Prijavi se z GoogleID

» »

Hofer ponudba

Hofer ponudba

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 163 164 165 166 167 ... 173

Cveto ::

ksz...

Pa saj ni problema. Dobil si ključ iz prejšnje serije, ki je imel (za to serijo pravilno) ceno 19,99. Ključek vrneš in vzameš enega iz novejše serije.

Ključek se morda tebi zdi isti, a ima verjetno res drugo kodo in prodajalci v Hoferju niti ne smejo niti ne morejo dati "popusta", tudi če se nekaj praktično enakega zdaj prodaja po nižji cen. Lahko pa so ti probali stari ključek "poturiti". V vsakem primeru je možna (in edina) rešitev menjava, glede česa pa Hofer ne komplicira. Hofer je pač velika in posledično tako "zbirokratizirana" firma, da drugače ne gre.
i7-3770@4.3ghz, Asrock Fatal1ty p67, MSI GTX 1060 GamingX 6GB

miko22 ::

Se strinjam, ker če bomo pustili natege, nas bodo na koncu vsi nategovali, ker se jim bo zdelo da itak se folku ne da ukvarjat s tem.
Jaz tudi iz principa se zbunim, da preprečim prihodnje poskuse

perci ::

No, vi mavrični bojevniki. Če se v Hoferju borite za moje pravice, vam sporočam, da ni treba.

facepalm ::

Kako vas ni sram, da se ne pustite nategniti za 5€. Pa sej to ni niti 6€!
/s

fosil ::

perci je izjavil:

No, vi mavrični bojevniki. Če se v Hoferju borite za moje pravice, vam sporočam, da ni treba.

Klasična slovenceljska mentaliteta.
Bodi tiho in požri nateg.
O tem je veliko pisal že Mazzini.
Kar je tudi razlog da pri nas uspevajo nateguni vseh vrst.
Tako je!

perci ::

Ja, prodajalka je dala 5 eur v žep...oh wait...ni. Na računu je tista cena, ki je bila plačana. Robo lahko vrneš in dobiš denar nazaj v celoti....

No, genialci, dejte mi razložit, kakšen scam to hofer fura....res me zanima.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

tikitoki ::

Druga cena na racunu, kot v vitrini, je nateg.

butch3r ::

sicer se strinajm s percijem, pač vrneš in greš dalje, ker ni vredno časa saj prodajalko še bolj BK za vse skup...

dejansko pa če imajo pod izdelkom ceno, morajo izdelek po taki ceni prodati.

fikus_ ::

Sem imel podoben primer v drugi trgovini za drugo stvar. Plačal sem nižjo ceno, ki je bila napisana na artiklu in ne tisto, ki so jo hoteli računati na blagajni! Poslovodja trgovine se je opravičil za zmedo, trgovko pa poslal popravite ni.
Zaradi 5€ ne bo nihče bankrotiral ali obogatel, gre za princip, kar je napisano ob artiklu, to velja! Če nimate toliko jajc, da opozorite na napako, pač plačajte, saj je vaš denar!

perci ::

Ja, sej mas prav, vendar je slo tudi v tvojem primeru za napako, ne za nateg. tako kot tudi v aktualnem primeru.

Matko ::

@Perci
nekoristen si


Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot)
26. člen
Podjetje mora za blago oziroma storitve, ki jih ponuja, vidno označiti ceno, ki vključuje davek na dodano vrednost v primeru, da je podjetje zavezanec za davek na dodano vrednost.
Cena blaga oziroma storitve mora biti označena v eurih.
Podjetje mora upoštevati označene cene.



Pravilnik o načinu označevanja cen blaga in storitev

6. člen

Cena izdelkov mora biti označena na izdelku.

Cena se lahko označi tudi na enega od naslednjih načinov, vendar tako, da ne obstoja možnost zamenjave s ceno drugega blaga:

- na polici, kjer je izdelek nameščen,

- na izvirni embalaži izdelka,

- v obliki cenika,

- v katalogu,

- na nek drug ustrezen način.

7. člen

Cene izdelkov, ki so označene na polici, morajo biti označene pred, pod ali nad izdelkom z imenom izdelka.

Pri istovrstnih izdelkih z različno neto težo ali z različno prostornino, mora biti na oznaki cene poleg imena izdelka tudi navedba neto teže ali prostornine.

Za izdelke, ki se ne nahajajo v prodajalni, se cene lahko označijo s cenikom ali s katalogom, ki morata biti potrošniku dostopna.

8. člen

Označitev cen v skladu s 6. in 7. členom mora biti nedvoumna, lahko prepoznavna, čitljiva in za potrošnika na vidnem in dosegljivem mestu.

Cena je nedvoumno označena, če je ni možno zamenjati s ceno drugega blaga, ki se nahaja v neposredni soseščini.


Kadar je cena med blagajno in vitrino različna, se upošteva cena na polici.

Ampak trik je tukaj:
Verjetno je bila na polici še cena, iz kakšne starejše akcije. Naj avtor pogleda na EAN kodi obeh cen.
Če je tako, je napaka trgovine, da ni nedvoumno označila prodajnega artikla.

NAUK: Glejte trgovki pod prste (na zaslon)

OSEBNO MNENJE: Vse skupaj je škoda časa, ker je bilo že v eni drugi temi ugotovljeno, da so tile ključki totalno zanič.

perci ::

kaj sem nekoristen...pisete, da je slo za nateg, ceprav evidentno ni slo. ce bi slo za nateg, ravnas drugace kot ce gre za napako, ane?

fosil ::

A se bomo šli semantiko? Kaj pa če ni bila napaka, ampak zmota?
Če bi šlo za napako, bi se po opozorilu opravičili in vrnili denar.
V tem primeru pa so strošek svoje napake prevalili na kupca, kar je nateg.
Kajti tudi po opozorilu, ko so tudi sami ugotovili svojo napako, kupcu denarja niso vrnili.

Po tvoji logiki pa bi morali kupci nositi stroške napak, ki jih trgovci naredijo nenamerno.
Tako je!

bajsibajsi ::

fosil je izjavil:

A se bomo šli semantiko? Kaj pa če ni bila napaka, ampak zmota?
Če bi šlo za napako, bi se po opozorilu opravičili in vrnili denar.
V tem primeru pa so strošek svoje napake prevalili na kupca, kar je nateg.
Kajti tudi po opozorilu, ko so tudi sami ugotovili svojo napako, kupcu denarja niso vrnili.

Po tvoji logiki pa bi morali kupci nositi stroške napak, ki jih trgovci naredijo nenamerno.


Tocno tako. Prvotni pripetljaj kaj lahko prepisemo malomarnosti. Ali da se lepse slisi - zmoti. Saj je verjetno tezko pricakovati, da blagajnicarka, zlasti ob hitrem tempu, ki ga imajo, vestno preverja vsako skenirano vrednost. Kljub temu, da, kot sem ze omenil, sem izrecno poudaril, kaj zelim imeti oz. kaj kupujem: "64 GB USB kljucek, ki je v vitrini za 14.99 eur". Tisti, ki ste v Hoferju ze kupovali (tehnicne izdelke) veste, da vas prodajalci skoraj vedno povprasajo, kaj tocno kupujete, kar razumem (saj sami ob vsej spreminjajoci se ponudbi in moznem pomanjkanju tech znanja, ne morejo vsega poznati in vedeti na pamet). Torej, OK, pride do zmote. No big deal. Se zgodi.

Pomembno pa je kaksen pristop vpleteni zavzamejo po tem in kako ponudniki obravnavajo svoje stranke. Ter kako resujejo neljube pripetljaje. Se zlasti, kadar so dejansko sami naredili napako, s katero so oskodovali kupca. Meni npr. je, bolj ali manj, jasno, kako zadeve v Hoferju funkcionirajo, kaksen pravice imajo stranke ter kaksne poprodajne storitve Hofer nudi (npr. vracilo v roku 2 mesecev). Zdaj si pa predstavljajte random osebo, npr. svojo mamo, ki gre prvic v Hofer in zeli, takisto prvic, kupiti USB kljucek za vas; za sinovo novoletno darilo. Nikoli prej ni kupila usb kljucka, razen razlicne "id stevilke" imajo enake specifikacije ter tudi vizualno izgledajo enako (vkljucno z enako embalazo), cena je jasno zabelezena oz. razvidna. Nato pa ugotovi, da so ji zaracunali drugacen, visji, znesek.
Kot sem omenil, prvotni pripetljaj ni sporen. Se pac zgodi, vsi delamo napake. To, da sem sel pa nazaj, povsem prijazno razlozil situacijo, pokazal original racun, ki je bil izstavljen istega dne, v isti poslovalnici, le par ur nazaj in prakticno ne dobil nikakrsne pozitivne moznosti za ugodno resitev, pa enostavno ne moremo spregledati, ker to ni OK. Preprosno NI OK! Razlagam tam pred polno blagajno, za menoj vrsta cakajocih ljudi in ti poslovodkinja vehementno rece, da ne morejo nic, saj se stevilka ne ujema bla bla... Kot da sem par ur nazaj sam vzel artikel iz predala pri njihovi blagajni. Skratka pustila me je samega s tezavo, ki so jo povzrocili oni! Iskreno verjamem, da bi se Hofer lahko v konkretnem primeru precej bolje izkazal in majhen zaplet resil v prid stranki.

Tezko je brati forumske trotle (vkljucno z moderatorjem), ki s svojimi objavami o mavricnih bojevnikih ne prispevajo nicesar koristnega in ne doprinesejo nic pozitivnega temi.

butch3r ::

OK, zmagal si!

zgoraj imaš zapisane člene po katerih se slikcuj v bodoče pa ti bodo vrnili 5€

Kolega v mullerju sploh ni vedel za to zadevo... hotel kupiti eno igračo za otroka, ker se mu je zdela zelo poceni (cena v vitrini pod artiklom), na blagajni je bila ×3, pokliče prodajalka poslovodjo, ki je povedala pradajalki naj gre popravit ceno, kupcu pa zaračuna po ceni, ki je bila označena.

Kdor pozna pravila se tako vede, kdor ne, pač ne... Če pa koga opozoriš na to, se bo pač moral prilagoditi.

dejstvo pa je, da so te zadnje generacije hofer ključkov zanič, za 15 ali 20€ :p

jocoj ::

Kakšne traparije pa so tole. Valjda ti ne more dati 5 EUR nazaj, če ima izdelek drugo kodo. Zaradi tega lahko izgubi službo. Rečeš, da hočeš denar nazaj in ga boš tudi v trenutku dobil. Napake pa dogajajo povsod zato pa pogledaš račun, ko greš iz štacune.

podviz ::

Okapi ::

Cena je ugodna, garancija je 3 leta, pere in suši pa verjetno enako kot vsi drugi, bolj ali manj.;)

matobeli ::

S tem da pri beli tehniki je 3 leta od hofra kar malo premalo.

Za tako ceno bo verjetno kar OK.

max00slo ::

Je pa vseeno več kot pri standard Indesit garanciji (24m) :)
Si non confectus, non reficiat.

Okapi ::

Indesit je drugače kar priznana italijanska firma, v večinski lasti Whirlpoola. A delajo pralno-sušilne stroje oni, ali pa je to kakšen OEM turški, kitajski (ali mogoče celo slovenski?) izdelek, pa pojma nimam.

zavajon ::

Jaz imam podobnega, le brez displaya. Moti me to, da ne vidiš, v kateri fazi pranja je. Najbolj pa me moti to, da je po 2 letih in 14 dneh šel ležaj :|

-žiga- ::

MEDION Prenosni računalnik MEDION(R) AKOYA(R) E6246

Ali je ta prenosnik primeren za pisarniško uporabo in ima zadovoljiv P/P?

hojnikb ::

za takšen denar rajše kaj z i3 ali ryzen3
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

perci ::

npr?

miko22 ::

Pred časom je bil v Hoferju usnjeni pisarniški stol. Je ga kdo naročil?

Messiah ::

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Hipatija ()

scipascapa ::

mi smo vedno papki.

MaterVola ::

Očitno carinijo na Karavankah :)

hojnikb ::

damn, tole je pa kr razlika.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

mat xxl ::

Pokvarjenci 100 eur dražje za nas neumne balkance. Bojkotirajmo Hofer !!!

Matej_K ::

Messiah je izjavil:

Zanimiva ponudba >:D


https://www.hofer.si/sl/posebna-ponudba...

https://mein.hofer.at/liefert/ROMEO-EXC...


Na hitro pogledal, naša je boljša, naša je zaprta...kaj če ti kletka k je odprta :-)
... .. .

hojnikb ::

mat xxl je izjavil:

Pokvarjenci 100 eur dražje za nas neumne balkance. Bojkotirajmo Hofer !!!

ali se pa zapelješ v avstrijo in nardiš še en izlet.
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 16GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Messiah ::

Matej_K je izjavil:

Messiah je izjavil:

Zanimiva ponudba >:D


https://www.hofer.si/sl/posebna-ponudba...

https://mein.hofer.at/liefert/ROMEO-EXC...


Na hitro pogledal, naša je boljša, naša je zaprta...kaj če ti kletka k je odprta :-)


100 evrov je vredno že samo to, da so spremenili vrstni red slik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Messiah ()

Ahim ::

Matej_K je izjavil:

Messiah je izjavil:

Zanimiva ponudba >:D
https://www.hofer.si/sl/posebna-ponudba...

https://mein.hofer.at/liefert/ROMEO-EXC...

Na hitro pogledal, naša je boljša, naša je zaprta...kaj če ti kletka k je odprta :-)

Ja, ampak pri avstrijski dobis psa, ki jo vahta?

bajsibajsi ::

Messiah je izjavil:

Zanimiva ponudba >:D


https://www.hofer.si/sl/posebna-ponudba...

https://mein.hofer.at/liefert/ROMEO-EXC...


Ne morejo imeti Avstrijci nasih visokih cen s svojim nizkim standardom. Mi, ki smo druga Svica.

Stari maček ::

mat xxl je izjavil:

Pokvarjenci 100 eur dražje za nas neumne balkance. Bojkotirajmo Hofer !!!

Ni kriv Hofer ampak tisti, ki jih voliš...

Ales ::

Ker bi po tvojem morale biti cene uravnavane s strani države?

Hofer bi na tole kletko lahko nalimal ceno 1000 EUR, če bi hotel, in s tem ne bi kršil prav nobenega zakona. Kakor ga tudi ti ne kršiš, če ne kupiš oz. če kupiš kje drugje.
https://modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

Messiah ::

V Avstriji trgovine ob nedeljah ne obratujejo, zato je cena temu primerna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Messiah ()

scipascapa ::

zavajon ::

Stari maček je izjavil:

Ni kriv Hofer ampak tisti, ki jih voliš...

Hočeš reči, da tisti, ki jih volimo, določajo cene v Hoferju?

Master_Yoda ::

Heh sem jim poslal se to Messiah-ovo primerjavo. Me zanima ce jih skrbijo kaj tile katalogi kjer je to tako vidno, ali bo kmalu avtomatski redirect zrihtan da vec avstrijskih cen videti nebos mogel (razen preko VPNja). Verjetno ne ker folk tega ne gre iskati razen mogoce ob kaksnih novicah.
Dovie'andi se tovya sagain.

AgiZ ::

Master_Yoda je izjavil:

Heh sem jim poslal se to Messiah-ovo primerjavo. Me zanima ce jih skrbijo kaj tile katalogi kjer je to tako vidno, ali bo kmalu avtomatski redirect zrihtan da vec avstrijskih cen videti nebos mogel (razen preko VPNja). Verjetno ne ker folk tega ne gre iskati razen mogoce ob kaksnih novicah.

Si pa priden, da jim pomagaš "izboljšati uporabniško izkušnjo".

Zvezdica27 ::

kdo je rekel, da v A trgovine v nedeljo ne delajo? Delajo, vsako nedeljo, med 16-18h ponavadi. Ali pa še dlje. Odvisno je samo od trga. In v njihovih prodajalnah ne vidiš čemernih fac.

zz

Messiah ::

Ne nabijaj.

While Austrian law requires most stores in Vienna to lock their doors on Sundays and holidays, there are a few exceptions allowed.


The Necessities

Groceries and convenience stores:
If you have run out of bread or just need something quick for an unplanned dinner, supermarkets at major train stations, the airport and the General Hospital (AKH) are open. Beware: The checkout lines are punishingly long and the law forbids the sale of certain products, such as cleaning supplies. Alternatively, convenience stores attached to gas stations are usually less busy and carry the staples.


https://metropole.at/guide-to-shopping-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Messiah ()

kurjač ::

@scipascapa - to je eden izmed komentarjev

@duuudeee 14:56 19.FEBRUAR 2019.
To pa so laži, delate celo novico na podlagi Facebook objave - sem imel oba letaka v roki in se tega na tej sliki s Facebook ne vidi - parfum na slovenskem letaku je 50ml, med tem ko je na avstrijskem 30ml in od tod razlika v ceni.

Messiah ::

kurjač je izjavil:


To pa so laži, delate celo novico na podlagi Facebook objave - sem imel oba letaka v roki


Najdi razliko:



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Messiah ()

jocoj ::

Brezplačna dostava v SLO

Messiah ::

jocoj je izjavil:

Brezplačna dostava


Tudi avstrijski hofer ima brezplačno dostavo.

hojnikb je izjavil:

mat xxl je izjavil:

Pokvarjenci 100 eur dražje za nas neumne balkance. Bojkotirajmo Hofer !!!

ali se pa zapelješ v avstrijo in nardiš še en izlet.


Pa še na večerjo greš lahko z denarjem, ki ti ostane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Messiah ()

DrSergioDJ ::

Messiah je izjavil:

kurjač je izjavil:


To pa so laži, delate celo novico na podlagi Facebook objave - sem imel oba letaka v roki


Najdi razliko:





Govori se o razliki na Mueller katalogih, kjer so različne vsebine parfuma, folk pa takoj paniko dela, da je duplo dražje..
...
strani: 1 ... 163 164 165 166 167 ... 173