» »

Katero tablico izbrati?

Katero tablico izbrati?

Temo vidijo: vsi
««
41 / 185
»»

FlyingBee ::

v trgovino pejt s takim vprašanjem pa ti bodo prodal tistega, s katerim največ zaslužijo

maticpi ::

Pozdravljeni!

Odločam se za nakup 10.1 4jedrne kitajske tablice in vas prosim za nasvet, ker sem sam bolj laik na tem področju.

ainol je cenovno super ugoden, je pa le 1GB ram. http://www.merimobiles.com/ainol-novo10...

tale je 2GB, vendar me moti, da je procesor Cortex A-7. Po večini imajo vsi A-9, kakšna je slpoh razlika? http://www.merimobiles.com/ployer-momo2...

Se mi splača počakat, da prideta spodnja dva ven? sta malce dražja, vendar tudi zmogljivejša, vsaj kar se jaz spoznam. Ker pridete šele konec meseca ven, kakšnih ocen delovanja tablice še ni, se mi splača reskirat in vzet eno od njiju? Katero?

http://www.merimobiles.com/cube-u30gt-i...

http://www.merimobiles.com/pipo-m9-buil...

Hvala vsem za pomoč.
lp

Tomson ::

Med nastetimi bi ti predlagal Cube, ki se tudi kot kitajski proizvajalec tablic pozitivno izkazal v zadnjih letih (kar za vecino kit.tablic ne velja). Moras pa vzet v zakup da kvaliteta izdelave ni na nivoju npr. Asusa ali Ipada, tudi Wifi signal je ponavadi malo slabsi, itd...
Asus Prime X470 Pro, AMD Ryzen 9 3900X, Gigabyte GTX 1660 Super
Fractal Design R6, Corsair RM850X PSU, 32GB GSkillF4-3200 RAM
Noctua NHU12s, Corsair MP600 1TB SSD, 2x Dell U2410 monitor

Magic1 ::

Trenutno se najbolj splača kupit Kindle 8.9 za 280€.
Magic

medenko ::

Magic1 je izjavil:

sanja svinja kukuruz. Kje v SLO za 280€, da greš v trgovino in rečeš "jaz bom vzel to?" ? 8-O

Unknown_001 ::

A bi se splačalo vzet ASUS memo pad 7" model?

Ne pričakujem drugega kot brskanja po spletu, gledanja filmov, poslušanja muzike in občasne uporabe kot remote za desktop.:P

Halfdead987 ::

170 ppi in enojedrnik...Ne.
Raje rabljen nexus 7.

glistovje ::

sploh nimaš kej razmišljat.... nexus 7.

mtosev ::

Unknown_001 je izjavil: