Forum » Mobilne tehnologije » Nokia C6-01 ali Samsung Galaxy Ace S5830
Nokia C6-01 ali Samsung Galaxy Ace S5830
pavlin666 ::
Prosim za pomoč pri izboru. Predvsem me zanima kako se obnese resolucija ekarna na Samsungu? Ima že kdo kakšne izkušnje?
FiDeK ::
Imam Galaxy 3, ki ima še nižjo resolucijo kot tvoj. Meni osebno se ne zdi moteče, nekateri pa precej jamrajo glede resolucije. Najbolje, če lahko vidiš kje v živo.
sash69 ::
Kar se Galaxy Ace tice, sem malo izkusenj z njim opisal v tej temi - HTC Wildfire vs. LG Optimus One
Meni osebno se resolucija na Ace-u ne zdi slaba, moras pa v obzir vzeti to, da sam nisem zahteven uporabnik (zato sem tudi sam posegel po mid-range telefonu ;) ) ter da je to moj prvi smartphone po ultra-staremu Sony Erricsson K700i. :P V glavnem...niti malo mi ni žal, ob nakupu sem pa gledal predvsem na to, da ima telefoncek Android - velika izbira aplikacij, personalizacija, in ker sem sam tudi programer - da bi mogoče kdaj ko mi bo dolgčas tudi sam razvil kakšno aplikacijo zase. :)
Meni osebno se resolucija na Ace-u ne zdi slaba, moras pa v obzir vzeti to, da sam nisem zahteven uporabnik (zato sem tudi sam posegel po mid-range telefonu ;) ) ter da je to moj prvi smartphone po ultra-staremu Sony Erricsson K700i. :P V glavnem...niti malo mi ni žal, ob nakupu sem pa gledal predvsem na to, da ima telefoncek Android - velika izbira aplikacij, personalizacija, in ker sem sam tudi programer - da bi mogoče kdaj ko mi bo dolgčas tudi sam razvil kakšno aplikacijo zase. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri mobitel za cca. 200EUR na Orto Smart ali Mingl 17Oddelek: Kaj kupiti | 3006 (2554) | Wofk |
» | Galaxy Ace (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 12305 (11226) | BOCo. |
» | Kateri mobitel v rangu Galaxy Ace-a se še splača?Oddelek: Kaj kupiti | 10586 (9905) | mokasin |
» | Samsung Galaxy Ace vs HTC DesireOddelek: Mobilne tehnologije | 4969 (4417) | sash69 |