Forum » Znanost in tehnologija » Avto izdelan iz lesa?! Z vgrajenim 4,6 litrskim V8 Motorju
Avto izdelan iz lesa?! Z vgrajenim 4,6 litrskim V8 Motorju
digitaly ::
Ne vem, če se je že kaj pisalo o tem projektu na forumih, sam nisem kaj zasledil, zato odpiram novo temo. Zanimajo me vaša mnenja, ker sam sem malo skeptičen?! Bo karoserija vzdržala, kaj se bo zgodilo z tem avtu pri njegovi maksimalni hitrosti, športni vožnji skozi ovinke, ter koliko je ta avto sploh uporaben pri vsakdanji uporabi Itd...
Ne vem, če je to pravi prostor za to temo, sam mislm da, je zato sem tudi postavil to temo tukaj!
Drugače pa ja, učeri sm gledu Next world! Tukaj pa je spletna stran projekta http://www.joeharmondesign.com/
Ne vem, če je to pravi prostor za to temo, sam mislm da, je zato sem tudi postavil to temo tukaj!
Drugače pa ja, učeri sm gledu Next world! Tukaj pa je spletna stran projekta http://www.joeharmondesign.com/
- spremenil: digitaly ()
;-) ::
Mogoče bi ti na avtomobilizmu se bolj razpisali ko je bolj primeren forum.
Drugače pa zakaj pa ne? Danes vidimo da delajo avtomobile iz čuda materialov itd. Les pa vemo da se že da tako predelat da bi pomoje šlo. Sicer pa bodo itak nekateri deli iz kovin al ne?
Drugače pa zakaj pa ne? Danes vidimo da delajo avtomobile iz čuda materialov itd. Les pa vemo da se že da tako predelat da bi pomoje šlo. Sicer pa bodo itak nekateri deli iz kovin al ne?
bluefish ::
to si verjetno gledal včeraj na Discoveryju? Zanimivo pa nič niso omenili (ali pa nisem bil dovolj pozoren) o vzdržljivosti takega avta ob trkih. V samem postopku izdelave ni bilo prisotnega nekega konkretnega kovinskega ogrodja, les pa ob takih silah mimogrede poči.
PaX_MaN ::
Trske v riti, auč.
Sicer pa, niso včasih delali frčoplane (tudi one, ta hitre) večinoma iz lesa?
Sicer pa, niso včasih delali frčoplane (tudi one, ta hitre) večinoma iz lesa?
M-XXXX ::
Zakaj pa podvozje iz lesa tega ne bi moglo zdrzati?
Ker ima več 10-100x slabše lastnosti od kovin, kar z drugimi besedami pomeni da ga bi za iste obremenitve potrebovali več 10-100x več, kar pa ne moremo česa takega narediti, bi bila trdnost izjemno slaba in bi počil, zlomil,...
bluefish ::
@PaX_MaN:
Res je. Tudi pozneje je bilo pri nekaterih ogrodje iz lesa. Za ogrodje pa les uporabljajo še sedaj pri znamki Morgan, kjer delajo avte po vzoru starih.
Res je. Tudi pozneje je bilo pri nekaterih ogrodje iz lesa. Za ogrodje pa les uporabljajo še sedaj pri znamki Morgan, kjer delajo avte po vzoru starih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
bluefish ::
Zakaj pa podvozje iz lesa tega ne bi moglo zdrzati?
Ker ima več 10-100x slabše lastnosti od kovin, kar z drugimi besedami pomeni da ga bi za iste obremenitve potrebovali več 10-100x več, kar pa ne moremo česa takega narediti, bi bila trdnost izjemno slaba in bi počil, zlomil,...
Vezan les je precej prožen.
alexa-lol ::
vidim da stegledali next world...jaz osebno se ne bi upal voziti z lesenim avtom... bi se pa upal voziti z avtom ki bi bil narejen iz kaksnega kompozitnega lesenega materiala in ogljikovih vlaken.. z uporabo kaksne bolj high tech tehnologije.. in ki bi zagotavljal iste lastnosti kot jih sedaj železo in aluminij
imagodei ::
BTW, naslov teme pravi, da je bil avto iz lesa narejen z uporabo 700 konjskih sil.
- Hoc est qui sumus -
krneki0001 ::
Zakaj pa podvozje iz lesa tega ne bi moglo zdrzati?
Ker ima več 10-100x slabše lastnosti od kovin, kar z drugimi besedami pomeni da ga bi za iste obremenitve potrebovali več 10-100x več, kar pa ne moremo česa takega narediti, bi bila trdnost izjemno slaba in bi počil, zlomil,...
5cm debel hrastov remlček in 5cm debel kos železa primerjaj med sabo pa povej kaj je bolj prožno in kaj več zdrži?
Za primer
Na discoveriju je bila oddaja, ko so postavili med 2 betonska kosa tak hrastov remlček in kovinsko tračnico(enako debelo), potem je pa s 14 tonskim bagrom pritisnil prvo na tračnico in jo je z lahkoto ukrivil in deformiral, medtem ko je bager s pritiskom na les tega samo ukrivil do neke mere in se je potem začel dvigovati prednji del bagra.
Pa bi vsak od nas mislil, kok bo kovina več zdržala - tudi jaz sem bil prepričan v to, dokler tega nisem videl.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
M-XXXX ::
Seveda sta podobna ja:
KSP: vzel sem sredinske vrednosti
hrastovina: nateg: 100MPa, tlak 50MPa, upogib 85MPa
smrekovina: nateg 130MPa, tlak 50MPa, upogib 80MPa
Navadno konstrukcijsko jeklo 1.0050: nateg 300MPa, tlak 300MPa, upogib 370MPa
Malo legirano jeklo 1.1157: nateg 730MPa, tlak 730MPa, upogib 900MPa
Zdaj pa povejte, koliko so te cifre podobne?
KSP: vzel sem sredinske vrednosti
hrastovina: nateg: 100MPa, tlak 50MPa, upogib 85MPa
smrekovina: nateg 130MPa, tlak 50MPa, upogib 80MPa
Navadno konstrukcijsko jeklo 1.0050: nateg 300MPa, tlak 300MPa, upogib 370MPa
Malo legirano jeklo 1.1157: nateg 730MPa, tlak 730MPa, upogib 900MPa
Zdaj pa povejte, koliko so te cifre podobne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
krneki0001 ::
Tole ti prav dost ne pove. Kateri avto pa je narejen iz konstrukcijskega jekla (poleg saaba), iz legiranega pa ni noben, to itak vemo? Kaj pa navaden pleh, ki ga uporabljajo za avtomobile?
Avtomobili imajo pleh debeline 0.8mm na ključnih delih mogoče 3mm (saab 8mm - edini osebni avto s tako zgradbo), medtem ko moraš les vzeti vsaj 8mm na normalnih delih in na ključnih delih pa okoli 5cm, če ne več.
Torej debelina lesa mora biti vsaj 10x večja. In če sedaj uporabiš tvoje podatke in jih za les pomnožiš z 10 prideš pa do podobnih rezultatov, torej prav velike razlike ni.
Se strinjaš?
Avtomobili imajo pleh debeline 0.8mm na ključnih delih mogoče 3mm (saab 8mm - edini osebni avto s tako zgradbo), medtem ko moraš les vzeti vsaj 8mm na normalnih delih in na ključnih delih pa okoli 5cm, če ne več.
Torej debelina lesa mora biti vsaj 10x večja. In če sedaj uporabiš tvoje podatke in jih za les pomnožiš z 10 prideš pa do podobnih rezultatov, torej prav velike razlike ni.
Se strinjaš?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
dzinks63 ::
Vprašanje, kaj je bilo mišljeno kot izdelava iz lesa. Mogoče samo jeklo v kombinaciji z lesom, kakšne sendvič zadeve ali kaj podobnega. Les bi se dalo uporabiti za kakšne specifične namene, ne pa kot absolutno zamenjavo za jeklo (sicer se pa to že lep čas prakticira, omenjeni Morgan zvesto nadaljuje tradicijo iz starih časov).
Da bi bil avtomobil komplet iz lesa (razen najbolj obremenjenih delov), je pa lahko le kot zanimivost, da je kaj takega sploh mogoče. Sicer si pa poglete kakšne westrn filme, kjer lesene kočije prenesejo kar velike napore.
Sicer je pa v preteklosti bilo že cel kup "woody avtomobilov", sedaj je tehnika napredovala in prav lahko bi se zgodile kakšne "inovacije in novosti" tudi na tem področju.
A 240-mph Car Made of WOOD
joeharmondesign.com
Da bi bil avtomobil komplet iz lesa (razen najbolj obremenjenih delov), je pa lahko le kot zanimivost, da je kaj takega sploh mogoče. Sicer si pa poglete kakšne westrn filme, kjer lesene kočije prenesejo kar velike napore.
Sicer je pa v preteklosti bilo že cel kup "woody avtomobilov", sedaj je tehnika napredovala in prav lahko bi se zgodile kakšne "inovacije in novosti" tudi na tem področju.
A 240-mph Car Made of WOOD
joeharmondesign.com
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
M-XXXX ::
Se mi zdi, da misliva na različne dele avta? Oziroma jaz sem iz prvega posta razumel da naj bi bil cel avto iz lesa, zato se mi je zdelo tako nemogoče, je pa bil prvi post spremenjen in predvidevam da je bila karoserija šele naknadno omenjena, sem pa šele zdajle opazil.
Ni problem zunanji del, oziroma da bi pleh zamenjal na avtu, jaz sem iz prvega posta razbral in govoril za podvozje in ostale vezne dele...
Ni problem zunanji del, oziroma da bi pleh zamenjal na avtu, jaz sem iz prvega posta razbral in govoril za podvozje in ostale vezne dele...
bluefish ::
sodeč po slikah na flickerju je tudi podvozje iz lesa, torej praktično cel avto.
http://www.flickr.com/photos/66898206@N...
http://www.flickr.com/photos/66898206@N...
digitaly ::
Na discoveryu je bilo rečeno da je 90% avta iz lesa! omenjeno je bilo da za izdelovanje uporablja furnir oz več plasti le-tega križno zleplenega, omenjeno je bilo tudi da eden tisti krak od felgne (ki naj bi bil iz hrasta) vzdrži silo 2,5T
BigWhale ::
Zakaj pa podvozje iz lesa tega ne bi moglo zdrzati?
Ker ima več 10-100x slabše lastnosti od kovin, kar z drugimi besedami pomeni da ga bi za iste obremenitve potrebovali več 10-100x več, kar pa ne moremo česa takega narediti, bi bila trdnost izjemno slaba in bi počil, zlomil,...
Hm, verjetno tako kot letala vcasih, ki so bila iz lesa in niso mogla narediti loopinga.
M-XXXX ::
Ok, 100x je bilo pretirano, 10x pa kar stoji na mestu. Vendar les in "les" sta dokaj različna materiala. Ker v kašnem "lesu" je lahko več lepil ter ostalih primesi, kot samega lesa.
darkolord ::
Wood will be used whereever possible, including the chassis, body, and large percentages of the suspension components and wheels.
Si ne morem pomagat, da me to ne bi spominjalo na tale fail:
Po moje bo ZLO velik problemov, če bojo hotli ta avto peljat več kot 1x okol bajte... Recimo ena konkretna zadeva, leseno jedro feltn s takimi lepimi lesenimi okraski:
Tako kolo bi moral balansirat vsakič, ko bi se vlažnost v zraku mal bl spremenila (recimo vlažna noč, vožnja po dežju, ...)
BigWhale ::
Tako kolo bi moral balansirat vsakič, ko bi se vlažnost v zraku mal bl spremenila (recimo vlažna noč, vožnja po dežju, ...)
Ce bi blo to cist tko preprosto, potem bi vsem letalom v prvi svetovni vojni odpadl propelerji. :)
krneki0001 ::
V takem avtu bi bila zanimiva nesreča. Imaš namesto avta 2 kubika drv
Pa še kr nekaj trsk za spodkurit.
darkolord ::
Ce bi blo to cist tko preprosto, potem bi vsem letalom v prvi svetovni vojni odpadl propelerji. :)Propeler na tistih letalih (pa tudi kasnejših) se vrti precej počasneje kot avtomobilska kolesa, ni takih dinamičnih obremenitev in življenjska doba tistih letal v boju je tudi bila zelo kratka. Poleg tega so propelerje pregledali pred vsakim letom.
Pri avtu je nasprotno treba dimenzionirat vse te zadeve za trajno dinamično trdnost (> 10^6 ciklov), a whole new lot of trouble.
Blinder ::
Nekatera letala takrat so bla iz lesa ja. Zakaj to, a jim je manjkalo surovin?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Rippy ::
To zaradi tega, ker ni bilo tehnologije za izdelavo kovin s primernimi lastnosti dovolj poceni :).
Azrael ::
Avtomobilska kolesa iz lesa?
Ford model T je imel lesena kolesa, vendar to ne pomeni, da je taka izvedba praktična. Taka kolesa so težka, težko jih je balansirati, vzdrževanje je zahtevno in verjetno še najslabša lastnost, ne hladijo zavor in kolesnih ležajev, saj ne odvajajo toplote.
Amortizerji so do začetka 60 let vsaj pri malih avtomobilih (Citroenov Spaček npr.) bili iz lesa, sicer povsem drugačna oblika (šlo je za dva kosa lesa, ki sta se trla med seboj), kot današnji plinski in oljni amortizerji, toda z enako funkcijo, v bistvu je bila pri izvedbi z lesom, trdota nastavljiva v izjemno velikih mejah, kar pri plinskih in oljnih amortizerjih ni slučaj.
Ford model T je imel lesena kolesa, vendar to ne pomeni, da je taka izvedba praktična. Taka kolesa so težka, težko jih je balansirati, vzdrževanje je zahtevno in verjetno še najslabša lastnost, ne hladijo zavor in kolesnih ležajev, saj ne odvajajo toplote.
Amortizerji so do začetka 60 let vsaj pri malih avtomobilih (Citroenov Spaček npr.) bili iz lesa, sicer povsem drugačna oblika (šlo je za dva kosa lesa, ki sta se trla med seboj), kot današnji plinski in oljni amortizerji, toda z enako funkcijo, v bistvu je bila pri izvedbi z lesom, trdota nastavljiva v izjemno velikih mejah, kar pri plinskih in oljnih amortizerjih ni slučaj.
Nekoč je bil Slo-tech.
Spajky ::
V II.sv.vojni so angleži delali dosti letala iz lesa, ker jim je manjkalo kovinarskih delavcev, ki so bili na fronti. Medtem ko mizarjev in njihovih pomočnikov je bilo dosti več na zalogi, pa ženske in mizarji so lahko sestavljali avione po tekočem traku kot danes se Ikea pohištvo sestavlja doma ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
barbarpapa1 ::
Pozdrav
Na hitro okoli letal II sv. vojne. Takrat je letelo kar nekaj bojnih letal, ki so bila povsem iz lesa ali pa mešane kovinsko-lesene konstrukcije. Pa to niso bili kakšni drugorazredni primerki, temveč "polnokrvna" letala za različne naloge. Pri rusih sta takšna bila npr Mig 3 in Lavočkin LaGG 5. Najznamenitejši pa je angleški De Havilland Mosquito, ki so ga iz vezanega lesa izdelovali celo vojno in je bil na začetku vojne najhitrejše serijsko letalo sveta. Bil je tako hiter, da Nemci niso imeli pravega odgovora nanj in je Kurt Tank (oče letala Focke-Wulf FW190) zaradi tega izdelal prav tako lesen Focke-Wulf TA 154 (imenovali so ga, presenetljivo, Moskito). Je pa res, da pri tem letalu niso prišli dalje, kot do nekaj prototipov.
De Havilland Mosquito
Focke-Wulf TA154 Moskito
Tudi kraljevina Jugoslavija je ob napadu Nemčije nanjo imela "paradnega konja" mešane kovisnko-lesene konstrukije z imenom IK3 (Rogožarski). Letalo je bilo enakovredno nemškemu Bf 109.
Če gledate absolutne številke pri mehanskih lastnostih, potem les in na lesu zasnovana gradiva nimajo za burek, če pa v opazovanje potegnete še gostoto materiala, potem pa so razmere povsem druge. To je tudi odgovor, zakaj se je les tako dolgo zadržal v letalstvu.
LP
Jože
Na hitro okoli letal II sv. vojne. Takrat je letelo kar nekaj bojnih letal, ki so bila povsem iz lesa ali pa mešane kovinsko-lesene konstrukcije. Pa to niso bili kakšni drugorazredni primerki, temveč "polnokrvna" letala za različne naloge. Pri rusih sta takšna bila npr Mig 3 in Lavočkin LaGG 5. Najznamenitejši pa je angleški De Havilland Mosquito, ki so ga iz vezanega lesa izdelovali celo vojno in je bil na začetku vojne najhitrejše serijsko letalo sveta. Bil je tako hiter, da Nemci niso imeli pravega odgovora nanj in je Kurt Tank (oče letala Focke-Wulf FW190) zaradi tega izdelal prav tako lesen Focke-Wulf TA 154 (imenovali so ga, presenetljivo, Moskito). Je pa res, da pri tem letalu niso prišli dalje, kot do nekaj prototipov.
De Havilland Mosquito
Focke-Wulf TA154 Moskito
Tudi kraljevina Jugoslavija je ob napadu Nemčije nanjo imela "paradnega konja" mešane kovisnko-lesene konstrukije z imenom IK3 (Rogožarski). Letalo je bilo enakovredno nemškemu Bf 109.
Če gledate absolutne številke pri mehanskih lastnostih, potem les in na lesu zasnovana gradiva nimajo za burek, če pa v opazovanje potegnete še gostoto materiala, potem pa so razmere povsem druge. To je tudi odgovor, zakaj se je les tako dolgo zadržal v letalstvu.
LP
Jože
WarpedGone ::
Propeler na tistih letalih (pa tudi kasnejših) se vrti precej počasneje kot avtomobilska kolesa
Avtomobilsko kolo ima pri 100kmh kakšnih 1000rpm. Glede na debato tule pa so imela stara propelerska letala tja do 2000rpm na propelerju.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vikking ::
Zakaj pa podvozje iz lesa tega ne bi moglo zdrzati?
Ker ima več 10-100x slabše lastnosti od kovin, kar z drugimi besedami pomeni da ga bi za iste obremenitve potrebovali več 10-100x več, kar pa ne moremo česa takega narediti, bi bila trdnost izjemno slaba in bi počil, zlomil,...
Tole je tako nasplošno in iz trte zvito. Ker sem iz tega področja lahko podam naslednje:
Velik problem lesa, napram kovini je, heterogenost lesa. Da se recimo reši ta problem se lepijo manjši kosi skupaj v večjo strukturo, kar pomeni zelo drago rešitev. (lamilirani)
Leseni nosilci so lahko podporniki velikim streham, predvsem v kakšnih modenih letoviščih in kopališčih. Drugače je veliko lesenih mostov z veliki razponi, ponavadi potrebujejo manj vzdrževanja kot betonski in kovinski mostovi... nenazadnje pa krila letal dokazujejo kakšne obremenitve lahko prestanejo pri extremnih razmerah, hitrostih in temperaturah... če je pravilno narejeno je odlično.
Kar se tiče pa cenovnega aspekta so pa pač betonske in kovinske rešitve daleč cenejše.
recimo zelo znan most, v sosednji Avstriji, ter podroben opis njegove zgradbe si lahko preberete tukaj: Mur River, Austria
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
Highlag ::
Meni je najbolj hecna lesena požarna stena. (Firewall)
Les ni ravno za podcenjevat kot gradbeni material. Sploh če je ustrezno pripravljen pred uporabo.
Čeprav me prikazano na slikah ni ravno prepričalo. Američani pač.
Les ni ravno za podcenjevat kot gradbeni material. Sploh če je ustrezno pripravljen pred uporabo.
Čeprav me prikazano na slikah ni ravno prepričalo. Američani pač.
Never trust a computer you can't throw out a window
darkolord ::
Avtomobilsko kolo ima pri 100kmh kakšnih 1000rpm. Glede na debato tule pa so imela stara propelerska letala tja do 2000rpm na propelerju.Hm, ja, malo sem se zakalkuliral. RPMji so približno enaki (Spitfire je mel maks. 1500rpm, avto pa gre tudi več kot 100km/h. Sicer pa ostalo še vedno velja
Tear_DR0P ::
Meni je najbolj hecna lesena požarna stena.
položi kdaj v ogenj kos železa in kos lesa, tako da bo v ognju samo del, po 5 minutah oba primi in napiši na katerem si se opekel - na urgenci pa ne povej da se te v to nahecal.
potem poskusi vžgat kos lesa na strani z lubjem in povej kako težko je. ali pa poskusi les vžgati na delu, kjer je gladek, ni scepljen, nacefran, oziroma tako, da ogenj ne bo dosegel preseka vlaken - se spet ne bo vžgal.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
darkolord ::
položi kdaj v ogenj kos železa in kos lesa, tako da bo v ognju samo del, po 5 minutah oba primi in napiši na katerem si se opekel - na urgenci pa ne povej da se te v to nahecal.Pa poglej še, kateri od teh dveh je zagorel in kateri ne.
potem poskusi vžgat kos lesa na strani z lubjem in povej kako težko je. ali pa poskusi les vžgati na delu, kjer je gladek, ni scepljen, nacefran, oziroma tako, da ogenj ne bo dosegel preseka vlaken - se spet ne bo vžgal.No, pol pa še isto ponoviš z železom
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
bluefish ::
obstajajo tudi premazi, ki les zaščitijo do določene temperature in pred direktnim ognjem.
Tear_DR0P ::
darkolord vidim da ti je treba še kaj razložiti
železo kot prevodnik toplote poskrbi da se vžge še na drugi strani vrat - les pa poogleni in noče goret, hkrati pa tudi izolira - leseni firewalli so kar preizkušeni in smiselni
imajo pa enak problem, kot uporaba lesa v avtih - dragi so.
ne pšravi da je les idealen konstrukcijski material,ampak za določene reči je prav uporaben - seveda pa je vse odvisno od vrste lesa
železo kot prevodnik toplote poskrbi da se vžge še na drugi strani vrat - les pa poogleni in noče goret, hkrati pa tudi izolira - leseni firewalli so kar preizkušeni in smiselni
imajo pa enak problem, kot uporaba lesa v avtih - dragi so.
ne pšravi da je les idealen konstrukcijski material,ampak za določene reči je prav uporaben - seveda pa je vse odvisno od vrste lesa
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain
Samuel Clemens aka Mark Twain
darkolord ::
železo kot prevodnik toplote poskrbi da se vžge še na drugi strani vratTemperatura za samovžig je mnogo višja od tiste, potrebne za vžig neke snovi s plamenom... Kvečjemu kak papir bi se tako vžgal.
les pa poogleni in noče goretJa, ampak če pride do poškodbe lesa, tudi ta kar lepo zagori.
Highlag ::
Ja in zato so vsa ognjevarna vrata lesena ane...
Never trust a computer you can't throw out a window
BigWhale ::
železo kot prevodnik toplote poskrbi da se vžge še na drugi strani vratTemperatura za samovžig je mnogo višja od tiste, potrebne za vžig neke snovi s plamenom... Kvečjemu kak papir bi se tako vžgal.
Sej dost, da se vzge en kup starih casopisov ali pa zavese... :))
jslegl ::
Lep pozdrav bom kar tukaj vprašal da ne odpiram nove teme. V kakšni smeri je najbolje uporabit les da dosežeš najboljšo trdnost ter hkrati prožnost. Naprimer leseni štil za sekiro letnice prečno ali vzdolžno če gledamo smer rezila.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | CNC in prototipOddelek: Loža | 2432 (1846) | RazzorX |
» | Izdelava prikoliceOddelek: Loža | 8465 (8332) | Karaya 52 |
» | Vprašanje : ohišje računalnikaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 1298 (1167) | miller |
» | Case mod by meOddelek: Hlajenje in modifikacije | 1715 (1317) | Marjan |
» | Home made ohišjeOddelek: Hlajenje in modifikacije | 2243 (1761) | sekundek |