Forum » Loža » avtomatik-blokada
avtomatik-blokada
XzupanX ::
Doma imam avtomatik motor, ki gre komaj 50kmh in me zanima, če daš blokado, da bi šel 25kmh, če rabiš naredi kkšno homolugacijo...
hojnikb ::
Odvisno kateri avtomatik? Na starih je dovolj, da si dal podlozko na izpuh. Ampak to je dober sam za tehnicni pregled in nic druga (pregrevanje).
Naceloma ti mopedi original itk ne letijo vec kot 50, tako da ni straha.
Ce bi rad mel motor, ki je bil original za 45 (oz. 50, ce je pred 2002) sedaj uradno na 25, nebo slo, ker nemores homologirat brez ogromnih predglavic.
Naceloma ti mopedi original itk ne letijo vec kot 50, tako da ni straha.
Ce bi rad mel motor, ki je bil original za 45 (oz. 50, ce je pred 2002) sedaj uradno na 25, nebo slo, ker nemores homologirat brez ogromnih predglavic.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
pozabi, prodaj in kupi flekserja ali kaj podobnega, ki je ze orignal narejeno za 25km. Taksne zadeve uradno namrec nikol nebos mogu registirat pod to kategorijo.
#brezpodpisa
TOP ::
Ja samo šlo bi ga pa narest na 25kmh ker se mnda prodajajo blokadni sistemi za avtomatike
Ma kaj ne poslušaš,kaj ti drugi pišejo,da lahk narediš,da gre 25km/h,sam ti nič ne pomaga,ker vseeno rabiš ispit,ker tale motor je registriran do 50km/h.Ista fora je bila,ko sem jaz si kupil BT in izpit za Apn6 ni veljl,ker je motor imel večjo hitrost od 50km/h.
A nebi šlo dobit homologacije za 25ccm
Ne nebi šlo,lahko se pozanimaš ampak ti ne bo uspelo,ker motor ni bil narejen za hitrost do 25km/h,takrat še poznali niso tekega zakona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TOP ()
hojnikb ::
Točno to. Ta šasija avtomatika nikol ni prišla v 25kmh izvedbi (ker jasno v 95' še ni blo tega zakona) in je homologacija le tega praktično nemogoča. Druga stvar so mopedi kasnejših letnikov, ki so imel obe izbedbe in je razlika samo v blokadah (in seveda homologaciji). Tist bi mogoče še uspel shomologirat na 25Kmh/h ampak bi spet to stalo tolk, koker je stvar vredna.
Kot že rečeno, najcenejša pot je moped prodat in kupit takšnega, ki je že homologiran. Glede na to, da je starejši letnik mopeda pa če maš papirje, je sigurno nekaj vredn, kar pomeni da lahko prideš do 25kmh varjante z praktično nič doplačila.
recimo pokličeš tegale (dan kot primer) in vprašaš če je 25kmh izvedba pa če ga pomožnosti menja za tvojga.
Kot že rečeno, najcenejša pot je moped prodat in kupit takšnega, ki je že homologiran. Glede na to, da je starejši letnik mopeda pa če maš papirje, je sigurno nekaj vredn, kar pomeni da lahko prideš do 25kmh varjante z praktično nič doplačila.
recimo pokličeš tegale (dan kot primer) in vprašaš če je 25kmh izvedba pa če ga pomožnosti menja za tvojga.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | moped (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17338 (5097) | woroh4 |
» | PIaggio ciao in ustreznost za vožnjo brez vozniškega dovoljenjaOddelek: Na cesti | 21010 (10188) | konspirator |
» | nakup scooterjaOddelek: Na cesti | 2093 (1699) | msjr |
» | TOMOS A3Oddelek: Na cesti | 3857 (3525) | Goran's Blog |
» | Registracija in izpitOddelek: Loža | 6554 (5977) | amigo_no1 |