» »

Sony hoče še offline DRM

1 2
3
»

antonija ::

Zalozniki sami lahko "ubijejo" gamespot na 1001 nacin. Pri digitalnih vsebinah lahko takoj spustijo cene pod gamespotove (za starejse, "rabljene" naslove) in ne bo gamespot prodal nic. Za fizicne kopije lahko naredijo podobno zadevo, saj jih izdelava in dobava ploscka z igro 100% satne manj kot profit, ki ga gamespot naredi s preprodajo rabljene igre.

Tole jamranje je meni povsem nerazumljivo. Gamespot je nasel trzno niso, in trenutno jim fino uspeva. Ce ti to ni vsec, imas na volje vse instrumente prostega trga da z njimi tekmujes in jih premagas. Se najbolje je (za potrosnike) ce se zacnes it konkurenco, najslabse pa ce se odlocis zadeevo "regulirat" mimo pravil prostega trga. Sony se je ze zdavnaj odlocil za drugo opcijo, in njihovi financni rezultati so zelo lep odgovor potrosnikov na sonyjevo politiko.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Baltazar-x ::

Po branju tele teme sem dubu občutek, da je problem v 33% predragi novi igri, če je nova igra 60e in se rabljeno proda za 20e je realna cena 40e, nabava rabljene igre pa je 40e. Se pravi za 40e po novi igri, bi vsi igrali igre "iz prve roke".
Navadni pusiji so tile sonyjevci, naj to nardijo prec, pa da vidmo kaj bo.

BaToCarx ::

Me pa še vedno zanima kako bodo to implementirali v medij, bo v sloju, nalepka, na notrnanjem robu, itd... Kolk hitro bo folk to razbil, kitajci zaceli stancat prazne tage, programske rešitve ki bodo kar z temi telefoni ki imajo nfc to prenastavile nazaj na "NEW". Pa tudi če merijo na kako "2 stare name 1 nova z doplačilom tebi". Ker kot sledim Soni-jevim "rešitvam" prov z veseljem čakam kaj bodo ustrelili.

Vedno me spomni na South Park

St235 ::

niti ne rabijo bit 40$ nove igre, lahko so 60$, sam je treba čez mesec dva spustit ceno. Gamespot uspeva zato, ker založniki verjamejo, da je igra čez pol leta še vedno toliko vredna kot prvi dan. Kar ni greh je pa zmota, ali kako se že reče.

ahac ::

Pravim samo da rfid tagi v cdju niso primerna resitev za problem, ker povzrocijo vec problemov kupcem kot pa doticnemu problemu (gamestopu in podobnim). K

Ja, se strinjam. Sej meni tudi ni všeč ta rešitev, če bo Sony to sploh uporabil! Zaenkrat je vložil patent, kar ne pomeni, da se bo to dejansko uporabljal, ampak da želijo zaščitit svoj "izum".

Ampak v celi tej temi so mogoče trije, ki dejansko poskušajo razumet problem in ne samo pljuvat po Sonyju.

Zalozniki sami lahko "ubijejo" gamespot na 1001 nacin. Pri digitalnih vsebinah lahko takoj spustijo cene pod gamespotove (za starejse, "rabljene" naslove) in ne bo gamespot prodal nic.

Večina ljudi še vedno kupuje igre v trgovinah in še vedno je ful pomembno ali da Gamestop tvojo igro na prvo ali tretjo polico. Niso vsi gamerji poznavalci iger, da bi prebral review in kupil igro online. Ogromno je takih, ki grejo v mall, stopijo v Gamestop, vidijo reklamo za novo igro in všečno škatlo pa to vzamejo.

Ce ti to ni vsec, imas na volje vse instrumente prostega trga da z njimi tekmujes in jih premagas.

Ja. In tak DRM spada med to. Če ti to ni všeč, ne kupit Playstationa.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BigWhale ::

St235 je izjavil:

niti ne rabijo bit 40$ nove igre, lahko so 60$, sam je treba čez mesec dva spustit ceno. Gamespot uspeva zato, ker založniki verjamejo, da je igra čez pol leta še vedno toliko vredna kot prvi dan. Kar ni greh je pa zmota, ali kako se že reče.


Pri nas na policah trgovin najdes tudi po leto ali dve staro igro, ki ima se vedno isto ceno. :)

Gregor P ::

Le da mi nimamo Gamespota kar tudi nekaj pove glede teh "pravičnih" cen.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BaToCarx ::

To je kaj?


Pa da nebi mislil da kopira gamespot.

Mantis d.o.o. Datum vpisa: 21.1.1993
Gamespot

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BaToCarx ()

antonija ::

Ja. In tak DRM spada med to. Če ti to ni všeč, ne kupit Playstationa.
There you go, problem solved (for me). Sony pa pridno caplja z rdecimi stevilkami... Res dobra politika! Kapo dol.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

BaToCarx ::

Sem se zmotil mantis kopira GameStop :D

Unknown_001 ::

Sony, nasvidenje (tukaj še bog ne more pomagat);((.

Truga ::

antonija je izjavil:

Zalozniki sami lahko "ubijejo" gamespot na 1001 nacin. Pri digitalnih vsebinah lahko takoj spustijo cene pod gamespotove (za starejse, "rabljene" naslove) in ne bo gamespot prodal nic. Za fizicne kopije lahko naredijo podobno zadevo, saj jih izdelava in dobava ploscka z igro 100% satne manj kot profit, ki ga gamespot naredi s preprodajo rabljene igre.

Sony bi komot lahko prodajal "igraj za 1 mesc" za 10-30 dolarjev, pa bi gamestop bil naenkrat ob ves biznis.

Magic1 ::

Dvorezen meč, dosti naslovov, ki so bolj single player usmerjene, bi manj $ prinesli. Res pa da bi lahko za take računali 30$ na mesec, za bolj MP pa 10$. Samo potem je spet problem, kako prodajat škatelne verzije...
Magic

antonija ::

Lej, ce lahko zdaj gamespot pobere 40 (al pa 30 al pa 20) USD za rabljeno igro, jo lahko zalozniki teh iger se toliko lazje. To, da se bunijo cez gamespot pomeni samo to, da imajo podoben mindset kot digitalcek, in da jih je povozil cas. Pri sonyju se ot lepo vidi v poslovnih rezultatih, ki so korajzno rdeci, pri digitalcku... se pa to vidi tudi brez stevilk :))
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

ahac ::

To, da se bunijo cez gamespot pomeni samo to, da imajo podoben mindset kot digitalcek, in da jih je povozil cas.

OK, komu pa biznis laufa?
Valve, Blizzard: tam se pa iger ne da prodajat naprej!
MS (Xbox): tam imaš naročnino za online funkcionalnost!
F2P igre: špil sam free, plačuješ microtransactions.
Online plačila, microtransactions in prepoved preprodaje očitno deluje boljš kot enostavna prodaja diskov. A je torej kaj čudnega, če bo šel tudi Sony v to smer?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

BigWhale ::

Mikrotransakcije bodo casual gaming pocasi ubile. Zyngi je mogoce zalufal od zacetka ampak model verjetno ni tko zlo sustainable, sploh ce je igra narejena tako, da prakticno nicesar ne mores brez mikro transakcij.

Truga ::

Nevem, ce. Ce je model pravilno zastavljen (glej: Turbina. DDO in LOTRO gre super), potem zadeva deluje super. Pa nebi rekel da ima Turbina neke hardcore igre.. Je pa res da pri telih novih spilih, kjer je "free" dejansko samo zelo omejen demo, za vse ostalo moras pa pljackat, popolnoma zgresena.

Mikrotransakcije morajo enablat reci kot je recimo extra inventory plac, ali pa skupen stash, da lahko meces iteme iz enega na drug char in podobne bedarije, ki ti ne pomagajo nikjer, samo mal cajta prisparajo. Pa seveda klobuki. Vanity itemi v stilu novih klobukov, oblek, itd (glej: TF2) se prodajajo, sploh med casual igralci, za med.

BigWhale ::

Ja, saj pravim, odvisno kako se lotis tega. Mikrotranskacije bi morale vklopit zadeve, ki ti malenkost lazje olajsajo zadeve in kozmetiko. :) Playability pa ne bi smel bit prevec be-hindered zarad tega.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sony predstavil igralni plošček ter strojno in programsko opremo PlayStation 4

Oddelek: Novice / Konzole
4112223 (9633) Jst
»

Pet korakov za slab prenos igre s konzole na računalnik

Oddelek: Novice / Igre
157338 (6261) Berserker
»

Blu-ray v visoki ločljivosti na PS3 le še prek HDMI-ja

Oddelek: Novice / Konzole
53502 (2707) Blazz
»

Optični ploščki bodo z nami še vsaj naslednje desetletje

Oddelek: Novice / Igre
297246 (6474) PrimozR
»

Xbox 360 ni niti na polovici življenja

Oddelek: Novice / Konzole
455536 (3147) MrStein

Več podobnih tem