Forum » Loža » Naročanje preko Aliexpress
Naročanje preko Aliexpress
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Furbo ::
11.11. je itak nateg. Prej in kasneje so cene nižje.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DarwiN ::
Pa očitno po novem zavrnejo dispute glede famoznega 5€ penaltyja za napačno izpolnjen CN22 obrazec... Torej odslej likely več ne pomaga, da napišeš prodajalcu naj pravilno izpolni deklaracijo.
Skratka, smo kot kupci povsem brez moči. Kitajci kategorično ne izpolnjujejo teh obrazcev po pravilih, naši bananarji na carinski pošti pa lepo kasirajo. Only in Slovenija.
Pa sorry, da še enkrat več odpiram to debato..:S
Skratka, smo kot kupci povsem brez moči. Kitajci kategorično ne izpolnjujejo teh obrazcev po pravilih, naši bananarji na carinski pošti pa lepo kasirajo. Only in Slovenija.
Pa sorry, da še enkrat več odpiram to debato..:S
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
In s kakšnim razlogom so ti zavrnili?
Torej, Kitajci te nategujejo, kriva je pa naša država?
Torej, Kitajci te nategujejo, kriva je pa naša država?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DarwiN ::
Razlog, da so vse carinske obveznosti na strani kupca in pika... Pravzaprav je že nekdo na prejšnji strani omenil, da so mu zavrnili pritožbo.
Kitajci nikogar ne nategujejo, ker očitno nobena druga država na svetu ne komplicira s temi jajcami, zato tudi ne izpolnjujejo pravilno teh cheap deklaracij, saj ni nobenega pritiska na njih...
Kitajci nikogar ne nategujejo, ker očitno nobena druga država na svetu ne komplicira s temi jajcami, zato tudi ne izpolnjujejo pravilno teh cheap deklaracij, saj ni nobenega pritiska na njih...
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
johanblond ::
Aliexpress.
Naročil nadomestni LCD za Redmi Note 5.
Če 14 dni opazim da je status cancelled (po 14 dneh). Vprašam prodajalca, kaj to pomeni.
Odgovori, da ni bila pošiljak prevzeta, da sliko z novim LCD in tracking kodo in da je poslano.
Po mesecu in še malo (od nove pošilke) dobim LCD, načeloma vse v redu, razen da je za Redmi 5 plus in ni to to kar rabim.
Sem par ur nazaj pisal prodajalcu, da mi ni poslal pravega (odgovora še ni), pa me sedaj zanima kako postopati naprej. Status naročila je pa finished, ker je vmes poteklo že toliko časa.
Naročil nadomestni LCD za Redmi Note 5.
Če 14 dni opazim da je status cancelled (po 14 dneh). Vprašam prodajalca, kaj to pomeni.
Odgovori, da ni bila pošiljak prevzeta, da sliko z novim LCD in tracking kodo in da je poslano.
Po mesecu in še malo (od nove pošilke) dobim LCD, načeloma vse v redu, razen da je za Redmi 5 plus in ni to to kar rabim.
Sem par ur nazaj pisal prodajalcu, da mi ni poslal pravega (odgovora še ni), pa me sedaj zanima kako postopati naprej. Status naročila je pa finished, ker je vmes poteklo že toliko časa.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MIHAc27 ::
Pa očitno po novem zavrnejo dispute glede famoznega 5€ penaltyja za napačno izpolnjen CN22 obrazec... Torej odslej likely več ne pomaga, da napišeš prodajalcu naj pravilno izpolni deklaracijo.
Skratka, smo kot kupci povsem brez moči. Kitajci kategorično ne izpolnjujejo teh obrazcev po pravilih, naši bananarji na carinski pošti pa lepo kasirajo. Only in Slovenija.
Pa sorry, da še enkrat več odpiram to debato..:S
Zadoščenje je edino, da daš 1 zvezdico v feedbacku.
Pa sam vedno naročam, z mislijo na to kazen...se mi splača, če moram doplačat še teh 5e?
Druga možnost je, da enostavno ne prevzameš paketa in odpreš dispute da nisi dobil.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bellzmet ::
Hehe kateri komentar "Smo kupci povsem brez moči". Ja ne več kupovat iz Kitajske, če te kaj moti. Naroči pri nas.
So pa bananarji kitajci, ker nočjo izpolnit CN22, naši pa delajo kot je predpisano in prav je tako. Če pošta ni pravilno označena je treba iti čez določene postopke.
So pa bananarji kitajci, ker nočjo izpolnit CN22, naši pa delajo kot je predpisano in prav je tako. Če pošta ni pravilno označena je treba iti čez določene postopke.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Mare2 ::
Hehe kateri komentar "Smo kupci povsem brez moči". Ja ne več kupovat iz Kitajske, če te kaj moti. Naroči pri nas.
So pa bananarji kitajci, ker nočjo izpolnit CN22, naši pa delajo kot je predpisano in prav je tako. Če pošta ni pravilno označena je treba iti čez določene postopke.
Bellzmet, in kaj potem iščeš v tej temi, če kupuješ na Mimovrste? Tema je Naročanje preko Aliexpress. Kake mate. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bellzmet ::
Hm kje je pa rečeno, da ne kupujem iz Kitajske? In da kupujem na Mimovrste:) Malo preberi komu odgovarjaš:)
Sam pizdenje za brez veze (npr. v tem primeru čez pošto) mi gre na živce:) Pa še posebej ker niso nič krivi, če kitajc ne izpolni CN22.
Sam pizdenje za brez veze (npr. v tem primeru čez pošto) mi gre na živce:) Pa še posebej ker niso nič krivi, če kitajc ne izpolni CN22.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Mare2 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bellzmet ::
Hja sej vem. Mamini sinčki pa vam gre na živce ker vas en kitajček ne uboga:)
Drgač pa rešitev kar iščite...samo ne šimfat naše pošte k ni nič kriva.
Drgač pa rešitev kar iščite...samo ne šimfat naše pošte k ni nič kriva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BorutK-73 ::
Kdo pa pravi da je kriva naša pošta?! Krivi so leni kitajci, ker na vse štamplajo "gift" ali "metal tube" in cena 3 ali 9$.
![;)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_wink.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Mare2 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Bellzmet ::
Moj komentar je letel na tole "Skratka, smo kot kupci povsem brez moči. Kitajci kategorično ne izpolnjujejo teh obrazcev po pravilih, naši bananarji na carinski pošti pa lepo kasirajo. Only in Slovenija." od DarwiN.
Ja kitajce je pa neznansko strah, ko dobivajo maile in vse kar znajo iz mailov razbrat med besedilom je "CN22":)
Ja kitajce je pa neznansko strah, ko dobivajo maile in vse kar znajo iz mailov razbrat med besedilom je "CN22":)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
johanblond ::
Moral bi vrnit napačen LCD, ali v Rusijo ali v Kitajsko (kupljen na Alliexpressu).
A je lahko navadna pošiljka brez trackinga lia moram izbrat nekaj s trackingom.
Koliko pride pošiljanje (stiropor paketek bi šel v mehurčkasto kuverto, teža do 250 g).
A je lahko navadna pošiljka brez trackinga lia moram izbrat nekaj s trackingom.
Koliko pride pošiljanje (stiropor paketek bi šel v mehurčkasto kuverto, teža do 250 g).
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Furbo ::
5,70€ priporočeno pismo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
techuser ::
Kako hitro kaj dobite pošiljke z aliexpress standard shipping? Jaz sem dobil ponavadi od 7 do 10 dni najkasneje čeprav imajo deklarirano od 16-25 dni.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
DarwiN ::
7 do 10 dni izjemoma ponavadi pride, kadar imajo pripravljeno zalogo nekje na Nizozemskem, drgač pa ~30 dni neposredno iz Kitajske.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DarwiN ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Moj komentar je letel na tole "Skratka, smo kot kupci povsem brez moči. Kitajci kategorično ne izpolnjujejo teh obrazcev po pravilih, naši bananarji na carinski pošti pa lepo kasirajo. Only in Slovenija." od DarwiN.
Ja kitajce je pa neznansko strah, ko dobivajo maile in vse kar znajo iz mailov razbrat med besedilom je "CN22":)
Pusti agentka da joka v tri dni in prosijaci za cente na referalih,
Kako hitro kaj dobite pošiljke z aliexpress standard shipping? Jaz sem dobil ponavadi od 7 do 10 dni najkasneje čeprav imajo deklarirano od 16-25 dni.
Razlicno, praviloma dober teden do 14 dni, je bil pa tudi ze mesec. Precej je odvisno od srece, ce je roba ze v carinskem skladiscu ali mora dejansko se prit iz kitajske.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BorutK-73 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Furbo ::
Zadnja zadeva 14 dni, naročil 8.1. Res pa ti hitro pošiljajo, ne samo nakladajo, da so poslali, potem pa čaka nekje v skladišču. :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
gaspert ::
Včasih traja po mesec, včasih pa dobiš v 14 dneh. Nič se ne moreš zanesti, razen, če ne izbereš kakšne hitre pošte ala DHL, EMS... Samo je pa res, da to stane :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
matobeli ::
A ma kdo izkušnjo kako odreagira PP na zgubljene paketke?
Nimam sicer AE težav, mi pa eni drugi kitajci posiljujejo dobroimetje namesto vračila na kartico, pa želim biti 100% da lahko zmagam preden omenim paypal.
Nimam sicer AE težav, mi pa eni drugi kitajci posiljujejo dobroimetje namesto vračila na kartico, pa želim biti 100% da lahko zmagam preden omenim paypal.
![>:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_twisted.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
jest10 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BorutK-73 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
matobeli ::
Ma sej vstrajam, sam se mi res ne da vsak dan gledat a so že odgovoril al ne, pol pa sprašujejo če je naslov taprav, če pošlejo še enkrat, dobroimetje, blablabla
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
techuser ::
Hvala vsem za izkušnje z aliexpress dostavo. Pri meni je bilo tako kot sem povedal nekje od 7 pa do 10 dni ponavadi. Največ pa 14 dni ko se je zavleklo na naši carini.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
hotig ::
Zadnje tedne imam določene težave pri in po prijavljanju v AliExpress? Po odpiranju prve strani izberem Join in v zgornjem desnem kotu. Po navadi se mi je po vpisu uporabniškega imena (naslov e-pošte) in gesla ter prijavi vedno odprla prva stran, v desnem zgornjem kotu pa opcije Cart, Wish list in moje ime / Sign out. Pri Cart je pisalo število izbranih izdelkov, v wishlistu jih pa itak nimam nič. No zdaj se je zadeva spremenila, v Cart mi kaže število 0, namesto moje ime / Sign out pa kaže Log in / Sign out.
Prej so se ob pomiku miške na moje ime vertikalno pokazale določene opcije (My AliExpress, My Orders, Message Center, itd.). Zdej pa do teh več nimam dostopa. Le če na koncu strani izberem Customer service pri možnosti Help, in po večkratnih klikih in različnih izbirah pridem do mojih naročil in ob tem se mi v zgornjem delu strani horizontalno v rdeči črti pokažejo opcije My AliExpress, My Orders itd.
Torej, predvideval sem, da je šlo mogoče za kakšno posodobitev AliExpress strani ali pa je kej kriva kakšna Windows (Explorer) posodobitev. Sicer sem pred tednom opravil en uspešen nakup, ampak zdaj to stanje traja že skoraj mesec dni.
Zanima me torej (če ima kdo kakšno informacijo) a so šli tam na vzhodu že na novoletno praznovanje pa stran ne deluje čisto po Prešernu ali je kej narobe z mojim računom, so mogoče zdaj pač spremenili določene opcije in nastavitve?
Prej so se ob pomiku miške na moje ime vertikalno pokazale določene opcije (My AliExpress, My Orders, Message Center, itd.). Zdej pa do teh več nimam dostopa. Le če na koncu strani izberem Customer service pri možnosti Help, in po večkratnih klikih in različnih izbirah pridem do mojih naročil in ob tem se mi v zgornjem delu strani horizontalno v rdeči črti pokažejo opcije My AliExpress, My Orders itd.
Torej, predvideval sem, da je šlo mogoče za kakšno posodobitev AliExpress strani ali pa je kej kriva kakšna Windows (Explorer) posodobitev. Sicer sem pred tednom opravil en uspešen nakup, ampak zdaj to stanje traja že skoraj mesec dni.
Zanima me torej (če ima kdo kakšno informacijo) a so šli tam na vzhodu že na novoletno praznovanje pa stran ne deluje čisto po Prešernu ali je kej narobe z mojim računom, so mogoče zdaj pač spremenili določene opcije in nastavitve?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
e-marko ::
Nope, meni dela ok. Firefox. Počisti malo brskalnik in bi moralo delati. Piškotki in stuff...
Lp
Lp
...somebody, somewhere...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
hotig ::
@e-marko
Sem spucal piškote, zgodovino itd. pa je še vedno enako. Očitno so težave z mojim računom na AE ali pač novoletna veselica in se bo mogoče v februarju kaj pošlihtalo :)
Sem spucal piškote, zgodovino itd. pa je še vedno enako. Očitno so težave z mojim računom na AE ali pač novoletna veselica in se bo mogoče v februarju kaj pošlihtalo :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Furbo ::
Če imaš pametni telefon si potegni app za aliexpres, tudi par centov ceneje te pridejo iste stvari na njem in seveda lahko spremljaš vse svoje nakupe na njemu..
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BorutK-73 ::
Jaz vse kupujem preko aplikacije. Spletno stran obiščem samo ko je treba zaščito podaljšat.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
borisk ::
ja, AE ima trenutno težave, meni naprimer forca spanski jezik, kljub izbrisanim piškotkom in spucanem cache. ko kliknem na "go to global site" me po povezavi ali dveh spet kaže španščino... sem celo kontaktiral support, prišel celo do človeka na drugi strani, ampak mi poleg čiščenju piškotkov ni znala pomagat. priporočila mi je crome brskalnik (sam uporabljam FF)
aplikacija pa se je tudi ravno posodobila, ima malce drugačen izgled...
aplikacija pa se je tudi ravno posodobila, ima malce drugačen izgled...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
fikus_ ::
Meni na rač. ob prijavi javi, da sem že prijavljen, v resnici pa nisem?! Preko telefona dela prijava ok.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
borisk ::
problem je v tem, da ne razumeš kako AE deluje, v osnovi je AE platforma za ziljon kitajcev, AE pobere samo provizijo in skrbijo za suport in escrow denarja. nekaj malega je robe, ki je dejansko v AE skladiščih...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Mare2 ::
Problem AE je, da ne ponuja opcije pošiljanja brez carine.
To recimo ni res. Imaš na Aliexpressu en kup trgovcev, ki pošiljajo iz evropskih skladišč, ali pa iz kitajskih, z vnaprej plačanimi dajatvami.
To je verjetno res. Če bi podkrepil svojo izjavo s kakimi linki bi bilo super. :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
ja, AE ima trenutno težave, meni naprimer forca spanski jezik, kljub izbrisanim piškotkom in spucanem cache. ko kliknem na "go to global site" me po povezavi ali dveh spet kaže španščino... sem celo kontaktiral support, prišel celo do človeka na drugi strani, ampak mi poleg čiščenju piškotkov ni znala pomagat. priporočila mi je crome brskalnik (sam uporabljam FF)
aplikacija pa se je tudi ravno posodobila, ima malce drugačen izgled...
Pojdi na " official site" "english" pa bo v redu. Nekatere strani so pač v drugem jeziku. Resetiraš in je v redu. Do naslednje podobne strani...
ja, AE ima trenutno težave, meni naprimer forca spanski jezik, kljub izbrisanim piškotkom in spucanem cache. ko kliknem na "go to global site" me po povezavi ali dveh spet kaže španščino... sem celo kontaktiral support, prišel celo do človeka na drugi strani, ampak mi poleg čiščenju piškotkov ni znala pomagat. priporočila mi je crome brskalnik (sam uporabljam FF)
aplikacija pa se je tudi ravno posodobila, ima malce drugačen izgled...
Pojdi na " official site" "english" pa bo v redu. Nekatere strani so pač v drugem jeziku. Resetiraš in je v redu. Do naslednje podobne strani...
Uporabljam Google.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jabo1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
borisk ::
ja, ko sem v mojem osebnem profilu in mi kaže v vse v španščini, in kliknem na "go to global site" zgoraj desno, me vrže na osnovno stran ne ostenem v mojem profilu in ugani kaj se zgodi ko grem v moj profil...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ttommy ::
LP vsem, kateri ekran naj kupim za nečakinjo, ki je razbila ekran od Samsung Galaxy J2 2016?
https://www.aliexpress.com/wholesale?ca...
Ampak potrebujem cel komplet za zamenjavo....
https://www.aliexpress.com/wholesale?ca...
Ampak potrebujem cel komplet za zamenjavo....
Gamer
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ttommy ()