Forum » Hlajenje in modifikacije » Vodno hlajenje za Phenom II
Vodno hlajenje za Phenom II
Molde321 ::
Zdravo,
mene zanima naslednje. Torej približno dve leti in pol sedaj uporabljam AMD X6 1090t z stock coolerjem. Ohišje ima 4 ventilatorje in kar precej dobro hladi (na prime95 test zdrži pod 60 stopinj celzija nekje max. do 3.45ghz), ampak sem se odločil, da bom navil ta procesor na nekje nad 4.0ghz (tam okoli) ... To bi storil, ker ta novi AMD FX-8350 (recimo, da bi se za tega že splačalo menjati) ni nevem kaj boljši od sedanjega cpu-ja (v gamingu - tam se tako ali tako rabi grafična), če bi bil navit na 4.1ghz. Za to bi dal recimo 70-110€, če bi pa menjal cpu bi pa že samo procesor prišel 100€ potem pa še motherboard, da bi bilo perfektno kot je sedaj s tem (imam Asus crosshair formulo IV). Torej vsaj 200€ ...
Ampak imam namen imeti ta cpu še za nadaljnih (vsaj) 3-5 let, da bi poganjalo (zahtevne igre in nekatere programe) na medium-very high. Potem bi pa seveda menjal trenutno motherboard in procesor. Takrat se bo pa že splačalo za vidne rezultate. Torej v tem letu, ki prihaja bi torej moji mašini dodal novo hlajenje (ampak katero????), ssd disk (recimo 150gb) in na koncu 2013 še grafično (AMD 8780 ki prihaja?).
To bi bilo torej kar bi dodal / menjal moji mašini za nadaljnih par let.
Sedaj pa sprašujem, katero hlajenje bi svetovali? Res, hočem dobro hlajenje (dam max. 110€) za ta cpu in da bo v redu še za naslednjega. Hlajenje pa mora imeti samo 1x120mm saj ni prostora v kišti kot se bral na netu (recimo h100 ne bi mogel dat noter razen z modifikacijami, kar pa ne želim ...). Kaj bi svetovali?
Hvala, LP
mene zanima naslednje. Torej približno dve leti in pol sedaj uporabljam AMD X6 1090t z stock coolerjem. Ohišje ima 4 ventilatorje in kar precej dobro hladi (na prime95 test zdrži pod 60 stopinj celzija nekje max. do 3.45ghz), ampak sem se odločil, da bom navil ta procesor na nekje nad 4.0ghz (tam okoli) ... To bi storil, ker ta novi AMD FX-8350 (recimo, da bi se za tega že splačalo menjati) ni nevem kaj boljši od sedanjega cpu-ja (v gamingu - tam se tako ali tako rabi grafična), če bi bil navit na 4.1ghz. Za to bi dal recimo 70-110€, če bi pa menjal cpu bi pa že samo procesor prišel 100€ potem pa še motherboard, da bi bilo perfektno kot je sedaj s tem (imam Asus crosshair formulo IV). Torej vsaj 200€ ...
Ampak imam namen imeti ta cpu še za nadaljnih (vsaj) 3-5 let, da bi poganjalo (zahtevne igre in nekatere programe) na medium-very high. Potem bi pa seveda menjal trenutno motherboard in procesor. Takrat se bo pa že splačalo za vidne rezultate. Torej v tem letu, ki prihaja bi torej moji mašini dodal novo hlajenje (ampak katero????), ssd disk (recimo 150gb) in na koncu 2013 še grafično (AMD 8780 ki prihaja?).
To bi bilo torej kar bi dodal / menjal moji mašini za nadaljnih par let.
Sedaj pa sprašujem, katero hlajenje bi svetovali? Res, hočem dobro hlajenje (dam max. 110€) za ta cpu in da bo v redu še za naslednjega. Hlajenje pa mora imeti samo 1x120mm saj ni prostora v kišti kot se bral na netu (recimo h100 ne bi mogel dat noter razen z modifikacijami, kar pa ne želim ...). Kaj bi svetovali?
Hvala, LP
SplitCookie ::
Za keš vodnega hlajenja kupi boljšo grafo, več rama in ssd.
Vodno hlajenje je sranje ker rabi ogromno vzdrževanja.
Stock cooler zamenjaj z nečim boljšim in to je to.
Razlike med 3.5 in 4GHz praktično ni.
Nastavi si raje, da ti fura turbo frekvence pri 2h jedrih na 4GHz+ pa je, ali še raje, nabavi ssd in na novo postavi sistem.
Vodno hlajenje je sranje ker rabi ogromno vzdrževanja.
Stock cooler zamenjaj z nečim boljšim in to je to.
Razlike med 3.5 in 4GHz praktično ni.
Nastavi si raje, da ti fura turbo frekvence pri 2h jedrih na 4GHz+ pa je, ali še raje, nabavi ssd in na novo postavi sistem.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Molde321 ::
Mhm, na novo sistema definitivno ne bom postavil, saj je trenutni čisto kul. Rama ne rabim več (imam 10gb 1600mhz HyperX - 2gb+2gb+2gb+4gb). Za nadgrajevanje bi porabil nekje tam 120EUR za ssd, 250EUR za grafično naslednje leto in potem še hlajenje. Ampak glede tega kar se tiče turbo frekvenc; gledal sem na motherboardu in že sprobal te fore (3.6ghz 3 jedra ostala 3 na 800mhz) in ni kaj dobro delovalo. Ko je prišlo do zahtevnejših programov, je začelo štekati. Če pa vse dela na 3.2 ghz pa če čisto kul (tudi če sem izklopil 2 jedra in pustil 4 je delovalo isto - kar je verjetno posledica tega, da trenutni programi & igre ne porabijo vseh 6 jeder).
Tole me zanima ko si rekel (zadnji stavek); če je že možno bi potem naredil 3 jedra na 4.0ghz in 1 jedro na 2ghz.... tisti program, ki bi ga rabil bi dal affinity (v upravljitelju opravil windows) na prva 3 jedra in vse ostalo na četrtega. Ampak verjetno ne bi stock cooler zmogel tega zdržati (3.8ghz pa mogoče)... Ampak kje naj te nastavitve naredim? V BIOS-u?
Cooler bi pa menjal že zaradi prevelike glasnosti trenutnega ...
Tole me zanima ko si rekel (zadnji stavek); če je že možno bi potem naredil 3 jedra na 4.0ghz in 1 jedro na 2ghz.... tisti program, ki bi ga rabil bi dal affinity (v upravljitelju opravil windows) na prva 3 jedra in vse ostalo na četrtega. Ampak verjetno ne bi stock cooler zmogel tega zdržati (3.8ghz pa mogoče)... Ampak kje naj te nastavitve naredim? V BIOS-u?
Cooler bi pa menjal že zaradi prevelike glasnosti trenutnega ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Molde321 ()
Dr_M ::
SplitCookie: Ocitno se nisi nikoli od blizu videl vodnega hlajenja, tako da brez veze komentiras.
Za tak denar bi bil edino pre-built sistem, recimo corsair Hydro.
Tukaj je test H60 2013 edition. Sicer trenutno se ga se ne da kupit pri nas, ampak pomoje bo kmalu. Star model stane okoli 85EUR.
Ce bi sel delat svoj sistem, potem pod 200EUR tezko prides, ce hoces vsaj nekaj solidnega.
Edit: zdele sm na ekwb na hitro malo zracunal. Verjetno bi prisel z ene 160-170EUR cez za dober sistem.
Za tak denar bi bil edino pre-built sistem, recimo corsair Hydro.
Tukaj je test H60 2013 edition. Sicer trenutno se ga se ne da kupit pri nas, ampak pomoje bo kmalu. Star model stane okoli 85EUR.
Ce bi sel delat svoj sistem, potem pod 200EUR tezko prides, ce hoces vsaj nekaj solidnega.
Edit: zdele sm na ekwb na hitro malo zracunal. Verjetno bi prisel z ene 160-170EUR cez za dober sistem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dr_M ()
mihec87 ::
Vodno hlajenje če že potem custom od ekwb ipd...Komercialne prebuild zadeve niso ravno ne vem kaj
Razmisli mogoče tudi o kakšnem boljše zračnem hlajenju ala noctua nh-d14 cca 60eur.
Razmisli mogoče tudi o kakšnem boljše zračnem hlajenju ala noctua nh-d14 cca 60eur.
TOP ::
SplitCookie ::
SplitCookie: Ocitno se nisi nikoli od blizu videl vodnega hlajenja, tako da brez veze komentiras.
Mel, bedarija totalna.
Glede na to, da dobiš top-notch heatpipe hladilnik za 60€, pri vodnem hlajenju pa za ta keš še bloka ne dobiš to pove vse.
Pa potem še tisto pumpo poslušati, rihtati puščajoče spoje, kupovati posebno tekočino za hlajenje in pucati tista nežna rebra na hladilniku, ki se povijejo že če jih malo postrani pogledaš ...
Bedarija, kakorkoli obrneš.
Da ne omenjam še to, da iz cepi hlapi voda in antifriz ker je PVC zanič material ...
Ja. Odlična zadeva...
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Molde321 ::
Saj ravno to me skrbi glede teh dimenzij, ker tale (ohišje) antec 900 ni ravno najbolj idealen za te coolerje.
Skratka iščem samo nek cooler (ni važno vodni/zračni, samo da bo lepo sedel v ohišje). Vesel bom, če bo zadeva zdržala vsaj nad 3.8ghz pod 55 stopinjami ...
Skratka iščem samo nek cooler (ni važno vodni/zračni, samo da bo lepo sedel v ohišje). Vesel bom, če bo zadeva zdržala vsaj nad 3.8ghz pod 55 stopinjami ...
Dr_M ::
SplitCookie je izjavil:
SplitCookie: Ocitno se nisi nikoli od blizu videl vodnega hlajenja, tako da brez veze komentiras.
Mel, bedarija totalna.
Glede na to, da dobiš top-notch heatpipe hladilnik za 60€, pri vodnem hlajenju pa za ta keš še bloka ne dobiš to pove vse.
Pa potem še tisto pumpo poslušati, rihtati puščajoče spoje, kupovati posebno tekočino za hlajenje in pucati tista nežna rebra na hladilniku, ki se povijejo že če jih malo postrani pogledaš ...
Bedarija, kakorkoli obrneš.
Da ne omenjam še to, da iz cepi hlapi voda in antifriz ker je PVC zanič material ...
Ja. Odlična zadeva...
Mel ti k***.
Al pa ti ne znas zrihtat tako kot treba. Ampak to ne pomeni, da je brez veze in bedarija.
Janac ::
A je 120mm radiator dovolj za samo CPU hladit(sestavljeno vodno)?
Načeloma ja sam bolje dat 2x120 radjator in maš mir če slučajnbo daš kdaj še grafo.
Se splaca dat 18$ vec za 240mm radiator?
Gledam tega: http://www.ebay.com/itm/Aluminum-Heat-E...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
SplitCookie ::
ja ja ja
Bedarija je, kakorkoli obrneš.
V časih 939 se je še splačalo, ko heatpipe hladilnkov še bilo ni.
Sedaj, brezvezna zadeva. Kompleti niso čisto nič boljši od simpl heatpipe hladilnikov, karkoli dražjega pa ne bo nikoli upravičilo svoje cene s performansom.
Za 100EUR dobiš odličen heatpipe hladilnik, za tak keš pa ne dobiš niti najslabšega vodnega hlajenja.
Serverji vodnega hlajenja sploh ne uporabljajo, pa je tam prihranek mnogo večji.
To pove vse.
Težave in potreba po vzdrževanju niti približno ne odtehta cene nakupa in nekaj malega performansa ki naj bi ga pridobil s tem.
Ti CPU-ji brez problema zdržijo 70°C in še več. X2-je sem gnal preko 100°C pa so BP delovali.
Vzameš zračni killer pa je, takega da gor paše 12cm vent in to je to
Kaj veliko več tako ali tako ne boš mogel naviti ker imaš 4 palčke rama.
200EUR zapraviti za še ne, 15% hitrejši proc, traparija
12cm hladilnik je čisto dovolj za 100W proca in nekih 50°C
Bedarija je, kakorkoli obrneš.
V časih 939 se je še splačalo, ko heatpipe hladilnkov še bilo ni.
Sedaj, brezvezna zadeva. Kompleti niso čisto nič boljši od simpl heatpipe hladilnikov, karkoli dražjega pa ne bo nikoli upravičilo svoje cene s performansom.
Za 100EUR dobiš odličen heatpipe hladilnik, za tak keš pa ne dobiš niti najslabšega vodnega hlajenja.
Ampak to ne pomeni, da je brez veze in bedarija.
Serverji vodnega hlajenja sploh ne uporabljajo, pa je tam prihranek mnogo večji.
To pove vse.
Težave in potreba po vzdrževanju niti približno ne odtehta cene nakupa in nekaj malega performansa ki naj bi ga pridobil s tem.
Vesel bom, če bo zadeva zdržala vsaj nad 3.8ghz pod 55 stopinjami ...
Ti CPU-ji brez problema zdržijo 70°C in še več. X2-je sem gnal preko 100°C pa so BP delovali.
Vzameš zračni killer pa je, takega da gor paše 12cm vent in to je to
Kaj veliko več tako ali tako ne boš mogel naviti ker imaš 4 palčke rama.
200EUR zapraviti za še ne, 15% hitrejši proc, traparija
12cm hladilnik je čisto dovolj za 100W proca in nekih 50°C
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
TOP ::
SplitCookie je izjavil:
ja ja ja
Bedarija je, kakorkoli obrneš.
V časih 939 se je še splačalo, ko heatpipe hladilnkov še bilo ni.
Sedaj, brezvezna zadeva. Kompleti niso čisto nič boljši od simpl heatpipe hladilnikov, karkoli dražjega pa ne bo nikoli upravičilo svoje cene s performansom.
Za 100€ dobiš odličen heatpipe hladilnik, za tak keš pa ne dobiš niti najslabšega vodnega hlajenja.
Ampak to ne pomeni, da je brez veze in bedarija.
Serverji vodnega hlajenja sploh ne uporabljajo, pa je tam prihranek mnogo večji.
To pove vse.
Težave in potreba po vzdrževanju niti približno ne odtehta cene nakupa in nekaj malega performansa ki naj bi ga pridobil s tem.
Vesel bom, če bo zadeva zdržala vsaj nad 3.8ghz pod 55 stopinjami ...
Ti CPU-ji brez problema zdržijo 70°C in še več. X2-je sem gnal preko 100°C pa so BP delovali.
Vzameš zračni killer pa je, takega da gor paše 12cm vent in to je to
Kaj veliko več tako ali tako ne boš mogel naviti ker imaš 4 palčke rama.
200€ zapraviti za še ne, 15% hitrejši proc, traparija
Ti kotali buče na kakšnem drugem forumu,kjer niso še slišali za vodno hlajenje ne tukaj.Kar se tiče vodnega za prazgodovinski sistem 939 je bilo bol tako,da si moral si večinoma sam popravljat zadevo ali predelavat.Kar se tiče sistemov zadnja 3 leta so pa fenomenalno narejena,res enostavno za zložit nobeno puščanje vode ali ne vem kako hlapenje vode.Cevi so silikonske nobena umazanije ničega samo pravo razmerje destilirane vode in antifriza.Kar se tiče pridobitve glede navijanja ja pridobiš sam tisti ki mamo vodno pravo svodno ne gremo samo zaradi iskanja zadnjega megaherca na procu ali grafi,gre se za tišino in to pa je občutno napram bilo kateremu tračnemu hlajenjzu.Odkar so prišli SSD pa pride to še bolj do izraza.Glede brnenja pumpe to lahko brni nekomu,ki sploh ne ve kako se da utišat in samo zmeče gor,da je.Moja pumpa je neslišna uho moraš dat gor da jo slišiš samo na gumice jo obesiš in ni glas.Kar se tiče investicje se popolnoma strinjam res je visoka sam pa imaš še za dolga leta naprej,ker se prilagaja tud na naslednje sisteme samo dokupiš nastavek 5e stane.Tako da ti mal opišem kako tole gre,ker več kot očitno ali ni si imel še vodnega ali pa si mel še v zgodovinskem času,ko je vodno komaj ven prišlo.
SplitCookie ::
Voda hlapi preko sten cevi, še bolj z antifrizom in PVC-jem, silikon pa je porozen in vpije vso svinjarijo ki mu daš in se zapaca z maščobo za šalo
Tišina - enako se jo da narediti s vsemi ostalimi hlajenji, samo primerno jih je treba dimenzionirat. Na koncu ti ropota napajalnik, za VRM proca rabiš še vedno ventilator, da se ti ne pregreva, ali pa moraš dokupiti dodatne hladilnike. Štala in nič drugega. Ko vse utišaš pa slišiš cviljenje nappajalnika, ja res suepr.
Grafe rabijo ekstra backplate ki ni zastonj.
Zlagajo se sistemi tako kot so se stalno že do sedaj. Smrekice in kompresijska matica, to je vse.
Čistiti je pa zadeve enako, če ne še težje. Tista jajca od hladilnikov ne moreš pucati s sesalcem ker se vse povije, pa še ventilator je treba sneti stran po možnosti.
Da potem kupuješ še antifrize in algacide, po možnosti še protikorozivne agente, ne se hecat. Ali pa zmetat 5EUR za liter specialne tekočine za vodna hlajenja, ki imajo že vse to noter.
Pa še če to delaš, se ti zaredi golazen notri v ceveh in je treba vse skupaj vsaj enkrat na leto spucat. Da ne omenjam morebitno uničene grafe ali plate zaradi puščanja, zakuhan proc, ker se pumpa ni zagnala in podobne težave.
Ali pa nakupovanje dragih silver-coil-ov ki naj bi pobijali golazen ...
Drag šport.
Tišina je taka kakor si jo narediš. Za 200EUR magari kupiš daljše kable in narediš luknjo v zid ter daš zadevo v sosednjo sobo, nima veze potem koliko se dere.
Popolnoma pasivni sistem (razen napajalnik, ki ima na 5V vent) iz leta 2004 dela še danes, vsa ta zafrkancija je popolnoma brezvezna, ker za malo več hrupa dobiš ogromno večji performans. Point tišanja kište pa je - da ne moti več, ne da je neslišna.
Tišina - enako se jo da narediti s vsemi ostalimi hlajenji, samo primerno jih je treba dimenzionirat. Na koncu ti ropota napajalnik, za VRM proca rabiš še vedno ventilator, da se ti ne pregreva, ali pa moraš dokupiti dodatne hladilnike. Štala in nič drugega. Ko vse utišaš pa slišiš cviljenje nappajalnika, ja res suepr.
Grafe rabijo ekstra backplate ki ni zastonj.
Zlagajo se sistemi tako kot so se stalno že do sedaj. Smrekice in kompresijska matica, to je vse.
Čistiti je pa zadeve enako, če ne še težje. Tista jajca od hladilnikov ne moreš pucati s sesalcem ker se vse povije, pa še ventilator je treba sneti stran po možnosti.
Da potem kupuješ še antifrize in algacide, po možnosti še protikorozivne agente, ne se hecat. Ali pa zmetat 5EUR za liter specialne tekočine za vodna hlajenja, ki imajo že vse to noter.
Pa še če to delaš, se ti zaredi golazen notri v ceveh in je treba vse skupaj vsaj enkrat na leto spucat. Da ne omenjam morebitno uničene grafe ali plate zaradi puščanja, zakuhan proc, ker se pumpa ni zagnala in podobne težave.
Ali pa nakupovanje dragih silver-coil-ov ki naj bi pobijali golazen ...
Drag šport.
Tišina je taka kakor si jo narediš. Za 200EUR magari kupiš daljše kable in narediš luknjo v zid ter daš zadevo v sosednjo sobo, nima veze potem koliko se dere.
Popolnoma pasivni sistem (razen napajalnik, ki ima na 5V vent) iz leta 2004 dela še danes, vsa ta zafrkancija je popolnoma brezvezna, ker za malo več hrupa dobiš ogromno večji performans. Point tišanja kište pa je - da ne moti več, ne da je neslišna.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
AlienRR ::
SplitCookie je izjavil:
Za keš vodnega hlajenja kupi boljšo grafo, več rama in ssd.
Vodno hlajenje je sranje ker rabi ogromno vzdrževanja.
Kako vzdrževanje? Več kot leto dni se ga dotaknil nisem. Poleg vodnega sem pozabil kaj vzdrževanj je in če stock undervoltam sploh ne rabim ventilatorjev na radjatorju.
Največja težava pri costum vodnem hlajenju je začetna cena. Težava, kot je Dr M omenil je cena. Pod 150€ nič pametnega.
Tale kit bi bil zate dovolj, če pa imaš namen kasneje z vodo hlatiti še grafično pa pri poročam 240(2x120) do 360(3x120) radjator.
Glede na to, da dobiš top-notch heatpipe hladilnik za 60€, pri vodnem hlajenju pa za ta keš še bloka ne dobiš to pove vse.
Pa potem še tisto pumpo poslušati, rihtati puščajoče spoje, kupovati posebno tekočino za hlajenje in pucati tista nežna rebra na hladilniku, ki se povijejo že če jih malo postrani pogledaš ...
Bedarija, kakorkoli obrneš.
Da ne omenjam še to, da iz cepi hlapi voda in antifriz ker je PVC zanič material ...
Ja. Odlična zadeva...
Tistih oldskul zadev iz odpada že dolgo ni. Današnje pumpe so tihe, pa še to lahko podložiš s peno in postane skoraj ne slišna.
Kake spušajoče spoje? Kupiš tole,
http://www.ekwb.com/shop/accessories/fi...
and problems desapire.
Ja res je.. voda hlapi iz cevi. Manj kot 20ml na leto pri meni in imam večkrat uporabljene cheap ass cevi. Če bi uporabljal silikonske cevi še te "težavice" ne bi bilo.
Naslednje bedarije sploh ne bom citiral. Bom pa dodal, z vodnim blokom je temp. moje grafične(GTX 480) padla iz 91 na 45°C ob polnem loadu. Na procesorju pa za ~20°C.
Da potem kupuješ še antifrize in algacide, po možnosti še protikorozivne agente, ne se hecat. Ali pa zmetat 5EUR za liter specialne tekočine za vodna hlajenja, ki imajo že vse to noter.
Pa še če to delaš, se ti zaredi golazen notri v ceveh in je treba vse skupaj vsaj enkrat na leto spucat. Da ne omenjam morebitno uničene grafe ali plate zaradi puščanja, zakuhan proc, ker se pumpa ni zagnala in podobne težave.
Ali pa nakupovanje dragih silver-coil-ov ki naj bi pobijali golazen ...
OMFG! Dobro, da nas podočuješ, sploh nevem kako mi lahko sistem funkcionira na destilirani vodi že zadnje 3 leta?
Popolnoma pasivni sistem (razen napajalnik, ki ima na 5V vent) iz leta 2004 dela še danes, vsa ta zafrkancija je popolnoma brezvezna, ker za malo več hrupa dobiš ogromno večji performans. Point tišanja kište pa je - da ne moti več, ne da je neslišna.
Točno. Dobro vodno hlajenje pa ti še ob neslišnosti omogoča nišje temperature ali večji oveclock. Res pa je da takšno vodno hlajenje na začetku stane.
You can override the laws of thermodynamics with sufficient sudo access.
Sssaga ::
SplitCookie je izjavil:
Za keš vodnega hlajenja kupi boljšo grafo, več rama in ssd.
Vodno hlajenje je sranje ker rabi ogromno vzdrževanja.
Stock cooler zamenjaj z nečim boljšim in to je to.
Razlike med 3.5 in 4GHz praktično ni.
Nastavi si raje, da ti fura turbo frekvence pri 2h jedrih na 4GHz+ pa je, ali še raje, nabavi ssd in na novo postavi sistem.
SPLoh ni tok vzdrževanja, prvič gre mau počasnej, pol pa gre hitrej.
Z vodnim pač naviješ za več % in se bo poznala razlika + temperature bodo recimo lahko še nižje, vsaj pr men je tko, hehe :)
TOP ::
SplitCookie je izjavil:
Voda hlapi preko sten cevi, še bolj z antifrizom in PVC-jem, silikon pa je porozen in vpije vso svinjarijo ki mu daš in se zapaca z maščobo za šalo
Tišina - enako se jo da narediti s vsemi ostalimi hlajenji, samo primerno jih je treba dimenzionirat. Na koncu ti ropota napajalnik, za VRM proca rabiš še vedno ventilator, da se ti ne pregreva, ali pa moraš dokupiti dodatne hladilnike. Štala in nič drugega. Ko vse utišaš pa slišiš cviljenje nappajalnika, ja res suepr.
Grafe rabijo ekstra backplate ki ni zastonj.
Zlagajo se sistemi tako kot so se stalno že do sedaj. Smrekice in kompresijska matica, to je vse.
Čistiti je pa zadeve enako, če ne še težje. Tista jajca od hladilnikov ne moreš pucati s sesalcem ker se vse povije, pa še ventilator je treba sneti stran po možnosti.
Da potem kupuješ še antifrize in algacide, po možnosti še protikorozivne agente, ne se hecat. Ali pa zmetat 5EUR za liter specialne tekočine za vodna hlajenja, ki imajo že vse to noter.
Pa še če to delaš, se ti zaredi golazen notri v ceveh in je treba vse skupaj vsaj enkrat na leto spucat. Da ne omenjam morebitno uničene grafe ali plate zaradi puščanja, zakuhan proc, ker se pumpa ni zagnala in podobne težave.
Ali pa nakupovanje dragih silver-coil-ov ki naj bi pobijali golazen ...
Drag šport.
Tišina je taka kakor si jo narediš. Za 200EUR magari kupiš daljše kable in narediš luknjo v zid ter daš zadevo v sosednjo sobo, nima veze potem koliko se dere.
Popolnoma pasivni sistem (razen napajalnik, ki ima na 5V vent) iz leta 2004 dela še danes, vsa ta zafrkancija je popolnoma brezvezna, ker za malo več hrupa dobiš ogromno večji performans. Point tišanja kište pa je - da ne moti več, ne da je neslišna.
Zdaj pa vidim da nisi mel še vodnega,ker sam nekaj fantaziraš o nekih težavah o katerih nobeden zadnja leta ne poroča.Zakuhan proc,kje si to videl,pa nej te na nekaj spomnim,ker očitno si preveč zelen.Destilirana voda ne prevaja elektrike.In ne muti o neki nesnagi v ceveh,ker jo ni.
Lahko kdo kometira tisti radiator?
Se splača
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TOP ()
mihec87 ::
Z vodnim hlajenjem je na začetku malo več dela da zadevo vzpostaviš...
Sam sem se igral ko so bili v uporabi hladilniki kabine iz katrc/lad ter hydor pumpe..pa tudi takrat ni bilo silnih težav če je bilo narejeno kot se zagre, pač namešaš destilirano vodo+mal antifriza ali pa kaj proti neželenim prebivalcem pa je laufalo bp..Sam ni pa bilo prijetno ko je bilo treba kaj menjat saj je bila gužva...
Sam sem se igral ko so bili v uporabi hladilniki kabine iz katrc/lad ter hydor pumpe..pa tudi takrat ni bilo silnih težav če je bilo narejeno kot se zagre, pač namešaš destilirano vodo+mal antifriza ali pa kaj proti neželenim prebivalcem pa je laufalo bp..Sam ni pa bilo prijetno ko je bilo treba kaj menjat saj je bila gužva...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mihec87 ()
SplitCookie ::
Kako vzdrževanje? Več kot leto dni se ga dotaknil nisem. Poleg vodnega sem pozabil kaj vzdrževanj je in če stock undervoltam sploh ne rabim ventilatorjev na radjatorju.
Zelo dvomim, da se ga nisi niti dotaknil. Zagotovo si pogledal nivoje tekočin, če kje ne pušča etc.
Pasivnega nisem pogledal 2 leti in ugotovil, da sem gledal še prezgodaj, ko sem, samo nazaj zaprl kišto in to je to.
and problems desapire.
Yes yes
Samo ustvariš si nove
Naslednje bedarije sploh ne bom citiral. Bom pa dodal, z vodnim blokom je temp. moje grafične(GTX 480) padla iz 91 na 45°C ob polnem loadu. Na procesorju pa za ~20°C.
Bu hu. 8800GTS je imela stalne temperature ranga 80°C+, ko si privil hladilnik tako kot je bilo treba je vse skupaj padlo na 60°C
Če bi na tvojo grafo naštimal kakšen boljši heatpipe kiler bi imel temperature tudi ranga 50°C, mogoče tudi 60°C
Samo vse skupaj je brezvezno. Furaš original kiler in se ne sekiraš, magari crkne.
Ram ne šljivi pola % nižjih temperatur, GPU-ji, pa razen da jim lahko malce več voltov priviješ tudi ne reagirajo bajno, da bi pridobil 50% ekstra megahercev.
Razlika je ranga par % in tu se konča.
Zdaj pa vidim da nisi mel še vodnega,ker sam nekaj fantaziraš o nekih težavah o katerih nobeden zadnja leta ne poroča.Zakuhan proc,kje si to videl,pa nej te na nekaj spomnim,ker očitno si preveč zelen.Destilirana voda ne prevaja elektrike.In ne muti o neki nesnagi v ceveh,ker jo ni.
Ma ti si zelen
Povej mi kakšne zgledajo PVC cevi po enem letu uporabe - ratajo bele znotraj, če imaš obarvan antifriz pa se obarvajo skupaj z njim in zadeva zgleda za na bruhanje.
Bakrene bloke je treba redno pucat ker se nafilajo s svinjarijo, razni ostružki, ostanki na notranjosti cevi, to se vse zabaše v tiste mikrokanale.
Če po tvojem mnenju destilirana voda ne prevaja elektrike, potopi cel komp v njo, do takrat pa mi ne muti s takimi traparijami. Tisti moment ko se dotakne kakršnekoli površine bo začela prevajati zaradi umazanije ki je na površini in v zraku. S današnjimi kislinskimi fluksi, ki se jih čedalje pogosteje uporablja, pa bo rezultat hitro poguben.
Z vodnim hlajenjem je na začetku malo več dela da zadevo vzpostaviš...
Ma cel dan gre prec, preden sistem sploh zalavfaš, rezanje kište da lahko gor namontiraš kiler, potem, če nimaš rezervoarja (glupost) še odzračevanje in obračanje kište med delovanjem ...
Sej ko dela dela super, do takrat se moraš pa fajn zmatrat pa trpeti en kup cevi v kišti. Spraznit sistem je tut en velik podvig, ker je vse narejeno samo tako da se nafila in konec. Obračat kišto ko mahnjen, da boš lahko porezal cevi za novo grafo, pri tem pa upal da ni še kaj ostalo v blokih in ti bo steklo po kišti ...
Pa potem še lomljenje cevi ali pa pacanje s fedri, da vse kolkor tolk stoji.
Blah.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Janac ::
Narocil tisti radiator in se tole pumpo, blok bo nek OCZ.
http://www.ebay.com/itm/12V-DC-Water-pu...
http://www.ebay.com/itm/12V-DC-Water-pu...
TOP ::
Ja pa res si zelen,če kupiš pravo cev in daš noter samo destilirano vodo in antifriz ostane vse lepo in čisto pa o kakšnih ostružkih tukaj klatiš neumnosti več.Bakreni blok rata v destilirani vodi zelen ampak ob pravi mešanici antifriza je tega zelo malo neopazmo skoraj.Lej škoda,da tukaj enemu bimbotu razlagamo kako in kaj,ker se ne pride nikamor,pač maš svojo teorijo in če nisi vešč in imaš malo smisla kako in kaj je bolje,da se tega podviga ne greš,ker potem se najde kak kot si ti in začne pametovati.
Kateri radjator si naroču
Narocil tisti radiator in se tole pumpo, blok bo nek OCZ.
http://www.ebay.com/itm/12V-DC-Water-pu...
Kateri radjator si naroču
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TOP ()
AlienRR ::
Zakaj bi prčkal po hlajenju če ni razloga zato? Ne seri, nima kaj spuščat.
Ja res? Kake?
Daj si malo poglej porabo, koilčino tranzistorjev, itd med 480 in 8800.
Jap šraufe priviješ in je že 20°C majn.
Navijal nisi kaj dosti,a neda? To je odvisno od samega čipa.
Daj odpri kako trgovino pa poglej kaj se vse dobi. Ne, da buče tu prodajaš.
Obstaja še kaj drugega kot baker. Pa tudi z bakrom ni takih težav kot jih opisuješ, ni potrebe da jih redno čistiš. Če pa si taki mutec, da daš v loop kovini z različnim nabojem pa problem ni v hlajenju.
Ja.. 4h v letu reskirat. Katastrifa.
Imaš predsodke in še nisi vodnega hlajenje v rokah mel.
Kot je napisal Top:
Yes yes
Samo ustvariš si nove
Ja res? Kake?
Bu hu. 8800GTS je imela stalne temperature ranga 80°C+, ko si privil hladilnik tako kot je bilo treba je vse skupaj padlo na 60°C
Če bi na tvojo grafo naštimal kakšen boljši heatpipe kiler bi imel temperature tudi ranga 50°C, mogoče tudi 60°C
Samo vse skupaj je brezvezno. Furaš original kiler in se ne sekiraš, magari crkne.
Ram ne šljivi pola % nižjih temperatur, GPU-ji, pa razen da jim lahko malce več voltov priviješ tudi ne reagirajo bajno, da bi pridobil 50% ekstra megahercev.
Razlika je ranga par % in tu se konča.
Daj si malo poglej porabo, koilčino tranzistorjev, itd med 480 in 8800.
Jap šraufe priviješ in je že 20°C majn.
Navijal nisi kaj dosti,a neda? To je odvisno od samega čipa.
Ma ti si zelen
Povej mi kakšne zgledajo PVC cevi po enem letu uporabe - ratajo bele znotraj, če imaš obarvan antifriz pa se obarvajo skupaj z njim in zadeva zgleda za na bruhanje.
Bakrene bloke je treba redno pucat ker se nafilajo s svinjarijo, razni ostružki, ostanki na notranjosti cevi, to se vse zabaše v tiste mikrokanale.
Daj odpri kako trgovino pa poglej kaj se vse dobi. Ne, da buče tu prodajaš.
Obstaja še kaj drugega kot baker. Pa tudi z bakrom ni takih težav kot jih opisuješ, ni potrebe da jih redno čistiš. Če pa si taki mutec, da daš v loop kovini z različnim nabojem pa problem ni v hlajenju.
Ma cel dan gre prec, preden sistem sploh zalavfaš, rezanje kište da lahko gor namontiraš kiler, potem, če nimaš rezervoarja (glupost) še odzračevanje in obračanje kište med delovanjem ...
Ja.. 4h v letu reskirat. Katastrifa.
Sej ko dela dela super, do takrat se moraš pa fajn zmatrat pa trpeti en kup cevi v kišti. Spraznit sistem je tut en velik podvig, ker je vse narejeno samo tako da se nafila in konec. Obračat kišto ko mahnjen, da boš lahko porezal cevi za novo grafo, pri tem pa upal da ni še kaj ostalo v blokih in ti bo steklo po kišti ...
Pa potem še lomljenje cevi ali pa pacanje s fedri, da vse kolkor tolk stoji.
Imaš predsodke in še nisi vodnega hlajenje v rokah mel.
Kot je napisal Top:
pač maš svojo teorijo in če nisi vešč in imaš malo smisla kako in kaj je bolje,da se tega podviga ne greš,ker potem se najde kak kot si ti in začne pametovati.
You can override the laws of thermodynamics with sufficient sudo access.
SplitCookie ::
Ja pa res si zelen,če kupiš pravo cev in daš noter samo destilirano vodo in antifriz ostane vse lepo in čisto pa o kakšnih ostružkih tukaj klatiš neumnosti več.Bakreni blok rata v destilirani vodi zelen ampak ob pravi mešanici antifriza je tega zelo malo neopazmo skoraj.Lej škoda,da tukaj enemu bimbotu razlagamo kako in kaj,ker se ne pride nikamor,pač maš svojo teorijo in če nisi vešč in imaš malo smisla kako in kaj je bolje,da se tega podviga ne greš,ker potem se najde kak kot si ti in začne pametovati.
Ja itak lepo in čisto. Si ti sploh imel kakšen bakren blok v roki ? Tista packarija ki sproti nastaja se nekje mora odlagati + že pri izdelavi noter ostane svašta sranja.
Ob mešanici antifriza je zadeva neopazna samo zato ker ima antifriz protikorozijske dodatke, ko jih zmanjka, se v sistemu začne nabirati sranje, sam tega se pač ne vidi, če ne gledaš. Do takrat se vse to sranje pretaka s hladivom.
Zakaj bi prčkal po hlajenju če ni razloga zato? Ne seri, nima kaj spuščat.
Vodni sistem boli patak, če ti misliš da nima kaj spuščat. Zadeva se za šalo zasolzi, pa tega ti sploh ne vidiš, dokler ni prepozno. Termalni stresi naredijo svoje, material se utrudi in začne puščati. In kompresijske objemke so iz tega stališča najslabše, ker se zanašajo na elastičnost cevi, da tesni. Vzmetne objemke takih težav nimajo, samo kaj takega v vodnih hlajenjih srečal ne boš
Navijal nisi kaj dosti,a neda? To je odvisno od samega čipa.
20% gre skoraj vsak gor. Toliko je že tovarniške rezerve. Kar je več je podarjeno. In navijanje je ena večjih gluposti. Kupiš boljši proc, boljšo grafo in to je to, to se da danes vse dobiti.
Vse ostalo je zapravljanje časa in samo povečevanje nestabilnosti sistema. Določeni špili so za popizdit občutljivi na najmanjše nestabilnosti in ko se moraš iti ukvarjati s sistemom, ga odvijati, da vidiš če je to krivo je vse to samo potrata časa.
Da se niti ne omenja težav s CnQ in podobnimi power-management storitvami, zmrzovanju pri prehodu iz S3, pri C2 preklopih, morebitnim crkovanjem grafe, ker vrm ne zmore obremenitve ...
Navijanje naredi več štale kakor koristi.
Jap šraufe priviješ in je že 20°C majn.
Pač je blo, kaj čem. Proizvajalec je zajebal pri montaži.
Daj si malo poglej porabo, koilčino tranzistorjev, itd med 480 in 8800.
Kaj, a 480 se kar naenkrat ne da zračno ohladit ? Zadeva je narejena da se ti pri 100°C brez težav kuha. Fetiš na nizke temperature je samo to. Kot da špil briga al ti proc dela na 50 ali na 80°C
Imaš predsodke in še nisi vodnega hlajenje v rokah mel.
Kake predsodke, lepo ti napišem vse težave ki jih taka hlajenja imajo, namesto da se zadevo kuje v nebesa kakor to počnete nekateri.
Sam se s tem sranjem ne bom več ukvarjal, uničena grafa in plata za brezveze, še dobro da je šlo pod garancijo.
Kot je napisal Top:
pač maš svojo teorijo in če nisi vešč in imaš malo smisla kako in kaj je bolje,da se tega podviga ne greš,ker potem se najde kak kot si ti in začne pametovati.
Stockholm syndrome. Ker je pač težko priznati, da nakup vodnega hlajenja ni bil ravno najbolj pameten podvig.
Ja.. 4h v letu reskirat. Katastrifa.
Te 4h zabijem raje v špilu/na netu kakor pa da se ukvarjam s tem da mi sistem samo začne delat.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SplitCookie ()
Janac ::
Narocil tisti radiator in se tole pumpo, blok bo nek OCZ.
http://www.ebay.com/itm/12V-DC-Water-pu...
Kateri radjator si naroču
Tisti zgoraj 120mm bo vredu a ne?
SplitCookie ::
Za proc bo čist dost.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Molde321 ::
Ok, nevem zakaj je šla tema v konflikte ... Samo vprašal sem kateri cooler svetujete. Želim hladiti vseh 6 jeder od 3.9ghz navzgor. Ni važno ali je vodno ali zračno hlajenje. Cena naj bo v rangu pod 110€. Cooler mora it v antec 900 ohišje (recimo dal bi ven zadnji cooler in drugega na levo stran, kjer ni nobenih ventilatorjev samo prazna luknja). Sprašujem samo, kaj naj kupim, ker se res ne morem odločiti saj s hlajenjem nimam izkušenj.
Zanimivo; trenutno imam vklopljena 4 jedra na 3.9ghz, probal sem v prime95 in temperatura ni šla nad 57celzija. Mogoče bi se ta nastavitev bolj splačala za 90% programov, saj na PCju še nimam stvari, ki bi nucala vseh 6 jeder enakovredno isti čas.
Zanimivo; trenutno imam vklopljena 4 jedra na 3.9ghz, probal sem v prime95 in temperatura ni šla nad 57celzija. Mogoče bi se ta nastavitev bolj splačala za 90% programov, saj na PCju še nimam stvari, ki bi nucala vseh 6 jeder enakovredno isti čas.
TOP ::
Narocil tisti radiator in se tole pumpo, blok bo nek OCZ.
http://www.ebay.com/itm/12V-DC-Water-pu...
Kateri radjator si naroču
Tisti zgoraj 120mm bo vredu a ne?
Ja sam pazi kake priključke ma tam na tistem radjatorju vidim smrekice to pomen da boš moral dat gor plastične vezice,da drži cev,to jaz nebi delal.EK ma Filtinge mal poglej ki jegor še navoj in lepo enostavno stisneš in je.Sam uprašanje kak navoj je gor na radjatorju.
SplitCookie ::
Smrekce se da odšravtat in gor namestiti poljuben nastavek.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
SplitCookie ::
Zanimivo; trenutno imam vklopljena 4 jedra na 3.9ghz, probal sem v prime95 in temperatura ni šla nad 57celzija.
Vrh glave.
Taka temperatura za stock je odlična
Vent ma še termo senzor, kateri začne navijat obrate šele ko temperatura zraka naraste nad 60°C
Rezerve je še dosti
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
TOP ::
AlienRR ::
Do 110€ rajši kupi top zračno hlajenje.
Teh 57°C je temp jeder? Če je, potem na tvojem mestu nebi menjaval hlajenja. Imaš še fora.
Zato se stvari preventivno pred sestavo konkretno sčistijo.
Ti pošlem svoj bakren blok, pa išči zelenje na njem. Našel ga itak ne bi.
Jaz _vem_, da ne spušča. Ko kompresijsko priviješ ti ne bo spuščala, ker ima "stopnice" med katere cev enakomerno stisne.
Saj pravim, če ne znaš oz. te ne zanima boljše, da pustiš primiru. Nekaterim pa je to hobi. Kaj je narobe se preprosto ugotovi iz napak ki jih vrže. Odpri oči in poglej čez svoje ozidje - če je tebi nekaj glupo še ne pomeni, da je drugim ter seveda obratno.
Pa kako dolgo? Degradacija, degradacija... tudi stabilnost. Ženi 24/7 CPU na Tmax, če imaš jajca in denar.
Poceni in/ali slabo rokovanje s hlajenjem. Ga nič ne kujem v nebesa, ima svoje težave. Prva je cena, drugo pa je daljše vzdrževanje tisti en dan na leto, če lahko živiš s tem je dober nakup. Si imel ti težave, tega ne posplošuj na vso pupolacijo.
Vsak ima svoje hobije. Mene b/k za špile.
Teh 57°C je temp jeder? Če je, potem na tvojem mestu nebi menjaval hlajenja. Imaš še fora.
Ja itak lepo in čisto. Si ti sploh imel kakšen bakren blok v roki ? Tista packarija ki sproti nastaja se nekje mora odlagati + že pri izdelavi noter ostane svašta sranja.
Ob mešanici antifriza je zadeva neopazna samo zato ker ima antifriz protikorozijske dodatke, ko jih zmanjka, se v sistemu začne nabirati sranje, sam tega se pač ne vidi, če ne gledaš. Do takrat se vse to sranje pretaka s hladivom.
Zato se stvari preventivno pred sestavo konkretno sčistijo.
Ti pošlem svoj bakren blok, pa išči zelenje na njem. Našel ga itak ne bi.
Vodni sistem boli patak, če ti misliš da nima kaj spuščat. Zadeva se za šalo zasolzi, pa tega ti sploh ne vidiš, dokler ni prepozno. Termalni stresi naredijo svoje, material se utrudi in začne puščati. In kompresijske objemke so iz tega stališča najslabše, ker se zanašajo na elastičnost cevi, da tesni. Vzmetne objemke takih težav nimajo, samo kaj takega v vodnih hlajenjih srečal ne boš
Jaz _vem_, da ne spušča. Ko kompresijsko priviješ ti ne bo spuščala, ker ima "stopnice" med katere cev enakomerno stisne.
20% gre skoraj vsak gor. Toliko je že tovarniške rezerve. Kar je več je podarjeno. In navijanje je ena večjih gluposti. Kupiš boljši proc, boljšo grafo in to je to, to se da danes vse dobiti.
Vse ostalo je zapravljanje časa in samo povečevanje nestabilnosti sistema. Določeni špili so za popizdit občutljivi na najmanjše nestabilnosti in ko se moraš iti ukvarjati s sistemom, ga odvijati, da vidiš če je to krivo je vse to samo potrata časa.
Da se niti ne omenja težav s CnQ in podobnimi power-management storitvami, zmrzovanju pri prehodu iz S3, pri C2 preklopih, morebitnim crkovanjem grafe, ker vrm ne zmore obremenitve ...
Navijanje naredi več štale kakor koristi.
Saj pravim, če ne znaš oz. te ne zanima boljše, da pustiš primiru. Nekaterim pa je to hobi. Kaj je narobe se preprosto ugotovi iz napak ki jih vrže. Odpri oči in poglej čez svoje ozidje - če je tebi nekaj glupo še ne pomeni, da je drugim ter seveda obratno.
Kaj, a 480 se kar naenkrat ne da zračno ohladit ? Zadeva je narejena da se ti pri 100°C brez težav kuha. Fetiš na nizke temperature je samo to. Kot da špil briga al ti proc dela na 50 ali na 80°C
Pa kako dolgo? Degradacija, degradacija... tudi stabilnost. Ženi 24/7 CPU na Tmax, če imaš jajca in denar.
Kake predsodke, lepo ti napišem vse težave ki jih taka hlajenja imajo, namesto da se zadevo kuje v nebesa kakor to počnete nekateri.
Sam se s tem sranjem ne bom več ukvarjal, uničena grafa in plata za brezveze, še dobro da je šlo pod garancijo.
Stockholm syndrome. Ker je pač težko priznati, da nakup vodnega hlajenja ni bil ravno najbolj pameten podvig.
Poceni in/ali slabo rokovanje s hlajenjem. Ga nič ne kujem v nebesa, ima svoje težave. Prva je cena, drugo pa je daljše vzdrževanje tisti en dan na leto, če lahko živiš s tem je dober nakup. Si imel ti težave, tega ne posplošuj na vso pupolacijo.
Te 4h zabijem raje v špilu/na netu kakor pa da se ukvarjam s tem da mi sistem samo začne delat.
Vsak ima svoje hobije. Mene b/k za špile.
You can override the laws of thermodynamics with sufficient sudo access.
SplitCookie ::
Jaz _vem_, da ne spušča. Ko kompresijsko priviješ ti ne bo spuščala, ker ima "stopnice" med katere cev enakomerno stisne.
Ne bo ti spuščala na začetku, ko je cev dovolj elastična, da se upira pritisku in enakomerno drži vse skupaj. Po parih letih pa se cev usede oz. še bolj rečeno, sesede, objemka pa dobi luft. Hkrati pa se s spremembami temperatur vse skupaj krči in širi ter povzroča dodaten stres na spojih.
Pa kako dolgo? Degradacija, degradacija... tudi stabilnost. Ženi 24/7 CPU na Tmax, če imaš jajca in denar.
Po 5h letih gre komp ponavadi v kanto oz. ga zamenja novejša različica. Degradacija se dogaja že ko stvar lavfaš, neglede na temperature. Tmax CPU-ji preživijo dlje časa BP, prej crkne skuhana plata in napajalnik kakor pa proc.
S tem da največjo degradacijo povzročaš sam s navijanjem in višanjem voltaže.
Poceni in/ali slabo rokovanje s hlajenjem. Ga nič ne kujem v nebesa, ima svoje težave. Prva je cena, drugo pa je daljše vzdrževanje tisti en dan na leto, če lahko živiš s tem je dober nakup. Si imel ti težave, tega ne posplošuj na vso pupolacijo.
Folka z vodnim hlajenjem ni 1% v sloveniji z razlogom. Zadeva je uporabna le v nekih robnih pogojih, v vseh ostalih jo popolnoma potolče konkurenca.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Meizu ::
Rad bi samo nekaj dodal na komentar nekoga tule v temi.
Nekdo je omenil, da je ena izmed prednosti vodnega hlajenja njegova tišina. Ja, sam sistem je mogoče že tih, ko pa rabiš na radiator namontirat 2x12cm vente pa vso prednost tišine kaj kmalu pridobiš nazaj.
Nekdo je omenil, da je ena izmed prednosti vodnega hlajenja njegova tišina. Ja, sam sistem je mogoče že tih, ko pa rabiš na radiator namontirat 2x12cm vente pa vso prednost tišine kaj kmalu pridobiš nazaj.
AlienRR ::
Ne bo ti spuščala na začetku, ko je cev dovolj elastična, da se upira pritisku in enakomerno drži vse skupaj. Po parih letih pa se cev usede oz. še bolj rečeno, sesede, objemka pa dobi luft. Hkrati pa se s spremembami temperatur vse skupaj krči in širi ter povzroča dodaten stres na spojih.
Na 2,3 leta že menjaš cevi.
Po 5h letih gre komp ponavadi v kanto oz. ga zamenja novejša različica. Degradacija se dogaja že ko stvar lavfaš, neglede na temperature. Tmax CPU-ji preživijo dlje časa BP, prej crkne skuhana plata in napajalnik kakor pa proc.
S tem da največjo degradacijo povzročaš sam s navijanjem in višanjem voltaže.
Degradacija je tako stvar narave, ki teži k temu. Ne vidim pa smisla to še pospeševat.
Naviješ za tisti test, potem under clock in undervolt.
Folka z vodnim hlajenjem ni 1% v sloveniji z razlogom. Zadeva je uporabna le v nekih robnih pogojih, v vseh ostalih jo popolnoma potolče konkurenca.
To kaj je nekomu razlog, da se splača midva ne morema ocenjevat, razen zase. Prednosti in slabosti so na obeh straneh, pač kje imaš prioritete tja greš.
Te 120mm vente das na 5v in ce imas se silent ohisje z peno se bo zelo zelo malo slisalo.
+1!
Ali pa kupiš velik radjator in termodinamika naredi svoje.
You can override the laws of thermodynamics with sufficient sudo access.
M-XXXX ::
Meizu ::
Ravno tako lahko taiste vente daš na heatpipe hladilniku na 5v oz. kar na celem ohišju, al ne?
AlienRR ::
Ravno tako lahko taiste vente daš na heatpipe hladilniku na 5v oz. kar na celem ohišju, al ne?
jup.
You can override the laws of thermodynamics with sufficient sudo access.
Janac ::
AlienRR ::
Tudi z 360/480 bi šlo na manj potratnih sistemih.
You can override the laws of thermodynamics with sufficient sudo access.
Dr_M ::
360 je ze ogromen radiator. Moras imet ze kar veliko kisto.
Najvecjo kisto, primerno za vodno hlajenje za se sprejemljivo ceno kar sem videl, sprejme 1x 360 in 1x 240 radiator.
Najvecjo kisto, primerno za vodno hlajenje za se sprejemljivo ceno kar sem videl, sprejme 1x 360 in 1x 240 radiator.
AlienRR ::
Ej maš mogoče link do te kište? Zanima me razporeditev.
Se opravičujem za OT.
Se opravičujem za OT.
You can override the laws of thermodynamics with sufficient sudo access.
Janac ::
Kje priporocate da se kupi tubing, ne prozoren ampak BEL, da je poceni in 10mm.
EK/Cool pc.
Nic zanimivega...
Kake temp. mislite da bom imel s tem sistemom z 661 na 4,7Ghz?
kar je pa malce pretirano oz. zavzame pol kište, če že hočeš speštat vse noter.
Sej ni nujno da mas to vse v kisti...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Janac ()
SplitCookie ::
Na 2,3 leta že menjaš cevi.
Extra work za brezveze.
Ventilatorje imaš tako kot na navadnem hlajenju.
Naviješ za tisti test, potem under clock in undervolt.
Undervolt ajde, underclock je pa, razen za idlanje - rahlo napačna zadeva.
Ali pa kupiš velik radjator in termodinamika naredi svoje.
Termosifonsko hlajenje rabi velike premere cevi in majhne upore.
Največ kar se da narediti, je, da v idlu lahko sklopiš vente.
360 je ze ogromen radiator. Moras imet ze kar veliko kisto.
360-ka gre na vrh kište in je mir, večino časa lahko lavfa pasivno. En 12 cm vent na sredini ima ogromen efekt, med dvemi in tremi pa ni več take razlike, razen v hrupu, da bi dodal še vente na dno - brezveze.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Utišanje PCja z izolacijoOddelek: Hlajenje in modifikacije | 4853 (4215) | Janac |
» | VODNO HLAJENJE (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Hlajenje in modifikacije | 55942 (39052) | Dr_M |
» | Vodno hlajenje razlika?Oddelek: Hlajenje in modifikacije | 2992 (2487) | Janac |
» | Ali bi delovalo?? - Vodno hlajenjeOddelek: Hlajenje in modifikacije | 3636 (3061) | hojnikb |
» | Pomoč pri vodnem hlajenju - radiatorOddelek: Hlajenje in modifikacije | 3104 (2813) | TOP |