Forum » Izdelava spletišč » objava člankov na spletni strani; katera rešitev
objava člankov na spletni strani; katera rešitev
mango ::
Prosim za pomoč in sicer za neprofitno nevladno organizacijo bi postavil del spletne strani, na kateri bi objavljali strokovne in poljudne članke. Če bi bilo možno, bi radi, da bi članki lahko iskali po ključnih besedah, avtorjih in npr. kategorijah - strokovni, znanstveni itd... Po ključnih besedah bi bilo super, če bi bile izpisane nekje na vrhu ali ob strani in ko bi obiskovalec kliknil na ključno besedo, bi se mu prikazali članki s to ključno besedo.
Hvala za vse ideje! Sam sem sicer programer, ampak že malo starejši - se pravi ne spletni temveč client-server in sem malo zadaj glede spletnih rešitev.
Hvala za vse ideje! Sam sem sicer programer, ampak že malo starejši - se pravi ne spletni temveč client-server in sem malo zadaj glede spletnih rešitev.
neoserv ::
Če hočeš, je lahko kompliciran :)
Sicer je pa z Wordpressom v tem trenutku najlažje (in najhitreje) objavljati vsebine na spletu.
Katerakoli druga aplikacija po enostavnosti namestitvi, uporabe in posodabljanja ne pride blizu.
Sicer je pa z Wordpressom v tem trenutku najlažje (in najhitreje) objavljati vsebine na spletu.
Katerakoli druga aplikacija po enostavnosti namestitvi, uporabe in posodabljanja ne pride blizu.
NEOSERV.SI = Prijazno & hitro SSD gostovanje že 15. leto.
900+ domenskih končnic po noro nizkih cenah!
Brezplačna selitev od starega ponudnika.
900+ domenskih končnic po noro nizkih cenah!
Brezplačna selitev od starega ponudnika.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Opcije izdelave spletne strani za podjetje (strani: 1 2 )Oddelek: Izdelava spletišč | 16877 (13354) | BigWhale |
» | Spletnik - gostovanjeOddelek: Izdelava spletišč | 2760 (1631) | FX6300B |
» | Kako izboljšati mesto v iskalnikih?Oddelek: Izdelava spletišč | 3224 (2900) | Matek |