» »

Anketa o igranju MMORPG-jev

Anketa o igranju MMORPG-jev

Pegaz ::

Zdravo,

za seminarsko nalogo sem naredil anketo o odvisnosti od igranja MMORPG-jev.

Prosim, da rešujte samo tisti, ki trenutno igrate MMORPG-je in ne tisti, ki ste jih v preteklosti oz. jih nameravate v prihodnosti.

Povezava do ankete

Najlepša hvala,
Pegaz

ahac ::

prekomerno igranje brez prekinitve (več kot 5 ur)

Za ogromno igralcev to ni prekomerno igranje, ampak normalen raid. ;)

Kolikokrat ste neuspešno poskušali prenehati z igranjem MMORPG-jev?

Tvoje sklepanje, da je moral bit vsak poskus nehanja neuspešen, se mi zdi žaljivo.
Kadar sem se jaz odločil, da bom vzel pavzo sem tudi USPEŠNO vzel pavzo (tud po več mesecev). Nazaj nisem prišel zarad zasvojenosti, ampak ker je pač dober špil.

Igrate oz. ste kdaj igrali osebo nasprotnega spola?

Lik v igri NI oseba.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Pegaz ::

Za ogromno igralcev to ni prekomerno igranje, ampak normalen raid. ;)


To je samo ocena, ki bi se verjetno zdela širši javnosti primerna oz. pretirana. ;) Amerika sicer pravi, da je prekomerno igranje več kot dve uri na dan.

Tvoje sklepanje, da je moral bit vsak poskus nehanja neuspešen, se mi zdi žaljivo.
Kadar sem se jaz odločil, da bom vzel pavzo sem tudi USPEŠNO vzel pavzo (tud po več mesecev). Nazaj nisem prišel zarad zasvojenosti, ampak ker je pač dober špil.


Sklepanje, da so bili poskusi prenehanja neuspešni, izhaja iz tega, da so anketiranci trenutni MMORPG-jevci. Če bi želel podatke o USPEŠNIH poskusih prenehanja igranja, bi spraševal bivše MMORPG-jevce. Se ne strinjaš?

Lik v igri NI oseba.

Kasneje sem ugotovil, da bi bil to bolj primerna beseda, vendar je bilo prepozno.


P.S.: By the way, so far 50 moških, 0 žensk. :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pegaz ()

ahac ::

Sklepanje, da so bili poskusi prenehanja neuspešni, izhaja iz tega, da so anketiranci trenutni MMORPG-jevci. Če bi želel podatke o USPEŠNIH poskusih prenehanja igranja, bi spraševal bivše MMORPG-jevce. Se ne strinjaš?


Se ne strinjam.
Jaz sem brez problema poleti nehal igrat (ne prvič in tudi ne zadnjič) in več 3 mesece kasneje sem prišel nazaj. Pa ne zato, ker bi bil zasvojen (v tistih 3 mesecih nisem čisto nič pogrešal špila) ampak preprosto zato, ker je prišel nov expansion. Ampak nikoli nisem o "pavzi" razmišljal kot o prenehanju igranja.
Preko igre sem tudi spoznal veliko ljudi, ki so naredil isto (oz. še za dalj časa). Nekateri se vračajo tudi po več letih.
To je pa malo dolgo obdobje, da bi se vračal zarad zasvojenosti. Se ne strinjaš? ;)
Za veliko ljudi je MMORPG nekaj, kar igramo, ko je zanimivo... in ne igramo, ko ni zanimivo. Torej.. če dolgo ni novega contenta potem ljudje nehajo igrat in se vrnejo, ko pride expansion ali večji patch.
To je zelo opazno pri tudi številu igralcev. Če bi bil online pred in po WoW 3.1 bi to bilo jasno. Če bi bil online pred in po expansionu pa še tolk bolj. ;)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Berserker ::

Ahac kaj jamraš mogoče si svetla izjema ki lahko odneha kadarkoli hoče, sam poznam kar nekaj osebkov ki so zasvojeni z WOW nemorejo nehat na račun tega trpi cela družina, šola in prihodnost. Point igre je preprost da te zasvoji le na tak način si blizzar zagotovi redni dotok financ. Ponavadi se zasvojeni igralci niti časa ne zavedo in dogajanja okoli.

drejc112 ::

koliko Od vas pa je odvisno od microsofta ? Mislim da kar veco kot 80%, samo kadar ste pri PC-ju, kolikokrat pa premislujete o windowsih v soli oz. sluzbi ? Mislim da bi morali prvo premisliti o Microsoftu in biti odvisni od njega in potem sele napredovali z odvisnostjo do igre, kajti predno se do igre prikopljete uporabite kopico druge programske opreme od microsofta ali linux ali apple, sepravi najboljse zdravilo odvisnosti do igre je operaciski sistem v drugem pomenu brez njega ni igre.
Malo heca, toda dejstvo je taksno, neobeden se ne vprasa dejansko stanje.
Hvala!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: drejc112 ()

Izi ::

Zdravo,Prosim, da rešujte samo tisti, ki trenutno igrate MMORPG-je in ne tisti, ki ste jih v preteklosti oz. jih nameravate v prihodnosti.

Ta stavek pove, da nimaš razčiščenih osnovnih pojmov o MMORPG igrah in zatorej tudi ne bom sodeloval v tvoji raziskavi, ker se mi ne zdi na primernem nivoju.
Preden se lotiš neke raziskave, bi se lahko na svoji koži prepričal kako zadeve potekajo. Par mesece v igranja ene ali dveh MMORPG-jev bi ti koristi, da osvojiš osnove.

Vsekakor se pri igranju MMORPG iger OBČASNO pojavlja zasvojenost, ki pa je v primerjavi z cigareti in alkoholom zdravju tako rekoč neškodljiva. Gre izključno za psihično odvisnost, ki se pri človeku, ki je imel normalno otroštvo nikakor ne more končati tragično.

MMORPG igre prihajajo in odhajajo. Redko katera MMORPG igra se obdrži več let si si tako nujno primoran končati igro ne glede na stopnjo zasvojenosti. Potem ponavadi sledi nekajmesečna pavza in čakanje, da se kje pojavi nova zanimiva MMORPG igra.

Večina MMORPG igralcev igra neko MMORPG igro okoli pol leta, potem pa se zadeve naveličaš sam ali pa igro enostavno zapustijo vsi igralci in potem se serverji zaprejo.
Lahko pa vmes pride boljša MMORPG igra in pač pustiš staro in začneš igrati novo.

Nihče ne igra eno in isto MMORPG igro več let neprenehoma, večino ljudi po pol leta do enem letu, ko dosežeš vse kar se da v igri doseči, mine veselje in naredijo nekajmesečno pavzo.
Ponavadi se v enem letu pojavi samo 1 ali 2 MMORPG igre, ki se jih splača igrati.

In če se že odločiš igrati MMORPG igro je 5 ur na dan kar nekekšen minimum, da ima vse skupaj sploh nek smisel. Če nimaš 5 ur na dan časa za igro potem je bolje, da igre, ki si jo izbral sploh ne začneš igrati.
Torej spraševanje o urah igranja MMORPG je popolni nesmisel. Na začetku se vedno igra 5 do 10 ur na dan in potem ko nekaj dosežeš, se število postopoma zmanjšuje, dokler ne prideš nekje na manj kot 2 uri na dan in takrat je čas, da igro pustiš in narediš pavzo.
Kajti igrati MMORPG manj kot 2 uri je bolj ali manj nesmiselno. To je samo na koncu, ko si tik pred tem da nehaš igrati in se vračaš na server samo, da pozdraviš virtualne prijatelje iz svojega ceha oz. bratovščine in da vidiš, če se je kaj novega zgodilo.

Vprašanje o izbiri spola svojega avatarja je tudi precej nesmiselno, saj samo približno polovica MMORPOG iger omogoča izbiro spola, druga polovica pa ima spole določene glede na poklic, ki si ga izbereš. Bojevniki in vitezi so večinoma moški, medtem ko so čarovniki in lokostrelci večinoma ženskega spola, kar dostikrat ne moreš spreminjati.
Poleg tega je precej MMORPG iger, kjer sploh nisi oseba ampak si na primer avto ali pa vesoljska ladja, kjer pač ni nikakršnih spolov.

Iz tvoje citirane povedi se vidi, da se ti zdi igranje MMORPG nekaj podobnega kot alkoholizem, če enkrat nehaš ne smeš začeti nikoli več.
MMORPG igre pa se normalno neha igrati, se ne igra tudi po več mesecev ali let in potem ko pride kakšen dober MMORPG se spet lotiš igranja.

Naj samo še omenim, da so igralci MMORPG iger obeh spolov in vseh starosti. V zadnji večji MMORPG igri, ki sem jo nehal igrati kakšen teden nazaj, je bila povprečna starost igralcev v naši precej veliki bratovščini, ne boš verjel, kar 48 let in od 90 članov je bilo 22 žensk (glede na to, da smo imeli kar nekaj 15 letnikov, si lahko predstavljaš koliko so bili nekateri stari)

Je bilo opravljenih tudi že nekaj zdravniških reziskav, ki so pokazale, da je bolj "zdravo" zapraviti svoj prosti čas z igranjem MMORPG igre, kot pa ta isti čas presedeti pred televizijo, kot to počne še vedno večina zemljanov. Se pa številka počasi premika v prid MMORPG pred TV, kar je razveseljivo.
Vsak človek ima vsaj 5 ur povsem prostega časa na dan, in če ga presediš pred TV, kot večina, se boš prej ali slej spremenil v zombija, ker ne uporabljaš ne telesa ne možganov ti oboje takorekoč zakrni. Pri MMORPG pa so vsaj možgani v nenehnem delovanju. Telo pa jasno še vedno trpi zaradi pomanjkanja gibanja.

Na kratko, če se boš tudi v bodoče loteval raziskav poln predsodkov in neznanja, kot v tej anketi, potem tvoje ankete ne bodo kaj prida vredne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

MTm2H37rqt7B ::

Izpolnil.

Zanimiva anketa. Pomojem bo vecina userjev wombie-jev :)

For the horde! :)

Berserker ::

Ja se vidi da bodo nekateri wow igralci tole kr zanikali k so zasvojeni.

Tr0n ::

V bistvu niti ne vedo, da so zasvojeni. Kar je tudi definicija zasvojenosti I guess. :)

Izi ::

V bistvu niti ne vedo, da so zasvojeni. Kar je tudi definicija zasvojenosti I guess. :)

SSKJ:
Psihična zasvojenost pri kateri se zasvojenec vrača k uživanju kake snovi zaradi spomina na njen ugodni učinek
Telesna zasvojenost pri kateri se ob prekinitvi pojavijo abstinenčne težave

Zasvojenosti se vedno zavedaš, je pa res, da tega nočeš priznati.
Jaz sem bil zasvojen z cigareti in sem se vseskozi zavedal zasvojenosti. Je bila pa huda kriza pred 9 leti, ko sem prenehal. Vse noči sem sanjal kako kadim in sploh nisem bil prepričan ali sem res kadil ali samo sanjal :D

Po moje so sanje najboljši pokazatelj zasvojenosti. Če o neki stvari sanjaš dan za dnem potem si že močno zasvojen, tu ni kaj debatirati.

Jaz se imam za izkušenega igralca MMORPG iger. Igral sem že preko 50 MMORPG iger.
Prizmam, da sem bil občasno zasvojen ampak me je vedno minili že po kakšnem mesecu.
WoW pa me ni nikoli pritegnil. Začel sem trikrat, enkrat sem vztrajal 3 mesece, tako, da se mi je resnično zagabil :D
WoW je za moje pojme ena slabših MMORPG iger. Od vseh iger so poskušali pobrati najboljše ideje, ampak jim po moje ni najbolje uspelo. Res je najbolj dodelan, ampak za moje pojme je dolgočasen. WoW je eden redkih MMORPG v katerem ni ničesar inovativnega, vse je že 100-krat videno.
Lahko si predstavljam, da bi WoW znal biti zanimiv za popolne MMORPG začetnike. Ostali pa smo v nenehnem iskanju nekaj novega in še ne videnega.

Rotaidal ::

Ahac kaj jamraš mogoče si svetla izjema ki lahko odneha kadarkoli hoče, sam poznam kar nekaj osebkov ki so zasvojeni z WOW nemorejo nehat na račun tega trpi cela družina, šola in prihodnost. Point igre je preprost da te zasvoji le na tak način si blizzar zagotovi redni dotok financ. Ponavadi se zasvojeni igralci niti časa ne zavedo in dogajanja okoli.


Koliko družin trpi ko je alkohol v družini? Koliko najstnikov pije alkohol v parku in zato trpi šola in potem prihodnost?

Rotaidal ::

WoW je za moje pojme ena slabših MMORPG iger. Od vseh iger so poskušali pobrati najboljše ideje, ampak jim po moje ni najbolje uspelo. Res je najbolj dodelan, ampak za moje pojme je dolgočasen. WoW je eden redkih MMORPG v katerem ni ničesar inovativnega, vse je že 100-krat videno.
Lahko si predstavljam, da bi WoW znal biti zanimiv za popolne MMORPG začetnike. Ostali pa smo v nenehnem iskanju nekaj novega in še ne videnega.


Kateri današnji mmo pa ne kopira drugih? Poglej si Aoc,Lotr, War, Darkfall. Tistih 100k naročnkov kaj imajo je ravno zadosti, da se še igra sploh igra. Fail po celi črti ker so poskušali nekaj novega.
Res da WoW ne ponuja nekaj novega. Ampak je prekleto zabaven, dokler ne kolješ enega bossa že 100x za tisti kos opreme.

Lahko si predstavljam, da bi WoW znal biti zanimiv za popolne MMORPG začetnike. Ostali pa smo v nenehnem iskanju nekaj novega in še ne videnega


Zakaj je šal folk po enem mesecu nazaj na WoW, ko so sprobali aoc in war? Mislili so da bo nevem kaj. Po videni katastrofi so šli nazaj na wow.

Izi ::

Saj pravim, da v najboljšem primeru dobimo 1 do 2 MMORPG igri na leto, ki se ju sploh splača začeti igrati. Jaz na vsake 3 leta najdem eno, pri kateri potem uživam kakšne pol leta.
Meni se zdi suša na tem področju. Vsak MMORPG rabi kar nekaj let, da popravijo vse buge in igra postane zanimiva.
Za prihodnja leta vidim samo 2 igri, ki mi dajeta upanje dobrega MMORPG in sicer Star Wars: The Old Republic in Aion. Drugega ne bom niti probaval.


Glede "trpljenja" družin zaradi MMORPG pa imam svoje mnenje:
Šola res zna trpeti, in prekomerno igranje MMORPG iger se mora poznati na ocenah. In slabe ocene so edini vzrok, ki ga vidim, da bi lahko povzročil "trpljenje" družine.

Ampak v zadnjem času poznam kar nekaj družin, ki resnični trpijo in to zato, ker so otroci na kokainu, heroinu ali čem podobnem.
Kako bi bili ti starši veseli, če bi bil njihov otrok "zasvojen" z MMORPG.
Mora biti pa res grozno, če v vsakem trenutku veš kje je tvoj otrok in ga ni treba vsakih nekaj dni sredi noči iskati v bolnišnico ali na policijo.
Kakšna muka mora biti imeti otroka, ki vse dni tiči doma v svoji sobi in ti celo denarja ne ukrade, če ga ne skriješ dobro.
Eni pa res trpijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Rotaidal ::

Primeri, da oseba zanemarja (celo ubija) otroke in celo družino je malo. In to so bolani ljudje. Na vsakem področju najdeš ljudi, ki so z nečim obsedeni. Tudi igre niso izjema.
Krivit Blizzarda oz WoW zaradi tega je absurd.

Jaz na vsake 3 leta najdem eno, pri kateri potem uživam kakšne pol leta.
Meni se zdi suša na tem področju. Vsak MMORPG rabi kar nekaj let, da popravijo vse buge in igra postane zanimiva.


Saj tako je. Zadnje čase izdajajo nekaj na silo. Potem pa dobimo izdelek, kateri bi lahko imel oznako beta.

Rotaidal ::

Ja se vidi da bodo nekateri wow igralci tole kr zanikali k so zasvojeni.



In se oglaša nekdo ki igra igre na PC in vseh konzolah:D To še je le zasvojenost z igrami. Ni treba da je mmorpg.

ahac ::

Ahac kaj jamraš mogoče si svetla izjema ki lahko odneha kadarkoli hoče, sam poznam kar nekaj osebkov ki so zasvojeni z WOW nemorejo nehat na račun tega trpi cela družina, šola in prihodnost. Point igre je preprost da te zasvoji le na tak način si blizzar zagotovi redni dotok financ. Ponavadi se zasvojeni igralci niti časa ne zavedo in dogajanja okoli.


Ne rečem, da ni zasvojenih. Ampak večina igralcev sigurno ni.

Drugače se pa strinjam z Izijem... razen seveda glede WoW. Poznam veliko igralcev, ki je quitalo WoW in so šli probat Vanguard, Warhammer, AoC, itd, itd... ampak dost se jih vrne v WoW, ko pride expansion, čeprav ne več tolk zagrizeno kot prej. Pa WoW se da tud čisto lepo igrat po 2 uri ali manj na dan (če ne raidaš).
Če igraš WoW tud ni treba vsakih par mesecev menjat MMOja. Če je to znak, da je slab... ;)
Po mojem mnenju je najboljši ravno zarad tega, ker ne izumlja nekaj novega, ampak ima pa vsako stvar dodelano v nulo. Problem večine novih MMOjev je itak to, da hočejo imet eno posebnost... eno revolucionarno stvar zarad kater bodo vsi šli igrat tisto igro. Ne zavedajo se pa, da to ni dost za obdržat naročnike. Dober MMO je dober na več kot enem področju. Vsakemu pa jasno ni vsak špil všeč (kar je tudi prav).
Ampak kritiziranje WoW ni predmet ankete tko, da pustmo to za kakšen drug topic. ;)

Aja... glede spola lika. Če imam recimo 10 characterjev potem je dost verjetno, da bo kakšen tud ženska, a ne?
Does that mean I'm gay? :O
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Berserker ::

Ja igram kr mam včasih preveč časa in nevem kam bi ga dal, pa pač rad igram nove igre katera razen nekaterih izjem hitro pozabim ker se vseh naveličaš enkrat.

ahac ::

Ja, Dr. Rotaidal ima prav. Zasvojen si. Se popolnoma strinjam z njegovo diagnozo. :))
Stvar je samo v tem, da ti nisi zasvojen z eno igro, ampak z nonstop probavanjem novih iger. Seveda se pa nisi sposoben dost poglobit v nobeno in zarad tega ti tudi ni všeč nič takega, kar od igralca zahteva malo več pozornosti. :P

ps.
To je v bistvu dost zanimiv problem, ki ga založniki po eni strani izkoriščajo z nonstop štancanjem novih, kratkih, povprečnih iger... po drugi strani jim pa dela probleme, ker povečuje piratstvo (folk pač ne da 50€ za par ur igre).
Mislm, da je dost bolj "zdravo" igrat samo nekaj iger, ampak to čez daljše obdobje.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Tr0n ::

Narobe mislis.

Zdravo je igrat zmerno in ne pretiravat. Tako, kot pri vsaki stvari v zivljenju.

Zdaj pa ce je to ena igra 5 ur na teden, ali 5 iger prav tako 5 ur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

ahac ::

Nisem mislu, da je igrat WoW 10 ur na dan zdravo. Sigurno ne...
Ampak... to, da te nobena igra ne pritegne tolk, da bi se lahko mal bolj poglobu vanjo pa mora nakazovat na to, da je nekaj narobe. Mogoče samo napačen hobi... ;)


ps.
Čeprav... je pa tud res, da je boljš, da je tr33k doma v sobi kot pa da bi ven hodu pit pa kadit. To bi bila šele katastrofa. :))
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Tr0n ::

Ampak... to, da te nobena igra ne pritegne tolk, da bi se lahko mal bolj poglobu vanjo pa mora nakazovat na to, da je nekaj narobe. Mogoče samo napačen hobi... ;)

S tem opravicujes tvojo obsedenost z WoW? :)

Berserker ::

Eh mislim če tu pa tam mal probam kak nov gejm pa res ni obsedenost, recimo če bom igral eno skozi pa to nebo zasvojenost al kaj ?

Zgodovina sprememb…

Pegaz ::

Še šest ljudi odgovori na anketo in sem zaključil (100 je limit).

Zdravo,Prosim, da rešujte samo tisti, ki trenutno igrate MMORPG-je in ne tisti, ki ste jih v preteklosti oz. jih nameravate v prihodnosti.

Ta stavek pove, da nimaš razčiščenih osnovnih pojmov o MMORPG igrah in zatorej tudi ne bom sodeloval v tvoji raziskavi, ker se mi ne zdi na primernem nivoju.

Ta poved naproša bralce te teme in morebitne anketirance, naj anketo rešujejo le če v tem trenutku igrajo MMORPG. Če so ga igrali in ga nehali, ter ga v tem trenutku ne igrajo, niso zaželjeni kot anketiranci. Ciljna populacija so igralci MMORPG-jev in ne BIVŠI igralci MMORPG-jev.

Ne razumem zakaj si zaradi tega užaljen.

Preden se lotiš neke raziskave, bi se lahko na svoji koži prepričal kako zadeve potekajo. Par mesece v igranja ene ali dveh MMORPG-jev bi ti koristi, da osvojiš osnove.

Preigral sem kar nekaj MMORPG-jev in brez teh izkušenj se ne bi spuščal v tako seminarsko nalogo.

Vsekakor se pri igranju MMORPG iger OBČASNO pojavlja zasvojenost, ki pa je v primerjavi z cigareti in alkoholom zdravju tako rekoč neškodljiva. Gre izključno za psihično odvisnost, ki se pri človeku, ki je imel normalno otroštvo nikakor ne more končati tragično.

Avtor ankete (jaz) ne obsojam igralcev MMORPG-jev, ne vem kje si to videl.

In če se že odločiš igrati MMORPG igro je 5 ur na dan kar nekekšen minimum, da ima vse skupaj sploh nek smisel. Če nimaš 5 ur na dan časa za igro potem je bolje, da igre, ki si jo izbral sploh ne začneš igrati.

Morda tudi za cigarete nima smisla, da jih pokadiš manj kot 10 na dan, ali za alkohol, da popiješ najmanj eno pivo na dan, a to še ne opravičuje (morebitne) odvisnosti.

Iz tvoje citirane povedi se vidi, da se ti zdi igranje MMORPG nekaj podobnega kot alkoholizem, če enkrat nehaš ne smeš začeti nikoli več.

Iz citirane povedi ne vidim nobenega takega sporočila.


Zelo si defenziven, ne vidim razloga zakaj.

Hvala za vse odgovore, anketa je končana. Rezultate bom objavil kar se da hitro mogoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Pegaz ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Igre ki lahko zrušijo vladavino World of Warcrafta

Oddelek: Igre
416052 (2202) Dpool
»

Zakaj igramo MMORPGje?

Oddelek: Igre
243370 (2456) greev84
»

dobre MMORPG??

Oddelek: Igre
363874 (2677) ahac
»

Resničnost - MMORPG (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / --Nerazporejeno--
11311919 (7205) Pyr0Beast
»

Zasvojenost z igro World of Warcraft

Oddelek: Loža
384284 (2495) billgates

Več podobnih tem