» »

Dreamfall Chapters: The Longest Journey

Dreamfall Chapters: The Longest Journey

Tr0n ::

Po mnogih letih cakanja, se koncno spet vraca najboljsa avatura vseh casov, TLJ. Ragnar Tørnquist in Red Thread Games bodo s pomocjo Kickstarterja sami financirali razvoj zadnjega dela sage.

Kickstarter



:D

oo7 ::

Res je najboljša avantura vseh časov;)komaj čakam.
Izide pa Novembra 2014

yayo ::

Lepo, upam samo, da bo bolj podobna The Longest Journey kot Dreamfall, ker je Dreamfall bil tako lahek, da se je igral sam od sebe, če si le klikal z miško.

No, pa sem jih tudi sam Kickstartal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

yayo ::



Še teden dni časa, če kdo želi prispevat kak euro preko Kickstarterja :)

Kurzweil ::

Novembra 2014 bom srečen kot otrok, tudi zame osebno ena ne samo top avantur, ampak tudi top iger ever, pa sem ljubitelj avantur že od zgodnjih 90' let. Kot se spodobi bom tako kot za Star Citizen, Wasteland 2 (glede na to, da je roko na srce temelj še ene odlične igre Fallouta) in Project Eternity/Pillars of Eternity prislonil tudi svoje €.

Vesel sem tudi, da so že "skoraj" za 100% presgli svoj crowd-funding cilj:

...v tem trenutku:
$1,538,425
pledged of $850,000 goal


Zoë Castillo bo tokrat še bolj seksi, v lepših tekturah in več poligonih, poleg vsega sem opazil manjši detajl, da si je dala v nos piercing.

Zmajc ::

Funcom je franšizo Longest Journey prepustil Ragnar Tornquist-tu ali jo je ta odkupil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Kurzweil ::

Zmajc je izjavil:

Funcom je franšizo Longest Journey prepustil Ragnar Tornquist-tu ali jo je ta odkupil?


Ragnar Tørnquist je za franšizo že od samega začetka, saj je tudi ustanovitelj Red Thread Games, če si prav razlagam je Ragnar Tørnquist na začetku s svojo ekipo predstavil idejo, ki pa mu jo je pomagal realizirati in razviti Funcom. Kot pa je precej običajno pri crows-funding projektih (v tem primeru na Kickstarterju) pa se mastermind običajno odloči da bo sam developer, publisher, distributer in vse mogoče, seveda z namenom, da ostane več denarja za developement same igre (seveda je tu kup outsourcanja), seveda nam je vsem všeč tudi to, da se ognemo založnikom in korporacijam in damo direktno tja, kamor smo ga namenili in kar cenimo. Zanimivo je, da je svoje € prispeval celo Norwegian Film Institute (kdo ve mogoče celo kdaj dočakamo film, mislim da če nebo top shit, bolje da ga ni). Se je pa moral zagotovo Red Thread Games dogovoriti s Funcomom, ki je lastnik avtorskih pravic oz. licence. Verjetno pa to ni bil problem, kajti obe podjetji sta iz Norveške (Oslo) in verjetno je en kup ljudi in projektov, ki so med seboj že sodeloveli in se verjetno prav vsi dobro poznajo, nenazadnje sta podjetji sodelovali že vsaj na projektu The secret world.

Kako so poslovno dogovorjeni pojma nimam ali gre za kakšne procente, kompromis, usluge nevem, glede na to pa da se je od pričakovanih 850.000$ nabralo precej več bi pa mirno lahko Red Thread Games odkupil pravice.

Zmajc ::

Saj zato vprašam, Tornquist je bil redno zaposlen pri Funcom-u in je sodeloval pri nemalo njihovih prijektih.

Očitno mu je po 10 letih čakanja dokurčilo in se je odločil franšizo dokončat sam ter zapustil Funcom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Kurzweil ::

Zmajc je izjavil:

Saj zato vprašam, Tornquist je bil redno zaposlen pri Funcom-u in je sodeloval pri nemalo njihovih prijektih.
Očitno mu je po 10 letih čakanja dokurčilo in se je odločil franšizo dokončat sam ter zapustil Funcom.


Evo sem malce pobrskal na vseh mogočih virih...

Wikipedia:
On November 1, 2012, it was announced that Ragnar Tørnquist's newly founded studio Red Thread Games began the pre-production for Dreamfall Chapters. Because Funcom's focus has shifted to online games, the company decided to license the rights to The Longest Journey IP to Tørnquist's development studio, who would fund and produce the game independently. Although Tørnquist took no other Funcom employees to Red Thread Games with him, his studio hired many of the original developers of Dreamfall who have since left Funcom, as well as formed a partnership with Blink Studios, which consists of former Funcom employees who worked on Dreamfall and have since developed an expertise with the Unity engine.


Torej glede na tekst zgoraj je Ragnar Tørnquist dobil avtorske pravice/licenco od Funcome, ker se je slednji povsem posvetil MMORPGjem.

Kickstarter:
Red Thread Games is an independent developer. We have licensed the rights to The Longest Journey saga from Funcom, but we are not receiving any outside investment.

We will publish Dreamfall Chapters ourselves through digital channels, in order to retain control over the story and the gameplay from beginning to end. With Kickstarter, not only can we make the game adventure gamers want to play, we also don't have to make any compromises. In addition, we can maintain an open dialogue with the community throughout production.

With total transparency into the development process, our pledgers will have the chance to closely follow the progress of the next chapter in The Longest Journey saga. And we will have the opportunity to talk directly to our supporters, and hopefully provide you with insight into our production.


Mi je pa pri crowd-funding projektih všeč sicer tudi to, da imaš konstanten feedback kaj se dogaja s tvarjo za katero si dal denar, ta osebni stik in kolikor gledam in berem ravne dev loge tudi precej težnja in zavest razvijalcev, da ne razočarajo svoje oboževalce, kot sicer. Sicer pa kaj pomeni, ko dobi Ragnar povsem odprte roke pa bomo žal morali še čakati do Novembra letos.

Mimogrede še to, poleg Kickstarterjevih $1,538,425 je prispevek s strani Norvškega filmskega sklada znašal $174,000. Za malce boljši občutek prvi del, torej The longest Journey je imel budget med 2-3M$, medtem ko je njegovo nadaljevanje, torej Dreamfall: The longest jorney imel budget okrog 5M€. Za boljši občutek koliko poberejo grabežjive roke (beri založniki, oglaševalci, distributerji,...) bo najbolj opisna kar izjava Ragnarja, ki je dejal da bo lahko z 1M$ v lastni režiji naredil isto kot je prej z 2-3 oz. 5M€ s tem da bo imel odprte roke in sam izbiral ekipo in vse potrebno.
Je pa to daleč od končnega budgeta, namreč od 10 marca dalje se denar po končanem pledganju na Kickstarterju nadaljuje s Paypalom, zanimivo, če nakažeš dobiš poleg vseh mogočih ostalih stvari tudi zahvalu pri game credits (ki pa mislim, da niso end credits) :)

Sicer offtopic, ampaki Star Citizen pa medtem ruši vse mogoče rekorde crowd-fundinga, trenutno je že na 37M€ (pa je realese date isto konec leta 2014) in to sta tudi stvari za katere brez pomisleka dam denar in ju v letu 2014 med vsemi igrami najbolj pričakujem.

Kurzweil ::

In ravno medtem ko sem pisal je bil objavljen skoraj 30 min footage:

Tr0n ::

Ja, sem ga lani gledal na Twitchu. Nekako ne zgleda kaj prida tole. :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

Kurzweil ::

Two years later, that design is only a few months away from being on our computers. I've embedded a half hour walkthrough of an early area below. It's looking damn fine.
A reminder that all footage is pre-alpha.


Nič se bat, to je verjetno še prejšni engine, to je namreč footage, ki ga je Ragnar menda sam naredil, ko je dodeloval zgodbo. Na takšen način si shranjuje očitno. Z Unity, ki sicer ni top od top je danes verjetno že težko naredit tako slabe modele in animacije. Red Thread Games namreč še išče ljudi in večinoma prav na tem področju. Mene nič ne skrbi, poleg vsega se obljublja, da stvari ne bodo več tako "triggane" in da bodo mape dejansko velike in nebo več slik za backgrounde.

medenko ::

je tole na PS3 oz. PC, kako so naslovi?

Kurzweil ::

adapapika, žal več sreče prihodnjič...

1. del - The longest journey - samo PC (Windows)
2. del - Dreamfall: The longest journey - PC in Xbox
3. del - Dreamfall Chapters: The longest journey - Microsoft Windows, Mac OS X, Linux, Wii U

Kurzweil ::

Evo 21. oktobra pride prvi del. Prednaročila preko steama je možno že sedaj naredit in pri tem prišparate 15%.

Zadnji video:

medenko ::

samo za PC?

yayo ::

tudi PS4. Watilla USB edition bo moja ;)

medenko ::

erm watilla usb?

yayo ::

lol, za pc, sem Kickstarter backer.

Kurzweil ::

Že kdo preigral prvi ćeptr?

yayo ::

Že igraš? Sem mislil počakati, da speglajo buge. Kako zgleda?

yayo ::

Za backerje je redeeamable tudi na GOG.com, ne samo na Humble Bundle/Steam.

yayo ::

Hey, tale igra ima fantastično glasbo in vzdušje, ravno začel igrat. Oglejte si Intro, fullscreen HD + zvok na glas obvezno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Tr0n ::

V četrtek izide tretja "knjiga" oz. epizoda. Konec druge knjige je bil pravi cliffhanger. :)

Dreamfall Chapters Book Three release date

dolenc ::

Tko.. Čakal sem da so vse chapterje naredel, čakov da buge speglajo, vmes so še engine upgrejd naredel, potem sem mogu čakat da sem jaz engine upgrade naredu, zdej je pa cajt, da nadaljevanje najboljše avanture(pre witcher seveda) pade :)

dolenc ::

Špil se začne zlo počasi, da ne rečem bedno :)

Ampak bolj ko špilam, bolj mi je všeč(in ja vem da imam monolog)

dolenc ::

Res je pravi adventure gejm :)

yayo ::

jaz sem tudi pustil, da jo dokončajo, preden se je lotim (čeprav sem jo Kickstartal). Ko končam MGS5 pride na vrsto.

dolenc ::

Dober si naredu, da si počakal, ker so vmes naredil upgrade na unity 5, kar se vizualno zelo pozna, so ravno na osvetlitvi in shaderjih največ naredili in ravno prepričljiv svet more bit za tak tip špila.

So stvari, ki so saj meni moteče, konstantno opominjanje kako vplivaš na zgodbo, kar se mi zdi čist nepotrebno "You have eaten a sand-witch... your actions will have consequences in chapter 8, koga briga :)", sicer po parih chapterjih nekak spregledaš to.
Začne se zelo počasi, ampak tudi dreamfall je bil na tak način narejen, potem te pa počasi posrka. Atmosfera je dobra, glasba tudi, igralnost lesena :D, puzli pa po težavnosti bolj spadajo v prvi del kot drugi, tko da če ti je bil dreamfall prelahek ti bo ta vredu, jaz sem moraš ene parkrat malo poguglat, špil pač nekaj zahteva od tebe nimaš pa gpsa :)

Močno se navezuje na prejšna 2 dela, da bi šel samo tega igrat bi bilo verjetno "krneki".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

dolenc ::

Noro dober je.. kaj bi šele naredil če bi mel aaa budget

dolenc ::

Pa je konec mojega dolgega popotovanja :(

Špil je res čudovit, ga sicer jebe "pacing", podobno kot je prejšna dva dela. Začne se počasi, potem se lepo razvije in proti koncu samo špona. Res čudovita izvedba, samo čez uvod se je potrebno prebit.

Ampak... more bit nek ampak :D, če ste pozabli kaj se je pred tem dogajalo, poglejte kak story recap, ker se močno navezuje na prejšna 2 dela.

Podobno kot pri witcherju, bo treba malo počakat, da spomin naredi svoje čez kakšno leto ali dve pa jovo na novo, se ga res splača preigrat.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Igre z dobro zgodbo?

Oddelek: Igre
272410 (1138) markoxxx
»

Dobre old school avanture?

Oddelek: Igre
484341 (2754) MATiCEK
»

Avanture-pustolovščine? (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
669275 (4646) lolek84
»

Dreamfall aka. The Longest Journey II

Oddelek: Igre
302357 (1455) Mavrik
»

Pustolovščine?

Oddelek: Igre
392410 (1789) BigWhale

Več podobnih tem