» »

Star Citizen - Squadron 42

Star Citizen - Squadron 42

««
36 / 37
»»

Tribal ::

Samo Alien ladje :D

ziga1990 ::

zaenkrat prej so bile vojaške sedaj alien ladje predvidevam da je možnost industrijskih
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

  ::

Se čudim da niso zvišali cene za BMM
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

  ::

Včeraj je izšla verzija 4.10 katera je vredna testiranja saj uvedli nov letalni model v atmosferi, tako da je letenje bolj realistično saj čutiš težo in aerodinamiko ladje.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Tribal ::

3.10

  ::

ah ja ... :) 3.10, Glede na to kako se to vleče bi morala biti že vsaj verzija 6.10
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

oo7 ::

Star Citizen is free-to-play until September 23

https://www.techspot.com/news/86716-sta...

Kurzweil ::

Prvih par let sem bil totalno nahypan glede te igre, sedaj že par let nisem resno spremljal... kdaj izide igre, pač v celoti?

  ::

Jaz bete ne pričakujem pred 2025. O izidu še zdaleč nima smisla govorit. Če bo sreča izide v tem desetletju.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

svecka ::

jaz tud ne pričakujem kakšnega release pred 2025...žalostno pa je da bo No man's sky z free updati prehitel Starcitizen v vseh pogledih v roku nekaj let.

Kurzweil ::

A OK, Hvala za info obema... včasih sem dejansko gledal redno dev loge, videe, spletno stran,... zdej pa sem praktično že pozabil na špil, da ne bo na koncu čas konkretno povozil v smislu grafike in vsega ostalega... škoda, nimam nekega dobrega občutka...

</head> ::

Kurzweil je izjavil:

Prvih par let sem bil totalno nahypan glede te igre, sedaj že par let nisem resno spremljal... kdaj izide igre, pač v celoti?

Jaz čakam, da izidejo knjige o tem kaj vse je šlo s tem projektom narobe in kaj smo se naučili iz tega.
Sumim, da bo tole štartalo novo paradigmo software developemnta.

Kurzweil ::

edit: ojoj, nazadnje ko sem bledal je bil budget, ki ga je folk doniral nekih 200mio$, zdej vidm, da so že pri 315,719,381 :D

Snegec ::

Če gledaš na igro kot "glorified tech demo", je že kar igrabilna, z pač samo enim sončnim sistemom in par planeti. Če te pač ne rukne kakšen server diconnect se da čist normalno potopit pol dneva v igro ;)
(govorimo o Star Citizen public universu, ne S42)
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

oo7 ::

Squadron 42 isn't coming out anytime soon

https://www.vg247.com/2020/12/24/star-c...

svecka ::

Prevelik zalogaj so si vzeli. Po eni strani bi bilo bolje, da bi šli po konceptu No Man Sky....narediš osnovo, potem pa skozi nadgrajuješ.

m0f0x ::

Dragi "Glorified tech demo"

Zmajc ::

Zakaj bi jim bilo sploh interes igro kdaj končati? Saj trenutni poslovni model jim čisto lepo funkcionira. Molzi idiote, vmes pokni kak now tech demo, rack in millions. :))

Poznate še kako igro ki sploh ni izšla ki bi zaslužila avtorjem toliko kot Star Citizen :)) ?

Berserker ::

svecka je izjavil:

Prevelik zalogaj so si vzeli. Po eni strani bi bilo bolje, da bi šli po konceptu No Man Sky....narediš osnovo, potem pa skozi nadgrajuješ.


Mislim, da se lahk Elite najbolj približa. Ni mi sicer všeč sterilnost tega špila, kr pač rng nebo nikol nadomestil handcrafted kontenta, ampak še nekako najbolj napredujejo.

&nbsp; ::

Zmajc je izjavil:

Zakaj bi jim bilo sploh interes igro kdaj končati?

Če bo hotel CR preživljati mirno penzijo bo moral igro vsekakor končati. Tudi največjim podpornikom bo prej ali slej naredilo klik v glavi.

Zmajc je izjavil:

Saj trenutni poslovni model jim čisto lepo funkcionira.

Zaenkrat še. Po mojem mnenju imajo še ene 5 let na razpolago preden bo začela podpora pošteno padati.

Zmajc je izjavil:

Molzi idiote, vmes pokni kak now tech demo, rack in millions.

Močne besede. Ne moreš posploševat in nekoga ki verjame v igro in jo finančno podpira poimenovati idiot. Vsak lahko zapravlja denar kot hoče. Idiot je tisti, ki zapravlja za SC in špara na bolj pomembnih stvareh. Od raznih streamerjev sem večkrat zasledil to tematiko in je lepo rečeno, da nekateri X € / mesec zapravijo za igre in namesto da kupujejo na steamu in drugih platformah pač si kupijo ladjo v SC. Važno je kaj ti prinese zadovoljstvo neglede na to kaj si drugi mislijo.

Zmajc je izjavil:

Poznate še kako igro ki sploh ni izšla ki bi zaslužila avtorjem toliko kot Star Citizen ?

SC je vsekakor unikaten v tem pogledu. Podira rekorde v crowd fundingu in to mu še zdaj lepo uspeva.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

&nbsp; je izjavil:


Zaenkrat še. Po mojem mnenju imajo še ene 5 let na razpolago preden bo začela podpora pošteno padati.


Ne, cez pet let bo ze kr velik procent zacetnih supporterjev v penziji in bodo lahk se kakih pet let pocakal. ;>

Truga ::

lol, ravno okoli novega leta sem gledal funding graf
2020 je imel najvisji funding od vseh let, "podpora padati" ahahaha

8 more years

e: content: https://v.redd.it/yemkgzr9sie61/DASH_10...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

&nbsp; ::

Patch 3.13 je zunaj :) Merlin se končno lahko odklopi od constellation ladij :) Jim je le uspelo. Še par let in smo v beti :) Juhu
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

BigWhale ::

Medtem je pa Elite ze implementiral vecino tega kar je obljubljal CIG :D

&nbsp; ::

mah, not impressed. Elite izgleda kul vendar ko enkrat igraš pa je bolj meh...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Truga ::

BigWhale je izjavil:

Medtem je pa Elite ze implementiral vecino tega kar je obljubljal CIG :D

zdej so CI-no-G, prosim lepo

mislim da ze nekaj let uresnic :D

Snegec ::

BigWhale je izjavil:

Medtem je pa Elite ze implementiral vecino tega kar je obljubljal CIG :D


ED je glorified single player. Ne mešat večigralskih iger z eno-igralskimi.
In sedaj boš rekel "Sej ED ima tudi multiplayer" - ja, ki ga opcijsko vklopiš/izklopiš.

Pač, sej si igral EVE Online, predstavljaj si Elite Dangerous in vse kar ima v EVE Online zasnovi. "You consent to PvP when you undock from the station/citadel. There is no safe space."
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

BigWhale ::

Em, vse kar dela v single player dela tudi v multiplayer. Pri Star Citizenu ne dela nic? :>

Poanta je, da je Elite igra, ki so jo najavili kasneje in jo koncali prej. Ce bi Roberts delal tako kot je delal Braben, bi sedaj imeli dve igri, ki bi se ju dalo igrati. Tako imamo pa eno.

Star Citizen bi lahko startal z manj obljubljenimi stvarmi, ki bi jih kasneje dodajali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

&nbsp; ::

Elite je igra ki so jo najavili kasneje ja, vendar koliko let dela so že imeli takrat za sabo? Da ne omenjam izkušnje iz vseh ostalih predhodnikov Elite.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Snegec ::

BigWhale je izjavil:

Em, vse kar dela v single player dela tudi v multiplayer.


Ja, in koliko ljudi dejansko igra multiplayer? Kolk od igranih ur ED, ki si jih natolkel sam si preživel v večigralskem načinu?

BigWhale je izjavil:

Pri Star Citizenu ne dela nic? :>


Lahko letiš, pristajaš, streljaš, rudariš, tovoriš, tud v zaporu si lahko ;) Pač, osnove ;)

BigWhale je izjavil:

Poanta je, da je Elite igra, ki so jo najavili kasneje in jo koncali prej. Ce bi Roberts delal tako kot je delal Braben, bi sedaj imeli dve igri, ki bi se ju dalo igrati. Tako imamo pa eno.

Star Citizen bi lahko startal z manj obljubljenimi stvarmi, ki bi jih kasneje dodajali.


Ce, ce, ce.. Zal nihce ne ve, kaj vse se je pletlo po možganih Chrisa Robertsa, ko je sanjal o Star Citizenu. Ves kaj bi vse lahko bilo, ce.. bi Duke Nukem Forever bil izdelam dejansko v 3h letih ne 10ih ali vec.. itd itd.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Truga ::

Snegec je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Em, vse kar dela v single player dela tudi v multiplayer.


Ja, in koliko ljudi dejansko igra multiplayer? Kolk od igranih ur ED, ki si jih natolkel sam si preživel v večigralskem načinu?

jaz skoraj vse

e: steam pravi da 277 ur, sepravi verjetno ene 200 ur multiplayerja

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

BigWhale ::

&nbsp; je izjavil:

Elite je igra ki so jo najavili kasneje ja, vendar koliko let dela so že imeli takrat za sabo? Da ne omenjam izkušnje iz vseh ostalih predhodnikov Elite.


Ker Chris Roberts pa ni imel izkusenj al kaj? :D Sodeloval je pri vecih space-trade igrah kot Braben. :)

Zmajc ::

Wing Commander serija, Starlancer, Freelancer, ...

20 let iskušenj.

Očotno mu je 10 letna pavza vmes naškodila...

Truga ::

hecno da omenjas freelancer. potek developmenta je bil precej podoben star citizenu, dokler ni microsoft kupil crobertsove firme in ga skenslal s polozaja vodje projekta :D

&nbsp; ::

BigWhale je izjavil:

&nbsp; je izjavil:

Elite je igra ki so jo najavili kasneje ja, vendar koliko let dela so že imeli takrat za sabo? Da ne omenjam izkušnje iz vseh ostalih predhodnikov Elite.


Ker Chris Roberts pa ni imel izkusenj al kaj? :D Sodeloval je pri vecih space-trade igrah kot Braben. :)

Ne govorim o osebnih izkušnjah posameznika ampak o izkušjah in referencah podjetja. Prva verzija elite je bila že enkrat v 80 letih narejena in studio je poleg elite delal še na drugih igrah. Ne zagovarjam CR in CIG vendar igri Elite in SC se lahko primerjata samo kot igri v istem žanru. Primerjava načina dela in podjetij v ozadju je čisto na drugem nivoju.

Konc koncu pa ... who cares...
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Snegec ::

Truga je izjavil:

Snegec je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Em, vse kar dela v single player dela tudi v multiplayer.


Ja, in koliko ljudi dejansko igra multiplayer? Kolk od igranih ur ED, ki si jih natolkel sam si preživel v večigralskem načinu?

jaz skoraj vse

e: steam pravi da 277 ur, sepravi verjetno ene 200 ur multiplayerja


200/277 je 73% vs, 27%. To je bolj "skorajda 3/4 časa sem prebil v večigralskem načinu" ;)

Tudi jaz ne zagovarjam CIG in SC, ampak zgolj pravim, da si igri, čeprav sta v podobnem žanru, nikakor nista primerljivi. ED je igra, ki ima sp in mp v isti igri, SC bo imel to ločeno. V SC v sp tudi ne boš imel praktično nobenega vpliva na igro v mp, kar v ED kolikor vem imaš. Ja, obe sta vesoljski igri. Ena je zunak in pridno štepa expanzije, medtem ko je druga še v pred-embrio fazi.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

&nbsp; ::



Če že CIG nič ne dela, vsaj community nekaj naredi :)

&nbsp; je izjavil:



Če že CIG nič ne dela, vsaj community nekaj naredi :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: &nbsp; ()

oo7 ::

Star Citizen's CitizenCon Disappointing, but Earned a Lot of Money
During the Star Citizen convention CitizenCon, we've heard no release date announcements and no mention of the single-player Squadron 42, yet the developers made millions of dollars in a single day.

https://www.gamepressure.com/newsroom/s...

oo7 ::

Star Citizen Has Now Raised $400 Million And It's Still Not Fully Out

https://www.thegamer.com/star-citizen-4...

Tribal ::

Pa kaj mate tolk probleme s tem kolk dnarja so pobral... Očitno je ljudem všeč, da mečemo dnar v igro. Kljub temu da ni zuni imam v tej igri že več ur igranja kot pa v kateri koli izdani igri...

Truga ::

jaz nimam nobenih problemov s tem, zadeva je se bolj smesna kot duke nukem lol

Snegec ::

Glede na to kolk dnarja so ljudje pripravljeni zmetat za brezvezne stvari, k jih v živo nikol ne bodo videli (looking at you OnlyFans), se ni za čudit, da je Star Citizen nabral že $400mil za kvazi-tech demo.
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

oo7 ::

Star Citizen' and 'Squadron 42' are still years from launch

https://www.nme.com/news/gaming-news/st...

BigWhale ::

Jest sem totalno presenecen nad to novico. ;>

Tribal ::

Milk it, till there is milk!

Bolf3nk ::

Kaj te češ...

Snegec ::

Meni je precej zabavno. Zdej k je bil 10 dni Xenothreat event, kjer si pač rabil sodelovati z ostalimi igralci, je moja prijateljska lista dobesedno explodirala, pa tud nekaj denarja se je dalo malce lažje zaslužit. Zdej bodo morda ljudje malce bolj "socialno sodelujoči".
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Tribal ::

Sam sem si rekel, da dokler ne bo kaj pametne igralnosti ne povoham več igre.

Snegec ::

Kaj definiraš pod "pametne igralnosti" ?
Snegec & Snežinka, mala potepinka.

Tribal ::

AI sposoben vsaj nivoju 7 letnika. Razen pew pew enih in istih misij večino statičnih ali neumnih nasprotnikov in pa minanja ni pametnega za počet praktično nič. FPS in pa reševalec, še ni v stanju užitka do igranja. Večinoma metek prileti kar od nekje in padeš dol...
Čakam na to, da boš v igri imel nek "cilj".
««
36 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Starfield (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21820348 (65) Gregor P
»

Elite dangerous (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
13124695 (3252) jamiroq
»

No Man's Sky (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
22230823 (12806) ahac
»

Star Citizen postal prva AAA igra, financirana izključno s skupnostnim financiranjem (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Novice / Igre
727111772 (76280) Truga
»

Skupnostno financiranje in povratek stare garde

Oddelek: Novice / Igre
2814039 (10706) Tr0n

Več podobnih tem