» »

Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.

Kolesarjenje, ko je svinjsko vroče.

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 38
»»

jype ::

Ker sem danes zaradi vročine med plezanjem v klanec v dobre pol ure izgubil več litrov tekočine me zanima, na kakšne vse načine pri dolgotrajnejši vožnji z bicikli skrbite za zadosten pretok svežega zraka skozi temperaturno občutljive dele telesa, kako nadomeščate izgubljeno tekočino, pa seveda kaj storite, če kolesarite urbano in bi radi na cilj prišli suhi in kako v takem primeru glavo zaščitite pred soncem?

Na moje veliko olajšanje se izkaže vsaj to, da so ceste ob takšni vročini razmeroma prazne in zato običajni pogosti postanki, med katerimi se pot zaradi prekinitve zračnega hlajenja dobesedno ulije, bistveno redkejši.

Tuš bi očitno moral biti standardna oprema vsake sodobne pisarne, trgovine z varnostniki bi pa morale imeti možnost kolo pripeljat pred varnostnika, kjer bi lastnika tudi počakalo (začuda me med nakupovanjem z biciklom na rami še niso napodili iz trgovine, a sem prepričan, da me prej ali slej bodo), če naj se kolesarjenje ponuja kot kvalitetna alternativa potratnejšim načinom osebnega prevoza.

Imam tudi eno zagonetko: V vročem vremenu so športni rezultati boljši - je to zaradi učinkovitejšega hlajenja zaradi hitrejšega izhlapevanja potu, zaradi zunanje temperature, ki je bližje delovni temperaturi telesa, ali zaradi kakšnega drugega dejavnika?

martincek1 ::

Jaz sem šel danes ob dveh s sveže napolnjenim želodcem in steklenico isostarja v grlu v 18% klanec (max 27%), pa se ni najbolje končalo po kakšnih 15ih minutah. :))

Sicer pa v vročini s kolesom ni mogoče na cilj priti suh. Prvič pa slišim, da so rezultati v vročini boljši. Nekako ne gre skupaj s povečano porabo vode.

PacificBlue ::

Imam to srečo, da v sluzbo se s kolesom peljem skoz navzdol in nisem prepoten niti malo:). Obratno je pa, ko se peljem domov. Zraven imam rezervno majico in se spreoblečem, ko sem bolj prepoten.
Sem pa včeraj okoli dveh sel s kolesom na Pohorje, naredil okoli 10 km, višinske razlice cirka 400 m in je dobesedno lilo iz mene. Vem, da si moram čimprej nabavit trak okoli glave, ker sem si mogel na minute brisat pot, ki mi je tekel za oči. Bi pa tudi jaz rabil kak nasvet glede hlajenja, ob bolj ekstremnih podvigih, ne samo na poti v sluzbo. Ker včeraj sem vmes sanjal led, voda, ki sem si jo zlival na glavo in za vrat je pomagala kvecjemu za kakih 10 minut.

stock ::

Hehe to, da maš ob soncu boljše rezultate je pomoje samo dejstvo, da si do poletje le prišel v formo :))

Drugače pa je za kolesarjenje po vročini sigurno fino le imaš kolesarsko majico, odpneš do dol in je. Glavo sicer ščiti čelada a se pravtako pod njo peče in če ne zalivaš malo zna bit problem. Sigurno je ob močnem soncu kolesarjenje bolje preložiti za urco ali dve. Iz šihta pač kar se tega tiče bolj počasi :)

Za izgubljeno tekočino pa ni druge kot, da piješ več, če te v 2h kolesarjenja ne prime na WC je ali da piješ ravno prav, kar je pravzaprav malo verjetno ali pa piješ premalo. Potem začnejo nastopat krči itd.

kixs ::

Ob vrocini pomaga le kolesarjenje downhill in po gozdu. Za hidracijo pa kaksen Camelback s 3L vode - pac odvisno od ture oz. dolzine poti.

Ce nisi imel kondicije pri cca 20stC, jo bos imel so toliko manj pri 30stC.

lp

jype ::

stock> Hehe to, da maš ob soncu boljše rezultate je pomoje samo dejstvo, da si do poletje le prišel v formo :))

Že več kot 10 let zapored se mi je to zgodilo, tako da to po moje ni vzrok (pa vedno kolesarim celo zimo, samo oblečen ko kakšen Rus).

kixs> Ce nisi imel kondicije pri cca 20stC, jo bos imel so toliko manj pri 30stC.

Jaz sem opazil, da je npr. bolje če je 30 stopinj in dežuje kot če je 30 stopinj in sonce, je pa slabše če je 15 stopinj in dežuje kot 30 pa sonce, konsistentno.

stock> Za izgubljeno tekočino pa ni druge kot, da piješ več, če te v 2h kolesarjenja ne prime na WC je ali da piješ ravno prav, kar je pravzaprav malo verjetno ali pa piješ premalo. Potem začnejo nastopat krči itd.

To bržkone drži, ampak dost več kot 3 ure skupaj itak težko vlečeš na 90% zmogljivosti, ko se ustaviš pa tako in tako spiješ vse, kar pride pod roke. Zanimivo je da kljub temu da se močno nalivam mi običajno ni treba odtočit, dokler ne sestopim z bicikla.

DOOM_er ::

danes naredil 80 km pri 30 stopinjah brez sence, popil sem liter pa pol tekočine. Mešam pa cedevito in ščepec soli. Je pa res da je bila sama ravnina skoraj ampak je bila povprečna preko 30 km/h. Meni se obnese da malce dosolim pijačo, nekako je hidracija boljša in spijem manj :D, pa še scat sem moral vmes. :D . Do faksa pa tistih 6 km kot jih imam ne smem zašvicat, je lepo ravno in malce sence poleg tega pa po 6 km ravnine nimaš kej švicat.
Robots will steal your job. But that's OK

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DOOM_er ()

stock ::

Ma to s prosto logiko ne gre ravno skupaj. Mogoče edina razlaga, ki mi pride na pamet, da bi pri 20C npr. premalo pil prideš do vzpona in si fuč medtem ko pri 30C piješ prej in ze že ornk ogreješ do vzpona, tam še kakšna senčka, da je malo manj in z lahkoto poženeš. V stilu priprav na kronometer :P Ko se že prej nalaufajo, da nebi blo kakih krčev itd..

Bo pa tale teden res vroč takoda treba na kolo že zgodaj ali pa pozno, no jaz bom kar tukaj za tipkovnico, prehlajen hehe ko je bil pa dež zdaj celo pomlad sem pa samo gledal skoz okno..

stock ::

@DOOM er ta mešanica dejansko ni slaba sladkorji in soli. Če bi si dal pa v vodo samo malo soli in limono da ni čisto pusto si pa vzameš še kako pest rozin za pred vzponom.. Pa je tudi zmaga :) P.S. ker nekaterim cedevita ne paše preveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: stock ()

bajsibajsi ::

Al pa frutabelo oz. kak podoben power bar stick.

blackbfm ::

Eh, rekreativci nimajo/nimamo takih kapacitet kar se tiče zmogljivosti mišic da bi rabli extra cuker, tole bolj deluje na psiho:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

tpleko ::

PacificBlue je izjavil:


Sem pa včeraj okoli dveh sel s kolesom na Pohorje, naredil okoli 10 km, višinske razlice cirka 400 m in je dobesedno lilo iz mene.


jaz sem danes naredil podoben vzpon, dobrih 400 m višinske razlike, okoli 10 km, pa ni bilo težko. pa še nobene pijače nisem imel. mogoče je razilka to, da sem bil ves čas vzpona v senci.

sicer pa grem jaz najraje v vročinskih valih na kolesarske ture, pa ne vem če je ravno zdravo. na kolesu je hitro mrzlo in tisto je zelo zoprno, posebej ko greš prešvican dol po hribu. mogoče zato podzavestno izberem vročinske vale, da me ne bo zeblo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tpleko ()

jype ::

blackclw> Eh, rekreativci nimajo/nimamo takih kapacitet kar se tiče zmogljivosti mišic da bi rabli extra cuker, tole bolj deluje na psiho:D

Verjetno res, ker jaz redko s seboj nosim pijačo, pa tudi s temi frutabelami se ne bašem - če ni plan vsaj 2 uri, se mi zdi brezveze tovorit.

LuiIII ::

Včeraj sem se vozil po notranjskih gozdovih in moram reči, da je bilo prav prijetno. Temperatura okoli 25°C, kar je zame optimalno (bolj občutljiva pljuča pa to), medvedov ni bilo, popil sem v 2 urah 0.6l tekočine in to je to. Aja pa pijem s približno 10 minutnimi razmaki in se seveda ne ustavljam.

kitewing ::

Če se pravilno prehranjuješ in hidriraš boš manj utrujen in tvoja kondicija bo rasla, drugače pa boš nazadoval.

V eni uri moraš popiti en bidon tekočine (cca 7dcl ) in je pametno pojesti eno frutabelo ali kaj podobnega, kar vsebuje enostavne sladkorje. V eni uri lahko porabiš od 500 do cca 1200kcal nadomestiš pa lahko samo 300kcal ker več telo ne sprejme.

Pri izgubi 2L vode skozi pot izgubiš 20% zmogljivosti, kar pa verjetno ne želiš. Dehidracija zelo slabo vpliva na telo, vedar 100% hidracije ne moremo nadomestiti zato je potrebno nadomestiti tekočino po naporu.

Pri vožnji po ravnem kjer je hitrost nad 30km/h vročina ni problem, pri vožnji v klanec kjer je hitrost manjša je pa dehidracija precej večja.

mr1two ::

V soboto sem se odpravil okrog 11 na pot- 20 km klanec gor(malo gor dol sicer) in ni bilo takega problema. S sabo sm mel 1.5l tekočine(cedevita, nek sok v flaši, razredčen z vodo) in 2 frutabeli(je blo kr kul, nism bil lačen ko volk, ko sm prišel domov).

Včeraj sem šel samo na kratko turo- 12km po makadamu, svinjsko strm vzpon na začetku- z mene je prav lilo, da je bil cel bajk umazan. 3/4 litra tekočine je bilo dovolj, ampak je šlo za večerne ure- okrog 18h.

Bo treba te fure prestavit na bolj zgodnje ure(ko bo to možnost), sicer pa proti večeru. Še dobro da imam izbrane terene vsaj 50% v senci in v gozdu, ker ta vročina zdaj me je prav presenetla.

Je pa res kar praviš, jype- o tem da je v sončnem vremenu lažje kolesarit. Vedno, ko je bilo soparno in nizek pritisk ni šlo- ko bi se človk potrudu, pa prtisnu, ampak ne gre(zdaj pa ne vem ali voljo zbija sopara ali pa nizek pritisk). Glede temperatur nisem bil tako pozoren.

EDIT:
Pred vsako vožnjo se provam prej "prehidrirat"- kakšne 20-30 minut pred odhodom pričnem s pitjem. Vsake 5 minut recimo 2 deci, tako da imam v riti kak liter, preden se vsedem na kolo. Pred tem seveda še na vc- in se pozna, ker imam feeling, da opravim turo z manj napora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mr1two ()

BlaiseM ::

jype je izjavil:

Tuš bi očitno moral biti standardna oprema vsake sodobne pisarne, trgovine z varnostniki bi pa morale imeti možnost kolo pripeljat pred varnostnika, kjer bi lastnika tudi počakalo (začuda me med nakupovanjem z biciklom na rami še niso napodili iz trgovine, a sem prepričan, da me prej ali slej bodo), če naj se kolesarjenje ponuja kot kvalitetna alternativa potratnejšim načinom osebnega prevoza.
Mar nimajo v Nemciji (?) nekaj takega v "zakonu"?

LuiIII je izjavil:

Včeraj sem se vozil po notranjskih gozdovih in moram reči, da je bilo prav prijetno. Temperatura okoli 25°C, kar je zame optimalno (bolj občutljiva pljuča pa to), medvedov ni bilo, popil sem v 2 urah 0.6l tekočine in to je to. Aja pa pijem s približno 10 minutnimi razmaki in se seveda ne ustavljam.
:))

STASI ::

V vročem vremenu so športni rezultati boljši - je to zaradi učinkovitejšega hlajenja zaradi hitrejšega izhlapevanja potu, zaradi zunanje temperature, ki je bližje delovni temperaturi telesa, ali zaradi kakšnega drugega dejavnika?


Iz svojih izkušenj bi rekel da je predvsem zaradi tega ker mišice pri -5°C drugače delajo kot pri +25°C. Preden se segrejejo traja pa še v mrazu dihaš težje. Npr. poleti imam na relaciji Kamnik LJ povprečje tam okoli 35-40 km/h pozimi ne dosežem 28 km/h.

Moja poraba vode oziroma ADhoc napitka je cca 0,5 liter na uro v ravninski etapi. Pri gorskih "etapah" se proaba poveča tudi na 1 liter ali več. Predvsem je tu odvisno od zunanje temperature in tudi RH. Recimo na maratonu Franja sem pred leti ko ni bilo vročine popil dosti manj tekočine kot npr pred letom ali dvema. Tudi lažje je voziti če je temperatura pod 30°C.

Kar se tiče hlajenja, edino kar mi pomaga je da se malce polijem z vodo in to pomaga, ampak samo za nekaj časa.

Tuš bi očitno moral biti standardna oprema vsake sodobne pisarne, trgovine z varnostniki bi pa morale imeti možnost kolo pripeljat pred varnostnika, kjer bi lastnika tudi počakalo (začuda me med nakupovanjem z biciklom na rami še niso napodili iz trgovine, a sem prepričan, da me prej ali slej bodo), če naj se kolesarjenje ponuja kot kvalitetna alternativa potratnejšim načinom osebnega prevoza.

Zaradi tega ker pri nas nimamo tuša se v službo ne vozim s kolesom. Kamnik Lj je kar dolga relacija in se bi zjutraj kar zašvical.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: STASI ()

martincek1 ::

Kako pa skrbite za hladno vodo v bidonu? Že če greš na uro dolgo vožnjo v taki vročini je tekočina sparjena... nahrbtnik pa je včasih s sabo težko vlačiti.

mr1two ::

Ja v bidonu se segreje, ampak še vedno boljše topla pijača kot brez pijače. Mogoče se bi počasi že dobilo kakšne termo bidončke, če bi hotel piti hladno. Sicer pa v nahrbtniku preostal del ostane kar hladen(ni pa najbolj praktično, se strinjam).

STASI ::

Moj trik je da cca 1/4 bidona napolnim z vodo in ga dam v zmrzovalnik en dan prej hkrati pa še uporabljam bidon Camelback, ki ima neko izolacijo. Mogoče se bidon segreje malce pozneje.
Drug trik pa je da namesto vode uporabim tudi čaj in ni občutka sparjenosti.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Daedalus ::

Ker sem danes zaradi vročine med plezanjem v klanec v dobre pol ure izgubil več litrov tekočine me zanima, na kakšne vse načine pri dolgotrajnejši vožnji z bicikli skrbite za zadosten pretok svežega zraka skozi temperaturno občutljive dele telesa, kako nadomeščate izgubljeno tekočino, pa seveda kaj storite, če kolesarite urbano in bi radi na cilj prišli suhi in kako v takem primeru glavo zaščitite pred soncem?


Za izgubljeno tekočina je 3L kamela + bidon. Zadostuje za nekaj časa. Pretok svežega zraka - ustrezne cunje ("perforirana" švicamajca recimo). Pa v klanec grem brez čelade na glavi. Med obvezno opremo spada mini brisača, da se lahko obrišeš, ko te konkretno zaliva. Po mestu pa... bolj počasi, posebej majco za bicikl, da se lahko na cilju preoblečeš.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

jype ::

BlaiseM> Mar nimajo v Nemciji (?) nekaj takega v "zakonu"?

Ja, pri nas sem pa od dveh bivših delodajalcev slišal, da je tuš v pisarni "nespodoben", "nepotreben", "nesmiseln" in kar je še takšnih besed.

STASI> pa še v mrazu dihaš težje.

Ja, to zna bit bistveno - pri 25+ lahko v klanec praktično hiperventiliram s celimi pljuči, če je hladneje se pa hitro začne kaj nabirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

driver_x ::

Pri kolesarjenju je pomembno tudi to, da precej popiješ že pred samo vadbo. Jaz za krajše ture (do treh ur) običajno pijem vodo in tudi jem ne. Na 5-6 urnih turah pa dam v vodo še med in prašek za rehidracijo ter seboj vzamem še kakšno frutabelo. Seboj običajno vozim dva bidona, na dolgih turah se pa ustavim še na kakšni bencinski črpalki in kupim dodatno vodo. Na trenažerju, kjer ni pretoka zraka in se zato precej bolj znojim pa "kurim" liter in pol vode na uro. Opazil sem tudi, da če se po vadbi ne nalivam s tekočinami, me pozneje začne boleti glava. Nekako naj bi veljalo, da moraš na kolesu piti toliko, da tudi odvajaš normalno in da urin ni temne barve.

BlaiseM ::

jype je izjavil:

BlaiseM> Mar nimajo v Nemciji (?) nekaj takega v "zakonu"?

Ja, pri nas sem pa od dveh bivših delodajalcev slišal, da je tuš v pisarni "nespodoben", "nepotreben", "nesmiseln" in kar je še takšnih besed.
OK, ne bomo izpostavljali slabe delodajalce ... kateri delodajalci pa imajo tus? To bil najbrz za marsikaterega kolesarja pravi 'perk'. 8-)

AngelOfDeath ::

Kolesariš ponavadi v prostem času in z oblačili namenjenimi za te podvige. Tako da ni nevem-kakšnih težav :)
Vodo pa tako ali tako stalno potrebuješ sabo :)
edit: Slovnica

jype ::

BlaiseM> OK, ne bomo izpostavljali slabe delodajalce ... kateri delodajalci pa imajo tus? To bil najbrz za marsikaterega kolesarja pravi 'perk'. 8-)

Od mojih so tuš imeli Voljatel, domače podjetje, domače podjetje, Zemanta, vmes pa so mi službo s tušem ponujali tudi pri Delo, d.d.

BlaiseM ::

Hvala za imena ta-dobrih. Se kdo ve za firme s tusi? :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BlaiseM ()

STASI ::

IIRC Lek in Krka.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

_IKE_ ::

jype je izjavil:

Ker sem danes zaradi vročine med plezanjem v klanec v dobre pol ure izgubil več litrov tekočine me zanima, na kakšne vse načine pri dolgotrajnejši vožnji z bicikli skrbite za zadosten pretok svežega zraka skozi temperaturno občutljive dele telesa, kako nadomeščate izgubljeno tekočino, pa seveda kaj storite, če kolesarite urbano in bi radi na cilj prišli suhi in kako v takem primeru glavo zaščitite pred soncem?

Na moje veliko olajšanje se izkaže vsaj to, da so ceste ob takšni vročini razmeroma prazne in zato običajni pogosti postanki, med katerimi se pot zaradi prekinitve zračnega hlajenja dobesedno ulije, bistveno redkejši.

Tuš bi očitno moral biti standardna oprema vsake sodobne pisarne, trgovine z varnostniki bi pa morale imeti možnost kolo pripeljat pred varnostnika, kjer bi lastnika tudi počakalo (začuda me med nakupovanjem z biciklom na rami še niso napodili iz trgovine, a sem prepričan, da me prej ali slej bodo), če naj se kolesarjenje ponuja kot kvalitetna alternativa potratnejšim načinom osebnega prevoza.

Imam tudi eno zagonetko: V vročem vremenu so športni rezultati boljši - je to zaradi učinkovitejšega hlajenja zaradi hitrejšega izhlapevanja potu, zaradi zunanje temperature, ki je bližje delovni temperaturi telesa, ali zaradi kakšnega drugega dejavnika?



Ti si pa res fenomen.....v najhujši vročini imaš najboljše rezultate. Le zakaj potem vsi vrhunski šprinterji ne tečejo namesto ob večernih urah recimo tam ob 14h?

Razlog tvojih rezultatov?
Verjetno v glavi, kjer se zaradi nekega razloga povezanega z toploto bolj ženeš...

jype ::

_IKE_> v najhujši vročini

Ti pa ne znaš brat, al kako?

martincek1 ::

Normalni kolesarji te trditve sploh ne moremo ovrednotiti, ker kolesarimo samo podnevi ob lepem vremenu. :)

Zgodovina sprememb…

kitewing ::

Kje se pa kupi meter, da izmeriš normalnost?
Potem smo nekateri nenormalni ker kolesarimo ko ja malo manj lepo?

Za nekatere je kolesarjenje način življenja. Sicer je v sončnem in toplem vremenu precej, res precej lepše.

energetik ::

martincek1 je izjavil:

Kako pa skrbite za hladno vodo v bidonu? Že če greš na uro dolgo vožnjo v taki vročini je tekočina sparjena... nahrbtnik pa je včasih s sabo težko vlačiti.
V bistvu je še bolje za želodec, če je voda topla. Prejšnji teden so nam po Teku na Rašico nudili topel čaj, bilo je pa okoli 27°. Moram reči, da mi je odlično pasal, kljub temu, da je teklo z mene. Če spiješ ledeno ni, ko si pregret, ni dobro.
Glede Cedevite - če jo delate po "receptu", ni OK, ker taka raztopina vsbuje 12% cukra. Za športni napitek je potrebno zamešati polovično dozo, da dobiš okoli 6% cukra. Pa še ščepec soli in je. Skoraj zastonj je pa navaden cukr v vodi, dodaš še sok 1 pomaranče in ščepec soli.

jype ::

kitewing> Sicer je v sončnem in toplem vremenu precej, res precej lepše.

No, tud po dežju je čist super, če ne piha premočno pa če ni lih ledeno.

ahac ::

No, po snegu in ledu je tud čist fajn.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

jype ::

Je, ampak snega ni :(

_IKE_ ::

jype je izjavil:

_IKE_> v najhujši vročini

Ti pa ne znaš brat, al kako?



nah, je prevroče za branje.....


A moje vprašanje zate ostaja :

Zakaj vsi vrhunski šprinterji ne tečejo namesto ob večernih urah recimo tam ob 14h?

Da slišimo ....

kitewing ::

Noben pameten športnik ne trenira ob najvišjih temperaturah na soncu, ker preveč tvega.
1. prevelika dehidracija
2. možnost sončarice
....
Vsak izgubljen dan zaradi neumnosti zanj predstavlja slabši rezultat.
Ob takih urah nastopajo samo na tekmah ker nimajo izbire. Lahko bi treniral za tekmo, da bi se navadil na tako temperaturo, a ne tik pred tekmo.

jype ::

_IKE_> Zakaj vsi vrhunski šprinterji ne tečejo namesto ob večernih urah recimo tam ob 14h?

Zakaj pa TDF vozijo cel dan?

kitewing ::

To je tekma to ni trening...

driver_x ::

jype je izjavil:

Zakaj pa TDF vozijo cel dan?


Zato ker so poklicni kolesarji in imajo dobro plačane nadure. Ali pa se le njihov sindikat še ni dogovoril za 8 urni delavnik.

jype ::

Haha, ne, bom js povedou zakaj: Ker niso pussyji iz cukra, ki bi v salončke na fitnes hodil, da jih zunaj ne zmoči kakšna kapljica ali kakšen sonček mal opeče.

JanK ::

jype je izjavil:


Imam tudi eno zagonetko: V vročem vremenu so športni rezultati boljši - je to zaradi učinkovitejšega hlajenja zaradi hitrejšega izhlapevanja potu, zaradi zunanje temperature, ki je bližje delovni temperaturi telesa, ali zaradi kakšnega drugega dejavnika?


Pomoje zmanjsanje gostote zraka ni nezanemarljiva. Pri 35C je zrak za 8% redkejsi kot pri 10C. Zracni upor je linearno odvisen od gostote, torej je tudi zracni upor z 8% manjsi. Pri tem lahko vozis priblizno 4% hitreje z isto oddano mocjo, se pravi pri 25km/h pridobis 1km/h na racun redkejsega zraka.
"Think about how stupid the average person is,
then realize that 50% are stupider than that"
-George Carlin

hooger ::

jype je izjavil:

_IKE_> Zakaj vsi vrhunski šprinterji ne tečejo namesto ob večernih urah recimo tam ob 14h?

Zakaj pa TDF vozijo cel dan?


5ur ni cel dan :P

martincek1 ::

Rečte karkoli, ampak po dežju se ne vozi noben normalen kolesar. Že zaradi slabšega stika s podlago, slabšo preglednostjo tako kolesarja kot tudi drugih udeležencev v prometu (sploh kakšni dežniki, pa megleno vreme..), večja možnost prehlada, zelo nepraktično, slabo za kolo (več porabjenega časa za vzdrževanje)...

Je pa druga stvar, če je kolo prevoz v službo, kjer imaš na razpolago tuš. Glede na cene ostalih načinov prevoza marsikdo naredi ta kompromis.

jype ::

martincheq> Rečte karkoli, ampak po dežju se ne vozi noben normalen kolesar.

Ti si čudn.



Džabe.

kitewing ::

martincek1 je izjavil:

Rečte karkoli, ampak po dežju se ne vozi noben normalen kolesar. Že zaradi slabšega stika s podlago, slabšo preglednostjo tako kolesarja kot tudi drugih udeležencev v prometu (sploh kakšni dežniki, pa megleno vreme..), večja možnost prehlada, zelo nepraktično, slabo za kolo (več porabjenega časa za vzdrževanje)...

Je pa druga stvar, če je kolo prevoz v službo, kjer imaš na razpolago tuš. Glede na cene ostalih načinov prevoza marsikdo naredi ta kompromis.

Če treniraš moraš tudi v takem vremenu, ker imaš lahko tako vreme tudi na tekmi.

martincek1 ::

ype> Ti si čudn.

A dej no :)

@kitewing: Evo dodam poleg službe še trening. Še vseeno smo pod 1% populacije, se razume.

mr1two ::

Po dežju je problem, ker ponavadi vse kar je na cest v glavo dobiš- če nimaš blatnikov recimo. Načeloma nerad vozim po dežju, razen ko je treba na faks. Na onem biciklu imam strehe, tako da ni panike.
««
«
1 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14220072 (12899) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22549308 (42597) BigWhale

Več podobnih tem