Forum » Šola » Ali so ustni izpiti sporni?
Ali so ustni izpiti sporni?
MrBrdo ::
Zanima me če so iz pravnega vidika oz. iz vidika pravilnika Univerze v Ljubljani ustni izpiti sporni?
S tem mislim ustne izpite na način kot se izvajajo npr. na FRI: Najprej moraš pisat pisni del izpita, če ga ne pišeš po neki meji padeš (tukaj nič nenavadnega). Če narediš, potem greš na ustni izpit. Ampak to ni kot nekakšen zagovor, ker tudi če pišeš npr. 100%, te na ustnem lahko vseeno vrže (potem moraš tudi na pisni še enkrat). Nato je pa različno od profesorja, kako to kar si povedal upošteva, eni dajo pol-pol oceno (npr. 8/9 en del je pisni en ustni), eni ti pa določijo oceno samo glede na ustnega (npr. 6/6 tudi če si pisal recimo 80%, če se pač njemu zdi tako), eni pa ti spremenijo oceno "pisnega", druga ocena pa je npr. iz seminarske ali iz vaj.
Saj se ne bunim ker sem več kot pol tega dal že skozi, me pa zanima... Itak grejo pa te ustni pri nas vsem v nos. Ni mi jasno po kakšni logiki so na tehnični fakulteti potrebni ustni izpiti (pri nas jih ima >90% profesorjev). Tisti ki pa nimajo ustnih imajo pa ponavadi še en "pisni" izpit ala "teorija", in oba moraš pisat pozitivno.
Malo se mi zdi čudno saj se mi ne zdi logično da bi bilo mišljeno imet po 2 izpita in efektivno 2 oceni pri enem predmetu. S tem da če pišeš pozitivno in na ustnem padeš, moraš tudi pisat še enkrat, to se mi zdi še najbolj sporno, pač izpit narediš ali ga pa ne narediš. Tukaj si pa v nekem vmesnem stanju ko narediš pisni.
Jaz sem si prej te ustne predstavljal kot zagovore (pa še to ne pri matematičnih in naravoslovnih predmetih), torej recimo če pišeš tam nekje na meji, da imaš potem zagovor, kjer se prof. odloči ali te bo spustil oz. ali ti bo zvišal oceno.
Poleg tega se mi zdi da bi tukaj lahko prišlo še do zlorab, npr. profesor bi pogledal česa nisi znal na pisnem in bi te potem vrtal na ustnem te stvari ki jih tam nisi znal, potem bi ti pa rekel da nimaš pojma (ne pravim da se to dogaja, moral pa bi pravilnik nekako zaščitit študente pred tem). Se mi zdi napačno da moraš znanje dvakrat dokazovat - naj pač sestavijo tak izpit ki mislijo da je merodajen in to je to. Ali pa naj bo samo ustni, ne pa da imamo 2x izpit. Ker če tu ni nobenih omejitev potem ima profesor neomejeno moč - lahko te jaha dokler te hoče, lahko bi npr. imel 10 izpitov pri enem predmetu, ki bi jih moral vse naredit, če to ni omejeno v pravilniku. Če pa je omejeno, potem verjetno piše da je lahko še ustni izpit, ampak kako je definiran?
Zdaj me pa zanima kako je v pravilniku to opredeljeno?
S tem mislim ustne izpite na način kot se izvajajo npr. na FRI: Najprej moraš pisat pisni del izpita, če ga ne pišeš po neki meji padeš (tukaj nič nenavadnega). Če narediš, potem greš na ustni izpit. Ampak to ni kot nekakšen zagovor, ker tudi če pišeš npr. 100%, te na ustnem lahko vseeno vrže (potem moraš tudi na pisni še enkrat). Nato je pa različno od profesorja, kako to kar si povedal upošteva, eni dajo pol-pol oceno (npr. 8/9 en del je pisni en ustni), eni ti pa določijo oceno samo glede na ustnega (npr. 6/6 tudi če si pisal recimo 80%, če se pač njemu zdi tako), eni pa ti spremenijo oceno "pisnega", druga ocena pa je npr. iz seminarske ali iz vaj.
Saj se ne bunim ker sem več kot pol tega dal že skozi, me pa zanima... Itak grejo pa te ustni pri nas vsem v nos. Ni mi jasno po kakšni logiki so na tehnični fakulteti potrebni ustni izpiti (pri nas jih ima >90% profesorjev). Tisti ki pa nimajo ustnih imajo pa ponavadi še en "pisni" izpit ala "teorija", in oba moraš pisat pozitivno.
Malo se mi zdi čudno saj se mi ne zdi logično da bi bilo mišljeno imet po 2 izpita in efektivno 2 oceni pri enem predmetu. S tem da če pišeš pozitivno in na ustnem padeš, moraš tudi pisat še enkrat, to se mi zdi še najbolj sporno, pač izpit narediš ali ga pa ne narediš. Tukaj si pa v nekem vmesnem stanju ko narediš pisni.
Jaz sem si prej te ustne predstavljal kot zagovore (pa še to ne pri matematičnih in naravoslovnih predmetih), torej recimo če pišeš tam nekje na meji, da imaš potem zagovor, kjer se prof. odloči ali te bo spustil oz. ali ti bo zvišal oceno.
Poleg tega se mi zdi da bi tukaj lahko prišlo še do zlorab, npr. profesor bi pogledal česa nisi znal na pisnem in bi te potem vrtal na ustnem te stvari ki jih tam nisi znal, potem bi ti pa rekel da nimaš pojma (ne pravim da se to dogaja, moral pa bi pravilnik nekako zaščitit študente pred tem). Se mi zdi napačno da moraš znanje dvakrat dokazovat - naj pač sestavijo tak izpit ki mislijo da je merodajen in to je to. Ali pa naj bo samo ustni, ne pa da imamo 2x izpit. Ker če tu ni nobenih omejitev potem ima profesor neomejeno moč - lahko te jaha dokler te hoče, lahko bi npr. imel 10 izpitov pri enem predmetu, ki bi jih moral vse naredit, če to ni omejeno v pravilniku. Če pa je omejeno, potem verjetno piše da je lahko še ustni izpit, ampak kako je definiran?
Zdaj me pa zanima kako je v pravilniku to opredeljeno?
MrBrdo
- spremenilo: MrBrdo ()
dejanslo ::
Po moje je na ustnem izpitu dosti lažje oceniti realno znanje. Pisni je zgolj sito za največje lenuhe, da se ne izgublja čas z njimi. Če kdo zaj3bava, lahko študentski svet poda negativno mnenje pri njegovi naslednji prošnji za habilitacijo. Seveda maš še tiste opcije s komisijo, etc, ampak se po moje ne splačajo kaj prida..
Mene bolj skrbi subjektivnost ocenjevanja, ki se lahko kaže tudi s spremembami "zahtev" in "teže" pisnega dela napram ustnemu znotraj 1 izpitnega roka ali celo 1 izpitnega dneva. Ta mood swinging po eni strani zbija moralo, vzbuja dvome, loputa vrata pred nosom, vendar ti po drugi strani tudi pove, koga se v prihodnosti izogibat, ko se bo odvijalo kaj resnega. Njah, raje bi bil sam sodnik..
Mene bolj skrbi subjektivnost ocenjevanja, ki se lahko kaže tudi s spremembami "zahtev" in "teže" pisnega dela napram ustnemu znotraj 1 izpitnega roka ali celo 1 izpitnega dneva. Ta mood swinging po eni strani zbija moralo, vzbuja dvome, loputa vrata pred nosom, vendar ti po drugi strani tudi pove, koga se v prihodnosti izogibat, ko se bo odvijalo kaj resnega. Njah, raje bi bil sam sodnik..
There`s More Than One Way To Do It
darkolord ::
npr. profesor bi pogledal česa nisi znal na pisnem in bi te potem vrtal na ustnem te stvari ki jih tam nisi znalTo je pa po moje čisto kul. Izpita NE DELAŠ zato, da neki na pamet naučenega načečkaš na papir in dobiš oceno, potem pa adijo. Izpit je za to, da se preveri znanje, ki si ga pridobil pri predmetu. Če znaš polovico snovi odlično (6 na pisnem izpitu), polovice pa sploh ne, je takšno "znanje" zelo vprašljivo.
MrBrdo ::
darkolord: Ja s tem se strinjam, ampak kdo mu pa brani da nebi imel samo ustnega izpita? Če že misli da je njegov predmet bolj primeren za ustno preverjanje... Čeprav meni je v že osnovi ustno preverjanje zgrešeno ker je preveč subjektivno (različna vprašanja, različno razpoloženje - nekdo ga razjezi, različno razmišljanje profesorja in študenta itd.).
Ne mi pa govorit, da je ustni potreben pri programiranju ali pa pri matematiki. Ne moreš se napiflat naloge za izpit če je vsakič drugačna - moraš uporabit logiko. Če pa je izpit tako sestavljen da je vse vedno po istem kopitu, pa naj ga drugače sestavijo. Pa pri večini predmetov se da sestavit tak izpit, ki preveri tvoje razumevanje, sploh pa v naravoslovju.
Sicer pa to kar si napisal je čisto zgrešeno. Če znaš polovico snovi odlično, polovice pa sploh ne in dobiš 6, pač dobiš 6, če je tak kriterij in če je tako sestavljen izpit. Izpit oni sestavijo, in če ga sestavijo tako da ga naredi nekdo ki ima "vprašljivo" znanje, potem so ga pač tako sestavili. To ni nič vprašljivo ampak je pač zadostno, ker je pisni izpit merodajen. In če je znanje "vprašljivo" je temu primerna tudi ocena. Vprašljivo je itak v vsakem primeru, ker ni možno misli brat. Postavi se torej nek "test" in določeni kriteriji ki veljajo za vse, ne pa da potem nekdo tehta, da v bistvu eden bolje zna kot drugi. Če zna bolje potem je samo slabo sestavljen izpit. Ni rešitev da za "vsak slučaj" dajmo pa 10 izpitov, da se bo res videlo kdo zna. Kot sem pa že napisal, v mejnih primerih (npr. 50%) še razumem ustnega, da profesor preveri če nisi pač imel sreče ali pa si se brezveze zaračunal kje. Samo če pišeš ti 90% potem ali so zelo slabo sestavili izpit ali pa pač znaš za 90%. Ne more ti dat potem 6, ker se mu ni zdelo da razumeš. Naj sestavi tak izpit ki bo po njegovo preveril če razumeš in basta. Zakaj pa potem tudi tisti nima ustnega, ki je pisal 45%? Mogoče se je pa nekaj brezveznega zafrnil in eno vprašanje ni znal... Mogoče bi profesor potem ugotovil da razume? V glavnem vse skupaj nima nobenega smisla. Naj bo en izpit, ne pa 2, in naj bo ta sestavljen tako kot oni mislijo da je potrebno znanje.
Kar se pa FRI tiče si pa sploh zgrešil, ker pri nas velja da se "razume" za pisnega, za ustnega se pa praviloma "pifla", ker profesorji sprašujejo teorijo in jih praksa sploh ne zanima. In edino pravilno je tisto kar je povedal na predavanjih, tako da ne mi govorit da gre tukaj za razumevanje. Sploh v naravoslovju kjer so pogledi na stvari zelo različni (torej razumevanje je različno oz. obstaja več poti do istega rezultata). Še bolj paradoksalno je pa to (npr. pri matematičnih predmetih), da ponavadi pustijo na pisnem, da si na list napišeš formule, na ustnem moraš pa potem te formule znat na pamet. Če že hočejo da znamo na pamet formule naj jih pač ne dovolijo met na pisnem in ustnega ne rabimo.
Ampak jaz tukaj nebi začel ranta, pa tudi situacije so različne na različnih fakultetah. Mene zanima kako je to opredeljeno v pravilniku oz. kako nas UniLj ščiti pred nepravilnostmi. In ali določa kdaj se izvaja dodatni ustni "izpit", ker kakorkoli obrneš je to dodatni izpit.
Pa še nekaj je pri teh ustnih. Na njih se ni potrebno prijavit, ker sploh ni razpisan rok. Prijaviš se na pisni del, ustni pa je takrat ko si profesor zmisli. Če imaš takrat kakšen drug izpit praviloma to nobenega ne zanima. Ker pa ni uradno razpisan se v bistvu sploh pritožit ne moreš, po pravilniku pa ne smeta bit dva izpita na isti dan. Ampak profesor potem reče da to ni "izpit". Čeprav je. Poleg tega imamo za pisne izpite določeno minimalno št. rokov, za ustni izpit pa je tisti rok ki si ga profesor zmisli in po možnosti v roku manj kot 5 dni - v takem roku se na pisni izpit več niti prijavit ne moreš, če ti kdo ne naredi usluge. Pa vzemite v zakup da je pri nas tako da je snov skoraj vedno ločena (pisni - praksa, naloge, ustni - teorija, piflarija), torej dejansko se 2x učimo (ja lahko bi bilo v enem izpitu vse ampak bi vsaj imel razpisane roke). Pa tudi to ni prav da če padeš ustnega da moraš še enkrat na pisnega, tudi če si ga že naredil. Če je bil za ostale merodajen je tudi zate in če si ga naredil pod enakimi pogoji kot ostali si ga naredil, pa basta.
Ne mi pa govorit, da je ustni potreben pri programiranju ali pa pri matematiki. Ne moreš se napiflat naloge za izpit če je vsakič drugačna - moraš uporabit logiko. Če pa je izpit tako sestavljen da je vse vedno po istem kopitu, pa naj ga drugače sestavijo. Pa pri večini predmetov se da sestavit tak izpit, ki preveri tvoje razumevanje, sploh pa v naravoslovju.
Sicer pa to kar si napisal je čisto zgrešeno. Če znaš polovico snovi odlično, polovice pa sploh ne in dobiš 6, pač dobiš 6, če je tak kriterij in če je tako sestavljen izpit. Izpit oni sestavijo, in če ga sestavijo tako da ga naredi nekdo ki ima "vprašljivo" znanje, potem so ga pač tako sestavili. To ni nič vprašljivo ampak je pač zadostno, ker je pisni izpit merodajen. In če je znanje "vprašljivo" je temu primerna tudi ocena. Vprašljivo je itak v vsakem primeru, ker ni možno misli brat. Postavi se torej nek "test" in določeni kriteriji ki veljajo za vse, ne pa da potem nekdo tehta, da v bistvu eden bolje zna kot drugi. Če zna bolje potem je samo slabo sestavljen izpit. Ni rešitev da za "vsak slučaj" dajmo pa 10 izpitov, da se bo res videlo kdo zna. Kot sem pa že napisal, v mejnih primerih (npr. 50%) še razumem ustnega, da profesor preveri če nisi pač imel sreče ali pa si se brezveze zaračunal kje. Samo če pišeš ti 90% potem ali so zelo slabo sestavili izpit ali pa pač znaš za 90%. Ne more ti dat potem 6, ker se mu ni zdelo da razumeš. Naj sestavi tak izpit ki bo po njegovo preveril če razumeš in basta. Zakaj pa potem tudi tisti nima ustnega, ki je pisal 45%? Mogoče se je pa nekaj brezveznega zafrnil in eno vprašanje ni znal... Mogoče bi profesor potem ugotovil da razume? V glavnem vse skupaj nima nobenega smisla. Naj bo en izpit, ne pa 2, in naj bo ta sestavljen tako kot oni mislijo da je potrebno znanje.
Kar se pa FRI tiče si pa sploh zgrešil, ker pri nas velja da se "razume" za pisnega, za ustnega se pa praviloma "pifla", ker profesorji sprašujejo teorijo in jih praksa sploh ne zanima. In edino pravilno je tisto kar je povedal na predavanjih, tako da ne mi govorit da gre tukaj za razumevanje. Sploh v naravoslovju kjer so pogledi na stvari zelo različni (torej razumevanje je različno oz. obstaja več poti do istega rezultata). Še bolj paradoksalno je pa to (npr. pri matematičnih predmetih), da ponavadi pustijo na pisnem, da si na list napišeš formule, na ustnem moraš pa potem te formule znat na pamet. Če že hočejo da znamo na pamet formule naj jih pač ne dovolijo met na pisnem in ustnega ne rabimo.
Ampak jaz tukaj nebi začel ranta, pa tudi situacije so različne na različnih fakultetah. Mene zanima kako je to opredeljeno v pravilniku oz. kako nas UniLj ščiti pred nepravilnostmi. In ali določa kdaj se izvaja dodatni ustni "izpit", ker kakorkoli obrneš je to dodatni izpit.
Pa še nekaj je pri teh ustnih. Na njih se ni potrebno prijavit, ker sploh ni razpisan rok. Prijaviš se na pisni del, ustni pa je takrat ko si profesor zmisli. Če imaš takrat kakšen drug izpit praviloma to nobenega ne zanima. Ker pa ni uradno razpisan se v bistvu sploh pritožit ne moreš, po pravilniku pa ne smeta bit dva izpita na isti dan. Ampak profesor potem reče da to ni "izpit". Čeprav je. Poleg tega imamo za pisne izpite določeno minimalno št. rokov, za ustni izpit pa je tisti rok ki si ga profesor zmisli in po možnosti v roku manj kot 5 dni - v takem roku se na pisni izpit več niti prijavit ne moreš, če ti kdo ne naredi usluge. Pa vzemite v zakup da je pri nas tako da je snov skoraj vedno ločena (pisni - praksa, naloge, ustni - teorija, piflarija), torej dejansko se 2x učimo (ja lahko bi bilo v enem izpitu vse ampak bi vsaj imel razpisane roke). Pa tudi to ni prav da če padeš ustnega da moraš še enkrat na pisnega, tudi če si ga že naredil. Če je bil za ostale merodajen je tudi zate in če si ga naredil pod enakimi pogoji kot ostali si ga naredil, pa basta.
MrBrdo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MrBrdo ()
darkolord ::
Ne mi pa govorit, da je ustni potreben pri programiranjuHja, o tem bi se dalo debatirat. Kako lahko dobro oceniš znanje programiranja samo iz pisnih odgovorov na nekaj vprašanj? Iz napol delujoče napisane kode boš težko dovolj zanesljivo videl, kakšna je bila logika (kar pa je ključna zadeva) zadaj...
Če znaš polovico snovi odlično, polovice pa sploh ne in dobiš 6, pač dobiš 6, če je tak kriterij in če je tako sestavljen izpit.No, saj ravno zaradi tega je lahko še ustni - 6 na pisnem izpitu pač enostavno ne pomeni nujno še izkazanega znanja za skupno oceno "zadostno".
Kar se pa FRI tiče si pa sploh zgrešilNo, kako je na FRI, ne vem. Pri nas je očitno malo drugače.
Glede "večih" izpitov je pa tako, da če bi bilo vse vedno v enem kosu, bi bilo včasih precej bolj utrujajoče - samo z ustnim izpitom bi bilo mogoče preveriti celotno znanje (če je treba kej poračunat se pač naredi to na tablo), a praktično neizvedljivo, zato je pač iz praktičnih razlogov razdeljeno na več kosov. Pri nas je pri več predmetih tako, da so celo ločeni pisni izpit iz nalog, pisni izpit iz teorije in ustni izpit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
darkolord ::
Da je pisni + ustni je v skladu s pravilnikom. Da je pisni razdeljen na dva dela, pa je bolj dobra volja izvajalcev predmeta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
BlueRunner ::
Izpitni red je odvisen tudi od predavatelja. Sicer pa imaš en izpit za en predmet. Lahko pa to opravljaš v X kosih. Tako lahko npr. pišeš bolj zahteven izpit pisni del v dveh delih + še ustno teorijo. Pisni del ti prinese en del ocene, ustni del pa drug del ocene. Tako lahko dobiš npr. oceno 10/5, ki pač ni pozitivna.
To se velikokrat zgodi pri predmetih, kjer se ljudje napiflajo za pisni del, na ustem pa o dejanski teoriji nimajo pojma, je pa to zahtevano znanje.
To se velikokrat zgodi pri predmetih, kjer se ljudje napiflajo za pisni del, na ustem pa o dejanski teoriji nimajo pojma, je pa to zahtevano znanje.
Šimpanz ::
Ko sem bil jaz na faksu, mi je šlo ful na jetra ker sem moral za vsak predmet delati 2-3 teste (projekt, pisni izpit in nato še ustno), punca ki je bila na drugem faksu pa je imela vedno samo pisni izpit.
Torej sem moral jaz za vsak predmet dva do trikrat potrjevali svoje znanje ona pa samo enkrat.
Torej sem moral jaz za vsak predmet dva do trikrat potrjevali svoje znanje ona pa samo enkrat.
Binji ::
Zanj ne vem, ampak pri meni vsaj 3x več sekiranja in izgube živcev :P
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!
Arto ::
Mene moti to, da ne gre za to, da bi ti lahko pokazal svoje znanje, ampak predvsem za to, da imaš čim več možnosti, da ti spodleti. Razumem poanto ustnega v tem, da če nekdo slabše piše, naj gre potem še na zagovor, ker očitno ne zna ravno briljantno. Če pa pišeš ti 95%, pa te potem na ustnem profesor rukne, zato ker ti pač ne gre piflanje formul na pamet, to se mi zdi pa malo brezveze.
Mavrik ::
Samo potem ni problem v ustnih izpitih, ampak v tem da profesor od tebe zahteva piflanje formul na pamet a ne?
The truth is rarely pure and never simple.
Pyr0Beast ::
Ustni so še zdaleč preveč subjektivni. Imaš še kakšnega norca za profesorja, s katerim se enkrat nekaj nisi strinjal in samo sanjaj o tem da boš naredil ustnega.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
darkolord ::
Ustni so še zdaleč preveč subjektivni.Kaj jih pa naredi toliko bolj subjektivne kot pisni izpit? Pri vsakem vprašanju se zagotovo najde še kaj, česar nisi napisal, pa bi lahko...
Imaš še kakšnega norca za profesorja, s katerim se enkrat nekaj nisi strinjal in samo sanjaj o tem da boš naredil ustnega.Zato so pa ustni izpiti javni. Poleg tega se v morebitnem takem primeru vedno lahko pritožiš in te ponovno oceni komisija.
Pa še to, dvomim da je prav dosti profesorjev, ki namenoma zajebavajo folk - videl sem že kar nekaj takih, ki so izgledali taki pri tistih, ki izpita niso ravno dobro opravljali, a prav vsi od teh so bili zelo zadovoljni, ko so lahko komu v indeks vpisali oceno 9 ali 10.
Pyr0Beast ::
Zato so pa ustni izpiti javni.
Em. Pa kaj še. Mogoče javno objavljeni, nikakor pa javni.
Em. Pa kaj še. Mogoče javno objavljeni, nikakor pa javni.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
darkolord ::
Mogoče javno objavljeni, nikakor pa javni.Za ostale ne vem, pri nas lepo piše v pravilniku, da so ustni izpiti javni.
Go-ahead ::
Zame so sporni, sploh ko se spomnim, (sicer srednjo šolo, kako me je stegnil pred tablo.
V zvezek sem predavatelja skiciral- portretiral. Nekako je to videl in me stegnil pred tablo, rekoč danes boš dobil cvek.
In to je tudi uresničil.
Tako da ne govorit o objektivnosti na ustnih izpitih.
V zvezek sem predavatelja skiciral- portretiral. Nekako je to videl in me stegnil pred tablo, rekoč danes boš dobil cvek.
In to je tudi uresničil.
Tako da ne govorit o objektivnosti na ustnih izpitih.
Pyr0Beast ::
Za ostale ne vem, pri nas lepo piše v pravilniku, da so ustni izpiti javni.
Haha. No, sam veš, da niso. Oz. je uporabljen napačen izraz, mogoče tudi z namenom zavajanja.
Haha. No, sam veš, da niso. Oz. je uporabljen napačen izraz, mogoče tudi z namenom zavajanja.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Pyr0Beast ::
Javno bi bilo na trgu ali pa v polni predavalnici. Nekako tako kot spraševanje v OŠ.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Go-ahead ::
Pa še o pisnem izpitu.
Nekoč je nekdo v testu napisal:
Med honanjem lahko tudi piješ pivo.
In uganite če je učitelj odkril ta stavek (Srednja šola!!)
Nekoč je nekdo v testu napisal:
Med honanjem lahko tudi piješ pivo.
In uganite če je učitelj odkril ta stavek (Srednja šola!!)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Go-ahead ()
crush ::
Zato so pa ustni izpiti javni.
Em. Pa kaj še. Mogoče javno objavljeni, nikakor pa javni.
Ko sem mel na FRIju ustni pri prof. Divjaku (programiranje 2), sem sel prvi not (s se dvema studentoma), pa je eden na hodniku vprasal, ce lahko pustimo vrata odprta, da bi oni radi poslusali ustni. Pa jim je odgovoril, da sicer to mu ne disi, ker si bo moral zmislit vec vprasanj, ampak da tega ne sme preprecit, ker so ustni izpiti javni.
crush
edit: da ne bo pomote - sli smo v njegov kabinet (kot je navada pri vseh predmetih)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crush ()
Invictus ::
Če se ljduem ne ljubi učiti, potem je vsako preverjanje znanja sporno.
Edino sporno je subjektivno ocenjevanje. Ostalo je vse v pravilnikih. Ampak še vsak, ki se je pritoževal na ustnem izpitu, je vsaj na FRI pokal take nesmisle da smo se samo smejali. In vsak je pol priznal da je pač naletel na mino.
Dejstvo je da naj bi znal vso snov na izpitu. Če ti je profesor našel luknjo, j*** ga. Tud sam sem tako padel nekaj izpitov (pa sem pisno naredil 100% - edini). Pa nisem razmišljal o pritožbah ... Better luck next time .
Mal se skuliraj in ne bodi birokrat. V Sloveniji je zadnje čase postalo popularno iskanje lukenj. vendar ljudje ne pomislijo da z iskanjem le teh zgubljajo čas ki bi ga koristneje porabili za učenje (vsaj študentje).
Dejstvo je tudi, da poskuša vsak skozi priti na najlažji način in da smo ljudje leni ...
LP I.
Edino sporno je subjektivno ocenjevanje. Ostalo je vse v pravilnikih. Ampak še vsak, ki se je pritoževal na ustnem izpitu, je vsaj na FRI pokal take nesmisle da smo se samo smejali. In vsak je pol priznal da je pač naletel na mino.
Dejstvo je da naj bi znal vso snov na izpitu. Če ti je profesor našel luknjo, j*** ga. Tud sam sem tako padel nekaj izpitov (pa sem pisno naredil 100% - edini). Pa nisem razmišljal o pritožbah ... Better luck next time .
Mal se skuliraj in ne bodi birokrat. V Sloveniji je zadnje čase postalo popularno iskanje lukenj. vendar ljudje ne pomislijo da z iskanjem le teh zgubljajo čas ki bi ga koristneje porabili za učenje (vsaj študentje).
Dejstvo je tudi, da poskuša vsak skozi priti na najlažji način in da smo ljudje leni ...
LP I.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako se učiti matematiko na višji ravni (strani: 1 2 )Oddelek: Šola | 11988 (10466) | lebdim |
» | Skrito ocenjevanjeOddelek: Šola | 2221 (1464) | St235 |
» | Bo študent dosegel pravdoOddelek: Šola | 2308 (1083) | dejanslo |
» | [FE - 2.letnik] - MeritveOddelek: Šola | 4813 (4053) | peterg |
» | FRI in fizikaOddelek: Šola | 2918 (2605) | grim_ |