Forum » Loža » Vprašanje za zaposlene v tech supportu
Vprašanje za zaposlene v tech supportu
nsignific ::
Od ljudi, ki delajo kot on-site tech support (desktop jockeyi) me iz prve roke zanima, kakšen workload imajo. Konkretno me zanima št. intervencij pri uporabnikih obenem pa tudi kaj se počne poleg tega (razne administracije streznikov itd.)
V primeru, da kdo tu takšne podatke ima, me zanima še približna velikost podjetja (št. zaposlenih).
Upam, da nisem preveč zahteven, ampak google mi ni pomagal (morda ima kdo drug več sreče?)
hvala!
V primeru, da kdo tu takšne podatke ima, me zanima še približna velikost podjetja (št. zaposlenih).
Upam, da nisem preveč zahteven, ampak google mi ni pomagal (morda ima kdo drug več sreče?)
hvala!
Silver ::
Zaposlen sem na delovnem mestu Desk Site Suport v farmacevtski družbi, ki ima v LJ okoli 65 zaposlenih. Na tem delovnem mestu je bil sprva en, sedaj pa sva 2 IT-jevca. Občasno nudimo tudi podporo podružnicam podjetja na območju adriatika (EX-yu države od Hrvaške do Albanije in Makedonije) - tako remote kakor on-site, ponavadi so to le večje posodobitve ali menjave strojne opreme. Poleg same podpore uporabnikom vzdržujemo tudi še 3 strežnike.
Moje delovne naloge so večinoma dvigovanje telefona in čekiranje e-mailov in posledično reševanje prejetih težav. Ko ti uporabnik pove opis napake jo zabeležim v sistem z ticketi in ga probam rešit. Telefon zvoni 1-5x na uro, kakor je, večinoma se uporablja e-maile, katerih je malce več. Številke variriajo od vremena in počutja uporabnikov. Včasih gledaš kak dan v luft, včasih pa moraš dihati na škrge.
Občasno - max. nekaj krat letno se izvajajo tudi večje posodobitve OS, kar zahteva popolno ponovno namestitev računalnika. To pomeni en do dva računalnika na dan, ki ga občasno poklikaš, ob ostalem delu, ki ga opravljaš. Vsak dan je potrebno zamenjati še kasete v backup enotah strežnikov, kar ti vzame 2 min, samo pozabiti ne smeš.
Zadolženi smo tudi za naročanje IT opreme in GSM aparatov, pri katerih izvedemo tudi prenos podatkov. Tu se najde malce več papirologije.
Skratka vsak dan se najde kaj za počet, ni pa ravno neka ludnica. Lagano sportski bi se reklo po domače.
Moje delovne naloge so večinoma dvigovanje telefona in čekiranje e-mailov in posledično reševanje prejetih težav. Ko ti uporabnik pove opis napake jo zabeležim v sistem z ticketi in ga probam rešit. Telefon zvoni 1-5x na uro, kakor je, večinoma se uporablja e-maile, katerih je malce več. Številke variriajo od vremena in počutja uporabnikov. Včasih gledaš kak dan v luft, včasih pa moraš dihati na škrge.
Občasno - max. nekaj krat letno se izvajajo tudi večje posodobitve OS, kar zahteva popolno ponovno namestitev računalnika. To pomeni en do dva računalnika na dan, ki ga občasno poklikaš, ob ostalem delu, ki ga opravljaš. Vsak dan je potrebno zamenjati še kasete v backup enotah strežnikov, kar ti vzame 2 min, samo pozabiti ne smeš.
Zadolženi smo tudi za naročanje IT opreme in GSM aparatov, pri katerih izvedemo tudi prenos podatkov. Tu se najde malce več papirologije.
Skratka vsak dan se najde kaj za počet, ni pa ravno neka ludnica. Lagano sportski bi se reklo po domače.
dronyx ::
Jaz sem bil nekaj let sam podpora za več kot 150 zaposlenih na nekem ministrstvu. Ob vsem tem sem pa hkrati še razvijal manjše aplikacije, administriral strežnike, vodil javna naročila in manjše IT projekte, odgovarjal na vse telefonske klice in zabaval tajnice, nameščal računalnike, delal vsako leto popis osnovnih sredstev...
Edino kar so počeli zunanji izvajalci so bile namestitve strežnikov, ker v to se pa nisem hotel spuščati brez resnih izkušenj. Znam pa tudi to, če je sila.
Ko sem jih prosil, če bi lahko zaposlili kakšnega študenta, ker je dela enostavno preveč, sem dobil odgovor, da ni denarja. Ko sem pred leti odšel stran, so zaposlili šefa informatike, dva IT-jevca plus dva študenta praktično za polni delovni čas.
Ali se danes počutim kot idiot? Da.
Edino kar so počeli zunanji izvajalci so bile namestitve strežnikov, ker v to se pa nisem hotel spuščati brez resnih izkušenj. Znam pa tudi to, če je sila.
Ko sem jih prosil, če bi lahko zaposlili kakšnega študenta, ker je dela enostavno preveč, sem dobil odgovor, da ni denarja. Ko sem pred leti odšel stran, so zaposlili šefa informatike, dva IT-jevca plus dva študenta praktično za polni delovni čas.
Ali se danes počutim kot idiot? Da.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Silver ::
Zabavanje tajnic! To je zelo pomembno opravilo vsakega IT-jevca, ki ga je potrebno opravljati vestno!
MIHAc27 ::
Jaz sem bil do sedaj v treh različnih podjetjih.
Prvo je imelo približno 10 zaposlenih za servis. Razdeljeni smo bili na pol.. eni smo bili bolj Hardveraši (In imeli čez še osnovne težave npr. sesuti Windowsi, težave z povezavo itd.) Ostali so imeli pa en program čez.
Delavnih mest za katere smo skrbeli je bilo preko 500, večina po Sloveniji a tudi v tujini (Evropa). Dela ni manjkalo dokler ni v podjetju zaškripalo....
V drugem sva bila dva za IT. Podjetje je imelo 20 zaposlenih. Skrbela sva še za nekje 50 strank, ki so tudi uporabljali naše storitve. Če bom kdaj fasal tumor na možganih je bilo gotovo krivo to podjetje, saj sem ogromno časa porabil na telefonu zaradi čakanja v vrsti pri Siolu. Tudi tukaj je bilo kar nekaj dela. Veliko se je dalo rešiti na daljavo, je bil pa tudi teren po celi Sloveniji. Občasno kaka nadgradnja, ki nam jo je zagodla,...
V tretjem nas je sedaj 4. Skrbimo za druga podjetja, ki nimajo lastnih tehnikov. Nekatera so majhna, druga malce večja (zdravstvo, šola) tako da kar teško rečt za koliko ljudi skrbimo (ene 50 je podjetij). Je pa res da včasih si cel teden pri enem podjetju, potem pa o njih ne slišiš nič mesec ali več. Dela je tako včasih čez glavo, kak teden pa je mirno in ne veš kaj bi počel (med počitnicami ponavadi). Je tudi zelo različno. Včasih si fizikalec in nosiš naokoli robo ali vlečeš kable, drugič IT, tretjič ugotavljaš zakaj kak software nagaja, četrtič.........
Prvo je imelo približno 10 zaposlenih za servis. Razdeljeni smo bili na pol.. eni smo bili bolj Hardveraši (In imeli čez še osnovne težave npr. sesuti Windowsi, težave z povezavo itd.) Ostali so imeli pa en program čez.
Delavnih mest za katere smo skrbeli je bilo preko 500, večina po Sloveniji a tudi v tujini (Evropa). Dela ni manjkalo dokler ni v podjetju zaškripalo....
V drugem sva bila dva za IT. Podjetje je imelo 20 zaposlenih. Skrbela sva še za nekje 50 strank, ki so tudi uporabljali naše storitve. Če bom kdaj fasal tumor na možganih je bilo gotovo krivo to podjetje, saj sem ogromno časa porabil na telefonu zaradi čakanja v vrsti pri Siolu. Tudi tukaj je bilo kar nekaj dela. Veliko se je dalo rešiti na daljavo, je bil pa tudi teren po celi Sloveniji. Občasno kaka nadgradnja, ki nam jo je zagodla,...
V tretjem nas je sedaj 4. Skrbimo za druga podjetja, ki nimajo lastnih tehnikov. Nekatera so majhna, druga malce večja (zdravstvo, šola) tako da kar teško rečt za koliko ljudi skrbimo (ene 50 je podjetij). Je pa res da včasih si cel teden pri enem podjetju, potem pa o njih ne slišiš nič mesec ali več. Dela je tako včasih čez glavo, kak teden pa je mirno in ne veš kaj bi počel (med počitnicami ponavadi). Je tudi zelo različno. Včasih si fizikalec in nosiš naokoli robo ali vlečeš kable, drugič IT, tretjič ugotavljaš zakaj kak software nagaja, četrtič.........
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Delodajalci, rekruterji in ostali vpleteni v proces zaposlovanjaOddelek: Pomoč in nasveti | 4083 (3006) | TheBlueOne |
» | Preobremenjenost delovnega tima (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11350 (7991) | Mato989 |
» | najem exchange serverjevOddelek: Omrežja in internet | 2537 (2156) | SkIDiver |