Forum » Programiranje » [C++] Delo z nizi
[C++] Delo z nizi
Ciklamen ::
Pozdravljeni fantje, opiram se nas ker upam da mi lahko kako pomagate.
Imam sledečo kodo, ki pa mi kot kaže ne deluje dobro, ker mi crash-a ko jo zaženem, upam da vi najdete kje napake (pomoje jih ni niti malo)
Hvala že v naprej če se bo kdo spravil tega brati sploh :)
Imam sledečo kodo, ki pa mi kot kaže ne deluje dobro, ker mi crash-a ko jo zaženem, upam da vi najdete kje napake (pomoje jih ni niti malo)
#include <iostream> #include <string> using namespace std; void steviloCrk(string niz) { int counter; for(int i=0; i<niz.length(); i++) { if((niz[i] >= 'a' && niz[i] <= 'z') || (niz[i] >= 'A' && niz[i] <='Z')) counter++; } cout<<counter; } void obrniNiz(string niz, int n) { if (niz[n] != '\0') { // èe ni prazen niz obrniNiz(niz, n++); cout<<niz[n-1]; } } void stetjeBesed(string niz) { int counter; for(int i=0; i<niz.length(); i++) { if(niz[i] == ' ' || niz[i] == '\n' || niz[i] == '\t' ) { // pogoj, èe je znak presledek, nova vrsta ali tabulator counter++; } } cout<<counter; } void stetjeSicnikov(string niz) { int counter; for(int i=0; i<niz.length();i++) { if(niz[i] == 'c' || niz[i] == 's' || niz[i] == 'z') { counter++; } } cout<<counter; } void izbrisiLocila(string niz) { string novNiz; for(int i=0; i<niz.length(); i++) { if(niz[i] == '?' || niz[i] == '.' || niz[i] == ',' || niz[i] == '!' || niz[i] ==':' || niz[i] == ';') { continue; } else { novNiz[i] = niz[i]; } } cout<<novNiz; } void kodiraj (string niz) { for (int i=0; i<niz.length(); i++) { niz[i]+= 1; cout<<niz[i]; } } int main() { string niz = "Racunalnistvo je znanstvena veda o delovanju racunalnikov in o njihovi uporabi, \n" " kar vkljucuje strojno in programsko opremo. V praksi je racunalnistvo povezano z mnogimi \n" "drugimi vedami, od abstraktne analize algoritmov do bolj stvarnih tem, kot so programski jeziki, \n" "programska in strojna oprema. Kot znanstvena veda se racunalnistvo loci od matematike, programiranja, \n" " programskega inzenirstva in racunskega inzenirstva, ceprav se ta podrocja pogosto zamenjujejo. \n"; steviloCrk(niz); obrniNiz(niz, 0); stetjeBesed(niz); stetjeSicnikov(niz); izbrisiLocila(niz); kodiraj(niz); }
Hvala že v naprej če se bo kdo spravil tega brati sploh :)
- End of the Post ->
darkkk ::
Prva stvar, ki jo opazim: tam kjer brišeš ločila, v nov niz na i-to mesto pišeš kar ni ločilo, ampak nov niz je krajši (in nasploh dostopaš do nečesa kar ne smeš), ker nov niz ni dovolj dolg.
Napako odpraviš tako, da novNiz += znak, kjer je pač znak, ki ga appendaš.
Drugače pa še, morda namesto stringa uporabljaj wstring, ter namesto char wchar_t (meni v VS2010 rešuje dosti preglavic).
Napako odpraviš tako, da novNiz += znak, kjer je pač znak, ki ga appendaš.
Drugače pa še, morda namesto stringa uporabljaj wstring, ter namesto char wchar_t (meni v VS2010 rešuje dosti preglavic).
Ciklamen ::
Vbistvu moram s stringom delat, in sedaj sem šel še enkrat skozi, sem opazil kakšne bedarije sem delal :P
sem zamenjal z
ter tam kjer je brisanje ločil sem pomaknil izpis znotraj for zanke (ker mi v štartu ni nič izpisovalo). Sedaj zadeva deluje kot mora :) Aja pa še niz sem preoblikoval v eno samo vrstico, ne v več vrstic kot je v kodi :)
void obrniNiz(string niz, int n) { if (niz[n] != '\0') { // èe ni prazen niz obrniNiz(niz, n++); cout<<niz[n-1]; } }
sem zamenjal z
void obrniNiz(string niz) { for(int i=niz.length()+1; i >= 0; i--) { cout<<niz[i]; } }
ter tam kjer je brisanje ločil sem pomaknil izpis znotraj for zanke (ker mi v štartu ni nič izpisovalo). Sedaj zadeva deluje kot mora :) Aja pa še niz sem preoblikoval v eno samo vrstico, ne v več vrstic kot je v kodi :)
- End of the Post ->
smoke ::
Zakaj pa ne narediš celotne stvari objektno? To je vbistvu C koda, z manjšimi C++ feature-i. Pisanje takšne C++ kode je kot da greš v Pariz in tam ješ v McDonaldsu. Brezveze je, če ti jezik nekaj ponuja, ti pa tega ne izkoristiš.
Aja.. opazil sem napako v funkciji stetjeBesed. Funkcija sicer deluje ko je besedilo lepo urejeno. Ampak kaj pa če vpišeš takšen string: "Danes je lep dan." Ker povečaš counter takoj ko najdeš presledek, ti bo v tem primeru našlo toliko besed kot je predledkov, to pa seveda ni prav. Možna rešitev je recimo da gledaš še kateri znak je bil pred presledkom (ali line breakom ali tab-om), če ni bil presledek, line break ali tabulator, potem povečaš counter, drugače ne.
Pa še nekaj.. uporabljaj iteratorje (ali reverse iteratorje) za sprehajanje po stringu, bo koda malo lepše zgledala. Pravtako imaš metodo string::erase za brisanje znakov iz stringa.
Lep pozdrav!
Aja.. opazil sem napako v funkciji stetjeBesed. Funkcija sicer deluje ko je besedilo lepo urejeno. Ampak kaj pa če vpišeš takšen string: "Danes je lep dan." Ker povečaš counter takoj ko najdeš presledek, ti bo v tem primeru našlo toliko besed kot je predledkov, to pa seveda ni prav. Možna rešitev je recimo da gledaš še kateri znak je bil pred presledkom (ali line breakom ali tab-om), če ni bil presledek, line break ali tabulator, potem povečaš counter, drugače ne.
Pa še nekaj.. uporabljaj iteratorje (ali reverse iteratorje) za sprehajanje po stringu, bo koda malo lepše zgledala. Pravtako imaš metodo string::erase za brisanje znakov iz stringa.
Lep pozdrav!
mallard ::
Poglej si malo headerje algorithm, iterator, in cctype. Namesto dolgoveznega stavka
bi naprimer lahko imel
V funkciji
bi moralo bit length()-1, drugače v prvih dveh iteracijah dostopaš izven meja niza. Funkcija bi bla se najbolj enostavna takole:
Z uporabo headerja algorithm se lahko izogneš pisanju for-zank, pa še namen kode je bolje izražen. Jaz bi naprimer štetje besed napisal takole. Tako ti ni treba preverjat primerov na primer ko se niz začne s presledkom, ko je več presledkov en za drugim, itd.
if((niz[i] >= 'a' && niz[i] <= 'z') || (niz[i] >= 'A' && niz[i] <='Z'))
bi naprimer lahko imel
if (isalpha(niz[i])
V funkciji
void obrniNiz(string niz) { for(int i=niz.length()+1; i >= 0; i--) { cout<<niz[i]; } }
bi moralo bit length()-1, drugače v prvih dveh iteracijah dostopaš izven meja niza. Funkcija bi bla se najbolj enostavna takole:
void obrniNiz(const string& niz) { std::cout << string(niz.rbegin(), niz.rend()); }
Z uporabo headerja algorithm se lahko izogneš pisanju for-zank, pa še namen kode je bolje izražen. Jaz bi naprimer štetje besed napisal takole. Tako ti ni treba preverjat primerov na primer ko se niz začne s presledkom, ko je več presledkov en za drugim, itd.
#include <sstream> #include <iterator> #include <string> size_t stetjeBesed(const std::string& niz) { std::istringstream iss(niz); return std::distance( std::istream_iterator<std::string>(iss), std::istream_iterator<std::string>()); }
donkihod ::
Tole se mi zdi, da kr kliče po lambdah.
Sicr pa v funkciji kodiraj je brezveze najprej povečat vrednost za 1 in pol izpisat, ker je klic po vrednosti in ne po referenci.
int sicniki = 0; std::for_each(niz.begin(), niz.end(), [&sicniki](char c){ if (c == 'c' || c == 's' || c == 'z') ++sicniki; }); std::cout << "skupaj sicnikov: " << sicniki << "\n"; std::for_each(niz.begin(), niz.end(), [](int c){ std::cout << char(c + 1); });
Sicr pa v funkciji kodiraj je brezveze najprej povečat vrednost za 1 in pol izpisat, ker je klic po vrednosti in ne po referenci.
amacar ::
Ne bodi tečen, pa se spravi sam delat. Sicer pa imaš na netu 100 in 1 implementacij te igre, tako da pogooglaj, če se ti že delat ne da!
krneki0001 ::
Začni sam, ko boš prošel do problema pa napiši tukaj kodo in ti bomo pomagali naprej.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
Tukaj imaš kodo v ruby-ju. Če poznaš kaj jezike, boš hitro naredil po tem kodo v c++.
Slot = Struct.new(:row, :column, :value) # n x n polj class Board X = "X" O = "O" attr_accessor :grid, :slots, :game_over, :current_player, :winner def initialize(n) @grid, @slots = Array.new(n), Hash.new @game_over, @current_player, @winner = false, Board::X, nil slot_counter = 0 @grid.each_with_index do |row, i| @grid[i] = Array.new(n) @grid[i].each_with_index do |column, j| @grid[i][j] = Slot.new(i, j, slot_counter) @slots[slot_counter] = @grid[i][j] slot_counter += 1 end end end def draw system("clear") @grid.each_with_index do |row, i| row_print = row.collect{ |s| s.value }.join(" | ") puts row_print puts "-" * row_print.length if @grid.length != (i + 1) end puts "" end def move print "#{@current_player} -- Vpisi stevilko: " slot_number = gets.chomp.to_i if !@slots.has_key?(slot_number) move elsif @slots[slot_number].value == Board::X || @slots[slot_number].value == Board::O puts "Ze uporabljeno, vpisi drugo stevilo!" move else @board_updated = true @slots[slot_number].value = @current_player end if won?(@slots[slot_number]) @game_over = true @winner = @current_player elsif stalemate? @game_over = true else switch_turn if @board_updated end end def switch_turn @current_player = (@current_player == Board::X) ? Board::O : Board::X @board_updated = false end def won?(slot) horizontal_win?(slot) || vertical_win?(slot) || diagonal_win?(:orientation => "l2r") || diagonal_win?(:orientation => "r2l") end def stalemate? stalemate = true @slots.each { |k,slot| stalemate = false if slot.value.is_a?(Fixnum) } stalemate end def game_over? @game_over end private def horizontal_win?(slot) slot_values = @grid[slot.row].collect{ |s| s.value == @current_player } slot_values.length == @grid.length && slot_values.uniq.to_s == "true" end def vertical_win?(slot) slot_values = @grid.collect{ |r| r[slot.column] }.collect{ |s| s.value == @current_player } slot_values.length == @grid.length && slot_values.uniq.to_s == "true" end def diagonal_win?(options = {}) slots = [] case options[:orientation] when "l2r" then 0.upto(@grid.length - 1) { |i| slots << @grid[i][i] } when "r2l" then (@grid.length - 1).downto(0){ |i| slots << @grid[i][@grid.length - 1 - i] } end slot_values = slots.collect { |s| s.value == @current_player } slots.length == @grid.length && slot_values.uniq.to_s == "true" end end board = Board.new(3) while !board.game_over? do board.draw board.move end board.draw puts !board.winner.nil? ? "#{board.winner} Won!" : "The game was a draw!"
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Niti - segmentation faultOddelek: Programiranje | 1969 (816) | galu |
» | [C++] charset-aOddelek: Programiranje | 891 (748) | SasoS |
» | [C] Narascajoce sortiranje linearnega seznamaOddelek: Programiranje | 1849 (1738) | Jebiveter |
» | ena funkcija oz. progic v c-juOddelek: Programiranje | 977 (808) | noraguta |
» | štetje vpisanih znakovOddelek: Programiranje | 1351 (1264) | bostek |