» »

Se naj učim OpenGL ali Dark GDK

Se naj učim OpenGL ali Dark GDK

Mozi 111 ::

Znam že kar nekaj C++-a in imam Dev-C++ ter Microsoft Visual C++ 2008. Zdaj pa bi rad naredil kakšen program, ki kaj "display-a" ali kakšno preprosto igro (zame, ali pa, ko se naučim dovoj, splitscreen če pride še kak prijatelj). Zanima me, ali naj "update-am" Visual C++ na 2010 in dodam še Glut in OpenGL, ali uporabim "Dark GDK" za katerega sem slišal po internetu in deluje z 2008, ali pa kaj tretjega?
  • spremenil: Senitel ()

Senitel ::

Ni ti treba delat update na VC 2010, čeprav ravno škodilo tudi nebi. OpenGL headerji in knjižnice že pridejo zraven, glut moraš poiskat posebej. Če se misliš ob vsem skupaj še kaj naučit, potem vzemi direkt OpenGL ali D3D11. Sicer imaš pa miljardo raznih middleware knjižnic/engine-ov s katerimi lahko narediš "špil" v 30 sekundah (kot je bil zadnjič nekdo v oddelku o igrah >:D).

P.S.: Pa za naslednjič priporočam kakšen bolj deskriptiven naslov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Senitel ()

Mozi 111 ::

Se bom naslednjič bolj potrudil pri naslovu. =)

Meni je bolj všeč, da sam kaj napišem ne pa da "skup zmečem" stvari, ki so že "built in" in potem rečem "Poglejte kakšno dobro igro sem naredil v samo desetih minutah...". Potem samo downloadam VC++ 2010 in dodam Glut? Nekateri pravijo, da je od Glut-a bolje SFML ali SDL.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mozi 111 ()

dolenc ::

Če bi rad pisal, še enkrat preberi Senitelov post, pa ti bo vse jasno kaj rabiš.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tekstura [c++ opengl]

Oddelek: Programiranje
9911 (696) matej94
»

[C++]BGI grafika za DEV-Cpp

Oddelek: Programiranje
71332 (1129) weewex
»

win api (c++)

Oddelek: Programiranje
462539 (1819) Gundolf
»

[c++] & Win32 API?

Oddelek: Programiranje
131799 (1604) 64202
»

3D Engine

Oddelek: Programiranje
291830 (1430) helidium

Več podobnih tem