Forum » Programiranje » [c++]OpenGL izris kvadrata
[c++]OpenGL izris kvadrata

Keki ::
Ok, stvar je sledeča. Rad bi izrisal kocko ampak mi nikakor ne rata...
Velikost okna(cx,cy) je nastavljena na 800, 800 , pozicija na (x,y) 0,0. Koda kjer bi naj izrisoval se glasi
vendar se ne zgodi nič, razn ozadje se pobarva na grdo zeleno(glClearColor(0,1.0,1.0,1.0);)
Kje sem zasral?
Velikost okna(cx,cy) je nastavljena na 800, 800 , pozicija na (x,y) 0,0. Koda kjer bi naj izrisoval se glasi
glClearColor(0,1.0,1.0,1.0); glMatrixMode(GL_PROJECTION); glViewport(0,0,800,800); glOrtho(-400,400,-400,400,10.0f,200.0f); glMatrixMode(GL_MODELVIEW); glLoadIdentity(); glColor3f(0.0f, 0.0f, 0.0f); glBegin(GL_LINE_LOOP );// front glVertex3f(-100.0f, -100.0f, 10.0f); glVertex3f(100.0f, -100.0f, 10.0f); glVertex3f(100.0f, 100.0f, 10.0f); glVertex3f(-100.0f, 100.0f, 10.0f); glEnd();
vendar se ne zgodi nič, razn ozadje se pobarva na grdo zeleno(glClearColor(0,1.0,1.0,1.0);)
Kje sem zasral?
http://www.alfakan.si/
http://mihajerot.si/
http://mihajerot.si/

Keki ::
Jah fora je ta, da nam je asistent pripravo "ogrodje" tak da načeloma sploh ne vem kam rišem...je kaka druga opcija?
http://www.alfakan.si/
http://mihajerot.si/
http://mihajerot.si/

Senitel ::
Mislim itak si v orto... Zakaj ne daš "normalne" orto matrike z near -1 in far 1 in rišeš stvari z z kopnento enako 0 (ali glVertex2f). Načeloma bi pri z = 10.0f sicer lahko dobil kaj ven, ampak te numerične napake pojahajo.

Keki ::
fora je da mora na koncu nastat kocka...zato rabim z
http://www.alfakan.si/
http://mihajerot.si/
http://mihajerot.si/

Defero ::
Nisem se lih spravil gledat...
ampak če ti pomaga, tu so razlage najboljše od dokumentacije na netu
NeHe
(klikni Lession 01-05)
ampak če ti pomaga, tu so razlage najboljše od dokumentacije na netu
NeHe
(klikni Lession 01-05)

Keki ::
Mnja, sam tam je z glutom nareto, mi pa ne smemo gluta uporablat. Sem gledal tam že pred časom.
@Sentinel lahko daš kak primer? Da vem kje ga biksam
@Sentinel lahko daš kak primer? Da vem kje ga biksam
http://www.alfakan.si/
http://mihajerot.si/
http://mihajerot.si/

Mavrik ::
Ti pri inicializaciji projekcije nastaviš clipping plane (to je ravnina, ki določa, da grafična ne riše vseh objektov za njo) na 10.0f. Ti pa potem rišeš predmete na točno 10.0f oddaljenosti od zaslona in se ti jasno ne izrišejo.
The truth is rarely pure and never simple.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tekstura [c++ opengl]Oddelek: Programiranje | 934 (719) | matej94 |
» | C++ programirane v Open GL oz. Direct xOddelek: Programiranje | 3017 (2288) | Vesoljc |
» | OpenGL problemOddelek: Programiranje | 2508 (2074) | Gundolf |
» | OpenGL orr v ansi cOddelek: Programiranje | 1675 (1463) | igor12 |