Forum » Sedem umetnosti » Prometheus
Prometheus
Jst ::
>Odiseja 2001 lepo stoji na svojih nogah.
Potem je pa Kubric razočaran nad sabo.
edit: trollam, ker ne morem spat. Se opravičujem.
Potem je pa Kubric razočaran nad sabo.
edit: trollam, ker ne morem spat. Se opravičujem.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
Invictus ::
Sploh ne. Ampak jaz na film gledam kot zaključeno celoto. In Prometheus pač to ni. Pa se lahko vsi loverji in haterji ta moment razpočijo.
In zakaj bi moral biti film zaključena celota? A je to napisano v desetih zapovedih? Aksiom človeštva ?
Ali samo želja današnjih potrošnikov?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Poldi112 ::
To je samo po sebi umevno. Knjige tudi ne končaš nekje na sredi. V hišo se ne vseliš, dokler nima strehe. Sem pa tja kakšen pacient pač prodaja polizdelke, ampak precej redek je fenomen, da ga raja zagovarja.
Glede odiseje 2001, stvar moraš parkrat pogledati, ker je notri ogromno detajlov. Je pa tisto dodelan film v nulo. Ni primerjave s Prometheusom, kjer ti je jasno, zakaj je tak kaos šele, ko ti povedo, da je to ker so malo snemali po enem scenariju, potem se premislili in na koncu še rezali na zahtevo studia. Kaj je tu sploh primerljivo s Kubrickom? Tam so stvari smiselne, niso pa enolične. Zadnja scena ima več razlag, isto imaš debate na netu o tem filmu. Daj, prosim, poglej si odisejo, ti bo dobro delo. Jasno, če ne boš bruhal ob vizuelnih efektih. Kar poraja zanimivo vprašanje. So vizuelni efekti res nepogrešljivi in bolj pomembni od zgodbe?
Ali samo želja današnjih potrošnikov?
Glede odiseje 2001, stvar moraš parkrat pogledati, ker je notri ogromno detajlov. Je pa tisto dodelan film v nulo. Ni primerjave s Prometheusom, kjer ti je jasno, zakaj je tak kaos šele, ko ti povedo, da je to ker so malo snemali po enem scenariju, potem se premislili in na koncu še rezali na zahtevo studia. Kaj je tu sploh primerljivo s Kubrickom? Tam so stvari smiselne, niso pa enolične. Zadnja scena ima več razlag, isto imaš debate na netu o tem filmu. Daj, prosim, poglej si odisejo, ti bo dobro delo. Jasno, če ne boš bruhal ob vizuelnih efektih. Kar poraja zanimivo vprašanje. So vizuelni efekti res nepogrešljivi in bolj pomembni od zgodbe?
Ali samo želja današnjih potrošnikov?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
JohanP ::
Sploh ne. Ampak jaz na film gledam kot zaključeno celoto. In Prometheus pač to ni. Pa se lahko vsi loverji in haterji ta moment razpočijo.
Obvezna razlaga, ker vidim da nepovezano streljaš na vse strani, kot da ti je Prometej stopil v glavo ;)
Moj komentar na katerega si odgovorila z zgornjim je letel na tvoje sklicevanje, češ Jaz Pihlit vem kako so delali ta film, ostali nimate pojma kako so ga delali, ker pa sem dobra duša bom to še enkrat ponovila...
In moj komentar se je navajal na to, da si moj komentar, o rezanju filma, preveč dobesedno razlagaš...
Gregor P ::
Vesoljsko odisejo si recimo kar izpustila itd. ... se verjetno ni ujemala v tvoj koncepta "hate-anja"
Odiseja 2001 lepo stoji na svojih nogah. Zakaj bi morala nekaj kometirat o njej?
... naj citat ponovim ekstra zate:
Clarke has also gone on record to say that the film intentionally raises more questions than it answers... and if anyone completely understands it, then [he and Kubrick] have failed to deliver.
... ker dejansko, če ti je bilo v tem filmu vse takoj jasno in si nemudoma vse razumela ter se ti je zdelo vse tako povezano in izredno logično, resnično izgubljaš čas z nami
Sam recimo tudi pod razno nisem uganil celotne zgodbe, ko sem prvič gledal film in sem pač moral začeti brati druge vire, da sem sploh vedel, kaj sem pravzaprav videl (ne rečem, da kaj ni bilo samoumevnega), ampak v bistvu šele, ko je Kubrick sam povedal, zakaj se gre v filmu, je bila moja slika bolj popolna.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
FlyingBee ::
pa razumi film Tree of life, jaz ga niti nisem mogel gledati, ker je bil tak dolgčas, kaj šele da bi ga razumel - sem pa pogledal Melancholia, predvsem zaradi dobre igre Dunstove
prvi del Alien mi je bil OK, sem pa pomislil, da bi lahko boljše naredili in zakaj ni več takih filmov ... resimo Event horizont je bil dober pa Sunshine tudi, ne vem zakaj tako na redko snemajo ZF filme, ki se v celoti dogajajo v vesolju
prvi del Alien mi je bil OK, sem pa pomislil, da bi lahko boljše naredili in zakaj ni več takih filmov ... resimo Event horizont je bil dober pa Sunshine tudi, ne vem zakaj tako na redko snemajo ZF filme, ki se v celoti dogajajo v vesolju
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
Gregor P ::
ne vem zakaj tako na redko snemajo ZF filme, ki se v celoti dogajajo v vesolju
Po mojem zato ker ni dovolj publike za to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Izi ::
ja, Odiseja 2001 je lepa primerjava s Prometheusom.
Ob izidu leta 1968 je doživel zelo mešane občutke. Medtem, ko Prometheusa vsaj nekateri približno razumemo, Odiseje 2001 ni razumel nihče. Popolnoma vse je prikazano metoforično in metafore ti počasi postajajo jasne šele po mnogokratnem gledanju in mnogih diskusijah. Celotna Odiseja 2001 je sestavljena iz prizorov primerljivih s prvim prizorom Promerheusa.
Je pa imela Odiseja 2001 to prednost, da je bila za tiste čase vizualna mojstrovina, podobno kot Avatar za današnji čas in film je tudi dobil nagrado za vizualne efekte. Brez tega sem prepričan, da filma danes ne bi nihče poznal.
Bolj znan pa je film postal leta 1991, ko so ga Američani proglasili za njihovo kulturno dediščino in ga vpisali v Narodni filmski register.
Ker je to precej ozka tržna niša, ki ima relativno malo gledalcev. In strošek za izdelavo je tudi precej večji kot za običajne drame, ki se dogajajo na Zemlji.
40 let nazaj je bilo več filmov v raziskovanju vesolja preprosto zato, ker smo takrat ravno začeli raziskovati vesolje, osvojili smo Luno in ljudje so zadeve ponosno spremljali in vse se je na veliko prenašalo po TV. Danes je raziskovanje Marsa komajda omenjeno v kakšnem bolj strokovnem časopisu.
Kasneje, ko se je vesoljska tekma med Ameriko in Rusijo umirila in zamrla so vesoljski ZF filmi veljali izključno za domeno geekov in priflarjev in če se je razvedelo, da gledaš take filme so te vsi po vrsti čudno gledali. Somišljeniki so se zbirali na raznih ZF konvencijah, ki so veljali za zbore čudakov, ki se jih "normalni" ljudje na daleč izogibajo.
V današnjem času smo sicer bolj liberalni, ampak ZF filmi še vedno veljajo bolj ali manj za šund. Gledajo jih večinoma samo najstniki, pa še od teh samo fantje. Starejši se spravijo na ogled samo ko pride res kakšen vizualni presežek, kot na primer Avatar. Pa še tu so potem vedno znova razočarani, ker so vse fantazijske zgodbe samo že videne drame prestavljene v ZF okolje. Pa še bolj frajersko izpadeš, če popljuvaš pravljico. Človek je pač čredno bitje in le redkim uspe razmišljati s svojo glavo. Ostali svoje odločitve in mnenja sprejemajo po črednih pravilih, čeprav tega ne opazijo in se še vedno počutijo individualiste.
Družbene norme trenutno pa so take, da je ljudem lažje priznati da so homoseksualci, kot pa da so jim všeč pravljice in fantazijski filmi. Se pa premika na bolje, sicer zelo počasi, ampak sedaj so tudi odrasli Američani že sprejeli Vampirje in Zombije. Evropejci smo Vampirje poznali že od nekdaj ampak mi ne štejemo, važno je mnenje Američanov, ki filme tudi delajo, ki pa so Vampirje spoznali komaj nekaj let nazaj.
Ko se evforija okrog Vampirjev in Zombijev malo poleže bi znali na vrsto spet počasi priti tudi vesoljčki. Pogumnejši režiserji se občasno lotijo tudi vesolja, ampak so negativne kritike vedno tako glasne, da hitro odnehajo.
Ne obupati, prej ali slej bo prišel tudi naš čas, če ne prej pa ko se bo bližal čas za selitev na Mars
Ob izidu leta 1968 je doživel zelo mešane občutke. Medtem, ko Prometheusa vsaj nekateri približno razumemo, Odiseje 2001 ni razumel nihče. Popolnoma vse je prikazano metoforično in metafore ti počasi postajajo jasne šele po mnogokratnem gledanju in mnogih diskusijah. Celotna Odiseja 2001 je sestavljena iz prizorov primerljivih s prvim prizorom Promerheusa.
Je pa imela Odiseja 2001 to prednost, da je bila za tiste čase vizualna mojstrovina, podobno kot Avatar za današnji čas in film je tudi dobil nagrado za vizualne efekte. Brez tega sem prepričan, da filma danes ne bi nihče poznal.
Bolj znan pa je film postal leta 1991, ko so ga Američani proglasili za njihovo kulturno dediščino in ga vpisali v Narodni filmski register.
ne vem zakaj tako na redko snemajo ZF filme, ki se v celoti dogajajo v vesolju
Ker je to precej ozka tržna niša, ki ima relativno malo gledalcev. In strošek za izdelavo je tudi precej večji kot za običajne drame, ki se dogajajo na Zemlji.
40 let nazaj je bilo več filmov v raziskovanju vesolja preprosto zato, ker smo takrat ravno začeli raziskovati vesolje, osvojili smo Luno in ljudje so zadeve ponosno spremljali in vse se je na veliko prenašalo po TV. Danes je raziskovanje Marsa komajda omenjeno v kakšnem bolj strokovnem časopisu.
Kasneje, ko se je vesoljska tekma med Ameriko in Rusijo umirila in zamrla so vesoljski ZF filmi veljali izključno za domeno geekov in priflarjev in če se je razvedelo, da gledaš take filme so te vsi po vrsti čudno gledali. Somišljeniki so se zbirali na raznih ZF konvencijah, ki so veljali za zbore čudakov, ki se jih "normalni" ljudje na daleč izogibajo.
V današnjem času smo sicer bolj liberalni, ampak ZF filmi še vedno veljajo bolj ali manj za šund. Gledajo jih večinoma samo najstniki, pa še od teh samo fantje. Starejši se spravijo na ogled samo ko pride res kakšen vizualni presežek, kot na primer Avatar. Pa še tu so potem vedno znova razočarani, ker so vse fantazijske zgodbe samo že videne drame prestavljene v ZF okolje. Pa še bolj frajersko izpadeš, če popljuvaš pravljico. Človek je pač čredno bitje in le redkim uspe razmišljati s svojo glavo. Ostali svoje odločitve in mnenja sprejemajo po črednih pravilih, čeprav tega ne opazijo in se še vedno počutijo individualiste.
Družbene norme trenutno pa so take, da je ljudem lažje priznati da so homoseksualci, kot pa da so jim všeč pravljice in fantazijski filmi. Se pa premika na bolje, sicer zelo počasi, ampak sedaj so tudi odrasli Američani že sprejeli Vampirje in Zombije. Evropejci smo Vampirje poznali že od nekdaj ampak mi ne štejemo, važno je mnenje Američanov, ki filme tudi delajo, ki pa so Vampirje spoznali komaj nekaj let nazaj.
Ko se evforija okrog Vampirjev in Zombijev malo poleže bi znali na vrsto spet počasi priti tudi vesoljčki. Pogumnejši režiserji se občasno lotijo tudi vesolja, ampak so negativne kritike vedno tako glasne, da hitro odnehajo.
Ne obupati, prej ali slej bo prišel tudi naš čas, če ne prej pa ko se bo bližal čas za selitev na Mars
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Poldi112 ::
Traparija. Mulci gledajo akcije, sf je za malo bolj zrelo občinstvo. Tudi v tej temi mislim da smo večinoma čez 30.
>Medtem, ko Prometheusa vsaj nekateri približno razumemo, Odiseje 2001 ni razumel nihče.
Brez zamere, ampak medtem ko Odiseje po prvem gledanju res ni razumel praktično nihče, Prometheusa razume zgolj manjšina z Phoebe mentaliteto (ona iz Friends, ki je videla vse žive povezave tam kjer jih ni bilo). Plus da je po večkratnem gledanju Odiseje večini potegnilo, za Prometheusa tega ne moremo reči. Enako pri oceni, ali gre za kultni film. Par loverjev je navdušenih, večina zahtevnega občinstva pa razočarana. Pri odiseji pa obratno, najdeš par takih, ki je ne mara, večina se pa strinja, da gre za presežek.
>Medtem, ko Prometheusa vsaj nekateri približno razumemo, Odiseje 2001 ni razumel nihče.
Brez zamere, ampak medtem ko Odiseje po prvem gledanju res ni razumel praktično nihče, Prometheusa razume zgolj manjšina z Phoebe mentaliteto (ona iz Friends, ki je videla vse žive povezave tam kjer jih ni bilo). Plus da je po večkratnem gledanju Odiseje večini potegnilo, za Prometheusa tega ne moremo reči. Enako pri oceni, ali gre za kultni film. Par loverjev je navdušenih, večina zahtevnega občinstva pa razočarana. Pri odiseji pa obratno, najdeš par takih, ki je ne mara, večina se pa strinja, da gre za presežek.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
Invictus ::
Lepo si povedal da je Phoebe inteligentna. Sposobna narediti več povezav med različnimi stvarmi kot ostali.
Hvala za kompliment .
Hvala za kompliment .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Sarkozy ::
a se je kdo že vprašal, kje so vsi ti inženirji oz. njihovi kreatorji (starešine)?
a ne bi bilo normalno, da v 2000 letih vsaj nekdo preveri, če gre vse po planu na LV223.
recimo: Jože se vpraša, ja kje pa je Miha, zakaj se ne oglasi, čaki ga jaz pokličem na LV223, kva dogaja.
KVA PA ČE JIH NI VEČ, ČE SO ŽE VSI POKREPAL?
yep, tudi to je ena od možnosti...si predstavljam Shaw and David-a kako prideta na destinacijo (Paradise), kjer najdeta samo ruševine in spet ne bomo zvedel nič!!! (mogoče pa v tretjem delu, hehe)
a ne bi bilo normalno, da v 2000 letih vsaj nekdo preveri, če gre vse po planu na LV223.
recimo: Jože se vpraša, ja kje pa je Miha, zakaj se ne oglasi, čaki ga jaz pokličem na LV223, kva dogaja.
KVA PA ČE JIH NI VEČ, ČE SO ŽE VSI POKREPAL?
yep, tudi to je ena od možnosti...si predstavljam Shaw and David-a kako prideta na destinacijo (Paradise), kjer najdeta samo ruševine in spet ne bomo zvedel nič!!! (mogoče pa v tretjem delu, hehe)
Ils sont fous ces Slovenes!
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
oo7 ::
a se je kdo že vprašal, kje so vsi ti inženirji oz. njihovi kreatorji (starešine)?
a ne bi bilo normalno, da v 2000 letih vsaj nekdo preveri, če gre vse po planu na LV223.
recimo: Jože se vpraša, ja kje pa je Miha, zakaj se ne oglasi, čaki ga jaz pokličem na LV223, kva dogaja.
KVA PA ČE JIH NI VEČ, ČE SO ŽE VSI POKREPAL?
yep, tudi to je ena od možnosti...si predstavljam Shaw and David-a kako prideta na destinacijo (Paradise), kjer najdeta samo ruševine in spet ne bomo zvedel nič!!! (mogoče pa v tretjem delu, hehe)
V katerem delu filma pa je ta slika??Jaz sem videl v filmu največ enega inžinerja na enkrat.?
Jst ::
>Glede odiseje 2001
Ko so jo "delali," je imel glavno besedo umetnik - Stanley Kubrick. Na takšen način, kot je nastala Odiseja 2001, je to danes nemogoče.
Ko so jo "delali," je imel glavno besedo umetnik - Stanley Kubrick. Na takšen način, kot je nastala Odiseja 2001, je to danes nemogoče.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Sarkozy ::
V katerem delu filma pa je ta slika??Jaz sem videl v filmu največ enega inžinerja na enkrat.?
to je zrezal ven iz filma g.FOX
Ils sont fous ces Slovenes!
Poldi112 ::
>Glede odiseje 2001
Ko so jo "delali," je imel glavno besedo umetnik - Stanley Kubrick. Na takšen način, kot je nastala Odiseja 2001, je to danes nemogoče.
Časi se niso prida spremenili. Capolla je v Apocalypse now investiral svoj denar, ker ga studio ni hotel (ko je šel over budget). In smo dobili kultni film. Ridley "se pa smeji ko gleda bančni račun". Pač, druga mentaliteta. En je umetnik, drugi štancar.
Plus da ziher bi se z malo manj preseravanja z efekti dalo posneti kvaliteten film. Če je model nesposoben in si pusti takole srati po glavi bi bilo pa bolje, da ne bi snemal filmov. Dobri se snemajo, tako visoko kot nizkoproračunski, tako da to ni noben izgovor.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Gregor P ::
a se je kdo že vprašal, kje so vsi ti inženirji oz. njihovi kreatorji (starešine)?Mogoče zato ker niso tako neumni (kot smo ljudje), da bi sploh še kdaj šli na planet, kjer jih čaka skoraj gotova smrt (glede na vse mrtve inženirje, kljub njihovi opremi).
a ne bi bilo normalno, da v 2000 letih vsaj nekdo preveri, če gre vse po planu na LV223.
recimo: Jože se vpraša, ja kje pa je Miha, zakaj se ne oglasi, čaki ga jaz pokličem na LV223, kva dogaja.
Lahko pa tudi, da so res kar izumrli. Morda gre zgolj za neko vojaško ločino, ki je "sovražila" Zemljane, pa teh ni več itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Poldi112 ::
A na to pa niso pomislili, da v vesolju niso sami in da lahko kdo drug skoči gor in potem naprej k njim? Ali pa celo kakšni njihovi teroristi. Da pustiš tako stvar nezaščiteno na enem planetu je nesmiselno.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Gregor P ::
Ker mi bi storili drugače?
No ja, morda bi res "znjukali" vse skupaj
No ja, morda bi res "znjukali" vse skupaj
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Poldi112 ::
Itak. Spomni se slavnega stavka iz Aliens:
Ripley: I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Hudson: Fuckin' A!
Ripley: I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Hudson: Fuckin' A!
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Sarkozy ::
Ils sont fous ces Slovenes!
Poldi112 ::
No, saj to pravim. Je pač prestopil v Michael Bay tabor.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Izi ::
Z denarjem je treba biti zelo previden. Če je kdo spregledal, je ravno ta mesec bankrotirala firma Jamesa Camerona.
Režiser takih uspešnic kot Aliens, Titanic, Avatar in Terminator se je znašel v takih težavah, da njegova firma za specialne efekte Digital Doman, dolguje ne samo milijone ampak na stotine milijonov dolarjev.
Na srečo je bila njegova firma delniška družba in on ni bil največji delničar, tako da James Cameron še ima nekaj denarja in je zaenkrat optimistično obljubil, da bo vseeno do konca izpeljal napovedano trilogijo Avatar. Manjkata še Avatar 2 in Avatar 3.
Kako misli to izpeljati ni nikomur jasno saj je Digital Domain bila gonilna sila franšize Avatar, ki slovi ravno po legendarnih vizualnih efektih za katerimi je stala ta firma, ki jo sedaj ni več. Napovedan je bil še Terminator 5, katerega pa sedaj najverjetneje ne bomo nikoli videli.
Šola za druge režiserje, da lahko en že sam neuspešen projekt ali malo preveč poguma, izniči uspeh cele serije največjih svetovnih uspešnic in gre vse v hipu k vragu.
Režiserji danes upravljajo z več 100 milijonov velikimi zneski in ta denar ni njihov, saj niso Bill Gatesi. Večina si niti ne more predstavljati kako veliki zneski so to.
Režiser takih uspešnic kot Aliens, Titanic, Avatar in Terminator se je znašel v takih težavah, da njegova firma za specialne efekte Digital Doman, dolguje ne samo milijone ampak na stotine milijonov dolarjev.
Na srečo je bila njegova firma delniška družba in on ni bil največji delničar, tako da James Cameron še ima nekaj denarja in je zaenkrat optimistično obljubil, da bo vseeno do konca izpeljal napovedano trilogijo Avatar. Manjkata še Avatar 2 in Avatar 3.
Kako misli to izpeljati ni nikomur jasno saj je Digital Domain bila gonilna sila franšize Avatar, ki slovi ravno po legendarnih vizualnih efektih za katerimi je stala ta firma, ki jo sedaj ni več. Napovedan je bil še Terminator 5, katerega pa sedaj najverjetneje ne bomo nikoli videli.
Šola za druge režiserje, da lahko en že sam neuspešen projekt ali malo preveč poguma, izniči uspeh cele serije največjih svetovnih uspešnic in gre vse v hipu k vragu.
Režiserji danes upravljajo z več 100 milijonov velikimi zneski in ta denar ni njihov, saj niso Bill Gatesi. Večina si niti ne more predstavljati kako veliki zneski so to.
Poldi112 ::
Serenity je bil fenomenalen in je koštal 40M. Pandorum - 33M. Cargo, ki je bil čisto ok, za 5M. Ne rabiš pol miljarde, da posnameš dober film.
Glede Avatarja, glede na imdb:
Budget: $237,000,000 (estimated)
Gross: $2,782,275,172 (Worldwide) (25 November 2011)
Ob takih zaslužkih je propad firme za efekte bolj kot ne posledica slabega managementa. So pač postavili prenizko ceno. Da bi zaradi tega bil ogrožen naslednik je smešno. Z vsakim letom bo tehnika bolj zmogljiva in več konkurence. Pa tudi nobene katastrofe ne bi bilo, če zaradi tega ne bi dobili nadaljevanja štrumfov. Niso bili nek presežek (z izjemo efektov). Razumem pa, da bi jih ti pogrešal.
Glede Avatarja, glede na imdb:
Budget: $237,000,000 (estimated)
Gross: $2,782,275,172 (Worldwide) (25 November 2011)
Ob takih zaslužkih je propad firme za efekte bolj kot ne posledica slabega managementa. So pač postavili prenizko ceno. Da bi zaradi tega bil ogrožen naslednik je smešno. Z vsakim letom bo tehnika bolj zmogljiva in več konkurence. Pa tudi nobene katastrofe ne bi bilo, če zaradi tega ne bi dobili nadaljevanja štrumfov. Niso bili nek presežek (z izjemo efektov). Razumem pa, da bi jih ti pogrešal.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Poldi112 ()
T-h-o-r ::
pandorum meh
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Gregor P ::
Najprej sem hotel napisati:" kaj pa če so inženirji oz. vsaj del njih ugotovili, da je ta črna tekočina v povezavi z njihovo/našo DNA tako nevarna, da so se odločili pobiti vse ljudi, pa še sebe poleg, da nikoli ne bi prišlo do najhujšega? No samomor, jim je skorajda uspel (eden je očitno pač preživel v imenu misije "Zemlja"), ampak pri nas se jim je pač zataknilo." ... samo ne gre, ker sicer nima smisla, da bi želeli to črnilo prepeljati na Zemljo, tako da je druga opcija, "kaj pa, če so nas Zemljane zgolj rabili za dokončno izdelavo biološkega orožja (če je recimo tisti prvi inženir res zgolj nek zapornik) ker so recimo v vojni z neko drugo raso, ki jo še nismo videli (ali pa, recimo predatorji)" ... ali pa nas imajo zgolj za poskusne zajčke na splošno, da pač ne testirajo na sebi, če imajo pa celo "živalski vrt" s praktično enako DNA na Zemlji ...
... pač malo preletavam različne alternative od te, da bili sedaj toliko jezni, ker naj bi mi ubili enega izmed njih itd.
... pač malo preletavam različne alternative od te, da bili sedaj toliko jezni, ker naj bi mi ubili enega izmed njih itd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Poldi112 ::
pandorum meh
Stvar ni nek presežek, je pa povsem gledljiv sci-fi, daleč nad Prometheusom.
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Poldi112 ::
>da so se odločili pobiti vse ljudi, pa še sebe poleg, da nikoli ne bi prišlo do najhujšega?
Čisto kaj bi bilo po tvojem hujšega od tega, da vsi mi in vsi oni izumremo?
Čisto kaj bi bilo po tvojem hujšega od tega, da vsi mi in vsi oni izumremo?
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Gregor P ::
>da so se odločili pobiti vse ljudi, pa še sebe poleg, da nikoli ne bi prišlo do najhujšega?
Čisto kaj bi bilo po tvojem hujšega od tega, da vsi mi in vsi oni izumremo?
Torej govorimo o vesolju, kjer je očitno še mnogo drugih življenjskih oblik z različnimi DNA in recimo, da bi bilo v tem kontekstu najhujše to kar se razvije s pomočjo človeške DNA, xenomorf; ki pa je nevaren prav za vse, ne glede na DNA.
Recimo temu nesebično žrtvovanje v imenu življenja celotnega vesolja.
Ampak to sem itak že ovrgel v komentarju, ki ki citiraš, ker ni logike.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Poldi112 ::
Aja, pardon, tisto si samo naglas razmišljal - zato deluje malo zmedeno :)
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.
Gregor P ::
Tako je, ravno sem si delal kavo, pa sem vmes to napisal
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
FlyingBee ::
tako kot vsa visoko razvita bitja, imajo tudi inžinirji potrebo po zasužnjevanju in moči, tako da so jim ljudje zelo prav prišli ... da bi zavladali vesolju so rabili hrano za aliene, ampak so se ušteli pri kontroliranju le-teh ... predatorji so verjetno njihovi arch-nemesis, vendar bomo morali počakati d o2. dela, kjer se bo še bolj zapletlo ... gamerski studiji že razmišljajo o strategiji podobni Starcraft, kjer bodo te tri rase
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FlyingBee ()
sprasujem ::
Mogoče je pa temu inženjerju-samomorilcu, ki je bil baza za človeka, bilo jasno da so dosegli svoj inženirski biološki maksimum lastne rase (morda je celo ugotovil da so preveč empatije v sebi izgubili), pa je kao recimo naravi prepustil, da izklesa svojo verzijo človeka tokrat z nazaj vrnjeno dušo-srcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sprasujem ()
Invictus ::
Malo čudno bi bilo da bo xenomorph nastal šele s prihodom ljudi, če so pa obstajali že pri Majih in prej. Kar je povedano v Predatorju.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Nikec3 ::
Malo čudno bi bilo da bo xenomorph nastal šele s prihodom ljudi, če so pa obstajali že pri Majih in prej. Kar je povedano v Predatorju.
Ridley se je odločil da bo Predator franšizo ignoriral. In prav je tako.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Izi ::
Alien, Predator in Alien vs. Predator, so 3 ločene franšize z ločenimi zgodbami, katere ne smeš mešati med seboj.
Alien franšiza ima sedaj že 5 delov in Predator ni nikjer niti z besedo omenjen.
Alien (1979)
Aliens (1986)
Alien 3 (1992)
Alien Resurrection (1997)
Prometheus (2012)
Predator franšiza ima 3 dele in Alien ni nikjer niti z besedo omenjen.
Predator (1987)
Predator 2 (1990)
Predators (2010)
Alen vs. Predator franšiza ima 2 dela, tukaj pa skupaj nastopajo tako Alieni kot Predatorji
Alien vs. Predator (2004)
Aliens vs. Predator: Requiem (2007)
Alien franšiza ima sedaj že 5 delov in Predator ni nikjer niti z besedo omenjen.
Alien (1979)
Aliens (1986)
Alien 3 (1992)
Alien Resurrection (1997)
Prometheus (2012)
Predator franšiza ima 3 dele in Alien ni nikjer niti z besedo omenjen.
Predator (1987)
Predator 2 (1990)
Predators (2010)
Alen vs. Predator franšiza ima 2 dela, tukaj pa skupaj nastopajo tako Alieni kot Predatorji
Alien vs. Predator (2004)
Aliens vs. Predator: Requiem (2007)
Gregor P ::
To je res; predator v bistvu ne spada poleg. Če bo, bo verjetno kakšna povsem "nova" rasa.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Pithlit ::
Jaz Pihlit vem kako so delali ta film, ostali nimate pojma kako so ga delali, ker pa sem dobra duša bom to še enkrat ponovila...
Sej si lahko temo prebereš. Celo viri so navedeni.
ker dejansko, če ti je bilo v tem filmu vse takoj jasno in si nemudoma vse razumela ter se ti je zdelo vse tako povezano in izredno logično, resnično izgubljaš čas z nami
Ne... ni mi blo jasno marsikaj. Ampak mene velika vprašanja in ideje ne motijo. Tudi če se ne poda odgovorov nanje.
Life is as complicated as we make it...
Sims ::
@Izi
A ni pri Predator2. Na koncu v vesoljski ladji, ko ima "trofeje" tudi od aliena okostje noter? Ko Danny Glover ubije predatorja? Tak imam v spominu.
LP.
EDIT:
našel:
http://scifi.stackexchange.com/question...
A ni pri Predator2. Na koncu v vesoljski ladji, ko ima "trofeje" tudi od aliena okostje noter? Ko Danny Glover ubije predatorja? Tak imam v spominu.
LP.
EDIT:
našel:
http://scifi.stackexchange.com/question...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sims ()
FlyingBee ::
morali bi najti enega res dobrega režiserja, ki se ne bi podrejal pritiskom producentov in za voljo ZF žanra in POP filmske scene narediti en res dober film, iz katerega bi zlahka nastala trilogija, naslov prvega dela bi bil: Alines Vs. Demons ... če bi imel dovolj denarja bi najel odvetnike Appla in tožil v bližnji prihodnosti producente filma z mojo idejo :-) NOT
Sarkozy ::
extra feature na DVD-ju Prometheus - avdio komentar (Damon Lindelof & Jon Spaihts)
Producentski rez na scenariju je bil že v PRE-produkciji ogromen!
Spodaj lahko preberete hitri povzetek:
• Ime za vesoljsko ladjo (Prometheus) je bilo v začetku mišljeno, "Magellan".
• Začetna sekvenca je bila mišljena mnogo daljša, prikazuje skupino Inženirjev, ki se pogovarjajo v svojem proto-jeziku.
• Ena scena je bila umaknjena zaradi finančnih razlogov, v kateri odprava s podmornico odkrije potopljeno mesto v Sredozemlju, kjer najdejo velikansko tablo na kateri je prikazan zemljevid osončja. V eni verziji scenarija je vključeno tudi arheološko izkopavanje na Marsu, kjer odkrijejo podobne ruševine kot na Zemlji.
• V nekaterih Spaihts-ovih osnutkih, gresta Holloway and Shaw obiskati Weyland-a na vesoljsko postajo v zemljini orbiti, v njegovo privat rezidenco. Drugi osnutek vključuje njuno potovanje na Mars (terraforming), kjer obiščeta Weyland-a.
• Jon Spaihts si je zamislil Holloway-a kot starejšo osebo, mnogo starejšo od Shaw. Shaw naj bi bila študentka. Holloway pa njen profesor na faksu.
• Ena scena je bila umaknjena, kjer Milburn odkrije majhne črve in razlaga drugim, kako pomembno odkrije je to. Lindelof omeni, da bi ta prizor pojasnil zakaj je bil pozneje tako razburjen ko sreča Hammerped-a.
• V Spaihts-ovi verziji scenarija, se Holloway po raziskovanju piramid zbudi z Facehugger-jem. Okužen je z Alien-om. Alien bruhne iz Holloway-a med ljubljenjem z Shaw.
• V zgodnjem osnutku Jon Spaihts-a, je tudi prizor, kjer Alien-u uspe uiti iz »med-kabine«, ko Shaw izvaja carski rez. Shaw ostane v kabini, in medtem ko dobiva šive, zaspi. Ko se zbudi, lahko opazuje skozi steklo kabine, kako Alien raste. 8 ur pozneje Alien zraste v svojo polno velikost. Shaw potem opazuje skozi steklo kako Alien zverinsko pobija člane posadke, ki jo pridejo rešit.
• Lindelof omenja tudi 2 strani dialoga med David-om in Inženirjem.
• V Spaihts-ovem osnutku, zadnji Inženir umre že na pilotskem sedežu. Takrat je že okužen in nosi Chestburster-ja. Alien izbruhne iz njega, ko »rogljiček« že vzleti, kar povzroči, da iztiri iz poti in s tem omogoči Prometheusu, da se zaleti vanj. Shaw se uspe katapulirati iz Prometheusa tik pred eksplozijo. Tudi Alien nekako pride ven iz »Rogljička« in v zadnjem prizoru začne loviti Shaw, konec filma...
Producentski rez na scenariju je bil že v PRE-produkciji ogromen!
Spodaj lahko preberete hitri povzetek:
• Ime za vesoljsko ladjo (Prometheus) je bilo v začetku mišljeno, "Magellan".
• Začetna sekvenca je bila mišljena mnogo daljša, prikazuje skupino Inženirjev, ki se pogovarjajo v svojem proto-jeziku.
• Ena scena je bila umaknjena zaradi finančnih razlogov, v kateri odprava s podmornico odkrije potopljeno mesto v Sredozemlju, kjer najdejo velikansko tablo na kateri je prikazan zemljevid osončja. V eni verziji scenarija je vključeno tudi arheološko izkopavanje na Marsu, kjer odkrijejo podobne ruševine kot na Zemlji.
• V nekaterih Spaihts-ovih osnutkih, gresta Holloway and Shaw obiskati Weyland-a na vesoljsko postajo v zemljini orbiti, v njegovo privat rezidenco. Drugi osnutek vključuje njuno potovanje na Mars (terraforming), kjer obiščeta Weyland-a.
• Jon Spaihts si je zamislil Holloway-a kot starejšo osebo, mnogo starejšo od Shaw. Shaw naj bi bila študentka. Holloway pa njen profesor na faksu.
• Ena scena je bila umaknjena, kjer Milburn odkrije majhne črve in razlaga drugim, kako pomembno odkrije je to. Lindelof omeni, da bi ta prizor pojasnil zakaj je bil pozneje tako razburjen ko sreča Hammerped-a.
• V Spaihts-ovi verziji scenarija, se Holloway po raziskovanju piramid zbudi z Facehugger-jem. Okužen je z Alien-om. Alien bruhne iz Holloway-a med ljubljenjem z Shaw.
• V zgodnjem osnutku Jon Spaihts-a, je tudi prizor, kjer Alien-u uspe uiti iz »med-kabine«, ko Shaw izvaja carski rez. Shaw ostane v kabini, in medtem ko dobiva šive, zaspi. Ko se zbudi, lahko opazuje skozi steklo kabine, kako Alien raste. 8 ur pozneje Alien zraste v svojo polno velikost. Shaw potem opazuje skozi steklo kako Alien zverinsko pobija člane posadke, ki jo pridejo rešit.
• Lindelof omenja tudi 2 strani dialoga med David-om in Inženirjem.
• V Spaihts-ovem osnutku, zadnji Inženir umre že na pilotskem sedežu. Takrat je že okužen in nosi Chestburster-ja. Alien izbruhne iz njega, ko »rogljiček« že vzleti, kar povzroči, da iztiri iz poti in s tem omogoči Prometheusu, da se zaleti vanj. Shaw se uspe katapulirati iz Prometheusa tik pred eksplozijo. Tudi Alien nekako pride ven iz »Rogljička« in v zadnjem prizoru začne loviti Shaw, konec filma...
Ils sont fous ces Slovenes!
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: gzibret ()
imagodei ::
Skratka, sumi se potrjujejo: zgodba je nelogična, ker so jo zmašili in pokrpali skupaj, kolikor se je dalo, da so jo spravili v neke okvire. Verjetno finančne, ker gledalci smo že pokazali, da za dobre filme znamo zdržat na sedežih tudi dlje: Avatar (sicer ni dober, je pa bistveno boljši od videne verzije Prometeja) je dolg 162 min, vsi trije deli LOTR so dolgi cca 180 minut...
Posledično vidimo, da Holivud vidi prihodnost v lepi fasadi, briga jih pa za zgodbo. Glavno, da priteka denar. Je pa zanimivo, da tudi keša polni režiserji, scenaristi in producenti, nimajo toliko hrbtenice, da bi udarili po mizi. Vonj denarja je vseeno premočan. Tle bi vsaj režiser moral udarit po mizi in rečt, da se pod tako skrpucalo ne bo podpisal.
In nenazadnje, po reakcijah širokih množic - vidimo, da ima Holivud prav. Folk je načeloma navdušen nad filmom, čeprav nam je bilo, relativno ozki skupini še prisebnih gledalcev, že od vsega začetka jasno, da nas s Prometejem nekdo hoče pripeljat žejne čez vodo.
Potrjuje se moja trditev, da ste gledalci načeloma zadovoljni, če so v filmu 3 eksplozije in dve lepi dekleti, ki pokažeta mal oblin.
Posledično vidimo, da Holivud vidi prihodnost v lepi fasadi, briga jih pa za zgodbo. Glavno, da priteka denar. Je pa zanimivo, da tudi keša polni režiserji, scenaristi in producenti, nimajo toliko hrbtenice, da bi udarili po mizi. Vonj denarja je vseeno premočan. Tle bi vsaj režiser moral udarit po mizi in rečt, da se pod tako skrpucalo ne bo podpisal.
In nenazadnje, po reakcijah širokih množic - vidimo, da ima Holivud prav. Folk je načeloma navdušen nad filmom, čeprav nam je bilo, relativno ozki skupini še prisebnih gledalcev, že od vsega začetka jasno, da nas s Prometejem nekdo hoče pripeljat žejne čez vodo.
Potrjuje se moja trditev, da ste gledalci načeloma zadovoljni, če so v filmu 3 eksplozije in dve lepi dekleti, ki pokažeta mal oblin.
- Hoc est qui sumus -
Gregor P ::
Upam, da ne boš presenečen, ko boš zvedel, da so enako hudo krpali tudi prvotno Alienovo zgodbo ... glede na to, kako presenečen si, da je ameriški film narejen za polnjenje "hollywoodskih žepov".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
imagodei ::
@Gregor P,
ti si že itak dokazal, da A) nimaš pojma o projektnem delu, kamo-li nastajanju katerega koli filma, kamo-li o nastajanju original Aliena; in B) da si nekorekten in nepošten sogovornik, ki ne ve, kdaj je treba nehat in priznat zmoto, ampak se namesto tega izvija in preobrača pozornost na nepovezane reči.
Tako da, te ne jemljem resno, tvoje besedičenje itak nima nobene teže.
ti si že itak dokazal, da A) nimaš pojma o projektnem delu, kamo-li nastajanju katerega koli filma, kamo-li o nastajanju original Aliena; in B) da si nekorekten in nepošten sogovornik, ki ne ve, kdaj je treba nehat in priznat zmoto, ampak se namesto tega izvija in preobrača pozornost na nepovezane reči.
Tako da, te ne jemljem resno, tvoje besedičenje itak nima nobene teže.
- Hoc est qui sumus -
FlyingBee ::
Michael Bay vsaj s ponosom pokaže v katero smer gre, Scott pa ga že serje, mogoče je z Alien-om takrat navdušil, čeprav je bil luknjast, vendar so bili popolnoma drugačni časi
Prometej je zares Mindfu*k zadeva za tiste, ki si ne morejo priznati poraznega dejanja Ridley-a, za vse druge pa je pravi Mindfu*k tukaj na forumu nastal s strani teh podležev in zagovornikov :-)
Prometej je zares Mindfu*k zadeva za tiste, ki si ne morejo priznati poraznega dejanja Ridley-a, za vse druge pa je pravi Mindfu*k tukaj na forumu nastal s strani teh podležev in zagovornikov :-)
Gregor P ::
@Gregor P,
ti si že itak dokazal, da A) nimaš pojma o projektnem delu, kamo-li nastajanju katerega koli filma, kamo-li o nastajanju original Aliena; in B) da si nekorekten in nepošten sogovornik, ki ne ve, kdaj je treba nehat in priznat zmoto, ampak se namesto tega izvija in preobrača pozornost na nepovezane reči.
Tako da, te ne jemljem resno, tvoje besedičenje itak nima nobene teže.
Neverjetno koliko sovraštva je v tebi, da si že kar domišljaš zadeve. In to zgolj zaradi enega filma?!?
Ampak vseeno, nekorektnosti in nepoštenosti mi nikakor ne moreš očitati, ker tega nisi utemeljil niti z eno samo besedo, medtem ko sem jaz moje argumente podkrepil s citati in viri.
Zato tudi nadaljujem z naslednjim citatom v podkrepitev mojega argumenta glede prvotne zgodbe Aliena:
It was a bone skeleton of a story then. Really terrible. Just awful. You couldn't give it away. It was amateurishly written, although the central idea was sound. Basically, it was a pastiche of Fifties movies. We—Walter Hill and I—took it and rewrote it completely, added Ash and the robot subplot. We added the cat, Jones. We also changed the characters around. We fleshed it out, basically. If we had shot the original O'Bannon script, we would have had a remake of IT! THE TERROR FROM BEYOND SPACE.(Vir: Cinefantastique)
P.S.: Vsekakor pa ne trdim, da sem sem strokovnjak za projektna dela pri filmih, ali se vsaj ne spomnim na tem forumu, da bi se kdaj hvalil, da sem kdajkoli sodeloval pri kakšnem nastajanju filma, kaj šele Alienu; le toliko v vednost.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
imagodei ::
Gregor P> "Zato tudi nadaljujem z naslednjim citatom v podkrepitev mojega argumenta glede prvotne zgodbe Aliena"
Kot že tolikokrat doslej, spet kažeš svojo popolno funkcionalno nepismenost, nerazumevanje angleškega jezika in pa skrajno nekorekten odnos do sogovornikov.
Iz tega citata seveda NI razvidno tisto, kar si me želel prepričat malo prej, namreč:
Ne, iz citata sta razvidni dve zadevi:
- da je bila predloga za scenarij sranje in da jo je "projektni team" oz. filmska ekipa razvijala ter dodelala
- da je bila končna verzija boljša od original O'Bannonove.
Povsem nasprotno pa tistle tvoj navedek, ki sem ga prilepil, trdi da je Alien šel skozi podobno krnjenje scenarija v preprodukciji in v krajšanje v postprodukciji kakor Prometheus, kar enostavno ni res! Aliena so dodelovali, predlogo so izboljšali, dodajali like ipd. Prometeja pa so, iz očitno solidnega scenarija, večkrat skrajšali, iz njega izpustili pomembne dele zgodbe, ubirali nelogične bližnjice - v postprodukciji pa izrezali še za pol ure materiala že tako luknjasti zgodbi.
Gregor P> "Ampak vseeno, nekorektnosti in nepoštenosti mi nikakor ne moreš očitati, ker tega nisi utemeljil niti z eno samo besedo, medtem ko sem jaz moje argumente podkrepil s citati in viri."
Če misliš, da en sam tvoj citat in/ali vir podkrepi tvoje argumente (npr. tegale, da so Aliena enako zjebali kot Prometeja, ali pa tisto, o čemer sva debatirala pred par dnevi, da so po tvoje menda Xenomorpha ustvarjalci gladko ukradli Gigerju), potem si seveda nekorekten in nepošten; ali pa enostavno ne razumeš angleško oz. si na sploh funkcionalno nepismen.
Sicer pa res grdo od mene, da te kar tako pavšalno obtožujem nesramnosti. Kako gre že tisti rek? "Never attribute to malice..."
Kot že tolikokrat doslej, spet kažeš svojo popolno funkcionalno nepismenost, nerazumevanje angleškega jezika in pa skrajno nekorekten odnos do sogovornikov.
Iz tega citata seveda NI razvidno tisto, kar si me želel prepričat malo prej, namreč:
... boš zvedel, da so enako hudo krpali tudi prvotno Alienovo zgodbo ...
Ne, iz citata sta razvidni dve zadevi:
- da je bila predloga za scenarij sranje in da jo je "projektni team" oz. filmska ekipa razvijala ter dodelala
- da je bila končna verzija boljša od original O'Bannonove.
Povsem nasprotno pa tistle tvoj navedek, ki sem ga prilepil, trdi da je Alien šel skozi podobno krnjenje scenarija v preprodukciji in v krajšanje v postprodukciji kakor Prometheus, kar enostavno ni res! Aliena so dodelovali, predlogo so izboljšali, dodajali like ipd. Prometeja pa so, iz očitno solidnega scenarija, večkrat skrajšali, iz njega izpustili pomembne dele zgodbe, ubirali nelogične bližnjice - v postprodukciji pa izrezali še za pol ure materiala že tako luknjasti zgodbi.
Gregor P> "Ampak vseeno, nekorektnosti in nepoštenosti mi nikakor ne moreš očitati, ker tega nisi utemeljil niti z eno samo besedo, medtem ko sem jaz moje argumente podkrepil s citati in viri."
Če misliš, da en sam tvoj citat in/ali vir podkrepi tvoje argumente (npr. tegale, da so Aliena enako zjebali kot Prometeja, ali pa tisto, o čemer sva debatirala pred par dnevi, da so po tvoje menda Xenomorpha ustvarjalci gladko ukradli Gigerju), potem si seveda nekorekten in nepošten; ali pa enostavno ne razumeš angleško oz. si na sploh funkcionalno nepismen.
Sicer pa res grdo od mene, da te kar tako pavšalno obtožujem nesramnosti. Kako gre že tisti rek? "Never attribute to malice..."
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
JohanP ::
Kako je v to temo sploh uletel Michael Bay? Režiral ni niti enega podobnega filma. in če že - potem manjkata še M. Night Shyamalan in pa Mel Gibson.
"Say what you want about Mel Gibson, but the son of a bitch knows story structure."
"Say what you want about Mel Gibson, but the son of a bitch knows story structure."
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Alien 5 (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 17166 (7502) | oo7 |
» | Alien: Awakening (strani: 1 2 )Oddelek: Sedem umetnosti | 16730 (10346) | oo7 |
» | Kaze film Prometheus resnico?Oddelek: Loža | 8308 (6257) | Kamran |