» »

Problemi s SiMobilom in njihovim največjim 3G omrežjem

Problemi s SiMobilom in njihovim največjim 3G omrežjem

«
1
2

;-) ::

Imam neskončne težave z SiMobilom mojim več kot 10letnim ponudnikom storitev mobilne telefonije. Pretekli mesec mi je bila otežena uporaba njihovih storitev kar 7-8 dni v mesecu, ker sem mobilen človek in jim nisem znal povedati na katerem naslovu so težave so mi odgovorili takole:

Spoštovani,

Hvala, ker ste nas obvestili o težavah, ki ste jih imeli z delovanjem našega omrežja.

Trudimo se, da bi bili z nami kar se da zadovoljni. A včasih pride do trenutkov, ko vaših pričakovanj ne uspemo uresničiti.
Do težav s signalom je v vašem primeru prišlo v zadnji fazi nadgradnje našega 3G omrežja. Z nadgradnjo smo želeli dodatno izboljšati predvsem vašo izkušnjo z uporabo mobilnega interneta in drugih sodobnih storitev, a je žal prišlo do zapleta z delovanjem nove opreme. Napako smo odpravili in storitve bi morale sedaj nemoteno delovati. Gre za najsodobnejšo tehnologijo, ki jo uvajamo prvi v svetu in bo našim uporabnikom omogočila boljšo uporabniško izkušnjo pri uporabi mobilnega interneta. Žal smo po implementaciji modula zaznali težave, ki so v obdobju med 9.10. in 24.10. lokalno (v vzhodnem delu Slovenije) lahko predstavljale težave z občasno nedosegljivostjo in pri prenašanju podatkov. Napaka je bila dne 24.10. odpravljena. V delovanju našega omrežja od takrat ne zaznavamo nobenih težav, tudi danes je delovanje omrežja optimalno.

Za nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo. V znak hvaležnosti za vašo potrpežljivost in podporo vam dodeljujemo 30% popusta na vašo mesečno naročnino za pretekli mesec. Znesek popusta se bo odštel pri naslednjem računu.
Naše omrežje bomo tudi v prihodnje nadgrajevali in izboljševali njegove zmogljivosti in funkcionalnosti. Obljubljamo vam, da bomo pri tem še bolj pazili, si prizadevali za vašo naklonjenost in vam vedno stali ob strani.


Sedaj je bil včeraj že drugi dan omejene uporabe, zopet pišem reklamacijo, tudi klical sem jih in mi ne znajo pomagati, na telefon pa nemorem dobiti ljudi, ki so zadolženi za reševanje reklamacij. Pravtako se nemorem osebno oglasiti nikjer razen na prodajnem mestu, kjer mi dečva za šalterjem ponuja da mi po nareku napiše reklamacijo to pa je tudi vse.

Ker se simobil dela norca in ne nudi storitev kot jih obljublja ter to tudi prizna! Z svojimi popusti. In ker delujejo protizakonito (predebatirano že v drugi temi) in tudi to priznavajo z takšnimi maili:
Pozdravljeni,

zahvaljujemo se za vaše obvestilo, ki smo ga 26. 9. 2011 prejeli v naročniški sektor Si.mobil. glede povračila obresti na izdane opomine.

Sporočamo vam, da smo vaši prošnji ugodili in vam bomo znesek 11,28 EUR (brez DDV), ki smo ga izračunali za povračilo obresti izdali kot dobropis na naslednjem izdanem računu.

Prepričani smo, da boste naša pojasnila sprejeli z razumevanjem in vas lepo pozdravljamo,

Si.mobil
Naročniški sektor


Spoštovani gospod xxxxx xxxxxx,

kljub telefonskem dogovoru (9. 9. 2011), smo vam odobrili vračilo stroška opominov, v višini 42,05 EUR z DDV na vaš transakcijski račun:SI56 1010 xxxx xxxx xxx odprt pri Banki Koper. Nakazilo lahko pričakujete do konca naslednjega tedna.

Želimo vam prijeten dan.


Itd, itd. takšnih mailov, ko so mi pripisovali dobropise, vračali denar itd. imam kar nekaj...Z takšnim obnašanjem in takojšnjim dobropisom, vračilu denarja, samo kažejo svojo negotovost in neprepričanost da delujejo kot morajo, res prijazno od njih ampak hočem celovito rešitev, ki bo tudi dolgoročna. Torej prekinitev pogodbe brez pogodbene kazni, jaz sem se držal svojega dogovora oni se svojega niso.

AndrejS ::

Simobil zadnji mesec ne deluje kot more... v reklami pa se hvalijo z najhitrejšim omrežjem, zato ne vem iz koga se delajo norca.

Že en mesec imam izklopljen 3G na telefonu , vklopim ga samo takrat ko nujno potrebujem NET - pa še takret ne deluje.

Problem pa je ker imam vezavo na telefon in bi moral plačati pogodbeno kazen.
Obstaja kakšen način da vseeno odstopim od pogodbe brez kazni - saj njim omrežje sploh ne deluje.

amigo_no1 ::

Preklopi na 2G ali menjaj operaterja :)).

Po vsaki nadgradnji central imajo vsako leto vsaj 2 tedna težave sami s sabo.
Južno od Kolpe bi rekli: nije žvaka (nadgradnja central) za seljaka (Simobil).

floyd1 ::

Jp, ca. 3 tedne nazaj je bilo nekaj dni nemogoče dobiti zvezo v prvem poskusu (sem na BOB-u), jaz pa sem mislil, da sem s CyanogenMod nadgradnjo na SGS kaj zasral :|. Potem mi kolega pove, da jih je (zaradi službenega telefona) klical in so povedali, da že odpravljajo težave. Včeraj in danes tudi katastrofa. Sicer se je to z občasno nedosegljivostjo v MB dogajalo tudi že lani ko sem bil še njihov naročnik. Celo dopoldne telefon na mizi pred mano "v pripravljenosti", potem pa kar naenkrat sms-i o zgrešenih klicih.

;-) ::

Tole z zgrešenimi klici se dogaja že pol leta konstantno. Res je zanimivo da so tako nedotakljivi.

Vanadium ::

AndrejS je izjavil:

Simobil zadnji mesec ne deluje kot more... v reklami pa se hvalijo z najhitrejšim omrežjem, zato ne vem iz koga se delajo norca.

Že en mesec imam izklopljen 3G na telefonu , vklopim ga samo takrat ko nujno potrebujem NET - pa še takret ne deluje.

Problem pa je ker imam vezavo na telefon in bi moral plačati pogodbeno kazen.
Obstaja kakšen način da vseeno odstopim od pogodbe brez kazni - saj njim omrežje sploh ne deluje.


Simobil skoraj vedno ne deluje tako kot bi moralo, menjal malo morje telefonov, vedno se mi pojavlja med pogovorom da mi za kake 0.5-1 sek poreže pogovora, kakor da bi se pojavil neki packet loss. Seveda pravijo da je problem v mojem telefonu. Mogoče je res trenutno v mojem problem samo ne pa naprimer v zadnjih 5 kjer se je enaka težava pojvljajla. Drugače sem pa tudi dobil kar nekaj SMS, da sem bil nedosegljiv kljub polnem signalu, nato pokličem nazaj osebo pa je on dobi SMS kljub polnem signalu, samo to ni več tako pogosto kakor včasih, mogoče 1x na mesec (vsaj pri meni)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vanadium ()

;-) ::

Ja ampak z jokanjem nebomo nič naredili, jih je možno kako zajeb** z tržnim inšpektoratom, ali da bi zveza potrošnikov kaj takega javno povedala, naj folk ve v kaj se spušča ko podpisuje pogodbo.

Phoebus ::

tudi jaz imam hude težave. zelo pogosto sem nedosegljiv kjer sicer dobro lovi, težko je vzpostaviti klice iz prve, ipd.
prijavil napako in me je celo poklical nazaj tehnik- da je pri njih vse ok in da ne morejo zagotavljati da dela ok znotraj stavb :D
bo treba menjati, tole je neresno..ja da se sesuje enkrat, ja da slučajno kdaj ne dela...ampak mesece?!

koyotee ::

no pri nas pa je bil nedavno problem, da je imel simobil premocan signal na nasi bazni postaji, ki si jo deli z mobitelom, tako, da sploh ni bilo signala za mobitel. res so pajaci
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

dunda ::

Pri nas imajo pa Simobilovi naročniki nižjo naročnino, ker ni dovolj signala, da bi se doma pogovarjali :-)
https://www.kacnje.eu

;-) ::

Spoštovani gospod xxxx xxxxxxxx,

razumemo vaše nezadovoljstvo, resnično se trudimo, da bi bili z nami kar se da zadovoljni. Strokovnjaki s tehničnega področja so v odpravo težav vložili velike napore in znanje. Tako so le te v največji možni meri odpravljene.

Veseli bomo, če boste pojasnilo sprejeli z razumevanjem.



Razumevanje, ko pa moram plačevat nekaj kar nemorem koristit ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

;-) ::

Še več, z njimi nemoreš osebno govoriti, saj osebe na šalterju lahko le pišejo reklamacijo po tvojem nareku, ki pa bi bila vrjetno zavrnjena z lepimi besedami, isto kot odgovor na morjo reklamacijo zgoraj.

Edini možen stik za reklamacijo storitev je Email, na katerega odgovarjajo na cca. 2-5dni.

Je bilokakšna možnost pritožbe itd. h kateremukoli drugemu pristojnemu organu ? Plačujem mesečno uporabo storitev, koritim pa jih samo pol meseca, zaradi NJIHOVIH napak, nesposobnosti in neznanja.

fosil ::

Jaz bi se redno pritoževal in zahteval znižane račune, za čas ko zadeva ni delala.
S tem ti priznajo da zadeva ni delala.
Po nekaj mesecih bi verjetno potem lahko dokazal, da ti ne nudijo ustrezne storitve, ker bi imel v roki papirje, ki to potrjujejo.
Tako je!

;-) ::

Takšne papirje že imam, v rokah, kam pa sedaj ?

Pritoževanje več ne pomaga sem zgoraj citiral zadnjo pritožbo, katero so mi lepo zavrnili:
Spoštovani gospod xxxx xxxxxxxx,

razumemo vaše nezadovoljstvo, resnično se trudimo, da bi bili z nami kar se da zadovoljni. Strokovnjaki s tehničnega področja so v odpravo težav vložili velike napore in znanje. Tako so le te v največji možni meri odpravljene.

Veseli bomo, če boste pojasnilo sprejeli z razumevanjem.

Meni ne pomaga če se oni resnično turdijo in da so vložili velike napore in znanje, veseno se gre za moj denar, ki sem jim ga "primusan" dajati kljub njihovi zajebanciji in kljubtemu da mi storitev za katere sem podpisal pogodbo ne nudijo oz. mi jih le deloma.

krneki0001 ::

Meni se je to dogajalo stalno, zato sem telefon preklopil iz 3G nazaj na GSM in zdej dela stalno tako kot mora. Ukinil sem še prenos podatkov in vzel najcenejši paket (neomejeno v simobilu in 101 minuta v ostala omrežja in brez sms-ov). Na ta način porabim na mesec samo še teh 12 evrov za naročnino in nimam problemov.

Upam, da se bo še kako konkurenčno podjetje pojavilo v sloveniji, ker tuš je poraz, simobil pa mobitel sta pa tudi v k****
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

amigo_no1 ::

Imaš izimobil.
Kaj je narobe s tušem in mobitelom ?

Izaso ::

Meni je na na Simobilu non stop preklapljajo med 2G in 3G omrežjem in sem bil večkrat tudi nedosegljiv celo na ljubljanksi obvoznici. Na živce mi je šlo ker imaš hud telefon potem pa ga ne moreš uporabljat, tako kot bi sam želel. Da o hitrosti prenosa podatkov sploh ne govorim. Ko pa sem klicaril na njihov klicni center, ali niso znali rešiti zadeve ali pa so imela non stop neke bedne izgovore, tako da sem nad tem kar obupal in na koncu raje zamenjal operaterja. Res ne razumem zakaj tako na veliko oglašujejo to kao njihovo najboljše omrežje če pa to dejansko ni. Ne vem, a mislijo da je folk tolk butast al kaj? Za mobitel lahko povem to, da v zadnjem času opažam, da pa na trenutke včasih kar zmanka signala in sem slabše dosegljiv, čeprav se to recimo leto ali dva nazaj na istih lokacijah ni dogajalo?

floyd1 ::

amigo_no1 je izjavil:

Imaš izimobil.
Kaj je narobe s tušem in mobitelom ?

Tušmobilu tehnično ne fali nič (malo slabša pokritost mogoče), so pa med temi gotovo največji ignorantski lopovi ki ne znajo niti normalno komunicirati. Zato bi se jih izogibal, ker tu je Simobil (tudi Mobitel) svetlobna leta spredaj. Mobitelu pa ne fali čisto nič, so pa nekaj dražji.

krneki0001 ::

Mobitel je predrag, s tušem si pa stalno v roamingu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mesar ::

Sigurno imajo vsi v pogodbah omenjene "višje sile" zato nimate proti njim za burek. Zdaj pa veselo plačevat naročnino... nihče vas ni sili sklepat pogodbe za 2 leti.
Your turn to burn!

floyd1 ::

krneki0001 je izjavil:

Mobitel je predrag, s tušem si pa stalno v roamingu.

Roaming sam po sebi ne bi bil problematičen, a jaz sem v mojem takratnem paketu (free, moj je bil 20 EUR/mesec) s tem izgubil možnost podatkovne povezave. In padel v kameno dobo ;-).
Mobitelov "povezani 2000" (23 EUR/mesec) niti ni tako zelo drag v primerjavi s "free", delalo pa je (internet) bistveno boljše, hitreje. Opazno. Cenovno pa BOB (BB+podatkovni je 15 EUR/mesec) zmaga. Če se ti da jajcat z občasno nedosegljivostjo tu pri nas - pač Simobilovo omrežje. Seveda govorim iz mojega zornega kota, tako zakupljeni podatki kot pogovori pa so mi zadostovali v vseh treh paketih, čeprav so precej različni.

amigo_no1 ::

floyd1 je izjavil:

amigo_no1 je izjavil:

Imaš izimobil.
Kaj je narobe s tušem in mobitelom ?

Tušmobilu tehnično ne fali nič (malo slabša pokritost mogoče), so pa med temi gotovo največji ignorantski lopovi ki ne znajo niti normalno komunicirati. Zato bi se jih izogibal, ker tu je Simobil (tudi Mobitel) svetlobna leta spredaj. Mobitelu pa ne fali čisto nič, so pa nekaj dražji.

Ko sem imel vprašanje, smo vse lepo rešili telefonsko @ helpdesk ali preko maila.
Če lahko malo bolj obrazložiš, kje so se ti tako zamerili.
Če se je koga za izogibati, potem je to kvečjemu Simobil. Števec za obračun podatkov jim že dela kot pri konkurenci ?

krneki0001 je izjavil:

Mobitel je predrag, s tušem si pa stalno v roamingu.

Kdaj si nazadnje preizkušal tuš omrežje ?


Mesar je izjavil:

Sigurno imajo vsi v pogodbah omenjene "višje sile" zato nimate proti njim za burek. Zdaj pa veselo plačevat naročnino... nihče vas ni sili sklepat pogodbe za 2 leti.

Večino ljudi premami nakup mobitela za "1E" in podobne akcije.

Zgodovina sprememb…

Looooooka ::

Mesar je izjavil:

Sigurno imajo vsi v pogodbah omenjene "višje sile" zato nimate proti njim za burek. Zdaj pa veselo plačevat naročnino... nihče vas ni sili sklepat pogodbe za 2 leti.

Exactly.
Pa tistih 50 eur ob podaljsanju za 2 leti si tud lahko nekam vtaknejo.
Sam sem sicer na simobilu ze nekaj let, samo se ne vozim v neke rovte in pac nimam problemov z nedosegljivostjo ampak ce bi se...definitivno se zmeraj ne bi bil vezan na nobenega operaterja vec.
Telefon tko al tko preplaces in se ti ga bolj splaca kupiti preko internet.
Pa pac zamenjas operaterja ce majo tisto leto kaksne ugodnosti.
Drugace pa simobil neki nadgrajuje na 4G al kaj so ze zadnjic bluzili po facebooku(jih je nek uporabnik napizdil tko da res ni blo)...spodaj pa par 100 komentarjev, ki so se strinjali.

Izaso ::

Pri vseh treh ta velkih sem imel naročnino, no pri enem jo še imam in glede komunikacije bo reku takole: najslabše zagotovo Simobil, pa sej ne to da ne odgovarjajo, ampak to da v svojih odgovorih mešajo meglo oz. zavajajo, ker se točno zavedajo kakšne probleme imajo ampak tega ne povedao direktno v faco, ampak mutijo in mutijo, češ sej niso oni krivi. Račun pa konec meseca vseeno dobiš. Na Tušmobilu ni bilo težav, vedno ko sem kaj potreboval ali pa ni štimalo smo uredili, ali prek centra ali pa prek maila. Na mobitelu pa me moti to, ker če nisi neka "big fish" te pač obravnavaja tko u izi, odgovor sicer dobiš, vendar ne takoj oz. se kar načakaš da dobiš tisto kar si želel. To so moje izkušnje.

krneki0001 ::

amigo_no1 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Mobitel je predrag, s tušem si pa stalno v roamingu.

Kdaj si nazadnje preizkušal tuš omrežje ?


Sam imam telefon samo za klice in če slabo dela je to kritično. Ne rabim ga za brskanje po netu, da mi pa v tunelu pod trojanami telefon ne bo delal, ker mina omrežja, je pa lahko rečem že kar sramota.

Za internet imam prenosnik (netbook/tablica Lenovo S10 3T) in imam notri GSM kartico, da se lahko kadarkoli povežem na net in kjerkoli. Rabim to večkrat na mesec in s tušem je to nemogoče, ker se v roamingu ne moreš priklopit na net. Imam tuševo instant internet kartico - 5 EUR kartica potem pa po 1 EUR za vsakih 24 ur interneta), z mobitelom imaš sicer možnost take kartice, vendar je kartica 15 eur in 5 eur za 24 ur, kar je občutno preveč. Enako ima tudi Simobil (iste cene 15 eur kartica 5 eur 24 ur interneta). Vendar ima simobil zastonj kartico in 9 eur na mesec za 1Gbit interneta na mesec (z naročnino, vendar moraš biti njihova stranka). In teg 1Gbit na mesec je za prenosnik dovolj za moje potrebe, ker ne skurim toliko za tisto kar na terenu rabim (ponavadi dolpoteg driverjev, da usposobim internet in wifi pri stranki, potem pa že preko strankinega neta potegnemo dol tisto, kar rabimo in se preko wifija priklpim na net, da lahko delam stvari naprej.

Seveda pa me moti, če simobil ne deluje tako kot bi moral in se ne moreš konektat, ker ni signala.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

floyd1 ::

Če lahko malo bolj obrazložiš, kje so se ti tako zamerili.

Ejej, ta Tušmobil :|. Na moje čisto simple (in - da ne bo pomote - prijazno) vprašanje, kako lahko zaračunajo "zamudnino" več, kot je zakonsko dovoljeno, nisem dobil odgovora. 2 meseca sem pisaril, a so mi "odgovarjali" (v narekovajih, ker to pač ni bil odgovor) vse drugo, samo na moje vprašanje ne. Enih 7? mailov. Potem sem spakal kufre drugam. Sledila je prijava na inšpektorat, kjer sem dobil informacijo o dolgih postopkih, ki proti njim že tečejo. S Simobilom se je vseeno dalo pogovarjat, nisem opazil da bi kdaj imeli take bralne težave (so pa bile druge finte). Čisto mimogrede - potem sem izvedel, da je nekaterim kasneje ta identična reklamacija uspela, tudi tu je nekdo pisal o tem. Meni so še vedno dolžni ;).

Ko sem spokal, so me njihovi celo klicali če je bilo kaj narobe, da sem (sorazmerno hitro) šel od njih. In sem povedal, da je bil osnovni problem v nezakonito zaračunanem poldrugem evru predvsem pa v njihovi nezmožnosti normalne komunikacije. S tako nepismeno bando se pač ne grem več biznisa. Princip. Mogoče res kličejo vsakega odhajajočega, ali pa so me nalašč - v zadnjem mailu sem namreč prosil, če mi lahko odgovori nekdo, ki je pismen in ima narejen vsaj kak letnik pravne, da bi mogoče celo znal prebrati in razumeti vprašanje ter mi nanj celo odgovoriti ;). Odgovora (valjda) ni bilo.

Preden še kdo kaj reče okrog tega - mi je popolnoma jasno, da je bila prva napaka (zamuda pri plačilu položnice) na moji strani. Ampak če se moram jaz držati zakonov...

Na splošno ugotavljam, da nimamo neke sreče v naši državi s temi operaterji. Pa še s čim drugim ne, a to je že druga zgodba 8-).

amigo_no1 ::

floyd1
Tudi predragi Simobil je zaračunaval oderuške obresti, je bilo nekaj tem na forumu in da, tudi se ni dalo nič dogovoriti brez tirs-a.
Če po dveh mailih vidiš da so preglupi (velja a vse operaterje) in samo ponavljajo prejšnji odgovor, daj prijavo na tirs in se bodo spametovali.


Looooooka
MB so neke rovte ?


nebivedu
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/...
Se tudi sam podpišem pod to kar si napisal. Tudi sam sem veliko na terenu in razen nekaj malega težav (samo to že lep čas nazaj) na avtocesti LJ-MB pri Trojanah drugih omembe vrednih problemov s sognalom in prekinitvijo nisem nikoli imel.



Zanimivo da imaš probleme s tem samo ti. Jaz sem tudi veliko gibam po Sloveniji in takšnih težav nimam, je res da so v preteklosti bile, samo da pa napišeš da se v 4 letih kaj dosti ni spremenilo, pa glej, prodajaš buče. Od vseh operaterjev je ravno Tušmobil v zadnjem času naredil največ na omrežju in pokritosti!



Tu moraš biti bolj natančen. Zadnje leto se gradi predvsem na Štajerskem, Prekmurju in Koroškem. Zahodni del Slovenije je trenutno zapostavljen.

Kot kaže bo finiš gradnje od vzhoda pri zahodu, kar bo tako sledil tudi turn off m@ roaming.

Tušmobil na Štajerskem na veliko dodaja bazne, konec leta bo namreč konec roaminga.



Seveda pa me moti, če simobil ne deluje tako kot bi moral in se ne moreš konektat, ker ni signala.

Pri Simobilu je problem to, da imaš poln signal (kao vse deluje tipi topi), a te kasneje ljudje sprašujejo, kje si, ker si stalno nedosegljiv, sms-a o zgrešenih klicih pa ni !


Bazne postaje operaterjev:
http://www.svetidej.com/projekti/mobiln...
http://www.svetidej.com/projekti/mobiln...
http://www.svetidej.com/projekti/mobiln...

Zgodovina sprememb…

jusv ::

Ma tudi pri Simobilu se spomnim, da so imeli kake 3 mesece nazaj svoje fore z nezakonotim zaračunavanjem zamudnin pa so jih potem dobili po repu. To se po moje kar povsod dogaja, kako bi rekel, neke administrativne napake. Mene bolj moti uporabniška izkušnja na nivoju uporabe storitev in pri Simobilu gre že nekaj časa na dol. Si na pijači in dobiš sporočilo o klicu par sekund nazaj, da si bil nedosegljiv in vse druge možne situacije, da se ne ponavljam preveč. Kar se tiče informiranosti ali izobraženosti glede prodaje telefonov sem pa prav presenečen pri Tušmobilu kako dobro primerjavo in prednosti mi je znal prodajalec izpostavit med HTCjem, Samsungom in še enim mobilcem. Kapo dol! Tega na Simobilu še nisem doživel.
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!

krneki0001 ::

Amigo, še prejšnji teden je sošolcu zmanjkalo signala v tunelu pod trojanami (ker je on pa ostal na tušu - zato, ker se je vezal za 2 leti), tako da to ne drži, da so tam zadeve uredili. Pa še na parih koncih med celjem in mariborom je tudi izgubil signal.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

amigo_no1 ::

Ima nastavljeno na 3G samodejno ?

Jaz sem imel s tušem probleme samo na Rogli, npr spodaj pri vlečnici Mašinžaga, v gostlini na začetku smučišča je signal (2g) bil.

krneki0001 ::

Naštimano ima, da se mu sam preklaplja, pa je v tunelu (tanajdaljšem) vseeno izgubil signal.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

BladE_ ::

HALOO!!! Tunel??? Daj uporabite možgane ljudje božji... Že v kleti, ki je meter pod zemljo je signal vprašljiv vi pa sanjate o tunelih...

Res bi mogoče lahko postavili antene v tunele ampak za tisto minuto, ko se pelješ skozi pa te ne bo konec, če boš brez signala... Malo razumevanja pa lahko pokažete...
Akcija - Reakcija

krneki0001 ::

Blade, ne vem sicer kak krš od telefona imaš ti, vendar moja nokia X6 deluje brez problemov tudi 1m pod zemljo(al pa več - garažne hiše, kjer še nikoli ni izgubila signala).
S simobilom se lahko pogovarjam kompletno vožnjo od LJ do MB, pa ne bo signal enkrat izpadel med celotno vožnjo (bt slušalka, telefon na nosilcu in priklopljen na polnjenje). Z mobitelom lahko na isti relaciji še 3G modem v prenosniku uporabljam in mi vleče iz neta stvari celo pot brez da bi enkrat prekinilo povezavo in celo s konstantno hitrostjo 3.7Mbit/s.

S tušem se pa skoz en tunel ne moreš peljat, brez da bi mrknil in izgubil signal. In tudi med potjo do maribora vmes ko preklaplja na mobitel (roaming) izgubi signal in te ven vrže.

Verjemi, da smo v zadnjih sedmih letih testirali tudi do 5x na teden na tej relaciji različne telefone in računalnike - en vozi ostala dva pa vmes lahko delata za faks (ker se nas več vozi skupaj). Že to ti lahko pove, koliko sem na tej relaciji, ko se vozim na faks ob delu, da na leto naredim 65.000km, od tega je okoli 45 do 50.000 relacija LJ-MB in nazaj.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

amigo_no1 ::

Na katerem km/kraju ti preklaplja na mobitel ?

Predor Trojane je dolg malo manj kot 3 km, torej ni kr nek tunel.


ps
Omenjati nokijo x6 in spraševati, kateri krš ima nekdo drug ni ravno pametna poteza.

Zgodovina sprememb…

BladE_ ::

@nebivedu... nikjer nisem rekel, da 1m pod zemljo signala ni ampak se pa že pozna, da je slabši... sprehodi se do nekega bloka, ki ima garažo v kleti pa boš doživel čudež, ko bo tvoja X6 nemočna :)

Kar se tiče garažnih hiš in tunelov pa... v vseh so nameščene antene(simobil, mobitel... preverjena informacija) ampak se zgodi, da telefon ne preklopi na drugo anteno in posledično ostaneš brez signala za nekaj sekund, tukaj so pa baje dostikrat težave... po mojem mnenju je v večini primerov kriv telefon za tak izpad še posebaj kakšni "superduper lepi" telefoni kjer so vgradili slabšo anteno zaradi pomanjkanja prostora itd... ni pa seveda nujno...
Akcija - Reakcija

krneki0001 ::

Starši živijo v bloku, kjer imajo spodaj pod zemljo garažo za ogromno avtov, pa se nikoli še ni zgodilo, da telefon tam nebi delal (je treba poklicat, da ti vrata odprejo, ker imajo zvonce samo za pritličje).

Amigo, za telefonirat je X6 odličen telefon, pa tudi antena je očitno zelo dobra, ker se še ni zgodilo, da bi ostal brez signala (za kaj drugega pa ne rabim, pa tudi težko dobim kak drug telefon, ki ima tok vzdržljivo baterijo, da dela 8 dni).
Odlična zadeva so pa tudi stereo zvočniki, če preklopiš na zvočnike, pa tudi v avtu lahko govoriš in poslušaš, brez da bi rabil BT slušalko, ker zvočniki delajo tok naglas. Skratka meni služi že 2 ali 3 leta brez enega problema.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

deyco5 ::

Nebivedu, jaz imam popolnoma drugačno izkušnjo s Simobil... In sicer že lani od oktobra (2011), ko so na vlko oglaševali, pa pričnejo z nadgradnjo omrežja. Isti telefon (OMNIA 7) imam od novembra 2010, 3G skoz ON in pred otkobrom 2011 nisem imal nikoli težav (res pa je da je malokrat bil na 3G)... Težave so bile enake, kot pišete tukaj, nedosegljiv kljub polnemu signalu, nato poln signal - prazen signal v roku 5 min in obratno... Veliko km naredim med MB in LJ in ni se še naredilo, da bi lahko vse pogovore opravil brez prekinitve vsaj enega!

Seveda sem jim tudi jaz poročal o zadevi in iz prve (torej takojšnji povratni mail) so mi ponudili 50% popusta na naročnino do konca vezave (to je bilo 11 mesecev). Zdaj se zadeve sicer izboljšujemo (doma: slovenska bistrica) sem skoz dosegljiv in tudi 3G sedaj tukaj zdaj dela normalno. Vendar na relacijah še vedno izgubljam klice. To pa naj bi bilo zato, ker se skuša telefon vedno povezati z najmočnejšo bazno postajo (tudi del odgovora simobila)... Bolj logično bi tukaj bilo, da se telefon poveže z močnejšo bazno postajo šele takrat, ko iz aktualne izgubi skoraj ves signal, vendar pa so zato tehniki,d a bojo pogruntali zadeve...

Kot pravim je bolje, ni pa brezhibno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: deyco5 ()

;-) ::

Čudno, tudi jaz sem iz Slovenske Bistrice pa skoraj vedno v jutranjih urah preoblemi ostajajo-padanje 3g omrežja in nedosegljivost. Signal je poln, ko pa želiš klicat pade itd.

Na relacijah je še toliko slabše in tam kjer mi je včasih normalno delal internet (na vikendu) mi sedaj na celi parceli ne pa če hodim in probujem na vsakem slehernem metru. Še več zadnje čase sploh več nimamo omrežja na vikendu.

Pa hvala lepa za tako omrežje da moram vedno hodit iz stavb.

amigo_no1 ::

Nimaš nokie x6.Le ta dela tudi če ni signala sploh :)).

MTeHnOlogije ::

Pozdravljeni vsi "sotrpini" ...
Ker imamo počasi resnično vsega dovolj vas vse vabim, da se nam pridružite na
http://www.facebook.com/groups/50939743...

Prosim tudi, da za kakšen komentar na omenjeno tematiko ali bolje problematiko :)

lp
M

;-) ::

Se priključujem skupini in bom naredil vse da vam pomagam, lahko vložim tudi svoj denar, čas, znanje, trud in vse, samo da bo pravici zadoščeno.

Vem da smo si vzeli telefone na "kredit", samo smo bili zavedeni da bomo v največjem slovenskem 3G omrežju, ki pa to ni ;)

;-) ::

Zopet se oglašam. Drugo reklamacijo so mi spet rešili takole:
Spoštovani,

Hvala, ker ste nas obvestili o težavah, ki ste jih imeli z delovanjem našega omrežja.

Trudimo se, da bi bili z nami kar se da zadovoljni. A včasih pride do trenutkov, ko vaših pričakovanj ne uspemo uresničiti.

Do težav s signalom je v vašem primeru prišlo v zadnji fazi nadgradnje našega 3G omrežja. Z nadgradnjo smo želeli dodatno izboljšati predvsem vašo izkušnjo z uporabo mobilnega interneta in drugih sodobnih storitev, a je žal prišlo do zapleta z delovanjem nove opreme. Napako smo odpravili in storitve bi morale sedaj nemoteno delovati. Gre za najsodobnejšo tehnologijo, ki jo uvajamo prvi v svetu in bo našim uporabnikom omogočila boljšo uporabniško izkušnjo pri uporabi mobilnega interneta. Žal smo po implementaciji modula zaznali težave, ki so v obdobju med 9.10. in 24.10. lokalno (v vzhodnem delu Slovenije) lahko predstavljale težave z občasno nedosegljivostjo in pri prenašanju podatkov. Napaka je bila dne 24.10. odpravljena. V delovanju našega omrežja od takrat ne zaznavamo nobenih težav, tudi danes je delovanje omrežja optimalno.

Za nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo. V znak hvaležnosti za vašo potrpežljivost in podporo vam dodeljujemo 30% popusta na vašo mesečno naročnino za pretekli mesec. Znesek popusta se bo odštel pri naslednjem računu.

Naše omrežje bomo tudi v prihodnje nadgrajevali in izboljševali njegove zmogljivosti in funkcionalnosti. Obljubljamo vam, da bomo pri tem še bolj pazili, si prizadevali za vašo naklonjenost in vam vedno stali ob strani.

S spoštovanjem.

Si.mobil
Naročniški sektor

Odgovor za vas je pripravila:
Maja Pančič


Zdaj pa mi ni jasno kako bo tole izgledalo, sedaj imam 2 maila-odgovora na reklamacijo v istem mesecu da dobim 30% popusta, a sedaj se mi že popusti seštevajo in imam če prav razumem 60% popusta pri naslednji položnici al kako ?

_commandos_ ::

RockyS ::

;-) je izjavil:

Zopet se oglašam. Drugo reklamacijo so mi spet rešili takole:
Spoštovani,

Hvala, ker ste nas obvestili o težavah, ki ste jih imeli z delovanjem našega omrežja.

Trudimo se, da bi bili z nami kar se da zadovoljni. A včasih pride do trenutkov, ko vaših pričakovanj ne uspemo uresničiti.

Do težav s signalom je v vašem primeru prišlo v zadnji fazi nadgradnje našega 3G omrežja. Z nadgradnjo smo želeli dodatno izboljšati predvsem vašo izkušnjo z uporabo mobilnega interneta in drugih sodobnih storitev, a je žal prišlo do zapleta z delovanjem nove opreme. Napako smo odpravili in storitve bi morale sedaj nemoteno delovati. Gre za najsodobnejšo tehnologijo, ki jo uvajamo prvi v svetu in bo našim uporabnikom omogočila boljšo uporabniško izkušnjo pri uporabi mobilnega interneta. Žal smo po implementaciji modula zaznali težave, ki so v obdobju med 9.10. in 24.10. lokalno (v vzhodnem delu Slovenije) lahko predstavljale težave z občasno nedosegljivostjo in pri prenašanju podatkov. Napaka je bila dne 24.10. odpravljena. V delovanju našega omrežja od takrat ne zaznavamo nobenih težav, tudi danes je delovanje omrežja optimalno.

Za nevšečnosti se vam iskreno opravičujemo. V znak hvaležnosti za vašo potrpežljivost in podporo vam dodeljujemo 30% popusta na vašo mesečno naročnino za pretekli mesec. Znesek popusta se bo odštel pri naslednjem računu.

Naše omrežje bomo tudi v prihodnje nadgrajevali in izboljševali njegove zmogljivosti in funkcionalnosti. Obljubljamo vam, da bomo pri tem še bolj pazili, si prizadevali za vašo naklonjenost in vam vedno stali ob strani.

S spoštovanjem.

Si.mobil
Naročniški sektor

Odgovor za vas je pripravila:
Maja Pančič


Zdaj pa mi ni jasno kako bo tole izgledalo, sedaj imam 2 maila-odgovora na reklamacijo v istem mesecu da dobim 30% popusta, a sedaj se mi že popusti seštevajo in imam če prav razumem 60% popusta pri naslednji položnici al kako ?


Ne sanjaj, imaš 30% popusta in to je to.

Filipko ::

Tako kot so že nekateri izpostavili, me moti predvsem to, da so na Simobilu tako na veliko in na široko oglaševali kako imajo najboljše 3G omrežje potem pa v praksi temu niti približno ni bilo tako. In normalno dejstvo da sploh nimaš signala ali pa si nedosegljiv. Še hojša mi je pa ta, da ko si klical na klicni center in jim razalgal da ni 3G omrežja in da mi preklapla na 2G omrežje, pa nikoli niso bili oni nič krivi in normalno nikoli se nismo dokopali do problema zakaj me je metalo ven. Problem ni to da nekaj ne štima, sej tudi na drugih operaterjih imaš težave ali pa so problemi, ampak se saj ne hvalijo z nečem kar ne morejo ponuditi. Ker ti samospevi in hvale Simobila na reklamah mi gredo že pošteno na živce. Se definitivno pridružim skupini na facebooku...

AndrejS ::

Simobil sux... po dolgem času sem ponovno probal vklopit 3g na telefonu. Dobivat sem dobil SMSje o nedosegljivosti. Prekinitve med pogovori. Rešitev je bila da sem izklopil 3G. Žal še morem 6 mescev čakat da lahko zamenjam operaterja.

bdoxx ::

lahko tudi prej :)

AndrejS ::

Lahko prej.. samo je drago

;-) ::

Izgleda da je bilo toliko reklamacij in pritožb da so danes vsem poslali SMS sporočilo:
Dragi uporabnik, v težkih časih moramo držati skupaj. Si.mobil bo Zvezi prijateljev mladine Slovenije doniral 150.000 evrov za odpravo posledic poplav. Razumite našo gesto pomoči in tudi kot opravičilo vsem, ki niste mogli v celoti uporabljati naših storitev.


Ko bom jaz v denarni stiski, bomo tudi stopili skupaj in mi ne napisali položnice ?

Izaso ::

Zanimivo je bilo dva dni nazaj brati zopet sporočila simobilovega PR oddelka, kako simobil posluje z dobičkom in kako se jim tržni delež vztrajno dviguje. Pa se potem vprašam? A ljudje še kar niso pogruntali načina dela simobila, ali pa jih to omrežje sploh teko zelo ne moti, da jim prekinja med klici ali pa da so nedosegljivi. Ker to je šlo meni blazno na živce. Se spomnim nazaj kako je imel recimo na tem področju probleme Tušmobil, ampak so vsaj vztrajno zadeve reševali, omrežje nadgrajevali, se trudili in zadeve prek klicnega centra pač enostavno priznali, da pač omrežje še ni tako kot bi moralo biti. Iz simobilovega klicnega centra pa sami izgovori, vse drugo je krivo samo oni ne. Meni so že smešni ko po raznih kanali na vse načine skušajo dokazati da so pač najboljši. Resnica pa je daleč od tega...meni osebno že patetično, res!
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri mobilni operater je najboljši v sloveniji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
10327790 (13220) Jerry000
»

Tušmobil omrežje - katastrofa

Oddelek: Mobilne tehnologije
4211696 (10159) an3333
»

Mobitel vs. Simobil (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
14034933 (20037) Veron
»

Tušmobil DA/NE? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
16527515 (17130) Reycis
»

simobil najvecje in najhitrejse 3g omrezje (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9920604 (16693) jusv

Več podobnih tem