» »

Katero kolo

Katero kolo

««
64 / 98
»»

Egidij88 ::

Že že, ampak baje se karbonc lepše pelje?

jotunn2 ::

Lepse? Odvisno kaj je za koga lepse. Definitivno je carbo bike neprimerno bolj tog in ja pelje se drugace. Zame osebno boljse, ampak to so osebne preference, tako da odvisno koga vprasas. Ce je oprema enaka in je razlike res samo 300eur, potem bi jaz osebno definitivno dal 300eur vec za carbo. Ampak verjetno, ce je razlika res samo 300eur, pomeni da je oprema slabsa, kar pa potem ni vec tako samoumevno, da se 300eur vec za carbo bike s slabso opremo se splaca.

Egidij88 ::

J.McLane ::

Zakaj pa pri vseh piše "coming soon"? :)) Če imaš L velikost potem izbereš CF in upaš da ga res dobiš oktobra. Sicer pa čakaš v najslabšem primeru na pomlad 2023.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

UkrFTW! ::

J.McLane je izjavil:

Zakaj pa pri vseh piše "coming soon"? :)) Če imaš L velikost potem izbereš CF in upaš da ga res dobiš oktobra. Sicer pa čakaš v najslabšem primeru na pomlad 2023.

Nekaj takega. Jaz sem naročil gravela cca marca 2022, pisalo je, da pride nekje v oktobru, potem pa so vmes sporočili, da je bilo dosti odpovedi in da bo serija nared v avgustu. In je prišel avgusta. Naročiš in se ne sekiraš, kdaj pride, pa gre. Plačaš itak pred prihodom, tako se lahko kadarkoli premisliš.

sdafsda ::

Je pa zanimiv, da je aluminjast Endurace AL 7 z RB lažji (Weight: 8.46 kg), kot karbonski Endurace CF 7 (Weight: 8.62 kg) z diski.

buttcrack ::

Sem v popolnima enaki dilemi kot egidij...

Kar trenutno vozim je svetlobna leta za tema dvema opcijama in bo karkoli totalni upgrade. Takot kot grami mi tut 300€ ne predstavlja razlike.

Če se kakšen "znalac" malo v drobovje poglobi in razloži, bi bil zelo hvaležen, ker sem sam totalen laik.

Sem pa bolj za v klance kot samo kmje nabirat. Ciljam pa itak na naslednjo sezono.

energetik ::

jotunn2 je izjavil:

Lepse? Odvisno kaj je za koga lepse. Definitivno je carbo bike neprimerno bolj tog in ja pelje se drugace. Zame osebno boljse, ampak to so osebne preference, tako da odvisno koga vprasas.
Pa to ste sami silaki očitno. Kako občutiš da je "bolj tog", a se ti aluminij zvija pod tabo? 8-O
Ne razumem najbolje tega koncepta togosti, meni je bicikl brez fedrov trd u nulo, s fedri mehek. Vsekakor pa nisem še občutil, da bi se moj aluminij zvijal pod mano, niti v najhujših klancih ko gonim stoje.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

UkrFTW! ::

Jaz bi vzel ta cenejšega, ker je čisto dovolj dober za vse namene, tudi za vožnjo v klanec. Alu Endurace se popolnoma nič ne zvija. Glede diskov - lahko primerjam endurace z navadnimi zavorami in gravela z disk zavorami in mi je s klasičnimi zavorami celo boljši, recimo pri zaviranju z Nanosa navzdol, ko diski (160 mm) zagrabijo kasneje...

robo125 ::

energetik je izjavil:

jotunn2 je izjavil:

Lepse? Odvisno kaj je za koga lepse. Definitivno je carbo bike neprimerno bolj tog in ja pelje se drugace. Zame osebno boljse, ampak to so osebne preference, tako da odvisno koga vprasas.
Pa to ste sami silaki očitno. Kako občutiš da je "bolj tog", a se ti aluminij zvija pod tabo? 8-O
Ne razumem najbolje tega koncepta togosti, meni je bicikl brez fedrov trd u nulo, s fedri mehek. Vsekakor pa nisem še občutil, da bi se moj aluminij zvijal pod mano, niti v najhujših klancih ko gonim stoje.


Ne vem koliko se čuti. Nekaj že. Vidiš pa lahko dokaj hitro - si na kolesu pri miru ob steni recimo in ga nagneš krepko in pritisneš na pedal s strani pod kotom. Lepo vidiš kako se okvir zvije. Vsaj pri CroMo. Pri Alu malo manj. Govorim za CroMo kjer imajo cevi zelo tanjke stene (doubble butted). Podobno je, ko ga poganjaš na silo in nagibaš...Sicer za navadnega smrtnika (mene) to ne igra vloge, je pa zanimivo, kako se to vse zvija...

PacificBlue ::

Trdota oz stiffness pomeni koliko se zvija material in posledicno koliko energije se pri tem izgubi oz prenese na kolesa. Bolj je okvir tog, hitreje se boš pelal z enako vloženo energijo.

Karbon omogoča večjo togost pri nižji gostoti(teži) okvirja.

Zgodovina sprememb…

rejven ::

PacificBlue je izjavil:

Trdota oz stiffness pomeni koliko se zvija material in posledicno koliko energije se pri tem izgubi oz prenese na kolesa. Bolj je okvir tog, hitreje se boš pelal z enako vloženo energijo.

Karbon omogoča večjo togost pri nižji gostoti(teži) okvirja.


Točno, kar pri rekreativcu na uro pomeni razliko med narejenimi 35km in 34.7km... Če ti bajk ni lajf in ti je vseen kaj si folk na cesti misli, je lažji za vdrževanje oz. kake druge nevšečnosti. Rečmo, da se splača če sinres hud rekreativc, al pa če ti bo moril, da ni karbon, drugač je dost vseen :)

GupeM ::

rejven je izjavil:


Točno, kar pri rekreativcu na uro pomeni razliko med narejenimi 35km in 34.7km...

Dobro, no. Pretiravat pa ni treba. Razlika je bolj med 35 in 34.996 km... :D

Badwolff ::

Sploh če je alu lažji od karbona.
Kar je scerob isti opremi kr hecn.

PacificBlue ::

rejven je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Trdota oz stiffness pomeni koliko se zvija material in posledicno koliko energije se pri tem izgubi oz prenese na kolesa. Bolj je okvir tog, hitreje se boš pelal z enako vloženo energijo.

Karbon omogoča večjo togost pri nižji gostoti(teži) okvirja.


Točno, kar pri rekreativcu na uro pomeni razliko med narejenimi 35km in 34.7km... Če ti bajk ni lajf in ti je vseen kaj si folk na cesti misli, je lažji za vdrževanje oz. kake druge nevšečnosti. Rečmo, da se splača če sinres hud rekreativc, al pa če ti bo moril, da ni karbon, drugač je dost vseen :)


Ne vem, sam se presedlal iz kovinskega okvirja na karbon, alu nisem nikol gonil:)

Nekateri alu okvirji so primerljivi s karbonom v istem cenovnem rangu.
Ta znanost je že šla zelo naprej in imaš že med alu okvirji različne tehnologije izdelave. Obstajajo tudi okvirji s titanom in chromoly(krom+molibden)..
Izbire je veliko.
Sam se navadil na karbon+prednost vidim tudi v tem, da karbon kljub temu ,da je zelo tog vertikalno daje občutek, kot da je kolo amortizirano in je vožnja prijetnejša. Občutek je da se malo “guncaš” .
Včasih malenkosti odtehtajo. Zdaj, če bi se tako malo vozil naokoli, bi mi bilo vseeno. Sam kolo imam zato, da cimbolj uzivam in zmanjsam trpljenje na njem, potem po 50 ali 100km makedama 1500m visinkih ali več pridejo take stvari prav.

energetik ::

Po mojem je to zvijanje bolj v glavi kot pa resnici. Ne rečem, ko Sagan tišči zadnjih 200m, ja tisto se zvija, se vidi na počasnem posnetku, ampak močno dvomim da povprečen rekreativec v resnici povroči kakšno zvijanje. Sploh tako, ki bi mi imelo merljiv vpliv na hitrost ali izgube energije...:))
vires in numeris

rejven ::

GupeM je izjavil:

rejven je izjavil:


Točno, kar pri rekreativcu na uro pomeni razliko med narejenimi 35km in 34.7km...

Dobro, no. Pretiravat pa ni treba. Razlika je bolj med 35 in 34.996 km... :D


Dobr 280m sem dodal zarad občutka v glavi, o tistih slabih 20 pa lahk debatirava :))

@ ennergetik
True 8-)
Bolj dobr aluminij kot pocen karbon v moji glavi.
Če maš pa tolk viška, pol pa le kup enga za 10k, je sigurno top :).

Sam bom rajš tih, sem nehu cestno, ker mi je fakin boring, pa pro:))met me ubija, vidiš če bi mel tolk viška, bi si rajš spremljevalno ekipo omislu :))

Masayoshi ::

Pri nevzmetenih kolesih ima karbon še kar prednost tudi za čisto povprečne rekreativce. Pa ne zaradi tega ker bi porabil manj energije zaradi večje togosti, ampak zaradi tega, ker je, če je okvir pravilno narejen, karbonski mnogo udobnejši od alu. Tukaj so glasni predvsem tisti, ki dobrega karbonskega okvirja sploh nikoli niso vozili. Pri polnovzmetencu je pa vseeno.

Zgodovina sprememb…

jotunn2 ::

energetik je izjavil:

Po mojem je to zvijanje bolj v glavi kot pa resnici. Ne rečem, ko Sagan tišči zadnjih 200m, ja tisto se zvija, se vidi na počasnem posnetku, ampak močno dvomim da povprečen rekreativec v resnici povroči kakšno zvijanje. Sploh tako, ki bi mi imelo merljiv vpliv na hitrost ali izgube energije...:))

Ce smo ze pri tem "po moje" je potem po moje to zanikanje razlike bolj v tem, ker nikoli se nisi vozil spodobnega carbo bicikla pa se prepricujes da ni razlike. Ko se enkrat vsedes na carbo bike vidis razliko po 100m. Ali je to sedaj boljse oz. lepse, je pa odvisno od vsakega posameznika. Ampak razliko bi opazil celo nekdo, ki se vozi s treking bicikli ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jotunn2 ()

robo125 ::

Koliko vpliva na občutek pri vožnji okvir napram ostali opremi (debelina sten cevi sedežne opore, debelina sten cevi krmila, obroči + napere in zategnjenost naper...)? Ker najbrž z dragim (dobrim) okvirjem pridejo tudi dobri (dragi) obroči, napere, ... Pa če kupiš karbonski okvir, vse ostale cevi pa so alu? Kaj si razumel?

energetik ::

jotunn2 je izjavil:

energetik je izjavil:

Po mojem je to zvijanje bolj v glavi kot pa resnici. Ne rečem, ko Sagan tišči zadnjih 200m, ja tisto se zvija, se vidi na počasnem posnetku, ampak močno dvomim da povprečen rekreativec v resnici povroči kakšno zvijanje. Sploh tako, ki bi mi imelo merljiv vpliv na hitrost ali izgube energije...:))

Ce smo ze pri tem "po moje" je potem po moje to zanikanje razlike bolj v tem, ker nikoli se nisi vozil spodobnega carbo bicikla pa se prepricujes da ni razlike. Ko se enkrat vsedes na carbo bike vidis razliko po 100m. Ali je to sedaj boljse oz. lepse, je pa odvisno od vsakega posameznika. Ampak razliko bi opazil celo nekdo, ki se vozi s treking bicikli ;)
Kaj je zdj, ste malce protislovni, po eni strani naj bi bil karbon bolj tog, a hkrati udobnejši. Kaj je zdj res, je tog ali vzmeteno udoben? >:D
Priznam, nisem še vozil karbonca. In ne verjamem, da bi opazil kake razlike v togosti, pri mojih 63kg in 200W je vse togo. :))
vires in numeris

Groot ::

200W? Pri takšnih številkah bi pa že skoraj pričakoval da si na 5k+ EUR vrednem kolesu :))

toro69 ::

200w je pri 80kg dedcu in 9kg kolesu cca. 33km/h.
Po pravici nič posebnega za 1x na teden kolesarja.

jotunn2 ::

energetik je izjavil:

Kaj je zdj, ste malce protislovni, po eni strani naj bi bil karbon bolj tog, a hkrati udobnejši. Kaj je zdj res, je tog ali vzmeteno udoben? >:D
Priznam, nisem še vozil karbonca. In ne verjamem, da bi opazil kake razlike v togosti, pri mojih 63kg in 200W je vse togo. :))

Upam da ti je jasno da togost in blazenje vibracij nista eno in ista stvar niti se ne izkljucujeta.
PS: Za 63kg in povprecnih 200W ti priporocam da si kupis powermeter... ali pa vsaj uploadas svoj track na Stravo, da ti bo vsaj na priblizno izracunalo tvoje watte, ker 200W pri 63kg... pa za povrhu se na treking biciklu... malo morgen :)) No razen ce govoris o 200W max... potem se pa strinjam da je carbon brez veze, ampak potem ti tudi priporocam da ne solis vsem ostalim pameti o tem, kaj je najboljse, sploh ce nikoli tega nisi vozil.

PacificBlue ::

Carbon frames are laid up with exceptional compliance vertically but with lateral stiffness by varing the types, orientations and amounts of carbon throughout the frame. Aluminum is pretty much the same material everywhere and has similar (not exactly the same, but nowhere as varied as carbon frames) compliance properties in either direction.

Groot ::

toro69 je izjavil:

200w je pri 80kg dedcu in 9kg kolesu cca. 33km/h.
Po pravici nič posebnega za 1x na teden kolesarja.


Prvo kot prvo nima 80kg, ampak 63kg. Drugo, rad bi ga videl in tudi tebe vzdrževati povprečno hitrost cca 33km/h na ene 50-70km dolgi turi. Strava link or it simply didn't happen.

Zdaj če si ciljal pa na momentalno moč, potem pa ja ni problema. Ampak to ni tisto o čemer se pogovarjamo.

PacificBlue ::

To je ena moja tura za primer:

energetik ::

jotunn2 je izjavil:

energetik je izjavil:

Kaj je zdj, ste malce protislovni, po eni strani naj bi bil karbon bolj tog, a hkrati udobnejši. Kaj je zdj res, je tog ali vzmeteno udoben? >:D
Priznam, nisem še vozil karbonca. In ne verjamem, da bi opazil kake razlike v togosti, pri mojih 63kg in 200W je vse togo. :))

Upam da ti je jasno da togost in blazenje vibracij nista eno in ista stvar niti se ne izkljucujeta.
PS: Za 63kg in povprecnih 200W ti priporocam da si kupis powermeter... ali pa vsaj uploadas svoj track na Stravo, da ti bo vsaj na priblizno izracunalo tvoje watte, ker 200W pri 63kg... pa za povrhu se na treking biciklu... malo morgen :)) No razen ce govoris o 200W max... potem se pa strinjam da je carbon brez veze, ampak potem ti tudi priporocam da ne solis vsem ostalim pameti o tem, kaj je najboljse, sploh ce nikoli tega nisi vozil.
Pa se zapenjaš ob moje poste, nikomur ne solim pameti, samo pravim, da se nekemu povprečnemu rekreativcu karbon ne splača, ker verjetno ne bo opazil razlike, govorim o denimo 2k cestnih km letno. Jasno da napredni rekreativci bodo verjetno našli kako prednost, ampak spet vprašanje za kakšen dodatek k ceni. Hočem reči, jaz bi za isto ceno raje vzel diske na alu okvirju kot pa RB na karbonu, govorim za cestaša ali grevla.

Glede 200W, gre pa za moj ocenjen FTP, torej povprečna moč, ki bi jo lahko držal 1h (in potem padel po tleh). Ni se treba za to zapenjat, gre za oceno, hotel sem reči da sem lahek in bolj švoh in jaz ne opazim kakega zvijanja na alu.

Če že hočeš Stravo, recimo tule sem dal od sebe skoraj vse (36min, est. 210W):
https://www.strava.com/activities/40743...

Tule pa 1h:20min, povprečje že precej nižje, 170W:
https://www.strava.com/activities/38054...
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Masayoshi ::

Mogoče bi bil raje tiho če še nikoli nisi vozil dobro karbonsko kolo? Probaj enkrat narediti s takšnim vsaj ene 100km, potem pa razpredaj kaj se komu splača ali ne...Pa še takrat bo to samo nakladanje, enemu pač jurja razlike v ceni pomeni toliko kot drugemu 10€. Tako da lahko govorimo samo o tem ali bi povprečni rekreativec opazil razliko med dobrim karbonskim okvirjem in dobrim alu. Sam trdim, ker sem na obeh prevozil kar nekaj kilometrov, da bi jo. Meni osebno tudi ta razlika toliko pomeni da se mi splača. To je pa vse.

jotunn2 ::

Se enkrat... sam si napisal, da nikoli nisi vozil karbonskega kolesa, zraven pa pametujes o tem, kaj bo oz. kaj ne bo nekdo opazil. NA podlagli cesa si prisel do te ugotovitve, glede na to da na podlagi lastnih izkusenj do tega definitivno nisi prisel, ker jih po tvojih besedah pac nimas.
In ja, tudi pri 2k eur cestnem biciklu je razlika med alu in carbo gestelom opazna. Drugace pa imata prej omenjena Canyona identicno opremo, s tem da ima en carbo drug pa alu okvir in s se eno razliko, da je tisti carbo za 0.6kg lazji. In za 300eur razlike je odlocitev za carbo no brainer.

energetik ::

Masayoshi je izjavil:

Mogoče bi bil raje tiho če še nikoli nisi vozil dobro karbonsko kolo? Probaj enkrat narediti s takšnim vsaj ene 100km, potem pa razpredaj kaj se komu splača ali ne...Pa še takrat bo to samo nakladanje, enemu pač jurja razlike v ceni pomeni toliko kot drugemu 10EUR. Tako da lahko govorimo samo o tem ali bi povprečni rekreativec opazil razliko med dobrim karbonskim okvirjem in dobrim alu. Sam trdim, ker sem na obeh prevozil kar nekaj kilometrov, da bi jo. Meni osebno tudi ta razlika toliko pomeni da se mi splača. To je pa vse.
Še enkrat, ne pametujem, samo pravim da odvisno al si nek običajen rekreativec, ki se 1x tedensko zapelje npr. 50km ali pa skoraj profi s 350FTP in 10k letnimi km. Seveda tudi odvisno od finančnega stanja in koliko ti malenkosti na biciklu pomenijo. Vsak si bo jasno sam izbral, kaj hoče in kaj mu je pomembno.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

buttcrack ::

Če je govora o 300€ razilke za bicikl z isto opremo, ki košta cca 2k€ potem se 100% ne rapzreda o turbo profičih. Za zagnanega rekreativca pa je hitro lahko opazna razlika.

scipascapa ::

toro69 je izjavil:

200w je pri 80kg dedcu in 9kg kolesu cca. 33km/h.
Po pravici nič posebnega za 1x na teden kolesarja.


jaz pa komaj 100w cepam, pa sem 89kg in 191cm visok....

Jaz bom drugo leto menjal 100% kolo, ker moj FUJI NEVADA 15let+ je pol dreka vredn....

700-800EUR max...kaj?

Zgodovina sprememb…

Badwolff ::

UkrFTW! ::

Jaz imam na stravi redno več kot 200W v povprečju, če hočeš v klanec, moraš pritisniti, s 50W ne boš gor lezel.

martincek1 ::

Pa imaš PM ali tko na uč Strava zračuna?

UkrFTW! ::

Strava na uč. Se pa ujema s podatki Wahoo Kickr, ki neke watte preračunava oziroma nastavlja obremenitev. Me ne zanimajo toliko, da bi PM nabavljal.

energetik ::

Tud jaz čakam, da morda PM-ji kdaj dobijo normalne cene, sploh ker bi rabil za 2 bicikla. Do takrat bo pač Strava estimated. Če piha veter, jasno totalno sfali, v klanc je pa kr dobra ocena.
vires in numeris

c0ck4m0u53 ::

scipascapa je izjavil:

toro69 je izjavil:

200w je pri 80kg dedcu in 9kg kolesu cca. 33km/h.
Po pravici nič posebnega za 1x na teden kolesarja.


jaz pa komaj 100w cepam, pa sem 89kg in 191cm visok....

Jaz bom drugo leto menjal 100% kolo, ker moj FUJI NEVADA 15let+ je pol dreka vredn....

700-800EUR max...kaj?


V tem rangu imaš recimo Radon bicikle, ki so kar solidno opremljeni, moraš pa vedeti, da so šle cene konkretno gor. Recimo Radon ZR Team 6 ali recimo Radon ZR Team 7. Prvi ima še feder v prvem amortizerju, drugi, pa ima že zračno vilico. Odvisno kaj ti je ljubše, nekih presežkov, pa ni za pričakovati.

Drugače, pa so Fuji čist ok kolesa recimo novi Fuji Nevada 1.5. Vilica feder, spredaj 2 šajbi, medtem ko Radon modela nimata več prvega menjalnika.
If citizens cannot trust that laws will be enforced in an evenhanded
and honest fashion, they cannot be said to live under the rule of law.
Instead, they live under the rule of men corrupted by the law. - Dale Carpenter

scipascapa ::

jaz se spoznam na kolesa totalno 0.

Black Dragon ::

scipascapa je izjavil:

toro69 je izjavil:

200w je pri 80kg dedcu in 9kg kolesu cca. 33km/h.
Po pravici nič posebnega za 1x na teden kolesarja.


jaz pa komaj 100w cepam, pa sem 89kg in 191cm visok....

Jaz bom drugo leto menjal 100% kolo, ker moj FUJI NEVADA 15let+ je pol dreka vredn....

700-800EUR max...kaj?


kaj takega ko pride na zalogo - https://www.decathlon.si/p/301728-16498...

Mislim, da lahko spraviš tudi 40mm plašče za gravel izkušnjo.

Btw, ko si v kondiciji in lahko držiš utrip 180 preko uro ali več pri recimo srednjih 30-tih in si na dropsih z 40mm plašči na 3 barih lahko imaš 35 - 40km/h hitrost. Je pa dejstvo, da traja nekaj let, da se prideš do tega fitnesa :)
Time will tell.

Technics111 ::

Kateri je trenutno bestbuy gorski/treking do 500eur?

Mogoče kaj takega??

https://www.intersport.si/head-granger-...

Zgodovina sprememb…

PacificBlue ::

Technics111 ::

PacificBlue je izjavil:

Za 529 eur dobis tega:

https://energijabikes.com/kategorije/go...



Kaj pa ta model?

https://econo.eu/shop/gorsko-kolo-acces...

scipascapa ::

Black Dragon: smo pri 47 že....imeli pred 13 leti operacijo kolena itd....nismo young.

econo @ COMTRON?

Zgodovina sprememb…

c0ck4m0u53 ::

@scipascapa

Lahko pogledaš tudi v Intersportu, da dobiš malo občutka. Recimo Nakamura CATCH 7.2, Nakamura CATCH 5.2, Genesis SOLUTION 7.2, ta ima edini 27,5" pnevmatike, medtem ko so ostali 29". Morda tudi Genesis IMPACT LTD
If citizens cannot trust that laws will be enforced in an evenhanded
and honest fashion, they cannot be said to live under the rule of law.
Instead, they live under the rule of men corrupted by the law. - Dale Carpenter

scipascapa ::

hvala :)

PacificBlue ::

Technics111 je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Za 529 eur dobis tega:

https://energijabikes.com/kategorije/go...



Kaj pa ta model?


https://econo.eu/shop/gorsko-kolo-acces...


Ugodna cena. Samo ta ws model je targetiran za ženske.

Scorpy84 ::

Ker vidim, da se tukaj eni spoznate in preden se obrnem na namenski forum. Sam sem dokaj začetnik v kolesarjenju, vsaj kar se tiče geometrije kolesa, oprema, prestavno razmerje vse to spoznavam. Imam tri kolesa, treking 29", hardtail 28,5" oba alu okvirja in staro kolo balance 26" jeklen okvir, oprema daleč slaba, vsa kolesa so za mojo višino. Od vseh treh, največ moči prenesem ravno na balance, ki je še težji od ta novih, pospeški so veliko hitrejši, klance, ki jih imam na poti v službi in nazaj, bp konkuriram ostalim, ki imajo daleč boljša kolesa, izjema cestakov, ki so res v formi, o kolesih da ne govorim. Naprimer s takim kolesom bp imam povprečno 28-29km/h na 15km razdalje in nazaj, skoraj vsak dan v službo. Imel bi več, da ni pol poti mestne vožnje. S treking, ki ima še ožje gume, lažje okvir, ne uspem prenesti take moči, ponavadi imam povprečno 26-27km/h (najbrž bi imel še več, ampak vedno vozim z rezervo moči), je pa neprimerno bolj udoben za voziti in sem tudi že naredil več 100 km, največ 160km. Z hardtail ne morem ravno primerjati, ker ga uporabljam za pridobivanje višincev, pa vseeno imam občutek, da na jeklenem okviru najbolj prenesem moč. Zdaj ali je jeklen okvir najbolj tog od vseh teh koles? Karbonca nisem še probal, je pa drugo leto v načrtu, da kupim polno vzmetno kolo, ki je primerljiv plezalec kot pri hardtailu.

energetik ::

Okvir sigurno ni krivec za razliko.
Glede razlike v povprečni hitrosti gre za nekaj od tega:
- treking ima verjetno višji položaj - večji upor (sicer nisi napisal, kaj sploh je tisti stari jekleni, MTB? Treking?)
- na trekingu imaš morda močno zapacan pogonski sklop, ki ti žre vate.
- razlika v gumah (profil, tlak?)

Stavil bi na prvo, torej da imaš na trekingu ful večji zračni upor.
vires in numeris
««
64 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696123215 (14383) issak
»

Nakup kolesa

Oddelek: Šport
254132 (3189) HotBurek
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511568 (7210) Twixz
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8633036 (30563) stratosD

Več podobnih tem