Forum » Izdelava spletišč » Kako učinkovito povečati obisk na novi strani?
Kako učinkovito povečati obisk na novi strani?
Mati ::
Pred kratkim sem zagnal eno spletno trgovino, ki se ukvarja s prodajo vse vrste elektronskega materiala od diode pa vse tja do baterij za UPS.
Stran je živa nekje 10 dni, povprečen obisk na strani pa je med 60 - 100 obiski. Rekord je bil 280 obiskov, najmanj pa je bilo 34 obiskov.
Trenutno se dogovarjam z najdi.si za zakup besed, me pa zanima če ima kdo še kakšno idejo. Zastavil sem si, da lahko potrošim 500€ na mesec za promocijo strani.
Vnaprej hvala za vse pametne ideje in nasvete.
Stran je živa nekje 10 dni, povprečen obisk na strani pa je med 60 - 100 obiski. Rekord je bil 280 obiskov, najmanj pa je bilo 34 obiskov.
Trenutno se dogovarjam z najdi.si za zakup besed, me pa zanima če ima kdo še kakšno idejo. Zastavil sem si, da lahko potrošim 500€ na mesec za promocijo strani.
Vnaprej hvala za vse pametne ideje in nasvete.
tx-z ::
Facebook, mej razne akcije, ... Za 500EUR na mesec boš lahko velik reklame si delu..
tx-z
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tx-z ()
Mati ::
Pa jumbo plakat pred IC, Delkotom in HTE.
Ta je dobra, samo dvomim da se da to izpeljati za 500€ na mesec :).
Facebook, mej razne akcije, ...
Kako misliš? A, da recimo čimveč ljudi spravim na fb page in od tam reklamiram?
Recimo v naslednji reviji monitor bo en test report za eno našo zadevo.
A je finta, da tudi na Slo-tech napišem novico o eni napravici, ki bo v pomoč vsem Apple uporabnikom?
Samo ne vem, če sem sploh avtoriziran, da pišem novice...?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mati ()
jype ::
Jah, če bo šlo za reklamo se moraš zmenit, ampak page zgleda super in če se bo pošiljalo hitro se meni zdi, da je uspeh zagotovljen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
IceIceBaby ::
Mati,
- Google Adwords kampanja. Razdeliš na vsaj 2 ločeni oglasni akciji. Ena, ki cilja na specifične ključne besede, ki jih iščejo tvoji kupci. Npr. Dioda, baterije... Čim bolj specifično. Druga cilja na bolj splošne besede, ki imajo večji obseg iskanja (elektronika npr). Predloge in obseg iskanja dobiš v Google Keyword toolu.
- Forumi, blogi in druge strani, ki so povezane s to tematiko. Kontaktiraj upravljalce strani in se dogovori za sponzorirane teme, kakšne promocije za člane itd. Bannerji so opcija, ampak sploh na tem področju običajno delajo precej slabo. Na takih straneh dobiš terminski zakup oglasov od 50, 100 eur naprej.
- Najdi.si search je drag, imajo pa precej prostora za "dogovore". Poskusi zakupiti določene keyworde. Na adpartner, sponzorirano novost na prvi strani in podobno pozabi, ker imaš preveč specifično robo.
- Facebook oglase pozabi, imaš preozek trg. Facebook strani in fan pagi so v tvoji branži tudi bolj kot ne polom.
- Delaj na zbiranju e-mail naslovov. Prijavljenim pošiljaj uporabne informacije, pripravi posebne akcije za njih itd. Redne stranke so zlata vredne.
Predvsem pa najprej testiraj stran. Kakšna je trenutna konverzija? Nabijanje klikov na stran nima nobenega pomena, če stran ne prodaja. Samo stroške si boš nabil.
Imaš urejeno spremljanje konverzij? Če ne veš od kje pride naročilo je škoda oglaševat, ker ne boš vedel kater traffic source je profitabilen. Vsaj evro vložen v oglaševanje se ti mora povrniti z ustreznim donosom.
- Google Adwords kampanja. Razdeliš na vsaj 2 ločeni oglasni akciji. Ena, ki cilja na specifične ključne besede, ki jih iščejo tvoji kupci. Npr. Dioda, baterije... Čim bolj specifično. Druga cilja na bolj splošne besede, ki imajo večji obseg iskanja (elektronika npr). Predloge in obseg iskanja dobiš v Google Keyword toolu.
- Forumi, blogi in druge strani, ki so povezane s to tematiko. Kontaktiraj upravljalce strani in se dogovori za sponzorirane teme, kakšne promocije za člane itd. Bannerji so opcija, ampak sploh na tem področju običajno delajo precej slabo. Na takih straneh dobiš terminski zakup oglasov od 50, 100 eur naprej.
- Najdi.si search je drag, imajo pa precej prostora za "dogovore". Poskusi zakupiti določene keyworde. Na adpartner, sponzorirano novost na prvi strani in podobno pozabi, ker imaš preveč specifično robo.
- Facebook oglase pozabi, imaš preozek trg. Facebook strani in fan pagi so v tvoji branži tudi bolj kot ne polom.
- Delaj na zbiranju e-mail naslovov. Prijavljenim pošiljaj uporabne informacije, pripravi posebne akcije za njih itd. Redne stranke so zlata vredne.
Predvsem pa najprej testiraj stran. Kakšna je trenutna konverzija? Nabijanje klikov na stran nima nobenega pomena, če stran ne prodaja. Samo stroške si boš nabil.
Imaš urejeno spremljanje konverzij? Če ne veš od kje pride naročilo je škoda oglaševat, ker ne boš vedel kater traffic source je profitabilen. Vsaj evro vložen v oglaševanje se ti mora povrniti z ustreznim donosom.
tx-z ::
Kako misliš? A, da recimo čimveč ljudi spravim na fb page in od tam reklamiram?
Recimo v naslednji reviji monitor bo en test report za eno našo zadevo.
Men se zdi da vsako neko podjetje bi moglo met svojo FB stran .. Vsaj da dobiš razpoznavnost, da pol k nekdo to rab lah reče, sej res ..js sm to tm nek zaslediu, pa bo mogoče šlo počas naprej. Itak te pa FB stran nč ne stane, tko da si jo nared, mal glej kšne ostale FB strani, da dobiš mal občutka kaj dobr zgleda, pol pa rečš kolegom če mal zreklamirajo pa tko naprej ...škodt nima kej
tx-z
knesz ::
Kako misliš? A, da recimo čimveč ljudi spravim na fb page in od tam reklamiram?
Recimo v naslednji reviji monitor bo en test report za eno našo zadevo.
Men se zdi da vsako neko podjetje bi moglo met svojo FB stran .. Vsaj da dobiš razpoznavnost, da pol k nekdo to rab lah reče, sej res ..js sm to tm nek zaslediu, pa bo mogoče šlo počas naprej. Itak te pa FB stran nč ne stane, tko da si jo nared, mal glej kšne ostale FB strani, da dobiš mal občutka kaj dobr zgleda, pol pa rečš kolegom če mal zreklamirajo pa tko naprej ...škodt nima kej
Ne vem če. Mogoče bi v razmislek prebral ta Savičev pamflet. Klik.
Ziga Dolhar ::
Mati: če se ti zdi blago potencialno zanimivo za obiskovalce Slo-Techa, potem se dogovori na (ups, zdej pa meni kdo lahko očita "komercialno oglaševanje"!) team@slo-tech.com.
Se je pa izkazalo, da so najbolj uspešne tiste reklame, v katerih se obiskovalcem ponudi kak izbran izdelek po akcijski ceni.
Glede FB-ja ti lahko ponudim zgolj moj vidik kot potencialnega kupca. FB-oglaševalce mrzim iz dna srca, skoraj toliko kot tiste, ki veselo "lajkajo" vse možne reklamne akcije tam gor in se "spoprijateljujejo" z osebami, ki niso osebe ampak podjetje. "Maskara XY te je dodala za prijatelja" - dafak. FB je super (in skoraj obvezen) za vzdrževanje prisotnosti in predvsem odličen kanal za komuniciranje - nikar pa tega ne pogojuj z všečkanjem in spammanjem.
Se je pa izkazalo, da so najbolj uspešne tiste reklame, v katerih se obiskovalcem ponudi kak izbran izdelek po akcijski ceni.
Glede FB-ja ti lahko ponudim zgolj moj vidik kot potencialnega kupca. FB-oglaševalce mrzim iz dna srca, skoraj toliko kot tiste, ki veselo "lajkajo" vse možne reklamne akcije tam gor in se "spoprijateljujejo" z osebami, ki niso osebe ampak podjetje. "Maskara XY te je dodala za prijatelja" - dafak. FB je super (in skoraj obvezen) za vzdrževanje prisotnosti in predvsem odličen kanal za komuniciranje - nikar pa tega ne pogojuj z všečkanjem in spammanjem.
https://dolhar.si/
HardFu ::
1. Najprej si naroci 10 komadov raspberry pi
2. Postavi neko nagradno igro, kjer mora folk vpisat svoj email (in bos podaril tistih 10 komadov)
3. Vsak mesec se zmisli neke ugodnosti, ki ti bo sluzila kot izgovor da posljes mail
2. Postavi neko nagradno igro, kjer mora folk vpisat svoj email (in bos podaril tistih 10 komadov)
3. Vsak mesec se zmisli neke ugodnosti, ki ti bo sluzila kot izgovor da posljes mail
http://codeable.io
IceIceBaby ::
Itak te pa FB stran nč ne stane, tko da si jo nared, mal glej kšne ostale FB strani, da dobiš mal občutka kaj dobr zgleda, pol pa rečš kolegom če mal zreklamirajo pa tko naprej ...škodt nima kej
Lahko škodi. Ustvariš še en vmesen korak med googlom in tvojo trgovino. FB stran za hardcore geekovsko populacijo bo fail, upam stavit.
HardPhuck, tale nagradna z raspberry pi je dobra.
tx-z ::
No, in ta nagradna igra je lahko na FB strani :)
Sicr pa če bo nagradna igra za kej tazga, je fajn da ne bo tekmoval samo 50 oseb na koncu žrebanja, ampak "mal" več :)
Sicr pa če bo nagradna igra za kej tazga, je fajn da ne bo tekmoval samo 50 oseb na koncu žrebanja, ampak "mal" več :)
tx-z
Mati ::
Nagradna igra se mi zdi ok, vendarle menim, da za mojo branžo ne bo učinka.
Prednost naše strani je v sami ceni, saj recimo prodajam akumulatorje za motorje ceneje, kot bilokatera trgovina od Louisa naprej...Pravtako recimo napajalniki, ki stanejo pri nas za končnega kupca 16€ + DDV se prodajajo po raznih HTE od 39€ naprej. Za primer recimo DR-4512, da ne bo izpadlo, da bluzim.
Stran je pač nastala, da končnim porabnikom ponudimo robo, ki smo jo do sedaj prodajali izključno industriji in je do končnega porabnika prišla čez 10 rok.
Slo-tech sem pred časom že pisal, vendar ni bilo odgovora. Bom poiskusil še enkrat. Drugi forumi pa se mi zdijo bukovi in se niti nebi želel pojavljat tam. Morda kak elektronik, kjer pa želijo 10% popust za njihove člane, ki jim ga ne morem ponuditi, zaradi naše cenovne politike in agende, da naj vsi kupci bodo enako obravnavani in dobijo enake pogoje. Kako naj ponudim 10% popust, ko pa smo že zdaj ponujamo večino artiklov po polovičnih cenah napram ostalim slovenskim ponudnikom ali pa Farnellu, Conradu itd...
Ker smo specifični potrebujem tudi specifičen način reklamiranja. V naslednji številki Monitorja se predstavljamo z enim produktom related to Apple.
Google AdWord in Najdi zakup besed se že izvaja. Glede FB sem pa malo skeptičen.
Prednost naše strani je v sami ceni, saj recimo prodajam akumulatorje za motorje ceneje, kot bilokatera trgovina od Louisa naprej...Pravtako recimo napajalniki, ki stanejo pri nas za končnega kupca 16€ + DDV se prodajajo po raznih HTE od 39€ naprej. Za primer recimo DR-4512, da ne bo izpadlo, da bluzim.
Stran je pač nastala, da končnim porabnikom ponudimo robo, ki smo jo do sedaj prodajali izključno industriji in je do končnega porabnika prišla čez 10 rok.
Slo-tech sem pred časom že pisal, vendar ni bilo odgovora. Bom poiskusil še enkrat. Drugi forumi pa se mi zdijo bukovi in se niti nebi želel pojavljat tam. Morda kak elektronik, kjer pa želijo 10% popust za njihove člane, ki jim ga ne morem ponuditi, zaradi naše cenovne politike in agende, da naj vsi kupci bodo enako obravnavani in dobijo enake pogoje. Kako naj ponudim 10% popust, ko pa smo že zdaj ponujamo večino artiklov po polovičnih cenah napram ostalim slovenskim ponudnikom ali pa Farnellu, Conradu itd...
Ker smo specifični potrebujem tudi specifičen način reklamiranja. V naslednji številki Monitorja se predstavljamo z enim produktom related to Apple.
Google AdWord in Najdi zakup besed se že izvaja. Glede FB sem pa malo skeptičen.
Phantomeye ::
HardFu ::
Mati, nagradna igra ti bo sluzila da si dobis en lojalen community, s katerimi potem komuniciras preko emaila ;)
http://codeable.io
Mati ::
Phantomeye je izjavil:
Nagradna igra se mi zdi ok, vendarle menim, da za mojo branžo ne bo učinka.
Lahko pa probaš - škodit ne more.
btw, je stran dala skozi kak usability testing? Pac fajn je, da ko folk pride na stran trgovine mora takoj najti tisto, kar je prišel iskat - ce imate to na voljo :)
Testirali smo že nekaj časa. Na strani se odpravljao še zadnji bugi.
Database se še malo flika in rihta, prodaja pa teče normalno.
Naročila prihajajo in tudi odpreme delujejo tako kot treba.
Edino kar je zaenkrat težava po moje, je premajhna poznanost strani in jo je treba dvignit.
IceIceBaby ::
Mati, kakšna je konverzija in povprečna vrednost naročila, če ni skrivnost? Če nimaš vsaj okoli 3% konverzije je škoda metat denar stran.
IceIceBaby ::
Stran je živa nekje 10 dni, povprečen obisk na strani pa je med 60 - 100 obiski. Rekord je bil 280 obiskov, najmanj pa je bilo 34 obiskov.
Naročila prihajajo in tudi odpreme delujejo tako kot treba.
Očitno je.
IceIceBaby ::
Ja, ampak preden začneš metati denar v promocijo je treba imeti stvari poštimane. Drugače se zgodi, da komplet vložek vržeš skozi okno. In kar je še slabše, sploh ne boš vedel zakaj, ker nimaš analitike postavljene kot se šika.
IceIceBaby ::
Pa mogoče še nekaj okoli budgeta, ker se tudi navezuje na analitiko.
Fiksen budget ni optimalna pot. Budget za oglaševanje povečuješ vse dokler se to splača.
Primer: če za 500 eur dobiš nazaj 1000 eur profita je logično, da boš poskusil naslednjič s 600 eur. Tako budget povečuješ dokler je profit večji od vložka.
Meni so za določene strani budgeti zrasli preko 500 eur na dan (tudi 2, 3 jurje sem že plačeval v peak sezonah), ampak z veseljem plačujem, ker mi to prinese konkreten return. Po drugi strani pa imam strani, ki dosežejo svoj limit pri nekaj 10 eur na dan. Če grem na obstoječih kanalih čez te zneske enostavno pobiram preveč splošno ciljno skupino in se mi ne splača.
Ampak spet. Za vse to rabiš dobro analitiko, da točno več pri čem si, katere kanale lahko eliminiraš in katere lahko pojačaš.
Fiksen budget ni optimalna pot. Budget za oglaševanje povečuješ vse dokler se to splača.
Primer: če za 500 eur dobiš nazaj 1000 eur profita je logično, da boš poskusil naslednjič s 600 eur. Tako budget povečuješ dokler je profit večji od vložka.
Meni so za določene strani budgeti zrasli preko 500 eur na dan (tudi 2, 3 jurje sem že plačeval v peak sezonah), ampak z veseljem plačujem, ker mi to prinese konkreten return. Po drugi strani pa imam strani, ki dosežejo svoj limit pri nekaj 10 eur na dan. Če grem na obstoječih kanalih čez te zneske enostavno pobiram preveč splošno ciljno skupino in se mi ne splača.
Ampak spet. Za vse to rabiš dobro analitiko, da točno več pri čem si, katere kanale lahko eliminiraš in katere lahko pojačaš.
Mati ::
IceIceBaby je izjavil:
Mati, kakšna je konverzija in povprečna vrednost naročila, če ni skrivnost? Če nimaš vsaj okoli 3% konverzije je škoda metat denar stran.
Do sedaj smo dobili 4 naročila v recimo prvem tednu delovanja strani.
Naročila so od 20 - 200€.
Če s konverzijo misliš, koliko obiskovalcev je kupilo kaj, je to manj kot 3%
Recimo v 10 dneh je bilo obiskovalcev okoli 1000, dobili pa smo 4 naročila v skupni vrednosti nekje 600€.
Stvar je ta, da mi itak delamo svoj posel naprej, spletna trgovina je sedaj samo dodatek.
Recimo, da temu rečem tako, da končni potrošnik sedaj ni imel moćnosti pri nas karkoli kupiti, sedaj pa to možnost ima preko spletne trgovine. Mi smo ves svoj obstoj poslovali izključno s pravnimi osebami in nimamo baze fizičnih oseb, ki bi jih nagovorili. Zato iščem nek eleganten način kako to storiti. Upam, da sem bil razumljiv.
Recimo kako čimveč ljudem povedati, da je recimo izdelek DR-4512 za polovico cenejši, kot bilokje v Sloveniji.
Ali pa recimo ventilator za računalniški napajalnik ali procesor, da grem malo v računalniško smer.
Pogovarjali smo se z mimovrste. Problem pri njih je, da nam zaračunavajo nek znesek, da sploh vzamejo artikel v asortimant ne glede če se niti en ne proda. In to se mi zdi pri naši specifični ponudbi napačna pot.
Se pravi, treba obvestit čim ceneje čim večji krog ljudi, da potem iz tega velikega kroga pridobimo recimo 5% oseb, ki pa jih naš asortimant dejansko zanima.
Ja, samo "nihče" ne ve zanjo.
Kampanja naj bi bila tisto, kar "otvori" stran.
Točno to želim povedati in iščem načine za pravilno kampanjo. Neke agencije so mi ponujale neke kampanje, se mi pa zdi da je vse skupaj bolj mešanje megle, kot kaj resnega, pa še velik denar vzamejo. Jaz se ne želim iti nekega mailinga, spamanja itd...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mati ()
marS ::
Naredi en .pdf file s tvojo ponudbo, objavi ga na docstoc.com, embed kodo vključi v eno podstran, v parih dneh bo s ključnimi besedami indeksirana na googletu.
Naredi si fanpage trgovine na FB, objavi event-> kako nagradno igro ali kaj podobnega (pa pridno nabiraj prijatelje)....
to te ne stane nič....(razen če pr kakem FB komunikologu/prodajalcu megle naročiš....)...
Naredi si fanpage trgovine na FB, objavi event-> kako nagradno igro ali kaj podobnega (pa pridno nabiraj prijatelje)....
to te ne stane nič....(razen če pr kakem FB komunikologu/prodajalcu megle naročiš....)...
...no more heroes...
https://ilbis.com/
https://ilbis.com/
MrBrdo ::
1. Najprej si naroci 10 komadov raspberry pi
ne moreš kupit več kot 1 kom na osebo trenutno, poleg tega so pa že vsi pokupljeni
MrBrdo
IceIceBaby ::
Recimo v 10 dneh je bilo obiskovalcev okoli 1000, dobili pa smo 4 naročila v skupni vrednosti nekje 600€.
Sicer je tole premalo, da bi delal kakšne statistično relevantne zaključke. Ampak, vedno glej, koliko te stane, da dobiš stranko. Temu se reče cost per acquisition. Če stranka povprečno zapravi 150 eur in ti od tega zaslužiš recimo 50 eur potem se ti splača za stranko plačati vse do 50 eur.
V tvojem primeru. Iz 1000 klikov si dobil 4 naročila (kar je za dolgoročno uspešnost veliko premalo, btw). Ena povprečna cena za klik je okoli 20 centov. Torej, tvoj strošek pridobitve stranke je ravno 50 eur.
Če mene vprašaš je to preveč. Če boš plačeval 500 eur na mesec boš metal denar stran, razen, če boš znal stranke motivirati, da res redno kupujejo pri tebi. Očitno moraš narediti nekaj s konverzijo. Vprašanje je, zakaj tako malo ljudi dejansko kaj naroči. Mogoče ciljaš napačne ljudi, mogoče je treba na strani kaj spremeniti...
Če mene vprašaš se da že samo s 1. stranjo in malo popravljenim postopkom naročila narediti precej. Desni banner linka celo na zunanjo stran (velik no no pri spletnih trgovinah). Iz levega bannerja tudi ne zvem veliko. Cel nakupni proces je malo neroden. Za Virtue mart obstaja nekaj zanimivih modulov, ki poenostavijo postopek naročila.
Se pravi, treba obvestit čim ceneje čim večji krog ljudi, da potem iz tega velikega kroga pridobimo recimo 5% oseb, ki pa jih naš asortimant dejansko zanima.
Običajno je ceneje in bolj učinkovito, če ciljaš točno določene stranke. Če želiš oglaševati velikemu številu ljudi boš to pošteno plačal. Če boš že v osnovi ciljal ljudi, ki kupujejo te stvari boš imel pa veliko manj obiska ampak veliko večji % ljudi bo nekaj kupilo.
Če bi npr. rad prodajal DR-4512 potem ga daj na banner na prvi strani in gor na veliko napiši da je pol cenejši kot drugje. Potem pa objavi oglase s primernimi ključnimi besedami na AW in na portalih, kjer se zbira tvoja ciljna skupina.
Mati ::
Veretno je slaba konverzija vzrok, da je stran popolnoma na novo in je marsikdo samo firbcal po strani. Ko bo enkrat zasidrano v umu, da se pa tudi kupiti nekaj da, se bi moralo stanje izboljšati.
Desni banner mora linkat na zunanjo stran, ker je zelo zelo specifična roba (recimo oprema za jedrske konice itd, če se malo pošalim) in je zanimiva recimo 50 ljudem v Sloveniji. Ker pa smo ekskluzivni zastopnik, je prav, da je vidno na strani. Itak te opreme ni možno kupiti preko spletne strani.
Levi banner je testni, tja pridejo trije, vendar še ne vemo točno kaj.
DR-4512 je bila samo prispodoba. Sicer ga želim prodajati, vendar imamo nekje okoli 20.000 takšnih artiklov in ne moremo vseh spacat v banner, če me razumeš.
Zgleda pa, da imaš prav in se moram osredotočat bolj na ključne kupce, kot pa na maso.
Sedaj sem kontaktiral slo-tech, da vidim kakšni so pogoji za oglaševanje. Na Slo-techu recimo ni ravno naša ključna publika, je pa to recimo v oddelku foruma Elektronika. Morda lahko prevzamemo neko sponzorstvo nad tem oddelkom ali karkoli.
Desni banner mora linkat na zunanjo stran, ker je zelo zelo specifična roba (recimo oprema za jedrske konice itd, če se malo pošalim) in je zanimiva recimo 50 ljudem v Sloveniji. Ker pa smo ekskluzivni zastopnik, je prav, da je vidno na strani. Itak te opreme ni možno kupiti preko spletne strani.
Levi banner je testni, tja pridejo trije, vendar še ne vemo točno kaj.
DR-4512 je bila samo prispodoba. Sicer ga želim prodajati, vendar imamo nekje okoli 20.000 takšnih artiklov in ne moremo vseh spacat v banner, če me razumeš.
Zgleda pa, da imaš prav in se moram osredotočat bolj na ključne kupce, kot pa na maso.
Sedaj sem kontaktiral slo-tech, da vidim kakšni so pogoji za oglaševanje. Na Slo-techu recimo ni ravno naša ključna publika, je pa to recimo v oddelku foruma Elektronika. Morda lahko prevzamemo neko sponzorstvo nad tem oddelkom ali karkoli.
jype ::
Mati> je marsikdo samo firbcal po strani.
Ja, sorry. Nč ne rabm ta trenutek, mi je pa vmesnik precej bolj všeč od konkurence.
Ja, sorry. Nč ne rabm ta trenutek, mi je pa vmesnik precej bolj všeč od konkurence.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Mati ::
zakaj pa ne bi še kaj klasičnega oglaševanja? to na internetu je itak bolj žalost
A to misliš radio? En oglas stane 14€ pri neki resni radijski postaji, pa še to če si dober naročnik.
Po moje metanje denarja skozi okno, sploh ker se ime domene impedanca zelo težko razume.
Časopis. Se mi zdi, da imamo preozko klučno publiko, da bi lahko oglaševali v časopisu. Je pa res, da izdelujemo reklamo in določene članke za strokovne revije, kot so Svet elektronike, Monitor....
TV - forget it. :)
Mati> je marsikdo samo firbcal po strani.
Ja, sorry. Nč ne rabm ta trenutek, mi je pa vmesnik precej bolj všeč od konkurence.
Super. Če je tebi všeč, ki si nekako delno iz "foha" potem to nič ne škodi! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mati ()
IceIceBaby ::
Veretno je slaba konverzija vzrok, da je stran popolnoma na novo in je marsikdo samo firbcal po strani. Ko bo enkrat zasidrano v umu, da se pa tudi kupiti nekaj da, se bi moralo stanje izboljšati.
Tudi to je verjetno res. Jaz recimo prodajam stvari, ki jih ljudje kupujejo precej impulzivno. Ampak vidim, da vseeno nek procent ljudi kupi zadevo šele čez par dni, mogoče 1 teden. Pri tebi je to še toliko bolj očitno.
Zato sem napisal da teh par naročil še ne pomeni dosti. Napaka je prevelika, da bi realno ocenil konverzijo.
Desni banner mora linkat na zunanjo stran, ker je zelo zelo specifična roba (recimo oprema za jedrske konice itd, če se malo pošalim) in je zanimiva recimo 50 ljudem v Sloveniji. Ker pa smo ekskluzivni zastopnik, je prav, da je vidno na strani. Itak te opreme ni možno kupiti preko spletne strani.
Jaz bi na tvojem mestu zadevo prestavil nekam drugam. Tole je, kot praviš, zanimivo 50 ljudem pri nas, zaseda ti pa praktično najbolj gledan del strani. Tole je primer, kako kupci skenirajo stran. V grobem velja za veliko večino vseh trgovin.
DR-4512 je bila samo prispodoba. Sicer ga želim prodajati, vendar imamo nekje okoli 20.000 takšnih artiklov in ne moremo vseh spacat v banner, če me razumeš.
Malo potuhtaj kako oglašuje BigBang npr. Na plakate in v vse kataloge dajo en precej ugoden laptop za 399 eur, na katerem zaslužijo verjetno 2 eur. Ko prideš v trgovino ti prodajo še 100 drugih stvari.
Ti moraš IMHO delati podobno. Ljudi privabiš z določenimi zanimivimi izdelki. Ko jih imaš enkrat v bazi samo parkrat na mesec pošlješ mailing, da jih spomniš, da še obstajaš.
zakaj pa ne bi še kaj klasičnega oglaševanja? to na internetu je itak bolj žalost
I beg to differ :)
Probal sem že vse možno, pa se je net še vedno izkazal cca. 100x boljše kot print ali TV. Masovni mediji niso za spletne trgovine. Za to moraš imeti čim bolj razvejano prodajno mrežo.
Gandalfar ::
Za zacetek nastavi vsaj na pol normalni title strani, nato zbrisi spammy linke iz sourca, ki so hidden. Meta keywords je tudi nekar je kar bizarno narejeno pri tebi in se ti bolj splaca descriptione, ki bodo Facebook friendly naredit.
To da ti za pol tabov pise 'v delu" stran ima pa hkrati copyright iz 2010, jao, jao. Bolj se potrudi, da se bodo ljudje vracal.
To da ti za pol tabov pise 'v delu" stran ima pa hkrati copyright iz 2010, jao, jao. Bolj se potrudi, da se bodo ljudje vracal.
Mati ::
IceIcebaby, super info tisto s skeniranjem strani.
Gandalfar, bom probal upoštevati tvoje pripombe. Kaj si pa mislil glede Meta keywordov?
A lahko to pojasniš, ker sem bil mnenja, da so ok narejeni.
Gandalfar, bom probal upoštevati tvoje pripombe. Kaj si pa mislil glede Meta keywordov?
A lahko to pojasniš, ker sem bil mnenja, da so ok narejeni.
_Dormage_ ::
Pred nekaj dnevi sem ravno na tvoji spletni strani iskal stepper motorje.
Pojma nimam kako sem do nje prišu vem pa, da jih nisem našel.
Vsaj takih kot iščem ne :)
Pojma nimam kako sem do nje prišu vem pa, da jih nisem našel.
Vsaj takih kot iščem ne :)
Mati ::
Pred nekaj dnevi sem ravno na tvoji spletni strani iskal stepper motorje.
Pojma nimam kako sem do nje prišu vem pa, da jih nisem našel.
Vsaj takih kot iščem ne :)
To je dober znak, da si vsaj nekako prišel na stran, kljub temu da nisi našel željenega.
Za stepper motor probaj pri Farnellu, ti jih lahko od tam nabavim po isti ceni, kot jo vidiš na spletu pri njih, torej nimaš nobenih drugih stroškov s poštnino in podobno.
Google ful da na to, kok hitro se strani odpirajo.
In pri tebi se dosti preveč :)
Ne razumem tega "in pri tebi se dosti preveč". A lahko razložiš?
Hvala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mati ()
Mesar ::
Za začetek prični uporabljati Google Webmaster Tools, če bi rad obisk z Googla, mislim da imajo celo nek plugin s katerim lahko testiraš kako hitro se naloži tvoja stran.
Your turn to burn!
Phantomeye ::
Phantomeye je izjavil:
Nagradna igra se mi zdi ok, vendarle menim, da za mojo branžo ne bo učinka.
Lahko pa probaš - škodit ne more.
btw, je stran dala skozi kak usability testing? Pac fajn je, da ko folk pride na stran trgovine mora takoj najti tisto, kar je prišel iskat - ce imate to na voljo :)
Testirali smo že nekaj časa. Na strani se odpravljao še zadnji bugi.
Database se še malo flika in rihta, prodaja pa teče normalno.
Naročila prihajajo in tudi odpreme delujejo tako kot treba.
Edino kar je zaenkrat težava po moje, je premajhna poznanost strani in jo je treba dvignit.
Ne vem, ce razumem. Testirali ste kaj? ce vsi linki delajo, če se koda prvilno izvaja.
ali ste testirali, ce so elementi optimalno postavljeni, če je navigacija konsistentna, če se uporabnik znajde na strani, itd?
Zeberdee ::
Če je vrednost posla na letnem nivoju 6000 € lahko zelo hitro najdeš načine, kako ta denar obrnit.
Mati ::
Phantomeye je izjavil:
Phantomeye je izjavil:
Nagradna igra se mi zdi ok, vendarle menim, da za mojo branžo ne bo učinka.
Lahko pa probaš - škodit ne more.
btw, je stran dala skozi kak usability testing? Pac fajn je, da ko folk pride na stran trgovine mora takoj najti tisto, kar je prišel iskat - ce imate to na voljo :)
Testirali smo že nekaj časa. Na strani se odpravljao še zadnji bugi.
Database se še malo flika in rihta, prodaja pa teče normalno.
Naročila prihajajo in tudi odpreme delujejo tako kot treba.
Edino kar je zaenkrat težava po moje, je premajhna poznanost strani in jo je treba dvignit.
Ne vem, ce razumem. Testirali ste kaj? ce vsi linki delajo, če se koda prvilno izvaja.
ali ste testirali, ce so elementi optimalno postavljeni, če je navigacija konsistentna, če se uporabnik znajde na strani, itd?
Ja v bistvu dvajsetim našim strankam smo dali link in jih prosili, da sprobajo iskalnik. To je trajalo okoli 6 mesecev, da smo naredili klasifikacije takšne, kot so sedaj. Večina naših strank s iskalnikom ni imela težav. Je pa res, da so to strokovnjaki na področju elektronike in nekoliko drugačen segment kupcev, kot tisti na katere ciljamo zdaj.
Težko je dobit dovolj velik vzorec average Joe-jev, ki bi ti testirali stran.
A ti najdeš recimo kak akumulator za motorno kolo, ne bom pa napisal oznake? Hvala.
Gandalfar ::
> Težko je dobit dovolj velik vzorec average Joe-jev, ki bi ti testirali stran.
Ne ni, das jim cokolado pa jih posadis pred svoj laptop.
Ne ni, das jim cokolado pa jih posadis pred svoj laptop.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izdelava spletne trgovineOddelek: Izdelava spletišč | 8233 (3016) | PrihajaNodi |
» | AGT računalniki gre v stečajOddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi | 12678 (7033) | SLO_Robert |
» | Mešetar.com [razvojno-beta testiranje] (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 39724 (25507) | opeter |
» | Spletna trgovina z enim izdelkomOddelek: Izdelava spletišč | 15084 (12741) | Vice |
» | Pridobivanje strank - izdelava spletiščOddelek: Izdelava spletišč | 2399 (1835) | Invictus |