Forum » Programiranje » kako programirati npr. igralne naprave
kako programirati npr. igralne naprave
rok89 ::
Mene pa zanima kako programirajo igralne naprave npr. kdaj se kaj zgodi.
Kam te podatke vnesejo, katere jezike uporabljajo? Na kakšen način shranjujejo na čip določene podatke.
Npr. lahko tudi kdaj posveti kakšna lučka, kdaj se ugasne, itd...
Torej kje začeti, katere naprave potrebujem za priklop na računalnik in podobno.
Hvala vam za odgovor.
Kam te podatke vnesejo, katere jezike uporabljajo? Na kakšen način shranjujejo na čip določene podatke.
Npr. lahko tudi kdaj posveti kakšna lučka, kdaj se ugasne, itd...
Torej kje začeti, katere naprave potrebujem za priklop na računalnik in podobno.
Hvala vam za odgovor.
Isotropic ::
v casinojih?
notranji mikrokontroler (alpa PLC) + network povezava za kontrolo.
ce si zacetnik, si dobi sistem Š-ARM.
notranji mikrokontroler (alpa PLC) + network povezava za kontrolo.
ce si zacetnik, si dobi sistem Š-ARM.
Isotropic ::
C za mikrokontrolerje, kaksna java za desktop verjetno
alpa c#.
alpa c#.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
rok89 ::
Hvala.
In na kakšen način recimo sprogramiraš kako se karte vrtijo?
Samo vprašam, ker nimam nobene predstave da si malo v glavi zamislim.
In na kakšen način recimo sprogramiraš kako se karte vrtijo?
Samo vprašam, ker nimam nobene predstave da si malo v glavi zamislim.
Isotropic ::
animacija, kaj ti pa dejansko pride ven, je pa RNG.
a si dobil zaposlitev v elektroncku al kaj so ze uni?
a si dobil zaposlitev v elektroncku al kaj so ze uni?
SplitCookie ::
x86 plata, ranga via ali česa podobnega, izhod na vga in touchscreen.
Kakšni mikrokontrolerji neki, dejte se hecat.
Kakšni mikrokontrolerji neki, dejte se hecat.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Spura ::
Odvisno od izvedbe, sicer so pa to polni PC sistemi. Niti bankomati ne laufajo na mikrokontrolerjih ampak na windowsih. Igralni avtomat je se mnogo zahtevnejsi od ATMa, tko da ni mikrokontroler notri. Pred leti sm sicer delal na eni taki zadevi, je mela notri 2 plati (ena za multimedijski del, ena za sistem), specialen real-time OS in potem so bili podsistemi procesi v tem OSu, ki so se pogovarjali med sabo. Napisano v C++. Dons je najbrz najlazje kak real-time linux pa ARM uzet, zadeve pa pisat v C ali C++.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spura ()
rok89 ::
A vi hočete meni povedati da v ozadju laufa windows pri igralnih avtomatih? Mislim da to ne bo ravno držalo. Mogoče se motim, vendar če nekje piše kaj moraš naredit, kaj pritisnit mislim da tukaj nima veze Windows. Če bi bil win v ozadju mislim da bi se marsikdaj zgodilo, da bi ruleta crknila.
black ice ::
A vi hočete meni povedati da v ozadju laufa windows pri igralnih avtomatih? Mislim da to ne bo ravno držalo. Mogoče se motim, vendar če nekje piše kaj moraš naredit, kaj pritisnit mislim da tukaj nima veze Windows. Če bi bil win v ozadju mislim da bi se marsikdaj zgodilo, da bi ruleta crknila.
Beri zgornje poste dokler ne boš razumel kaj ti želijo povedati.
black ice ::
SplitCookie ::
Bankomati lavfajo na windowsih. to ni nič novega
CRT ekran, sedaj celo LCD in modem.
To je zelo zastarela tehnologija, vendar, ker je prenos podatkov tako majhen, zadeva celo dela.
CRT ekran, sedaj celo LCD in modem.
To je zelo zastarela tehnologija, vendar, ker je prenos podatkov tako majhen, zadeva celo dela.
SplitCookie> Prevoziš RDEČO ! jype> Ja? A to je kaj posebnega?
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
Ramon dekers> Ječa je lahko naravno okolje potem ko se adaptiraš.
jype> CPP ne spoštujem _NIKOLI_
gendale ::
>Niti bankomati ne laufajo na mikrokontrolerjih ampak na windowsih
če imaš srečo vidiš še kdaj bluescreen (ni troll, par let nazaj sem videl bluescreen na bankomatu) :)
neki windowsi nt so bli
pač, ne menjaj, dokler večinoma dela
če imaš srečo vidiš še kdaj bluescreen (ni troll, par let nazaj sem videl bluescreen na bankomatu) :)
neki windowsi nt so bli
pač, ne menjaj, dokler večinoma dela
seznam zanč moderatorjev in razlogov da so zanč
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
http://pastebin.com/QiWny5dV
gor je mavrik apple uporabniček (mali možgani in mali penis)
mihies ::
Dodatek k prejšnjemu postu: Obstaja tudi real time verzija Windows - imenuje se Windows CE (kateri verjetno poganja tudi bankomate).
Windows (CE ali ne) niso real-time sistem. CE so več ali manj oskubljeni Windowsi z možnostjo izbire sklopov.
Konkretno sem avtomat razvijal na Windows XP, na koncu pa je tekel v CE. Program je bil v C#/managed DirectX/.net 2, CPE je bil AMD dvojedrnik. Naključne vrednosti pa tudi niso čisto navaden klic random metode, ker le-ta ni dovolj naključna in ker mora rezultat ustrezat določeni verjetnosti.
http://blog.rthand.com/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
mihies ::
Ha, niti ni potrebno. Zgleda, da sem se jaz motil in da CE resnično podpira real-time operacije. Dej mi podaj pepel :-)
Windows CE 3.0: Enhanced Real-Time Features Provide Sophisticated Thread Handling
Windows CE 3.0: Enhanced Real-Time Features Provide Sophisticated Thread Handling
http://blog.rthand.com/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
Spura ::
A vi hočete meni povedati da v ozadju laufa windows pri igralnih avtomatih? Mislim da to ne bo ravno držalo. Mogoče se motim, vendar če nekje piše kaj moraš naredit, kaj pritisnit mislim da tukaj nima veze Windows. Če bi bil win v ozadju mislim da bi se marsikdaj zgodilo, da bi ruleta crknila.Men se je enkrat bankomat ugasnu. Z default windows shutdown musko. Pa bel windows miskin kurzor je bil na ekranu.
zakaj bi že rabu nek specialen real time os za npr. ruleto?
Zadeva se mora ustavit takoj ko kak sklop neha delat. In ustavit se mora na tak nacin, da se ob restartu nadaljuje tam kjer se je koncalo. Ce sredi animacije rulete stvar vn iz stroma fuknes, mora nadaljevat met ko ga vklopis nazaj in mora bit isti rezultat ki bi bil sicer.
Poanta prejsnjega posta je bila v tem, da niti bankomati, ki so funkcionalno zelo preprosti v primerjavi z igralnimi avtomati, ne delajo na mikrokontrolerjih, zakaj bi kdo sel delat igralne avtomate na mikrokontrolerjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spura ()
mihies ::
Zadeva se mora ustavit takoj ko kak sklop neha delat. In ustavit se mora na tak nacin, da se ob restartu nadaljuje tam kjer se je koncalo. Ce sredi animacije rulete stvar vn iz stroma fuknes, mora nadaljevat met ko ga vklopis nazaj in mora bit isti rezultat ki bi bil sicer.
Ampak za to ne potrebuješ real-time OS, ali pač?
http://blog.rthand.com/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
Spura ::
Zadeva se mora ustavit takoj ko kak sklop neha delat. In ustavit se mora na tak nacin, da se ob restartu nadaljuje tam kjer se je koncalo. Ce sredi animacije rulete stvar vn iz stroma fuknes, mora nadaljevat met ko ga vklopis nazaj in mora bit isti rezultat ki bi bil sicer.
Ampak za to ne potrebuješ real-time OS, ali pač?
Najbrz ni nujno, samo pac vidu sm projekt kjer si je folk izbral realtime os, ker tam je taka arhitektura zelo naravna.
mihies ::
Kolikor je meni znano, je RTOS pomemben pri komunikaciji z nadzornimi programi. Tam so omejitve, v kolikem času mora računalo odgovoriti. Drugače se pa hude potrebe po RTOS ne spomnim.
http://blog.rthand.com/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
blackbfm ::
Zadeva se mora ustavit takoj ko kak sklop neha delat. In ustavit se mora na tak nacin, da se ob restartu nadaljuje tam kjer se je koncalo. Ce sredi animacije rulete stvar vn iz stroma fuknes, mora nadaljevat met ko ga vklopis nazaj in mora bit isti rezultat ki bi bil sicer.
hehe, kot da je stvar življenjskega pomena..pomoje se v takem primeru igra pač razveljavi
Drugače se pa hude potrebe po RTOS ne spomnim.
letalstvo, medicina, verjetno kakšen robot
mihies ::
hehe, kot da je stvar življenjskega pomena..pomoje se v takem primeru igra pač razveljavi
Da igralec, ki je prepričan, da ga je stroj oguljufal za blazen dobitek, znori? Ni šans, igra se mora nadaljevati...
Drugače se pa hude potrebe po RTOS ne spomnim.
letalstvo, medicina, verjetno kakšen robot
A, ne, ne, sem mislil za konkretni igralni avtomat.
http://blog.rthand.com/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
_Dormage_ ::
Če kaj pomaga ena lokalna firma to dela kar v flashu.
Realtime sistemi nimajo nobene veze.
Realtime sistemi nimajo nobene veze.
kr?en ::
Kar se tice igralnih avtomatov, se vsi rezultati racunajo na serverju in se preko protokola posiljajo na masino. Nic se ne racuna na masini, ona samo prikazuje informacije.
mihies ::
Kar se tice igralnih avtomatov, se vsi rezultati racunajo na serverju in se preko protokola posiljajo na masino. Nic se ne racuna na masini, ona samo prikazuje informacije.
Ni nujno. Lahko je samostojen. A misliš, da imajo v zakotnih lokalih strežnike? :-)
http://blog.rthand.com/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
SLODUG - uporabniška skupina
https://www.facebook.com/groups/slodug/
_Dormage_ ::
Spura ::
Zadeva se mora ustavit takoj ko kak sklop neha delat. In ustavit se mora na tak nacin, da se ob restartu nadaljuje tam kjer se je koncalo. Ce sredi animacije rulete stvar vn iz stroma fuknes, mora nadaljevat met ko ga vklopis nazaj in mora bit isti rezultat ki bi bil sicer.
hehe, kot da je stvar življenjskega pomena..pomoje se v takem primeru igra pač razveljavi
Ne. To je bila osnovna zahteva delovanja sistema. Mislim da je celo bila taka zakonodaja.
Kar se tice igralnih avtomatov, se vsi rezultati racunajo na serverju in se preko protokola posiljajo na masino. Nic se ne racuna na masini, ona samo prikazuje informacije.
Ne vem, ce je to dovoljeno. Se mi zdi da morajo biti podatki nujno na masini, ki je zaklenjena in plombirana, in do njih nima dostopa lastnik. Kljuce ima auditer, ki pride, odklene masino, in pobere podatke dol. Si mi zdi da je tut varianta da se audit podatki posiljajo preko TCP/IP, hranijo se pa na masini. Je pa dovoljeno dodatno posiljati podatke na kak lokalen server, da ima lastnik nadzor nad delovanjem naprav.
Je pa tko, da je bila ta naprava delana za mnogo mnogo drzav, kar pomeni, da moras podpiras vse mogoce nacine preverjanja in hrambe podatkov kar so si jih drzave zmislile (si imel nastavitev v kateri zvezni drzavi zda je naprava).
_Dormage_ ::
Smurf ::
Zakaj ze?
Ker zgleda, da si mnenja da igralne hiše krmilijo izzid posamezne igre ali kakšna podobna teorija zarote.
Mašine ne krmili server, za to, da igralci pustijo več denarja kot ga not prinesejo posrbi surova vrjetnost.
Ni potrebe po server kontroli..tudi dražje je.
Pomoje si ga narobe razumel, on je pomoje hotel povedati, da drzava lahko tako lazje nadzoruje igralnistvo (in s tem davek).
_Dormage_ ::
Zakaj ze?
Ker zgleda, da si mnenja da igralne hiše krmilijo izzid posamezne igre ali kakšna podobna teorija zarote.
Mašine ne krmili server, za to, da igralci pustijo več denarja kot ga not prinesejo posrbi surova vrjetnost.
Ni potrebe po server kontroli..tudi dražje je.
Pomoje si ga narobe razumel, on je pomoje hotel povedati, da drzava lahko tako lazje nadzoruje igralnistvo (in s tem davek).
Čisto možno. Sej ni bilo v ofenzivnem duhu.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | CasinoOddelek: Loža | 8645 (1045) | PINki |
» | Poker v gostilni ... je potrebna licenca?Oddelek: Loža | 3074 (2409) | St235 |
» | Nateg s spletnimi igrami na eLoterija (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17033 (14672) | msjr |
» | Igranje online ruleteOddelek: Igre | 1867 (1450) | talent |
» | Hekerski napadi na bankomateOddelek: Novice / Varnost | 10471 (8713) | poweroff |