Forum » Programiranje » poligon
poligon
Vexto ::
Ima kdo kako idejo kako bi napisal program za računanje težišča (xt, yt) zaprtega poligona (2D). Poljubno število točk, podane so koordinate (x,y).
Programski jezik: Fortran 77
Programski jezik: Fortran 77
Senitel ::
Sicer sem zabluzil, ker gre to samo za trikotnik...
Hm... Mogoče če bi N kotnik razbil na trikotnike, izračunal težišča, iz teh težišč spet sestavil N kotnik...
Hm... Mogoče če bi N kotnik razbil na trikotnike, izračunal težišča, iz teh težišč spet sestavil N kotnik...
darh ::
1. ja... poligon razdeliš na triktnike...
število trikotnikov v poligonu je: n - k - 2 ( n je število oglišč, k pa število tistih notranjih kotov ki so enaki PI )
2. evo.. pol maš pa trikotnike in njihova težišča... če je število težišč več kt 3, ponoviš prvo točko, in ponavlaš to tolk cajta dokler ni št. težišč enako 3, kar pomenu da ti je ostal le en trikotnik ( ITAK!!! ) in pol izračunaš še težišče le tega in maš rešitev....
upam da je prov...
število trikotnikov v poligonu je: n - k - 2 ( n je število oglišč, k pa število tistih notranjih kotov ki so enaki PI )
2. evo.. pol maš pa trikotnike in njihova težišča... če je število težišč več kt 3, ponoviš prvo točko, in ponavlaš to tolk cajta dokler ni št. težišč enako 3, kar pomenu da ti je ostal le en trikotnik ( ITAK!!! ) in pol izračunaš še težišče le tega in maš rešitev....
upam da je prov...
Excuses are useless! Results are priceless!
Thomas ::
NE Senitel - nič nisi zabluzil - za vsak poligon gre!
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Senitel ::
Ne negre, ker maš lahko v bližini ene točke skoncentriranih 100 drugih točk, pol maš pa eno točko 1km stran, pa ti bo težišče pršlo čist bliz unega prvega kompleta točk... Vsaj tko se men zdi...
Thomas ::
Ne .. za poligon, ali pa za njegova oglišča samo ... je formula težišča povrečje x in povprečje y koordinat.
Suhurno!
Suhurno!
Immz ::
Senitel vsaki tocki das maso 1 in potem imas tam na kupu 1000 enot 1km stran pa 1 in formula za tezisce ima vedno maso notri ( drugace bi bilo ne smiselno ). Formula pa je integral po obmocju rds/ds, kjer je r = ro in je neka masna gostota in je za homogena telesa enaka 1, torej lahko ven vrzes, ali po domace sestevek vseh tock ( masa * polozaj ) deljeno s povprecno maso ter polozajem ( ta drugi stavek je bil po kmeck napisan ).
Thomas ::
Immz!
A se to ti strinjaš z mano, al ne? Nisem razbral.
A se to ti strinjaš z mano, al ne? Nisem razbral.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Immz ::
Ta prejsnja izjava se je nanasala na primer, kjer imas vec tockastih teles, ce pa imas nek poligon ( to sem prej spregledal :)) pa ti predstavlja neko ploskva, ki ima verjetno enako razporejeno maso in se zadevca zracuna po domace poveda povprecje x in y koordinat ( Thomasova že povedal), samo pri Senitelovem primeru bi to bilo neumno pocet, zato je to preprosto resljivo s ploskovnim integralom. Formula najdete v tabelah, mislim, da je integral x*r(dolzinska gostota)ds/integral ds. Aja pa tista zadeva da imas eno tocko dalec stran od drugih je neumnost, ker ce je zadeva sklenjena so tocke "enakomerno razporejene". Če pa zadeva ni sklenjena potem pa velja una prejsnji moj odgovor.
Vexto ::
Malo je treba razmislit, da je potrebno pologon razdeliti na trikotnike. Problem se pojavi pri orientaciji trikotnika, ker je lokalno težišče trikotnika enkrat na 1/3 drugič pa na 2/3 (trikotniki so pravokotni).
Thomas ::
Ma ne Senitel. Nisi se. Tvoja intuicija je bla čist OK.
Vexto
Ne kompliciraj s tistimi trikotniki. Poglej kaj sem reku - pa pika.
Ma kuk komplicirajo eni programerji ... ni čudno da tolk šurkov živi v programih.
Vexto
Ne kompliciraj s tistimi trikotniki. Poglej kaj sem reku - pa pika.
Ma kuk komplicirajo eni programerji ... ni čudno da tolk šurkov živi v programih.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Vexto ::
Thomas metoda s povprečjem točk deluje samo pri konveksnih poligonih, pri konkavnih pa polnoma mimo vseka (preverjeno).
Thomas ::
Pri konkavnih poligonih lahko tudi težišče "mimo vseka". Ven iz lika.
Zato je vprašanje, če ti sploh hočeš težišče met.
Definiraj tvoj problem nekoliko bolje - oziroma več povej o tem kaj delaš - pa ti bom povedal svoje.
Če te seveda zanima.
Zato je vprašanje, če ti sploh hočeš težišče met.
Definiraj tvoj problem nekoliko bolje - oziroma več povej o tem kaj delaš - pa ti bom povedal svoje.
Če te seveda zanima.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Vexto ::
Evo...v programu moraš podati koordinate (x,y) n-stevil točk v smeri urinega kazalca ali kontra. Točke predstavljajo lik in program ti mora izračunat težišče tega lika.
Thomas ::
Smer ali kontrasmer urinega kazalca ne daje nujno oglišč po vrsti.
Ampak kakorkoli posortana oglišča dajo težišče po zgoraj navedenem principu. Pod pogojem, da je notranjost poligona "dobro definirana" - se pravi nimaš ene čudne mreže črt, ki se križajo.
Samo pri vbočenem poligonu težišče zlahka pade v zunanjost! Bi te to motilo?
Več povej pliz.
Ampak kakorkoli posortana oglišča dajo težišče po zgoraj navedenem principu. Pod pogojem, da je notranjost poligona "dobro definirana" - se pravi nimaš ene čudne mreže črt, ki se križajo.
Samo pri vbočenem poligonu težišče zlahka pade v zunanjost! Bi te to motilo?
Več povej pliz.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Vexto ::
Normalno je da težišče pade zunaj lika. Lik pa naj bo tak, da se stranice lika ne sekajo med seboj.
Vexto ::
super...bo treba malo dešifrirat.
Nisem programer in nikoli ne bom, ampak nas čisto nekaj brez veze bašejo na fax-u.
Nisem programer in nikoli ne bom, ampak nas čisto nekaj brez veze bašejo na fax-u.
Thomas ::
Me veseli, da ti je všeč ... samo "prevod" je Setinelov donesek zgoraj nekje.
Ampak lahko se tolažiš tudi s tem, da tisti profesorji na faxu - tudi niso bohvekako dobri programerji.
Ampak lahko se tolažiš tudi s tem, da tisti profesorji na faxu - tudi niso bohvekako dobri programerji.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Računanje težiščaOddelek: Šola | 4473 (4288) | ^TMS^ |
» | Načrtovanje trikotnika(nujno)Oddelek: Šola | 4270 (4018) | euler |
» | Fortran nalogaOddelek: Šola | 1649 (1310) | sidd |
» | Algoritem za izračun težišča poljubnega 2D likaOddelek: Programiranje | 2770 (2667) | Gundolf |
» | [delphi]seminarska - ploščina in obseg likovOddelek: Programiranje | 3317 (3025) | Gundolf |