» »

Kako ugotoviti, da gre za novo plato

Kako ugotoviti, da gre za novo plato

N-E-O ::

V prenosniku HP so mi na servisu menjali osnovno ploščo (vsaj tako trdijo) zaradi problemov s HDMI priključkom (utripajoča slika na priklopljenem monitorju). Težava pa ni odpravljena zato sumim, da mi mogoče sploh niso menjali plošče in so me "nategnili". Z monitorjem mimogrede ni nič narobe, ker je bil prav tako na servisu in ni z njim nič narobe (prav tako ostale naprave na njemu delujejo).
Obstaja kakšna možnost, da preverim da so ploščo dejansko zamenjali. Lahko kje pogledam (po možnosti softwersko) rok izdelave ali kaj podobnega (novejšo šasijo)?
Follow the white rabbit.

schtr4jh ::

program everest ... če imaš shranjene papirje od računalnika, more nekje pisat serijska matične ... če se na listu ujema s serijsko v everestu, potem ti je niso zamenjali

N-E-O ::

Na računu je naveden samo model računalnika in pa njegova serijska številka. Zdaj vprašanje je, če lahko s pomočjo serijske številke računalnika ugotovim serijsko številko osnovne plošče, ki je bila notri prvotno. Drugje je žal ni navedene.

Everest je pa super program (sem pred odprtjem teme razmišljal, kako je že ime programa). V njem je izpisan proizvajalec, proizvod in verzija osnovne plošče. Samo mi pa to nič ne koristi, če ne vem prejšnih podatkov.

Hm?
Follow the white rabbit.

Opkow ::

A si to uveljavljal kot garancijo, ali si placal?
Sicer kaj ima to veze, ce niso zrihtali problema, ce je res hardwerske narave, jim poslji nazaj in naj zrihtajo kot je treba, pa ce menjajo cel laptop.

N-E-O ::

Kot garancijo.
Problem je samo, ker sem že zdaj zaman čakal dva tedna. Včasih sem klical tudi po večkrat na dan, da so serviserji sploh dvignili telefon (gre za Lancom v Mariboru). Prenosnik pa potrebujem za vsakodnevno delo in se mu ne morem spet kar tako odpovedati.
Follow the white rabbit.

misek ::

No, če osnovna težava ni odpravljena potem delo očitno tudi ni opravljeno. Vsaj ne v celoti. Jaz bi vztrajal da takoj odpravijo problem in nikakor ne bi pristal, da spet cincajo dva tedna.

ender ::

Odnesi nazaj na servis, zahtevaj, da ti napako odpravijo, in da ti za čas popravila dajo nadomestni prenosnik (do tega imaš tako ali tako pravico).
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

333333 ::

Odnesi nazaj na servis, zahtevaj, da ti napako odpravijo, in da ti za čas popravila dajo nadomestni prenosnik (do tega imaš tako ali tako pravico).



Kje pa to piše?
Spiritual

N-E-O ::

Kolikor sem prebral v garancijskih pogojih, oni niso dolžni dati nadomestnega prenosnika. Morajo pa zato povrniti vso škodo, ki nastane v času neuporabe prenosnika. Vprašanje je, kako to škodo interpretirati.
Follow the white rabbit.

gokky ::

Recimo: najame prenosnika za ta čas in račun poravnajo oni.

MIHAc27 ::

Lancom se je na žalost malo pokvaril... se mi zdi da jim kvalitetnega kadra močno fali. Če je še kak servis ki ima HP čez odpelji tja.

patrick ::

Ja poglej vijake. Razločno se vidi če so ga šraufali. Ni ga vijaka, ki ga nebi okrušil ko ga odtegneš.

ender ::

Na firmi uporabljamo za HPje ProTekov servis, in smo kar zadovoljni.
There are only two hard things in Computer Science:
cache invalidation, naming things and off-by-one errors.

Šimpanz ::

Tudi pri nas za HP mašine uporabljamo Protek servis. So kar hitri.

Duhec ::

V mojem HP-ju, ki sicer ni prenosnik, je SN lepo napisan tudi v Cmos nastavitvah Biosa, tako da poglej v Bios, če se koda za serial Number ujema z nalepko na zadnji strani.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Popravilo prenosnika v garanciji.

Oddelek: Pomoč in nasveti
212763 (1875) fikus_

MEDION SERVIS

Oddelek: Kaj kupiti
307603 (6715) dzinks63
»

Asbis d.o.o. smrdi!

Oddelek: Kaj kupiti
4910290 (4851) Sssaga
»

Garancija

Oddelek: Kaj kupiti
91431 (1185) Zheegec
»

mobitelov servis [že več kot 45 dni]

Oddelek: Loža
3611705 (9587) jan01

Več podobnih tem