» »

poligon

Vexto ::

Ima kdo kako idejo kako bi napisal program za računanje težišča (xt, yt) zaprtega poligona (2D). Poljubno število točk, podane so koordinate (x,y).
Programski jezik: Fortran 77

Senitel ::

Izračunaš povprečje vseh koordinat, pa maš težišče.

Senitel ::

Sicer sem zabluzil, ker gre to samo za trikotnik...
Hm... Mogoče če bi N kotnik razbil na trikotnike, izračunal težišča, iz teh težišč spet sestavil N kotnik...

darh ::

1. ja... poligon razdeliš na triktnike...

število trikotnikov v poligonu je: n - k - 2 ( n je število oglišč, k pa število tistih notranjih kotov ki so enaki PI )

2. evo.. pol maš pa trikotnike in njihova težišča... če je število težišč več kt 3, ponoviš prvo točko, in ponavlaš to tolk cajta dokler ni št. težišč enako 3, kar pomenu da ti je ostal le en trikotnik ( ITAK!!! ) in pol izračunaš še težišče le tega in maš rešitev....

upam da je prov...
The lonely position of the neutral.

Thomas ::

NE Senitel - nič nisi zabluzil - za vsak poligon gre! :)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Senitel ::

Ne negre, ker maš lahko v bližini ene točke skoncentriranih 100 drugih točk, pol maš pa eno točko 1km stran, pa ti bo težišče pršlo čist bliz unega prvega kompleta točk... Vsaj tko se men zdi...

Thomas ::

Ne .. za poligon, ali pa za njegova oglišča samo ... je formula težišča povrečje x in povprečje y koordinat.

Suhurno! :)

Immz ::

Senitel vsaki tocki das maso 1 in potem imas tam na kupu 1000 enot 1km stran pa 1 in formula za tezisce ima vedno maso notri ( drugace bi bilo ne smiselno ). Formula pa je integral po obmocju rds/ds, kjer je r = ro in je neka masna gostota in je za homogena telesa enaka 1, torej lahko ven vrzes, ali po domace sestevek vseh tock ( masa * polozaj ) deljeno s povprecno maso ter polozajem ( ta drugi stavek je bil po kmeck napisan ).

Thomas ::

Immz!

A se to ti strinjaš z mano, al ne? Nisem razbral.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Immz ::

Ta prejsnja izjava se je nanasala na primer, kjer imas vec tockastih teles, ce pa imas nek poligon ( to sem prej spregledal :)) pa ti predstavlja neko ploskva, ki ima verjetno enako razporejeno maso in se zadevca zracuna po domace poveda povprecje x in y koordinat ( Thomasova že povedal), samo pri Senitelovem primeru bi to bilo neumno pocet, zato je to preprosto resljivo s ploskovnim integralom. Formula najdete v tabelah, mislim, da je integral x*r(dolzinska gostota)ds/integral ds. Aja pa tista zadeva da imas eno tocko dalec stran od drugih je neumnost, ker ce je zadeva sklenjena so tocke "enakomerno razporejene". Če pa zadeva ni sklenjena potem pa velja una prejsnji moj odgovor.

Senitel ::

Ok, pol pa nisem zafrknu na začetku... :D

Vexto ::

Malo je treba razmislit, da je potrebno pologon razdeliti na trikotnike. Problem se pojavi pri orientaciji trikotnika, ker je lokalno težišče trikotnika enkrat na 1/3 drugič pa na 2/3 (trikotniki so pravokotni).

Thomas ::

Ma ne Senitel. Nisi se. Tvoja intuicija je bla čist OK.

Vexto

Ne kompliciraj s tistimi trikotniki. Poglej kaj sem reku - pa pika.

Ma kuk komplicirajo eni programerji ... ni čudno da tolk šurkov živi v programih.:D
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Vexto ::

Thomas metoda s povprečjem točk deluje samo pri konveksnih poligonih, pri konkavnih pa polnoma mimo vseka (preverjeno).

Thomas ::

Pri konkavnih poligonih lahko tudi težišče "mimo vseka". Ven iz lika.

Zato je vprašanje, če ti sploh hočeš težišče met.

Definiraj tvoj problem nekoliko bolje - oziroma več povej o tem kaj delaš - pa ti bom povedal svoje.

Če te seveda zanima.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Vexto ::

Evo...v programu moraš podati koordinate (x,y) n-stevil točk v smeri urinega kazalca ali kontra. Točke predstavljajo lik in program ti mora izračunat težišče tega lika.

Thomas ::

Smer ali kontrasmer urinega kazalca ne daje nujno oglišč po vrsti.

Ampak kakorkoli posortana oglišča dajo težišče po zgoraj navedenem principu. Pod pogojem, da je notranjost poligona "dobro definirana" - se pravi nimaš ene čudne mreže črt, ki se križajo.

Samo pri vbočenem poligonu težišče zlahka pade v zunanjost! Bi te to motilo?

Več povej pliz. :)
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Vexto ::

Normalno je da težišče pade zunaj lika. Lik pa naj bo tak, da se stranice lika ne sekajo med seboj.

Thomas ::

Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Vexto ::

super...bo treba malo dešifrirat.
Nisem programer in nikoli ne bom, ampak nas čisto nekaj brez veze bašejo na fax-u.

Thomas ::

Me veseli, da ti je všeč ... samo "prevod" je Setinelov donesek zgoraj nekje.

Ampak lahko se tolažiš tudi s tem, da tisti profesorji na faxu - tudi niso bohvekako dobri programerji. :D
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Fortran naloga

Oddelek: Šola
9911 (572) sidd
»

Algoritem za izračun težišča poljubnega 2D lika

Oddelek: Programiranje
51750 (1647) Gundolf
»

[delphi]seminarska - ploščina in obseg likov

Oddelek: Programiranje
172416 (2124) Gundolf
»

presek poligonov v opengl?

Oddelek: Programiranje
12666 (466) Red_Mamba
»

Ali je točka znotraj območja?

Oddelek: Programiranje
5658 (470) Thomas

Več podobnih tem