Euro Gamer - Težave z delovanjem PlayStation Networka in s kar osmimi modeli od skupno enajstih (tako prvotni PlayStation 3 kot PS3 Slim v vseh različicah trdega diska) so se končale hitro, že po polnoči z 28. februarja na 1. marec. Težave so se rešile samodejno, saj je PlayStatione zmedel ARM-ov čip, ki se je nekoliko zmedel pri prehodu s prejšnjega v ta mesec. Čip je bil namreč mnenja, da je leto 2010 prehodno. Če se spomnimo so pred dvema letoma podobne težave imeli Microsoftovi prenosni predvajalniki glasbe, Zune. Razlog za te težave je pravzaprav popolnoma enak, saj se je v prvotnih Zuneih nahajal enak ARM-ov čip.
Ker je bila težava v čipu, vgrajenem v konzolo, pravzaprav ni šlo za težavo PlayStationovega omrežja, temveč za konzole same. To so ugotovili uporabniki sami, saj so konzole, ki niso bile priključene na omrežje, kazale enake znake napak. Več o celotni težavi si lahko preberete v izvorni novici na Eurogamer.
Pa je kriv prav ARM (kot razvijalec ARM jedra) ali programerji pri Sony-ju, ki niso prav spisali programov?
edit (skopirano iz manuala za enega izmed ARM7 procesorjev, zadnja revizija v letu 2009):
The RTC does a simple bit comparison to see if the two lowest order bits of the year counter are zero. If true, then the RTC considers that year a leap year. The RTC considers all years evenly divisible by 4 as leap years. This algorithm is accurate from the year 1901 through the year 2099, but fails for the year 2100, which is not a leap year. The only effect of leap year on the RTC is to alter the length of the month of February for the month, day of month, and year counters.
Definitivno so pri Sony-ju površno prebrali kako se tele ARMje programira in ARM pri tem nima nič...
Točno tko, 2010 ni prestopno leto in tudi 2010 ni deljivo z 4. Prav tako če pogledamo binarno 2010 pride 11111011010, kar pomeni da če bi dejansko se pogledalo zadnje dva bita, tako kot trdijo, nebi smelo biti težav, saj zadnje dva bita nista 0. To je neka napaka od ARMa, saj nikakor ne bi smelo biti te napake...