engadget - Z Internet Explorer 9 Microsoft nadaljuje svoje strinjanje z mednarodnimi standardi, saj bodo še močno nadgradili podporo standardu HTML5. Ker so na voljo že predogledne (t.i. preview) različice Internet Explorer 9, so se pri Download Squad odločili preveriti, kako se IE9 odreže v HTML5 ter ga primerjati z drugimi tremi velikimi brskalniki za operacijske sisteme Windows, Firefoxom 3.7, Chromeom in Opero.
Strojno pospeševanje izrisovanja s pomočjo grafičnega čipa naj bi delovalo v vseh štirih brskalnikih. Avtor testa sicer ni popolnoma prepričan, če to drži za Opero, a razvoj poteka v to smer, saj imajo očitno zaposlene strokovnjake za strojno pospeševanje. Podporo je bilo v primeru Chromea vključiti z dodatnimi ukazi v bližnjici, podobno kot v prvih različicah, ki so podpirale razširitve, teme in shranjevanje zaznamkov v oblak. Strojno pospeševanje je tako verjetno daleč najšibkejši člen Chromea, saj je bil na daljnem zadnjem mestu, obenem pa je dodobra obremenil centralni procesor.
Opera se je uvrstila v zlato sredino, medtem ko sta se IE9 in Firefox udarila za naslov najhitrejšega brskalnika v HTML5. Zmagal je slednji, v večini testih s 5 do 10-odstotno prednostjo. Navodila za vklop strojnega pospeševanja v Firefox 3.7 si lahko preberete v izvorni novici na Download Squad. S hitrim razvojem brskalnikov se slika seveda lahko hitro obrne, nedvomno pa bo svoj brskalnik do izida še pohitril Microsoft.
Novice » Brskalniki » Chrome daleč najpočasnejši v HTML5 izrisovanju
Bananovec ::
Je pa zato Chrome še vedno najhitrejši brskalnik. In pa če Chrome sedaj zaradi tega pade na drugo, tretjo ali četrto mesto, rabi Google samo mesec ali dva, da brskalnik spet spravi na prvo mesto. Stvari se hitro spreminjajo, IMO še prehitro!
dux ::
Čestitke IE9, samo se bojim da do izzida stabilne različice IE9 ne bo več v vodstvu.
Upanje je v nasih odlocitvah
jlpktnst ::
Tudi z 8 je bilo podobno, verjetno so te preview različice posebna sorta, za nabiranje točk.
Bakunin ::
MrM ::
Z Internet Explorer 9 Microsoft nadaljuje svoje strinjanje z mednarodnimi standardi...
ROFLMAO ... izjava tedna
I have always wished for a computer that would be as easy to use as my
telephone. My wish came true. I no longer know how to use my telephone.
--Bjarne Stroustrup
telephone. My wish came true. I no longer know how to use my telephone.
--Bjarne Stroustrup
xyxyxyxy ::
Opera še ni omogočila hardwarskega pospeševanja, so pa tik pred tem.
Lol'd@IEjev HTML5 test.
Lol'd@IEjev HTML5 test.
dux ::
Čudno. Meni chrome pri 20 ribah na ubuntuju izriše 15-20 FPS,firefox 3.6.3 pa 7-9 FPS.
Upanje je v nasih odlocitvah
opeter ::
Poskusite vklopiti 1000 rib
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Bananovec ::
Je pa zato Chrome še vedno najhitrejši brskalnik.
Ne. LYNX je "najhitrejsi" brskalnik.
Vse je odvisno od uporabnosti - ce rabis javascript, potem je chrome najhitrejsi; ce rabis dodatke in varnost (zasebnosti), potem je zate Firefox....
Ja, ampak teletext meni ne koristi kaj dosti.
WamPIRe-:
TUkaj je: http://ie.microsoft.com/testdrive/Perfo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bananovec ()
opeter ::
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Mitja358 ::
Pri meni Chrome 5 pri 20 ribah med 20-25 FPS (obremenitev procesorja 45%), Opera 10.54 pri 20 ribah 40-45 FPS (obremenitev procesorja 70%).
Testman42 ::
Prvo me zanima, če so uporabili IE9, ki je še v razvoju, zakaj niso uporabili pri testu poleg stabilnih verzij tudi razvojne verzije ostalih brskalnikov.
In pa še, to je z IE strani vse skupaj, kako se brskalniki obnesejo pri testih za IE. Kaj pa če bi poizkusili še kakšne druge wow-glej-kaj-zna-moj-browser teste kot je recimo Chromeexperiments.com.
Me zanima če bi bili še tako IE-ju prijazni rezultati.
In pa še, to je z IE strani vse skupaj, kako se brskalniki obnesejo pri testih za IE. Kaj pa če bi poizkusili še kakšne druge wow-glej-kaj-zna-moj-browser teste kot je recimo Chromeexperiments.com.
Me zanima če bi bili še tako IE-ju prijazni rezultati.
techfreak :) ::
xyxyxyxy ::
In pa še, to je z IE strani vse skupaj, kako se brskalniki obnesejo pri testih za IE. Kaj pa če bi poizkusili še kakšne druge wow-glej-kaj-zna-moj-browser teste kot je recimo Chromeexperiments.com.
Saj to. Operini developerji so že nekaj časa nazaj komentirali te "teste" na IE-jevi uradni strani. Smeh.
Pesimist ::
IE9 previw rox. Pri 1000 ribah narise 27fps. Chrome 5 pa pri 20 ne sfolga vec kot 16fps. :)
Google burn in hell and take your frekaing android crap with you!
Google burn in hell and take your frekaing android crap with you!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Icematxyz ::
Čestitke IE9, samo se bojim da do izzida stabilne različice IE9 ne bo več v vodstvu.
A ne piše v tej novici da je IE9 na drugem mestu? FF3.7 pa na prvem? Drugače pa bolj kot zmogljivost. Si želim HTML5 standard ki bo "prosto dostopen" za vse razvijalce. In bo razvoj možen na vseh platformah. Drugače ni vreden piškavega groša.
Tarzan ::
IE9 previw rox. Pri 1000 ribah narise 27fps. Chrome 5 pa pri 20 ne sfolga vec kot 16fps. :)
Google burn in hell and take your frekaing android crap with you!
Lol.
Pri kekcih kot si ti Microsoftu sploh ne bi biloo treba takih testov ven lansirat.
Dajmo počakat dva meseca, da vsi vkomponirajo strojno pospeševanje, potem pa dajmo šimfat ali hvalit. IE9, ko sem nazadnje pogledal, še ni bil dokončan in lansiran, tako da sploh ne vidim razloga, da bi se kdo naslanjal na test tega browserja. Če bo IE9 zunaj in bodo rezultati še vedno taki, potem pa kapo dol Microsoftu, v enem in edinem testu so končno nabrisali konkurenco. No, večji del konkurence.
Bakunin ::
IceBoX ::
Jst ::
Jaz sem pa vedno mislil, da že IE8 uporablja gpu-jeve napredne funkcije za izrisovanje... hm... In glede na počasnost, sem si mislil, da je Operina* implementacija pač boljša.
*Drugih brskalnikov pa ne poznam... No, še Konquererja včasih zaženem.
*Drugih brskalnikov pa ne poznam... No, še Konquererja včasih zaženem.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
bosmla ::
Kaksna pa je standardna velikost okna za test? Meni pri 387x368 in 20 ribah nabije na 60FSP
gazibo ::
IE9 previw rox. Pri 1000 ribah narise 27fps. Chrome 5 pa pri 20 ne sfolga vec kot 16fps. :)
Google burn in hell and take your frekaing android crap with you!
who's frekaing ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gazibo ()
Trdi ::
Dve stvari sta, ki jim ne namenjam prevec pozornosti:
- rezultatom, ki jih dobi nekdo drug
- testom, ki se dobijo na netu.
Oziroma pri tem drugem... ko jaz dobim svoje rezultate jim ze zaupam, ampak treba jih je pravilno interpretirati. Sam vsakodnevno uporabljam brskalnik za sluzbo in to pod zelo zahtevnimi pogoji za brskalnik. Vsaka desetinka sekunde mi je pomembna. Zato sem pac dodobra stestiral vse znane in neznane browserje, v XPjih in Visti. Stestiral sem jih na podobnih testih, kot je recimo ta, in pa tudi na povsem prakticnem testu, ki sem ga sestavil sam in ki najbolje pribliza dejanske razmere, ki jim je brskalnik med sluzbo podvrzen. Testi so sicer jasni ampak spet ne. Namrec razen IE imajo prav vsi ostali svoje prednosti in slabosti. IE je pac totalno sranje in se na mojih testih odrezal katastrofalno. Na zalost idealnega browserja nisem odkril. Ce bi obstajal browser z dobrimi lastnostmi vseh browserjev, bi rade volje placal recimo 50-100 evrov za licenco. Trenutno stanje je tako, da za razlicne stvari uporabljam razlicne brskalnike. Za sluzbo trenutno uporabljam mesanico Safarija, Opere in Firefoxa, s tem da vsi trije pri dolocenih opravilih pogrnejo na celi crti. Safari ima neke cudne buge pri branju dolocenih elementov, vcasih pa izgubi povezavo, kar je sploh beda. Opera je pocasna za sam nacin uporabe (prevec smekersko se vcasih obnasa in me zato kosta dragocene sekunde). Oba Chrome in Safari teceta na istem enginu bolj ali manj in oba imate podobne tezave. V dolocenih situacijah opazam dve do tri desetinke freeza, ki ga recimo pri Firefoxu v isti situaciji ni. Chrome podvrzen pravim naporom se rad crasha. Ni samo pri meni, vsi moji sodelavci dozivljajo isto zgodbo, posebej je problematicna kombinacija Vista+Chrome. In tako dalje in tako dalje. Ne bom obupal in bom nadaljeval z iskanjem svetega browserja, the best oh in sploh.
Trenutno uporabljam Chrome recimo, pred tem pa sem cel dan delal na Safariju. Grem precekirat nekaj fotk in bom spet presaltal na Safari, ker pac Chrome ne prikazuje barv pravilno. Kar se pa tice vseh teh fanboyjev dolocene "znamke" - to je smesno. Ceprav sem ze na zacetku povsem popljuval IE in ga izbrisem s katerega koli racunalnika ki ga bom uporabljal vec kot dve uri, pa bom prvi skocil na IE 9, ce bo zadovoljil moje potrebe. Fanboyizem je ta, ki drzi razvoj nazaj.
- rezultatom, ki jih dobi nekdo drug
- testom, ki se dobijo na netu.
Oziroma pri tem drugem... ko jaz dobim svoje rezultate jim ze zaupam, ampak treba jih je pravilno interpretirati. Sam vsakodnevno uporabljam brskalnik za sluzbo in to pod zelo zahtevnimi pogoji za brskalnik. Vsaka desetinka sekunde mi je pomembna. Zato sem pac dodobra stestiral vse znane in neznane browserje, v XPjih in Visti. Stestiral sem jih na podobnih testih, kot je recimo ta, in pa tudi na povsem prakticnem testu, ki sem ga sestavil sam in ki najbolje pribliza dejanske razmere, ki jim je brskalnik med sluzbo podvrzen. Testi so sicer jasni ampak spet ne. Namrec razen IE imajo prav vsi ostali svoje prednosti in slabosti. IE je pac totalno sranje in se na mojih testih odrezal katastrofalno. Na zalost idealnega browserja nisem odkril. Ce bi obstajal browser z dobrimi lastnostmi vseh browserjev, bi rade volje placal recimo 50-100 evrov za licenco. Trenutno stanje je tako, da za razlicne stvari uporabljam razlicne brskalnike. Za sluzbo trenutno uporabljam mesanico Safarija, Opere in Firefoxa, s tem da vsi trije pri dolocenih opravilih pogrnejo na celi crti. Safari ima neke cudne buge pri branju dolocenih elementov, vcasih pa izgubi povezavo, kar je sploh beda. Opera je pocasna za sam nacin uporabe (prevec smekersko se vcasih obnasa in me zato kosta dragocene sekunde). Oba Chrome in Safari teceta na istem enginu bolj ali manj in oba imate podobne tezave. V dolocenih situacijah opazam dve do tri desetinke freeza, ki ga recimo pri Firefoxu v isti situaciji ni. Chrome podvrzen pravim naporom se rad crasha. Ni samo pri meni, vsi moji sodelavci dozivljajo isto zgodbo, posebej je problematicna kombinacija Vista+Chrome. In tako dalje in tako dalje. Ne bom obupal in bom nadaljeval z iskanjem svetega browserja, the best oh in sploh.
Trenutno uporabljam Chrome recimo, pred tem pa sem cel dan delal na Safariju. Grem precekirat nekaj fotk in bom spet presaltal na Safari, ker pac Chrome ne prikazuje barv pravilno. Kar se pa tice vseh teh fanboyjev dolocene "znamke" - to je smesno. Ceprav sem ze na zacetku povsem popljuval IE in ga izbrisem s katerega koli racunalnika ki ga bom uporabljal vec kot dve uri, pa bom prvi skocil na IE 9, ce bo zadovoljil moje potrebe. Fanboyizem je ta, ki drzi razvoj nazaj.
Trdota d.o.o.
BoLhCa ::
FF 3.6.6. @ 20fps | Chrome 5.0.375.86 @ 20fps | IE 8 @ ne deluje
Torej kaj naj sklepam iz tega testa lol :)
Torej kaj naj sklepam iz tega testa lol :)
r0ker ::
Izi ::
Končno en zanimiv benchmark za brskalnike, ki pokaže realno stanje dvodimenzionalnega izrisa.
Lahko potrdim rezultate. IE9 in Firefox 3.7 sta tudi na mojem računalniku precej izenačena.
Do 1000 rib je pri obeh števec ves čas zabit do konca na 60 fps,
pri 1000 pa se IE9 drži nekje na 30 fps, Firefox pa na 35 fps
Na IE8 se mi zadeva sploh ne zažene, brez obvestila ostane stran popolnoma bela.
Operi se vidi, da ne uporablja popolnoma nobenega strojnega pospeševanja ampak kar dostojno poganja naokoli 100 ribic naenkrat, kolikor je pričakovati zmogljivosti od enega jedra procesorja.
Chrome je pa poden od brskalnika, ne samo, da ne zna strojno pospeševati 2D, še procesor kot kaže ne zna uporabljati, saj ga že z premikanjem 20 ribic obremeni do konca, čeprav bi moralo eno jedro povprečnega procesorja brez večjih problemov poganjati 100 ribic po ekranu.
Na žalost pa ne morem probati na Firefoxu 3.6, ki tudi nima strojnega pospeševanja, ker sem ga že upokojil potem ko se je Firefox 3.7 tako dobro izkazal.
Lahko potrdim rezultate. IE9 in Firefox 3.7 sta tudi na mojem računalniku precej izenačena.
Do 1000 rib je pri obeh števec ves čas zabit do konca na 60 fps,
pri 1000 pa se IE9 drži nekje na 30 fps, Firefox pa na 35 fps
Na IE8 se mi zadeva sploh ne zažene, brez obvestila ostane stran popolnoma bela.
Operi se vidi, da ne uporablja popolnoma nobenega strojnega pospeševanja ampak kar dostojno poganja naokoli 100 ribic naenkrat, kolikor je pričakovati zmogljivosti od enega jedra procesorja.
Chrome je pa poden od brskalnika, ne samo, da ne zna strojno pospeševati 2D, še procesor kot kaže ne zna uporabljati, saj ga že z premikanjem 20 ribic obremeni do konca, čeprav bi moralo eno jedro povprečnega procesorja brez večjih problemov poganjati 100 ribic po ekranu.
Na žalost pa ne morem probati na Firefoxu 3.6, ki tudi nima strojnega pospeševanja, ker sem ga že upokojil potem ko se je Firefox 3.7 tako dobro izkazal.
kihc ::
... Chrome je pa poden od brskalnika, ne samo, da ne zna strojno pospeševati 2D, še procesor kot kaže ne zna uporabljati ...
Na podlagi HTML5 performans, katerega uporaba v rl limitra k 0, si potegnu zaključek da je Chrome podn od brskalnika?
x
techfreak :) ::
HTML5 še ni niti v uporabi in je za enkrat večinoma vse skupaj samo testno. Poleg tega so pa pri MS videli, da je Chrome slabši pri izrisovanju in so izdali ta super test, da pokažejo kako "dobro" napredujejo.
Izi ::
HTML5 je samo programski jezik za izdelavo strani. Tukaj pa gre za celotno strojno pospeševanje Direct2D, kjer grafična kartica prevzame poganjanje celotne 2D grafike in prav tako vektorske grafike. Zraven sodi tudi strojno pospeševanje DirectWrite.
Direct2D in DirectWrite pospešujeta celotno 2D grafiko, vektorsko grafiko in tudi tekstovno grafiko in glyph-renderiranje, naprimer ClearType tekstualno renderiranje z dvosmernim glajenjem robov je strojno pospešeno.
Direct2D strojno pospešuje vsako stran ne glede na verzijo HTML, seveda HTML4 nima kakšne hude podpore za 2D grafiko, tako da bo pospešek opazen šele z razmakom HTML5, tudi povsem navadne tekstualne strani so strojno pospešene preko DirectWrite z hitrejšim prikazovanjem različnih fontov glajenji robov in senčenji, nenazadnje je strojno pospešena tudi celotna Java. JavaScript se uporablja trenutno ob boku HTML4 za večino grafike, ki jo HTML4 ne podpira. Celotno renderiranje grafike, ki jo izvaja JavaScript sedaj tudi prevzame grafična kartica, kar vsa skupaj prevej pospeši.
Direct2D in DirectWrite sta prav tako kot Direct3D, ki ga vsi uporabljamo za strojno pospeševanje iger, zadevi, ki jo je razvil Microsoft. Direct3D, Direct2D in DirectWrite so skupaj v paketu DirectX, trenutno najnovejše verzije 11.
In kdo bi naredil boljši benchmark za merjenje hitrosti Direct2D kot ravno Microsoft, ki ga je razvil. Oni najbolje vedo česa je Direct2D sposoben. Zato zna tale benchmark postati kar nekakšen standard za merjenje hitrosti brskalnikov.
Da boš uspešno strojno pospeševal Direct2D in DirectWrite moraš imeti ustrezen hardware in software.
- najprej rabiš Visto, Windows 7 ali Windows 2008. Samo ti trije OS-i imajo podporo za Direct2D in DirectWrite. Z starimi Windows XP ne bo nič od strojnega pospeševanja 2D grafike
- potem rabiš grafično kartico z podporo najmanj DirectX 9, precej hitreje pa bo, če ti grafična podpira 10 ali 11
- na koncu pa seveda rabiš še brskalnik z podporo Direct2D in DirectWrite, in to sta ta hip samo IE9 in Firefox 3.7 ali 4.0
Šele ko izpolnjuješ vse 3 pogoje boš lahko med surfanjem po mreži užival strojno pospešeno dvodimenzionalno grafiko.
Da se strojno pospeševanje 2D grafike v brskalnikih šele počasi začenja nima HTML5 prav nič zraven. Boj pomembno je, da morajo najprej vsi preiti iz XP-jev na 7-ko.
Windows XP ne bo nikoli podpiral Direct2D in DirectWrite. Prav tako kot ne bo imel podpore za DirectX 10 in 11.
Šele sedaj ko je že skoraj polovica ljudi na Windows 7 z grafično, ki podpira DirectX 10 ali 11 je čas tudi za strojno pospeševanje 2D grafike. Desktop grafike je na tem sistemu že strojno pospešena, sedaj je čas da se strojno pospeši tudi brskanje po internetu, kje ravno tu se 2D grafika največ uporablja.
IE9 in Firefox 3.7 sta že sedaj ob HTML4 in JavaScriptu približno 10-krat hitrejša kot brskalniki brez podpore Direct2D in DirectWrite. Enako bo kasneje ob HTML5, ki se je namenil nadomestiti HTML4, JavaScript in Flash obenem. Edino Flash ima svoje strojno pospeševanje, ki so ga implementirali v najnovejšo verzijo 10.1.
Pri celotnem 2D pospeševanju ni znan edino zmagovalec, ki bo predvajal video v brskalniku. Boj se bije med med Flash in HTML5, čeprav je HTML5 precej zmogljivejši že ta hip. Na primer Flash še vedno nima 64-bitne podpore, medtem ko HTML5 prav lepo deluje na 64-bitnih browserjih. Za vse ostalo 2D pospeševanje pa se že davno ve, da bo Microsoft zmagovalec, tako kot pri igrah.
Če torej goniš XP-je na kakšni integrirani grafiki potem je in tudi bo Chrome zate najhitrejši browser. Če pa si na 7-ki z spodobno grafično kartico pa sta ta hip IE9 in Firefox 3.7 ali 4.0 svetlobna leta pred ostalimi brskalniki.
Je pa treba poudariti, da sta še oba precej globoko v beta ali celo alfa testiranju, tako, da kakšne težave ob brskanju niso izključene.
Firefox 4.0 ali IE9 še ne bi priporočil, medtem ko je Firefox 3.7 imenovan tudi Minefield kar spodoben. Če znaš ročno predelati addone za delovanje na nepodprtih verzijah, kar se da postoriti z notepadom, ni ovire za prehod.
Direct2D in DirectWrite pospešujeta celotno 2D grafiko, vektorsko grafiko in tudi tekstovno grafiko in glyph-renderiranje, naprimer ClearType tekstualno renderiranje z dvosmernim glajenjem robov je strojno pospešeno.
Direct2D strojno pospešuje vsako stran ne glede na verzijo HTML, seveda HTML4 nima kakšne hude podpore za 2D grafiko, tako da bo pospešek opazen šele z razmakom HTML5, tudi povsem navadne tekstualne strani so strojno pospešene preko DirectWrite z hitrejšim prikazovanjem različnih fontov glajenji robov in senčenji, nenazadnje je strojno pospešena tudi celotna Java. JavaScript se uporablja trenutno ob boku HTML4 za večino grafike, ki jo HTML4 ne podpira. Celotno renderiranje grafike, ki jo izvaja JavaScript sedaj tudi prevzame grafična kartica, kar vsa skupaj prevej pospeši.
Direct2D in DirectWrite sta prav tako kot Direct3D, ki ga vsi uporabljamo za strojno pospeševanje iger, zadevi, ki jo je razvil Microsoft. Direct3D, Direct2D in DirectWrite so skupaj v paketu DirectX, trenutno najnovejše verzije 11.
In kdo bi naredil boljši benchmark za merjenje hitrosti Direct2D kot ravno Microsoft, ki ga je razvil. Oni najbolje vedo česa je Direct2D sposoben. Zato zna tale benchmark postati kar nekakšen standard za merjenje hitrosti brskalnikov.
Da boš uspešno strojno pospeševal Direct2D in DirectWrite moraš imeti ustrezen hardware in software.
- najprej rabiš Visto, Windows 7 ali Windows 2008. Samo ti trije OS-i imajo podporo za Direct2D in DirectWrite. Z starimi Windows XP ne bo nič od strojnega pospeševanja 2D grafike
- potem rabiš grafično kartico z podporo najmanj DirectX 9, precej hitreje pa bo, če ti grafična podpira 10 ali 11
- na koncu pa seveda rabiš še brskalnik z podporo Direct2D in DirectWrite, in to sta ta hip samo IE9 in Firefox 3.7 ali 4.0
Šele ko izpolnjuješ vse 3 pogoje boš lahko med surfanjem po mreži užival strojno pospešeno dvodimenzionalno grafiko.
Da se strojno pospeševanje 2D grafike v brskalnikih šele počasi začenja nima HTML5 prav nič zraven. Boj pomembno je, da morajo najprej vsi preiti iz XP-jev na 7-ko.
Windows XP ne bo nikoli podpiral Direct2D in DirectWrite. Prav tako kot ne bo imel podpore za DirectX 10 in 11.
Šele sedaj ko je že skoraj polovica ljudi na Windows 7 z grafično, ki podpira DirectX 10 ali 11 je čas tudi za strojno pospeševanje 2D grafike. Desktop grafike je na tem sistemu že strojno pospešena, sedaj je čas da se strojno pospeši tudi brskanje po internetu, kje ravno tu se 2D grafika največ uporablja.
IE9 in Firefox 3.7 sta že sedaj ob HTML4 in JavaScriptu približno 10-krat hitrejša kot brskalniki brez podpore Direct2D in DirectWrite. Enako bo kasneje ob HTML5, ki se je namenil nadomestiti HTML4, JavaScript in Flash obenem. Edino Flash ima svoje strojno pospeševanje, ki so ga implementirali v najnovejšo verzijo 10.1.
Pri celotnem 2D pospeševanju ni znan edino zmagovalec, ki bo predvajal video v brskalniku. Boj se bije med med Flash in HTML5, čeprav je HTML5 precej zmogljivejši že ta hip. Na primer Flash še vedno nima 64-bitne podpore, medtem ko HTML5 prav lepo deluje na 64-bitnih browserjih. Za vse ostalo 2D pospeševanje pa se že davno ve, da bo Microsoft zmagovalec, tako kot pri igrah.
Če torej goniš XP-je na kakšni integrirani grafiki potem je in tudi bo Chrome zate najhitrejši browser. Če pa si na 7-ki z spodobno grafično kartico pa sta ta hip IE9 in Firefox 3.7 ali 4.0 svetlobna leta pred ostalimi brskalniki.
Je pa treba poudariti, da sta še oba precej globoko v beta ali celo alfa testiranju, tako, da kakšne težave ob brskanju niso izključene.
Firefox 4.0 ali IE9 še ne bi priporočil, medtem ko je Firefox 3.7 imenovan tudi Minefield kar spodoben. Če znaš ročno predelati addone za delovanje na nepodprtih verzijah, kar se da postoriti z notepadom, ni ovire za prehod.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Icematxyz ::
Še dobro da se z Ubuntu ne rabim s tem ukvarjati. In preprosto zadeva dela vredu. Brez testa. Malo za šalo malo za res rečeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Izi ::
Celo za XP-je ni alternative, kaj šele za Linux.
Tako kot ni podpore za Direct3D in zato vsi igramo igre na Windows.
Microsoft želi doseči, da boš tudi za brskanje po internetu, tako kot za igranje iger moral uporabljati Windows, če boš hotel imeti popolno podporo
Sicer pa boš imel na Linux in OS X vsaj video pospešen preko Flasha. Dokler ga ne bo HTML5 izrinil.
Tako kot ni podpore za Direct3D in zato vsi igramo igre na Windows.
Microsoft želi doseči, da boš tudi za brskanje po internetu, tako kot za igranje iger moral uporabljati Windows, če boš hotel imeti popolno podporo
Sicer pa boš imel na Linux in OS X vsaj video pospešen preko Flasha. Dokler ga ne bo HTML5 izrinil.
Icematxyz ::
Za to pa OpenGL za igre. Kakšen DX in omejevanje. Splet pa je tako naš. In ga ne damo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Izi ::
Saj ni panike. Meni se sploh smešno zdi kregati glede hitrosti brskalnikov, ko pa vedno traja precej dlje, da se stran naloži preko interneta kot pa da se prikaže na ekranu.
Prav veliko strani kjer se bo hkrati 1000 elementov premikalo po ekranu pa verjetno ne bomo imeli na internetu
Prav veliko strani kjer se bo hkrati 1000 elementov premikalo po ekranu pa verjetno ne bomo imeli na internetu
techfreak :) ::
Saj ni panike. Meni se sploh smešno zdi kregati glede hitrosti brskalnikov, ko pa vedno traja precej dlje, da se stran naloži preko interneta kot pa da se prikaže na ekranu.
Prav veliko strani kjer se bo hkrati 1000 elementov premikalo po ekranu pa verjetno ne bomo imeli na internetu
Igre? Lahko bi jih portali iz Flasha.
Icematxyz ::
In brez Direct2D ne gre nardit? lol
Na Windows OS omenjenih različic. Boš to storil na takšen način. Se pravi če boš v svoj spletni brskalnik hotel vgraditi strojno podporo. Se pravi da uporablja GPU. Boš uporabil Direct2D API. Verjentno bodo to storili vsi večji in popularni spletni brskalniki ki tečejo na Windows OS.
Na drugih platformah pa bo se pa verjetno uporabil kašen drug pristop v navezi z OpenGL.
Prav veliko strani kjer se bo hkrati 1000 elementov premikalo po ekranu pa verjetno ne bomo imeli na internetu :P
V bistvu bomo in že imamo veliko spletnih strani. Ki bodo in ki že zahtevajo zmogljivo strojno opremo. Predstavljaj si splet kot kakšen program ki teče na tvojem računalniku. Vedno bolj in bolj zahteven program bo to. Z vedno večjimi zahtevami glede strojne opreme. In izrabe le te.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | IE še vedno izgublja, Chrome pridobivaOddelek: Novice / Brskalniki | 12878 (10596) | dux |
» | Firefox 4 prihaja 22. marca (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 16321 (13819) | McGregorSL |
» | YouTube še naprej podpira Flash (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 25079 (23483) | Icematxyz |
» | Chrome daleč najpočasnejši v HTML5 izrisovanju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Brskalniki | 19600 (16928) | MrStein |
» | Microsoft pokazal prve obrise Internet Explorerja 9Oddelek: Novice / Brskalniki | 12169 (10094) | Looooooka |