti, ki se mi zdi, da je včasih ostala v dobesedno socialističnih časih. In ja, kot pravi stara mama...ljudje se bojijo novosti. Ali jih pa ne znajo sprejeti. To je to.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
stara mama ::
Ne, ljudje so pozabili bit človeški oz. komunicirat s človekom (kar dostavljalec tudi je).
Znajo še samo klikat po appu, še hamburger jim mora pripeljat robot.
Znajo še samo klikat po appu, še hamburger jim mora pripeljat robot.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Groot ::
stara mama je izjavil:
Ne, ljudje so pozabili bit človeški oz. komunicirat s človekom (kar dostavljalec tudi je).
Znajo še samo klikat po appu, še hamburger jim mora pripeljat robot.
No dajmo dežurni trolček, me zanima kako bi tvoj veleum rešil sledečo komunikacijo z menda ultra ustrežljivim dostavljavcem Express One.
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Dobim zjutraj SMS da bom tisti dan prejel dostavo paketa. Nobene opcije izbire preusmeritve itd., navedeno samo (citiram iz maila, ki sem ga sedaj posebej zate našel v smetnjaku): "Pozdravljeni, vasa posiljka XXX je danes nalozena za dostavo. Kurir: +386XXXX Lepo vas pozdravljamo, Express One SI" (šumnikov in pik nisem izpustil jaz, ampak lepo oni sami).
Po nekem naključju sem ravno tisti dan delal od doma in si mislil ok super, sem imel srečo. Doma čakam dostavo, nakar mi končno zvoni telefon, seveda ravno med kuhanjem kosila. Se oglasim in kurir brez dober dan itd. "zabije paket mam za tebe, prit dol iskat". Ga vprašam, če je že blizu, pa reče ja prit spodi sem. Na hitro odstavim stvari iz štedilnika, nataknem natikače in letim iz prvega nadstropja do vhoda. Seveda kurirja pred vrati ni, ampak je lepo sedel v kombiju na ulici. Ker pa je ta ulica enosmerna, je v tem času pač prišel nekdo za kurirja in mu pohupal. Si mislim boš že počakal 10s, nakar kurir suvereno odpelje. Gledam za njim če se bo kje ustavil, ampak ne model se odpelje naprej po ulici in zavije v drugo ulico. Vzamem telefon v roke, kličem nazaj na njegovo številko in se model nasikano oglasi da kje hodim da on je pač mogu it. Pa mu rečem da sem stal dobesedeno 5m od njega, kar seveda presliši in suvereno zabije da naj počakam sedaj, da ima on dva druga paketa v naselju še za dostavit in pride nazaj. No po 10min sem ga končno dočakal, čeprav bi mu iz principa najraje rekel da naj kar pride še enkrat en drug dan.
Me res zanima kako bi moral po tvoje jaz ustrežljivo ravnati? Najbrž bi bilo najbolje, da mu pomagam vse pakete naokrog še razvozit, da revež ne bo pregorel od silne ustrežljivosti.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Seveda se da. Razlika med navadno pošto slovenije in pa recimo tem Express One je v tem, da me navaden lokalni poštar še nikdar ni obvestil telefonsko ali preko maila, da mi ima za dostavit paket.Ravno danes me je klical poštar, da ima dva paketka zame (enega zame in enega za družinskega člana), in da če sem doma. Ker me ni bilo, mi je obe pošiljki pustil na dogovorjenem mestu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Seveda se da. Razlika med navadno pošto slovenije in pa recimo tem Express One je v tem, da me navaden lokalni poštar še nikdar ni obvestil telefonsko ali preko maila, da mi ima za dostavit paket.Ravno danes me je klical poštar, da ima dva paketka zame (enega zame in enega za družinskega člana), in da če sem doma. Ker me ni bilo, mi je obe pošiljki pustil na dogovorjenem mestu.
Resno? Navadni poštar pošte Slovenije? Potem imaš prekleto srečo...mene v vseh letih ni naš navadni poštar še nikdar klical..za nobeno zadevo. Če sem bil doma je blo ok, mi je dal, če me ni blo pa listek v nabiralnik ali pa še to ne. Medtem ko vsaka hitra pošta prej pokliče. Ne glede na to ali gre za paket z odkupnino ali pa ne.
stara mama je izjavil:
Ne, ljudje so pozabili bit človeški oz. komunicirat s človekom (kar dostavljalec tudi je).
Znajo še samo klikat po appu, še hamburger jim mora pripeljat robot.
No dajmo dežurni trolček, me zanima kako bi tvoj veleum rešil sledečo komunikacijo z menda ultra ustrežljivim dostavljavcem Express One.
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Dobim zjutraj SMS da bom tisti dan prejel dostavo paketa. Nobene opcije izbire preusmeritve itd., navedeno samo (citiram iz maila, ki sem ga sedaj posebej zate našel v smetnjaku): "Pozdravljeni, vasa posiljka XXX je danes nalozena za dostavo. Kurir: +386XXXX Lepo vas pozdravljamo, Express One SI" (šumnikov in pik nisem izpustil jaz, ampak lepo oni sami).
Po nekem naključju sem ravno tisti dan delal od doma in si mislil ok super, sem imel srečo. Doma čakam dostavo, nakar mi končno zvoni telefon, seveda ravno med kuhanjem kosila. Se oglasim in kurir brez dober dan itd. "zabije paket mam za tebe, prit dol iskat". Ga vprašam, če je že blizu, pa reče ja prit spodi sem. Na hitro odstavim stvari iz štedilnika, nataknem natikače in letim iz prvega nadstropja do vhoda. Seveda kurirja pred vrati ni, ampak je lepo sedel v kombiju na ulici. Ker pa je ta ulica enosmerna, je v tem času pač prišel nekdo za kurirja in mu pohupal. Si mislim boš že počakal 10s, nakar kurir suvereno odpelje. Gledam za njim če se bo kje ustavil, ampak ne model se odpelje naprej po ulici in zavije v drugo ulico. Vzamem telefon v roke, kličem nazaj na njegovo številko in se model nasikano oglasi da kje hodim da on je pač mogu it. Pa mu rečem da sem stal dobesedeno 5m od njega, kar seveda presliši in suvereno zabije da naj počakam sedaj, da ima on dva druga paketa v naselju še za dostavit in pride nazaj. No po 10min sem ga končno dočakal, čeprav bi mu iz principa najraje rekel da naj kar pride še enkrat en drug dan.
Me res zanima kako bi moral po tvoje jaz ustrežljivo ravnati? Najbrž bi bilo najbolje, da mu pomagam vse pakete naokrog še razvozit, da revež ne bo pregorel od silne ustrežljivosti.
Sej pravim Groot...verjetno velika verjetnost od dostavljalca do dostavljalca. Zgleda da imate pri vas v Ljubljani nekega znaveličanega tipa, ki misli da si ti tam zaradi njega in ne obratno. Pri nas ni tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
stara mama ::
stara mama je izjavil:
Ne, ljudje so pozabili bit človeški oz. komunicirat s človekom (kar dostavljalec tudi je).
Znajo še samo klikat po appu, še hamburger jim mora pripeljat robot.
No dajmo dežurni trolček, me zanima kako bi tvoj veleum rešil sledečo komunikacijo z menda ultra ustrežljivim dostavljavcem Express One.
Lokacija: Ljubljana Bežigrad
Dobim zjutraj SMS da bom tisti dan prejel dostavo paketa. Nobene opcije izbire preusmeritve itd., navedeno samo (citiram iz maila, ki sem ga sedaj posebej zate našel v smetnjaku): "Pozdravljeni, vasa posiljka XXX je danes nalozena za dostavo. Kurir: +386XXXX Lepo vas pozdravljamo, Express One SI" (šumnikov in pik nisem izpustil jaz, ampak lepo oni sami).
Po nekem naključju sem ravno tisti dan delal od doma in si mislil ok super, sem imel srečo. Doma čakam dostavo, nakar mi končno zvoni telefon, seveda ravno med kuhanjem kosila. Se oglasim in kurir brez dober dan itd. "zabije paket mam za tebe, prit dol iskat". Ga vprašam, če je že blizu, pa reče ja prit spodi sem. Na hitro odstavim stvari iz štedilnika, nataknem natikače in letim iz prvega nadstropja do vhoda. Seveda kurirja pred vrati ni, ampak je lepo sedel v kombiju na ulici. Ker pa je ta ulica enosmerna, je v tem času pač prišel nekdo za kurirja in mu pohupal. Si mislim boš že počakal 10s, nakar kurir suvereno odpelje. Gledam za njim če se bo kje ustavil, ampak ne model se odpelje naprej po ulici in zavije v drugo ulico. Vzamem telefon v roke, kličem nazaj na njegovo številko in se model nasikano oglasi da kje hodim da on je pač mogu it. Pa mu rečem da sem stal dobesedeno 5m od njega, kar seveda presliši in suvereno zabije da naj počakam sedaj, da ima on dva druga paketa v naselju še za dostavit in pride nazaj. No po 10min sem ga končno dočakal, čeprav bi mu iz principa najraje rekel da naj kar pride še enkrat en drug dan.
Me res zanima kako bi moral po tvoje jaz ustrežljivo ravnati? Najbrž bi bilo najbolje, da mu pomagam vse pakete naokrog še razvozit, da revež ne bo pregorel od silne ustrežljivosti.
Dolores komplikatores.
Tak dolg sestavek zaradi nestrpnega voznika avtomobila?
Pejd na svež zrak se raje sprostit :)
Enako priporočam nestrpnemu vozniku, dostavljalec je pač na normi, po mojem za ne ravno zavidanja vredno mezdo.
Mal več plačaj za dostavo, pa te bo čakal tud eno uro, če je treba.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
errhec ::
3.7 naročeno, več artiklov. Vse preko Ali (express, saver...) Dobil danes preko EXPRESS ONE.
Do sedaj imam le dobre izkušnje z hitrostjo in dostavo.
Do sedaj imam le dobre izkušnje z hitrostjo in dostavo.
dd
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Orias ::
V parcelsApp vtipkaj AE tracking številko in takoj ko paket prispe na Madžarsko, klikneš spodaj desno na link ExpressOne tracking s kodo.. Se pravi, da lahko slediš paketu 2-5 dni pred dostavo.
Hvala. Uporabljam drugače mobilno aplikacijo od teh. Bom pa poskusil v prihodnje prek računalnika.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
k4vz0024 ::
17track
Ne omogoča sledenje Express One.
Zakaj Kitajci tako moledujejoza preklic dispute?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: k4vz0024 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Ales ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vuli ::
Je še kakšna druga apk namesto Parcele, ki omogoča enako sledljivost pošiljkami?
expressone zna bi malo cuden včasih.drugače lahko na eurodis.com tudi kaj najdeš
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|