» »

Battlefield 4

Battlefield 4

Temo vidijo: vsi
««
42 / 66
»»

fireX88 ::

Long story, short sem rešeli moj problem. Problem je bil v biosu pod cpu performance. To pa so C1E, C6, Cool & Quiet in AMD APM. Sicer je @FlyingBee omenil naj te zadeve izklopim, kar tudi prvič sem. Takrat sem poleg še izklopil HPC mode (se pravi disable) in je zadeva delovala isto, kot da bi bilo vse na enable. Včeraj sem pa še enkrat probal in sem onemogočil C1E, C6, Cool & Quiet in AMD APM, HPC mode pa pustil na enable in zadeva deluje super. Fpsji so sicer tu pa tam padli na min 47, ampak se je takrat dogajalo vsega in svašta na ekranu (prej so mi pa dobesedno skakli iz 60 na npr 45 in je bil občuten lag oz zatik). Drugače se mi pa giblejo med 55 in 60 (vsync on) na ultra.. Danes pa bom preizkusil še mantel.
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Kenpachi ::

Nooooooooooooooooooo, don't use vsync.

Hardcappaj si fpsje v config fajlu. vsync + triple buffer = not so good times.
Zaraki Kenpachi.

fireX88 ::

Imam v configu, tako ti si mi takrat že napisal, ampak se mi ni dalo tukaj pisat... :)
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Seba22 ::

Evo pubeci sedaj pa imam jas eno vprašanje.Nevem če ima kdo enak problem.Če si jas fps-je omejim naprimer na 60 ali 70 ali 80 fps imam nemogoč stuttering skozi,ko letim ravno slika kr preskakuje vsako sekundo,če pa imam tam omejeno na 120 pa tega problema nimam,tako da nevem v čem je problem.Rad pa bi si zaštopal fps-je tam nekje do 70 seveda brez tega stutteringa da mi komp ne muči in leti tam do 120fps ali več za brezveze ko jih tako ali tako toliko ne potrebujem toliko
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Seba22 ()

fredii ::

Seba22 je izjavil:

Evo pubeci sedaj pa imam jas eno vprašanje.Nevem če ima kdo enak problem.Če si jas fps-je omejim naprimer na 60 ali 70 ali 80 fps imam nemogoč stuttering skozi,ko letim ravno slika kr preskakuje vsako sekundo,če pa imam tam omejeno na 120 pa tega problema nimam,tako da nevem v čem je problem.Rad pa bi si zaštopal fps-je tam nekje do 70 seveda brez tega stutteringa da mi komp ne muči in leti tam do 120fps ali več za brezveze ko jih tako ali tako toliko ne potrebujem toliko

E ta problem sem mel tudi jaz. Mislim pa, da sem ga rešu s tem, da sem šel nazaj na dx11, vsync - on, video settings pa na avto. pač so fps 60, čist cool. Še mal preizkusim.... pa bom videl....
P55A-UD3,i5 750 2.67,RAM 8gb,
Radeon HD7870oc 2gb, SSD180

Seba22 ::

Za vsync vem,samo z vsync na on jas nemorem igrati ker preprosto gibanje postane leseno(ko obrneš z miško v levo in desno)in nemoreš normalno reagirat
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Seba22 ()

Tr0n ::

Zakaj netcode oz. multiplayer v BF3 in BF4 sucks.



Now everything makes sense lol. :)

deadzone ::

Tr0n je izjavil:

Zakaj netcode oz. multiplayer v BF3 in BF4 sucks.



Now everything makes sense lol. :)


To je res neverjetno kako lahko dopustijo tako stvar. Še posebaj je to opazno pri Domination in TDM, kjer je veliko close combat. Nevem naj pogledajo kako so CoD2 naredili, sicer tudi tam je bil bug s clipanjem, če se kdo spomni. Stvar stara 9 let...
AMD Fx-8120 4.5GHz, XFX 7870 2GB, TGX 4Gb 1600MHz, GIGABYTE 990XA-UD3
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz

matija14 ::

394Mb patch "is live". :)

Kenpachi ::

Tr0n je izjavil:

Zakaj netcode oz. multiplayer v BF3 in BF4 sucks.



Now everything makes sense lol. :)


The german accent makes it sound very educational :D
Zaraki Kenpachi.

matija14 ::

"Revive bug", kjer se zgodi, da ne vidiš nobenih friendly ikonc, drugih ikonc, skratka celotnega HUD-a, je nazaj. Zgodi se v primeru da ko si mrtev, da slučajno greš v nastavitve, nato pa te nekdo oživi....sramota. Se mi je pa že 2x sesula igra na TDM Operation Locker...

Assass1n ::

Men skor vsako igro ko se menja mapa bf4 force closed, 2x mi je zmrznil comp... V tdm ni zvoka orožja, strelam v človeka pa ga ne zadanem.
Kr good, igram 15min pa me vse mine. Ne vem na začetku ko sem začel mesec nazaj se mi zdi da je blo vse vredu... Vsaj ven mi ni metalo, pa comp mi ni freezal.
Imam pa mantle, danes zvecer probam dx nazaj!
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

kr?en ::

Mantle je trenutno bv nucat, ce imas neko spodobno kisto.

Prevec steka + random crashi.

deadzone ::

A se ve kdaj bo prišeč official 14.1 ?
AMD Fx-8120 4.5GHz, XFX 7870 2GB, TGX 4Gb 1600MHz, GIGABYTE 990XA-UD3
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz

Kenpachi ::

-Fix for a memory system leak that could cause stalls, which would result in frames taking longer to process

Link do patch notes: http://battlelog.battlefield.com/bf4/fo...

HA! I was RIGHT! :P
|
|
V

Kenpachi je izjavil:

Berem, berem.

Imajo pa en masten leak, ki ga verjetno na sreco driver popuca. Igra fila ram ko zmesana na mantle in potem se verjetno izvede flush.

Ta flush potem rezultira v pol sekundni stutter vsake toliko. Annoying, ma se da prezivet.
Zaraki Kenpachi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kenpachi ()

KaiV6 ::

Tale "netcode" talk, je ze precej dolgocasen. :)
Ljudje primerjajo Battlefield in CoD/CS:GO, kjer imas na eni strani 32vs32 full vehicle, na drugi pa 6vs6 samo infantry. kjer se load z vsakim dodatnim igralcem eksponentno veca.
In to se pise, kot da se je delay v multplayerju pojavil pred ene pol leta, ter, da prej je bilo vse kul oz. brez vsakrsnega delaya. :) Mislim, ko sem jaz zacel fps online igrat vem, da si lahko igral vredu samo z avstrijci pa nemci in beneluxom. Anglija, skandinavija (finska).. portugalska, spanija italija, so bili ze taki delayi, da je bilo pain in the ass, o rusiji, USA in ostalem svetu sploh ni bilo govora. Koliko zivcev je bilo zgubljenih, ko nisi mogel igrat normalno proti portugalcem ali spancem, je to sedaj kar se dogaja v BF4 walk in the park. :)
Bi bilo treba "mladini" dati kaksen CounterStrike (brez : Source), ki simulira infrastrukturo iz leta 2000, da se dobi malo perspektive z danasnjimi "problemi" v modernih shooterjih. :)
<insert>podpis.html</insert>

Tr0n ::

Ves kaj, imam raje visji tickrate (60hz) in posledicno delujoc hit detection in smooth gameplay, kot pa destrukcijo in levolution. :)

deadzone ::

Tr0n je izjavil:

Ves kaj, imam raje visji tickrate (60hz) in posledicno delujoc hit detection in smooth gameplay, kot pa destrukcijo in levolution. :)


This. Vsi ti bombončki ne odtehtajo dobre odzivnosti in pravega hit detectiona. Igro je potrebno izpliti od osnove navzgor, pri tem pa so šli skoraj ravno obratno.
AMD Fx-8120 4.5GHz, XFX 7870 2GB, TGX 4Gb 1600MHz, GIGABYTE 990XA-UD3
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz

vaščan ::

Ok po zadnjem updatu mantle dela bp. Sedaj fpsji precej dropajo ko merim. Špil laufa na 80fpsjev pomerim s snipo pade recimo na 40fps glih tolk da nič ne zadanem odmerim pa spet dela glatko se mi zdi da je prej normalno delalo ko sem meril.

Kenpachi ::

KaiV6 je izjavil:


In to se pise, kot da se je delay v multplayerju pojavil pred ene pol leta, ter, da prej je bilo vse kul oz. brez vsakrsnega delaya. :)


Tole je pa konkreten slamnati mož. Nobeden tega ne trdi. V bistvu je forumfield (forum na btlogu) poln ljudi, ki govorijo, da je od BF2 dalje vse skup en drek, ki pa še najbolj intenzivno in najbolj na daleč smrdi BF4. In to zelo prav imajo.
Zaraki Kenpachi.

vaščan ::

Ubistvu na mantlu zdej dela slabš. Prej je dobr dela sam je bil stuter zdej mi pa ne stutra samo fpsji dropajo ko merim čez scope spet nazaj na dx11.

kmetek ::

zavvi 18€

54j0 ::

V bistvu največ frustracij povzroča ravno dejstvo, da ima človek spodoben računalnik, na kateremu igra deluje gladko, ima dober ping, vse ok. A vseeno te nekdo ubije, obrnjen stran od tebe, brez da strelja. Seveda, v videu malo višje je vse lepo razloženo, ampak ko si v igri, te taka situacija spravi ob živce bolj, kot recimo "klasični" lag. Takrat ti je nagajala zakasnitev ob strelih, a si to lahko čez čas kompenziral, ker si se pač navadil na vedno enako zakasnitev. V BF4 pa ima človek res velikokrat občutek, da je umrl kar tako, za hec, brez lastne krivde (pregledaš okolici, vidiš sovražnika sto metrov od sebe, gleda stran... hitro hočeš smukniti za naslednjo škatlo ali karkoli, a se za škatlo zgrudiš mrtev - ustreljen od tistega tipa, ki te ne bi smel niti videti).

r3dkv1c4 ::

54j0 je izjavil:

V bistvu največ frustracij povzroča ravno dejstvo, da ima človek spodoben računalnik, na kateremu igra deluje gladko, ima dober ping, vse ok. A vseeno te nekdo ubije, obrnjen stran od tebe, brez da strelja. Seveda, v videu malo višje je vse lepo razloženo, ampak ko si v igri, te taka situacija spravi ob živce bolj, kot recimo "klasični" lag. Takrat ti je nagajala zakasnitev ob strelih, a si to lahko čez čas kompenziral, ker si se pač navadil na vedno enako zakasnitev. V BF4 pa ima človek res velikokrat občutek, da je umrl kar tako, za hec, brez lastne krivde (pregledaš okolici, vidiš sovražnika sto metrov od sebe, gleda stran... hitro hočeš smukniti za naslednjo škatlo ali karkoli, a se za škatlo zgrudiš mrtev - ustreljen od tistega tipa, ki te ne bi smel niti videti).

pri pingu serverja nekje 20 in potem pingu igralca na serverju nekje med 20-30 je včasih ping zaradi netcoda 200 in več, kar pomeni to, kar si opisal ti.
Pač v bf4 je to sranje in ga moraš sprejet....sem pa opazil, da je zelo odvisno od serverja samega, ker včasih najdem server, kjer zadeva dela super.

54j0 ::

Res je, tudi od strežnikov je odvisno, čeprav je povsod enak ping.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: 54j0 ()

vaščan ::

Morte vedt da tak špil kot je bf4 ki rabi za poganjanje vsega kar se dogaja močan multithread cpu in multiplayer kjer so omejitve glede multithreadinga. Njihov pogon je spisan super sp deluje super težave se pa pojavijo v multiplayerju kako vse to spravit v prenašanje v paketkih server client to pa pomoje za tak obsežen špil ni ravno lahko.

Že en posran call of duty ima enake težave pa je daleč od tega kaj vse se dogaja v bf4.

vaščan ::

User interaction threads cannot be multithreaded, because it would require so many halt states and synchronisation it would inherently cause huge server issues.
To get the synchronisation and timing correct, user interactions/hitboxes/damage calculation has to be done on a single thread. If you fire a round, and the user interaction thread is faster than your calculation of the hit damage you'd get lots of sync issues/errors. Just think of the code required to handle timing, and bugs that would inevitably come with it. It's ridciulous, especially when you consider the netgain would be virtually 0 due to the waitcalls.

Just think of the code required to handle timing, and bugs that would inevitably come with it. It's ridciulous


Ene par folka na yotube prebere mal forume pa mislijo da znajo rešit težave glede špila na katerem se ukvarja cel kup majstrov ki obvladajo zadeve. Valda da bi zrihtal stvari če bi ble tko simpl kokr folk pravi.
Desci so šli delat skoraj nemogoče multiplayer špil ki je heavy multithread če jim uspe vse poštimat u nulo bo to res nevrjetno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vaščan ()

matija14 ::

Operation Locker je za mene v kateremkoli načinu popolnoma NEIGRALEN! :|Sound loop po 5 sekundah nato zamrzne vse skupaj. PC, nastavitve, vse isto kot pred patchom....

Kenpachi ::

Sej bo metro že v torek :)
Zaraki Kenpachi.

matija14 ::

Če bo le delal. :D Glede na to, da bo zraven dodatka "zapakiran" kakšen manjši patch, sem prepričan, da spet nekaj ne bo ok delalo.

deadzone ::

Koliko me najeda tale problem: ERROR
Could not communicate with BF4. Please use the Task Manager to close it down.
Ko zapustim igro BF-ja nemorem joinat druge dokler ne resetiram kompa. Pod task managerjem seveda bf4.exe ni nikjer. Kako lahko tako za**** eno igro res nevem :@@@

A pa za mi povedat REQUIRES ADDITIONAL EXPANSION PACK ne pozabi nikoli...
AMD Fx-8120 4.5GHz, XFX 7870 2GB, TGX 4Gb 1600MHz, GIGABYTE 990XA-UD3
Xbox 360 Slim 500GB JTAGd Origin:Matija2209 Xfire:matijaz

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: deadzone ()

Assass1n ::

Jaz samo počakam 10s ko mi to napiše pa normalno zažene.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

r3dkv1c4 ::

zanima me pod kakšnimi filtri imate nastavljene iskalce serverjev?

Ker v mojem krogu cca. 20 igralcev nima nihče podobnih problemov

vaščan ::

A se kermu tole dogaja?

Bi človk reku da ko gledaš skozi tisto bogo luknjico bi mogl fpsji skočt ne pa tkole nagravžn past da se kr konkretno čuti lag na miški in ne zadanem nič.

galu ::

@vaščan

yup. Tole + slab hit detection me je čist odvrnilo od snajpanja v zadnjem času.
Tako to gre.

18Jerry18 ::

A se še komu na R9 290 dogaja, da obremenitev GPU-ja skače med 0 oz nekaj procenti in 100%? Pri BF4 se mi to dogaja stalno, vendar v igri ni opaziti večjih nihanj v FPS-jih. Imam zadnje, beta gonilnike in v igri nastavljen DirectX11.

vaščan ::

To ima amd ene svoje fore na tanovih karticah ko skoz kr nekej niha frekvence load vse uglavnem ne znajo nrdit simpl. Klasika je bla zakon.

b00mer ::

deadzone je izjavil:

Koliko me najeda tale problem: ERROR
Could not communicate with BF4. Please use the Task Manager to close it down.
Ko zapustim igro BF-ja nemorem joinat druge dokler ne resetiram kompa. Pod task managerjem seveda bf4.exe ni nikjer. Kako lahko tako za**** eno igro res nevem :@@@

A pa za mi povedat REQUIRES ADDITIONAL EXPANSION PACK ne pozabi nikoli...



10s kot je ze zgorej napisal in dela.

Spock83 ::

18Jerry18 je izjavil:

A se še komu na R9 290 dogaja, da obremenitev GPU-ja skače med 0 oz nekaj procenti in 100%? Pri BF4 se mi to dogaja stalno, vendar v igri ni opaziti večjih nihanj v FPS-jih. Imam zadnje, beta gonilnike in v igri nastavljen DirectX11.


Meni dogaja, da imam max 40fpsjev z 290x. (Če je PC dolgo online). Pomaga samo PC reset :)

Skyman ::

meni 290x dela bp....imas mogoce stock cooler si povecal obrate ventilatorja?

Ale3š ::

Sam ne gledam na fps niti ne opazim razlike med višjim fps in nižjim.Važno mi je da ne šteka
||Amd athlon x 4 640,LC power5550 V2.2
Nvidia gts 450,Crucial balistix tactical
Gigabyte ga 970 ds3p||

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ale3š ()

Spock83 ::

Skyman je izjavil:

meni 290x dela bp....imas mogoce stock cooler si povecal obrate ventilatorja?


Imam stock. Samo nisem nič povečal obrate. Edino je na uber mode. No saj po reštartu normalno dela tudi če celo noč igram :)

Ale3š je izjavil:

Sam ne gledam na fps niti ne opazim razlike med višjim fps in nižjim.Važno mi je da ne šteka


Se zelo pozna npr med 40 in 80fps. Pri singel player je ok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Killermode ::

Spock83 je izjavil:

Skyman je izjavil:

meni 290x dela bp....imas mogoce stock cooler si povecal obrate ventilatorja?


Imam stock. Samo nisem nič povečal obrate. Edino je na uber mode. No saj po reštartu normalno dela tudi če celo noč igram :)


enkrat sprobaj igro samo zapret za 10minut in ta čas nič ne delat tulk da se grafična ohladi...

Spock83 ::

Zmenjeno.

Samo ne verjamem. Mislim, da je nekaj z gonilniki narobe. To se je šele začelo z zadnjimi beta driverji oz. ko sem vrnil nazaj na normalno verzijo.

Ale3š ::

Igra dela , je pa poonavadi tako manj ko obrajtaš igro manj si jo želiš igrat večja je verjetnost ,da bo špil lavfal xd:) .Je pa pri meni problem , ker mi je miš odpovedala tako ,da čaka za kasneje treutno pa ni financ za novo miš pa še ram bo potrebno dokupit vsaj 4 gb uf spet bodo stroški :/.
||Amd athlon x 4 640,LC power5550 V2.2
Nvidia gts 450,Crucial balistix tactical
Gigabyte ga 970 ds3p||

galu ::

@Spock83

Problem je v 14.1 drajverih. Po downdejtu na 13.12 je (oz. bo) situacija čist OK.
Tako to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: galu ()

vaščan ::

Lool na enih mapah grejo fpsji gor ko merim na enih pa grdo padejo. Na enih igram s sniperjem na drugih pa potem navadni merki že najmanjši scope s zoomom je takoj fail.

barocco ::

prvi vtis METRO MAPA.
Zdele preigrau 3 runde 32vs32 CQ METRO-ja.Blo kr divje,kokr sm to mapo "sovražu" v B3 ,se mi tu dopade. Zaklonilniki so postavljeni ne samo stebri znotraj(tako lesena šara,kot stoječi mini zakloni..)bang granate pridejo super tu,jih folk kr uporablja..Destrukcija je opazno večja..
Tud grafično so jo dodelali,sm se parkrat kr zmedu in nisem vedu kje sm za sekudno dve..
Mogoče v ihti čudno napisu ,pa brez zamere.
Zvečer k bo cajt pa probam še ostale..
RangerVIII|6700k|Corsair16GB|
Msi1070|pm961|BX5001TB|RM650x|H100iv2|

Kenpachi ::

Sicer pa ne stekam, zakaj folk igra na locker in metro s 64 igralci...
Zaraki Kenpachi.

DarwiN ::

Metro in Locker sta za COD igralce. Samo da je čim večja štala v čim ožjem hodniku, in nič sodelovanja :)
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
««
42 / 66
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Battlefield 1 (Battlefield 5) (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Igre
1996297391 (61422) opeter
»

Battlefield V (2018) (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Igre
61280799 (37398) oo7
»

Battlefield HARDLINE (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
19337067 (25357) matija14
»

Modern Warfare 3 ali Battlefield 3 multiplayer?

Oddelek: Igre
354002 (3620) r3dkv1c4

Več podobnih tem