Forum » Igre » Might and Magic: Heroes VI
Might and Magic: Heroes VI
McGregorSL ::
Napovedali so dolgo pričakovano igro iz serije Heroes of Might and Magic. Might and Magic Heroes VI.
Slike in video si lahko ogledate na njihovi strani
link: http://mightandmagic.uk.ubi.com/heroes6/
Datum izida predvideno 2011
Slike in video si lahko ogledate na njihovi strani
link: http://mightandmagic.uk.ubi.com/heroes6/
Datum izida predvideno 2011
London, UK - August 17, 2010 – Today, Ubisoft® announced the return of the popular Might & Magic® franchise with the development of Might & Magic® Heroes® VI, which will be available worldwide on Windows PC in 2011. Developed by Black Hole, Might & Magic® Heroes® VI will include all the characters and features that have made the brand a worldwide success, in addition to a wealth of new innovations.
bdoxx ::
ql ql, 4ka je zakon, 5ka ne najbol(verjetno ker se nisn trudo neke poglabljat not x).
Čakamo na 6ko :)
Čakamo na 6ko :)
McGregorSL ::
Ja po slikah zgleda, da se grafično ujema s 5ko a z večjimi detajli. Teksture pri H5 so bile definitivno minus, tako da zaenkrat H6 zgleda (grafično) vredu... kokr sem bral je pa igra v Alfa fazi.
Majeric10:
Heroes of Might and Magic serija je potezna RPG/strategija. Kjer lahko s prijatelji igraš na enem računalniku (t.i. hotseat) ali pa preko interneta (čeprav zaradi Zelooo počasne inteligence pri H5 je bil MP precej omejen in dolgotrajen... preživeli smo le najbolj-vstrajni :D)
Tako da do sedaj je bilo tako da si Kupil original in to je to. No pa ponavadi 2 dodatka. Ima pa tudi Single player kampanjo in možnost igranja proti umetni inteligenci. Ali pa kot sem omenil hotseat s s prijatelji in U.I. hkrati.
Majeric10:
Heroes of Might and Magic serija je potezna RPG/strategija. Kjer lahko s prijatelji igraš na enem računalniku (t.i. hotseat) ali pa preko interneta (čeprav zaradi Zelooo počasne inteligence pri H5 je bil MP precej omejen in dolgotrajen... preživeli smo le najbolj-vstrajni :D)
Tako da do sedaj je bilo tako da si Kupil original in to je to. No pa ponavadi 2 dodatka. Ima pa tudi Single player kampanjo in možnost igranja proti umetni inteligenci. Ali pa kot sem omenil hotseat s s prijatelji in U.I. hkrati.
detroit ::
ne vem kaj pričate tuki eni, ampak 4ka da je bla zakon? Pffft skorpucalo, 5ka je bila kopija 3ke samo z grafičnimi bombončki in retardiranim load timeom tako da dvomim da se je prjela. Mislim da se vsi strinjamo da ostaja 3ka še vedno najboljša.
Skero
pivo ::
verjetno vas je večina premladih za 1ko ter 2ko (tam se je vse začelo kar se tiče poteznih strategij) davnega leta 1995.
se strinjam da je 3ka zakon (res smo jo preigrali še pa še), 4ka je bila poden od podna (sploh se ne bom spuščal v detalje) 5ka pa je zakon, jo še dandanes kdaj odigram.
6a po screenih ter trailerju deluje olepšana ter izboljšana 5ka kar je definitivno plus.
homm6 bo a must-have ;)
se strinjam da je 3ka zakon (res smo jo preigrali še pa še), 4ka je bila poden od podna (sploh se ne bom spuščal v detalje) 5ka pa je zakon, jo še dandanes kdaj odigram.
6a po screenih ter trailerju deluje olepšana ter izboljšana 5ka kar je definitivno plus.
homm6 bo a must-have ;)
žiulenje ni potica...pa tut testu za štrudl ne
detroit ::
jst nism premlad za enko in dvojko, samo enke sploh nism špilal hehe dvojka je bla zakon in me kr nostalgija daje čeprou se je komaj spomnim, warlock pa te fore:)
5ka mi ni zakon ker je load time počasen (med tvojimi potezami in AI) na dobrih mašinah. Zato raje odigram 3ko kje so timi skor instantni
5ka mi ni zakon ker je load time počasen (med tvojimi potezami in AI) na dobrih mašinah. Zato raje odigram 3ko kje so timi skor instantni
Skero
McGregorSL ::
4ka je imela nekaj dobrih elementov in daleč najtežje boje, tako da izgubiti brez izgub je bilo težje kar mi je bilo všeč. Ostalo pa je bilo bolj poden ja... še posebej AI kar se je preneslo tut na 5ko na žalost.
3jko je sicer povozil čas ampak je verjetno res najbolši del iz serije.
5ko pa igamo še sedaj čeprav ima kar nekaj že omenjenih pomanjklivosti.
6ka se sliši obetavno, če le ne bodo preveč zašli s poti oz. da bodo dobro razmislili o novostih.
Kar hočejo narediti je (kokr sm prebral po forumih in reviewih): (samo govorice, naj me kdo popravi če je narobe :D)
-control pointe: kjer naj bi z gradovi in manjšimi postojankami nadzoroval okolico. To je rudnike in dwelinge (mogoče še kaj) in če ti bo kdo hotel zasesti bo moral pustiti heroja v rudniku , ker če ga umakne se rudnik avtomatsko preda tistemu ki ta control point kontrolira. Ni pa še jasno ali bodo mape razdeljene na teritorije ali ne. Niti kako bo to vplivalo na igro. Seveda bo rudnik še vedno treba prej osvojiti (premagati nevtralne creature). Pod control pointi pa bi se naj teren počasi spreminjal v tvojega, kar pa tudi ni jasno kako bo delovalo. Verjetno kakšen global spell ali pa bo imel vsak grad neko posebnost pri tem.
-level cap 30 (večino hotseat iger se že sedaj steška pride čez lvl25)
-Mesto/grad boš lahko nadgrajeval preko advanture mape... bo pa še vedno 2D town screen window
-poteka tudi debata ali imeti šahovnico ali "hexagonsko" bojišče.
-Neznano število ras s tem, da Necromancer in Heaven so ziher. Verjetno še Devil, academy, Dungeon, nature/ranger. Sam računam na vsaj 6 ras v originalu oz. z dodatki 9 ras
-samo 4 resourci? Ta odločitev mi ni jasna. Les, kamni, kristali in gold.
zaenkrat :D
3jko je sicer povozil čas ampak je verjetno res najbolši del iz serije.
5ko pa igamo še sedaj čeprav ima kar nekaj že omenjenih pomanjklivosti.
6ka se sliši obetavno, če le ne bodo preveč zašli s poti oz. da bodo dobro razmislili o novostih.
Kar hočejo narediti je (kokr sm prebral po forumih in reviewih): (samo govorice, naj me kdo popravi če je narobe :D)
-control pointe: kjer naj bi z gradovi in manjšimi postojankami nadzoroval okolico. To je rudnike in dwelinge (mogoče še kaj) in če ti bo kdo hotel zasesti bo moral pustiti heroja v rudniku , ker če ga umakne se rudnik avtomatsko preda tistemu ki ta control point kontrolira. Ni pa še jasno ali bodo mape razdeljene na teritorije ali ne. Niti kako bo to vplivalo na igro. Seveda bo rudnik še vedno treba prej osvojiti (premagati nevtralne creature). Pod control pointi pa bi se naj teren počasi spreminjal v tvojega, kar pa tudi ni jasno kako bo delovalo. Verjetno kakšen global spell ali pa bo imel vsak grad neko posebnost pri tem.
-level cap 30 (večino hotseat iger se že sedaj steška pride čez lvl25)
-Mesto/grad boš lahko nadgrajeval preko advanture mape... bo pa še vedno 2D town screen window
-poteka tudi debata ali imeti šahovnico ali "hexagonsko" bojišče.
-Neznano število ras s tem, da Necromancer in Heaven so ziher. Verjetno še Devil, academy, Dungeon, nature/ranger. Sam računam na vsaj 6 ras v originalu oz. z dodatki 9 ras
-samo 4 resourci? Ta odločitev mi ni jasna. Les, kamni, kristali in gold.
zaenkrat :D
nejko8 ::
ne vem kaj pričate tuki eni, ampak 4ka da je bla zakon? Pffft skorpucalo, 5ka je bila kopija 3ke samo z grafičnimi bombončki in retardiranim load timeom tako da dvomim da se je prjela. Mislim da se vsi strinjamo da ostaja 3ka še vedno najboljša.
Jap 3ka je zakon, pa še strojno nezahtevna!
4ka je imela nekaj dobrih elementov in daleč najtežje boje, tako da izgubiti brez izgub je bilo težje kar mi je bilo všeč. Ostalo pa je bilo bolj poden ja... še posebej AI kar se je preneslo tut na 5ko na žalost.
Meni je bila všeč inovacija, da so se heroji lahko bojevali - z nabildanim herojem in dobrimi artefakti si lahko porazil celo nasprotnikovo vojsko!
McGregorSL ::
če si heroja uril za "might" je bil skoraj nepremagljiv + še imortality napoj. Tako pa si lahko imel tudi več kot enega heroja v vojski... npr. enega za magic in enega, ki je pobijal...
McGregorSL ::
Se par stvari:
-Nova mehanika za pridobivanje Bitij (naj ne bi bilo caravan):
"External dwellingi" bodo delovali kot rudniki. S tem da, ko jih osvojiš dobiš začetno vojsko... ostalo pa bodš najel(kupil) vsak teden v gradovih in utrdbah katere kontroliraš. Ni pa jasno ali boš dejansko rabil določeni grad ali ne...
-Tole mi ni jasno zato nisem prevajal:
-Osnovni RPG elementi:
-Različne battle arene:
-Sicer bo initiative bar ampak bo zgolj kot informacija ker sistem bo baziran na mehaniki kot v H3 (predvidevam speed)
-Nov sistem Bitij, kateri mi ni čisto jasn (zaenkrat)
Bitja naj bodo razdeljena v različne kategorije: Core, Elite in Champion.... tako kot v igri might and magic: Clash of Heroes.
-Bitja bodo lahko poškodovala zidove ampak ne tako učinkovito kot katapult, seveda.
-Fixed camera angle 2D/3D kombinacija... mogoče se bo dalo vklopit/izklopit...
-Artifact sets (yey)
-Različne podlage: pragozd,plains jeseni in poleti, lava, wasteland, underground
-MAP editor naj bi bil user friendly in mogoče izšel še pred igro
tok zaenkrat... vir je MM:h6 forum... tako da ne me držat za besedo :D
~McG
Dva gameplay movija... pomoje da sta "ušla" ... alfa stage...
Advanture map:
Combat:
-Nova mehanika za pridobivanje Bitij (naj ne bi bilo caravan):
"External dwellingi" bodo delovali kot rudniki. S tem da, ko jih osvojiš dobiš začetno vojsko... ostalo pa bodš najel(kupil) vsak teden v gradovih in utrdbah katere kontroliraš. Ni pa jasno ali boš dejansko rabil določeni grad ali ne...
-Tole mi ni jasno zato nisem prevajal:
Town unique buildings
2 slots, 4 buildings per town, each with a different ability (economy booster, creature production booster, gives a special ability on the adventure map or the combat maps)
Having several similar unique buildings in different towns improves their efficiency (a bit like the marketplaces).
-Osnovni RPG elementi:
- Heroes can be male, female, Might, Magic
- Heroes have faction and class specific abilities
- Heroes gain skill points when they level up, that they can spend consciously on “general” abilities organized in skill categories – they have total control over their development – no more “probability-based” limited skill choices offered to the player
- Heroes can unlock advanced classes that will change their appearance and grant them an ultimate ability
-Različne battle arene:
- Specific topography (various sizes and shapes for the battle arenas)
- Dynamic topography (seashore battle with the tide flooding the arena turn by turn)
- Different combat objectives (hold your ground for X turns, defend this sacred shrine at the center of the arena, kill a specific enemy stack, etc.)
- Boss fights!
-Sicer bo initiative bar ampak bo zgolj kot informacija ker sistem bo baziran na mehaniki kot v H3 (predvidevam speed)
-Nov sistem Bitij, kateri mi ni čisto jasn (zaenkrat)
Bitja naj bodo razdeljena v različne kategorije: Core, Elite in Champion.... tako kot v igri might and magic: Clash of Heroes.
-Bitja bodo lahko poškodovala zidove ampak ne tako učinkovito kot katapult, seveda.
-Fixed camera angle 2D/3D kombinacija... mogoče se bo dalo vklopit/izklopit...
-Artifact sets (yey)
-Različne podlage: pragozd,plains jeseni in poleti, lava, wasteland, underground
-MAP editor naj bi bil user friendly in mogoče izšel še pred igro
tok zaenkrat... vir je MM:h6 forum... tako da ne me držat za besedo :D
~McG
Dva gameplay movija... pomoje da sta "ušla" ... alfa stage...
Advanture map:
Combat:
McGregorSL ::
Nekaj o enotah in rasah.
Enote bodo razdeljene na Core < Elite < Champion
V vsaki rasi bodo 3 enote v Core, 3 Elite , 1 Champion:
Zaenkrat se ve za 3 gradove: Heaven, Necropolis, Inferno (četrti grad se špekulira Academy ali Sylvan; peti grad pa naj bi bil popolnoma nov)
Heaven:
Core:
-Sentinel
-Crossbowman
-Griffin
Elite:
-Priestess
-Sun Raider
-?????
Champion:
-Seraph
Necropolis:
Core:
-Maniac
-Hellhound
-Succubus
Elite:
-Tormentor
-Juggernaut
-?????
Champion:
-Pit Fiend
Necropolis:
Core:
-Skeleton
-Ghoul
-Ghost
Elite:
-Vampire
-Lich
-Lamasu
Champion:
-Fate Spinner
Tukaj sproti dodajajo enote, ki bodo v Heroes 6. Lahko vidite vse naštete in tudi njihove nadgradnje.
http://www.facebook.com/photos.php?id=1...
Enote bodo razdeljene na Core < Elite < Champion
V vsaki rasi bodo 3 enote v Core, 3 Elite , 1 Champion:
Zaenkrat se ve za 3 gradove: Heaven, Necropolis, Inferno (četrti grad se špekulira Academy ali Sylvan; peti grad pa naj bi bil popolnoma nov)
Heaven:
Core:
-Sentinel
-Crossbowman
-Griffin
Elite:
-Priestess
-Sun Raider
-?????
Champion:
-Seraph
Necropolis:
Core:
-Maniac
-Hellhound
-Succubus
Elite:
-Tormentor
-Juggernaut
-?????
Champion:
-Pit Fiend
Necropolis:
Core:
-Skeleton
-Ghoul
-Ghost
Elite:
-Vampire
-Lich
-Lamasu
Champion:
-Fate Spinner
Tukaj sproti dodajajo enote, ki bodo v Heroes 6. Lahko vidite vse naštete in tudi njihove nadgradnje.
http://www.facebook.com/photos.php?id=1...
McGregorSL ::
Še mal novosti:
Četrta "rasa" je Stronghold...
Ena stran (sp. link) kjer so zbrane slikce vseh enot, ki so bile predstavljene do sedaj. Za vse štiri rase so odkrili VSE enote,...
http://www.the-genies-lamp.com/heroes_6...
Ostaja pa še peta skrita rasa...
Za lene pa tukaj nekaj screenov :D
PS žal pa v "releasu" ne bo "Random Map" Generatorja... zelo močno upam da bo v prvem dodatku. Bodo pa izpopolnili "map editor", ki bo tudi lažji za uporabo.
lp
~McG
Četrta "rasa" je Stronghold...
Ena stran (sp. link) kjer so zbrane slikce vseh enot, ki so bile predstavljene do sedaj. Za vse štiri rase so odkrili VSE enote,...
http://www.the-genies-lamp.com/heroes_6...
Ostaja pa še peta skrita rasa...
Za lene pa tukaj nekaj screenov :D
PS žal pa v "releasu" ne bo "Random Map" Generatorja... zelo močno upam da bo v prvem dodatku. Bodo pa izpopolnili "map editor", ki bo tudi lažji za uporabo.
lp
~McG
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: bluefish ()
McGregorSL ::
Mipe ::
Vse lepo in prav, ampak samo kaj, ko je za tem Ubisoft oziroma DRMsoft. Sam sem fan teh iger, če pa bodo spet na igro obesili drakonski DRM, jebiga.
McGregorSL ::
Spet?
Za DRM se sploh še ne ve... nekje sem prebral, da draconian DRM ne bo... je celo možno da sploh ne bo nič....
Igram večino časa hotseat in do sedaj s serijo HOMM še ni bilo težav... tudi H5 online je deloval brez problema... če bi pa bil nek hud DRM bom pa kupil špil in potem dal gor crack za hotseat :D
Za DRM se sploh še ne ve... nekje sem prebral, da draconian DRM ne bo... je celo možno da sploh ne bo nič....
Igram večino časa hotseat in do sedaj s serijo HOMM še ni bilo težav... tudi H5 online je deloval brez problema... če bi pa bil nek hud DRM bom pa kupil špil in potem dal gor crack za hotseat :D
Bor H ::
zelo lušno, sem bil včasih kar fan, pol sem pa raje FPS začel nabijat, mogoče čas da spet kej probam, če res izide marca bo še veselje
McGregorSL ::
Dodali so še vse enote za znane rase in njihove opise s sposobnostmi.
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6...
Pa vsak dan je novi ingame screenshot na njihovi Facebook strani
http://www.facebook.com/MightandMagic
lp
~McG
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6...
Pa vsak dan je novi ingame screenshot na njihovi Facebook strani
http://www.facebook.com/MightandMagic
lp
~McG
McGregorSL ::
Predstavljena še zadnja rasa: Sanctuary
Predstavljen "Collector Edition" igre:
Še mal slikc:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/...
Izid predvideno Spomladi 2011 (verjetno MAJ)
Predstavljen "Collector Edition" igre:
Še mal slikc:
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/...
Izid predvideno Spomladi 2011 (verjetno MAJ)
opeter ::
Na Gog-u so po novem prodajajo 4-ko: http://www.gog.com/en/news/new_release_...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Mipe ::
Pre-purchace na Steam-u: 49,99EUR
Deluxe: 54,99EUR
Kot vedno bom počakal na demo.
Deluxe: 54,99EUR
Kot vedno bom počakal na demo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mipe ()
McGregorSL ::
Datum izida znan:
On June 24 in the UK
On June 22 in Germany
On June 23 in Europe
On June 21 in the US
Kopirano iz njihovega FB :D
~McG
On June 24 in the UK
On June 22 in Germany
On June 23 in Europe
On June 21 in the US
Kopirano iz njihovega FB :D
~McG
McGregorSL ::
Blaaah prestavili so release date na 8.september
Dear fans,
Might & Magic Heroes 6 release date has been postponed to September 8th. We want to ensure that the quality of the game will go beyond your expectations!
Stay tuned to learn more about the game and the upcoming beta as we’ll continue to update you about its development!
BALAST ::
Neučakan, eh?
Pojdi igrat King`s Quest serijo, za moje pojme boljša od HoM&M 1,4,5 skupaj.
Še balzam za ušesa, ker slike si boš pa že sam našel.
Pojdi igrat King`s Quest serijo, za moje pojme boljša od HoM&M 1,4,5 skupaj.
Še balzam za ušesa, ker slike si boš pa že sam našel.
McGregorSL ::
Closed BETA se je začel....
Če ima kdo odveč key se piporočam! Lahko pošlješ na ZS,PM
TNX! :)
Če ima kdo odveč key se piporočam! Lahko pošlješ na ZS,PM
TNX! :)
t3hn0 ::
McGregorSL je izjavil:
Closed BETA se je začel....
Če ima kdo odveč key se piporočam! Lahko pošlješ na ZS,PM
TNX! :)
+1 :)
ce pa se kdo igra petko se pa lahk tud za ksn game zmenmo
^.^
barakus ::
Enka, dvojka in trojka so naraščale eksponentno po odličnosti, upam da bo šestka boljša od petke in se priporočam za beta invite :)
Mipe ::
Ma, na Steamu preordaš in imaš beta key.
Je pa zaenkrat še precej hroščata... pa precej je navezana na internetno povezavo.
Je pa zaenkrat še precej hroščata... pa precej je navezana na internetno povezavo.
McGregorSL ::
Zaenkrat so predvsem negativne kritike... predvsem zaradi odsotnosti "town screen"-a, pomankanja dodatnih surovin (kao ni več potrebe po iskanju in tveganjem za točno določeno surovino), skill sistem jim ni všeč predvsem, ker sedaj lahko vedno točno izbereš skile kar privede (bo) do točno določenih ultimativnih buildov in veliko skilov bo (je) neuporabnih, je pa tut zaenkrat kar je sicer logično veliko bugov, trpi tudi "balance", ... vse skupaj naj bi zgledalo kakor da so več vzeli kot dodali kar naj bi naredilo izkušnji preprostejšo...
Vsi pa pohvalijo glasbo, grafiko, animacije, gradove (zunanja podoba), AI je občutno hitrejši...
Še vedno ni točno potrjeno kakšne so MAPE. Eni pravijo da so premajhne eni pa da so večje kot H5...hmm.... in ali bo random map generator v dodatku...
eni pravijo da je na dobri poti za najslabši del iz serije... no upam da se bodo kaj naučili iz Bete in porpavili zadeve...ker potencial je ogromen...
Vsi pa pohvalijo glasbo, grafiko, animacije, gradove (zunanja podoba), AI je občutno hitrejši...
Še vedno ni točno potrjeno kakšne so MAPE. Eni pravijo da so premajhne eni pa da so večje kot H5...hmm.... in ali bo random map generator v dodatku...
eni pravijo da je na dobri poti za najslabši del iz serije... no upam da se bodo kaj naučili iz Bete in porpavili zadeve...ker potencial je ogromen...
XPU1 ::
Mmmhh.... Rofl
Homm 5 je že bil dosti dvoumljiv z nobenimi nevtralnih creatures generators, z tistimi brezosebnimi skrati, da ne govorim v bugih, in nepotrebne skills ter AI ki je rabil 15 min da odigra... So pa bile kakšne fajn ideje. (moči določenih zveri, kupovanje čarovnije itd. )
Ampak kot vsaka stvar ki jo je Ubi dobil v roke ; bodo zmleli licenco homm in 6tka gre en korak naprej v tem smislu. Lepo zgleda, velik cirkusa delajo, tako da upajo da bodo ljudje kupil hitro brez preveč razmišlanja in bo Ubi lahko lepo vesel.
Osebno ko sem videl da bodo 4 gradbeni viri in da bodo vzel nazaj derivat sistema zveri ki je bil v 4tki. (statistike zveri 1,2,3 bodo približno iste med sabo in isto naprej za 4,5,6...) Sem nehal sledit temu.
Pač škoda da taka fajn licenca je padla v crapware industrijo.
Zaenkrat so predvsem negativne kritike...
vse skupaj naj bi zgledalo kakor da so več vzeli kot dodali kar naj bi naredilo izkušnji preprostejšo...Kako je to čudno... Res ne bi pričakoval tega od Ubisofta.
Homm 5 je že bil dosti dvoumljiv z nobenimi nevtralnih creatures generators, z tistimi brezosebnimi skrati, da ne govorim v bugih, in nepotrebne skills ter AI ki je rabil 15 min da odigra... So pa bile kakšne fajn ideje. (moči določenih zveri, kupovanje čarovnije itd. )
Ampak kot vsaka stvar ki jo je Ubi dobil v roke ; bodo zmleli licenco homm in 6tka gre en korak naprej v tem smislu. Lepo zgleda, velik cirkusa delajo, tako da upajo da bodo ljudje kupil hitro brez preveč razmišlanja in bo Ubi lahko lepo vesel.
Osebno ko sem videl da bodo 4 gradbeni viri in da bodo vzel nazaj derivat sistema zveri ki je bil v 4tki. (statistike zveri 1,2,3 bodo približno iste med sabo in isto naprej za 4,5,6...) Sem nehal sledit temu.
eni pravijo da je na dobri poti za najslabši del iz serijeTo pa verjamem ! In pravzaprav sem istega mnenja.
no upam da se bodo kaj naučili iz Bete in porpavili zadeveŽal to so že koncepti ki niso v redu tukaj in koncepti se ne spreminajo kaj dosti na beta fazi.
Pač škoda da taka fajn licenca je padla v crapware industrijo.
sash69 ::
Bemtiš...noben del od HoMM3(+dodatka) naprej me ni prepričal. :) Še vedno najraje igram to, znova in znova. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sash69 ()
FeniksX ::
Se mi zdi da bo 6 najslabša do zdej ... mal preveč takih tradicionalnih stvari so spremenil ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FeniksX ()
truck ::
Mal sm igrou tole 6ko in mi sploh ni jasn kako ma računalnik lahko tok več vojske :S
Zgleda jst narobe igram ker igram samo z 1 in s tem pobijam vse itd... probu sm 4ko in 5ko in ker je blo isto sploh nism igrou in se mi ni dal poglablat... sm pa začeu s 1. delom... in se strinjam z nekaterimi, 3ka je bla najbol... je že gdo dejansko kupu igrco in ga g33ka prek neta?
hvala za odgovore
Zgleda jst narobe igram ker igram samo z 1 in s tem pobijam vse itd... probu sm 4ko in 5ko in ker je blo isto sploh nism igrou in se mi ni dal poglablat... sm pa začeu s 1. delom... in se strinjam z nekaterimi, 3ka je bla najbol... je že gdo dejansko kupu igrco in ga g33ka prek neta?
hvala za odgovore
opeter ::
Se strinjam, trojka je najboljša, še najbližje trojki je petka, čeprav pri slednjem se vse skupaj vleče (predvsem boji) kot čikgumi ...
Zato pa je boje najbolje dati na "avtomatiko".
Zato pa je boje najbolje dati na "avtomatiko".
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
McGregorSL ::
Zdej demo je poln bugov in pre-beta build... tako da ne vem kaj so spremenili. Vem da so močno zmanjšali učinek zdravljenja. Kmalu enkrat bi moral dobiti špil :D
pingo76 ::
Trojka je bila tudi meni vrhunec. Še zdaj včasih sežem po enki in dvojki čeprav je enka resnično že preveč osnovna. So pa roza/vijolični zmaji pa modre hydre res lepo narisane kjub borni ločljivosti. King's bounty serija pa mi je osebno komplet zasenčila ostale heroje po trojki. Ravnokar v tretje preigravam Crossworlds (expanzija za King's bounty: armored princess) in je odlična. Redkokdaj igram kakšno igro ponovno a to bom vsekakor še nekajkrat. :)
Ta heeroses VI po screenshotih pa deluje že nesramno podoben King's bounty-u. :P
Ta heeroses VI po screenshotih pa deluje že nesramno podoben King's bounty-u. :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pingo76 ()
BALAST ::
Pustimo stare legende, ker vsak ve da HOMM3 zmaga na večini področij!
HOMM6 je glavni topic!
Med beto se je izkazalo, da je zelo težko raidat prvi teden z dvema herojema, izgube so bile prevelike in kufrov z exp je bilo premalo za dva! Tako je smiselno vzet drugega heroja le za oprodo prvemu (nosi okrepitve, pobira oddalejne predmete seveda s nadgradnjo v boljši loot).
Konec drugega tedna se pa lahko poda že na samostojno osvajanje, vendar naj ima vsaj 5*tier3 ali 3*tier4 enote poleg 20*tier1+2
Zdaj če se komu zdi drugi teden kupit še enega heroja potrata, naj ve da če raidata po mapi, mora tretji vsaj čuvat glavno mesto(ker teleport domov pride zelo pozno oz. nadgradnja mesta s portalom je predraga). Bi se pa zaletel v dostopnost VSEH okrepitev enake rase v VSEH gradovih! Ki napadalca postavi v zelo neugoden položaj, saj lvl1 obrambni heroj lahko postavi celo armado, ki premaga tudi lvl7 heroja.
HOMM6 je glavni topic!
Med beto se je izkazalo, da je zelo težko raidat prvi teden z dvema herojema, izgube so bile prevelike in kufrov z exp je bilo premalo za dva! Tako je smiselno vzet drugega heroja le za oprodo prvemu (nosi okrepitve, pobira oddalejne predmete seveda s nadgradnjo v boljši loot).
Konec drugega tedna se pa lahko poda že na samostojno osvajanje, vendar naj ima vsaj 5*tier3 ali 3*tier4 enote poleg 20*tier1+2
Zdaj če se komu zdi drugi teden kupit še enega heroja potrata, naj ve da če raidata po mapi, mora tretji vsaj čuvat glavno mesto(ker teleport domov pride zelo pozno oz. nadgradnja mesta s portalom je predraga). Bi se pa zaletel v dostopnost VSEH okrepitev enake rase v VSEH gradovih! Ki napadalca postavi v zelo neugoden položaj, saj lvl1 obrambni heroj lahko postavi celo armado, ki premaga tudi lvl7 heroja.
"You may fool all the people some of the time;
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
you can even fool some of the people all the time;
but you can't fool all of the people all the time."
McGregorSL ::
dost odgovorov pa nobenga konkretnga na moje vprašanje :s
Konkretno se kar sam nauči prebrskat google... če ne znaš angleško pa to napiši not: heroes 6 release date
Zgodovina sprememb…
- spremenil: McGregorSL ()
truck ::
McGregorSL je izjavil:
dost odgovorov pa nobenga konkretnga na moje vprašanje :s
Konkretno se kar sam nauči prebrskat google... če ne znaš angleško pa to napiši not: heroes 6 release date
nevem če si prebrou moj post ampak ne rabm release datea...
opeter ::
Seveda rabiš. Igra uradno še NI IZŠLA. Kapiš?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Must play SP igre (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 9535 (8032) | branc |
» | Katere igre boste kupili v letu 2010 in 2011? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 12797 (9903) | listje123 |
» | Igre za 2 na enem PCOddelek: Igre | 1597 (1335) | detroit |
» | Ubisoft omilil svoj DRM?Oddelek: Novice / Igre | 5991 (4770) | McGregorSL |
» | Heroes of might and magic 3Oddelek: Igre | 2290 (1702) | nejko8 |