» »

Katero kolo

Katero kolo

««
87 / 110
»»

mikhaair ::

Napram eni številki, Pathlite 6, več je 'pomankljivost' v sprednji vilici, ki ni zračna. Ter 1x11 vs. 1x12, kar pa ni dealbreaker.

LeQuack ::

val46 je izjavil:

Po dooolgih letih sem se odločil kupiti eno kolo za se malček "fiakat" naokrog. Odločil in naročil sem po nasvetu znanca to : https://www.canyon.com/en-si/outlet-bik...

Kaj porečete poznavalci?


Če se boš veliko po asfaltu tudi vozil potem s tem 1x sistemom ne boš šel prav hitro, ker ima prelahke prestave.
Quack !

val46 ::

Ne gre se mi tolk za it hitro...če bi mi blo to pomembno, bi si kupil cestno, ne treking kolesa. Bolj mi je važno, da se lohk odpeljem na kak hrib, tudi po makadamu in se brezskrbno potem tudi po isti poti spustim navzdol. Kar se pa tiče 5 napram 6, to vem...sem preštudiral. Ampak 6tica je 300€ dražja. Kar pa mislim da tiste druge vilice in ena prestava več ravno ne opravičuje tolk dražjega kolesa. Sploh ker pravim, da se bom vozil resnično rekreativno...lahko bi se reklo skoraj "upokojensko" :)) Če me pa stvar potegne, pa naslednje leto nabavim kaj konkretnejšega, tega pa prodam.

tonttu ::

Pri 1x je zares razlika med 11 in 12spd precej vecja kot se slisi... recimo v rangu neuporabno (1x11) in rangu fino za vozit (1x12)... vsaj na mtb. Bolj kot gres proti cesti bolj se ta razlika se veca. Tako da ni "samo 1 prestava vec".

juroz ::

Scaramouche3 je izjavil:

juroz je izjavil:

1.5k€ pa žal ni veliko v tem športu.


Je če greš kupovat v tujino...ko govorimo za navadnega človeka, ne rabiš dosti več...

objektivno je sicer to kolo ki si ga linkal boljše a nisem govoril o tem, niti ne pošiljajo k nam. in če kaj nočeš je to analysis paralysis katero je najboljš ever kolo za jurja pa po ker si boš kupu nekaj kar ne boš hotu gont.
za ta price point je najbolj važno da ti je tok všeč da ga boš vozil, večje razlike ne bo naredilo ne eno ne drugo kolo ampak to da boš veliko gonil.

kaj navaden človek rabi(in kaj hoče / si lahko privošči) je pa stvar debate, zase menim da sem navaden cestakar in kaj jaz menim da spada zraven samega kolesa stane še kar nekaj čez 500€ medtem ko nekdo vrže gor navadna pedala pa teniske, ohlapne cunje in misli da je to to.

BlaY0 ::

tonttu je izjavil:

Pri 1x je zares razlika med 11 in 12spd precej vecja kot se slisi... recimo v rangu neuporabno (1x11) in rangu fino za vozit (1x12)... vsaj na mtb. Bolj kot gres proti cesti bolj se ta razlika se veca. Tako da ni "samo 1 prestava vec".

Mah, se ne bi strinjal s tem. Pri 12s imaš 17-19, pri 11s pa namesto tega 18, vse ostalo je enako. Zame to ni big deal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

val46 ::

Se pravi, ravno v sredini. Z 19 ne bi šlo nič hitreje po cesti kot gre z 18, tisti zob ki je več do 17, bom pa s svojo "nedeljsko" vožnjo že preživel. Verjamem pa da en model kot je tonttu, ki ima v kleti za 50000€ športne opreme opazi in zna izkoristiti to razliko. Jaz dvomim da jo bom. Hvala vsem vseeno za mnenja.

BlaY0 ::

V bistvu glih obratno... s 17 bi šlo malo hitreje po ravnem, z 19 pa malo počasneje. Kot si sam ugotovil, dokler ne delaš 5k+ km/leto, se ti s tem ni treba ubadati, pa tudi potem vprašanje če ima smisel.

Scaramouche3 ::

Ko sem šel probat kolesa mi je prodajalec rekel da ni kupil eno kasetnega MTB točno zato ker so počasnejši od starejših, in je raje vzel gravel 2x..

Tako da spet razmišljam da grem nazaj na star MTB

BlaY0 ::

Z 29" 1x sistemom 32 spredaj, 11-5X zadaj komot po ravnem vzdržuješ hitrost do 35 km/h s kadenco do 90. Jaz z MTB v bistvu nikoli nisem po cesti po ravnem vozil hitreje od 35 km/h (povprečno), niti s 3x sistemom. Niti ne vem zakaj bi.

Scaramouche3 ::

BlaY0 je izjavil:

Z 29" 1x sistemom 32 spredaj, 11-5X zadaj komot po ravnem vzdržuješ hitrost do 35 km/h s kadenco do 90. Jaz z MTB v bistvu nikoli nisem po cesti po ravnem vozil hitreje od 35 km/h (povprečno), niti s 3x sistemom. Niti ne vem zakaj bi.


Jaz ne bom kupoval dveh koles, nimam jih kam dat in se spomnim ko sem z 2x10 lahko tekmoval po ravnem ko je kolega imel trekking..
Vse več ljudi govori,da jim manjkajo prestave ko gredo relacijo in potem moraš veliko več poganjat če hočeš iti hitreje...

BlaY0 ::

Jaz ne tekmujem, jaz vozim za svoj gušt... čim manj po ravnem in čim manj po cesti. Po ravnem pa vozim pač na kadenco, ne na moč. Top speed je nižji, ja, samo kolikokrat pa res nucaš top speed?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Badwolff ::

Mtb kolo ni za relacije, tle si že v osnovi zgrešil point.

Scaramouche3 ::

Badwolff je izjavil:

Mtb kolo ni za relacije, tle si že v osnovi zgrešil point.


Zakaj ne? Sej je 29 inch bil narejen točno za to, da zmanjša zaostanek med cestnim in še vedno da možnost da lahko sekaš pot kjer hočeš!

S tem da imaš dobro mešanico med Trekking in cestnim, all in one.

Zgodovina sprememb…

Scorpy84 ::

Scaramouche3 je izjavil:

Badwolff je izjavil:

Mtb kolo ni za relacije, tle si že v osnovi zgrešil point.


Zakaj ne? Sej je 29 inch bil narejen točno za to, da zmanjša zaostanek med cestnim in še vedno da možnost da lahko sekaš pot kjer hočeš!

S tem da imaš dobro mešanico med Trekking in cestnim, all in one.


Ne ni res, da zmanjsa zaostanek. Ze sirina gum te ubije voziti asfaltu, sploh pa ce imas profil za blato. Sicer pa ni problem, dati ozje gume gor. 29 so pac bolj stabilni pri spustu kot 26/27,5, je pa zato vzpon lazji.

Scaramouche3 ::

Scorpy84 je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Badwolff je izjavil:

Mtb kolo ni za relacije, tle si že v osnovi zgrešil point.


Zakaj ne? Sej je 29 inch bil narejen točno za to, da zmanjša zaostanek med cestnim in še vedno da možnost da lahko sekaš pot kjer hočeš!

S tem da imaš dobro mešanico med Trekking in cestnim, all in one.


Ne ni res, da zmanjsa zaostanek. Ze sirina gum te ubije voziti asfaltu, sploh pa ce imas profil za blato. Sicer pa ni problem, dati ozje gume gor. 29 so pac bolj stabilni pri spustu kot 26/27,5, je pa zato vzpon lazji.

Imel sem 26 in zdaj 29, razlika na ravnini je očitna!
Ne grem več nazaj!

In obratno je, na spustu si višje,tako si bolj stabilen na 26 ! Glede na to da samo gor in dol hodim, vem kaj govorim!

To je kot da bi rekel da si v ovinku bolj stabilen na enduro motorju kot na dirkalnem...

Zgodovina sprememb…

tonttu ::

BlaY0 je izjavil:

tonttu je izjavil:

Pri 1x je zares razlika med 11 in 12spd precej vecja kot se slisi... recimo v rangu neuporabno (1x11) in rangu fino za vozit (1x12)... vsaj na mtb. Bolj kot gres proti cesti bolj se ta razlika se veca. Tako da ni "samo 1 prestava vec".

Mah, se ne bi strinjal s tem. Pri 12s imaš 17-19, pri 11s pa namesto tega 18, vse ostalo je enako. Zame to ni big deal.

PA se eno stvar imas pri 12spd... 10T najmanjsi zob. In ravno to je zares najvecja razlika, ki naredi 1x11 precej neuporaben razen za mogoce kaksne enduro/dh tezke krave, s katerimi tako ali tako ne vozis tam, kjer bi ta stvar naredila razliko.

Kalibri ::

Scaramouche3 je izjavil:

Zakaj ne? Sej je 29 inch bil narejen točno za to, da zmanjša zaostanek med cestnim in še vedno da možnost da lahko sekaš pot kjer hočeš!
V bistvu je še vedno bistveno počasnejši ter ni primerjave med specialko in 29 col MTB - na cesti.

tonttu ::

Mtb niti ni misljen za na cesto. Da se peljat z njim po cesti, to je pa tudi vse. Ce hoces normalno vozit po cesti imas za to cesten bike ne mtb. Po cesti grem, pa imam xc bike, ki je pogojno uporaben za na cesto, vkljucno z xc gumami, ki so za mtb razmere skoraj slick :)), izkljucno ko moram da pridem do trailov. In ne glede na vse, ni opcije, da bi bil konkurencen nekomu na cestnem. V klanec gor se, takoj kot se malo zravna ali obrne dol, pa nimas opcije. Ampak kot sem napisal, mtb ni misljen za na asfalt in je normalno da je pocasnejsi.

Gregor5816 ::

Jaz sem pred nekaj tedni kupil MTB 1x12, 32 spredaj in 10-51 zadaj. 32-51 je prelahko razmerje in bom verjetno menjal spredaj za 36. 32-10 mi še ni bilo premalo, mogoče bi zmanjkalo le v dolino na lepem makadamu ali asfaltu - pri 50 km/h je to 110 kadence, kar se da brez težav vrtet. Tudi gume bi najraje menjal - zdaj imam 29x2.6, kar se mi zdi preširoko.

PS: katere gume in kako široke imate tisti, ki vozite XC?

Kalibri ::

Gregor5816 je izjavil:

pri 50 km/h je to 110 kadence, kar se da brez težav vrtet.
Probaj in poročaj. Pri tej kadenci ti cel bicikl niha, ker optimalno tega na takih gumacah in amortizerju ne moreš vrteti. V dolino bi itak moralo iti samo.

Gregor5816 je izjavil:

PS: katere gume in kako široke imate tisti, ki vozite XC?


Na gravelu imam 40mm debeline za primerjavo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

BlaY0 ::

tonttu je izjavil:


PA se eno stvar imas pri 12spd... 10T najmanjsi zob. In ravno to je zares najvecja razlika, ki naredi 1x11 precej neuporaben razen za mogoce kaksne enduro/dh tezke krave, s katerimi tako ali tako ne vozis tam, kjer bi ta stvar naredila razliko.

Ne vem, meni je 11 čez glavo zadosti. Ne vem točno kaj bi z 10 pridobil, če se itak ne vozim več kot 35 km/h po ravnem? Kje točno ti pridobiš z 10?

Scorpy84 ::

Scaramouche3 je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Badwolff je izjavil:

Mtb kolo ni za relacije, tle si že v osnovi zgrešil point.


Zakaj ne? Sej je 29 inch bil narejen točno za to, da zmanjša zaostanek med cestnim in še vedno da možnost da lahko sekaš pot kjer hočeš!

S tem da imaš dobro mešanico med Trekking in cestnim, all in one.


Ne ni res, da zmanjsa zaostanek. Ze sirina gum te ubije voziti asfaltu, sploh pa ce imas profil za blato. Sicer pa ni problem, dati ozje gume gor. 29 so pac bolj stabilni pri spustu kot 26/27,5, je pa zato vzpon lazji.

Imel sem 26 in zdaj 29, razlika na ravnini je očitna!
Ne grem več nazaj!

In obratno je, na spustu si višje,tako si bolj stabilen na 26 ! Glede na to da samo gor in dol hodim, vem kaj govorim!

To je kot da bi rekel da si v ovinku bolj stabilen na enduro motorju kot na dirkalnem...


Jaz se na 26-27,5 nisem nikoli dober pocutil glede stabilnosti, izjema po teh bike parkih kjer so itak zavoji taki..., je pa druga zgodba.
Na maratonskih tekmah sem pa bil pri spustu precej hitrejsi, kot tisti na 27,5.

Badwolff ::

Gregor5816 je izjavil:

J, 32 spredaj in 10-51 zadaj. 32-51 je prelahko razmerje in bom verjetno menjal spredaj za 36. ?


Huh?

tonttu ::

Gregor5816 je izjavil:

Jaz sem pred nekaj tedni kupil MTB 1x12, 32 spredaj in 10-51 zadaj. 32-51 je prelahko razmerje in bom verjetno menjal spredaj za 36. 32-10 mi še ni bilo premalo, mogoče bi zmanjkalo le v dolino na lepem makadamu ali asfaltu - pri 50 km/h je to 110 kadence, kar se da brez težav vrtet. Tudi gume bi najraje menjal - zdaj imam 29x2.6, kar se mi zdi preširoko.
PS: katere gume in kako široke imate tisti, ki vozite XC?

Preskok med 32 in 36T spredaj je kar precejsen. Za po ravnem in dol bo, ceprav zares ne pridobis toliko kot si mislis. Ravno 2 dni nazaj sem zadnje 3km do doma po asfaltu podil 4 na cestnih... pri 36T spredaj in 10-51 je slo 60km/h... pri 115rpm. Verjamem da je komu 110-115rpm prava kadenca, zame je pa precej neudobno :) V drugo smer, se pravi v klance je pa razlika precej bolj opazna. Tako da mogoce ce imas opcijo najprej probaj in mogoce pomisli se na 34T.
Kar pa se gum tice, jaz trenutno vozim Vittoria Mezcal spredaj/zadaj ali Vittoria Barzo spredaj, Mezcal zadaj. Vse so 29x2.25g. Sicer sem vozil bolj kot ne vse pa mi je ta kombinacija trenutno najbolj vsec glede na hitrost, oprijem in vzdrzljivost. Ce se vozis samo po lepih terenih, potem je definitivno vsaj zame top kombinacija Schwalbe Racing Ray/Racing Ralph, ampak ceprav so hitre in imajo super oprijem so tako svoh, da sem jaz flikal skoraj enkrat na teden (pri Maxxisu in Vittoriji je to bolj enkrat na leto, ce sploh). Od Maxxisa sem imel Ikon. Opcije je se zadaj Ikon spredaj Rekon. Rekon Race in Aspen sta drugace vrhunski gumi, ampak ravno 2-3 komplete na sezono je pa malo prevec. Conti je za zadaj Race King precej dober, X king oz. Cross king je pa dalec najslabsa guma kar so jih kadarkoli naredili, tako da tega nikoli vec ne dam gor.

BlaY0 je izjavil:

Ne vem, meni je 11 čez glavo zadosti. Ne vem točno kaj bi z 10 pridobil, če se itak ne vozim več kot 35 km/h po ravnem? Kje točno ti pridobiš z 10?

Ce se ne vozis vec kot 35km/h potem nimas teh problemov. Jaz se.

BlaY0 ::

Jah potem ne moreš svetovati preostalim 95% rekreativnim MTB-jevcem, ker se definitivno ne vozijo in se ne bodo vozili tako kot ti. No, jim lahko, samo moraš svoje svetovanje prilagoditi njim, ne pa da njih "prilagajaš" svojemu svetovanju.

tonttu ::

Zares bi rekel, da se velika vecina "rekreativnih mtb-jevcev" vozi po precej lazjih trailih kot jaz in da ima vkljucenega precej vec asfalta in makedama kot jaz. Vsaj kolikor je za videti v naravi. Na asfaltu in makedamu si pa precej hitro nad 35km/h ko se svet obrne malce navzdol. Ne govorim sedaj o spustih, ampak o cestah in poteh, kjer imas 2 ali 3% "klanec" navzdol, kjer moras se vedno goniti. In ja vem, tudi sam sem napisal, da mtb ni za na cesto, ampak velika vecina ljudi se vseeno vsede na kolo doma in odkolesari do traila. Pri meni je to v vsako smer od vsaj 3 lahko pa tudi do 15km. In ta teren je ponavadi precej raven in nezahteven, tako da imas hitro vec kot 35km/h. Zato pravim da na 1x pride zadnji zobnik z 10T precej prav.

BlaY0 ::

Po moje ne rabiš imet 35 km/h notri, ker kot rekreativec voziš za rekreacijo ne pa za hitrost. Dol gre pa samo, tudi ne rabiš pospeševat. Jaz grem od doma lepo zmerno in imam par km do vznožja. Ne vem zakaj bi se zapodil kot svinja v buče in teral do tja? 5 km pri 25 km/h povprečju je 12 minut, pri 35 km/h povprečju pa malo čez 8 minut in pol. Se pravi v primerjavi s tabo tja in nazaj po ravnem "izgubim" 7 minut in me to sploh ne gane, ker nisem na tekmi. Drugo je seveda, če treniraš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

tonttu ::

Da ne bos napacno razumel, ne poskusam te prepricati da bi delal drugace kot delas :) Pac smo razlicni, nekomu pase ena stvar nekomu druga. In kot sem napisal, meni nekako ni da bi sedel na kolesu in se peljal ko gre stvar malenkost navzdol hitrost je pa 30 ali 35km/h. Takrat pac gonim. Ce nekdo brez problema pelje brez gonjenja pri taksni hitrosti mi je cisto ok. In v tem primeru se strinjam da 10 zobnik zadaj ne igra neke pomembne vloge.
Cisto za primer... gres recimo iz Trzica cez Lom in prides dol v Jelendon. Ker se ti ne da se enkrat gor proti Kofcam obrnes proti Trzicu. Cez cel tisti makedam v Jelendolu, ki gre malo navzdol se peljes cez 40km/h pa ni da sel na polno (ravno 3 dni nazja ko sem sel tocno to sem se tistih 6km peljal s povprecno 42km/h pri 93 pulza :)) O takih "klancih" sem govoril ne o pravih trailih. Za traile in normalno xc voznjo brez problema prezivim brez zadnjih dveh zobnikov, verjetno celo zadnjih treh. Samo kot sem napisal, vecina nas naredi se kar nekaj km do trailov in nazaj, ker nas ima precej malo sreco da ima 50km trailov direktno za hiso.

BlaY0 ::

Jasno. Jaz pravim samo, da 11 vs 10 zob zadaj ne bi smel biti deal breaker za recimo povprečnega rekreativca. Če dobiš za isti denar, potem seveda namesto HG vzameš MS ali XD ampak po mojih opažanjih so vsa ta kolesa vsaj v enem cenovnem rangu višje... se pravi ni več do 600 EUR ampak je že nad 900 EUR. Torej če iščeš nov MTB v rangu 900 EUR, boš seveda že po defaultu dobil 12s SRAM XD, konkretno SX, in če boš imel res srečo (kar je malo verjetno) bo gor 10-50 SunRace kaseta, in se sploh ne boš več ubadal z vprašanjem ali 12s, 11s ali morda celo 10s.

tonttu ::

Priznam da taksnih koles nisem nikoli gledal, ampak verjetno je res, da za HT rabis kar 1500+eur ce hoces 12spd. Pri Shimano 12spd pomeni minimum Deore opremo, kar pa ponavadi pri xc kolesih pomeni ze karbon in potem pozabi kolesa za pod 1000eur kaj sele pod 600.

Jirzy ::

Nekaj casa ze razmisljam o potopni sedezni opori. Potrebujem 27.2mm, zunanji kabli.
Bi bilo kaj takega v redu? Se 'daljinec' kupi posebej - zdi se, da ja, ampak nisem 100% preprican.

BlaY0 ::

Saj ti piše,ta konkretni ki ga linkaš je brez remote "shifterja". KS so OK drugače.

Zakaj pa tegale ne:

https://www.bike24.com/p2729287.html

...ta ima "shifter" že v paketu. Drugače te bo "shifter" prišel še dodatnih 15 do 30 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Gregor5816 ::

tonttu je izjavil:

...
Preskok med 32 in 36T spredaj je kar precejsen. Za po ravnem in dol bo, ceprav zares ne pridobis toliko kot si mislis. Ravno 2 dni nazaj sem zadnje 3km do doma po asfaltu podil 4 na cestnih... pri 36T spredaj in 10-51 je slo 60km/h... pri 115rpm. Verjamem da je komu 110-115rpm prava kadenca, zame je pa precej neudobno :) V drugo smer, se pravi v klance je pa razlika precej bolj opazna. Tako da mogoce ce imas opcijo najprej probaj in mogoce pomisli se na 34T.
...

Če grem na 36, je najlažja prestava ista, kot zdaj druga najlažja (36/51 proti 32/45). Bom pa seveda najprej probal, če bo možnost. Itak moram peljat na prvi servis, kjer mi bodo morali v vsakem primeru menjat zobnik. V najlažji prestavi mi pade veriga z zobnika na okvir zaradi napačnega zobnika.

Kalibri ::

Gregor5816 je izjavil:

V najlažji prestavi mi pade veriga z zobnika na okvir zaradi napačnega zobnika.
Morda pa nimaš naštelanega menjalnika zadaj. Imaš ta večje zobnike spete skupaj ali lahko menjaš tudi ta večje vsakega posameznega?

Gregor5816 ::

Skupaj so speti, mislim da 7 največjih. Zobnik ima 0 mm offseta, glede na dokumentacijo bi moral biti tak s 3 mm offseta. Kaseta je deore, gonilka pa Praxis cadet.

IL_DIAVOLO ::

Trgovina s cube kolesi so ocitno neresni, gledam naprej. Si kdo lasti ktm kolo? Giedam tega:

https://www.motorjet.com/kolesa/produkt...
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Scaramouche3 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Trgovina s cube kolesi so ocitno neresni, gledam naprej. Si kdo lasti ktm kolo? Giedam tega:

https://www.motorjet.com/kolesa/produkt...

Kaj ti ne odgovarjajo na mail? Na cube.eu?

Ta bajk ma grx400 gor z to ceno...
Ta ma ultegro..
https://biketech24.de/Cube-Nulane-SLX-F...

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

So odgovorili ja... najprej avgusta, zdaj pa konec septembra. Fuck off lol
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

tonttu ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Trgovina s cube kolesi so ocitno neresni, gledam naprej. Si kdo lasti ktm kolo? Giedam tega:

https://www.motorjet.com/kolesa/produkt...

Prijatelj je precej zadovoljen z njihovim top Scarp Exonic (xc mtb). Zares je bike hudo lahek ter s precej ugodno ceno v glede na opremo v primerjavi z ostalimi podobno opremljenimi. Geometrija je pa tako ali tako pri vecini podobnih xc koles precej enaka. Ampak to je za mtb, kako je za gravel pa nimam pojma. Bi pa rekel, da Ktm ni ravno takoj za odpisat in znajo narediti tudi kolesa ne samo motorje.

Badwolff ::

Scarp exonic za skor 10 jurjev?

Scaramouche3 ::

Badwolff je izjavil:

Scarp exonic za skor 10 jurjev?


Prišparaš 2kg, ampak si še vedno 10-20kg pretežak...

Zgodovina sprememb…

Jirzy ::

BlaY0 je izjavil:

Saj ti piše,ta konkretni ki ga linkaš je brez remote "shifterja". KS so OK drugače.

Zakaj pa tegale ne:

https://www.bike24.com/p2729287.html

...ta ima "shifter" že v paketu. Drugače te bo "shifter" prišel še dodatnih 15 do 30 EUR.

Hvala za odgovor. Za tega sem spregledal, da nima shifterja - na nekaj drugih modelih pa dejansko nisem nasel tega podatka.
DXC je precej cenejsi - mislis, da je vseeno OK? Nocem namigovati, da je slabsi samo zaradi cene, ampak na tem podrocju sem res malo bos. Pravzaprav pa niti ne vem, kaj gre lahko narobe.

Ce bo DXC v redu, sem ocitno dolzan par piv :)

energetik ::

tonttu je izjavil:

Da ne bos napacno razumel, ne poskusam te prepricati da bi delal drugace kot delas :) Pac smo razlicni, nekomu pase ena stvar nekomu druga. In kot sem napisal, meni nekako ni da bi sedel na kolesu in se peljal ko gre stvar malenkost navzdol hitrost je pa 30 ali 35km/h. Takrat pac gonim. Ce nekdo brez problema pelje brez gonjenja pri taksni hitrosti mi je cisto ok. In v tem primeru se strinjam da 10 zobnik zadaj ne igra neke pomembne vloge.
Cisto za primer... gres recimo iz Trzica cez Lom in prides dol v Jelendon. Ker se ti ne da se enkrat gor proti Kofcam obrnes proti Trzicu. Cez cel tisti makedam v Jelendolu, ki gre malo navzdol se peljes cez 40km/h pa ni da sel na polno (ravno 3 dni nazja ko sem sel tocno to sem se tistih 6km peljal s povprecno 42km/h pri 93 pulza :)) O takih "klancih" sem govoril ne o pravih trailih. Za traile in normalno xc voznjo brez problema prezivim brez zadnjih dveh zobnikov, verjetno celo zadnjih treh. Samo kot sem napisal, vecina nas naredi se kar nekaj km do trailov in nazaj, ker nas ima precej malo sreco da ima 50km trailov direktno za hiso.

Točno to jaz ves čas trdim. Nekateri delamo z XC bicikli kompletne ture, ki praktično vse brez izjeme vsebujejo tudi makadam/asfalt spuste. In tam nimaš kaj praskat s 32/11, niti 32/10, če gre že samo od sebe čez 40km/h. Recimo s Krima dol je do Preserij popolnoma raven makadam, kjer se jaz vozim povprečno 50km/h 1-2km daleč. Ampak jaz imam triplo in razmerje 44/11.
Na žalost se na MTB vsem vsiljuje 1x, čeprav se še proizvaja 2x sistem če se ne motim v XT. Moraš dejansko sam sestavit bicikl po komponentah, če hočeš kaj takega.
vires in numeris

Sparkxl ::

Ne moreš, ker so oviri delani za 1x. Ostane ti samo kaki antični, ali za 300€. Vse drugo je za 1x delano

tonttu ::

Scaramouche3 je izjavil:

Badwolff je izjavil:

Scarp exonic za skor 10 jurjev?


Prišparaš 2kg, ampak si še vedno 10-20kg pretežak...

To je standard da ce ima nekdo vec kot si ti lahko privoscis, je treba po defaultu ene brezvezne fore ven potegnit? Ja tudi moj bike je cca. 10k eur, pa skoraj tocno 10kg (29" FS), pa bi tezko rekel da bi bil lahko 10 ali 20kg lazji (74kg pri 181cm). Prijatelj s Scarpom je sicer kaksno kg tezji, ampak ce bi sel 10kg dol, bi bil ze krepko podhranjen, pri 20kg dol pa verjetno mrtev.
Ampak ja ce se bos boljse pocutil, vsi ki si lahko privoscimo bike za 5, 10 ali 15k eur smo zavaljeni prasici, ki se jim ne da kolesarit in ki imajo tak bike za sedenje v kaficu in kazanje naokoli. Ok srecen?

Sparkxl je izjavil:

Ne moreš, ker so oviri delani za 1x. Ostane ti samo kaki antični, ali za 300€. Vse drugo je za 1x delano

Tako nekako ja. Hoces noces imas 1x. Saj realno za mtb je boljse, tistih par km po cesti potrpis za vse ostalo je pa boljse kot 2x. Ce se pa kdo vecinoma po cesti vozi bo pa verjetno kaksen drug kolo kot mtb boljsa izbira. Ceprav osebno se vedno pravim da je xc mtb najbolj vsestranska opcija, ce imas samo eno kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tonttu ()

gregc1 ::

ne vem ce je za to temo. bom vseeno uprasa. upam da nobeden ne umre hehe :)

Rabil bi za e-kolo pritlažnik. najraje zadaj. najraje bi videl da je pritlažnik ki ima vec nastavkov. da lahko dam gor otroski sedez, ali pa neko torbico za dodatno baterijo, ali pa se kaksno torbico ki jo ne potrebujem. obstaja kaj takega? da je univerzalno in potem samo dokupim kar rabim?

GupeM ::

Za otroški sedež ne rabiš prtljažnika. Za ostalo bojo pa drugi kaj več povedali.

Kalibri ::

Otroški sedeži se montirajo na navpično cev bicikla. Ne rabiš prtljažnika.

 Sedez

Sedez

FeDF6 ::

Pravkar pogledal reklamo - ti 'sponzorski' UAE dresi z -30% popusta, to je hec, da kolesar sam plača sponzorjem za njihov dres? Za moje pojme bi morali imeti sponzorski dresi 100% popust ali pa še več - saj so - sponzorski, ja. Nevtralni dresi pa normalno ceno. Ali?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FeDF6 ()
««
87 / 110
»»