» »

Kakšna dioda je to?

Kakšna dioda je to?

1
2
»

Fave ::

Tole je pa safr.

Greje se mi zunanji trnazistor. Tudi po tem ko ga zamenjam z novim.
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Fave ::

Ali lahko za vhodnim greatzom, elektrolitom in zenerco zmontiram 7812 in srečno? A bo na izhodu 70 mA?
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Pyr0Beast ::

Ne, 7812 zadovoljivo deluje samo do nekje 30V. Vrjetno potrebuješ tudi galvansko ločitev.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Fave ::

Sedaj sem dobil ene hude napajalničke, ki delajo od 24 do 230 V ac/dc, ni važno. Na izhodu pa dajejo 24 V. Kako teh 24 V zbit na dvanajst? Zenerca? 7812?
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Brane2 ::

Vzameš trafo dol, odviješ ene pol sekundarja in zamenjaš en upor oziroma cenerco v feedbacku.

Lahko poslikaš zadevo ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

Fave ::

Problem je v tem, da je stvar zalita z eno črno gumo. Tako, da v take posege se nebi spuščal. Pa precej zamudno bi bilo pri več kosih.

Zato sprašujem po teh rešitvah. Z zenerco sem poizkusil in dela prima. Samo me zanima ali je to rešitev za daljše obdobje, ali bo zener dioda počakala. Ali je bolje naredit z 7812?
My mind's a hyper tool that fixes everything.

gumby ::

7812 pri 70mA toka ne bo problem, samo boš moral primerno hlajenje zrihtat. Na njem se bo namreč kurilo 0,84W
my brain hurts

Brane2 ::

Ja, 7812 je v redu, le blokirat ga moraš, da ne zaniha ( dva multilayerja 100nF, z vhoda in izhoda na maso čimbližje čipu, najbolje kar na njegovih nogicah).
On the journey of life, I chose the psycho path.

All ::

hehehe

tele indikatorji napetosti so bl tko tko....

vhod je cca 100V...vendar se hitro sesede.

predlagam ti da namesto teh "usmernikov" in ledic ponucaš tlivke....brez kompliciranja.

konckoncev je le indikator.

Maš pa novo verzijo z relejčkom, s katerim lahko naprej signaliziraš prisotnost napetosti.

Brane2 ::

Ne me smejat.

Se pravi, vse to je samo zaradi napajanja indikatorske lampe ?

Če je tako, je rešitev simpl.

Lampo zamenjaš z N LEDicami, vezanimi v serijo, dodaše predupor, kondi in greatz.

In šutneš staro plato v kanto.

To je, eč ti ni do rešitve s tlivko in preduporom...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Fave ::

hehehe

tele indikatorji napetosti so bl tko tko....

vhod je cca 100V...vendar se hitro sesede.

predlagam ti da namesto teh "usmernikov" in ledic ponucaš tlivke....brez kompliciranja.

konckoncev je le indikator.

Maš pa novo verzijo z relejčkom, s katerim lahko naprej signaliziraš prisotnost napetosti.


All, ti imaš (po prejšnjih temah sodeč), nekako veliko stika z energetiko. Ampak to ni ravno samo indikator, temveč ima v sebi tudi rele, ki krmili blokado ozemljitvene ločilke. Zato samo tlivke odpadejo. Nekako moram obdržati funkcije celotne naprave.

Tudi s to verzji se da preko releja indicirati prisotnost napetosti.

Nova verzija, ki jo sedaj ponujajo, pa ima druge hibe. Oziroma druge gabarite, kar je zoprno za vgradnjo v obstoječe odprtine.

Aja, teh s katerimi se pa mučim sedaj, pa nočejo popraviti. Kar mi je logično, ker takega sranja noče nihče popravljat.

Drug me!!!
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Fave ()

Fave ::

Ne me smejat.

Se pravi, vse to je samo zaradi napajanja indikatorske lampe ?

Če je tako, je rešitev simpl.

Lampo zamenjaš z N LEDicami, vezanimi v serijo, dodaše predupor, kondi in greatz.

In šutneš staro plato v kanto.

To je, eč ti ni do rešitve s tlivko in preduporom...


Glej, ti si elektronik in tebi je to šala. Meni pa izziv. Ko ti rečeš da naj šuknem dva multilajer C na nogici, se mi jena, ker ima rgulator tri nogice, ti pa govoriš o dveh kondenzatorjih. In ne vem kam naj jih švasam. A en kondi na vhod - masa, drugega pa na izhod - masa?

Ima pa tri ledice, za vsako fazo svojo.

Si pa car, ker ne vem komu se še da ubadat na dolgo in na široko z mojimi problemi. Tako da svaka čast in hvala.

typo...
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Fave ()

Fave ::

Siemens v svoje bloke vgrajuje tole.

Ker montiram tudi daljinsko vodenje stikal po TP-jih, lahko povem iz prve roke da sem jih moral zamenjati že cca. 15%.

Delujejo pa tako, da se za vizuelno indikacijo napajajo iz kapacitivnih delilnikov, za delovanje izhodnih relejev pa jim je potrebno dovesti 24 Vdc.
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Fave ::

Ne, 7812 zadovoljivo deluje samo do nekje 30V. Vrjetno potrebuješ tudi galvansko ločitev.


Tole ne bo čisto držalo. Vsaj po moje ne. Kolikor se jaz spomnim srednješolske prakse nam je profesor relel, da lahko s takom regulatorjem znižamo napetost za max. 30 V. Tudi v datšitu piše da so taki regulatorji na razpolago do 57 V. klik
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Brane2 ::




Ampak to ni ravno samo indikator, temveč ima v sebi tudi rele, ki krmili blokado ozemljitvene ločilke. Zato samo tlivke odpadejo. Nekako moram obdržati funkcije celotne naprave.

Tudi s to verzji se da preko releja indicirati prisotnost napetosti.

Nova verzija, ki jo sedaj ponujajo, pa ima druge hibe. Oziroma druge gabarite, kar je zoprno za vgradnjo v obstoječe odprtine.

Aja, teh s katerimi se pa mučim sedaj, pa nočejo popraviti. Kar mi je logično, ker takega sranja noče nihče popravljat.

Drug me!!!


Kaj pa, če bi ti meni opisal kaj točno mora imeti in kako točno mora delati naprva, ki jo rabiš ?

Grem stavit, da jo sešvasam prej, kot boš ti uštimal tole...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::


Glej, ti si elektronik in tebi je to šala. Meni pa izziv. Ko ti rečeš da naj šuknem dva multilajer C na nogici, se mi jena, ker ima rgulator tri nogice, ti pa govoriš o dveh kondenzatorjih. In ne vem kam naj jih švasam. A en kondi na vhod - masa, drugega pa na izhod - masa?


Genau. En kondi gre med prvo in srednjo, drugi pa med zadnjo in srednjo nogico.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Pyr0Beast ::

Tudi v datšitu piše da so taki regulatorji na razpolago do 57 V.
Vendar ne 12V verzija. Tistih 35V napetostne razlike je max. vrednost katero bo regulator še preživel.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

All ::

tko k je brane reku...

glede na čudno delovanje in izvedbo, bi blo bolje zastavt v smeri izelave novega vezja.... ali pa uporaba novih indikatorjev z relejem ki delujejo bolj zanesljivo.

Fave ::

tko k je brane reku...

glede na čudno delovanje in izvedbo, bi blo bolje zastavt v smeri izelave novega vezja.... ali pa uporaba novih indikatorjev z relejem ki delujejo bolj zanesljivo.


Slabo delujejo eni in drugi. Pri capdisih crkuje lcd zaslonček, pri TSN-ovih crkujejo napajalniki.

Novo vezje...ja je mogoče res še najboljša rešitev, samo kje piše da bo deloval bolje? Te naprave so predvidene za cca. 30 let in so priključene 24/7.
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Pyr0Beast ::

Ta naprava ni predvidena za delovanje 5 minut v naprej, kaj šele 30 let.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Fave ::

A multilayer kondenzator, je mišljen folijski? A v štacun vejo kakšen je multilayer kondenzator?
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Brane2 ::

Multilayer je keramični kondi z veliko sloji in posledično temu zelo majhno induktivnostjo, ki se uprablja za glajenje napetosti ob čipih tipično.

To NI folijski kondi.

In ja, v štacuni bodo vedeli.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Fave ::

Kakšna pa naj bo napetost kondenzatorja?
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Fave ::

Evo, najnovejša ugotovitev. Če kabelček, ki gre iz napajalnika na napravo odklopim in priklopim nazaj začne delat.
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Brane2 ::

Točno to, kar sem ti rekel.

Ti oscilatorji so nezanesljivi in ni jim vseeno, _kako_ jih priklopiš na napajanje.

Točno tak problem je bil npr. pri legendarnem ZX Spectrumu 48K.

Za napajanje tamnekih predpotopnih RAMov je rabil posebne napetosti in dobil jih je s podobnim vezjem.

Če si tako ponesrečeno vtaknil konektov v računalnik, da je napetost narasla prepočasi, stvar ni zanihala in rezultat so bili skurjeni RAMi, včasih pa tudi ta sklop.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

Kakšna pa naj bo napetost kondenzatorja?


100V bo kul. Lahko tudi prvi nižji bin: 63V. Ali seveda katerikoli višji.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Fave ::

A pa se ne da nič naredit, da bi 100% zaosciliral?
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Brane2 ::

Nič mi ne pade na pamet.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Fave ::

ZMAGA!!!

Elektrolit za vhodnim greatzom sem zamenjal za 47uF 100V in dela ko šus. Vedno zaoscilira, tudi, če grem počasi gor z napetostjo.
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Brane2 ::

To "vedno" pomeni recimo 10x.

Počakaj, da jih boš montiral.

Po kakem mesecu ali dveh se bo pokazalo, če je to "vedno" dejanjsko vedno.

Če ni, se ti bo verjetno življenje zagabilo ob pomisli na demontažo in odpiranje teh črev.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Fave ::

Ja, ko je enkrat na napetosti, je praktično doživljensko priklopljen, ker je zadaj baterija za komlet RTP (krmiljenje in signalizacija)

A je lahko kakšen problem, ker sem šel iz 10uF na 47uF?
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Fave ()

Brane2 ::

Pojma nima. Hard to tell.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Azrael ::

Si preveril vse upore? Če je kakšen zunaj toleranc, ga menjaj, tudi če izgleda še čisto OK.

Če ima upor kakšne črne pike, se lušči lak - menjaj, tudi če je upornost OK (tu je problem, da se taka mesta pogosto nevidna -- pogosto se na spodnji strani pri tiskanini, saj se tam upor slabše hladi).

Če boš moral še popravljati te reči, nariši si shemo in si označi vse elemente. Nakupi si po možnosti ves material, obvezno pa tranzistorje, usmerniške mostiče, elektrolite in upore skozi katere tečejo veliki tokovi.

Ko taka stvar odpove, je pogosto ves material sklumpan in je najbolje menjatti vse po spisku.
Nekoč je bil Slo-tech.

Brane2 ::

Baje mu je samo kondi na prvem grecu odhlapel in to naj bi bila napaka na vseh primerkih...
On the journey of life, I chose the psycho path.

Osiriss ::

Si bom kar to temo sposodil, da vprašam, kje bi lahko dobil poceni modre LED diode, visoko svetilne za v avto vgradit?
Zadnjič sem jih kupu v Conradu, pa sem bil kar malo presenečen nad ceno, tako da bi res bil vesel, če bi kje jih najdu ceneje. Rabu bi jih pa okoli 25.

Hvala

5er--> ::

HTE, IC, Deal Extreme...

boset ::

Da ne odpiram nove teme in obudim staro;

Po nesreči sem uničil diodo (oranžna z modrimi oznakami)
Mislim, da je zenerca
Zdaj me zanima kakšno nadomestno bi dal?
gre za del vezja za predojačevalec
 Slika

Slika

Main Desktop:
i7 5820K|Hyper 412S|Gigabyte X99-UD4|EVGA RTX 2080Ti
Crucial 2x8GB DDR4 CL15|Samsung 860EVO|Corsair RM750X

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: boset ()

boset ::

še tole za pomoč;

link do slike, če zgoraj prikaže samo malo sliko (nevem kaj delam narobe, z slikami mam vedno težave)


Na PCB-ju je dioda označena kot D105 (razvidno na sliki
žal pa imam samo en kos diode (na kateri lahko razberem številki 2 in 83)

če bo to kaj pomagalo

Lp
Main Desktop:
i7 5820K|Hyper 412S|Gigabyte X99-UD4|EVGA RTX 2080Ti
Crucial 2x8GB DDR4 CL15|Samsung 860EVO|Corsair RM750X

Pyr0Beast ::

Po vsej verjetnosti je kar navadna.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

boset ::

pol lahk dam katero koli zenerko not ?
Sem pobral neki iz drugih pcbjev ko mi ležijo doma;
Oznake pa so: 1N 48
1N R. 48 41
IN4 148
Vse so oranžne, teh označb pa je veliko ?!
Kera pa bi bla navadna?
Main Desktop:
i7 5820K|Hyper 412S|Gigabyte X99-UD4|EVGA RTX 2080Ti
Crucial 2x8GB DDR4 CL15|Samsung 860EVO|Corsair RM750X

Pyr0Beast ::

Navadna silicijeva dioda ?

Ce je zenerca to ponavadi na vezju tudi pise pod ZD(in cifra elementa). D je samo navadna.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

boset ::

Aha, to pomeni, da oranžna barva ni nujna za zener tip (ubistvo je navadna)
Main Desktop:
i7 5820K|Hyper 412S|Gigabyte X99-UD4|EVGA RTX 2080Ti
Crucial 2x8GB DDR4 CL15|Samsung 860EVO|Corsair RM750X

Pyr0Beast ::

Ne. To je v bistvu dioda v steklenem ohisju (namesto plasticnem). Take so ponavadi tudi signalne diode.

Tisti oranzno-rdec sijaj je baker, samo steklo je prozorno in ima oznaceno samo kje je anoda/katoda.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

boset ::

ok thanks bom dal podobno diodo gor pa bom vidu če dela tako kot mora
lp
Main Desktop:
i7 5820K|Hyper 412S|Gigabyte X99-UD4|EVGA RTX 2080Ti
Crucial 2x8GB DDR4 CL15|Samsung 860EVO|Corsair RM750X
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

optocoupler

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
382962 (2504) korenje3
»

napačni trafo?

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
383607 (2948) korenje_ver2
»

spreminjanje vrtljajev enosmernega motorja

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
346354 (5757) pr2501
»

Termoregulator

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
104517 (4517) Azrael
»

simetrično napajanje iz PCja

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
91717 (1559) stromar

Več podobnih tem