Forum » Loža » Sprememba homologacije
Sprememba homologacije
Havq ::
Zdravo,
mene pa zanima kaj moram narediti,da bi spremenil homologacijo motorja?in koliko bo prišlo?
recimo mam predelanega ATX 50c in bi rad v vozniški imel 80ccm oz. koliko je to kw oz. več kot 80ccm
izpit imam za 125ccm.
lp
mene pa zanima kaj moram narediti,da bi spremenil homologacijo motorja?in koliko bo prišlo?
recimo mam predelanega ATX 50c in bi rad v vozniški imel 80ccm oz. koliko je to kw oz. več kot 80ccm
izpit imam za 125ccm.
lp
krneki0001 ::
Za kaj takega potrebuješ
- potrdilo, da novi motor paše na mesto starega
- potrdilo o strkovni vgradnji motorja
- atest
- pa še kaj bi se našlo.
A imaš elektroniko gor, al od CTX-a motor?
- potrdilo, da novi motor paše na mesto starega
- potrdilo o strkovni vgradnji motorja
- atest
- pa še kaj bi se našlo.
A imaš elektroniko gor, al od CTX-a motor?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Havq ::
Mašine nisem menjal,samo izpušni sistem power,uplinjač bing 18 in kompresijski bat.
že zdaj gre tam 70-80 km/h.
že zdaj gre tam 70-80 km/h.
Havq ::
ja sam če imaš rumeno tablico,pomeni max hitrost 50 km/h,tako da kar gre čez je že kazen
če te policaj dobi,ali ni tako?
če te policaj dobi,ali ni tako?
RookY ::
lol, to ni treba homologirat
lol, a to si si kar zmislil??
Če gre zdaj već kot 45km/h. kar naenkrat ni več kolo z motorjem. Potem se šteje za motorno kolo.
In će zadeva ni homologirana bo velika kazen, ko te policist pošlje na izredni tehnični in tam ugotvijo, da gre ze nehomologirane predelave.
Juhu juhu spet bom bruhu
amigo_no1 ::
Kako bi dobil 80 ccm3 iz ATX-a ? Če daš not 42 bat je 60 ccm3.
Kaj je to kompresijski bat ?
Uplinjač bing 18 je od btja (1/18/109/II - ima samo pumpico) ali atxja (18/12/110 - s čokom) ? Razlika je potem dalje tudi v kolenu, saj sta premera drugačna.
http://uploaded.to/file/4wlc5tue
http://uploaded.to/file/5sd0ovm3
Kupci izpušnega sistema MF power so zraven dobili še certifikat, da je izpuh testiran na tomos institutu -> gre z priloženo blokado samo 45 km/h (takrat je bila mejna vrednost 50 kmh) in da ne presega predpisane glasnosti (73 dBa).
Eni imajo vgrajeno (skrito) stikalo, ki omeji obrate, tako da moped ne presega 45 km/h.Motorja pa na tehničnem ne bodo šli razdirati in podobno.
bila je tudi vsaj ena serija atx-ov, ki so imeli bt motorje gor (in bili zablokirani na 50 kmh).
Rajši kupi bt50, ki je že v osnovi motorno kolo in gre tovarniško 70-80 kmh.
Sprememba homologacije **načeloma** poteka tako, da bi prideš na LPP oz kjer jih opravljajo, oni preverijo če je moped tehnično izpraven (luči, zavore, gume, ne preglasen izpuh itd...), hočejo seveda videti tudi "papirje" od predelav, kar zna biti problem če si urejal v lastni režiji.
Za mopede bi se bilo najboljše obrniti na specializiran forum, http://mopedist.si ali kaj podobnega.
Kaj je to kompresijski bat ?
Uplinjač bing 18 je od btja (1/18/109/II - ima samo pumpico) ali atxja (18/12/110 - s čokom) ? Razlika je potem dalje tudi v kolenu, saj sta premera drugačna.
http://uploaded.to/file/4wlc5tue
http://uploaded.to/file/5sd0ovm3
Kupci izpušnega sistema MF power so zraven dobili še certifikat, da je izpuh testiran na tomos institutu -> gre z priloženo blokado samo 45 km/h (takrat je bila mejna vrednost 50 kmh) in da ne presega predpisane glasnosti (73 dBa).
In će zadeva ni homologirana bo velika kazen, ko te policist pošlje na izredni tehnični in tam ugotvijo, da gre ze nehomologirane predelave.
Eni imajo vgrajeno (skrito) stikalo, ki omeji obrate, tako da moped ne presega 45 km/h.Motorja pa na tehničnem ne bodo šli razdirati in podobno.
bila je tudi vsaj ena serija atx-ov, ki so imeli bt motorje gor (in bili zablokirani na 50 kmh).
Rajši kupi bt50, ki je že v osnovi motorno kolo in gre tovarniško 70-80 kmh.
Sprememba homologacije **načeloma** poteka tako, da bi prideš na LPP oz kjer jih opravljajo, oni preverijo če je moped tehnično izpraven (luči, zavore, gume, ne preglasen izpuh itd...), hočejo seveda videti tudi "papirje" od predelav, kar zna biti problem če si urejal v lastni režiji.
Za mopede bi se bilo najboljše obrniti na specializiran forum, http://mopedist.si ali kaj podobnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Havq ::
mogoče sem narobe povedal, nevem.
rad bi šel z mopedom legalno več kot 50km/h.
nebi rad imel rumene tablice se vozu več kot 50,nekje bi me pa policaj trofu in bi bla kazen.
drgač pa hvala ta razlago
rad bi šel z mopedom legalno več kot 50km/h.
nebi rad imel rumene tablice se vozu več kot 50,nekje bi me pa policaj trofu in bi bla kazen.
drgač pa hvala ta razlago
St235 ::
Z mopedom ne moreš legalno več kot 50 km/h, ker potem to ni več moped ampak motor. Ravno tako bi potem rabil ustrezen izpit.
Stikalo je seveda možno imet in na tehničnem bo šlo skos. Ko te bo pa prvič policija dobila, da voziš več kot 50 in bo odrejen izredni pregled pa bodo to brez težav našli.
Eni imajo vgrajeno (skrito) stikalo, ki omeji obrate, tako da moped ne presega 45 km/h.Motorja pa na tehničnem ne bodo šli razdirati in podobno.
Stikalo je seveda možno imet in na tehničnem bo šlo skos. Ko te bo pa prvič policija dobila, da voziš več kot 50 in bo odrejen izredni pregled pa bodo to brez težav našli.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | predelava 50ccm skuterja (blokade, avspuh)Oddelek: Loža | 17780 (7176) | Ladjar |
» | Vožnja motornega vozila do 50ccm(kubikov).Oddelek: Loža | 13210 (4609) | Gapi |
» | PIaggio ciao in ustreznost za vožnjo brez vozniškega dovoljenjaOddelek: Na cesti | 21164 (10342) | konspirator |
» | Za katera kolesa z pomožnim motorjem je potreben izpit?Oddelek: Na cesti | 33273 (3375) | St235 |
» | A kategorija- izpit... (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9701 (7241) | guest #44 |