engadget - AndroidLib je pred nekaj dnevi svetu sporočil novico, da je Android Market dobro leto po ustanovitvi presegel število 20.000 aplikacij, od katerih naj bi bila velika večina, kar 62,%, brezplačnih. Ostale naj bi bile seveda plačljive, prav vse pa naj bi bile na voljo uporabnikom mobilnih telefonov (in drugih naprav), na katerih teče operacijski sistem Android. Danes so to novico zavrnili pri samem Googlu, kjer so dejali, da je Android Market pred kratkim imel zbirko le dobrih 16.000 aplikacij, a niso želeli razkriti, kakšen odstotek teh je plačljiv oz. brezplačen. Googlova želja je sicer raziskati več načinov, kako javnosti na preprost način prestaviti rast Android Marketa.
AndroidLib je sicer stran, ki ponuja naprednejše iskanje po aplikacijah ter redno prečesava Android Market in indeksira aplikacije na njem. V odgovor na 20% razliko v številu aplikacij med njihovimi in uradnimi podatki so dejali, da je možnosti več. Kot prvo je Google lahko upošteval le aplikacije, namenjene za uporabnike v ZDA oz. število aplikacij, ki so bile na Android Marketu Novembra. Ta možnost je manj verjetna kot druga, da Google upošteva le aplikacije, ki so še vedno na Marketu, medtem ko AndroidLib upošteva tudi aplikacije, ki jih je odstranil Google oz. sam avtor. To je še najverjetnejši scenarij, ki naredi Googlovo številko nekoliko bolj veljavno.
Če Android Market primerjavo z Applovim App Storeom, je le-ta je po prvem letu obstoja imel že kar 50.000 aplikacij, medtem ko je do sedaj, pol leta kasneje (App Store je bil zagnan 10. julija 2008), ta številka narasla že na vsaj 115.000 aplikacij. Število prenosov z App Storea je prav tako spoštovanja vredno, saj jih je prek 2 milijardi, a so za veliko večino odgovorne brezplačne aplikacije. Za razliko od podatkov AndroidLib je teh na App Storeu manj, kot plačljivih, slednjih je namreč kar 77%, medtem ko je okrog 70% vseh prenosov brezplačnih.
Leto 2009 so si mnogi predstavljali kot leto pohoda Androida, a je bilo za to enostavno predstavljenih premalo (dobrih) mobilnih telefonov, zaradi česar je Android letel nekoliko pod radarjem javnosti. Klasično bi lahko napovedali, da se bodo stvari na bolje obrnile v prihodnjem letu (in prav to mnogi počnejo), saj je ponovno napovedana obilica novih, zmogljivih naprav, operacijski sistem pa tudi praktično iz dneva v dan dozoreva. Leto 2010 skoraj zagotovo še ne bo leto pohoda na iPhone, a bi bilo lahko leto, ko bodo konkurenti ujeli korak z Applom. Glede na preferenco uporabnikov, ki raje prenašajo brezplačne aplikacije, je Android očitno vsaj tukaj na pravi poti.
Vec brezplacnih aplikacij, bolj bo Android uspeval.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Koliko uporabnih in kvalitetinih pa mislis da je za iphone izmed 115.000??
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Tako Google kot Apple imata vsak svoje probleme. Za Apple vsi vemo, gor že piše + vse več pritožb leti nanje glede odobravanja aplikacij v App Store. Ustvarili so sicer dobro storitev, dispozicijo, platformo, vendar pa se ima šele pokazati, kako bojo stvar resnično izkoristili. Google pa ima drugačen problem. Android bi se lahko dolgoročno izkazal kot slaba platforma. Ta sistem je vsekakor zelo razvit in dodelan, odprtokoden, ne razumite me napak. Vendar teče na velikem številu različnih telefonov različnih proizvajalcev. Vsak proizvajalec pa ima hibo, da ponavadi v naprave vgrajuje različen hardware. Poleg tega trenutno na trgu ostajajo 3 verzije Androida, 1.0, 1.5 in 2.0. Verjetno sem se pri 1.5 zmotil, ampak you see my point. Problem je naslednji: razvijalez aplikacije mora svojo rešitev spisati za praktično vsakega proizvajalca posebej + za vsako verzijo OS-a. To pa je lahko težava.
razvijalez aplikacije mora svojo rešitev spisati za praktično vsakega proizvajalca posebej + za vsako verzijo OS-a
Uh, pa saj razvijalci aplikacij ne pišejo na novo kernela in gonilnikov zraven...
Aplikacija se morda mora prilagoditi za različne verzije OS-a, pa še to je odvisno, koliko. Glede na to, da je Android še v razvoju, se SDK verjetno kar spreminja, to bo moral kdo drug povedat...
> Problem je naslednji: razvijalez aplikacije mora svojo rešitev spisati za praktično vsakega proizvajalca posebej + za vsako verzijo OS-a. To pa je lahko težava.
iphone os tudi ne bo več dolgo imun na take stvari. stvar bo sicer verjetno precej bolj obvladljiva, pa vseeno. 2G, 3G, 3GS... vsako leto se bo pojavila vsaj ena nova variabla na katero bodo razvijalci morali študirati.
> Koliko uporabnih in kvalitetinih pa mislis da je za iphone izmed 115.000??
bistveno več kot na androidu. kar sicer ne pomeni dosti, glede na to kakšna katastrofa je trenutno android market...
razvijalez aplikacije mora svojo rešitev spisati za praktično vsakega proizvajalca posebej + za vsako verzijo OS-a
Uh, pa saj razvijalci aplikacij ne pišejo na novo kernela in gonilnikov zraven...
Aplikacija se morda mora prilagoditi za različne verzije OS-a, pa še to je odvisno, koliko. Glede na to, da je Android še v razvoju, se SDK verjetno kar spreminja, to bo moral kdo drug povedat...
Zadeve si nisem izmislil, ampak povzel iz študije. Če hočete, vam lahko postam link, kjer sem zadevo prebral. In glede prilagajanja... PRILAGAJAŠ lahko npr. resolucijo aplikacije, al kako se že temu reče, da lepo pokrije celoten program. Za popolnoma drugačen HARDWARE pa je treba zadevo na novo spisati. Igre je treba npr. pisati posebej za Xbox, PC in PS.
Tako Google kot Apple imata vsak svoje probleme. Za Apple vsi vemo, gor že piše + vse več pritožb leti nanje glede odobravanja aplikacij v App Store. Ustvarili so sicer dobro storitev, dispozicijo, platformo, vendar pa se ima šele pokazati, kako bojo stvar resnično izkoristili. Google pa ima drugačen problem. Android bi se lahko dolgoročno izkazal kot slaba platforma. Ta sistem je vsekakor zelo razvit in dodelan, odprtokoden, ne razumite me napak. Vendar teče na velikem številu različnih telefonov različnih proizvajalcev. Vsak proizvajalec pa ima hibo, da ponavadi v naprave vgrajuje različen hardware. Poleg tega trenutno na trgu ostajajo 3 verzije Androida, 1.0, 1.5 in 2.0. Verjetno sem se pri 1.5 zmotil, ampak you see my point. Problem je naslednji: razvijalez aplikacije mora svojo rešitev spisati za praktično vsakega proizvajalca posebej + za vsako verzijo OS-a. To pa je lahko težava.
To so iste težave s katero se srečajo razvijalci, MS, Linux ali MacOS sistemov. Enkrat ko se definira standarde je vsem življenje lažje.
> Problem je naslednji: razvijalez aplikacije mora svojo rešitev spisati za praktično vsakega proizvajalca posebej + za vsako verzijo OS-a. To pa je lahko težava.
bistveno več kot na androidu. kar sicer ne pomeni dosti, glede na to kakšna katastrofa je trenutno android market...
Hja, ampak Google podpira vse tri različice. Na nekaterih telefonih tako npr. teče 1.0 in 2.0 sploh ne more, na drugih pa vlada 2.0. Apple pa trenutno prodaja le še 3GS.
In kakšno vezo imajo Xbox, PC in PS z Androidom..? Hočem reči, da si za primerjavo dal tri hardverske platforme s tremi različnimi operacijskimi sistemi. Android je en sam OS, na različnih aparatih. To je bistvena razlika.
Ne boš menda rekel, da morajo razvijalci iger za PC posebej razviti aplikacijo glede na to, ali PC uporablja ATi ali nVidia grafično? Za to poskrbi gonilnik, ne aplikacija... Eno je kernel, eno je gonilnik, tretje je aplikacija.
>To so iste težave s katero se srečajo razvijalci, MS, Linux ali MacOS sistemov. Enkrat ko se definira standarde je vsem življenje lažje. Hja,, spet ne ravno. Na PC marketu so standardi definirani, na Mac platformi tudi. Torej imaš pri računalnikih 2 možnosti. Kaj pa mobilni telefoni? Samsung, LG, HTC, Motorola,... Res je, ko se bojo definirali standardi, bo Google lahko prevladal. Do takrat pa...
In kakšno vezo imajo Xbox, PC in PS z Androidom..? Hočem reči, da si za primerjavo dal tri hardverske platforme s tremi različnimi operacijskimi sistemi. Android je en sam OS, na različnih aparatih. To je bistvena razlika.
Ne boš menda rekel, da morajo razvijalci iger za PC posebej razviti aplikacijo glede na to, ali PC uporablja ATi ali nVidia grafično? Za to poskrbi gonilnik, ne aplikacija... Eno je kernel, eno je gonilnik, tretje je aplikacija.
ATI in Nvidia gradita grafične kartice na nekih standardih, tako da je v bistvu vseeno, katero grafo imaš. Hardware pri mobitelih pa SE razlikuje. Saj nimajo VSI proizvajalci npr. istega procesorja?
Hardware pri mobitelih pa SE razlikuje. Saj nimajo VSI proizvajalci npr. istega procesorja?
Tudi linux deluje na raličnih CPU arhitekturah, prav tako MacOS X.
MacOS x 10.5 je podpiral tako PowerPC kot tudi x86 arhitekturo. MacOS X 10.6 je podporo za PowerPC sicer izgubil, ampak to je bila bolj stvar strateške usmeritve Appla, saj za podporo PowerPC nimajo več razloga. Tehnično bi jo še vedno lahko obdržali.
Linux deluje na precej CPU arhitekturah, preveri sam.
Še enkrat, eno je kernel, eno so gonilniki, tretje so aplikacije.
Tako Google kot Apple imata vsak svoje probleme. Za Apple vsi vemo, gor že piše + vse več pritožb leti nanje glede odobravanja aplikacij v App Store. Ustvarili so sicer dobro storitev, dispozicijo, platformo, vendar pa se ima šele pokazati, kako bojo stvar resnično izkoristili. Google pa ima drugačen problem. Android bi se lahko dolgoročno izkazal kot slaba platforma. Ta sistem je vsekakor zelo razvit in dodelan, odprtokoden, ne razumite me napak. Vendar teče na velikem številu različnih telefonov različnih proizvajalcev. Vsak proizvajalec pa ima hibo, da ponavadi v naprave vgrajuje različen hardware. Poleg tega trenutno na trgu ostajajo 3 verzije Androida, 1.0, 1.5 in 2.0. Verjetno sem se pri 1.5 zmotil, ampak you see my point. Problem je naslednji: razvijalez aplikacije mora svojo rešitev spisati za praktično vsakega proizvajalca posebej + za vsako verzijo OS-a. To pa je lahko težava.
1.0 je nonexistent, ampak obstaja 1.5 (spet praktično nonexistent), 1.6, ki ga je nadomestil, ter zaenkrat 2.0. hero je recimo preskočil 1.6, ker divje delajo na portanju SenseUI na 2.0. 2.1 je pa za vogalom (na Nexus One).
>To so iste težave s katero se srečajo razvijalci, MS, Linux ali MacOS sistemov. Enkrat ko se definira standarde je vsem življenje lažje. Hja,, spet ne ravno. Na PC marketu so standardi definirani, na Mac platformi tudi. Torej imaš pri računalnikih 2 možnosti. Kaj pa mobilni telefoni? Samsung, LG, HTC, Motorola,... Res je, ko se bojo definirali standardi, bo Google lahko prevladal. Do takrat pa...
In kakšno vezo imajo Xbox, PC in PS z Androidom..? Hočem reči, da si za primerjavo dal tri hardverske platforme s tremi različnimi operacijskimi sistemi. Android je en sam OS, na različnih aparatih. To je bistvena razlika.
Ne boš menda rekel, da morajo razvijalci iger za PC posebej razviti aplikacijo glede na to, ali PC uporablja ATi ali nVidia grafično? Za to poskrbi gonilnik, ne aplikacija... Eno je kernel, eno je gonilnik, tretje je aplikacija.
ATI in Nvidia gradita grafične kartice na nekih standardih, tako da je v bistvu vseeno, katero grafo imaš. Hardware pri mobitelih pa SE razlikuje. Saj nimajo VSI proizvajalci npr. istega procesorja?
Pri 'računalnikih' (PCjih) imaš nešteto možnosti, bistveno več, kot pri telefonih (razlike so enakega ranga).
Pa še to, v telefonih so večinoma ARM procesorji. Razlike so v nekaterih pritiklinah, to pa itak (vsja pri Androidu) pokriješ z driverjem v kernelu.
Tako Google kot Apple imata vsak svoje probleme. Za Apple vsi vemo, gor že piše + vse več pritožb leti nanje glede odobravanja aplikacij v App Store. Ustvarili so sicer dobro storitev, dispozicijo, platformo, vendar pa se ima šele pokazati, kako bojo stvar resnično izkoristili. Google pa ima drugačen problem. Android bi se lahko dolgoročno izkazal kot slaba platforma. Ta sistem je vsekakor zelo razvit in dodelan, odprtokoden, ne razumite me napak. Vendar teče na velikem številu različnih telefonov različnih proizvajalcev. Vsak proizvajalec pa ima hibo, da ponavadi v naprave vgrajuje različen hardware. Poleg tega trenutno na trgu ostajajo 3 verzije Androida, 1.0, 1.5 in 2.0. Verjetno sem se pri 1.5 zmotil, ampak you see my point. Problem je naslednji: razvijalez aplikacije mora svojo rešitev spisati za praktično vsakega proizvajalca posebej + za vsako verzijo OS-a. To pa je lahko težava.
Sicer so te že drugi delno skritizirali ampak preprosto moram povedat par stvari na tvoj post. Sam se trenutno ukvarjam z pisanjem diplomske naloge, katere velik del zajema razvoj aplikacij za Google Android.
Če telefon poganja 1.6 ali 2.0 različico OS, je zmožen pognat aplikacije napisane tudi za 1.5. Torej je kompatibilnost za nazaj.
Vgrajevanje različne strojne opreme ni skrb ne razvijalcev aplikacij. Proizvajalec naprave mora napisat ustrezen gonilnik. Tako kot tisti, ki piše programe za Windows, se ne bo ukvarjal s tem ali imaš ti HP ali Canon tiskalnik.
Tako razvijalec napiše aplikacijo za 1.5 platformo in ta dela na vseh aparatih. Opcijsko še lahko izkoristi dodatne funkcionalnosti, ki mu jih omogoča novejše platforme in te aplikacije izda posebej.
Sam čakam, da pride v SLO v prodajo kak dober Android telefon z polno QWERTY tipkovnico. G1 mi ni všeč, Droid pa vprašanje kdaj pride...
Ma sej ni tako bistveno... 1.5 je itak pravzaprav verjetno še rpecej aktiven, zaradi popularnosti Heroja. Vem da ni samo procesor, ampak kot rečeno, bi za ostale stvari moral skrbeti driver... Custom firmware je verjetno res problem ja (HTCjev SenseUI, motorolin motoblur al kaj je že, itd.),r azlični OSi pa dunno... Bi bilo potrebno pogledati razlike med njimi.
Tako Google kot Apple imata vsak svoje probleme. Za Apple vsi vemo, gor že piše + vse več pritožb leti nanje glede odobravanja aplikacij v App Store. Ustvarili so sicer dobro storitev, dispozicijo, platformo, vendar pa se ima šele pokazati, kako bojo stvar resnično izkoristili. Google pa ima drugačen problem. Android bi se lahko dolgoročno izkazal kot slaba platforma. Ta sistem je vsekakor zelo razvit in dodelan, odprtokoden, ne razumite me napak. Vendar teče na velikem številu različnih telefonov različnih proizvajalcev. Vsak proizvajalec pa ima hibo, da ponavadi v naprave vgrajuje različen hardware. Poleg tega trenutno na trgu ostajajo 3 verzije Androida, 1.0, 1.5 in 2.0. Verjetno sem se pri 1.5 zmotil, ampak you see my point. Problem je naslednji: razvijalez aplikacije mora svojo rešitev spisati za praktično vsakega proizvajalca posebej + za vsako verzijo OS-a. To pa je lahko težava.
Sicer so te že drugi delno skritizirali ampak preprosto moram povedat par stvari na tvoj post. Sam se trenutno ukvarjam z pisanjem diplomske naloge, katere velik del zajema razvoj aplikacij za Google Android.
Če telefon poganja 1.6 ali 2.0 različico OS, je zmožen pognat aplikacije napisane tudi za 1.5. Torej je kompatibilnost za nazaj.
Vgrajevanje različne strojne opreme ni skrb ne razvijalcev aplikacij. Proizvajalec naprave mora napisat ustrezen gonilnik. Tako kot tisti, ki piše programe za Windows, se ne bo ukvarjal s tem ali imaš ti HP ali Canon tiskalnik.
Tako razvijalec napiše aplikacijo za 1.5 platformo in ta dela na vseh aparatih. Opcijsko še lahko izkoristi dodatne funkcionalnosti, ki mu jih omogoča novejše platforme in te aplikacije izda posebej.
Sam čakam, da pride v SLO v prodajo kak dober Android telefon z polno QWERTY tipkovnico. G1 mi ni všeč, Droid pa vprašanje kdaj pride...
Motorola Milestone, 'svetski' Droid (Droid je itak Verzino specific, ima druge oddajnike/sprejemnike, nekaj sem pa zasledil da sploh nima SIM slota - dunno). Milestone je na ebayu med 400 in 500 € (načeloma).
Khamul sem pregledal tvoje linke. appleinsider ni objektiven vir informacij o Android platformi. Delajo iPhone vs Android primerjave in na skoraj vsakem koraku blatijo Android in hvalijo Apple. Zakaj le... mogoče ker je 99% obiskovalcev njihove spletne strani apple fanboy-ev ups... mislil sem rečt uporabnikov Apple izdelkov. techcrunch da link na eno google diskusijo o tem, da eni razvijalci sprašujejo google zaposlene zakaj jim ne odgovarjajo na vprašanje. Ne vidim pa nekih konkretnejših primerov množičnih napak v aplikacijah. Maš kakšne konkretne primere, ko stvari ne delujejo v določeni različici?
Linux deluje na precej CPU arhitekturah, preveri sam. Še enkrat, eno je kernel, eno so gonilniki, tretje so aplikacije.
Pri telefonih je ena taka 'support matrika' podobna mrezi za potapljanje ladjic za 100 igralcev. Gromozanska je. Dober OS ti nic ne pomaga, ce nimas driverjev zanj. Zato, da linux podpira taksen nabor hardware-a je krivih vsaj kakih deset tisoc ljudi. Ne proizvajalci sami. Sele po petnajstih letih so se zaceli pojavljati prvi major izdelovalci strojne opreme, ki dejansko za linux napisejo driver.
Googlu se tako dober OS nic ne pomaga, ce ga proizvajalci telefonov ne bodo podprli. Sam Google se bo moral omejiti na doloceno stevilo naprav, ki jih bo sam podpiral.
Ampak tukaj v novici manjka tudi delni razlog zakaj toliko brezplačnih aplikacij - ker jih ne more prodajati ali kupovati vsak kekec kot pri iphone OSu. Če hočeš prodati Android aplikacijo moraš živeti v peščici držav, ki so podprte - za kupovanje pa isto. Mene so tako spravili na iphone platformo in sem jim zelo hvaležen. Ker ko se je enkrat navadiš je precej boljša za razvijanje aplikacij - samo je pa malo bolj kompleksna za začetnika.
Namesto da android lovi iPhone naj raje pokaže svojo odprtost vsaj s tem , da bom lahko tudi jaz v Slo kupil kak pameten program zanj, ker pač nisem razvijalec programov in neumnosti, kar večina tu je. Pa da bi bilo vsaj primerljivo uporabnih Slo programov kot v tem osovraženemu iPhonu.
Ker ko se je enkrat navadiš je precej boljša za razvijanje aplikacij - samo je pa malo bolj kompleksna za začetnika.
A lahko se poves zakaj je iphone boljs za razvoj?
Mislim, da potrebuješ Mac OS X za razvoj iPhone aplikacij. Tako, da je še slabše za razvijalce. Kolikor vem ni iPhone SDK za Windows? Naj me kdo popravi, če se motim.
Ker ko se je enkrat navadiš je precej boljša za razvijanje aplikacij - samo je pa malo bolj kompleksna za začetnika.
A lahko se poves zakaj je iphone boljs za razvoj?
Mislim, da potrebuješ Mac OS X za razvoj iPhone aplikacij. Tako, da je še slabše za razvijalce. Kolikor vem ni iPhone SDK za Windows? Naj me kdo popravi, če se motim.
Ker ko se je enkrat navadiš je precej boljša za razvijanje aplikacij - samo je pa malo bolj kompleksna za začetnika.
A lahko se poves zakaj je iphone boljs za razvoj?
Mislim, da potrebuješ Mac OS X za razvoj iPhone aplikacij. Tako, da je še slabše za razvijalce. Kolikor vem ni iPhone SDK za Windows? Naj me kdo popravi, če se motim.
SDK za WinMo tudi ne deluje na OS Xu.
Samo na Mac-a lahko namestiš Windows, in to to povsem licenčno. Tako da je možno razvijat za WinMo. Če pa hočeš dat OS X na PC, pa so težave. Prav tako je veliko ljudi (tudi razvijalcev), ki imajo iPhone in Windows PC. Ti ne morejo delat aplikacija za iPhone. Sicer pa se tukaj pogovarjamo o Android in ne o WinMo. Android pa lahko razvijamo na vseh platformah Windows, Linux, OS X.
Samo na Mac-a lahko namestiš Windows, in to to povsem licenčno.
Takoj za tem, ko plačaš 400EUR za Windows in 1000EUR za VS ...
Ta tema sploh ne govori o Windows Mobile, ampak o Android. Tak da nevem, zakaj si sploh začel z WinMo primerjavo.
Lahko pa primerjava začetniške stroške razvoja za Android platformo proti iPhone? Če predpostavim, da razvijalec že ima ustrezen mobilni aparat rabi še: Za Android -PC ~ 400€ -Linux 0€ -Android SDK 0€ -testiranje na fizični napravi 0€
Za iPhone -Mac ~ 1000€ -Mac OS X je vključen torej 0€ -iPhone SDK 0€ -testiranje za fizični napravi 99€ na leto
Jaz rabim še vsaj ekran za normalno delo z računalnikom. Mac mini pride brez ekrana. Tako da je še vsaj 100€ več. Tako da vzamem nazaj moj prejšnji izračun in podajam novega:
Za Android -PC ~ 350€ -Linux 0€ -Android SDK 0€ -testiranje na fizični napravi 0€
Za iPhone -Mac ~ 650€ -Mac OS X je vključen torej 0€ -iPhone SDK 0€ -testiranje za fizični napravi 99€ na leto
Znižal sem ceno PC-a, ker je primerjava najcenejših komponent. Mislim, da bi lahko še za 50€ znižal ceno PC-a Pa ker sem dober, ne bom v izračun vključil cene aparatov, kjer dobiš rabljenega G1 aparat, ki je odličen za razvoj, za smešen denar v primerjavi rabljenimi iPhone-i. Zdaj pa bo prišel argument, da so 1. generacije tudi zelo ugodne. So ja... Samo zanimive aplikacije zahtevajo GPS in 3G povezavo, kar pa prva generacija iPhone-a nima.
nihče ne pravi, da je hw potreben za razvoj na iphone os platformi cenejši od androida.
ampak, tisti, ki pravi, da je to resen faktor pri odločitvi za katero platformo boš razvijal (če se že moraš omejit na eno) in je pri tem vsaj malo resen... erm, je malo čez les.
Namesto da android lovi iPhone naj raje pokaže svojo odprtost vsaj s tem , da bom lahko tudi jaz v Slo kupil kak pameten program zanj, ker pač nisem razvijalec programov in neumnosti, kar večina tu je. Pa da bi bilo vsaj primerljivo uporabnih Slo programov kot v tem osovraženemu iPhonu.
Podpis!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Namesto da android lovi iPhone naj raje pokaže svojo odprtost vsaj s tem , da bom lahko tudi jaz v Slo kupil kak pameten program zanj, ker pač nisem razvijalec programov in neumnosti, kar večina tu je. Pa da bi bilo vsaj primerljivo uporabnih Slo programov kot v tem osovraženemu iPhonu.
evo ti ene slo aplikacije, katero si lahko naložiš...
Ker ko se je enkrat navadiš je precej boljša za razvijanje aplikacij - samo je pa malo bolj kompleksna za začetnika.
A lahko se poves zakaj je iphone boljs za razvoj?
Seveda lahko. Sicer malo pozno ampak vseeno. Prva stvar, ki je je interface builder. Z njim lahko precej hitreje in bolje zgradis dober UI za aplikacijo. Potem so nekateri elementi grafičnega vmesnika, ki jih Android nima ampak bi prišli prav. Potem je odlična applova dokumentacija. Tudi android jo ima samone tako obsežno in tako dobro (vsaj pol leta nazaj ne). Malo pa je potem tudi stvar navade, ko enkrat pogruntaš kako objective C deluje je ta precej "lepši" za uporabljat.
To ni čisto res. Hkrati lahko tečejo sistemske aplikacije, predvajalnik glasbe in tvoja aplikacija. Večina aplikacij pa je narejenih tako da shani stanje pred izhodom in potem le tega ponovno naloži - končni uporabnik potem tega skoraj ne opazi.
> iphone se sploh en more primerjat z androidom ker adroid omogoča, da lahko hkrati teče več aplikacij, pri iphonu pa samo ena
a je kdo probal na androidu recimo update-at 5 različnih aplikacij naenkrat? če se takrat spomniš še telefonirat lahko postaneš siv preden se dialer sploh prikaže. najverjetneje ti bo uspelo "zavrtet" številko, ko bo update zaključen. to NI omogočanje izvajanja več aplikacij hkrati.
ni generalno vedno tako slabo, ni pa daleč od tega.
btw, lahko kdo našteje scenarije, ko backgrounding dejansko potrebuješ? jaz sem se do sedaj spomnil samo na latitue.
> - Kompajlaš C++ program, dobiš email in ne moreš odpisati, dokler ne konča kompajlanja.
kako pogosto kompajlaš programe na telefonu?
- Poslušaš internet radio in bi zraven radi igrco igral.
ok, to je na večini obstoječih android telefonih no go. maš srečo, če se mp3 player ne zatika, ko se samo sprehajaš po settings ali pa adresarju... :-D
> IRC :)
ok. ker hočeš it brat kaj se je dogajalo na kanalu pred 7 urami.
Zakaj pred sedmimi urami? Zanima te kaj se je dogajalo medtem, ok si ti sprejel klic.
Bil si sredi pogovora z nekom na ircu potem pa pride klic. Kaj se zgodi? Se IRC ugasne? Ali pa nekdo na IRCu prilepi en link in bi rad pogledal kaj se skriva za njim. Kliknes na link, kaj potem? Se irc ugasne in se pozene browser?
> Zakaj pred sedmimi urami? Zanima te kaj se je dogajalo medtem, ok si ti sprejel klic.
rekel sem OK. razumem scenarij. ne vidim pa nekega problema, ki ga ne reši push notification in aplikacija, ki zna shranit stanje, ko se ugasne... se pa strinjam, da je za razvijalce to veliko manj ugodno.
> To me trenutno najbolj moti. Ne morem hkrati biti na IMju in recimo sprejeti klica.