» »

Razvijanje blagovne znamke

Razvijanje blagovne znamke

boss-tech ::

Že par let postopoma širim svojo dejavnost in delam na svoji "blagovni znamki", izdelkih, iščem novosti in posebnosti ki jih pri nas ni veliko.
Kako se je potrebno lotiti promocije, delanju na prepoznavnosti, da lahko čim bolje predstaviš svoje produkte in dobiš nove stranke.
S kakšno promocijo začeti, koliko porabiti? Lahko kar v splošnem smislu, se ni potrebno usmeriti v točno smer mojih izdelkov

Kje je najbolj smiselno promovirati, kako analizirati trg...?
http://tovornik.info

vorantz ::

v splošnem smislu ne bo šlo, ker je odvisno kaj delaš in komu je namenjen

če delaš nek software za velike firme ne boš šel promovirat na vaške veselice ampak boš pisal članke za časopise in organiziral konference
če delaš neki za avte boš ciljal avto forume in revije

edino, kar je vsem skupno je dober glas
s tem boš največ naredil

fikus_ ::

Če delaš izdelke za široko potrošnjo, moraš biti čimbolj izviren, z dopadljivimi izdelki, kvaliteta samo tolikšna, da zadovolji povprečnega uporabnika, . . .

Po možnosti moraš izdelek povezati s stvarmi o katerih se dosti govori, najcenejša reklama. Reklama je lahko nekoliko provokativna, da izziva potrošnike, . . .

To zgoraj je samo nekaj stvari, za kaj bolj konkretnega se pa obrneš na kakšno oglaševalsko agencijo, ki ti izdela načrt promocije in material za to, seveda za precejšnje denarce.

LP

figula ::

Lahko kar v splošnem smislu, se ni potrebno usmeriti v točno smer mojih izdelkov


Če se ti zdi, da so tvoji izdelki toliko novi, da obče prebivalstvo niti ne ve, da obstajajo in zakaj bi jih potrebovali, potem so splošni izobraževalni članki že dobrodošli. Da nas seznaniš in ustvariš potrebo.

Recimo na svoji strani imaš kremni med bele barve-kaj je to? zakaj je to? ali mažeš na kruh ali na lice? dodatki za pomlajevanje ali dodatki za zdravje? je zaradi obdelave enako, bolj ali manj zdrav? je zanimiv zgolj zato, ker ga je lažje mazati kot tekočega?

Naprej imaš med v extra deviškem satju-meni recimo njami, sem pa ugotovila, da ogromno ljudi ne ve, kaj bi s satjem počeli :|.

In če ne vemo in ne poznamo - ne čutimo potrebe in ne bomo kupili. Ti ne pomaga zapis, da imaš inovativne izdelke, če ne predstaviš njihovih lastnosti in koristi.

Je pa sedaj idealen čas za promocije: najprej prihajajo jesenski prehladi, potem pa novoletna obdarovanja.

fosil ::

Priporočam ti knjigo Kotler: Management trženja.
Imajo jo tudi v knjižnicah, ker za kupit je kar draga.
Tako je!

boss-tech ::

Hvala za odgovore. Bom preveril kakšno knjigo

Drugače pa bom res moral se malo bolj razpisat o izdelkih, glede promocije pa sem imel v mislih tudi kakšne eko revije, kjer bi mogoče preko člankov promoviral. Seveda odvisno od finančnega vložka ki je za to potreben in da bi se mi izplačal...
http://tovornik.info

anketar ::

figula je izjavil:

Lahko kar v splošnem smislu, se ni potrebno usmeriti v točno smer mojih izdelkov


Če se ti zdi, da so tvoji izdelki toliko novi, da obče prebivalstvo niti ne ve, da obstajajo in zakaj bi jih potrebovali, potem so splošni izobraževalni članki že dobrodošli. Da nas seznaniš in ustvariš potrebo.



tržniki zadovoljujejo potrebe (želje) in jih NE ustvarjajo itd.(teorija...)

my 0,02€

drgač pa povej za kaj se gre (produkt) pa ti lahka pomagamo

Smurf ::

Oh jih tudi ustvarjajo. Ves koliko reklam te prepricuje, da nekaj potrebujes, ceprav za te stvari do tega trenutka se nisi poznal.

boss-tech ::

V kateri smeri mislim, imate link v mojem podpisu...
http://tovornik.info

LitralSM ::

Daj se malo razpiši o tem kremnem medu. Morda kdaj v prihodnosti kupim ;)

boss-tech ::

No kar se tiče glede kremnega medu je tako, da je to še vedno navaden med, nič ni dodano nič odvzeto. Zaradi daljšega postopka mešanja in delne kristalizacije postane bel in zaradi mešanja tudi ne kristalizira več. Četudi je v hladilniku oz v npr hladni kleti (kar priporočam) ne bo več kristaliziral in je po npr 1 letu še vedno mazav.
To je prednost predvsem za tiste ki nočejo pacanja s tekočim medom, lažje se namaže ter da ni več ponovne kristalizacije.
http://tovornik.info

anketar ::

Smurf je izjavil:

Oh jih tudi ustvarjajo. Ves koliko reklam te prepricuje, da nekaj potrebujes, ceprav za te stvari do tega trenutka se nisi poznal.


mešaš analizo in prodajo

Izpostavte 2 max 3 prednosti svojega produkta pred ostalimi (naredite analizo konkurence, komu konkurirate (drugim čebelarjem v okolici in drugimi online sellerji in veletrgovci):

mate že napisan

Biodinamična smer čebelarjenja +
Neokrnjena narava kako boš to izjavo dokazu?
certifikat SMGO +

1. prednost
čebelam prijazno biodinamično čebelarstvo

2. prednost
SMGO certifikat

dej kakšno večjo sliko embalaže a se vid čebela pa panj (kar je spet generično pr vseh, da se ločš od ostalih bi mogl biodinamično izpostavt že v slikci, embalaži rečmo čebela v dlaneh, takoj ko vidš slikco pomislš, da jo nekdo varuje, ceni....

itd.

Pa cena je prenizka za moje pojme, če je raw honey še posebi če uporabkljate takšne postopke,
don't sell yourself to cheap

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

boss-tech ::

No kar se tiče cene je tako da zadeva še ni ravno poznana in spet smo tukaj pri navadnih kupcih ki jim je še 7€ preveč, imaš pa kupce ki so malo bolj pedantni okoli tega in jih zanima tudi samo ozadje pridelave in sama kakovost. Seveda se bolj usmerjam k tem, ki iščejo nekaj več. Oziram se trenutno pač na neko povprečno ceno v regiji, dokler ne bom na nekem nivoju ki bo omogočal doseganje prave cene.
Zato imam potem v prihodnosti tudi namen organiziranja kakšnih degustacij, ogledov, predavanj na to temo.

Kar se tiče biodinamične smeri pa sem na dobri poti, je pa potrebno vedeti da je to čisto drugačen sistem, ki jih ima v Sloveniji samo par čebelarjev in je prehod res težji, sploh ob naših panjih. Se pravi da se bo potrebno tudi pri panjih verjetno preusmerit na drugi tip.
Ampak sem se odločit vztrajati o tem, saj je zadeva drugačna in nekaj posebnega. Recimo da sem na 70% na poti biodinamičnega certifikata (primer je Demeter certifikat). Se pravi zimska krma delno v obliki medu, brez matične rešetke (ki onemogoča matici da pride v medišče, kjer imamo med za točenje), matic se ne menjuje in pohablja, uporablja se lastni vosek in matice, naravni materiali, naravna gradnja satja, pa še marsikaj...

Smurf je izjavil:


Pa cena je prenizka za moje pojme, če je raw honey še posebi če uporabkljate takšne postopke,
don't sell yourself to cheap
http://tovornik.info

Zgodovina sprememb…

mojca ::

Poleg tega, kar so povedali ostali:

Če je govora o blagovni znamki, potem na spletni strani nekako pogrešam logotip. Na miniaturnih slikah izdelkov ga je videti, na spletni strani pa ne.

Glede na majhnost Slovenije se od kmetov pogosto kupuje osebno, ampak če bi npr. začeli masovno tržiti spletno stran, je problem, če spletna stran ne nudi spletnega nakupa ali vsaj spiska lokacij, kjer je izdelke še mogoče kupiti.

Konkurenca je sicer velika, ampak:
- strinjam s figulo, da je pomembno opisati, za kaj se uporablja kakšna stvar (jaz pogosto zaidem na marsikatero stran zgolj zato, ker iščem splošne informacije o X, najdem super članek, vidim, da avtor članka tisto tudi proizvaja/prodaja ... in včasih postanem njihova stranka, čeprav prej sploh nisem vedela zanje)
- koristi, če tak opis o vseh zdravilnih in drugih učinkih priložiš tudi embalaži (nekdo prebere, zakaj vse je izdelek dober, in se bo vrnil ponj tudi samo zavoljo placeba; morda je treba zgolj nekoliko paziti na zakonodajo)
- pomembno je poskrbeti, da prideš visoko med googlove zadetke
- zelo koristno se mi zdi izdelke prodajati v nekaj trgovinah v Ljubljani in drugod po Sloveniji; na ta način prideš do naključnih novih strank in starim omogočiš, da enostavno pridejo do tvojih izdelkov

Primer: ko sem iskala 10 litrov izdelka X, sem našla dva slovenska proizvajalca (oziroma še malo morje drugih, ki so v 100 ml embalaži prodajali super-duper-eko varianto po 10x višji ceni na liter, pa so takoj odpadli). Prvi je imel nekako dva do štirikrat dražji izdelek in spletno prodajo, drugi pa le seznam, kjer se lahko kupi njihove izdelke. Klicala sem na devet telefonskih številk za izdelek drugega proizvajalca (ostale lokacije so bile predaleč). Več kot polovica podjetij, kjer naj bi se izdelek prodajal, je šla v stečaj (zakaj proizvajalci niso mogli posodobiti spletne strani, ne vem). Končno najdem podjetje na njihovem seznamu 20 km izven Ljubljane, kjer potrdijo, da ta izdelek imajo, pridem tja, pa so imeli samo še 5 litrov 6 let stare zaloge iz Italije namesto njihovega izdelka. Nazadnje sem pri nekem veletrgovcu s pomočjo našla dobro skrit liter z etiketo (in ga kupila, a je bilo še vedno premalo), po kateri sem izbrskala tretje podjetje v Kamniku in se zapeljala do njih. Težava je, da je bil slednji proizvajalec 138. zadetek v Googlu in sem prej obupala z iskanjem. Če ne bi imeli tistega litra skritega na neki polici, bi verjetno trajalo še nekaj let, preden bi jih našla (če sploh).

anketar ::

boss-tech je izjavil:

No kar se tiče cene je tako da zadeva še ni ravno poznana in spet smo tukaj pri navadnih kupcih ki jim je še 7€ preveč, imaš pa kupce ki so malo bolj pedantni okoli tega in jih zanima tudi samo ozadje pridelave in sama kakovost. Seveda se bolj usmerjam k tem, ki iščejo nekaj več. Oziram se trenutno pač na neko povprečno ceno v regiji, dokler ne bom na nekem nivoju ki bo omogočal doseganje prave cene.
Zato imam potem v prihodnosti tudi namen organiziranja kakšnih degustacij, ogledov, predavanj na to temo.


sej to je problem ti poskušaš nišni izdelek (med po biodinamični metodi) prodajat raji po isti ceni kot ostali homemade čebelarji, ki uporabljajo pač navaden postopek in gredo na škodo čebelam

navadnemu potrošniku je vseeno kakšno metodo je čebelar uporabljal pri pridobitvi medu, zato ne smeš ciljat na ta segment ampak segment tistih kateri prepoznajo tvojo prednost in bi za to bili tudi pripravljeni plačat!!!

imate velik potencial, če je raw honey in ga lahko komot prodajate veganom in presnojedcem po višji ceni, ker se zavedajo kakšna je to prednost, nekaj jih je v slo še več jih je v tujini

boss-tech ::

Mojca imaš prav. Kar se tiče spletne strani sem na začetku bolj dal poudarek socialnim omrežjem, šele potem oz sedaj začel s spletno stranjo.

Tako da moram sedaj popravit opise izdelkov, podati več kvalitetnih informacij, ter urediti temo strani da se bo malo bolj ujela z novim logotipom.

Med je trenutno možno kupit doma, oz se dostavi če je možno. Kajti na trenutno količino še ne bom prodajal v trgovinah, sem pa že imel par možnosti za prodajo v Celju. Kar bo tudi prišlo na vrsto ob svojem času.

Kar se tiče opisa izdelkov ne smem opisovati zdravilnih lastnosti (po zadnjih spremembah zakonov), ker moraš imeti zadaj vse raziskave da to podpreš. No tu ne vidim nekega problema, ker ljudje sami poznajo med ter ostale pridelke in njihove lastnosti in učinek.

No kar se tiče prodaje je tudi problem da imam dosti rednih strank iz moje okolice in ne morem potem na hitro prestavit v višji rang, vsaj dokler ne najdem bolj zahtevne kupce drugod po Sloveniji, kar pomeni da bo to daljši postopek, ampak ker mislim vztrajat pri tem mi lahko uspe.

Verjetno bom iskal povezave z raznimi eko in podobnimi trgovinami po Sloveniji, ter promoviral po revijah in portalih. Da ljudje tudi spoznajo kaj imam in zakaj je to nekaj posebnega in drugačnega.
http://tovornik.info

Matek ::

tržniki zadovoljujejo potrebe (želje) in jih NE ustvarjajo itd.(teorija...)
Res, ampak razlika je povsem tehnične narave - ne ustvarjajo potreb, ampak nove načine za njihovo zadovoljevanje. Laično gledano je to ista reč - pripravijo te do tega, da si želiš nečesa, kar poprej ni obstajalo.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

LitralSM ::

boss-tech je izjavil:

No kar se tiče glede kremnega medu je tako, da je to še vedno navaden med, nič ni dodano nič odvzeto. Zaradi daljšega postopka mešanja in delne kristalizacije postane bel in zaradi mešanja tudi ne kristalizira več. Četudi je v hladilniku oz v npr hladni kleti (kar priporočam) ne bo več kristaliziral in je po npr 1 letu še vedno mazav.
To je prednost predvsem za tiste ki nočejo pacanja s tekočim medom, lažje se namaže ter da ni več ponovne kristalizacije.

To daj nujno na stran, drugače boš imel na strani kar nekaj zmedenih obiskovalcev .

boss-tech je izjavil:

No kar se tiče cene je tako da zadeva še ni ravno poznana in spet smo tukaj pri navadnih kupcih ki jim je še 7€ preveč,

Imaš prav. Se najdem med njimi. Ne zato, ker ne bi hotel dati, ampak zato ker si ne morem privoščiti. Ko bom finančno zmogel, bom pripravljen dati tudi nekaj € več.
Morda bi bilo smiselno prodajat tudi manjše količine? Dati popuste na večje količine?

boss-tech ::

Za vsak med so na voljo manjši kozarci - od 712ml do 110ml, prav tako vsakemu novemu kupcu podarim še npr kakšno svečko, dam v lepo vrečko za med, kozarci so opremljeni z mojimi in ne tistimi tipičnimi že narejenimi etiketami, seveda se uporabljajo kozarci za med in pokrovi s čebelarskimi motivi.
Rednim strankam pa ko nakupijo recimo 5 kozarcev, dobijo 450g zastonj. Ter možen je popust ob povratni embalaži...
http://tovornik.info

Zgodovina sprememb…

boss-tech ::

Kaj pa glede oglaševanje oz prodaje preko oglasnikov? Kateri so v Sloveniji najbolj brani?
http://tovornik.info

martincek1 ::

A folk pali na pokrovčke z čebelarskimi motivi?

Jaz bi vse skupaj zasnoval čisto drugače, ti generični kozarci me prav odbijajo.

boss-tech ::

Kar se tiče kozarcev so narejeni ravno za med in jih poleg skopiranih v srbiji nima nihče. Kar se tiče pokrovčkov pa se ponavadi dajejo ti z motivi, navadni zlati pa meni niso ok. razen če bi bili drugi barvi oz custom made...
http://tovornik.info

anketar ::

Glej dokler se ti in tvoja skupina ne odločte segmentirat trg in ugotovit svoje segmente je kakršnokoli oglaševanje stran vržen denar. Edini uspeh kokr jst vidm boste imeli na nišnem trgu in dokler tega ne boste pogruntal ne boste profitiral.

Primer oglaševanja:
Ne morš ti high end make-upa oglaševat na slo-techu, ker s tem ne dosežeš svojega ciljnega segmenta ampak bi si s tem delal stroške in vrgu denar v...

Vikking ::

Boss-tech:
1. ne metati denarja v drago reklamiranje meda in svoje znamke. Če štartaš iz začetka.
2. Najprej moraš poiskati stranke v svoji vasi, mestu in nato regiji. Za kar pa ne potrebuješ oglasov, ampak pojavljanje v trgovinah ob sobotah (stojnica), na vseh sejmih takšnih ali drugačnih. Ko te spoznajo, spoznajo produkte, bodo vedno jemali pri tebi.
3. Znamka pri medu se gradi z pošiljanjem medu na tekmovanja. Da te mogoče spozna širša okolica, kar pa ne pomeni da boš s tem pridobil stranko. Vendar če se boš odločil npr. za spletno prodajo, se elpo sliši d aje med zmagal na teh in teh tekmovanjih.
4. Kremni med, NE. Sortni med, DA. Ljudje sicer spoznavajo kremni med, vendar ga ne kupujejo v enormnih količinah. Iščejo pa zelo veliko sortne medove.
5. V Sloveniji edini ki ima denar, da se pojavlja z drago reklamo je Medex. Pa ljudje kupujejo med in izdelke od Medex-a, čeprav medu odstranijo sestavine in ti prodajjo takorekoč sladkano vodo z okusom meda. Sestavine uporabijo za tablete in napitke, večino meda pa uvozijo iz Kitajske.

6. Kot majhen čebelar z vlaganjem denarja v reklamiranje ne bo šlo. Najprej od ust do ust, z malo več energije potem z stojnicami, pojavljanjem na raznih sejmih (npr. kozjansko jabolko, tedenski sejmi), delo na sortnem medu, izključno na kvaliteti (EKOLOŠKO) in higieni (HACCP).
Prednos timaš v tem, ko spoznajo tvoj izdelek in so zadovoljni, jim še razlošiš značilonost, lastnosti medu... ter seveda bodo zadovoljni z ceno bodo tvoje stranke.
7. Delaj na matičnemu mlečku, zagotovo boš prodal vse kar boš pridelal matičnega mlečka brez problema. Vosek in propolis.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri med je dober in najbolj zdrav? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9825370 (15672) Tilen
»

Točen cvetlični med (Medex)

Oddelek: Loža
365695 (3949) jype
»

Sestava medu in deklaracija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5411735 (9430) boss-tech
»

Iz katerega materiala je žlica (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5115225 (13750) alexa-lol
»

Obstaja kaka bolj blaga verzija medu?

Oddelek: Loža
132943 (2620) IvoJan

Več podobnih tem