» »

Kolesarjenje v mrazu

Kolesarjenje v mrazu

Temo vidijo: vsi
««
2 / 10
»»

RejZoR ::

Men sam neki ni jasno, imaš lahko 50 slojev nekih high tech cot, in high tech breather za po mrazu, kako ti uspe obdržat dvokolesno napravo pokonci na cesti kjer sem s 4 kolesnim vozilom in najboljšimi zimskimi gumami na ravnini lezel na vse strani s hitrostjo 20-30km/h, na ovinku me je neslo skoraj kot da sploh ne bi zavijal pa sem se praktično ustavil, tolk počasi sem šel. Ko sem se pozno popoldne vračal iz šihta je bilo isto, s tem da je vmes še rahlo padal dež, ki je nato dodatno pomrznil. Lahko je dajat slikce nekega fancy kolesarja kao januarja, v ozadju pa sončna ulica s povsem suhim asfaltom. Dečva, ki pa gre po snegu s ponijem pa lahko z gotovostjo trdim, da je že večkrat grdo padla ampak o tem ne govori okoli. Dajte prave pogoje, ki jih srečujemo eni, pomrznjen sneg, poledenel asfalt, nesplužen sneg na že zamrznjenem snegu itd itd. There, i said it kontra, ko ste se povsod vtikal v avtomobile. To da sediš na suhem in imaš aktivno gretje pri avtu je zgolj bonus. To da greš v take pogoje z dvokolesnikom, ki je zapovrhu še na zadnji pogon je mission impossible. Če pa bi že imel gor gume, ki bi imele dober traction na zgornjih pogojih pa bi bil neuporaben za očiščen asfalt.

Mi zna kdo potem povedat kaj kot kontra argument? Mogoče obstajajo štirikolesni bicikli (quad na pedala?) kjer stabilnost na nemogoči podlagi ne bi bila več ovira?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

para! ::

Rejzor, sej je dal jype link na neke spajki gume za kolo (ježevke, al kako se reče).

lp
Death before dishonor!

RejZoR ::

Sej sem jezst tud omenil to ampak a niso take gume potem neuporabne na čistem asfaltu?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

para! ::

Baje je odvisno od tega kolk jih napumpaš - če jih več, potem špice očitno pridejo manj do izraza.

lp
Death before dishonor!

RejZoR ::

Ja, sam ko sem šel nazadnje z napol spuščenima gumama na biciklu je imel grd "jelly" efekt med manevriranjem kar ni kul.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

bajsibajsi ::

Rešpetlin je izjavil:

Filmček z nekoliko toplejše ture ob rahlih padavinah 8-)

http://vimeo.com/2407641


Lepi posnetki. Sem jih vec pogledal. Un z Lipe gore je kr hud, z nevarnimi prepadi. :)

Zgodovina sprememb…

motorc ::

Jaz v službo ne kolesarim, ampak tečem (9km v eno smer). Poleg toplih oblačil, ki ne ovirajo gibanja so še najbolj pomembni dobri čevlji (Icebug).

Največji problem pri meni je dihanje pri minus temperaturah. Zato že dlje časa razmišljam o nakup Cold Avengerja:
 Cold Avenger maska za obraz

Cold Avenger maska za obraz


Gre za masko za obraz, ki bi naj delovala kot rekuperator zraka - med izdihanim in vdihanim zrakom izmenja toploto. Baje da dobro deluje, samo zaenkrat še nisem našel evropske trgovine, ki bi to prodajala.

jype ::

gzibret> Problem je, ker se zadiham, in me pol peče po grlu ko diham tisti mrzli zrak.

Tiste respro maske meni v mrazu zelo pomagajo, poleg tega da skoznje dizle vohaš precej manj.

Looooooka> Bit presvican in smrdljiv, da te noben noce v sluzbi gledat...in 2x vec prat ker je vse presvicano in smrdljivo res ni neko sparanje.

Ja, to ves čas poslušam od ljudi, ki se itak še nikoli niso peljali s kolesom, začuda pa nikoli od sodelavcev. Ne le, da se po prihodu v službo stuširam, s spodnjim perilom iz ustreznih tkanin neprijetnih vonjav niti po tednu dni uporabe ni popolnoma nobenih, ker praktično vse tkanine, ki se dotikajo kože, zagotavljajo odlično antibakterijsko delovanje (žal mnogi izdelki trdijo, da to znajo, v resnici pa so takšni le precej redki - do zdaj imam dobre izkušnje le z x-bionic in saucony).

compaq> edini problem je da se mi solzijo oči,

To je običajno problem samo prvih par minut, če prej pelješ psa po mrazu (ali si kako drugače vzameš čas za prilagoditev) pa tudi tega ni.

marvin42 ::

RejZoR: z biciklom se je treba znat vozit, pa ne padeš. Z "znat" ne mislim, da se enkrat na mesec v nedeljo popoldne odpelješ za eno uro na izlet, ampak da v zimskih razmerah obvladaš kolo. Saj je tudi obvladovanje avta v zimskih razmerah eno znanje, ki ga ne obvladajo vsi.
Mostly Harmless

dzinks63 ::

Domača low cost varianta za vožnjo v zasneženih razmerah.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

RejZoR ::

Vseeno ni primerjave dvokolesne stvari na drseči podlagi pa če si še tak ekspert z avtom, ki ga ne moreš prevrnit če eno kolo zadrsi povsem v prazno...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

M.B. ::

Sam se v šolo vozim s kolesom že 4 leta celo leto. In do zdaj sem doživel en sam padec. Čisti led + ovinek v drugo stran pa mi je zadnjo kolo zaneslo, ker nisem bil pozoren da je led.

Včasih je prav presenetljivo kak stabilno je dvokolo na snegu. Še najtežje je v kolesnicah vozit in tam ko je kakih 5cm shojenega snega. Čisti sneg niti ni tak problem.

Moraš se pa zavedat da ko se na snegu zavija se zavija da si pravokoten ne podlago in da se ne nagibaš in da bremzaš s pulziranjem, da te ne zanese pa to.

Sam sem za kolo bolj za to, ker za peš sem prelen, za javni prevoz bi mogo tolko prehodit kot za peš. Za avto pa bi se 1. mogo bistveno hitreje vstat (ker je treba še parkplac najt) pa še potem se od parkplaca do faksa prit. S kolesom pa lepo parkiram pred faksom, ni treba snega pucat z njega, ni treba stat v kolonah pa nič.

V bistvu opaziš da je zelo malo dni v letu ko se ne moreš vozit s kolesom.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

jype ::

RejZoR> Vseeno ni primerjave dvokolesne stvari na drseči podlagi pa če si še tak ekspert z avtom, ki ga ne moreš prevrnit če eno kolo zadrsi povsem v prazno...



Znat je treba, pa gre.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: Gandalfar ()

ivanuscha ::

jype ti ki si tak specialist za mraz, mogoče veš kako bi izoliral vhodna vrata pri stanovanjski hiši? Vbistvu je problem da ne tesnijo najbolje, malo so spodaj kriva in imajo fugo, kjer se ob nizkih temperaturah še bolj pospešeno piha noter. Jst sem imel v mislih kakšen silikon...?

Pa sry za offtopic.

jype ::

Zamenjaš vrata. Vse ostalo bo bolj za placebo, kot zares karkoli izoliralo.

;-) ::

Meni gre najbolj na živce če ga pozimi športam vune da se mi pri vsakem šalu, kapi, maski nabira vlaga pred ustami od dihanja, to pa mi povzroča da mi gre na bruhanje...

kitewing ::

Vsak dan tečem po ulicah ali po gozdu. Edino začeti je težko, ko pa se ogreješ ni potrebno dihati čez buf. Obleka: pajkice, majica, windstoper brez podloge, kapa, buf(okoli vratu), supergi za offroad. Vsak dan klub precejšnjem minusom se vrnem premočen.

jype ::

;-)> Meni gre najbolj na živce če ga pozimi športam vune da se mi pri vsakem šalu, kapi, maski nabira vlaga pred ustami od dihanja, to pa mi povzroča da mi gre na bruhanje...

Dobro masko rabiš - tako, ki se te spredaj ne dotika.

Rias Gremory ::

jype si bil mogoče ti danes v okolici tivolija z kolesom in neko masko na ustih? :)
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

jype ::

Ne, tisto je verjetno sodelavec (če je šlo za rdeče-oranžno kolo).

Jaz sem bil danes z avtomobilom, haha.

marvin42 ::

RejZoR je izjavil:

Vseeno ni primerjave dvokolesne stvari na drseči podlagi pa če si še tak ekspert z avtom, ki ga ne moreš prevrnit če eno kolo zadrsi povsem v prazno...


To praviš zato, ker v zimskih razmerah ne obvladaš kolesa in se ti zdi nemogoče, da bi ga kdo pa obvladal. Npr jaz se tudi nimam za nekega hudega kolesarja v zimskih razmerah, na snegu in ledu sem precej nesiguren, vseeno pa me to ne ovira pri tem, da občasno svoje priljubljene poletne ture obvozim tudi v zimskem času. Ko pa pogledam kako se moj brat vozi v takih razmerah, me pa vsakič skoraj kap... kot bi šel po tirnicah, praktično ne pozna padca, vedno mi pa pravi da je štos samo v ravnotežju in občutkih na balanci, sedežu in pedalih. Lahko je njemu govorit :) Proti njemu bi se ti verjetno počutil kot stara mama, ki svojega puntota ne zna speljati v blag klanec :)
Mostly Harmless

Rias Gremory ::

@jype
jap, spomnem se da je bilo sigurno rdeče in najbrž tudi oranžno, zanimive te maske
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

;-) ::

jype je izjavil:

;-)> Meni gre najbolj na živce če ga pozimi športam vune da se mi pri vsakem šalu, kapi, maski nabira vlaga pred ustami od dihanja, to pa mi povzroča da mi gre na bruhanje...

Dobro masko rabiš - tako, ki se te spredaj ne dotika.


Maš kak primer dobre maske za pokazat prosim

jype ::

genesiss ::

Zdaj sem bil na bicikeLJ, kaka 2 kilometra, sal in kapuca. Ni tak strašno.

Pyr0Beast ::

ivanuscha je izjavil:

jype ti ki si tak specialist za mraz, mogoče veš kako bi izoliral vhodna vrata pri stanovanjski hiši? Vbistvu je problem da ne tesnijo najbolje, malo so spodaj kriva in imajo fugo, kjer se ob nizkih temperaturah še bolj pospešeno piha noter. Jst sem imel v mislih kakšen silikon...?

Pa sry za offtopic.



Kit za les in malce igranja, da se ti vse skupaj ne zlima.

Drugače pa greš iskat samolepilno izolacijo, tako z mehurčki pa nalimaš gor. Ko je nekaj časa tako stisnjena ne povzroča več odpora in obdrži obliko

RejZoR je izjavil:

Men sam neki ni jasno, imaš lahko 50 slojev nekih high tech cot, in high tech breather za po mrazu, kako ti uspe obdržat dvokolesno napravo pokonci na cesti kjer sem s 4 kolesnim vozilom in najboljšimi zimskimi gumami na ravnini lezel na vse strani s hitrostjo 20-30km/h, na ovinku me je neslo skoraj kot da sploh ne bi zavijal pa sem se praktično ustavil, tolk počasi sem šel. Ko sem se pozno popoldne vračal iz šihta je bilo isto, s tem da je vmes še rahlo padal dež, ki je nato dodatno pomrznil. Lahko je dajat slikce nekega fancy kolesarja kao januarja, v ozadju pa sončna ulica s povsem suhim asfaltom. Dečva, ki pa gre po snegu s ponijem pa lahko z gotovostjo trdim, da je že večkrat grdo padla ampak o tem ne govori okoli. Dajte prave pogoje, ki jih srečujemo eni, pomrznjen sneg, poledenel asfalt, nesplužen sneg na že zamrznjenem snegu itd itd. There, i said it kontra, ko ste se povsod vtikal v avtomobile. To da sediš na suhem in imaš aktivno gretje pri avtu je zgolj bonus. To da greš v take pogoje z dvokolesnikom, ki je zapovrhu še na zadnji pogon je mission impossible. Če pa bi že imel gor gume, ki bi imele dober traction na zgornjih pogojih pa bi bil neuporaben za očiščen asfalt.

Mi zna kdo potem povedat kaj kot kontra argument? Mogoče obstajajo štirikolesni bicikli (quad na pedala?) kjer stabilnost na nemogoči podlagi ne bi bila več ovira?


Bicikel je dobra zadeva, če guma pride do tal in odrine brozgo.

Na ledu flikneš tako ali drugače, z biciklom sicer težje, ker je tog - noge ti rinejo narazen

Če je globok sneg ti le ta nudi dodatno oporo, če se začneš nagibati
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

energetik ::

jype je izjavil:

http://www.respro.com/products/urban-co... se meni obnese odlično.
A to ma neki ogljeni filter notri? Se ga za menjat ali kaj narediš, ko se zapaca? Sicer pa imam jaz pri maski velik problem, ker mi zrak uhaja pri nosu v zaščitna očala in se mi ta zarosijo/zamrznejo.
Hm, vidm da majo zastonj poštnino...zanimivo.

Zgodovina sprememb…

jype ::

Ja, trije filtri so 2 evra al nekej takega, eden je baje za en mesec, pozimi se precej hitreje zapaca.

energetik> Sicer pa imam jaz pri maski velik problem, ker mi zrak uhaja pri nosu v zaščitna očala in se mi ta zarosijo/zamrznejo.

Tale začuda precej dobro deluje - na vrhu je en kos mehke pločevine, ki si jo pritisneš ob nos in drži masko "zaprto".

Pri -10 se k povprečnemu času 10km potovanja 22 minut doda več kot 5 minut zaradi slabšega oprijema na cestišču:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

D3m ::

|HP EliteBook|R5 6650U|

energetik ::

D3m je izjavil:

I know where you live!!! >:D

http://maps.google.si/maps?q=Lov%C5%A1e...
Heh, iz njegovih posnetkov smo to nekateri že dolgo nazaj ugotovili. :D
Pogosto kolesarim tam mimo... kako to da greš na Zaloško, kjer te lahko vsakič skoraj zbije LPP in 5 avtov, namesto po Kašeljski do Polja?

Zgodovina sprememb…

D3m ::

@jype zdj bomo pa prišli zvečer s petimi porajkli in deko. >:D Deka party!!!
|HP EliteBook|R5 6650U|

jype ::

energetik> Pogosto kolesarim tam mimo... kako to da greš na Zaloško, kjer te lahko vsakič skoraj zbije LPP in 5 avtov, namesto po Kašeljski do Polja?

Ker tam gradijo kanalizacijo in je pogosto težko prit mimo.

D3m> @jype zdj bomo pa prišli zvečer s petimi porajkli in deko. >:D Deka party!!!

Kr pridte, bom gasilce poklicu.

Kolesarjenje, ko ni več mraz

Ker očitno ni več mraz: Kolesarjenje, ko ni več mraz

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Master_Yoda ::

Prihajajo zelo hladni meseci v katerih ne kolesarim kaj dosti, saj imam problem z ocmi ko je mrzlo - zacnejo se mi solziti in po parih metrih vec nic ne vidim. Problem je seveda se hitrejsi, ce je veter ali ce se ne peljem zelo pocasi.

Kolesarim zelo rad, in nebi rad tako kot lani nehal pozimi, tako da ce imate kaksen predlog prosim za nasvet. Imam pa ocala z dioptrijo tako da kaksna specialna kolesarska verjetno ne pridejo v postev.

Se je kaksna druga resitev ? Smucarska ocala bi verjetno pomagala?

dolenc ::

Pomagajo itak, da se jih tudi dobit z dioptrijo

mr1two ::

Hm, sam uporabljam normalna kolesarska očala, SH+, z zamenljivimi šipami. So dobro ukrivljena, brez okvirja spodaj in ob straneh(tako da ne moti pri vidljivosti), za veter z njimi ni problema, seveda odbije tudi kakšnga čmrlja. Z njimi se mi oči še niso nikoli solzile, bom pa videl kako se bodo obnesla, ko bo okrog 0°C... Sicer pa so na zalogi tadi smučarska za rezervo :).
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Gandalfar ::

Lahko das kaksen link na taksna ocala?

mr1two ::

shplus je model, ki ga uporabljam. Točne cene ne vem, ker sem dobil rabljena, ker jih prejšnji lastnik ni uporabljal/potreboval. V kompletu pa so prišle 3 šipice(ker je iz enga kosa)- prozorna, oranžna in pa zatemnjena. Oranžna in zatemnjena lepo povdarjajo rdečo barvo in zdi se mi, da je tudi kontrast precej dober, prozorna pa pride predvsem prav ob slabši vidljivosti(ponoči ipd). Menjavajo se zlahka. So lahka, tako da s prozoronimi šipicami pozabim, da jih sploh imam na nosu.

Rosijo se, ko je res mraz in ko je vlaga v zraku blizu 100% (ko se furaš skozi oblak recimo- nizka oblačnost in to ali ko je megla), vendar če jih premaknem malo naprej na nos se ponavadi precej hitro odrosijo, tako da kar se tega tiče so tudi kr ok.
Seveda drugih nisem preizkušal, tako da ne morem povedati ali so najboljša, sem pa z njimi zadovoljen :)
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mr1two ()

Gandalfar ::

kjut :)

brodul ::

Zdravo,

kako pa resujete zmrzevanje celjusti pri zavorah, men kar pogosto zmrzne. Ne vem cisto, kaj je krivo po vsej verjetnosti zamrzne zajla. V praksi to pomeni, da ne moram zavirat oz. mi zavore blokirajo.
Zal nimam moznosti kolesa dati na toplo. Kaksni nasveti?
Pretending to be a mature adult is so exhausting.

mr1two ::

Sklepam, da imaš na kolesu V-brake ali nekaj podobnega. Lahko, da imaš nekaj vlage v bovdnu, ki seveda zmrzne pri nizkih temperaturah in ti zato blokira vse skupaj(ne vrača ipd).
Najbolje je, če zavore razstaviš in spucaš, preveriš ali so vzmeti za razmik zavornih oblog cele(lahko namreč počijo), pregledaš bovdne, saj če so kje nalomljeni, dobiš obupen rezultat na ta račun.
Če so bovdni celi, potem potegni ven pletenice in poglej ali so kaj zarjavele/umazane/razpletene. Razen če zgledajo 100% neoporečne ti svetujem da jih menjaš(za 2 nebi smel odšteti več kot 4-5eur).
Bovdni na starejših kolesih običajno niso dobri, zato se splača tudi to menjat(če nimajo teflona na notranji strani). Prodajajo ga na meter(mislim da je cena okrog 50 centov), potrebuješ pa še končnike. Kolko tega potrebuješ? Zmeriš vse bovdne potrebne zamenjave in greš s to mero v trgovino :).

Ko menjaš našteto, nebi smel imeti več problemov z vračanjem/trdimi ročicami. Mraz gor ali dol, zadeve morajo drset s čim manj upora.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

mr1two ::

En predlog/opozorilo

Zaradi novoletnega rajanja je marsikje veliko črepinj po tleh, tako da je treba pazit na te beštje. Danes sem krpal zadnjo gumo na kongresnem trgu :D. Vglavnem setback za kakšnih 10-15 minut, vendar je lahko sitno, če nimaš s sabo pribora za krpanje. In tlačilke.

Je kdo kdaj uporabljal kakšno snov, ki sama zakrpa zračnico še preden se ta izprazne? V mislih imam nekaj temu podobnega. Verjetno za malo večje luknje to ni ali pač? Zanima me predvsem zato, ker za oba gumidefekta, ki sem ju pridelal, luknja ni bila majhna...
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

einstein :P ::

jaz se dele že čez celo zimo na prakso vozim s kolesom in mami misli, da se mi je zmešalo, jaz pa kar vztrajam, proti vetru in proti vetru, ki ga s seboj prinašajo veliki tovornjaki in mi ga potem spustijo v obraz, je kar težko vozit, ko pri -10 veter piha proti tebi, pa še vsak dan zamujam, tako da še bolj hitim in se hitreje utrudim. poleg vsega pa me še norci v avtomobilih skoraj zbijejo vsak dan (ne zamerit, niste vi mišljeni). čez usta pa nimam nič.
STAY OUT OF MY TERRITORY!

gzibret ::

Tele črepinje so jeba. Predrta zračnica že 2x/1tednu. Pomagat pa se ne da kaj dosti, pa če še toliko paziš. Cest pa ne pometajo pozimi, bumbarji (LJ). Nč... kar po cesti se bom vozil.
Vse je za neki dobr!

MilanP ::

za po glažovnah vozt se dobi take gume k majo tak zaščitn trak notr uliman pa kr držijo

einstein :P ::

@gzibret

no, tega pa nisem omenil, preluknjal sem svoje kolo in čez en teden še bratovo na istem pločniku, ker je vsega sranja po tleh... ;(
STAY OUT OF MY TERRITORY!

mr1two ::

Tale trak naj bi bil ta ultimativna zaščita? Je kdo to že stestiral?
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

MilanP ::

mislu sm bl une gume k majo že not to, baje se fejst obnese

gzibret ::

Ufff... kar malo draga zadeva...
Vse je za neki dobr!

šernk ::

Jst sem slednjega nabavu 2 leti nazaj na mimovrste: http://www.mimovrste.com/artikel/382026...

zadeva zgleda kar solidna, dobr 1mm debela malce mehkejša plastika. dvomim da jo koščki stekla lahko kar tako predrejo, sem pa letos poleti ko sem jo prvič vgradil, naredil premalo kilometrov, da bi rekel ali je kaj vredna ali ne (prej pa ni in ni hotela spuščat guma 1 leto od nakupa, no ker sem bil prelen, da bi jo snel dol in zaščitil s tem, me je v zahvalo podarilo 5km pešačenja, da so lahko z avtom prišli do mene). Na pogled je vredno svojega denarja. Več feedbacka pa po dobrih 500km prevoženih s to zadevo v gumi ne morem dat :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

jype ::

Ker pozimi kolesarjev ni, lahko avtomobili vozijo tudi po površinah, rezerviranih za kolesarje:

««
2 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iz pisarne v fizikalo (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
566780 (4382) kuall
»

Zakaj Kanadčani(in Slovenci) ne kolesarijo pozimi, Finci pa! (presenetljiv razlog za (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
957096 (3829) internet_txt

Več podobnih tem