» »

Katero kolo

Katero kolo

««
90 / 110
»»

MTB4life ::

Tako je, vsakemu predstavlja kolesarjenje svoje - nekomu napredek, nekomu odklop, drugi je tekmovalen,... Naša grupa (MTB) kolesarji nikoli noben ne uporablja Strave ali kar koli podobnega (če smo pikolovski pred turo si pogledaš ali ko načrtuješ turo, med samim kolesarjenjem pa ne), kot tudi ne uporabljamo števcev ali računalnika. V naravo se gremo odklopit s čim manj navlake. Meni osebno je vseeno ali furaš gravel, cesto, MTB ali ebajk dokler je odnos do ustalih udeležencev v mejah normale. V vsaki grupi imaš posebneže, mogoče v kateri od grup več kot v drugi ampak enostavno take izločiš. Mi smo imeli nekoga, kateri je imel odnos do nekolesarjev obupen. MTB-jevci smo že tako pri določenih pohodnikih nebodiga treba on je pa še potenciral s svojim primitivnim obnašanjem. Enostavno ga ne povabiš na turo in je problem zaključen, pred tem ga nekajkrat opozoriš, če ni razlike out.

J.McLane ::

Meni je pa Strava zakon, ne zato da bi gledal in lovil čase, ampak zato, da vidiš kje se folk kaj vozi in dobiš morda še sam kakšno idejo. Na dopustu obvezno objavljam, pa še kakšno slikco zraven. Tudi ko klasični zemljevidi pogrnejo in kaj ni vrisano, vidiš na heatmap, kje se lokalci kaj vozijo/hodijo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

issak ::

Badwolff je izjavil:

Vseen je res, cestakarji se pogovarjajo o ten kka cajt ma kdo, mtbjevci pa obtem, kok se je kdo kje zložil. Vsaj moja generacija.

Po drug stran si pa sam kriv, ce tw v to potegne. Komot ignoriraš.


Gravelaši se pogovarjajo pa o lepih razgledih in terenih brez prometa. Stravo striktno uporabljam za spremljanje ostalih gravelašov, da dobim nove ideje za trase, ter za spremljanje svojega heatmapa, kje sem seže vozil in kje lahko zavijem da prevozim še kakšno novo pot. Meni je cilj na Stravi čimbolj nafilati svoj heatmap in prevoziti čimveč različnih segmentov.

Strava global heatmap je pa odlično orodje za planiranje novih tras, marsikaj kar je vrisano na zemljevidih ni prevozno (privat...), in marsikaj prevozno ni vrisano na kartah.

S cestakarji sem že vozil, in se mi ne dopade - prehitro šponajo, vozijo po glavnih cestah, kar naprej promet... MTB je hitro lahko prenevaren, do skakanja in trikov mi ni, ampak kakšno Nebeško pa le odvozim sem in tja. Največ časa sem pa na makadamih, stranskih cestah, v gozdu ipd. Saj se da tudi s cestnim kolesom vozit po stranskih cestah, ampak široke gume pridejo prav, ko ceste naenkrat zmanjka in je treba par km offroad.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: issak ()

val46 ::

Badwolff je izjavil:

Zakaj? Eni pač radi tekmujejo proti ostalim, jih je pa tudi dost, da najdejo svojo skupino, ker vsi to počno. In zakaj ne bi, oz zakaj tebe to moti? Bistvo kolesarjenja je lahko za vsakega nekaj drugega.

Seveda, se strinjam. Vsakemu svoje. Sam da bi pa kolo prodal zato, ker bi se počutil "manjvrednega" ali karkoli že, če bi na stravi videl da sem nekunkurenčen, mi je pa kar neki. Zato pravim, da kaj in kako drugi počnejo, se ni kaj za sekirat. Pač voziš tam in tako, kot tebi paša. Če ti pa ne paša in si kolo nabavil z namenom dokazovanja, potem pa vidiš da ne prideš niti med prvih 500 na en klanec, pol pa ja...prodaj kolo in se smili še naprej samemu sebi. Meni je čisto vseeno, ali pridem prvi ali zadnji nekam, važno mi je da pridem in v tem uživam.

Pat_MaGroin ::

Fantje, predlagajte kakšne kul MTB poti na Pagu. Hvala!

Kalibri ::

Ima kdo izkušnje z vračilo na h+s bike discount? Izpolnil sem formular, pod druge razloge sem dal napako na kosu, vrnil bi z navadno pošto? Pišejo sicer nekaj o DHL-u. Refund poštnih stroškov je cca 6 EUR v zneskih manjših od 50 EUR.

val46 ::

Če piše da pošlji preko DHL, pol pač pošlji preko DHL. Po vsej verjetnosti boš dobil na mail(če si izpolnil njihov formular) nalepko za sprintat od DHL, katero sam prilepiš na paket in pošlješ preko DHL. Po vsej verjetnosti ne boš niti nič rabil plačevat poštnine.

atlet ::

Jaz sem poslal preko GLS storitve pošlji paket - https://posljipaket.si. Izdelek je bil vrednosti pod 50€, poštnina je bila okrog 13€. Vrnili so mi kupnino za izdelek, ki je bil poškodovan, ter celotno poštnino.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

SumTingWong ::

Živjo,

kaj bi priporočali za gorsko kolo do nekje 400€? Vožnja bo sicer večinoma po cesti in makedamu, ampak želim gorsko kolo :) Probal sem specialke in hibride, pa mi ne sedejo. Vožnja do 1h v eno smer, okvirno 2x na teden.

https://www.intersport.si/nakamura-catc... ali https://www.intersport.si/nakamura-fusi... sem trenutno gledal. Se dobi kaj boljšega? Čisto nič se ne spoznam na menjalnike in okvirje in gume itd. Po vsej verjetnosti pa bo na koncu, da za ta denar nima veze kaj kupim, ampak bi raje prej preveril.

Badwolff ::

Bajk.si

DOOM_er ::

se strinjam, vzami rabljenega z boljšo opremo.
Robots will steal your job. But that's OK

Miko55 ::

Zanimam se za nakup nekoliko boljšega kolesa, trenutno imam intersportovo treking kolo in bi rad tole nadgradil. Sem popolni rekreativec in kolesarim zgolj za svoj užitek in tekmujem sam s sabo :D Recimo 30-60km,tudi ta del bi si v prihodnje želel nadgraditi. Letos poleti sem šele začel s kolesarjenjem. Posledično ne potrebujem high end koles kjer je vse iz karbona ampak vseeno želim neko kvalitetno kolo za neko primerno ceno. Recimo, da je cenovni okvir med 1-2k, lahko tudi iz tujine. Večino vozim po cesti, ki je sicer na momente kar precej slaba + občasno kak makedam oz. neznane poti npr. na izletu => iz tega sledi, da bi verjetno bila najboljša opcija gravel kolo. Kar se hribov tiče...Zdaleč od hribolazca ker so že manjši hribi problem ampak se jih vseeno ne izogibam.

Sedaj pa bi prosil za kak nasvet glede specifičnih modelov, kdaj se najbolj splača kolo kupit itd.

atlet ::

GRX oprema. Če boš po cesti vozil, obvezno spredaj 2x zobnik: https://energijabikes.com/kategorije/ce...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

issak ::

Giant Revolt 0 ali 1. Ima "flip chip", s katerim lahko skrajšaš medosno razdaljo, če boš imel gor cestne gume, oziroma podaljšaš za široke gume. Ampak slej ko prej boš ugotovil da je po makadamih bolj fino vozit kot po cesti med avtomobili, tako da boš imel verjetno kar široke gume gor.

Ali pa Cannondale Topstone 2 oz. 1

GRX 2x Ima dovolj dobro razmerje tudi za v klance (spredaj 32, zadaj 34).
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: issak ()

J.McLane ::

Uf s temi gravel kolesi sem za ženo naredil celo analizo :D Evo seznam modelov in najboljše cene, vsi so z GRX opremo:

CUBE NUROAD Pro 1290
Elan FIERY ALU 1400
FOCUS ATLAS 6.7 1439
Giant REVOLT 1 1440
Merida Silex 400 1500
BIANCHI NIRONE ALLROAD 1614
BERGAMONT GRANDURANCE 6 1660
SCOTT SPEEDSTER GRAVEL 30 1660
Cannondale TOPSTONE 2 1700
Giant REVOLT 0 1700
CUBE NUROAD Race 1700
SCOTT CONTESSA SPEEDSTER GRAVEL 15 1750
TREK CHECKPOINT ALR 4 1800
Focus Atlas 6.8 1800
SCOTT SPEEDSTER GRAVEL 20 1920
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Apofis ::

atlet ::

CUBE NUROAD Pro 1290


Nima hidravličnih žlajfov.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

J.McLane ::

Vem, imam sicer tabelco z več kriteriji, zanimivo je tudi to da kljub GRX prestavami imaš razmerja lahko različna vse od 46-30 : 11-36 pa do 48-32 : 11-34

Če je 1x sistem pa je večinoma 40 : 11-42 (npr. CUBE NUROAD EX)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Sparkxl ::

Poanto teh gravel peciklov nisem nikoli razumel, zakaj bi se nekdo s specialko matral po grdem terenu, ampak vrhunec sem doživel ta vikend na pohorju...tip je vzel ta gravel pecikl preveč resno in se z njim peljal po modri downhill progi :)

janezl ::

Nam se gre za iskanje užitka (povezano tudi z naporom/trpljenjem), industriji pa da dnevno lansira in ponuja novitete, ki ne nujno potrebne za "marginal gain".
In vsi smo kar uspešni. Dobro, vsake toliko si kdo polomi kosti ali postane invalid, vendar je tik pred tem neizmerno užival.

Jaz moje gravel matranje delno kompenziram z širokimi gumami in potopno sedežno oporo, ni me tudi sram sestopiti in peš porivati kolesa. Mi je pa lepše peljati po makadam frakciji 0 - 4 mm, popršene z razpadajočimi listi, kot po traktorskih kolovozih in vlakah.

Kar se cene novih koles tiče, so rangirane precej korektno. Več daš, boljšo opremo dobiš. Vprašanje je le, ali je za tvoj stil vožnje nezadostna, ustrezna ali overkill. Jaz sem s Kona Rove NRB zadovoljen, za drugega predraga, tretji bo želel še boljše komponente. Za nekoga bo odločilna barva, za drugega mnenje pivskega prijatelja.

Itak bo po nakupu kolesa treba še poskrbet za oblačila: poletje, zima in vse vmes, pa kako (ne)potrebno malenkost in se bo nabralo še za polovico kolesa.

Želim ti, da ob tempu življenja najdeš čas se usesti na kolo ter spoznaš svet in domovino iz druge perspektive. Pa varno vožnjo!
73 de Jani

BlaY0 ::

Če misli kdo kolo iz DE jemat, se splača malo počakat (mogoče kakšen mesec) za dodatne popuste.

https://www.mtb-news.de/news/fahrrad-de...

...pa ne samo pri fahrrad.de ampak tudi drugi bodo morali zaradi njih spustiti cene, če se bodo hoteli losati letošnjih zalog.

Miko55 ::

Hvala vsem za mnenja/predloge. Trenutno sta med top izbiro zagotovo Cube Nuroad Race in pa Revolt 0, rabim pa še bolj podrobno pogledati p/p razmerja in kaj sploh res potrebujem za moje potrebe.

@Sparkxl meni je poanta v tem da lahko kolesarim po cesti in hkrati tudi zavijem dol na kak makedam, pa tudi ceste znajo biti včasih cel "offroad"

Zanima me še če imate se kakšen nasvet kdaj je najboljše kupit kolesa, seveda za najboljšo ceno. Je to sedaj, pozimi, spomladi? Je black friday aktualen na tem področju?

bobiii16 ::

Meni se najbolj bedno zdi ko pridejo pod Rašico rekreativci z taboljš avti, naštelajo "ure" na zapestju in gremo.
Ma kaj nihče več ne more iti v en hrib brez da bi bil pod kontrolo?

GupeM ::

bobiii16 je izjavil:

Meni se najbolj bedno zdi ko pridejo pod Rašico rekreativci z taboljš avti, naštelajo "ure" na zapestju in gremo.
Ma kaj nihče več ne more iti v en hrib brez da bi bil pod kontrolo?

Meni se pa najbolj bedno zdi, ko se nekateri obremenjujejo s stvarmi, ki se njih ne tičejo niti tako, niti drugače. Pa foušija, tudi ta se mi zdi zelo bedna.

issak ::

bobiii16 je izjavil:

Meni se najbolj bedno zdi ko pridejo pod Rašico rekreativci z taboljš avti, naštelajo "ure" na zapestju in gremo.
Ma kaj nihče več ne more iti v en hrib brez da bi bil pod kontrolo?


In kaj pol če spremljajo tempo in utrip na uri? Tebe nihče ne sili da ga.

Taboljš avti so pa celoslovenska reč, ne samo pri rekreativcih z Garmini.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

IL_DIAVOLO ::

Sparkxl je izjavil:

Poanto teh gravel peciklov nisem nikoli razumel, zakaj bi se nekdo s specialko matral po grdem terenu, ampak vrhunec sem doživel ta vikend na pohorju...tip je vzel ta gravel pecikl preveč resno in se z njim peljal po modri downhill progi :)


Obstaja vmesna opcija...nenazadnje vse bolj prihaja v ospredje gravel disciplina.

Ni boljse izbire za casual kolesarja, ki se sploh ne ve, kje se bo fural.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

Sparkxl ::

bobiii16 je izjavil:

Meni se najbolj bedno zdi ko pridejo pod Rašico rekreativci z taboljš avti, naštelajo "ure" na zapestju in gremo.
Ma kaj nihče več ne more iti v en hrib brez da bi bil pod kontrolo?


Saj ne vem kaj te zdaj najbolj moti? Rekreativci, taboljš avti, ali ure?

atlet ::

Miko55 je izjavil:

Hvala vsem za mnenja/predloge. Trenutno sta med top izbiro zagotovo Cube Nuroad Race in pa Revolt 0, rabim pa še bolj podrobno pogledati p/p razmerja in kaj sploh res potrebujem za moje potrebe.

@Sparkxl meni je poanta v tem da lahko kolesarim po cesti in hkrati tudi zavijem dol na kak makedam, pa tudi ceste znajo biti včasih cel "offroad"

Zanima me še če imate se kakšen nasvet kdaj je najboljše kupit kolesa, seveda za najboljšo ceno. Je to sedaj, pozimi, spomladi? Je black friday aktualen na tem področju?


Primerjava: https://99spokes.com/en-EU/compare?bike...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

Scaramouche3 ::

Lahko kdo pojasni to? Je spedition nujno plačati, poleg DHL?

Sparkxl ::

to imaš 3 opcije, ki so ti na voljo. Vzameš najcenejšo in rešeno

Scaramouche3 ::

Sparkxl je izjavil:

to imaš 3 opcije, ki so ti na voljo. Vzameš najcenejšo in rešeno

Ja ne odgovarjajo, tako da sem se bal da ni nek dodatek!

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Pa sej vidiš ko hočeš plačat. A ti morda pošljejo s plačilom po povzetju? Bi rekel da ne...tako da še vedno lahko greš skozi plačilo, pa na koncu vidiš kaj so ti uturili v samo končno ceno. Jaz ko sem kupil canyona iz nemčije, sem imel za plačat 39,9€ poštnine plus 19,90€ pakiranja in to je blo to. Poleg samega kolesa seveda. Dostavil je pa UPS.

Scaramouche3 ::

Kaj menite o SRAM vs Shimano..
Ima kdo SRAM, sploh recimo Sram NX Eagle

Sparkxl ::

Kaj točno te zanima glede NX?

Scaramouche3 ::

Sparkxl je izjavil:

Kaj točno te zanima glede NX?


Bral sem da ni tako dober kot Shimano, bolj glasen in ne tako točen...Tudi dosti cenejši je od enakega ranga Shimano...

Sparkxl ::

menjalnik je komplet zanič. Ketna in 12s zobniki za navaden mtb ok, za ebike polomija. Ketna zdrži pri meni ca 700km. S tem da ni bila niti 0.6 raztegnjena. Enostavno poči. 2x
Menjalnik in shifter sem zamenjal za shimano xt in dela zelo dobro

mit3k ::

Imel NX in GX, če primerjam s Shimano XT, je Sram eno navadno sranje. Nastaviš, dela v nulo po nekaj spustih pa spet začne škrtat.

Na kratko, P/P je Shimano SLX z XT shifterjem. Nastaviš in pozabiš, it just works.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mit3k ()

nokken ::

Sicer sem tudi jaz v Shimano taboru ampak vseeno ne mores ravno primerjati Sram NX in GX s Shimano XT. Ja vem, ce upostevas Sram fanboye, potem je to isti rang, realno pa pac ni. Ce gres od vrha navzdol gredo stvari nekako tako Sram XX1 = Shimano XTR, X01 = Shimano XT, Sram GX = Shimano SLX/Deore, Sram NX pa je realno rang Shimano Alivo/Acera. In ustrezne primerjave so kar se mene tice znotraj istih razredov.
Ampak ja, Sram roba je polno enega hypa dela pa bolj svoh, kvaliteta je pa tudi precej boga, zato jaz osebno kolesa s Sram opremo nocem. Ampak to je cisto osebna preferenca.

Scaramouche3 ::

nokken je izjavil:

Sicer sem tudi jaz v Shimano taboru ampak vseeno ne mores ravno primerjati Sram NX in GX s Shimano XT. Ja vem, ce upostevas Sram fanboye, potem je to isti rang, realno pa pac ni. Ce gres od vrha navzdol gredo stvari nekako tako Sram XX1 = Shimano XTR, X01 = Shimano XT, Sram GX = Shimano SLX/Deore, Sram NX pa je realno rang Shimano Alivo/Acera. In ustrezne primerjave so kar se mene tice znotraj istih razredov.
Ampak ja, Sram roba je polno enega hypa dela pa bolj svoh, kvaliteta je pa tudi precej boga, zato jaz osebno kolesa s Sram opremo nocem. Ampak to je cisto osebna preferenca.


Bi rekel,da so DEORE tisto pod kaj nebi šel?

Sparkxl ::

nokken je izjavil:

Sicer sem tudi jaz v Shimano taboru ampak vseeno ne mores ravno primerjati Sram NX in GX s Shimano XT. Ja vem, ce upostevas Sram fanboye, potem je to isti rang, realno pa pac ni. Ce gres od vrha navzdol gredo stvari nekako tako Sram XX1 = Shimano XTR, X01 = Shimano XT, Sram GX = Shimano SLX/Deore, Sram NX pa je realno rang Shimano Alivo/Acera. In ustrezne primerjave so kar se mene tice znotraj istih razredov.
Ampak ja, Sram roba je polno enega hypa dela pa bolj svoh, kvaliteta je pa tudi precej boga, zato jaz osebno kolesa s Sram opremo nocem. Ampak to je cisto osebna preferenca.


Alivio/acera je pri sramu sx. In ta menjalnik sem videl na spec turbo levo za 5k€. To je kriminal, zrelo za tožbo :)

Drugače pa tudi moje izkušnje z nx so take...nastaviš, po par vožnjah spet ne dela

nokken ::

Scaramouche3 je izjavil:

Bi rekel,da so DEORE tisto pod kaj nebi šel?

To je od vsakega posameznika odvisno. Jaz osebno pod XT ne bi sel, ampak vsak ima svoje razloge in denarne sposobnosti. Realno pa ja... Deore je cisto ok groupset in je vec kot dovolj za dobesedno kakrsnokoli uporabo. Kar je nad, so teza in kaksne malenkosti, ki so za nekoga must have, za nekoga pa povsem brezpredmetna stvar. Pod tem, pa je bolj hobi varianta za 3x na leto na bike, ceprav verjamem da se bo sedaj nasel nekdo, ki naredi 30.000km/leto s treking kolesom in Acera opremo. Saj zares se da, malo vec vzdrzevanja, malo potrpis sem ter tja in gre.

Badwolff ::

Gx eagle, Nikol težav, res pa veriga zdrži pod 1k. Najbrž zato ker sem taka žvau.

Scorpy84 ::

nokken je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Bi rekel,da so DEORE tisto pod kaj nebi šel?

To je od vsakega posameznika odvisno. Jaz osebno pod XT ne bi sel, ampak vsak ima svoje razloge in denarne sposobnosti. Realno pa ja... Deore je cisto ok groupset in je vec kot dovolj za dobesedno kakrsnokoli uporabo. Kar je nad, so teza in kaksne malenkosti, ki so za nekoga must have, za nekoga pa povsem brezpredmetna stvar. Pod tem, pa je bolj hobi varianta za 3x na leto na bike, ceprav verjamem da se bo sedaj nasel nekdo, ki naredi 30.000km/leto s treking kolesom in Acera opremo. Saj zares se da, malo vec vzdrzevanja, malo potrpis sem ter tja in gre.


Točno tako, deore je že dost robustna zadeva, da ne opaziš razlike, ko greš navzgor. Samo če tehtaš, je pa druga stvar. Sicer pa na enem kolesu imam altus opremo, sicer ga ne vozim več, sem naredil v parih letih vsaj 3-4k, pa še zdaj ko sem dal očetu, ni bilo nič treba štelati, prestavlja nenormalno lepo. Medtem ko pri deore in xt sem pa tja moreš sčasoma se posvetiti. Je pa res, da ju vozim po precej nehvaležnem terenu. Sicer se mi zdi, da shimano dela dosti močne menjalnike, le teža, pri vstopnih modelih je problem. Pri XT me moti, da morem pogosto ga čistit, da se ketna lepo obrača, pri deore pa ne. Zadnji mesec nisem nič čistil, pa se pri deore vse lepo obrača, pa je blatnjav kot ne vem kaj, pri xt po dveh tednih rabi nebgo, pa dosti manj prevozenih in umazanije...

Scaramouche3 ::

Kaj je ekvivalent deore pri gravel? GRX 600,800?

MTB4life ::

nokken je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Bi rekel,da so DEORE tisto pod kaj nebi šel?

To je od vsakega posameznika odvisno. Jaz osebno pod XT ne bi sel, ampak vsak ima svoje razloge in denarne sposobnosti. Realno pa ja... Deore je cisto ok groupset in je vec kot dovolj za dobesedno kakrsnokoli uporabo. Kar je nad, so teza in kaksne malenkosti, ki so za nekoga must have, za nekoga pa povsem brezpredmetna stvar. Pod tem, pa je bolj hobi varianta za 3x na leto na bike, ceprav verjamem da se bo sedaj nasel nekdo, ki naredi 30.000km/leto s treking kolesom in Acera opremo. Saj zares se da, malo vec vzdrzevanja, malo potrpis sem ter tja in gre.

Jaz na obeh gorcih 140mm HT in 160mm FS uporabljam SLX in ZEE kombinacijo, nikoli me ni razočarala. ZEE so zavore, SLX pa komplet groupset.

Sparkxl ::

Sem pa opazil kaki gromozanski fail so 12x komponente na emtb. Kot prvo, zaradi moči sploh ni potrebe po 12x. 10x 10-51 bi bilo čisto ok. Ker 12x je bistveno manj vzdržljiv kot 10x, ketne in kasete letijo kot za šalo. In s tem €, ker 12x je konkretno dražje.
20 let sem gural mtb, zadnje leto električnega in to švoh varjanto, samo 36nM. In ketne gredo za šalo, tudi prvo kaseto (male zobnike) sem znucal po 800km. Sram NX.
In zdaj sem pred nalogo da najdem nekaj bolj vzdržljivega, če sploh obstaja. Shimano je dal sicer en sistem ven, ki je bolj vzdržljiv, namenjen emtb, ampak je 11x.

J.McLane ::

Kdor da na SRAM NX sredinski el. motor bi se moral vprašat po zdravju. Zadeva je dost delikatna že na čisto navadnih nogah, kaj šele, da mu dodaš 250 W. Meni zadeva deleuje (samo na noge seveda) ampak se že pojavlja neko škrtanje tam med 9. - 11. prestavo.

Mislim da je SRAM šel v vsak gram ne glede na vzdržljivost, v budget segmentu je rezultat potem jasen, višji rang se pa potem verjetno izenači s Shimano.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nokken ::

Verjetno bo ze navaden Shimano (Deore in na gor, ker ce imam prav v glavi nizji nimajo Hyperglide) boljsi, saj je za razliko od Srama narejen da omogoca prestavljanje pod polno mocjo, kar je za emtb pac nujno, saj tam motor ne neha delati tudi ce malo manj gonis.

@J.McLane cel cas sem mislil, da je Sram konkretno lazji, ker so vsi od vekomaj tezili kako tezak je Shimano, potem sem pa par mesecev nazaj sel zares poracunat in XX1 groupset je v resnici dobrih 100g tezji kot XTR, kar zares pri cca. 1500g ni tako majhen procent.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nokken ()

Sparkxl ::

Ja saj to je dilema...v katero smer se naj obrnem. Ali vzamem deore kaseto in predpostavljam da je bolj vzdržljiva, ker je težja, ali grem v bizarno drage opcije in predpostavljam, da so bolj vzdržljive, ker so drage :)
Ko sem še imel 9s, 10s, sem vedno gor dal poceni deore kaseto in to je držalo v nedogled. Zdaj sem za silo rešil tako, da sem kupil rezervne 3 zobnike za NX.
Vsaj pri mojem pa se motor takoj ustavi, ko neham gonit.

nokken ::

Ne ko nehas gonit. Ce nehas gonit tudi prestavil ne bos. Ko si vcasih, ko je bilo treba prestavljati bolj na easy, gonil na noge, si malo zmanjsal moc poganjanja in prestavil. Motor bo se vedno imel hudicevo velik navor, tudi ce bos ti malo manj gonil. Zato klasicni sistemi na motorju ne spilajo vec prav pretirano dobro. Shimano je cel 12spd sistem naredil malo za tekmovalce, da lahko gonijo na polno in prestavljajo (pac desetinka tu, desetinka tam pa je razlika na koncu), v prvi vrsti pa ravno za emtb. In sistem res dela noro dobro... dobesedno vecja kot je sila boljse prestavlja. Koliko se sedaj to prenese na (povecano) obrabo ne vem, ampak bi si skoraj upal trditi, da je za emtb boljse kot to kar ima Sram. Nimam pa ebike tako da nimam lastnih izkusenj, ampak glede na moj bike, ki je za drugo sezono po dobrih 10.000km koncno dobil novo verigo (vecji del tega gre zasluga vosku ne Shimano vzdrzljivosti :), bi rekel da vseeno ni tako slabo, sploh glede na to, da po cca. 10.000km ne piramida ne sprednji zobnik nista (vidno) obrabljena. Pa bi rekel, da je moj XTR prej manj vzdrzljiv kot recimo Deore, kot pa obratno.
Drugace pa probaj... Deore 12spd kaseta je dobrih 70eur, veriga pa slabih 20eur, kar spet ni nek tak strasen denar pa bos videl ce bo kaj boljse. Ceprav za optimalno delovanje bi jaz vseeno vzel se Shimano menjalnik in shifter. Ampak imej v glavi da je ta Hyperglide+ samo na 12spd... 11 in 10spd nimajo, kar pomeni da ni tocno te stvari, ki bi jo za emtb najbolj rabil.
««
90 / 110
»»